Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» KSZO Ostrowiec Św. - Resovia Rzeszów - wyjazd na mecz

KSZO Ostrowiec Św. - Resovia Rzeszów - wyjazd na mecz

W dniu jutrzejszym jest organizowany wyjazd kibiców Stalówki do Ostrowca Świętokrzyskiego na mecz KSZO Ostrowiec Św. - Resovia Rzeszów. Zbiórka o godzinie 13:00 pod dworcem PKS w Stalowej Woli. Koszt wyjazdu tylko 5 złotych !! Ilość miejsc - nieograniczona !!!

Komentarze (42)

~stal38 | 2008-05-16 18:35

kszo nieodpusci ciekawy wyjazd

~aSDDSa | 2008-05-16 18:38

o ku** 5zl ! jedziemy !

~Ehh | 2008-05-16 18:45

Szkoda, że takich newsów nie dajecie na własne wyjazdy ! Ale mniejsza z tym ... Elo

~z krytej | 2008-05-16 18:59

ciekawy skład

~Seweryn | 2008-05-16 19:10

» LINK MOTOR LUBLIN-TELEDYSK

~... | 2008-05-16 19:16

W Opolu w sektorze gości dwie osoby ze Stalowej Woli.

~Magic | 2008-05-16 19:50

Odra Opole 0:0 Stalówka po 45 minutach

~sf | 2008-05-16 19:52

Ja proponuje jeszcze później wyjeźdzać na mecze. Najlepiej 2 godziny przed meczem to mniej będzie się tłuc w autobusie.

~stefan | 2008-05-16 19:54

lepiej jechać na stalówke z odrą !!!

~mlody | 2008-05-16 19:58

ale chyba 5 zl i + bilet?prosze o odp kumatych

~... | 2008-05-16 20:03

Jedziesz na mecz przyjaciól... wiec placisz tylko 5 zł

~stefan | 2008-05-16 20:09

jade !!! a ty ?

~;) | 2008-05-16 21:26

Kurwa 5zl to malo wszycy na mecz :)

~pff | 2008-05-16 21:29

Najpierw zacznijcie jeździć na swoje mecze kibice ze dyche ...

~stefan | 2008-05-16 21:59

do pff
zgadzam sie z toba !
pozdro

~U.S.A | 2008-05-16 22:06

~ZKS&RKS | 2008-05-16 22:13

Psy zawróciły Raków (autokar+fury).... czy ktos wie dlaczego ?

~zks | 2008-05-16 22:15

A co z naszymi ziomalami,dlaczego nie dojechali na mecz ,czy może ktoś podać pewne info?

~KSZOk | 2008-05-16 22:17

Jutro też szczęsliwie nie zajedziecie do Ostrowca :) biedaki. Wyjazd kosztuje 5 a bilet na mecz 10 nie zapomnijcie wziąść 10zł wiecej bo za darmo was nie wpuszczą tak ja w Gdyni:)

~oś.Ś | 2008-05-16 23:44

~Ozi | 2008-05-17 00:29

Chcę przypomnieć iż już kiedyś kszo pokazało klasę a dokładnie na meczu Stal : Lech Poznań. Tak , tak popytajcie starszych i u Nas i w Ostrowcu. Co zrobiło kszo ... Takiego frajerstwa jak odstawili dzisiejsi "OSTROWIECCY MęCZENNICY" to nie odstawił nikt. !!! Dziś powinniście być nazywani Dupowłazami Lecha i tak niech pozostanie, a wszelkie żale wypisujcie sobie na waszych stronach. Bo Nas to Gówno interesuje ... Olewamy to i tyle... Mamy daleko w dupie co sobie pomyślicie kszo i jeszcze chuj wie kto !!! A tak na marginesie to gdzieś przeczytałem że zgodę chcieliście robić z Nami ??? Naprawdę z Nami zgodę ? ??? Kiedyś mogliście być naszym FC , ale okazaliście się frajerami i zwykłymi dupowłazami ... Chcieliście zabłysnąć... no to pokazaliście się !!! Od dziś nie ma kszo .... Jest OSTROWIECKI MęCZENNIK !!!

~Rambo | 2008-05-17 00:43

~forcesco | 2008-05-17 07:22

Już niedługo mecz z Motorem Lublin, na który mobilizuje się całe miasto. Dociera już do was jak wielkie znaczenie dla mieszkańców Stalowej Woli ma potyczka z Motorem?

- Każdy z nas wie o co chodzi. Dla mnie ten mecz też będzie ważny, ponieważ występowałem w Motorze i nie będę ukrywał, że czekam z niecierpliwością na to spotkanie. Zrobimy wszystko, żeby trzy punkty zostały w Stalowej Woli, bo o atmosferę na trybunach jestem spokojny.

Kuba Ławecki :)

~Do KSZOk | 2008-05-17 12:19

Naucz sie pisać poprawnie po polsku, a później się wypowiadaj.

~xxx | 2008-05-17 19:23

coś cie kurwy tak cicho? coś mało was zawitało hahahahah pokazaliście że jesteście burakami jebanymi i wieśniakami 2:0 FRAJERZY! 2:0 I NA KOLANA!

~Elzo | 2008-05-17 19:39

Pedałów jest trzech! resovia&raków&stal

~... | 2008-05-17 20:20

do Jaśnie nam panującego Admina .... Proszę zrobić porządek z wpisami tych dwóch "ostrowieckich męczenników" i wykasować również mój post ..........Dzięki

~Darek | 2008-05-17 21:05

Osoby z Ostrowca proszone sa o nie wypowiadanie sie na temat Stalowki. Pokazali w niedziele jacy oni sa honorowi... 0 SZACUNKU DLA WAS

~ziom | 2008-05-17 21:21

Na kolana jak zaspiewal caly stadion na koniec meczu robilo wrazenie

~phii | 2008-05-17 22:06

kszokow chuja slychac bylo phii

~seboes | 2008-05-17 22:14

chyba nie byles na tym meczu kolego phii

~phii | 2008-05-17 22:55

oj bylem.. ; ), i powiem ze słabo było ich słychać a w pewnych momentach nic nie śpiewali

~aviva | 2008-05-17 23:03

do tych wszystkich kszoków co się udzielają ;

idźcie na kibice.net wylewać swoje żale..

Paweł banuj te dzieci neo od ostrowieckich męczenników!

~1905 | 2008-05-17 23:18

Dzieki za Wsparcie. PODKARPACKA OŚMIORNICA!

~seboes | 2008-05-18 08:06

za to wy pierwszy okrzyk w 40 minucie

wiec teks w pewnych momentach nic nie spiewali
jest czlowieku nie na miejscu xD

~leo | 2008-05-18 08:24

FRAJERSKIE EKIPY-FRAJERSKIE NUMERY

~do leo | 2008-05-18 12:40

wal sie na ryj ostrowiecki psie kszo co ty kurwo jebani kibice net

~Dario | 2008-05-18 17:03

I co jest Podkarpacka rozjebudo?2-0 OSTROWIEC zegna frajera.Jedna rzecze mnie rozsmieszyła jak zaczeliscie spiewac "na kolana" oj ludzie ludzie,kto na kolana to na kolana :D:D:D heheh KSZO wam pokazało co to znaczy piłka nozna i doping:) zegnam.

~do dario | 2008-05-18 19:29

a co ty możesz wiedzieć leszczu o podkarpackiej ośmiornicy pajacu z kszo mandarynku wiejski jestes lol tyle moge ci powiedzieć leszczyku

~Twójstary | 2008-05-19 18:32

stalówkaaa hujówkaaaaa

~e(S)ka | 2008-05-20 11:19

Mniej niz zero!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

~kibic | 2008-05-21 14:35

było git

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola
2018-11-17, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - ROW 1964 Rybnik

Stal Stalowa Wola             ROW 1964 Rybnik

1 : 1

Fryderyk Stasiak 62     
Fryderyk Stasiak 9 (s)
Sędzia: Dawid Wiśniewski (Olsztyn)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 17 11-4-2 37
2 Radomiak Radom 18 10-4-4 34
3 Elana Toruń 17 8-8-1 32
4 GKS Bełchatów 18 8-8-2 32
5 Olimpia Grudziądz 18 9-4-5 31
6 Górnik Łęczna 18 8-5-5 29
7 Stal Stalowa Wola 18 8-3-7 27
8 Resovia Rzeszów 18 7-5-6 26
9 Ruch Chorzów 18 6-6-6 24
10 Znicz Pruszków 18 6-6-6 24
11 Skra Częstochowa 18 6-3-9 21
12 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
13 Gryf Wejherowo 18 5-4-9 19
14 Siarka Tarnobrzeg 18 5-3-10 18
15 ROW 1964 Rybnik 18 3-8-7 17
16 Pogoń Siedlce 18 4-4-10 16
17 Rozwój Katowice 17 4-4-9 16
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (820)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Motor Lublin - STAL (3:1)
2004-08-27
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 19 493 razy
STAL - Motor Lublin (1:0)
2008-05-21
Ilość zdjęć: 48
Wyświetleń: 94 144 razy
STAL - KSZO Ostrowiec Św (1:0)
2007-04-21
Ilość zdjęć: 57
Wyświetleń: 53 696 razy
STAL - Wierna Małogoszcz (2:0)
2006-04-29
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 6 712 razy
Osób Online: 22 / Czas gen. strony: 0.0414
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |