Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Szczęśliwe losowanie Stalówki?

Szczęśliwe losowanie Stalówki?

Polonia Warszawa będzie rywalem Stali Stalowa Wola w I rundzie Pucharu Polski sezonu 2008/2009. Losowanie I rundy PP, a także rundy przedwstępnej i wstępnej odbyło sie we wtorek 15 lipca. W poprzednim sezonie podczas rozgrywek ligowych Stal przegrała z Polonią w Warszawie 2:1, a wiosną zrewanżowała się rywalom u siebie, wygrywając aż 3:0. Sierpniowy mecz może jednak nie dojść do skutku.


Jak jednak wiadomo, Polonia łączy się z Dyskobolią Grodziskiem Wielkopolskim i to głównie zawodnicy tego zespołu będą grać teraz w warszawskiej drużynie. Z tym rywalem Stal także grała w minionym sezonie, kiedy obie drużyny spotkały się w 1/8 Pucharu Polski. Mecz ten zakończył się zwycięstwem grodziszczan 3:1. Co ciekawe, zarówno w jednym, jak i drugim meczu bramki dla Stali zdobywał Kamil Gęśla, który właśnie zmienił barwy klubowe i został zawodnikiem pierwszoligowej Wisły Płock.

Prezes sekcji piłkarskiej Stali Jerzy Lompe poproszony o komentarz w sprawie losowania powiedział: "Losowanie jest losowaniem. Nie mamy na nie wpływu, jest to dar losu i przyjmujemy to wyzwanie". Piłkarz Stali Jaromir Wieprzęć wydaje się być zadowolony z tego, że to właśnie na Polonię trafiła Jego drużyna: "Ciesze się, że to losowanie było dla nas szczęśliwe, bo wydaje mi się, że po połączeniu Polonii z Groclinem będziemy mieli wolny los. Jeśli jednak przyjdzie nam grać z Polonią, już ekstraklasową drużyną, to wyjdziemy na boisko i będziemy walczyć o jak najlepszy wynik i awans."

Mecz z polonistami zaplanowany jest na 27 sierpnia, ale prawdziwe emocje piłkarskie będziemy mogli poczuć już miesiąc wcześniej. 27 lipca stalowcy zainaugurują sezon meczem u siebie z Odrą Opole.

 

www.wstalowej.pl

Komentarze (27)

~Stalówka | 2008-07-22 00:07

Ciekawy artykuł o nożownikach z Krakowa
» LINK

~lllllllll | 2008-07-22 09:45

~zks | 2008-07-22 11:16

Nie chce nic krakać,ale z aktualnie takim składem nie mamy co nawet szukać w 1 lidze.Niestety doprowadzili do tego nasi nieudacznicy działacze,pozbywając się najlepszych grajków,a oni pewnie będą odgrywać pierwszoplanowe role w swoich nowych klubach.Obudzili się nieudacznicy z ręką w nocniku,liga za 4 dni,a tu nie ma prawie pół składu.Teraz zrozumieli swoje błędy i chcą z powrotem Pałkusa czy Stręciwilka i Myszkę,jak goście popodpisywali kontrakty z nowymi klubami.Ciekawe jak maja zamiar ich ściągnąć.Do dupy z takim zarządem,inne kluby już mają dawno cały skład skompletowany,a nasi żule dopiero będą się rozglądać za nowymi graczami.Przez tych hujów spadniemy do 2 ligi,bo im wogóle nie zależy na tym by Stalówka grała w 1 lidze.

~skarpa | 2008-07-22 12:32

w dzisiejszych super nowościach jest artykuł o Uwakwe.Wynika z niego ,że jego menago chce na siłe Go wepchać do innego klubu,żeby załapać tylko lepszą prowizję.Nie ma co liczyć na to,że zobaczymy jeszcze Uwakwe w Naszej drużynie.Szkoda,że nasi ludzie w zarządzie są tacy nieporadni i nie zabiegali o to by za wszelką cenę zostawić Uwakwe w Stali.Teraz to już jest musztarda po obiedzie.

~xxx | 2008-07-22 12:39

No to co poradzisz. Na tych skurwysynów trzeba jakoś zadziałać. Chmura to jest menel i żłób. On cały czas na kacu. Kiedyś miał takiego, że połowe Sanu wpierdolił. Teraz pieprze głupoty. Na ich prace się patrzeć nie da, nawet z uśmiechem nie można, ale ja się pochwale swoim kawałem, który wymyśliłem na poczekaniu.
Policja złapała Kwiatka,Lompego i Chmurę by sprawdzić ile wypili.
Kwieciński - 2,5 promila, pił wódkę i whisky
Lompe - 3 promile, pił bimber domowej roboty
Chmura - 3,5 promila - Nie pił od 2 dni

~czester | 2008-07-22 12:46

mam pytanie do osób odpowiedzialnych za prowadzenie i redagowanie tej strony internetowej naszego klubu. Osobiście uważam, że zasługujecie na DUŻE BRAWA za forme i sposób prowadzenia tej strony, ale zastanawia mnie tylko jedno dlaczego nie zrobicie kilka zdjęć naszego stadionu.. Owszem nie jest on w najlepszym stanie i mało reprezentacyjny, ale pare fajnych fotek z nowymi krzesełkami mozna byłoby zrobić.

~jery | 2008-07-22 13:43

hm cos mi się zdaje że działacze położyli kreskę na I ligowej drużynie piłkarzy my nawet za bardzo rezerwowych na chwile obecną nie mamy, może sie i myle i za dzień lub dwa pojawią sie nazwiska nowych piłkarzy. Może ???? a może tylko marze to nic nie kosztuje. Jest źle a działacze tym się nie przejmują bo maja czas tak dużo za cztery dni 1 mecz. Brawo brawo nie wiem czy śmiać się czy płakać

~chmura | 2008-07-22 14:20

Ja wogóle nie wiem jak można mieć w Klubie człowieka który był oskarżony o sprzedawanie meczów w domych klasach.

Dla dobra klubu wyjebać tego kolesia niech idzie gdzie indziej pić pod sklep.

A ten dziad krotoszyński to kawał też przegiebłego lisa nic nie robi a kase bierze.
Wyjebabać ich na zbity pysk.Juz zobaczycie co im przygotujemy na początek z Opolem.

Zreszta ja widze ze pierwsze mecze bedą wtopy po nie ma skłądu na I ligę. A jak dostaniemy od Motoru u nas to bedzie juz całkowicie przejebane.

~stallll | 2008-07-22 15:19

Dla kibiców zostały przygotowane trzy rodzaje biletów, a także dwa rodzaje karnetów. Pierwszy mecz nowego sezonu jedyny przedstawiciel Podkarpacia w nowej pierwszej lidze rozegra już w najbliższą sobotę o godzinie 17. Przeciwnikiem Stali będzie opolska Odra.
Bilet na tak zwaną trybunę krytą kosztować będzie 12 zł. Cena wejściówki na trybunę odkrytą będzie wynosiła 10 zł. Dla najzagorzalszych sympatyków Stali przygotowano bilety w cenie 8 zł.

Ustalono także ceny karnetów na mecze zielono- czarnych. Tutaj także są dwa warianty ceny. Koszt w pierwszym przypadku będzie wynosił 150 zł, natomiast w drugim 100 zł. - Zapraszamy wszystkich do zakupu karnetów, a także biletów na mecze Stali. Bilety i karnety można nabywać w siedzibie klubu przy ulicy Hutniczej w godzinach od 7 rano. W środę rusza także przedsprzedaż biletów na mecz z Odrą Opole, który zostanie rozegrany w sobotę o godzinie 17, a nie jak wcześniej podawano o godzinie 16. Jeszcze raz gorąco zapraszam wszystkich kibiców - powiedział rzecznik prasowy klubu Adam Krotoszyński.

~....m..... | 2008-07-22 15:43

o lol jeszce bilety w gore.........

~~man~ | 2008-07-22 16:13

Kibice polityka transferowa zarządu STALówki miała być cwaniacka,ale okazało się że ginekolog zdołał przechytrzyć naszych geniuszy z zarządu. W ten sposób że wepchnął im SALAMIEGO jak podpiszą z nim kontrakt, to będzie grał w stalówce też PANUCZI. Głupcy podpisali kontrakt z leserem i będą go teraz leczyć przez większą część sezonu. A PANUCZI zagra tam gdzie grać ,więc kto kogo przechytrzył mędrcy z zarządu ???GINEKOLOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOG

~z młyna | 2008-07-22 16:33

no to kurna pięknie,podwyżka o 60%!!!!,z 5zł na 8 zł dla najlepszych i najwierniejszych kibiców,a dla pikników tylko o 20%-DLACZEGO?ZA CO?

~BartekSTW | 2008-07-22 16:35

» LINK

noi Uwakwe ponoc na Ukrainie trenuje ;/ to juz sie robi malo smieszne ;/ beda jakies protesty w sobote skierowane do zarzadu??? sa jakies plany na temat tego??

~ehh | 2008-07-22 16:46

Oni są pojebani !!!

Czy oni nie potrafią liczyć ?? Taki Krotoszyński wielki od spraw marketingu....Karnet 150 zł to ja moge sobie na Wisłe (mistrza Polski) kupić.....coś ich pojebało.

Kolejna sprawa to karnet powinien być dużo tańszy od biletów...aa bilety kosztują 9x12 = 108zł !!! ale obniżka ...8 zł....KOMPROMITACJA. ..widać kto jest od spraw marketingu !!!

Ja Wam kurwa mowie, że te podwyżki w szczególnosci dla Młyna z 5 na 8 to za to wyklinanie na zarzad na stronie !!! i bardzo dobrze bo trzeba wyklinać.

Na stadionie standart się nie zwiększył ! Dalej walczymy o utrzymanie ! i ja sie pytam z jakeigo powodu wzrosł ceny biletów....podobno przyszli nowi sponsorzy czyli kasy w klubie jest więcej niz bylo !!!

Jak za 10 zł bede miał dalej taki sam bilet, który przypomina jeszcze ten z lat 80 to....ehh :/

~gool | 2008-07-22 16:56

teraz to juz z deka przegięcie, nie wiadomo z jakiego powodu ceny biletów poszły w gore, do tego na mlyn 8zl :| ja nie wiem jak my damy sobie rade w tym sezonie, w takim skladzie jaki mamy...

~cracovia | 2008-07-22 17:08

A ja czytam, czytam i juz wiem. Stal powinna wam, czyli Stowarzyszeniu Kibicowskiemu przekazac cala sekcje pilki noznej, seniorzy plus dzieci i mlodziez. I do tego dac Wam plac targowy w uzytkowanie caly (prezydent miasta ucieszylby sie z tego powodu zapewne). Wy, czyli Stowarzyszenie Kibicow pokazlibyscie w koncu, jak sie zarabia kase na targowicy w Stalowej i jak sie drze od reklamodawcow - rozumiem, ze byloby tylu chetnych, ze musieliby rezerwowac sobie termin dostania sie do nowego prezesa klubu. W koncu potzreba na pilke w wydaniu 1 ligowym tylko jakies 2-2,5 miliona zlotowek na 10 m-cy. No i Wy wspanialomyslni i kochajacy pilke i kibicow zrobilibyscie bilety po symbolicznej zlotowce. Po co kibice maja placic, jak moga sponsorzy, ktorzy waliliby drzwiami i oknami do nowego klubu, prawda?
A teraz powaznie. Wszyscy kiedys bedziecie plakac, ze nie ma tu w Stalowej Woli pilki. Sami zaczeliscie proces jej likwidacji. Do zobaczenie w 4-5 lidze...

~do wyzej | 2008-07-22 17:51

masz racje
ale jak do zobaczenia w 4-5 lidz, to cracovia tez sie tam wybiera??

~bbb USA | 2008-07-22 18:33

ja mam pytanie czy ja tez moge dolaczyc do SKSSW mimo ze jestem zagranica zawsze w moim sercu tylko STAL! wiec jak moglbym dolaczyc to dajcie mi znac

~sdfsdf | 2008-07-22 18:34

Cracovia ma racje...Gadanie 0 robienia..Przez gadanie sie niszczy klub...robic a nie gadac...i juz...nvm...

~do ehh | 2008-07-22 18:44

Twoje obliczenia sa nazbyt optymistyczne...Cena biletow na kryta : 9x12=108 a karnet 150....Gdzie tu logika?

~skssw | 2008-07-22 18:52

do bbb USA/ bedzie opcja dla kibicow Stalowki z zagranicy, poczekajmy... narazie musimy powstac.

~Pawel | 2008-07-22 19:05

Dzieki za przypomnienie.
Fotki stadionu dzisiaj beda na stronie - sztuk 6.

~~man~ | 2008-07-22 19:50

Dorzucę jeszcze coś do obchodów 70-lecia Stalówki i Jagodowej Stolicy, to drugie było trochę lepsze od pierwszego i pokazało ogólnie że nasi "WŁODARZE" miasta i klubu osiągneli swój cel że jesteśmy Polską "C C C C C'' albo i gorzej.
Więc przytoczę jaki miał by być rozwój dla ziem polskich po wygranej wojnie przez nazistów według Hermana Göeringa
Scenariusz dla rozwoju Polski ma być taki: "Wszystkie inwestycje i rozwój ma być od strony zachodniej do Wisły i tam ma się zakończyć. A za Wisłą ma być tylko las, las i jeszcze raz las, ma zostać tylko tylu chłopów że jak Pany przyjadą na polowanie to ma ich wystarczyć do nagonki."
Więc wszystko idzie w dobrym kierunku i tylko czekać jak Smerfy z urzędu miasta zmienią nazwę ze Stalowej Woli na Smerfolandię a stadion STALÓWKI zaorają i będą tam rosły dorodne grzyby pomiędzy którymi przechadzał będzie się Papa Smerf ze swoimi smerfami i będą podziwiać jak w cieniu kapeluszy leżą napierdoleni tanim wińskiem mędrcy z zarządu naszego klubu na czele z klakierem CHMURĄ
To jest już ten czas w którym trzeba coś zacząć robić możni władcy tego Miasta i Klubu ZKS. Nam mieszkańcom i wszystkim kibicom Stalówki coś się należy, przecież, jeśli jest dobra gra drużyny na stadion przychodzi parę tysięcy ludzi a jak jest gówno to przychodzi garstka.
Więc rachunek jest prosty, jeśli jest drużyna dobra to klub może zarobić nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych za jedno spotkanie razy cały sezon to jest chyba dobra kasa, a w tedy sponsor tez się znajdzie, ale wy oto musicie zrozumieć a nie opierdalać się i marzyć że manna z nieba poleci więc nie zwalajcie na nikogo winy tylko zabierzcie się mocno do roboty bo jesteście od tego jak dupa od srania.
A jak się do tego nie nadajecie to wypierdalać do Anglii tam was nauczą odpowiedzialności i roboty..

~martini | 2008-07-23 13:32

poczytajcioe Przegląd Sportowy, z wtorku to jest prawedziwe dziennikarstwo. brawa dla autora!!!

~do martini | 2008-07-23 13:34

a czy ten artykuł z wtorku znajdę na necie?

~martini | 2008-07-23 18:43

musiz poszukać na stronie przeglądu sportowego

~niemen | 2008-07-23 22:58

jak stal wygra z odrą 3:0 to ja mogę dac nawet trzy dychy za bilet

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Motor Lublin (3:3)
2009-10-17
Ilość zdjęć: 61
Wyświetleń: 195 379 razy
Siarka Tarnobrzeg - STAL (0:0)
2004-03-27
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 17 125 razy
Puszcza Niepołomice - STAL (3:2)
2012-05-19
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 1 158 razy
Wisła Płock - STAL (2:0)
2013-05-08
Ilość zdjęć: 14
Wyświetleń: 20 598 razy
Osób Online: 15 / Czas gen. strony: 0.03765
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |