Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Mikulski zachował stanowisko

Mikulski zachował stanowisko

Albin Mikulski nie spełnił ultimatum postawionego przed meczem z Arką Gdynia. Mimo braku zdobyczy punktowej w spotkaniu z gdynianami zarząd klubu "ZKS" Stal Stalowa Wola postanowil pozostawić szkoleniowca na stanowisku.

Albin Mikulski pracuje w Stalowej Woli od kwietnia 2007 roku. W tym sezonie drużynie Stali nie wiedzie się najlepiej. Do tej pory Stalowcy wygrali tylko jedno spotkanie. Mimo złych wyników, zarząd klubu dalej ufa myśli szkoleniowiej Mikulskiego.

W gronie kandydatów do ojbęcia schedy po obecnym trenerze Stali wymieniano między innymi: Czesława Palika, Janusza Białka, Michała Probierza czy Stanisława Gielarka.

Komentarze (77)

~sf | 2007-09-12 16:41

Ludzie! jesteście kibicami stalówki? Jeśli zarząd tak postanowił to trzeba to uszanować i mieć nadzieje, że będzie lepiej.

Przecież dopiero jeden mecz zagraliśmy w pełnym składzie i to od razu z Arką. Jeśli zacznie wygrywać, zdobywać punktów w następnych meczach to raczej poleci ze stanowiska.

~Cyndek | 2007-09-12 16:41

» LINK
Ciekawe czy dzialacze sie w koncu otrzasna

~bzyku | 2007-09-12 17:07

wole mikulskiego niz ktoregos z tych wymienionych. ale skoro zarzad dal ultimatum to powinni sie do niego zastosowac i wywalic albina. teraz zarzad nie bedzie mial zadnej wiarygodnosci.

~Stachu | 2007-09-12 17:48

Decyzja jest zła, a Mikulski to facet bez honoru, tylko pazerny na kase. Jemu na niczym nie zależy,wszystko ma w dupie, bo za sobą ma Tadka, który robi co chce w tym klubie. Raz w widziałem jego zdjęcie w Echu, ubrany był w dres i zastanawiałem się, jak taki ktoś jak on może być sponsorem jakiegokolwiek klubu. Zarząd postawił Mikulskiemu ultimatum 4 punkty, nie zdobył ich to won, a oni zatrzymują go jeszcze, bo miał jedną polowę w miarę udaną. Zapewne tak było. Teraz(oby nie!), jak przegrają to zarząd powinien podać się do dymisji i to cały!! Żałośnie to wszystko wygląda, oj bardzo żałośnie.

~fan38 | 2007-09-12 18:57

Po co był ten cały cyrk z ultimatum? Już po Łowiczu Lompe powiedział po wywaleniu zawodników, że trener dostaje ostrzeżenie. A tymczasem Mikulski nadal osiągał kiepskie wyniki, w końcu dostał kolejne baty w Łomży i ultimatum, z którego się nie wywiązał. Jeśli miałby odrobine honoru, to powiedziałby szczerze, że nie potrafi dobrze poprowadzić tego zespołu i podałby się do dymisji. Teraz będą kolejne porażki, z których mikulski będzie się tłumaczył tym, że w zespole nie ma 2 równorzędnych bramkarzy, że tak nie może być w profesjonalnym klubie na poziomie drugo ligowym (i pewnie jeszcze setki innych wymówek). Mam już szczerze dosyć tego trenera. To jest zwykły pozer bez honoru, któremu zależy tylko i wyłącznie na kasie. Zarząd sobie nieźle leci w ch**a. Wywalili piłkarzy, że niby oni byli winni złej grze - ok. Ale jak nadal wyniki są takie, a nie inne, to chyba pora w końcu na trenera.

~ehh | 2007-09-12 20:05

Nie rozumiem Was !!!! Pamietacie Adamusa ?? Kazdy chcial go wyjebac jak Stal zajmowala po rundzie jesiennej przedostatnie miejsce, a potem co ??? Na wiosne gralismy jedna z najlepszych pilek w 3 lidze i sie bardzo pewnie utrzymalismy !!!

Pilkarze nei graja przeciwko Mikulskiemu, poniewaz walczyli, starali sie !!! Jezeli pilkarze chca Mikulskiego to ja tez !!!
Dopiero z Arka mial wszystkich zawodnikow, ktorych chcial (brakowalo Iwanickiego, Ławeckeigo i Uwakwe czyli 3 zawodnikow z 1 skladu)

~Bifff | 2007-09-12 20:25

» LINK
No to czekamy na trenera nawet w zainteresowaniu jest trener Siarki czy on moze być leszy od Mikulskego?, dzis miałem okazje być na meczu w Tbg grało trzech byłych naszych grajków i sobie ledwie co radzili w tej IV lidze

~mlody | 2007-09-12 20:49

Wasze komentarze sa zalosne... Mikulski, zostaje- zle; Palik- fatalnie, byl 3 razy, zdradzil Stalowke na KSZO; Tochel pracowal tam gdzie byla tylko korupcja, Federkiewicz to cwel z mielca bez sukcesow, Gielarek nie bo z Siary i do tego nieudacznik. A jak jechaliscie na Adamusie to juz nie wspomne... Mikulskiego nie tak dawno podrzucaliscie do gory, wszyscy pisali jaki to cudotworca, a teraz piszecie ze jest tylko pazerny na kase... Ale fizjologa zalatwil za free a kokosow wcale nie zarabia... wiec jedno moge powiedziec: jacy kibice, taka druzyna, u nas wszystko zgralo sie na jednym poziomie, wszedzie sa jakies rodzynki...ale u nas nie za duzo
A jak chodzi o decyzje zarzadu to na dzis ja popieram...dlatego ze nie bylo lepszych kandytatow i znow slyszelibysmy przez pol roku ze to wszystko przez poprzednika itd... Wszystkim potrzeba czasu, spokojnie...a bedzie dobrze i wiecej wiary, w tych komentarzach wypowiada sie tyle ludzi, ciekaw jestem ilu z Was chodzi na mecze i dopinguje Stalowke...
STOP pseudoznawcom futbolu!!! Pozdro dla kumatych

~misiek | 2007-09-12 21:00

do mlody. Nie jacy kibice taka drużyna, a raczej jaki zarząd taki, trener i tak drużyna.

~zksstalole | 2007-09-12 21:04

Jak to robi ten facet ze tak go miluja gdzie w jakims innym klubie po takich wynikach dalej trenerem byl gosc ktory przegrywa tak mecze, co on zrobil utrzymal nas w 2 lidze ok za to dzieki ale teraz mysle ze powinna nastapic zmiana.....
no cuz nie pozstaje nic innego jak :
WIERZYC ZE STAL ZACZNIE DOBRZE GRAC !!!

~STAL ZKS | 2007-09-12 21:08

Dobra dzieci nie odzywajcie sie.
jakbyście nie byli dziećmi to byście tak nie narzekali
przyszedłby np Palik przegrałby mecz za meczem to byście chcieli żeby Mikuslski wrócił.
Taka jest niestety prawda ze na tej stronce to większość dzieci jest nie mowie ze wszyscy ale większość wiec zastanówcie sie troche jeszcze albo wydoroślijcie...
ZA STAL ZA ZKS PÓJDZIEMY AŻ PO ŻYCIA KRES!!!

~kibic | 2007-09-12 21:08

chcialem ci zapytac jakie jest dobro innych osob w tym ze mikulski zostanie ? a ogolnie sadza ze dobrze ze zostal a wy pseudo fachowcy sie nie odzywajcie

~Zatorze 8 | 2007-09-12 21:28

HAHAHAHAHAHHAHAHA ..... Salomonowa decyzja Zarządu !!!!! hahahahahhahaha Mikulski zostaje. I to aż 3 dni debatował Zarząd nad taką decyzją . Oni chyba się zamkneli w kanciapie na stadionie i pili bo cóż innego mogli zrobić a te doniesienia z prasy że niby składu nie mieli do podjęcia decyzji to blef...Oni składu nie mieli bo Lompe wysłał Chmure po flaszke i zrobili sobie wtedy przerwę w obradach....heheheheheh....Ja pierdole idzie się posikać ze śmiechu....
Ale nic Panowie to nauczka też dla Nas kibiców , a wiecie dlaczego ? A no dlatego że zapytam ? Co stoi na przeszkodzie aby mieć jednego a może więcej osób od Nas w Zarządzie. Widzicie na własne oczy że z tym towarzystwem nie ma o czym gadać, w wy tu o jakichś tam trenerach . Na forum tej str. przeczytałem temat dot. właśnie tych spraw \\\"SSA w Stalówce to fikcja\\\" - BARDZO mądry tekst i zachęcam do przeczytania.
Skoro twierdzimy iż Stalówka To My to zmobilizujmy się i rozwalmy ten śmieszny zarząd...!!!!!!!!!!!!!!!

~RobkoStWolak | 2007-09-12 22:12

a ja bede z wami polemizowal.
W Stali zawsze grali zawodnicy, ktorzy mimo niedoboru umiejetnosci walczyli jak rowny z rownym z najlepszymi zespolami w Polsce.
Pokazywali charakter, walczyli dawali z siebie wszystko, a moze nawet i wiecej niz potrafili.
zaden (oprocz Piechniaka) zawodnik ze Stali niezrobil I ligowej kariery, a jednak kiedy grali w naszym klubie, to obawialy sie nas pilkarskie potegi w Polsce...

Dzisiaj mamy armie zaciezna (dziekiMikulskiemu), ktora ma w nosie czy gra dla Stali Stalowa Wola, czy dla Stali Rzeszow... Aby kasa sie zgadzala, to jest ok.

Dzisiaj mamy trenera, ktory potrafi znalezc 100 roznych powodow dlaczego dostajemy baty od innych druzyn ( o podobnym budzecie! ) . Jedyny powod, do ktorego Mikulski sie nie przyzna to to, ze po prostu nie ma kontroli nad zespolem.
Czy to wina zawodnikow? NIE! Respekt do trenera trzeba sobie wyrobic na treningach i podczas meczow. Jesli zawodnicy widza, ze z lidera jest dupa a nie trener, to tak wlasnie go traktuja...
Jak macie nauczyciela, ktory krotko trzyma klase za pysk, to jest posluch - JEST! A jak z nauczyciela cieple kluchy i ciota - to mu uczniowie wejda na glowe i niejest to koniecznie wina uczniow, tylko brak szacunku do kiepskiego szkoleniowca.
Dlatego jestem zaszokowany decyzja zarzadu (a tak naprawde uleglosci tegoz zarzadu w stosunku do sponsora Kwiatkowskiego, ktory namascil Mikulskiego na zbawce stalowowolakiej pilki)....
Szkoda, ze cierpiec na tym beda kibice, ktorzy jak cmy do swiatla pedza na kolejne mecze tylko po to, zeby sie ponownie rozczarowac.
pozdrawiam.

~hymnPolski | 2007-09-12 22:14

~iks | 2007-09-12 23:00

znow do tego ///// napisze. Powiedz mi czym sie sugerował zarzad zostawiajac Mikulskiego . Ze niby dobrze zagrali II połowe z Arką ? Czy to była I kolejka ? czy juz niektorzy nie pamietaja wczesniej kilku blamaży? Jak mozna dobrze zagrac i przegrac? Dobrze to chyba znaczy wygrac lub przynajmniej zremisowac. Ze niby mieli z dwie akcje? Przeciez grali z II składem Arki, w miedzyczasie ich lider Ława schodzi z kontuzja a oni koncowke bronili sie i dowiezli zwyciestwo do konca. A po meczu niejaki Janicki wypowiada sie ze jest super. Czy to ten Janicki co w trakcie meczu PRZESZEDŁ 500-600 metrw bo za ciezko mu było biegac.
Wytłumacz mi jeszcze kto to jest Hadzic. To jakas supergwiazda? Gosc siedzi w Stalowej poł roku i gdy juz moze grac siedzi na ławce. Rezerwowego tu supertrener trzymał tyle czasu? Dobrze ze w tym czasie zadna druzyna nam go nie podkupiła:) . Jak myslisz - chodzi tu Mikulskiemu o dobro Stali trzymajac go tu czy moze o kase?

~,,,, | 2007-09-12 23:19

~prof | 2007-09-13 11:03

sporo \"kibiców\" już położyło lage na zespole, a kto daje gwarancje że tur przypadkiem nie złapał zadyszki? najbliższy mecz będzie punktem krytycznym w tej rundzie dla stali i na moje oko nastąpi zwrot w tej degrengoladzie

~mlody | 2007-09-13 12:34

Nie biadolcie juz, nie bylo lepszego kandydata, tylko same marnoty i sieroty 4 ligowe wiec nie ma co narzekac, trzeba zaufac Mikulskiemu bo juz nie z takich tarapat wychodzil. a to co pisza o nim w gazetach szczegolnie ten pies Pyrkosz, ktory zawsze jest byl i bedzie za Siara to stek bzdur. Idzcie na trening i zobaczcie jak wyglada, a nie powtarzajcie to co palnal jakis debil w gazecie... Zobaczycie ze byla to dobra decyzja, mysle ze Mikulski musi pracowac co najmniej do konca rundy, a pozniej go rozliczymy.

~z trybuny | 2007-09-13 13:08

Dobrze się stało że Albin został , dla zespołu to lepiej bo potrzebna jest stabilizacja a nie CHAOS . A te bzdury z wywiadu w Sztafecie które wypowiadał Mietek O to szkoda komentować . Potrzebujemy wygrać ten jeden mecz by zaskoczyło . BĘDZIE DOBRZE SPOKO .A kibicem Stalówki ja będę zawsze

~dziadzia | 2007-09-13 14:52

decyzja zarzadu to po prostu skandal ile jeszcze będzie ze strony prezesów rozporządzen typu ultimatum dla trenera Mikulskiego zleją Nas w Turku i co znów będzie ultimatum?Bo a nóż następny mecz u siebie z Piastem wygrają albo zremisuja.Tym sposobem nic dobrego się nie osiągnie.

~dol;/ | 2007-09-13 16:21

ludzie wyluzujcie troche co mozna poradzic tak zadecydowal zarzad ale jestem pewny ze jeszcze jedna kompromitujaca porazka i Mikulski poleci bez zadnego ultimatum tylko odrazu na drugi dzien po meczu Pozdro:)

~ktos | 2007-09-13 16:54

ciekawe czy Mikulski nie żałuje że nie mam w kadrze takiego gościa jak Juda...?:)
oj wydaje mi się że wszyscy powinniśmy pluć sobie w brode że ten chłopak gra teraz Unii...:(

~misiek | 2007-09-13 17:31

A nasz mecz z Turem będzie sędziował... Mariusz Żak z Sosnowca.

~Granda | 2007-09-13 18:31

Pytania do gościa studia - Marka Jareckiego
W czwartek 13 września gościem w studiu TVM będzie Marek Jarecki, prezes Stali Stalowa Wola. Wszystkich chcących zadać pytanie naszemu gościowi prosimy o przesłanie e-maila na adres: tvm@tvkdiana.pl do godziny 8.30 w czwartek a także telefonowanie pod numer (15) 649 25 34 w godzinach 8.00 - 8.30. Dzisiaj powinien ukazać się ten wywiad w TV STW

~Dz...38 | 2007-09-13 18:33

do tych co wyklinaja mikulskiego...

Czy po barazach go wyklinaliscie?? NIEE!!! na rekach byl noszony wiec szacunek za to ze zapewnil utrzymanie a teraz pozostaje wiara bo JESLI WIARA CZYNI CUDA MY WIERZYMY ZE SIE UDA!!! A w Stalowej jest duza wiara wiec wystarczy na akzdym meczu(przynajmniej u siebie) dopingowac z calej pizdy na dobre i zle a nie narzekac i bezsensu komentowac i krytykowac CO MA BYC TO BEDZIE A BEDZIE UTRZYMANIE!!

AVE STALOWKA!!

~ole | 2007-09-13 19:06

~EGON | 2007-09-13 20:12

o tym, czy mecz jest podwyzszonego ryzyka nie decyduje klub, tylko policja. Nasza policja zadecydowala, ze 4 kolejne mecze są wlasnie o podwyzsonym ryzyku. To tyle

~kibic | 2007-09-13 20:14

Wiecie dlaczego nie wyrzucili Mikulskiego bo nikogo nie mają na jego miejsce.Nikt nie chce przyjść.Wszyscy rzucają takie sumy że nasz kochany zarząd wysiadł.Nikt o zdrowych zmysłach nie przyjdzie po połowie tej rundy gdzie praktycznie jest już wszystko przesądzone, nie mogąc nic zmienić w składzie.Mieli Adamusa za darmo to nie potrafili tego uszanować.Teraz maja to czego chcieli;rozwaloną drużynę i trenera-profesjonalistę ,który nie potrafi nic zdziałać bo jest tylko teoretykiem jazzu.Żaden szanujący się trener po rozmowie z Lompe i Kwiecińskim nie zechce tu przyjść nie mówiac o jakiś większych sponsorach.W życiu takim władzom klubowym nie powierzylbym nawet 1zł.

~mielik | 2007-09-13 20:52

~mielik | 2007-09-13 20:53

przyszłość naszej drużyny....

~ZK | 2007-09-13 22:36

Dobrych wynikow najlepiej samych zwycięstw łakniemy jak kania dżdżu.Wtedy trener będzie chwalony pod niebiosa piłkarze podwyżki dostaną i wszyscy będą szczęśliwi.Tylko że o tym samym marzą dziesiątki miast w całym kraju.Niestety doświadczenie uczy że nie wszystkim to się uda.Nie łudżmy się najlepsze lata piłkarskie Stalowa ma za sobą,ale nie odbierajmy elektoratowi nadziei...

~RobkoStWolak | 2007-09-13 23:05

Czym innym jest wzajemne szkalowanie i obrazanie innych forumowiczow, a czym innych kulturalne wyrazanie swoich opinii dotyczacych pilkarzy i trenerow Stali, nawet jesli sa negatywne.

Dlatego prosze adminow strony o nie kasowanie wypowiedzi tylko dlatego, ze nie sa w zgodzie z opinia osob prowadzacych strone. W przeciwnym wypadku zainteresowanie strona opadnie, a wasza praca zamieni sie w sztuke dla sztuki.

Opinie o Janickimi jego trudnosciach z jezykiem polskim wyrazilem, poniewaz sam jestem za granica od wielu lat i bardzo raza mnie osoby, ktore zapominaja naszego ojczystego jezyka. Kilka lat w innym kraju i juz nie wiedza jak sklecic zdanie...

dziekuje.

~K.O.W.A.L | 2007-09-14 00:16

Robko, co do jezyka to sie z toba czesciowo moge zgodzic, ale prawda jest taka ze kazda osoba jest inna.. ja wyjechalem 11 lat temu i nie uzywam Polskiego codziennie oprodz rozmowy wiec GRAMATYCZNIE to duzo zapomnialem, zapomnialem takze sporo wyrazow nie dlatego ze tak chcialem lecz dlatego ze ich nie uzywam. Po polsku rozmawiam tylko z moja matka i czasem kolegami (Polakami) i nie uzywamy tutaj nie wiadomo jakiej Polszczyzny raczej jak to mozna nazwac prostej gadki. Wiec jesli kto popelnia duzo bledow Ortograficznych i nie skleja zdan idealnie tak jak pan MIODEK to nie dlatego ze jest tlumanem (chyba ze jest poza granica 2 lata) tylko dlatego ze zapomnial jak sie pisze poprawnie... Pozdrawiam..

~gregor | 2007-09-14 00:42

u ludzi ktorzy wyjechali za granice denerwuje mnie:1.zapominanie jezyka polskiego,przeciez jezeli ktos np.mieszkal w polsce tak jak janicki przez 18 lat,a 6 lat za granica to jak moze zapomniec?2.czesto zdarza sie ze ludzie bedacy za granica od ledwie kilku miesiecy mowia np.\"u nas w stanach\" czy \"u nas w anglii\".w dupie byli gowno widzieli,a traktuja siebie jakby byli obywatelami innych krajow.3.szpanerstwo tzn.po przyjezdzie z zagranicy stawianie kumplom browarow,kiedy przed wyjazdem zbieralo sie grosz do grosza zeby miec na najtansze wino. na koniec chcialbym pozdrowic wszystkich kibicow i sympatykow stalowki przebywajacych,badz to na stale lub tylko dorywczo za granica.oby tylko wam woda sodowa nie uderzyla do glowy!!!

~lol | 2007-09-14 01:18

Tur Turek - Stal Stalowa Wola, 16:00, sędzia: Mariusz Żak (Sosnowiec).
coś czuje ze wygramy;)

~OzzY | 2007-09-14 04:32

Do gregor: !!! Zgadzam sie co do 2 pierwszych punktow...a co do trzeciego...to...nie postawie kumplowi browara tylko dlatego ze wlasnie wrocilem z zagranicy a dlatego ze tego chce...a jesli stawiam to dla tego ze mnie stac... a jesli mnie nie bylo stac kiedys to dla tego ze nie mialem...tyle co do tematu...

~greg | 2007-09-14 10:38

Odnosnie kibicow Stalowki na wyspie poszukuje kontaktow z takimi osobami obecnie przebywajacymi w rejonie Liverpool,Warrington,Manchester.Pozdrowienia dla kibicow ,szczegolnie starej gwardi oraz PRB

~kibic | 2007-09-14 10:48

do roboty łysole z młyna, a nie żebrać.

~szeryf | 2007-09-14 10:53

czuję się kibicem Stalówki ale grosza nie dam na chuliganów bijących kobiety i dzieci z Proszowic i nawet miejscowych dziadków.

~kibic | 2007-09-14 11:25

ale mnie wkurwia ten Pyrkosz z Super Nowości. Co za chuj cały czas najeżdza na Stalówke, pismak pierdolony.

~skarpa | 2007-09-14 11:32

Pyrkosz pisze, że gdyby nie wycowanie Pogoni Szczecin to Stalówka nie grała by baraży z Kolejarzem tylko spadła do 3 ligi.

~cwks | 2007-09-14 11:47

W Polsce tylko LEGIA się liczy!!
Marsz do V ligi bo tam wasze miejsce, zasciankowy klub bez kibiców, stadionu! Ogólnie to całe podkarpacie to wiocha trzeba to odłączyć od Polski bo wstyd przynosi.
POLSKA DLA POLAKÓW, a ukraincom mówimy won z polski

~do cwks | 2007-09-14 11:50

pokazaliście bandyci kulturę w Wilnie.

~martini | 2007-09-14 12:39

A propos dziennikarzy
Dla mnie fachurą jest Cender z Przeglądu sportowego. Zawsze obiektywne relacje, punkty takie jak gra. A i Mikusiowi umioe przywalić.
Styka też jest niezły

~misiek | 2007-09-14 12:50

Największy pismak to Pezdan.

~dziadzia | 2007-09-14 13:55

do CWKS puknij się w barani łeb spadaj z tej strony syfu tu nie potrzeba

~mlody | 2007-09-14 14:21

Bardzo dobra akcja z ta zbiorka, w pelni ja popieram, a komentarze negatywne sa dla mnei bardzo smieszne... poziom dzieci z zerowki. Widac ze wsrod kibicow Stali dzieje sie cos dobrego wiec mysle nawet dla samego uatrakcyjnienia meczow pilkarskich, warto wesprzec taka akcje. Co do Pyrkosza to jeden wielki jebak, wymysla sobie wywyaidy, ktorych nie bylo. To on wymyslil ze anonimowy pilkarz Stali powiedzial ze treningi sa jak lekcje w-f, nawet sie nie spaca. Lepiej niech pisze o swojej Siarze i tlokach, a od Stalowki WON. A co do super nowosci, jacy redaktorzy, taka gazeta...

~bob | 2007-09-14 14:26

Podaliście na stronie zły numer konta, powinno być 26 cyfr.
Pozdrawiam

~misiek | 2007-09-14 14:44

brakuje jeszcze 4 cyferek

~sterydek666 | 2007-09-14 14:55

mi sie obrazek? z kontem wogole nie pokazuje

~zks_27 | 2007-09-14 15:16

Do K.O.W.A.L
Czyżby ? Akurat ty masz do powiedzenia ? Nie udawaj kurwa kozaka bo czekamy na konkrety i rzeczowe pismo !!! Nie kurwa nie udawaj ? Stalowa Wola-Centrum a jeszcze ten jebany kod

~K.O.W.A.L | 2007-09-14 16:04

do ZKS27, 27 to moj rocznik, imie?

~ktos | 2007-09-14 18:35

lol:P:P:P

~czop | 2007-09-14 18:45

kur... a ja juz wyslalem pieniadze!!!, i to nie malo. oki, jest szansa na zwrot ich? mam podac moj nr konta?

~kibic | 2007-09-14 18:53

heh dzisiaj odbylem ciekawa rozmowe z bylym pilkarzem Stalowki mianowicie z Pajaczkiem i dlaczego Cisna z nim rozwiazala kontrakt no powiem tylko tyle szkoda chlopaka bo juz nigy moze nie zagarac w pilke gdyz kiedy byl na obozie w Debicy z Galicja doznal bardzo groznej kontuzji ktora leczy do dzisiaj a dokladniej skrecenia kregoslupa kontuzja nie jest na tyle grozna zeby nie mogl chodzic ale do grania moze juz nie wrocic jednym slowem szkoda goscia bo znam sie z nim dosyc dobrze to tak dla zainteresowanych pozdrawiam narka

~robie | 2007-09-14 19:04

Czop nie ściemniah ze wysłales pieniadze bo w żadnym banku by taka wpłata nie poszła jak jest zamało cyfr w numerze a wiem bo pracuje w jednym z banków w st woli, przy próbie zaksiegoownia takiej wpłaty w każdym systemie każdego banku wyskoczyłby komunikat \"błąd krytyczny niezgodny nr ibn\" a jesli faktycznie wpłaciłes a kasjer nie próbowal zaksiegowac przy tobie to na pewno w ten sam dzien by sie bank z toba skontaktowal, no chyba ze nie napisałes adresu zleceniodawcy, ale wtym wypadku idziesz do banku podajesz kwote jaka wpłacałes i masz zwrot. DO ADMINA popraw nr konta, zamało cyfr aprzy swifcie powinines podac pełną nazwe banku razem z miastem gdzie ta siedziba jest pko nie wystarczy!!!! pzdr! czekam na dobry nr konta sam wplace troche grosza

~Daro | 2007-09-14 19:39

-------------------------------------------------- ------------
Szczególne względy bezpieczeństwa będą obowiązywały na kolejnych czterech meczach II-ligowych Stali Stalowa Wola, z Piastem Gliwice, GKS-em Jastrzębie, Odrą Opole i Lechią Gdańsk.
– Sejm znowelizował ustawę o bezpieczeństwie imprez masowych i musimy się dostosować do tych wymogów – mówi kierownik sekcji piłki nożnej Stali, Jerzy Hnatkiewicz
Nowelizacja ustawy zakłada, że organizator będzie wpuszczał na mecz tylko za okazaniem dowodu osobistego bądź legitymacji szkolnej. Dokumenty tożsamości (zdjęcie, imię, nazwisko i PESEL) będą fotografowane i przechowywane w klubie przez 3 miesiące

Przypominamy jednocześnie, że jest zakaz wnoszenia na stadion materiałów pirotechnicznych i innych zagrażających życiu oraz alkoholu. Na osoby, które nie będą tego respektować moży być nałożona kara minimum tysiąca złotych.
Zeby nie było kolejek na najbliższym meczu z Piastem, a także na następnych meczach, klub będzie prowadzić przedsprzadaż biletów siedzibie klubu przy ul. Hutniczej 15.

------------------------------------------- -------------------

~hmm | 2007-09-14 19:42

Pytanie...dane spisuja przy kasie (bez danych nie sprzedadza biletu) czy przed wejsciem po ukazaniu biletu ?????

~sf | 2007-09-14 21:16

Pytanie czy Mariusz Żak pozbawi nas jutro punktów?

~yugopolis | 2007-09-14 21:43

Pytanie: czy Stal przegra jedną, dwoma, czy może trzema lub więcej bramkami. Obstawiamy.

~STAL ZKS | 2007-09-14 21:47

stal wygra albo zremisuje na pewno!!

~yugopolis | 2007-09-14 22:19

przeczytałem sobie wywiada z SF z 6 kwietnia, wy tez prtypomnijecie sobie

//– Czy po tygodniu spędzonym w Stalowej Woli, wie pan już na kogo zawsze może liczyć? Który piłkarz pana nigdy nie zawiedzie?

- Ja już wiem, prawdziwemu zawodowcowi, a za takiego się uważam, bo uważam się naprawdę za zawodowca przez duże Z wystarczy spojrzeć na paru treningach na zawodnika, porozmawiać z nim i ja już wiem co sobą reprezentuje i jak daleko może zajść. Ja już wiem co od niego mogę oczekiwać i na jakiej pozycji go ustawić, w jakiej taktyce mogę go umieścić, co należy u niego poprawić i tak dalej i tak dalej. Także na pewno postaram się oddać swoje serce a jak to wyjdzie czas pokaże.

Jak przyjęli pana piłkarze?

- Drużyna musi akceptować trenera, przede wszystkim klub zatrudnia zawodników i im płaci a oni musza mnie słuchać. Ja nie miałem nigdy problemów z zawodnikami. Zawsze potrafiliśmy się porozumieć na wszystkie tematy. Drużyna od razu pozna czy trener ma jakaś wiedzę, czy jest fachowcem, czy umie to robić czy nie umie. Jeżeli drużyna zobaczy, że trener nie panuje nad nią, to różnie będzie się działo. Ja swoje umiejętności chce teraz przekazać tym chłopakom, także jeżeli chodzi o przyjęcie to nie miałem z tym żadnego problemu.//

caly wywiad, kto ze mnie robi wala, zaczyna mi sie to nie podobac i mysle ze czas na zmiany...


» LINK

~KIBIC | 2007-09-14 22:40

SMIESZNE JEST TYLKO TO JAK WSZYSCY OPISUJĄ GRĘ JANICKIEGO !!!!!!!!!!! JA NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM. GOŚC NIE MA SIŁY NA GRĘ A TU SZŁYSZE ZE SCHUDŁ 10 KG PARANOJA CHYBA BYŁEM NA INNYM MECZU .
ALE W STALI WSZYSTKO JEST MOZLIWE SZKODA ZE ROZWALAJĄ PIŁKĘ NOŻNĄ BO WSZYSTKO NA TO WSKAZUJE JAK SIĘ NIE OBUDZICIE Z II DRUŻYNA ZOBACZYMY SKLAD STALI NA KONCU SEZONU W PIECIO OSOBOWY.
POZDRAWIAM

~Stalówka | 2007-09-14 23:35

~hsw | 2007-09-15 00:22

~mnich | 2007-09-15 00:41

bądzcie pozdrowieni wypierdki ze stalowej woli...jutro znowu wywieziecie od nas piątke jak nic ...macie to jak w banku.

~do mnicha | 2007-09-15 00:51

Zapomnij mnichu-zdzichu.Jutro wieśniaku przegrywacie z Nami 1-2.Zapamiętaj sobie,żebyś się póżniej nie zdziwił.

~mnich | 2007-09-15 00:57

aleś ty śmieszny...beniaminki was leją aż miło , to przecież my nie będziemy gorsi...musimy powetować sobie ostatnią wpadkę ..a jak nie z wami no to z kim.

~Racuch | 2007-09-15 02:08

Bedzie 4:0 dla Stalowki.Zobaczycie.Pozdrawiam

~zks | 2007-09-15 06:28

Ja jestem ze Stalowej ale niestety po raz kolejny musze powiedzieć ze czuje w tym meczzu Wpadke. A więc porazke Stalówki i to nie małą.

~gregor | 2007-09-15 08:57

zabawmy sie w typowanie wyniku.moj typ tur-stal 1-3

~do kibic | 2007-09-15 09:22

a ja nie rozumiem czemu sie czepiasz Janickiego? Moze chłopak ma jeszcze kilka kilogramów nadwagi ale widać ,że ma chęci do grania i jakies umiejętności! A na przykład taki Gęśla- dwie lewe nogi, co reprezentuje w tym sezonie swoja grą? A szczupły i przecież w formie bo nie miał przerwy żadnej... Zaczekajmy na jakies chocby małe osiagnięcia Janickiego, dopiero zagrał jeden mecz- a potem mozna go oceniać! Ale szczerze to chyba na palcach u jednej ręki wyliczysz zawodników Stali ktorzy umieją grać! W tym napeno zanalzłby się Janicki!

~ziober | 2007-09-15 09:26

na kolejnym meczu oprawe dedykujemy kotulskiemu, janussszz kotulskiiii tarararara, janussszz kotulskiiiii tarararara, janussszz kotulskiiii tarararara, wasz idol przeciez i mieszacz w klubie jak i w miescie

~ktos | 2007-09-15 09:27

byl organizowany wyjazd

~gocin | 2007-09-15 15:13

kurde:/
koniec tego.
Adamus byl zły, bo remisowal wszystko.
a ten jest dobry, bo przegrywa:/ spoko :/

~;) | 2007-09-15 15:57

Do Gregor: Mój typ Tur 0-2 Stal ;) pozdrawiam

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Rozwój Katowice - STAL (2:2)
2017-03-25
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 1 294 razy
Sandecja Nowy Sącz - STAL (2:1)
2003-11-08
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 4 720 razy
STAL - Górnik Wieliczka (0:3)
2006-04-01
Ilość zdjęć: 7
Wyświetleń: 9 665 razy
STAL - Miedź Legnica (2:0)
2007-05-05
Ilość zdjęć: 11
Wyświetleń: 12 342 razy
Osób Online: 25 / Czas gen. strony: 0.03222
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |