Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stal Stalowa Wola - Tur Turek 1:0 (1:0)

Stal Stalowa Wola - Tur Turek 1:0 (1:0)

Wreszcie Stalówka odnosi zwycięstwo.
Zwycięską bramkę dla Stali zdobył Trela w 41 minucie meczu.

Szkoda nie wykorzystanych sytuacji (jak ta na zdjęciu K. Gęśli) bo zwycięstwo mogłoby by znacznie wyższe.

Komentarze (47)

~jy | 2008-04-25 19:40

brawo stal

~Biała_Duma | 2008-04-25 19:45

TYLKO STALÓWKA ! NAJLEPSZĄ DRUŻYNĄ JEST !!

~stal | 2008-04-25 19:47

Fajnie się ogląda meczyk na fazie :) Tak luźno :d I nawet się nie denerwowałem jak jebali proste piłki tylko się śmiałem :d POLECAM wypić coś żeby był luzik :d

STALÓWKA

~irl | 2008-04-25 19:47

czy mozna zobaczyc gdzies fotki z meczu ?

~stwa | 2008-04-25 20:00

ole ole stallllllllloooo jea

~mario_stw | 2008-04-25 20:00

Jak wam się wydaje?CO może motywować naszych zawodników do (gryzienia murawy)czy taki kolo jak Abel Salami cierpiący na ,,bule pachwiny ,,zagarniając dwa razy tyle co inni zawodnicy stalówki nie śmieje się im w oczy swoją wstrętną mordą????
Stawiam pytanie czy jest nam potrzebny taki koleś w stalówc?jak wygląda jego umowa z naszym klubem ,stać nas na wypierdalanie kasy w papke bananową!!!
Coś leży na rzeczy bo skoro stalówka w meczach z GIEKSĄ i ŚlĄskiem grała jak grała to teraz pytam CO? nagle zapomnieli oco chodzi w te klocki?
Obym się mylił ale jak znam życie to coś w tym jest.
Co dzisiejszego meczu to nie bede zabierał głosu bo szkoda klawiatury!!
FORZA ZETKAESIE!!!

~lelo | 2008-04-25 20:05

mogło być gorzej stalówkazostaje jeszcze motor pyknać i jest dobrze

~Do Admina!! | 2008-04-25 20:11

Prośba do ADMINA strony by zapodał temat dotyczący koszykarskiego starcia jakie czeka nas jutro w Stalowej Woli.
Wekdą czy nie to kibicowska pomoc należy się naszym koszykarzą!!!
pozdro i z dóry dzięki!!!

~jas | 2008-04-25 20:14

Dno.dno,dno.Tak mozna podsumowac ten mecz.Brak ambicji i tepota .Trela.Gesla to a klasa.Brak slow.Taka bramke to moja córka by szczelila.hahahahhah ah.Dno,Dno,Dno

~lelo | 2008-04-25 20:14

TYLKO STAL damy radę

~lelo | 2008-04-25 20:19

do jas co ty pier. są3pkt o to chodziło napewno bedzie lepiej

~TOMY | 2008-04-25 20:21

do jas
dno to masz u siebie na chacie

Moim zdaniem wystarczy nie wystawiac gesli i bedzie git
Krystek to bez watpienia najleszy zawodnik
Iwan,Jaro,Tadek,Pi szczek daja rade

dosyc slabo Trela,Lipecki, i Pałkus chociaz oddal pare niezlych strzalow

aaaaaaaaaaaaaaaaaa aaalllllllllllllllll lleeeeeeeeee
Gęśla to dno typ z 5 m nie potrafi strzelic chociaz ma tylko bramkarza przed soba i to dwa razy normalnie szok

wzoci Panucci do śrotka za Trele Stręciwilk za Gęśle i bedize niezle


POzdro.

~kibiccccc | 2008-04-25 21:09

nudddyyyyyyy nudyyyyyy nudyyyyyy i cienizna odgrywana przez wielu graczy . Gesla i trela oni w tej druzynie sa tylko dlatego ze nie ma kto za nich wejsc z rezerwy.. to co oni robia to rece opadaja...

~...... | 2008-04-25 21:18

Witam, Gra naszych kopaczy wola o pomste do Boga (oprocz 4 graczy kazdy wie o kogo chodzi) nie ma nic.
W tym sezonie sie utrzymamy ale w nastepnym jak spadna zdegradowane korupcajami zespoly + dojdza rakow, gornicz leczna, kotwica kolobrzeg (maja dos dobrych sponsorow) kto spadnie za sezon??????
Kur... My, zabierzow, kotwica, opole lub nastepny beniaminek.

Uwazam ze z zarzadem nie ma innego wyjscia niz rozmowa w cztery oczy z kibicami.toz po zakonczeniu sezonu i nie ma na co czekac czy wakacje etc. nie mozna tak tego k... zostawic.

Jesli nie znajda sponsora to my im damy ultimatum albo znajdziecie sami albo my znajdziemy ale wtedy wara jak nowy sponsor stawi nowe wymagania czyli was wywali na zbity pysk.
I chcemy uczestniczyc jak beda negocjace z sposorami.
I macie tamu sie dostosowac jak nie to zrobimy to co zrobili kibice jednego z klubow.
Nie damy zyc tym z zarzadu, rozwalimy wszytko co beda mili cenngo, po kolei moze ktos wreszcie zrozumi ze Stal to nie zarzad dziadkow tylko kibice a oni chca i im sie nalezy sie nowy Stadion (siarka k.. juz buduje-taka wiocha bez tradycji) i dobrej druzyny ktora walczy o I lige.
Nie mozna juz patrzyc sie jak te oszolomy typu. Jarecki i jego brygada rozwala pilke i mowi jak ciezko znalezdz jest sponsora. K... nie prawda.Takie wiochy maja sponsorow a my nie. K... dlaczego.

Nie interesuje mnie ze bedziemy moze mieli kosza watpnie), kosz swoja droga.

Ale pilka musi byc i koniec i to min. w srodku II ligi bez takich ekscesow co sezon walka o utrzymanie.
Zarzad dopiero nie ma ambicji.

K.... to ostatnie ostrzerzenie Zarzadzie - musi bys sponsor w nastepnym sezonie i dobry zespol!!!
tak transparent musi byc wywieszony na zakoczenie tego sezonu.
Mam nadzije ze wiekszosc mnie popiera bo ja kocham pilke i nasza Stal i chce jak najlepiej a nie tylko zeby dziadki dotrwaly do emerytury.

~lipa | 2008-04-25 21:36

do wyżej.... Jaka Wara !!!! Człowieku wiesz coś na temat jak zbudowany jest Nasz klub ??? Nie masz kurwa pojęcia a z motyką na słońce się wybierasz !!!! Aby przejąć władzę w klubie trzeba iść i kurwa zostać członkiem klubu wpłacając składkę w sekretariacie klubu... Nie są to duze pieniądze i w dodatku płacisz raz na rok !!!! Ale skąd mozesz wiedzeć skoro bujasz sobie w obłokach i ustawiasz innych też duzo wiedzących buahahahahahahha .... aby jakieś transparenty robili ... Nic to kurwa nie da i wbijcie sobie to KURWWWWAAAAAA !!!!! (ostatni raz powtarzam debilom co nigdy nie wiedzą o co chodzi ) do łepetyn durnych !!!! Władze w klubie można przejąć tylko i wyłącznie demokratycznymi wyborami a takie będą po zesonie piłkarskim i koszykarskim , będzie Zebranie Sprawozdawczo-Wyborc ze Członków Klubu i jak kurwa zapłacisz składkę będziesz członkiem który może głosować na takim zebraniu i wtedy możesz powiedzieć lub zgłosić kurwa nawet Pana Motykę Henryka na prezesa i jak znajdą się chętni również członkowie klubu aby zagłosować na Heńka to tak będzie i chuj !!!!!! ale póki co to tzreba być członkiem klubu !!!! .... I przestańcie pierdolić małolaty o jakimś stadionie bo to jest sprawa Rady Miasta i Ślęzaka a NIE !!!! Klubu !!!! KURWA tyle razy ten temat był omawiany i dalej Debili sporo nic nie wie !!!! Po prostu nie róbcie z siebie Idiotów i przestańcie głupoty wypisywać !!!! 'jak by to było fajnie !!!!

~Okulickiego | 2008-04-25 21:39

no, no ! Panie Lipa Święte Słowa . Naprawdę Święta Słowa

~limonek | 2008-04-25 21:44

Lipa Bracie - Spokój, bo czuję, że serce już Ci wyskoczyło z klatki i zapierdala po dywanie!!!!
A swoją drogą to wreszcie wytłumaczyłeś niektórym o co chodzi. Pozdro.

~Damian22STW | 2008-04-25 21:58

do lipa: człowieku spokojnie z tymi słowami. kazdy jest tu kibicem STALÓWKi i po co się obrazać nawzajem. KIBICE STALÓWKI POWINNI DARZYĆ SIĘ SZACUNKIEM WOBEC SIEBIE I JUŻ.

~Damian22STW | 2008-04-25 22:25

A jeśli chodzi o dzisiejszy meczyk Stali z Turkiem to nie był on tak złym widowiskiem jak tu niektórzy panowie opisujecie. Tur zaprezentował się w STW z niezłej strony. Gdyby wykorzystali te dwie sytuacje jakie mieli w 1 połowie to byłoby nieciekawie. Ale na szczeście sprawdziło się powiedzienie, że nie wykorzystane sytuacje się mszczą. Trela zdobył tą bramkę na wagę 3 punktów. I brawa za to. Jeśli chodzi o grę Stali to nie było tak zle. Piłkarze szarpali, starali się tylko szkoda, że tak fatalnie wychodzi nam gra z kontry. Dziś szacunek za Tomka Wietechy, bardzo ładnie bronił oraz dopingował resztę kolegów cały czas pokrzykując na nich. Tak ma być. Jarek dziś troszke słabszy meczyk. Krystek Lebioda dziś jak dla mnie zawodnik meczu. Grał bardzo dobrze. Każdy ma pretensje do kamila Gęsli za tą sytuacją niewykorzystaną. Trudno zdarza się i najlepszym. Ale przynajmniej chłopak starał się, walczył, biegał i ładnie się zastawiał przy podaniach dalekich do niego. Jeśli chodzi o Trelę to naprawdę niedobrze się robi jak się go widzi jak gra. jakoś tak strasznie ospale, niedokładnie. Iwanicki jak dla mnie to powinien wrócić do Leżajska i tam grać. Bo te jego zwody czy wrzutki to naprawdę tragedia jest. Reszta zawodników bez komentarza. AAA i jesczez jedno. Ok może i nie wyszła Gęsli ta okazja do gola, ale kibice bez takich okrzyków jak: Spierd... Gęs... czy coś takiego. Bo to tylko świadczy o braku waszej kultury. Szanujmy się nazwajem panowie. I jescze po meczu piłkarze powinni ładnie podejść do kibiców i podziękować za dobry doping w 1 połowie a nie uciekać do szatni. Nieładnie piłkarze. to by było na tyle. Do zobaczenia jutro na Hali

~1938 | 2008-04-25 22:37

co do Gęśli że sie stara i takie tam.to ja powiem że sie stara i tyle...a jak na napastnik to malo.i jaka ma dostac piłę zeby strzelic w końcu gola,lepsza jak ta która miał dzisiaj.ale zrobil fakt jedna swietna kacje wzdluz lini co pozniej wylozyl Treli pile.co do Treli zawodnik który dostaje pilke i nie wie co z nia zrobic gra w 2 lidze.powtarza sie to w kazdym meczu.boi się???skad to zmeczenia u piłkarzy?w Gdyni sie tak nabiegali.ale bez Uwakwe,Salamiego i Maciora to i tak cos tam próbuja grac.wole takie 3 pkt.niz remis po pieknej grze.Łomza nas pyknęła strzelajac brame 1 4 min. a pozniej sie tylko bronili co sami przyznali.brzydki taki futbol ale wlasnie Lomzy tez potzrebne sa punkty a nie piekna gra przedewszystkim.i co do wyzywania pilkarzy to przegiecie.mozna cos tam pod nosem sobie pierdolnac ale nie drzec parcha,jakby to byl grajek z innej druzyny.trzeba tez liczyc jutro na dobre,korzystne wyniki meczow druzyn z dolu tabeli.

~Henek | 2008-04-25 22:47

Do Lipa
Ja w sprawie demokratycznego obalania obecnych wladz klubu. Piszesz tak - składki i tak dalej, i ze trzeba zostac czlonkiem klubu, ale ja slyszalem, ze zarzad moze Ciebie np. Lipa nie wpisac na czlonka klubu. Nie wiem czy to prawda, ale wydaje mi sie, ze klub dowolnie sobie moze wybieac czlonkow na zasadzie ten mi sie podoba a ten nie. Moim zdaniem trzeba to skontrolowac, zeby nie bylo niespodzianek.

~do Lipa | 2008-04-25 22:54

Ok moze masz racje ale kurde jak nie zrobimy nic za rok stalowka spadnie....pozatym zadzad sam wiesz przez swoje glupie czyny zrazil Slezaka do wspolpracy i nie nazywaj mnie malolatem. Wiecj zyje napewno od ciebie i wiem jak my kibice nie zrobimy cos z tym bedzie za rok za pozno, i bedziemy jezdzili do rzeszowa na resovie bo klub nasz sie rozpadnie przez zlodzieji z zarzadu.l

~anioł | 2008-04-25 22:58

jas twoja córka czasami do rudnika nie jezdziła??? hehehe

~Damian22STW | 2008-04-25 23:11

cytuję
Krzysztof Trela (Stal): Bramka padła po dośrodkowaniu Krystka Lebiody, potem piłkę zgrał Kuba Ławecki i ja będąc sam na trzecim metrze przyjąłem piłkę i strzeliłem. Cieszy zwycięstwo, bo to był mecz z naszym bezpośrednim rywalem w walce o utrzymanie. Boisko, pogoda i momentami niektórzy kibice nie pozwalali nam zbytnio na lepszą grę. Chodzi mi o tych fanów, którzy stoją na obrzeżach i niezbyt pochlebnie się o nas wyrażają. To był bardzo ważny mecz. Presja była, ale wygraliśmy, mimo że momentami nasze poczynania nie były najlepsze.

~kibic | 2008-04-26 00:34

w 100% zgadzam się z Damian22STW!!!!! widac ze masz pojecie o tym co sie dzieje na boisku!! ja uwazam tak samo!!

Brawo! takich kibicow powinna miec nasza stalowka!!!

~fan | 2008-04-26 00:53

ja powiem jedno , ci na krzeszełkech co pruboja cosrobic , to szooook nie che lepiej nie gasza przypał na huuja

~MAYKEL | 2008-04-26 01:02

ZGADZAM SIE Z WAMI ALE BEZ SPONSORA TO LIPA BEDZIE W NASTEPNYM SEZONIE I TYLE A CO DO GESLI TO ON DO 2 LIGI SIE NIE NADAJE!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Frodo | 2008-04-26 01:30

Kamil był jest i będzie najlepszym zawodnikiem Stalówki...jak nie gra Pannuci ;-)

~czesiu1929 | 2008-04-26 08:37

Gratulacje dla Stalówki, spokojnie się utrzymacie czego Wam życzę. Pozdro z Gdyni

~zdruzgotany | 2008-04-26 09:25

WitamWszystkich!
Widze ze oczy otworzyly sie wiekszej liczbie ludzi ogladajacych naszych KOPACZY.Swiete slowa 4 gora 5 pilkarzy ma Stal a reszta BRAK SŁOW!

~TOMY | 2008-04-26 09:52

od dawna wiedzalem ze jestes malo rozgarnienty daman22 ale teraz to juz kuwra przesadziles
Geśla walczyl ???????????????? wiez sie kurwa czlowieku zastanow ten czlowek caly mecz na stojaco gral praktyczne
Od Iwana sie odjeb bo moze nieprezentuej teraz najwyzcszej formy ale i tak gra dosyc dobrze walczy jak chyba nieliczny moze jeszcze Krystek no i Panucci
Jak Dla mnie to cala druzyna jak odzyskaja pilke pod swoja bramke to wykopuja na hura do przodu jak debile i to jest beznadziejne jedyny kto sie jeszcze zastanawia gdzie podaje to chyba tadek

i jeszcze jedno czego kurwa zaprzeproszeniem debile nie bluzgaliscie jak zagral zajebisty mecz z gieksa? i zaliczyl astyste? mial slabszy dzien i tyle a tych kurwa idiotow na krytej i krzeselkach to owinien ktos w lep pare razy jebnac to sie kurwa alkocholiki zamkna a nie bluzgaja na swojich kurwa idioci bez kultury wypierdalać ze stadionu!!!kurwy

~Damian22STW | 2008-04-26 10:08

Tomy proponuję skonczyć w końcu jakąś szkołę. Bo twoja wypowiedz była bardzo mało inteligentna. Może mało rozgarnięty to ty jesteś jeszcze. A Kamil Gęśla wczoraj wreszcie zagrał niezły mecz. Kto był ten widział. Pozdro dla normalnych kibiców Stali, którzy mają szacunek do siebie i do swoich kibiców.

~Damian22STW | 2008-04-26 10:08

i do swoich piłkarzy naturlich

~piknik | 2008-04-26 10:28

TOMY masz coś do kibiców z krzesełek? Podejdź kurwa na następnym meczu i powiedz wprost a nie napinasz się na internecie. Pozdro dla normalnych!

~TOMY | 2008-04-26 10:42

Moge podejsc i napluc w twarz kazdemu kto bluzni na swoich pilkarzy a potem mu zajebac buta ze juz nigdy nie wruci na stadion kurwa gamoniu nierozumiesz tego ze skoro bluznisz na swoich pilkarzy to ejstes szmatą a nie kibicem!! ogarnij sie i nie odgrywaj cwaniaka bo szybko bys wymiękł
pozdro

~Damian22STW | 2008-04-26 10:44

wróci pzdr

~Okulickiego | 2008-04-26 11:52

Do Heniek.... Źle słyszałeś ! Jak wpłacisz składkę na klub automatycznie stajesz się członkiem klubu i masz prawo głosu na ZSW (Zebranie Spr. Wyb. itd. ) Zarząd nie ma tu nic do gadania bo sam zostaje wybrany przez właśnie takich członków jak ten co wpłaci składkę ... Przeczytaj sobie statut Klubu ZKS Stal Stalowa Wola a nie opieraj swoją wiedzę na jakiś tam zasłyszanych sprawach ... Zasłyszanych bo sam tak napisałeś . Goscia co się podpisał " Lipa " i nie tylko jego wkurwia to iż ten temat był już tyle razy wałkowany a dalej znajdują się ofermy którym wypadało by ręcznie co niektóre sprawy tłumaczyć i stąd taki a nie inny ton wypowiedzi.
May jako Kibice musimy zorganizować się w jakieś Stowarzyszenie a choćby dla tego iż nikt nawet Zarząd nie będzie rozmawiał z jakimiś anonimowymi kibicami Stalówki których nie zna z imienia i nazwiska . Same transparenty nie wystarczą okrzyki również. Nikt poważny z Zarządy nie będzie rozmawiał z kilkoma anonimowymi kibicami bo pójdzie jeden czy dwóch z Nas i co mu powiemy że chcemy to czy tamto to on powie a z kim rozmawiam co wy reprezentujecie kibiców ? Jakich ? Stalówki ? . Jak będzie choć trochę kulturalny to Nas wysłucha i na tym koniec ewentualnie coś dopowie ale robić będzie dalej swoje. Natomiast z poważną organizacją np. Stowarzyszeniem to już jest inna rozmowa. Mozna zarzucić wszelkie złe działania Zarządu można organizować wtedy wszelkie możliwe formy nacisku na Zarząd nie tylko ten obecny ale i na przyszłe... Po prostu potrzeba sie zorganizować i przestać gadać a zacząć działać . Pozostaje jedynie jeden problem ? Czy znajdą się chętni ? Odpowiedzcie sobie sami !

~Damian22STW | 2008-04-26 23:40

cieszą wyniki dzisiejszych meczy w II lidze. Kmita się już chyba nagrała i bardzo dobrze. 5 pkt przewagi jest. nie jest zle

~Henek | 2008-04-27 00:25

DO TADEK !!!!!!!!!!!!
Odnosnie zostania czlonkiem klubu. Myliles sie, to ja mialem racje. Ojciec kumpla wytlumaczyl mi konkretnie na czym rzecz polega.

Jest paragraf w statucie Stali, ze PRZYJECIE W GRONO CZLONKOW KLUBU SPORTOWEGO nastepuje po wczesniejszym zatwierdzenie przez zarzad. Wiec wynika z tego to, ze ty idziesz, skladasz wniosek o przyjecie do klubu, a ten ma prawo cie prztyjac albo nie. A powiedział mi ze odmowa zarzadu zeby cie nie przyjac na czlonka ZKS nie wymaga uzasadnienia.

I to ma byc normalne, ze ktos chce placic skladke, mowia caly czas ze kazdy moze byc czlonkiem i wtedy bedzie decydowal. glosowal, a takie numery wywijajom.?!·!! !
A w ogole to jak juz cie przyjma i oplacisz skladki, to prawo glosu na zebraniach masz dopiero po ilus tam miesiacach a moze nawet roku czy dwoch latach. Tego dokladnie nie wiem, ale na pewno musz przejsc okres kwaraantanny. To tyle. BZC na niedzielny mecz ze Zniczem gardla plukac, MA BYC GLOSNO I MA BYC 5 MECZ W JARKU!

~przyspiewka | 2008-04-27 11:27

OLE OLE OLE OLA
Już siedemdziesiąt lat miłość nasza gra
OLE OLE OLE OLA
W naszych sercach wciąż tylko STALÓWKA

Co myślicie o tym ? Można to spiewac w kółko : )

~M. | 2008-04-27 11:32

Dobre by to było tylko że znając umiejętności muzyczne większości chłopaków to będzie mega mota zanim to opanują;) (mimo tego że melodia jest dobrze znana wszystkim)

~Okulickiego | 2008-04-27 14:24

do Henek Przeczytaj Statut a nie bazuj na tłumaczeniach ludzi którzy robia to źle !

~Henek | 2008-04-27 16:23

DO OKULICKIEGO
wLASNIE TO ZROBILEM I POTWIERDZAM RAZ JESCZE TO CO NAPISAŁEM.
TY SKŁADASZ WNIOSEK DO KLUBU O PRZYJECIE NA CZLONKA ZKS. ZBIERA SIE ZARZAD I DECYDUJE CZY PRZYJAC CIE CZY NIE. I MOZE - CZYTAJ UWAZNIE - BEZ UZASADNIENIA ZADNEGO ODMOWIC PRZYJECIA. TY MOZESZ ODWOLAC SIE DO WALNEGO, KTORE ZBIERUZE SIE NP ZA ROK ALBO DWA LATA.
PO DRUGIE: JAK JUZ BEDZIEWSZ CZLONKIEM KLUBU TO I TAK PRAWO GLOSU MASZ PO UPLYWIE ROKU CHYBA. TO TY SPRAWDZ A POTEM PISZ. PZDR

~Okulickiego | 2008-04-27 16:50

to oznacza iż już jest nas dwóch ... Idziemy i wpłacamy , czekamy i potem nawet możemy być prezesami klubu ? Czyli nie jest to jakaś sprawa nie do załatwienia . Najważniejsze aby zacząć coś robić w temacie przejęcia władzy w klubie bo same okrzyki transparenty i to że wszyscy chcą nic to nie da "Samymi chęciami piekło jest wybrukowane" to takie przysłowie które sprawdza się doskonale gdy popatrzymy na te komentarze i pobożne puste prośby do nie wiadomo kogo ? Bo na pewno nie do ludzi z Zarządu bo oni w dupie daleko mają te okrzyki i błagalne prośby grupy anonimowych krzykaczy !!!

~lo | 2008-04-27 23:50

~lo | 2008-04-28 00:07

Stal Stalowa Wola – ŁKS Łomża: 39 fanów ŁKS-u zameldowało się w Stalowej Woli. Podczas powrotu na gości ustawia się Stalówka, jednak fani z Łomży nie podjęli rękawicy.

~lo | 2008-04-28 00:09

Stal Stalowa Wola - Śląsk Wrocław: Kolejny raz gospodarze sami zadbali o reklamę spotkania, która ostatecznie przyniosła efekty. Liczny tego dnia młyn ładnie się prezentował i głośno dopingował swoją jedenastkę. Fani Stali prócz serpentyn oraz konfetti pokazali sektorówkę którą uzupełnił podświetlany transparent. Fanów Śląska 300 z kilkoma flagami. Gospodarzy wspomogło 50 fanów Resovii, gości natomiast 2 sympatyków Motoru.

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Raków Częstochowa - STAL (2:0)
2014-08-09
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 15 610 razy
Siarka Tarnobrzeg - STAL (0:0)
2002-04-20
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 5 380 razy
Resovia Rzeszów - STAL (0:1)
2003-10-04
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 13 053 razy
Stal Sanok - STAL (1:1)
2005-10-01
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 2 194 razy
Osób Online: 23 / Czas gen. strony: 0.03634
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |