Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Przerwać złą passę

Przerwać złą passę

W najbliższą środę o godzinie 16:00 w Stalowej Woli miejscowa Stal podejmie Piast Gliwice. Stal w tym pojedynku poprowadzi dotychczasowy drugi trener Daniel Kijak. Jest to spowodowane decyzją zarządu klubu o zwolnieniu z zajmowanego stanowiska dotychczasowego pierwszego trenera Albina Mikulskiego. Czy Stal przełamie serię porażek i wreszcie wygra?

W Stalowej Woli nie panuje dobra atmosfera. W poniedziałek zarząd zwolnił trenera Mikulskiego. Nowym szkoleniowcem miał zostać Janusz Białek, lecz w ostatniej chwili zrezygnował. Stalówka została więc bez trenera. Drugi trener Daniel Kijak nie ma stosownych licencji do prowadzenia drużyny w drugiej lidze. - Mogę prowadzić drużynę tylko warunkowo w dwóch spotkaniach. Dopiero za rok mogę zdawać na trenera pierwszej klasy. W przyszłym sezonie z tym co obecnie posiadam mógłbym już prowadzić drugoligowy zespół - powiedział tymczasowy trener Stali.

Stal przystąpi do tego meczu bez kontuzjowanego Jakuba Ławeckiego. Na lekki urazy narzekają Tomasz Wietecha, Jaromir Wieprzęć i Marek Drozd. Jednak cała trójka powinna być do dyspozycji trenera. Pozostali zawodnicy są zdolni do gry. W drużynie panuje bojowa atmosfera. Zawodnicy chcą wreszcie wygrać spotkanie i zmazać plamę jaka na nich ciąży po 10. kolejkach obecnego sezonu.

Trener drużyny z Gliwic Piotr Mandrysz ma do dyspozycji pełny skład. Do zdrowia powrócił Krzysztof Kukulski, który nie grał w ostatnim meczu z powodu kontuzji. W drużynie panuje dobra atmosfera. Gliwiczan przyjeżdżają po trzy punkty. Są faworytem tego spotkania, jednak Mandrysz wie, że o zwycięstwo będzie niezwykle ciężko. Stal będzie gryzła trawę, by tylko nie przegrać kolejnej potyczki.

Na to spotkanie kibice będą musieli wchodzić z dowodem tożsamości. Taką decyzję podjęła policja, która stwierdziła, że to i kolejne trzy spotkania będą pojedynkami o podwyższonym ryzyku. - Przed wejściem na stadion, każdy kibic będzie musiał się wylegitymować. Jego dokument zostanie sfilmowany i będzie przechowywany przez trzy miesiące. Od poniedziałku w klubie trwa przedsprzedaż biletów - powiedział kierownik zespołu Jerzy Hnatkiewicz.

Stal Stalowa Wola - Piast Gliwice / śr 19.09.2007 godz. 16:00

Przewidywane składy:

Stal: Wietecha - Wieprzęć, Maciorowski, Gheczy, Lebioda, Iwanicki, Uwakwe, Janicki, Trela, Nakoulme, Salami.

Piast: Kasprzik - Nowak, Banaś, Widuch, Michniewicz, Kaszowski, Gamla, Kompała, Chylaszek, Kędziora, Andraszak.

Sędzia: Marcin Roguski (Warszawa).

Komentarze (69)

~Dziadzia | 2007-09-18 22:38

STALO MY WIERZYMY!! A bilans Stalowki powoduje czarne chmury i zle przeczucia

~Droone | 2007-09-18 22:46

Stal po 3 pkt!!!!!!!

~sf | 2007-09-18 22:59

Stal: Wietecha - Wieprzęć, Maciorowski, Gheczy, Lebioda, Iwanicki, Uwakwe, Janicki, Trela, Nakoulme, Salami.

Obrona wiadomo blokiem grają. Pomoc Iwanicki ma robić rajdy skrzydłem, Trela drugim tak jak za czasów gry w HEKO, Uwakwe lepiej gra do przodu niż Krawiec, Janicki Ofensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia. Napad: Nakoulme w końcu może pokaże na co go stać z przodu, no i Salami prędzej dostanie podanie od Prezesa niż od Gęśli.

~fcb | 2007-09-19 10:13

TYLKO ZWYCIESTWO STALOWKA TYLKO ZWYCIESTWO !

~Ziooom | 2007-09-19 11:20

Dnia 19 września (środa) odbędzie się spotkanie Stal Stalowa Wola vs. Piast Gliwice. Wszystkich już serdecznie zapraszamy do wspierania piłkarzy w grze. Uwaga! Wszyscy chętni, proszeni są, aby przed meczem ze Śląskiem Wrocław, stawili się w kawiarence klubowej i wpłacili zaliczkę 10 zł, po czym miejsce zostanie zarezerwowane, gdyż są ograniczone. Więcej informacji o wyjeździe, będzie udzielane dla osób zainteresowanych. Musisz tam być!

Nareszcie, w Stalowej zawita jakas konkretna ekipa przyjezdnych. Bedzie ciekawie. PZDR

~Kamil | 2007-09-19 11:38

polecialy komentarze o Piascie i Paliku tego samego osobnika.
nie ma zadnego Palika. wierzcie dalej w jakies brednie. jak beda informacje pewne to sie tu pojawia.

~lukasz | 2007-09-19 11:52

i chwala Bogu ze go nie ma. i mam nadzieje ze nie bedzie

~Zielak69 | 2007-09-19 12:19

Wierzę, że dzisiaj zdobędziemy 3 pkt!

~Pogoń Sz. | 2007-09-19 12:37

do zielak69:

puknij się w czoło co ty sobie myslisz że 3 punkty zdobędziesz, kiedy?? ja nie ide tam bo będzie wstyd na całą Polskę a tak nie może być. Nie obrazaj mojej matki ja tego nie robie a ty nagminnie mnie obrazasz. Zastanów się co robisz a wtedy mozemy porozmawiać. Pozdrawiam ciebie i całą rodzinne z Gliwic!

~Sródmieście | 2007-09-19 12:44

Każdy Z Was wie jak się sprawa stalówki przedstawia, mikulski , zarzad. Moim zdaniem duzy wplyw mialo to na mizerna gre naszych kopaczy.Wiadomo dobra mina do złej gry.Ale mam nadzieje ze dzisiaj niebedzie złej gry i pokaza na co ich stac i wkoncu przelamia ta zła passe i szczela tego upragninego gola na ktorego Tak czekamy. Stałowka składa sie Z Nas Kibiców I Kopaczy a ten pierdolony zarzad to jebany insekt którego trzeba wytepić. Pozdro Dla Prawdziwych \'38

~aba | 2007-09-19 12:53

legitka może być??

~z krytej | 2007-09-19 12:58

a ja mam lipe bo mam drugą zmiane:(
pozdro dla wszystkich!!!!
do boju stalówka!!!!!

nie mamy nic do stracenia, możemy tylko zyskać!!

~sitek | 2007-09-19 13:17

gilu pijak cwel

~(S) | 2007-09-19 13:21

z forum piasta, ZKS napisał:
\"Śląsk to nie Polska to padlina poniemiecka\"
:-), buhahhbubuhahabuhahabuhabuha

~(S) | 2007-09-19 13:28

\"JUŻ ZA TRZY GODZINY BĘDĄ TRZY PUNKCIKI\"

~piter | 2007-09-19 13:32

Co robi w kadrze 3-ch banana stworków ? Będa tanczyc banana pumbe na meczu nie mowiąc o specjalnosci ich czyli wystawiaaniu w strone publicznosci swojej dupy.Dlaczego nie ma w kadrze Marka Drozda? Drozd za Uwakwe na defensywnego pomocnika a nawet ofensywnego i powinno byc dobrze.Niewiem czemu on tk malo gra w stali tez sie dziwie, to w koncu zawodnik dobry i na solidny drugoligowy poziom stworzony, a niewiedziec czemu wystwiaja Uwakwe vel Banana Dupęęęę chyba tylko po to zeby oslabic zespół ?

~pijany | 2007-09-19 13:45

dzisiaj bedzie pogrom stalowki, a mietkowi jeszcze dupe bedziecie lizac zeby wrocil

~lookat | 2007-09-19 13:54

Myślę,że Kijak poradzi sobie lepiej jak Mikulski w dzisiejszym meczu,przynajmniej obierze lepszą taktykę,Nakoulme daje do ataku i o to chodzi .To jest napastnik,a nie obrońca.Mikusiowi wogóle ostatnio ładnie pomieszało się w bani,aż skończył tak,jak sobie na to zasłużył.Szkoda tylko ,że zostawił naszą drużynę w tak fatalnej sytuacji.Ale wierzę ,że uda Nam sią jeszcze wyjść z tej opresji,a przede wszystkim musimy dzisiaj zacząć od zwycięstwa.DO BOJU STAL!!!!!

~Gefco | 2007-09-19 14:06

piter ty rasisto umyj zęby, bo śmierdzi na tym forum tobą !!

~chefe | 2007-09-19 14:24

dzisiaj na meczu niech zostanie ogloszony przez spikera wyjazd do Plocka !!!!!!!

~sdssss | 2007-09-19 14:25

zwlenników tych którzy by chcieli żeby trnerem stalówki został pan artur chyła musze zasmucic on juz mam zajecie pracuje na orlenie koło tesco:D

~007 | 2007-09-19 14:36

mysle ze Kijak duzo lepiej ustawi zespol niz albin, i mam nadzieje ze dzisiaj wygramy, do zobaczenia na meczu

~19stl38 | 2007-09-19 14:41

ej ludzie, mam 14 lat chodze na stal ale legitymacji członkowskiej nie mam i nie wiem jak wejśc i no wiadomo nie mam dowodu co mam zrobic???

~ZATORZE | 2007-09-19 14:43

Przyjechali są na stadionie, duzo ich. 2 autokary, pare samochodów i 2 busy widziałem, na moje oko to około 200 jest.
Nas będzie 500 i ich rozwalimy!
STALÓWKA NIGDY NIE SPADNIE!!

~Kamil | 2007-09-19 14:44

musi byc dokument tozsamosci ze zdjeciem!! bu musi byc data urodzenia. konieczny bylby tez pesel.

~sdasda | 2007-09-19 15:09

zatorze nie siej zamentu

~eder | 2007-09-19 15:10

idzie kibic z miasta Gliwic-cztery kurwy i ksiądz kibic :)

~ajajajaj | 2007-09-19 15:13

a jest taki motym .. dziewczyny wpuszczaja czy tez zjakims dokumetem ?

~zks | 2007-09-19 15:41

nie chce mi się iść na mecz :/

~bulu | 2007-09-19 16:12

oki, odpalam stronke mielca i zaczynam trzebac gruche, mam nadzieje ze trysne na monitor

~mlody | 2007-09-19 16:16

W plecy 1:0 :(

~sa | 2007-09-19 16:18

juz do przodu 2:1 :))

~kurwa | 2007-09-19 16:20

kolejny mecz i znowu ten sam scenariusz na hutniczej.... pare minut i gol :/ lecz nie dla nas oczywiscie

~Droone | 2007-09-19 16:22

Ja pierdole I ZNOWU TO SAMO ZNOWU!!!!!!!

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:29

no to jaki wynik jest?? kto gra dobrze kto do dupy?

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:31

Wiadomosc z ostatniej chwili..

\"Niebawem prokuratura zajmie się sprawą podrabianych dyplomów ukończenia kursów, za pomocą których posługiwali się w Polsce trenerzy. Całą sprawę bada już PZPN.\"

Zapewne Mikulski bedzie na tej liscie....

~johnny_uk | 2007-09-19 16:32

czytam relacje na sportowych faktach. wyglada na to ze cisniemy niemilosiernie .pewnie nas skontrowali i strzelili.ale moze byc dobrze.jeszcze 60 minut.. a i pamietajcie ze nie gramy ze slaba druzyna ...

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:38

Zeby tylko sie odbili, nasi maja straszny problem ze strzelaniem bramek.. jak nam jeszcze jedna strzela to po meczu...

~suawek | 2007-09-19 16:38

Relacja ze strony Piasta:

» LINK

~altam mikus | 2007-09-19 16:39

Mikulski Kotulski lololol mam nadzieje ze nasi szalikowcy skadują głosno te slogany w koncu to ich popile i to Mikuś z Kotulakiem zapewnił nam piłke na pozomie w stalówce a wiec panowie głosno ave Mikuś ave Kotulak

~Stachu | 2007-09-19 16:40

Nie mogłem pojechać na mecz, gdyż nie dawno wróciłem z roboty.

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:43

Warta , Pelikan i Kmita przegrywaja to przynajmniej jedno dobre.. Za to Odra wygrywa i jesli my przegramy to jestesmy na spadkowej pozycji. Zajebiscie..

~Stachu | 2007-09-19 16:47

Szkoda, bo widze, że Stal miała więcej pkazji do gola.

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:51

kurwa jak nasi sie nie naucza strzelac bramek to nie ma o czym marzyc.. 6 bramek w 10 meczach? co to ma byc.. Moze nastpeny trener bedzie bardziej nastowiony atakujaco na treningach bo to jest gowno narazie..

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:55

koniec pierwszej polowy 1:0 dla Piasta... Chujowizna... zostalo nam 6 CIEZKICH meczy , nie ma chuja ze sie utrzymamy w 2giej lidze z taka gra.. JA PIERDOLE!!

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 16:56

Kmita z Odra 1:1 zeby sie tak utrzymalo to przynajmniej nas niedogonia..

~????? | 2007-09-19 17:00

Wie może kto ile jest kibiców stalówki w młynie i ile jets kibiców piasta prosze o dokładne info z gory dzieki

~stal | 2007-09-19 17:21

Porażka z tymi dowodami bo kolejki jak sam .....
Porażka znowu samą grą i wynikiem.

Jednym słowem ten klub to JEDNA WIELKA PORAŻKA !!

~STS | 2007-09-19 17:27

w meczu z Arka postawilem na remis, ale dzisiaj puscilem za 100zl na Piast po kursie 2,10zl, tylko ten jeden mecz.Sorka chlopaki ze tak,ale pewna kasa!
dziekuje staloweczko!

200zl mam w kieszeni!

~KSS | 2007-09-19 17:29

w sumie jeszcze 25 min meczu, ale gratuluje wygranej!I tak znajac zycie chuj sie zmieni....
nastepnym razem tez chyba zrobie podobnie

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 17:39

10 minut zostalo i dalej w plecy... Jezeli Kij potrafi tyle samo co Mikus czyli przegrac 1:0 to ni chuja ten MIKUS byl wart...

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 17:46

chuja w plecy przegrane.. ale przynajmniej dolna tabela sie nie zmienila.. ta sama pozycja naszych..

~dssff | 2007-09-19 17:48

Sorry jestem wiernym kibicem od zawsze ale to co teraz się dzieje jakoś nie moge patrzeć.

Dlatego nie poszedłem na ten mecz i nie chce mi się ich oglądać. Jedyni co coś grają to Nakoulme, Iwanicki, Maciorowski i może jeszcze teraz Salami. Prawda taka ze CZARNYM bardziej zależy a przynajmniej lepiej się przykładają niż BIALI.

Sorry to powiedzieć ale 3 liga jest na 99%.

~Stachu | 2007-09-19 17:52

0:2 koniec:(

~Droone | 2007-09-19 17:53

0 : 2 to sie w pale nie miesci co oni graja w tym sezonie...

~suawek | 2007-09-19 17:53

Jeszcze na koniec karny dla Piasta, oczywiscie 0:2 w efekcie.

~mlody | 2007-09-19 17:54

Nie 3 kolego a 2... po reformie rozgrywek. Jednym slowem Stalowka- wieczny drugoligowiec, wiec nic sie nie zmieni...

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 17:54

kurwa cos mi sie wydaje ze to poczatek KONCA.. lubie byc optymista, ale kurwa tutaj nic nie widze ciekawego... Za niedlugo bedziemy w 3giej lidze a przypomne ze duzo najlepszych z naszych pilkarzy w tym sezonie odejdzie wiec CHUJ WIE CO zostanie.. JESZCZE bedzie tak ze bedziemy sie bic o UTRZYMANIE w 3ciej LIDZE w nastepnym SEZONIE..

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 17:57

kurwa chujowizna na calego.. nie moge sie na to patrzec.. zapewne nowego trenera tez nie zatrudnia, wiec bedzie prowadzil do konca nie udacznik asystent..

~lll | 2007-09-19 17:59

0-2 CZAPA

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 18:01

co oni zrobili z nasza STALA w tym sezonie????? Juz mozna powiedziec ze to jeden z najgorszych SEZONOW w historii STALI!!!

~Piastowy | 2007-09-19 18:01

Greetings from Gliwice :)

~czarny | 2007-09-19 18:03

najlepszy na boisku KĘSKA
TEN ASYSTENCIK MOŻE PROWADZIĆ STARUSZKI PRZEZ PASY

~beznadzieja | 2007-09-19 18:04

zamiast kopać piłke kopcie rowy!!!!!!!!!!!! wstyd na cała POLSKE

~omg | 2007-09-19 18:05

na meczu nie byłem... i prawdopodobnie nie pójdę już do końca tej rundy. aż żal człowiekowi dupe ściska, jak sobie pomyśli tylko, że przyszedł jakiś pajac z certyfikatem i rozpierdolił zgrany zespół, bo miał swoją, \'profesjonalną\' koncepcje. na mecze zacznę chodzić dopiero po spadku, bo nie chce mi się patrzeć na taką kaszane i się wkurwiać. no chyba, że w przerwie zimowej coś by się zaczęło dziać na plus, to może zacznę chodzić od wiosny. niech nikt nie myśli, że jestem sezonowcem, bo na mecze chodziłem nawet wtedy, jak Stalówka broniła się przed spadkiem do 4 ligi, ale moja cierpliwość ma granice. wolę się odprężyć przy jakimś browarze, niż iść na mecz i się denerwować, i jeszcze do tego dopłacać - można jeszcze wspomnieć o spisywaniu przez jakiegoś krawężnika tylko dlatego, że się wchodzi na stadion mecz oglądać.

~hhh | 2007-09-19 18:12

nie byles to nie pierdol, nkt nie bedzie czytał twoich listów

~K.O.W.A.L | 2007-09-19 18:12

to jest KURWA podsumowanie naszej DRUZYNY .
11meczy 5pkt 1 - 2 - 8 6:24

ZALOSNE!!!!!!!

juz nie wspomne ze zostaly nam mecze:
Wisła Płock - przegramy
GKS Jastrzębie - nie ma chuja przegramy
Polonia Warszawa - przegramy
Odra Opole - (jak przegramy to juz koniec)
Motor Lublin - (zapewne przegramy)
Lechia Gdańsk - przegramy
Warta Poznań - (jak przegramy to nas czekaja dlugie lata w 3 ciej lidze...)
Podbeskidzie Bielsko-Biała - a kogo ten mecz juz bedzie obchodzil? i tak jestesmy juz w 3ciej lidze po tylu przegranych meczach.. konczymy na 17 miejscu...

~omg | 2007-09-19 18:16

hhh, jakoś ty przeczytałeś... i sam nie pierdol. co, może jeszcze powiesz, że wszystko jest ok? na 11 spotkań 5 pkt? kto to widział? jeśli podwyżki nie pomagają zawodnikom uzyskiwać wyników, to może by tak dla odmiany jakieś chwilowe zamrożenie pensji. może to by ich zmotywowało?

~massimo | 2007-09-19 19:06

do dssff:

dssff napisał: \"Sorry jestem wiernym kibicem od zawsze ale to co teraz się dzieje jakoś nie moge patrzeć. Dlatego nie poszedłem na ten mecz i nie chce mi się ich oglądać.\"

Gościu słuchaj, informacje: \"jestem wiernym kibicem\" i \"nie poszedłem (...) nie chce mi się ich oglądać\" wzajemnie sie wykluczają. Myśl więc co piszesz. Może wiernie kibicujesz co tydzień na sportowych faktach? To by było jakieś wyjaśnienie.
PS.: Dzisiaj bądz wiernym kibicem Barcy, bo chyba będzie w TV.

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Elana Toruń

Stal Stalowa Wola             Elana Toruń
2018-11-24, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola

1 : 0

Przemysław Pyrdek 71     
Sędzia: Mateusz Bielawski (Katowice)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 18 11-5-2 38
2 Radomiak Radom 19 11-4-4 37
3 Elana Toruń 18 9-8-1 35
4 GKS Bełchatów 19 9-8-2 35
5 Olimpia Grudziądz 19 9-4-6 31
6 Górnik Łęczna 19 8-6-5 30
7 Resovia Rzeszów 19 8-5-6 29
8 Stal Stalowa Wola 19 8-3-8 27
9 Ruch Chorzów 19 6-6-7 24
10 Znicz Pruszków 19 6-6-7 24
11 Skra Częstochowa 19 6-4-9 22
12 Gryf Wejherowo 19 5-5-9 20
13 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
14 Pogoń Siedlce 19 5-4-10 19
15 ROW 1964 Rybnik 19 3-9-7 18
16 Siarka Tarnobrzeg 19 5-3-11 18
17 Rozwój Katowice 18 4-5-9 17
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (821)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Legionovia Legionowo - STAL (1:0)
2014-04-12
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 4 884 razy
Górnik Wałbrzych - STAL (1:3)
2015-04-11
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 668 razy
Siarka Tarnobrzeg - STAL (0:0)
2004-03-27
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 17 006 razy
STAL - Śląsk Wrocław (2:0)
2003-05-03
Ilość zdjęć: 10
Wyświetleń: 16 929 razy
Osób Online: 22 / Czas gen. strony: 0.03931
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |