Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wielka prośba do kibiców

Wielka prośba do kibiców

Chciałbym oficjalnie Was poinformowac, że od dnia dzisiejszego będę pomagał Pawłowi w dalszej rozbudowie stronki sympatyków, kibiców, fanów Stali Stalowa Wola .

Na początek prośba do Was kibiców jeżeli chcecie miec więcej fotek na naszej stronce Proszę Was o Pomoc, wiem że wielu z Was ma duzo fotek z meczy Naszej Stalówki u siebie jak i na wyjazdach, proszę o te starsze ,nowe i najnowsze fotki będe je systematycznie wklejał tak aby Wszyscy kibice Stalówki mogli je oglądac.

Zdjęcia proszę wysyłac na adres: marzks@poczta.fm .

Mam nadzieję że moja pomoc choc trochę polepszy jakośc tej stronki .

Z kibicowskim pozdrowieniem - Mariusz .

 

Komentarze (103)

~ciorny | 2007-09-6 10:46

Na Arce ma być oprawa na poziomie! Nie jak na Tych wczesniejszych meczach zenada! Nawet dopingu nie bylo dobrego! Nic dziwnego ze przegrali 2 z 3 meczy u siebie! Trzeba im pokazać że jestesmy z nimi!!! Bo jak nie to za rok zamiast na Arke, Polonie, Lechie, Slask, GKS czy Wisle bedziemy chodzic na Mecze z jakimis kolejarzmi, malogoszczami, jedrzejowami, bilgorajami!

~iks | 2007-09-6 10:52

cała prawda o trenerze i układach w dzisiejszej Sztafecie. Nie bronie wyrzuconych ale mowią szczerze i dokładnie pokazują co tu sie dzieje

~Pruszkow | 2007-09-6 10:56

bedziecie mieli oprawwe - ale w dupie u murzyna :)

~slow | 2007-09-6 11:24

widzisz Mikulski jak w Polsce kojarza teraz naszą Stalówke - z blamażami i z dupą murzyna . Ześ bucu narobił . Mam nadzieje ze w sobotę cie wypierdolą

~wierny kibic | 2007-09-6 11:26

Jesli prawdą jest to co mowia w dzisiejszej sztafecie ozog, kasiak i kusiak to mikulskiego powinni wy... jak najszybciej. Pozdro i do soboty!!!

~tygor | 2007-09-6 11:51

moze ktos napisac co dokladnie mówia?

~!!!!!!!! | 2007-09-6 12:01

a o tym jak pili sobie chłopaki po meczu z pelikanem juz nie wspominaja ?

~michał | 2007-09-6 12:09

prawda jest taka, że Miklulski siedzi na minie, nie wyobrażam sobie że w tych dwóch kolejnych meczach zdobędziemy 4 pkt..., jakoś ciężko mi sobie wyobrazić zeby drużyna która przegrywa prawie każdy mecz, angle zaczęła grać jak z nut... w dodatku to Arka... ale chyba o to chodzi... ale nie będe żałował Mikulskiego...

~pp!!! | 2007-09-6 12:11

a... Pałkus pali... PAPIEROSKI:)!!!

~staloweczka | 2007-09-6 12:28

chłopaki trzeba cos przygotowac na mecz z arką zeby nas nie uznali takiak leszcze stalówka przegrwya bo im sie nie chce grac ale kurwa!!my kibice pokazmy sie z jak najlepszej strony

~123 | 2007-09-6 12:37

niech sie wypowie kazdy...uwazam ze za samo zle granie nie wyrzuciliby ich...zawiesza sie zawodniuka,siada na lawie.czyzby zarzad Stali zrobil to jako pierwszy na swiecie?znam bardzo dobrze jednego z Nich.nie pytalem sie jeszcze o szczegoly ich wywaleniaale nie uwierze ze azden z Nich nie dal kiedys meczu.a jak zrobil to raz to...a co do mikulskiego to jezeli takim jest trenerem jak pisza ci pilkarze to faktycznie dziwne.a jesli mietek uwaza ze sciagnal slabych zawodnikow to jest to dziwne...teraz uwazam sa takie wyniki bo sa poroznieni zawodnicy ale sklad jest niezly.przypomne wzmocnienia Adamusa w osobach Czyzyka czy niewypalu Dopieraly a mial byc krolem srodka pola.nieujmujac panu Slawkowi wczesniejszych sukcesowi Ja osobiscie chce mu za to podziekowac...szkoda ze to wszytsko tak ise pierdoli....

~ciorny | 2007-09-6 12:49

Na Arke wszyscy pzychodzimy na zielono! I nie robimy jakiegoś przypału tylko jedziemy od początku z dopingiem! Bierzemy flagi, wulkany, sektorowki i balony i kurwa pokazujemy całej Polsce jak sie bawiom kibice w Stalowej Woli i że nas nie obchodzi kurwa ze nie obchodzi nas ze ci nasi pilkarze kaleczą!

BZC- na zawsze dobra marka!

~jeżowe ożóg | 2007-09-6 12:52

Cała GóWNO-PRAWDA w dzisiejszej Sztafecie ..... Gratulację dla autora za kolejne rozdrapywanie ran, jak tak dalej pójdzie zasilisz szeregi takich wybitnych pismaków jacy pisują do Gaaaaaaaazety Wyyyyyborczej lub Faaaaaaaaktu !!!!!.....
...Ps. UWAGA : Propozycja : W następnej Sztafecie obszerny wywiad z właścicielami zakładów bukmacherskich w naszym mieście , wszelkie historie , gorzkie żale nie trafionych wyników .......i jeszcze mnóstwo tam takich bzdetów...

~FANS.. | 2007-09-6 13:04

ozog SZMATO ZAPOMNIALES JUZ JAK NAJEBANY PRZYJECHALES Z MECZU Z WARTA I SIE POD AUTOKAREM PRZEWRACALES?????

~(S) | 2007-09-6 13:06

Polska Biało Czerwoni, w sobote jest mecz z Portugalia, ja nie idę na mecz z Arką!

~lolo | 2007-09-6 13:11

stal- arka 16.00
polska- portugalia 22.00

jebnij sie w leb ty tarnobrzeski galganie!

Lepiej nie przychodz!

~ciorny | 2007-09-6 13:30

Pamietacie oprawe na Arce sprzed 5 lat?! Ja pamietam bylem na tym meczu! Byłem wtedy malym chlopcem i gdy zobaczyłem wtedy te race pomyslalem; \\\"My jesteśmy najlepszymi kibicami w Polsce!\\\" Chcialbym żeby taka oprawa była tez w ta sobote!

POKAZMY TYM SIARKOWCOM CZY STALI RZESZOW KTO RZADZI NA PODKARPACIU!

PODKARPACKA OSMIORNICA!

POKAZMY ZE JESTESMY LEPSI NAWET OD ARKI OD KSZO OD CRACOVI CZY POLONI!

UDOWODNIJMY ZE TO PILKARZE SA CIENCY I PRZYNOSZA WSTYD A NIE MY KIBICE!

KTO SIE ZE MNA ZGADZA?!

DO ZOBACZENIA W SOBOTE O 16- NA MLYNIE!

~(S) | 2007-09-6 13:41

Jeśli będzie fajna oprawa to przyjadę!
Wszyscy na młyn!

~ziutek | 2007-09-6 13:50

Widzicie nawet siarkoholicy chcą zobaczyć naszą oprawę! Musimy się pokazać!

~ciorny | 2007-09-6 14:04

Przyjeżdzają z Ostrowca?

~krasnik | 2007-09-6 14:14

Arka może niedługo skończyć w 4 lidze z powodu kłopotów głównego sponsora pana Krauzego{tyczy się to również koszykarzy Prokomu}.
kto oglądał mecz Kmita-Arka potwierdzi, że są do pokonania w sobotę.

~szymek | 2007-09-6 14:20

jak bedzie taka pogoda to bedzie huj nie oprawa i mlyn pewnie na krytej ..

~stalóweczka | 2007-09-6 14:21

witam kto chce zobaczyc mój pierwszy filmik?? o to link » LINK

~hool | 2007-09-6 14:22

dla niewtajemniczonych:Arka ma zgody z Lechem,Cracovią, Poloniami Bytom i Warszawa, Zagłebiem Lubin i Koroną Kielce.
Natomiast Kosy są z Lechią Gdańsk, Legią W-wa, Śląskiem Wrocław i Wisłą Kraków.

~stalówka | 2007-09-6 14:42

Są dobre wiadomości ze stronki Arki.Wsobotnim meczu z Nami nie zagra 6 podstawowych zawodników w tym Wróblewski,Tomasz Sokołowski Chmiest i Bartosz Karwan.Wtym trzeba upatrywać nasze zwycięstwo,w osłabieniu przeciwnika ,czyżby Nas zlekceważą.Piłkarze Arki wyjechali na mecz już dzisiaj,jutro tj. piątek przeprowadzą trening na obiektach Stali.Może warto by było przyjść na ich trening,i tak będzie co poglądać.

~kibic | 2007-09-6 14:44

~stal73 | 2007-09-6 14:50

Czyli Janicki został oficjalnie zatwierdzony,w sobotę zagra.Mam nadzieję ,że damy Arce fujarce popalić.Naprawdę jest duża szansa w sobotę na zwycięstwo,wszystko układa się na razie po naszej myśli;osłabienia arkowców-nie zagr 6 podstawowych grajków,zatwierdzony Janicki,teraz tylko zajebiście dobry doping i rozegranie meczu życia przez naszych kopaczy,Powinno być dobrze,ja jestem optymistą,choć jeszcze 2 dni temu myślalem,że nie mamy żadnych szans.

~asd | 2007-09-6 15:05

~Daro | 2007-09-6 15:15

Jeżeli Albin Mikulski nie spełni postawionego mu ultimatum, to największe szanase na objęcie Stalówki mają Piotrowicz i Białek.

~ska | 2007-09-6 15:19

wydaję mi się ,że jednak spełni to ultimatum,zanosi się na to ,że Arkę powieziemy,a w Turku będziemy murować bramkę całą drużyną i remis możemy osiągnąć.

~XC | 2007-09-6 15:25

mikulski to dobry trener cała drużyna gra przeciw niwu za adamusa cwiczyli 1 godz a u abina trzeba zapiedalac
mieszkam w łodzi jestem kibicem stali łks ma dwa treningi dziennie jeden o dziesiontej drugi o 18

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 15:34

Wygramy z ARKA, malo was w to wierzy a ja mowie juz od kilku dni ze wygramy...

STAL!!!!!!!!

~tom88 | 2007-09-6 15:41

Niestety.....................
Łudziłem sie do teraZ, ze to co gada 3 wyjebanych to bzdety, ale potwierdzilo to dzis 2 pilkarzy z obecnej kadry. Nie pisze ktorych, bo by ich wydupcyl AM.

~do tom88 | 2007-09-6 15:46

Pewnie Wieprzek i Tadziu.Nie przejmuj się Siwy też zawsze gada bzdety.

~do tom | 2007-09-6 15:47

wez napisz normalnie a nie huj niewiadomo o co ci chodzi ;/

~stal73 | 2007-09-6 15:49

Mógłby ktoś z grzeczności podać,co takiego dla sztafety mieli do powiedzenia nasze orły z Cisnej?

~007 | 2007-09-6 15:54

nasze orły powiedzialy calkowita prawde o ukladach w klubie i druzynie, o co ja mowie druzyny juz nie ma jest tylko zbieranina zawodnikow

~egon klawe | 2007-09-6 15:56

wiesz co cala 3 powiedziala? Ze takich palantow kibicow to nikt w Polsce nie ma, co to sie daja takiemu kmiotowi jak albin omotac. I maja racje.

~stalowy | 2007-09-6 15:57

mam jedno pytanie gdzie byly wyniki jak byl kwiecinski?????????????????? nigdzie!!!!!!!!!!!!!! jedynie gadanie plany kogo by zatrudnic itd... a co w nastepnym sezonie??????????? spadek rozjebana druzyna i wzajeme zale ze po co go wpuszczali... pierwszy byl orzel rudnik, stalII, siarka tarnobrzeg(za czasow gdy 5 lata temu grali o awans do II ligi) , sokoł nisko i zydzi i zawsze ma tych samych grajkow typu drozd ktory chyba tylko w siarce nie gral. paranoja strach pomyslec co bedzie za sezon. a co do wywiadu to mysle ze to jest 100% racji i szkoa ze tylko wietecha uciagna sie za nimi bo z takimi grajkami co nie ida za soba kolektywu nie bedzie nigdy a to jest najwazniejsze a nie nazwiska

~zks | 2007-09-6 15:59

A skąd wiesz,że prawdę i tylko prawdę.Wierzysz Mietkowi?Ładnie to On umie mówić,ale nie każdego do siebie przekona,a przede wszystkim tych ,co Go dobrze znają>

~piotr | 2007-09-6 16:02

To przecież Wy najlepsi kibice na Podkarpaciu,zwyzywaliście całą trójcę od kurew.To jak to jest najpierw ich wyzywacie,a teraz ich bronicie.Chyba coś nie macie równo pod kopułą.

~007 | 2007-09-6 16:03

do przednika: widzisz kolego tak sie dobrze sklada ze znam (dla ciebia Pana) Mietka bardzo dobrze i to osobiscie a nie z opowiesci

~OMI | 2007-09-6 16:05

Ci trzej grajkowie nie dostali jeszcze nic na pismie i nikt im nic nie powiedzial dlaczego zostali wywaleni... Wszyscy dali sie kurwa omamic temu mikulskiemu pedalowi... Skoro jest takli zajebisty i ma certyfikat z cracovi to czego jest kurwa w Stalowce a nie jakiejs pierwszo ligowej druzynie? Taka prawda jak oni pisza..! niestety. mikulski takie treningi z nimi przeprowadzal ze wogole formy nie lapali! Nie meczyli sie na treningach! i nie piszcie ze widocznie nie przykladali sie na treningach bo sie przykladali i mozna to bylo zauwazyc, tylko takie treningui to mozna robic 10 latkom! I te rozruchy ranne prowadzone przez Kijaka... Nie mam nic do goscia bo wydaje sie fajny i chyba jest, ale ponoc te rozruchy nie mialy sensu bo tez nic nie dawaly... Z Arka moze wygraja bo jej sie ostatnio wiedzie gorzej, ale z Turem przejebia choc by dla tego zeby mikulskiego wyjebali skoro graja przeciwko niemu... Nie bedzie mi go zal. Niech wipierdala chuj zlamany! Jakiegos na jegio miejsce trzeba dac, dobrego, ktory bedzie lubiany i takiego co do wsyzstko bedzie umnial podniesc! Pozdro :D WSZYSCY NA MLYN W SOBOTE!!!

~czesław | 2007-09-6 16:06

Ja też Go znam ,ostatnio przybiliśmy razem gwożdzia w AJ-cie

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 16:09

Ktos tu klamie i wydaje mi sie ze to nie Mikus... Przeciez tam musialo o cos powaznego pujsc zeby ich wyrzucic w taki sposob... Zobaczymy po 2ch meczach co i jak, wtedy sie wszystko okaze. Jesli pilkarze zagraja dla trenera w nastepnych spotkaniach to znaczy ze 3ka ich klamie bo przeciez jesli druzyna by wiedziala ze Mikus wywalil ich bezpodstawnie to nie grali by dla niego... Zreszta, wszystko to wielkie jedno szambo sie zrobilo... Czy ktos kurwa wreszcie naprawi ten caly syf? Jeszcze tak slabo to Stal niegrala od dlugiego czasu...

~barman | 2007-09-6 16:11

czeslaw zapierdalaj dalej na stalowni i nie pierdol glupot ze na piwo chodzisz do aj otu bo cie pewnie nie stac

~fred | 2007-09-6 16:12

A kto kurwa darł ryja na Kmicie Albin Mikulski?A trójkę piłkarzy zwyzywał od kurew?Co ,może pikniki na krzesełkach,tylko echo się niosło na krytą?Pomyślcie bezmózgi,a póżniej się drzyjcie.Zrobiliście oborę na cały stadion.

~transparent | 2007-09-6 16:21

proponuje wywiesic transparent;
\"Panie Mikulski Dziękujemy za utrzymanie, ale nie zapominamy o Łomży i Pelikanie\"

~?Karol? | 2007-09-6 16:25

Oprawy prawdopodobnie nie bedzie z powodu gry piłkarzy jaką widzimy

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 16:26

do transparent.. Zajebiste haslo!! :)

~dziadek | 2007-09-6 16:36

to jest fakt mikulski nigy niczego sobie nie zarzucil.on jest ok reszta zla. ale jak ktos nie ma czym myslec to niech dalej spiewa albin mikulski... a najbardziej zasluzonego pilkarza w historii stali kurwuje

~zzkkss | 2007-09-6 16:39

ej a z arki przyjada na mecz wiecie ??

~szyderca | 2007-09-6 16:40

już sie zaczyna napinka małolatów ;-) heheh
Tak jesteśmy lepsi od Arki Cracovii i reszty ;-D jesteśmy najlepsi ;-) hehe

Ostatnio jeden małolat do mnei z tekstem
\"BZC to skrót od bardzo złych chłopców\" no nie ??

~...... | 2007-09-6 16:41

Przyjadą,na paru portalach piłkarskich odgrażają się ,że Stalową i nas zrównają z ziemią.

~damian.stw | 2007-09-6 16:43

DO stalóweczka: zajebisty filmik tak trzymac dalej:)

~obiektyw | 2007-09-6 16:49

Cała prawda jest taka,że Mikulski jest \"0\" w trenerce i nigdzie go niechcieli....a wystarczy zapytac prywatnie kogos z kopaczy co sądzą o jego metodach pracy- są załosne i beznadziejne....i niema się co łudzic ,ze zdobędą jakies punkty w tych 2 meczach,,,,nawet osłabienia Arki nic nam nie pomogą,bo ich rezerwy sa lepsze i mogą zapierdalać po 90 min,a nasi max 60 min.... im prędzej się wyotuje tego żłoba tym lepiej... to już lepiej,żeby ich wziął JÓZEK LEŚ,przynajmniej będzie ambicja,a tak niema nic i wstyd na POLSKE...

~kju | 2007-09-6 16:53

Przecież to wasz kochany sponsor\'psychiczny\'sprowadził tego trenerka,żeby się nim pozbyć Adamusa.Przecież o to wam chodziło ,no nie?To po co teraz płaczecie.

~iks | 2007-09-6 16:54

Biała koszula ma zdobyc 4 ptk czy jego gwiazdeczki maja oddac w tych dwoch meczach 4 celne strzały na bramke?
A na transparencie jeszcze powinno byc ze nie zapomniemy o meczach z Katowicami, Pruszkowem i wcześniejszych w Zabierzowie i Janikowie oraz wspaniały wynik wręcz demolke Włókniarza Konstantynów Łódzki w pucharze Polski. W sam raz zmieści sie wzdłuż boiska - to dla tych co juz go mają dość a dla tych co go uwielbiają proponuje - sprawdzcie sobie jego sukcesy w poprzednich klubach . Dziwie sie ze kadry nie trenuje :)

~dol;/ | 2007-09-6 17:01

no a mi sie wydaje ze napewno jest jakas prawda w tym co mowia trzej wyrzuceni pilkarze ale jak to czytam to niewiem czy tak pieknie bylo w tej druzynie skoro pan Ozog wypowiada sie na temat Uwakwe cos w tym stylu ze KOLES pokazuje dupe we Wroclawiu a zarzad go broni
albo ze taki Hadzic to moze liczyc na angaz ale w najwyzej w zespole 4-ligowym a wiemy ze Ci dwaj pilkarze sa od kwietnia w Stalowej i trenuja ze Stalowka i ciezko zrozumiec takie dosc chlodne slowa na bylych kolegow z zespolu czyby nie bylo tak kolorowo i Uwakwe i Hadzic byli nielubiani albo moze bariera jezykowa tu zadecydowala widac ze uz od dluzszego czasu sa podzialy w zespole a calkowite zwalanie winy na Mikulskiego to tez nie jest wytlumaczenie chorej sytuacji naszej Stalowki;/ oby w koncu pokazali ze potrafia grac w pilke w sobote z Arka:) tak wiec do boju ZKS! Pozdro dla kibicow:)

~akapulko | 2007-09-6 17:02

Myślicie że Mikulski zostanie?!

Stal zdobyła 5 punktów w 8 meczach
A teraz zdobędzie cztery w 2!!!
Szanse na to to ok. 4.5%

~ssssssss | 2007-09-6 17:03

napierdzielacie nagle na Mikusia,bo dwie pijaczyny miecio z siusiakiem coś tam bełkotali na łamach sztafety,dlaczego tak wcześniej nie myśleliście,tlko było oni be,a trener cacy.

~akapulko | 2007-09-6 17:06

Ja nic nie mowie na Mikulskiego... I nie czytalem sztafety... Po prostu stwierdzam fakty, a fakty są prawdą, a prawda jest bolesna!

~dol;/ | 2007-09-6 17:08

a z tym ze sponsor postawil na kolejnego \"swojego\" trenera to jest kpina po pierwsze jakby niebylo to daje sporo kasy na funkcjonowanie sekcji pilkarskiej a z tego co widze to kto by nieprzyszedl trenowac Stali to odrazu czlowiek sponsora...kto ma takie info ze Mikulski to czlowiek sponsora....niewiem jakies powiazania rodzine czy cos?? chyba najlepsze by bylo jakby zatrudnili jakiegos trenera z okregowki co niema pojecia o taktyce czy cos to wtedy by byl trenerem nikomu nieznanym przypadkowym bez powiazan hehehe Pozdro:)

~ktośtamek | 2007-09-6 17:10

MOIM ZDANIEM TA STRONA NIE WYYGLĄDA JAK STRONA KIBICÓW TYLKO JAK NORMALNA OFICJALNA STRONA KLUBU... BRAKUJE JEJ WIELE DO DOSKONAŁOŚCI! ALE MOŻE KIEDYŚ BĘDZIE LEPIEJ; POZDRO PAWEŁ POZDRO MARIUSZ!

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 17:16

Juz sam nie wiem co o tym myslec.. wydaje mi sie ze wszystko sie wyjasni po nastepnch 2 meczach... Jak zagraja chujow to znaczy ze trener jakos podpadl i niechca go tam, jak zagraja dobrze to znaczy ze Mietak klamie bo boli go to ze zostal tak wywalony ze Stalowki..

~akapulko | 2007-09-6 17:17

Jak w Sobote bedzie oprawa fajna na Arce to zobaczycie mnie 20 października w Lublinie... Jesli nie to nie jade na Motor:)

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 17:18

czy ktos wie w jakim skladzie wyjdzie Stal?

~.... | 2007-09-6 17:19

####################
Ludzie zrozumcie ze najwieksza wina w tym wszystkim to wina Mikulskiego !
Jak zauwyzyliscie od poczatku jego trenowania nic nie robil z druzyna - od poczatku tragiczne rezultaty !

Najwiekszym jego bledem w tym sezonie bylo sprowadzenie calkowice cienkich pilkarzy .
Wielu z tych pilkarzy kiedys tez chcial sprowadzic do Cracovii ale tam mu sie nei udalo.

Ci pilkarze ktorych sprowadzil to naprawde porazka - no moze po za Nakaluma !

Z teog co wiem to taki Keska co ledow biega po boisku bierze 5000 zl - a pilkarze ktorzy porzadnie grali w tamtym sezonie nie biora polowy tej kasy !

Jedno z czego sie juz smieje wiele osob - to postawa kibicow - 8 meczy: praktycznie same i to bardzo wysokie porażki a kibice nic !

Inny trener to juz dano na meczach zostalby 100 razy wygwizdany i wyklety . A czego Mikulski na meczach juz dawno temu nie dostal porzadnej jazdy za te wyniki.

Wogole jak dal mnie smieszne bylo wychwalanie Mikulskiego i noszenie go an rekach po 2 meczu barazowym.

Szkoda gadac.

Niestety w tym sezonie na 90% mamy 3 lige :(:(

PS. Sami pilkarze mowia ze wogole nie sa przygotowani do sezonu - bo Mikulski w taki sposob prowadzi treningi ze praktycznie nic na nich pilkarze nie robia (to takie info dla tych co mowili ze u Mikulksiego na trneingach robi sie niewiadomo co a u Adamsu nic sie nie robilo - niestety jest na odwrot).

~ja wiem | 2007-09-6 17:21

Furtak- Ławecki, Maciorowski, Drozd, Wieprzęć- Krasoń, Uwakwe, Salami, Nowak- Gilar, Stręciwilk

źródło; » LINK

~do ktośtame | 2007-09-6 17:22

Do ktośtamek .
Teraz sa inne czasy - na stronach nie pisze sie o wydarzeniach poza-stadionowych !

~gregor | 2007-09-6 17:23

trenerami stalowki beda taksowkarze:BOGUSLAW SZOPA I ANTONI FIJARCZYK

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 17:27

nie wiem jak jest naprawde ale wyniki naszej Stali powinny mowic cos za siebie.. strata 19 goli w 8 meczach to troche obciach.. Albo nasi nie chca grac dla Mikusia albo tak slabo sa przygotowani... Nie wiem czy to dlatego ze niechce dla niego grac bo jakby nigdy nic na Slasku zagrali a mogli oddac mecz... Moze poprostu zle przygotowanie? Moze dle dobrane taktyki, moze slabi pilkarze ktorych na wiecej nie stac niz przegrana 5:0.. Nie wiadomo.. Ciekaw jestem czy sami pilkarze nie wstydza sie za ich wyniki....Jezeli tak naprawde niechcieli by Mikusia za trenera to napewno by wszyscy sie postawili za jego wyrzuceniem a nie przegrywanie 5:0.. przeciez to dla nich obciach taki sam... Chyba nikt nie bedzie zainteresowany kupnem pilkarze ze STALI jesli jego druzyna przepierdala tak wysoko z meczu na mecz.. Czy ktos moze mi powiedziec ktorzy zawodnicy maja odejsc w grudniu?

~ssman | 2007-09-6 17:27

Sędziują- guwny- Hary Wiadereczko, na liniach- Kurys i Zajączek, techniczny to Mietek Ożóg (Spokojna Emerutura w gronie przyjaciól)

~akapulko | 2007-09-6 17:28

poprawka; strata 20 goli to obciach

~asdasd | 2007-09-6 17:31

PANOWIE SOBOTA GODZ: 16 ! KAZDY NA MŁYN !
W SOBOTE MA NIE PADAC WIEC KAZDY NA MAŁYN!

~hmm | 2007-09-6 17:37

» LINK

Ja wierze Mietkowi...co jak oc ale za Adamusa Stalówka tworzyła kolektyw, jak to sie mowi jeden za wszystkich, wszyscy za jednego....a teraz zbieranina zawodnkow z calej Polski...nie sa zli, tylko zle przygotowani.

To wylacznie wina Albina. Sławek mial duzo mniej pieniedzy do dyspozycji a zdzialal wiecej.

~Mazal | 2007-09-6 17:42

Wywiad z Ożogiem, Kasiakiem i Kusiakiem
» LINK

~Dziadzia | 2007-09-6 17:58

Skoro ktos mzoe miec fotki to moze beda wreszcie ze Slaska Wroclaw i przydaloby sie z Polonii Bytom no bo to konkretny wyjazd byl( w zeszlym sezonie)

~RobkoStWolak | 2007-09-6 18:07

Golym okiem widac, ze w druzynie nie ma dobrej atmosfery.
Golym okiem widac, ze zawodnicy sa bez formy.
Golym okiem widac, ze nie sa na meczach dobrze ustawieni taktycznie, brak jest mysli szkoleniowej.
Golym okiem widac, ze nowi zawodnicy nie sa wzmocnieniami dla zespolu, a jedynie dodatkowym obciazeniem dla budzetu klubu.

Biorac to wszystko pod uwage stwierdzam, ze artykul w Sztafecie jest prawdziwy, trzej wyrzuceni z druzyny zawodnicy mowia prawde. Adamus stworzyl kolektyw, zawodnikom chcialo sie walczyc o wynik, o dobre imie Stalowki, a teraz niestety tego nie ma. Podziekujmy wszyscy p.Mikulskiemu.

Z szacunkiem.

~Pedro | 2007-09-6 18:10

Kotulski powinien na bucie z szatni wylecic bez podania przyczyny

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 18:13

moim zdaniem przez to cale zamieszanie to chyba Mikus powinien wyleciec... Nie widac zeby zrobil cos pozytecznego dla klubu, a wrecz odwrotnie dzieja sie dziwne zeczy.. W takim wypadku nie ma nawet co dyskutowac czy trener jest dobry czy nie, bo narazie nic nie widac dobrego z jego pracy... Szkoda bo co niektorzy naprawde wierzyli ze Mikus pomoze nam dostac sie do 1wszej ligi... Moze lepiej jak przegramy z ARKA to wtedy odrazu wyleci i przyjdzie ktos kompetentny ktory chociaz uratuje nas ze spodku z 2giej ligi..(chociaz ciezko bedzie o znalezienie kompetentnej osoby)

~Frodo | 2007-09-6 18:36

BRAWO PANOWIE, MIECIU SZACUNEK U MNIE OD ZAWSZE I NA ZAWSZE!!!!

~asdasd | 2007-09-6 18:43

ten fragment mnie zbulwersował:

tylko odwrócili się w naszą stronę i wyzywali nas od k... Cała Polska z szacunkiem odnosi się do niego, tylko nie kibice Stali, nie Stalowa

~Żak-wrak | 2007-09-6 18:49

czego wy bronicie kasiaka,kusiaka,ożóga przeciez mają ich wyrzucić z cisnej przypomnijcie sobie z Sandecją w Stalowej kiedy chłopakowi wybili oko co Adamus strzelił swojaka niech ożóg z kasiakiem Bielowi wywiad niech powiedzą jak było bielu to pachołek żaka i dlatego takie wywiady wychodzą w sztafecie a żonę biela zatrudniał żak

~om | 2007-09-6 18:50

wielcy znawcy piłki najperw nauczcie się pisać poprawnie po polsku a dopiero póżniej kogoś uczyć kto jest czy ma być piłkarzem czy trenerem ,jednym słowem ta nasza strona jest najgorszą stroną w Polsce , jest bez szacunku dla człowieka ale coja naiwny pisze jak większość wpisujących takiego słowa w pełnym znaczenie nie zna

~akapulko | 2007-09-6 18:52

Na Arce bilety na Młyn 7zł (zielony T-shirt GRATIS!)

Tak powinno być! ale pewnie nie będzie!

~kibic | 2007-09-6 18:53

po co ty piszesz PEDRO przecież ty jesteś pedałem

~do om | 2007-09-6 18:54

Przecinek daje się przed spacją, a nie po ty mądralo!

~ktos | 2007-09-6 18:55

Porownanie dokonan Adamusa i Mikulskiego

Adamus
20 meczy
4 wygrane
8 remisow
8 porazek
bramki 14-28
punktow 20

Mikulski
22 mecze
5 wygranych
7 remisow
10 porazek
bramki 21-38
punktow 22

Nie liczylem barazy...porownajcie dwoch trenerow i sami pomyslcie

~zks\'38 | 2007-09-6 18:56

Posłuchajcie gdyby nie Kwiecinski Adamus by wrócił ;) Ale nie wróci bo popatrzcie na jego druzyne .. Ruch Wysokie Mazowieckie .. nikgo nie sprowadził dostał taką drużyne i taką druzyną gra i ma jeden remis i jedną porazke i reszta zwyciestwa i jest vice liderem 3 ligi!!! Sławek ma pojecie ... Kwiecinski niema pojecia o niczym!! A u Mikulskiego od 3 tygodni chłopaki tylko mają gierke śmieszne to jest .......

ADAMUS COME BACK! Mikulski wypierdalaj!!

~akapulko | 2007-09-6 18:57

w sumie ten sam poziom

~dec | 2007-09-6 18:57

No co porównania są bardzo zbliżone.Co chciałeś przez nie osiągnąć.

~musial | 2007-09-6 18:59

Musiał na trenera!
Dzisiaj śpiewa Polska cala nie ma chuja na Musiala!

~s.w | 2007-09-6 19:01

Ludzie,kwieciński nie ma zielonego pojęcia o piłce.On nie wie co to jest spalony,co to jest pressing,itp.Co usłyszy od treneiro,to tak chodzi i wykrzykuje!Zero pojęcia o piłce,coś jak p. Ptak.,tyle ,że tamten bogatszy.

~krzyś | 2007-09-6 19:04

mam taka propozycje, azeby wymyslec tutaj jakies hasło ktore mozna by krzyknac na meczu albo wywiesic na transparencie. chodzi mi o to zamieszanie z wyzwiskami z naszej strony i wieszanie na nich psow. i zeby ich przeprosic jakos za to, glupio to troche wyszlo

~om | 2007-09-6 19:05

do do om przecinek daje się w odpowiednim miejscu zdania a nie przed czy za spacją a to już ma najmniejsze znaczenie mądraliński

~K.O.W.A.L | 2007-09-6 19:12

z porownania dwoch trenerow to wychodzi nawet na to ze MIKUS to nic specjalnego, moim zdaniem jeszcze gorszy bo Adamus przynajmniej nie przepierdalal meczy az po 5:0 ..

~stal 67 | 2007-09-6 19:12

A co myślicie ,że jak wyjebali tych trzech,to nie jest sprawką Kwiatka,jak najbardziej.On miał taki plan,najpierw Adamusa,a potem haka na Mietka i spółkę.Zrobione to było celowo.po prostu ukartowane,w akcie zemsty na nich za sezon kiedy w 3 lidze Palik z Kwiatkiem rządzili w klubie.Pamiętacie,że wtedy też pozbyli się huje Mietka,Adamusa jako jeszcze piłkarza,Kasiaka i poszli do Staszowa.Za bardzo puszczali parę z ust,więc postanowił ich jeszcze raz udupić,a okazja nadarzyła się teraz.To kwiatek najbardziej mąci w tym klubie,a pieniądze wyklada gówniane.Niech sobie zabiera tych swoich stranieri i wypierdala stąd.

~fdfds | 2007-09-6 19:23

czemu kurwa ciągle pojawiaja się komentarze o Adamusie, tego gościa już nie ma od pół roku i po co ciągle do niego wracać, jeśli już chcecie zwalniać Mikulskiego to może lepiej poszukać następców a nie ciągle napierdalać o tym Adamusie, już to kurwa nudne się robi.

~sonda_leśna | 2007-09-6 21:33

jak bedzie padac jak dzisiaj to na murawie chyba jedno wielkie bajoro :-O

~skarpa | 2007-09-7 07:12

Adumus nie przepierdalal meczy po 0:5 bo raz, że drużyna jeszcze od czasu do czasu biegała po boisku, a dwa że grał tylko i wyłącznie defensywę!! 1 napastnik to max jak był! A Albin próbuje grać nowocześniej - 2-3 napastnikami, aby gra jakoś wyglądała ofensywnie - ale że napadziorów nie mieliśmy, a obrona popełniała błędy jak w okręgówce i traciliśmy bramy w pierwszych 10 minutach to były tego rezultaty!! Kto wie jak potoczyły by się te mecze gdybyśmy to my pierwsi uwalili bramę. Mikulski miał do dyspozycji 2 napastników! Gęsle bez formy i streciwilka ktory niestety nic nie gra - i czym tu grać? Obrona przetrzebiona, pomoc bez formy - żaden trener z tego nic nie zrobi!! Nigdy nie było tak, że na ławce siedział 1 zawodnik + juniorzy. TAK SIE NIE DA WYGRYWAĆ!! I skończcie z tym adamusem, bo on też taki trener że hoho - taktyki niesamowite opracowywał poprostu - 99% to gra defensywna z czego było pełno remisów. Druzyna była słaba za Sławka i jest słaba teraz - taka prawda. Fakt jeszcze taki - mamy najsłabszą obrone od lat - Balon niestety wiele błedów (grał z kontuzją, teraz jest rezerwowy BR w składzie więc może kiedyś odpocznie) - macior bez formy, lawecki kontuzja, drozd bez umiejetnosci - pozostaje 2 obroncow (w tym jeden dopiero od kilku meczy).
I tak ja to widzę.

~Kruku | 2007-09-7 21:09

Byłem pięć lat temu na meczu Stal- Arka zajebista oprawa była mam nadzieję że dzisiaj powtórzymy wynik z tamtego meczu 0-0 będzie dal nas sukcesem

~xdsdsdsd | 2007-12-25 12:36

xddddd sdasd asddsa dddd

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola
2018-11-17, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - ROW 1964 Rybnik

Stal Stalowa Wola             ROW 1964 Rybnik

1 : 1

Fryderyk Stasiak 62     
Fryderyk Stasiak 9 (s)
Sędzia: Dawid Wiśniewski (Olsztyn)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 17 11-4-2 37
2 Radomiak Radom 18 10-4-4 34
3 Elana Toruń 17 8-8-1 32
4 GKS Bełchatów 18 8-8-2 32
5 Olimpia Grudziądz 18 9-4-5 31
6 Stal Stalowa Wola 18 8-3-7 27
7 Górnik Łęczna 17 7-5-5 26
8 Resovia Rzeszów 18 7-5-6 26
9 Ruch Chorzów 18 6-6-6 24
10 Znicz Pruszków 18 6-6-6 24
11 Skra Częstochowa 18 6-3-9 21
12 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
13 Gryf Wejherowo 17 5-4-8 19
14 Siarka Tarnobrzeg 18 5-3-10 18
15 ROW 1964 Rybnik 18 3-8-7 17
16 Pogoń Siedlce 18 4-4-10 16
17 Rozwój Katowice 17 4-4-9 16
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (820)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Motor Lublin - STAL (2:3)
2003-08-27
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 14 866 razy
Motor Lublin - STAL (0:2)
2012-09-15
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 3 898 razy
Siarka Tarnobrzeg - STAL (0:0)
2004-03-27
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 16 913 razy
Wisła Puławy - STAL (0:2)
2014-09-20
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 11 143 razy
Osób Online: 10 / Czas gen. strony: 0.10119
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |