Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Szkoła Mistrzostwa Sportowego Łódź - Stal Stalowa Wola 1:0 (1:0)

Szkoła Mistrzostwa Sportowego Łódź - Stal Stalowa Wola 1:0 (1:0)

Piłkarze drugoligowej Stali Stalowa Wola na zakończenie obozu w Gutowie Małym przegrali w sparingowym spotkaniu ze Szkołą Mistrzostwa Sportowego Łódź 0:1 (0:1).

Jedynego gola w meczu zdobył w 40 minucie Maciej Makuszewski. W Stali z powodu kontuzji zabrakło Krzysztofa Treli, Kamila Gęśli i Jakuba Ławeckiego.

Komentarze (95)

~... | 2008-02-22 13:24

i dobrze ze wreszcie przegrali bo by obrosli w piórka i tak nie jest zle pozdro !!!

~zetkaes | 2008-02-22 14:49

Koniec sparingów które wypadły bardzo dobrze czas zaprezentować swoje siły na boiskach 2-ligowych i rozjechac juz w pierwszym meczu pelikan z trójeczke. Nigdy nie spadnie Stalówka nigdy nie spadnie.

~suawek | 2008-02-22 15:06

Nie koniec, bo zostal jeszcze jeden sparing ze (tfu) Stala Rzeszow.

~tomek | 2008-02-22 15:14

Pozdro z Rzeszowa.SOVIA&STALÓWKA

~As | 2008-02-22 15:17

Widze ze pierwsza porazka i juz \"Experci\" sie odzywaja!
Widze ze wy nie ogarnacie! Znalezli sie kur...!

A ze stala Rzeszów w Stalowej?

~As | 2008-02-22 18:53

Jutro derby a tu u nas o tym ni huhu?

What\'s the fuck?

~CRAZYFAN PŁW | 2008-02-22 19:11

jak nie, głosno jest zobaczysz jutro

od zawsze na zawsze ! BSNT !

~BZC | 2008-02-22 19:14

Dzisiaj tj. w piątek 22.02.2008 pod Centrum (ul. Niezłomnych) zbiórka!!!!

Jedziemy strajkować przeciwko zmowie cenowej na stacjach paliw w naszym mieście.
Połączmy swe siły!!!!!
Do zobaczenia pod Centrum

~bzc | 2008-02-22 19:26

Godzina zbiórki przeniesiona na godz. 20. Zapraszamy chętnych!!!!!!!!!!!!!!

~Miszcz | 2008-02-22 19:42

W dniu jutrzejszym tj. 23 lutego 2008r o godz. 17 drużyna koszykarska Stali Stalowa Wola podejmie na własnej hali koszykarzy Siarki Tarnobrzeg!! Jeżeli czujesz się kibicem Stalówki nie może tam Cię zabraknąć!!


-------------------------------------------- ---------------------
Powysyłać wszystkim na GG!
Pozdrawiam

~WIELKA | 2008-02-22 21:59

~WNZO! | 2008-02-23 07:23

Mietek Ożóg ma dzisiaj urodziny xD

Moze go pozdrowimy na koszu xD ;p

Sto lat Mietek!

~rodowity | 2008-02-23 07:50

Juz go raz pozdrowiliscie na meczu! Kibice!

~ddddddddd | 2008-02-23 09:22

bedzie meczyk derbowy lecial w jakies tv??

~fan | 2008-02-23 09:29

» LINK

jak link nie będzie działać to usunąć z linka %20

ps. wszyscy na mecz !!!

~As | 2008-02-23 09:44

Moze jakies info o derbach Mariusz?

~... | 2008-02-23 10:57

info o derbach: WSZYSCY KURWA NA MECZ I JEDZIEMY Z DOPINGIEM !!! a mecz chyba bedzie transmitowany w tvp rzeszów ale nie jestem pewniem takze trzeba sie pokazac!!!!

~igor | 2008-02-23 11:14

udało mi się zorganizować ok 20paru osób na mecz:P
doping ma być!

~Hermes | 2008-02-23 11:57

I wy sie nazywacie prawdziwymi kibicami?wczoraj na koronie to był mecz ciekawy a nie jakas tam stalowka co osoby z młyna chodza na mecze dla szpanu wescie sie ogarnijcie bo wstyd na cala polske takimi kom robicie takze wiecie

~wacek | 2008-02-23 12:01

no z tym sie zgodze ze w koncu przegrali bo co by sie nie wystrzelali za bardzo w sparingach i zostawili cos na wiosne!!!!

~Szymen | 2008-02-23 12:36

sory ze tu to pisze, ale wracajac do tematu: \"Chcesz pomoc Stali? To zapłać!\", chce zadac pytanie, skoro wszyscy musza placic to i czy dziewczyny tez? Czy w tej kwestii wszystko pozostaje tak jak jest :)

dzieki za odpowiedz :)

~tomaso | 2008-02-23 12:42

UWAKWE WCZORAJ NAJEBANY PO POKUSIE BIEGAŁ...

~STALÓWKA | 2008-02-23 12:54

Mam pytanie. Czy na zbiórce przed meczem będzie można jeszcze nabyć vlepki na 70-cio lecie? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Wszyscy na mecz! Siara dziwko, derby blisko!

~igor | 2008-02-23 13:36

do hermes:
sorry tak się składa że byłem wczoraj na meczu korony z wisłą w kielcach...
i powiem tak: owszem ludu sporo sie naszło (niecałe 14 tysięcy) stadion mają fajny (problem z totaletami bo stoją 4 tojtoje) doping właściwie przez całe spotkanie... ale śpiewa tylko młyn a reszta raz na jakiś czas coś pomruczy(siedziałem na zwykłej trybunie i wlaściwie nikt nic nie robił) barwy klubowe miało ok. 60-70 %...
a mecz? nuuudny. wisła nic nie grała a korona też jakiegoś porywającego footballu nie zagrała

~Droone | 2008-02-23 13:54

tomaso co ty gadasz on nawet nie wie gdzie pokusa jest ^^

~Zks | 2008-02-23 13:57

szkoda tylko ze na koszykowce doping jest jak graja z siara a takto taka nuda jest ze usnac mozna czasami;/ przydalby sie klub kibica jak w innych miastach:P a jesli chodzi o pilke to zobaczycie jaki dpoing teraz bedzie na wiosne jak beda dobrze grac juz przed przerwa nawet dziadki spiewali wiec zaczyna sie robic ciekawie :D

~KibicS | 2008-02-23 14:19

Nie podoba mi sie to, ze usuwacie komentarze!

~Kamil | 2008-02-23 14:20

beda usuwane jak beda durne

~green | 2008-02-23 14:20

tak na mecz z wisłą przyszło powiecmy 14 tysiecy a na następny mecz przyjdzie 3 czy 4 tysiące

~on | 2008-02-23 14:22

co to jest wogóle za kasowanie co prawda w oczy kole

~lopo | 2008-02-23 14:34

i bardzo dobrze ze kasują wulgarne i niepotrzebne komentarze chcesz sie wyżyc to przyjdz jeden z drugim na mecz a nie popisujecie sie na necie....

przypominam 17:00 hala mosir !!!!

obecność obowiązkowa!!!!

~Brytan | 2008-02-23 14:35

Prawda w oczy kole?

Skasowane zostaly te wpisu typu

Achtung; \"Na MOSiR zostana wpuszczeni tylko dorosli za okazaniem dowodu!\"

i jaka tu prawda?

~Kibic | 2008-02-23 15:07

Dla kogo są ulgowe bilety?

~M.B | 2008-02-23 15:25

dzieci

~lolq | 2008-02-23 15:56

ulgi sa dla uczniow, studentow, ale jesli wygladasz w miare młodo mozesz sie smiało wbijac za 6pln!

~kibicek | 2008-02-23 18:18

Noi co że przegrali ;/ to tyko sparing :]
przygotujcie gardła na wiosne bo bedzie zajebisty doping !!!


Do Boju Stalowo !!! :D :D :D :D :D :D

~ziomus | 2008-02-23 18:23

powinnow byc

Szkoła Mistrzostwa Sportowego Łódź - Stal Stalowa Wola 1:2 (1:2)

~... | 2008-02-23 18:28

Stalówka 76:66 Siarka
5 minut do konca

~... | 2008-02-23 18:40

STALÓWKA 92:86 Siarka :) koniec.

~merkos | 2008-02-23 19:21

ale wjazd byl o kurwa

~aloiw | 2008-02-23 19:36

MIETEK - STO LAT!!!

~tomek | 2008-02-23 19:36

pozdro dla koszykarzy stalówki za walke do końca meczu a tarnobrzeg jebał pies i my ja jebiemy terz ema była bedzie jest stal zks 1938

~KibicS | 2008-02-23 19:40

Na meczu swietnie:))

~badi | 2008-02-23 20:13

pozdro dla kibiców stalówki reski rskowa cz- wa na meczu zajebisty doping a tarnobrzeg jebał pies i my ja jebiemy terz

~... | 2008-02-23 21:49

» LINK ... fajna piosenka o naszym PZPN :P

~igor | 2008-02-23 21:57

no... na meczu dobrze było... bardzo dobrze:D
nie licząc wstawek krotoszyńskiego o \"sportowym dopingu dla stali\". jakby tak na każdym meczu było.... marzenia:D

~mISIEK.. | 2008-02-23 22:09

Dzis na meczu wszystko ok!Duza widownia,bardzo dobry doping,i wygrana koszykarzy!!!!!Byl to przed liga pilkarska dobry trening teraz na Pelikanie powtorka i bedzie dobrze..!!!!!!Cos ruszylo sie w kibicowskim stylu ostatnimi czasy w STALOWEJ WOLI..Pozdrawiam prawdziwych kibicow STALOWKI tych ktorzy sa na dobre i na zle..

~As | 2008-02-23 22:31

Na derbach fajnie...

Zimne ognie, Dwie flagi, Młyn ok. 400 os.,

Filmiki jakies kiedy beda?

~Isis Gee | 2008-02-23 22:46

Isis Gee będzie reprezentować Polskę w Konkursie Eurowizji w Belgradzie :)

~ktos | 2008-02-23 23:12

najlepszy był wjazd za friko ;p

~qpiec | 2008-02-23 23:14

ktoś wie gdzie mogę zamówić koszulkę Stalówki? Jestem poza miastem a przydałaby się takowa

~he | 2008-02-24 00:01

~OMI | 2008-02-24 00:04

Niech ktos da filmiki na neta bo chgetnie bym ogladnal :D nie moglem byc na meczu niestety, bo w trasie bylem i nie mial mnie kto zatapic...;/

~pp | 2008-02-24 02:09

bede mial mecz kosza :) caly :) powiem tak milo 2tys na trbunach dzieki pomóżcie w innych meczach chlopaki stalowka jest jedne stw?????

~pp | 2008-02-24 02:11

zrobcie ekioe do jaroslawia

~Easy | 2008-02-24 09:39

Co wy na to żebyśmy wszyscy wchodzili na mecz z zielonoczarnymi barwami (czyt. koszulki zielone lub czarne) Można by rozszerzyć tą akcję wieszając różne wywieszki po mieśćie z tekstami \"WSTĘP TYLkO W BARWACH KLUBU\" co wy nato?

~tofik | 2008-02-24 10:12

wez easy sie nie gaś...

~igor | 2008-02-24 12:00

a ma ktoś filmy albo zdjęcia z wczorajszego meczu? jeśli tak to wrzućcie je do internetu.

~lolq | 2008-02-24 12:21

a takie pytanie mam: jaki dokladnie napis widnial na fladze wywieszonej na wczorajszym meczu?

~fcTarnobrzeg | 2008-02-24 13:12

~Mariusz | 2008-02-24 13:14

Fotki z derbowego meczu w Galerii Zadjęć.

~x1x9x3x8x | 2008-02-24 13:19

ja jakos tych zdjec nie moge tam znalesc

~CRAZYFAN PŁW | 2008-02-24 13:19

albo dobrze nie widze, albo nie ma oO

~Mariusz | 2008-02-24 13:21

małe problemy techniczne bedą, spokojnie

~CRAZYFAN PŁW | 2008-02-24 13:37

Mariusz a robiłes jakies filmiki?

~M.B | 2008-02-24 14:13

wlasnie...

~Zdjęcia | 2008-02-24 14:47

~lukasz | 2008-02-24 14:56

~RST | 2008-02-24 15:51

PORTFELE STALÓWKI - ZAPISY

» LINK

~skarpa | 2008-02-24 17:23

Dwa moje filmiki z derbów - tyle nagrałem, potem tylko emocjonowałem się meczem :D:D STALÓWKA!! STAL ZKS POŁUDNIA PANEM JEST !!

» LINK

» LINK

~CRAZYFAN PŁW | 2008-02-24 18:41

szkoda ze tylko 2 bo z checia zobaczył bym to jeszcze raz

THE FIRM !

~1938-2008 | 2008-02-24 19:22

Z checia bym cos na downloadzie zobaczyl wlasnie z kosza ;)

~skarpa | 2008-02-24 20:08

sam żałuję że więcej nie nagrałem, zwłaszcza końcówki meczu jak się emocje robiły ostre :) ale wtedy nie myślałem o nagrywaniu :) może ktoś coś nagrał? na stelli pewnie będzie jakiś konkretny wycinek

~[*] | 2008-02-24 20:13

Zmarł wierny kibic Stalówki w irlandi

~fafanek | 2008-02-24 20:14

ja tez załuje ze nie nagrywałem ale jakbym miał kamere albo cyfrówke albo choćby telefon z aparatem to chociaz zdjecia bym porobił a tak to są tylko te dwa \"filmiki\" co mi sie nie otwierają

~fion | 2008-02-24 20:16

nie otwieraja sie te filmiki!!!

~lol | 2008-02-24 20:18

co wy kurwa piszecie zmarl wierny kibic [*]wieczne odpoczywanie daj mu panie[*]

~skarpa | 2008-02-24 20:26

padło youtube.com z tego co widze, pewnie jutro bedzie działać, filmiki sprawdzane i działały na pewno

~[*] | 2008-02-24 20:29

[*] - dla niego, tez go znalem i to bardzo dobrze

~do [*] | 2008-02-24 20:32

jak sie nazywal bo moze o innego chodzi

~jw27 | 2008-02-24 20:39

Pamiętam Przemka jeszcze jak z ojcem i bratem chodził na mecze stalowki w ekstraklasie z 15 lat temu. Szkoda go. Będzie z góry dopingował naszych.

~[*] | 2008-02-24 20:42

Tak to byl kibic tez go znalem bo znal go ojciec i siedzieli razem teraz rodzice placza znaczy sie mama a tata zjebiscie smutny

~igor | 2008-02-24 20:43

nie znałem, ale skoro był kibicem stali... [*][*][*]
a co do tych filmów to już je widziałem, wcześiej chodziły

~%20 | 2008-02-24 21:19

~marian | 2008-02-24 21:29

Jak szla wczoraj ta piosenka Na ulicy ....... (chyba tylko raz to bylo spiewane)

~[*] | 2008-02-24 21:56

Nie zapomnimy Cie kolego !!! Carrigaline - Irlandia

~kibic | 2008-02-24 22:00

Cos Ty Przemek k.... zrobil!!!! Spoczywaj w pokoju ,, STARA GWARDIA,,

~młodynie | 2008-02-24 23:29

Przemek !!!!!!!!!!!!!!

~skarpa | 2008-02-25 07:28

do igor - widziałeś filmiki które nagrałem i udostępniłem tylko na youtube i tylko tu podałem linki wcześniej :)? nieźle :) słysząłem że ten meczyk live na stelli leciał, może ktoś nagrał? to by powycinał jakieś kawałki z dopingiem albo fajne akcje i na youtube!!

~jurand | 2008-02-25 10:35

panowie a co z tymi szalikami o których była mowa gdy wychodziły \\\\\\\"THE FIRM\\\\\\\" tylko chodzi mi o te zielono czarne

~zks | 2008-02-25 10:36

czy to chodzi o Przemka Gielarka??

~ciekawy | 2008-02-25 11:29

czesc wam mozecie podac kto to zmarl i jak sie nazywal bede bardzo wdzięczny

~onn | 2008-02-25 11:57

» LINK jak cos to usunac %20

~do zks | 2008-02-25 12:01

Tak to chodzi o [*] Przemka Gielarka [*]

~igor | 2008-02-25 14:51

widziałęm je na you tubie:P

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola
2018-11-17, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - ROW 1964 Rybnik

Stal Stalowa Wola             ROW 1964 Rybnik

1 : 1

Fryderyk Stasiak 62     
Fryderyk Stasiak 9 (s)
Sędzia: Dawid Wiśniewski (Olsztyn)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 17 11-4-2 37
2 Radomiak Radom 18 10-4-4 34
3 Elana Toruń 17 8-8-1 32
4 GKS Bełchatów 18 8-8-2 32
5 Olimpia Grudziądz 18 9-4-5 31
6 Stal Stalowa Wola 18 8-3-7 27
7 Górnik Łęczna 17 7-5-5 26
8 Resovia Rzeszów 18 7-5-6 26
9 Ruch Chorzów 18 6-6-6 24
10 Znicz Pruszków 18 6-6-6 24
11 Skra Częstochowa 18 6-3-9 21
12 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
13 Gryf Wejherowo 17 5-4-8 19
14 Siarka Tarnobrzeg 18 5-3-10 18
15 ROW 1964 Rybnik 18 3-8-7 17
16 Pogoń Siedlce 18 4-4-10 16
17 Rozwój Katowice 17 4-4-9 16
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (820)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Siarka Tarnobrzeg (1:0)
2017-06-03
Ilość zdjęć: 64
Wyświetleń: 20 839 razy
STAL - Piast Gliwice (0:2)
2007-09-19
Ilość zdjęć: 14
Wyświetleń: 14 188 razy
Wisłoka Dębica - STAL (1:1)
2001-09-22
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 4 422 razy
Stal Rzeszów - STAL (0:0)
2013-05-29
Ilość zdjęć: 10
Wyświetleń: 7 905 razy
Osób Online: 10 / Czas gen. strony: 0.04294
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |