Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Koniec wspierania Stali przez miasto..

Koniec wspierania Stali przez miasto..

"Dopóki jestem prezydentem nie dam się wciągnąć w sytuacje, w których miasto lub mnie traktuje się jako chłopaczka, którego w zależności od potrzeby wysyła się po papierosy i piwo" - te słowa prezydenta Andrzeja Szlęzaka najlepiej oddają, jak zmieniło się jego nastawienie do finansowego wspierania Zakładowego Klubu Sportowego Stal Stalowa Wola. Prezydent zapowiedział wypowiedzenie umów zawartych z klubem.


Niedawno z funkcji prezesa Stali Stalowa Wola odwołany został Marek Jarecki. Jego miejsce zajął trener pierwszoligowych koszykarzy Leszek Kaczmarski. Stało się to w momencie, gdy bliska finalizacji była umowa o przekazaniu na sekcję koszykówki w stalowowolskim klubie 400 tysięcy złotych z budżetu miasta. W zamian za taką pomoc prezydent chciał otrzymać dwa miejsca w siedmioosobowym zarządzie klubu dla "swoich" ludzi. Właśnie chęć posiadania przedstawicieli miasta w klubowym zarządzie jego zdaniem wpłynęła na podjęcie przez zarząd klubu decyzji o odwołaniu Jareckiego ze stanowiska.

Prezydent Szlęzak poinformował dziennikarzy zebranych na konferencji prasowej, że zaproponowano jemu miejsce, ale w sekcji koszykówki. Jego zdaniem jest to "próba wykrętu", gdyż sekcja koszykówki nie ma prawnego umocowania i, co wynika ze statutu klubu, nie może o niczym decydować. W tej sytuacji propozycja przekazania Stali przez miasto 400 tysięcy złotych na tę właśnie sekcję jest już nieaktualna. Ponadto miasto wypowie klubowi wszystkie umowy z nim zawarte. Co to oznacza w praktyce? Klub nie będzie uzyskiwał 700 tysięcy złotych przychodu z placu targowego i będzie musiał płacić za korzystanie z obiektów, które użytkuje. Według stawek uchwalonych przez Radę Miasta będzie to pół miliona złotych rocznie.

„Jeżeli ktoś chce mieć pełnię władzy, to musi ponosić pełnię odpowiedzialności, zwłaszcza finansowej". Prezydent nie był w stanie do końca powiedzieć, czy klub będzie ponosił opłaty za korzystanie z obiektów przez grupy młodzieżowe. Jedynie za użytkowanie obiektów MOSiRu w celu rozgrywania meczów klub na pewno nie będzie musiał płacić. Dotychczas za użytkowanie tych obiektów Stal przekazywała miastu jedynie 120 zł rocznie.

Istnieje rozwiązanie, dzięki któremu fundusze na funkcjonowanie grup młodzieżowych mogą pochodzić z miejskiego "skarbca". Stalowowolskie kluby lekkoatletyczne finansują wyjazdy swoich podopiecznych właśnie z miejskich środków. Także trenerzy otrzymują określone sumy pieniędzy z programów antyalkoholowych czy profilaktycznych. Takie wsparcie może otrzymywać na funkcjonowanie grup młodzieżowych także Stal. Jak zapewnia prezydent wystarczy przedstawiać rachunki za funkcjonowanie tych grup.

Obecny na konferencji wiceprzewodniczący Rady Miasta, a zarazem członek klubu ZKS Stal mówił o możliwości powstania sportowych spółek akcyjnych dla obydwu sekcji działających w Stali. Jego zdaniem miasto mogłoby wtedy bez przeszkód inwestować w klub i posiadać w nim realną władzę. Prezydent jest jednak przeciwny rozwiązaniu, w którym miasto byłoby udziałowcem w takiej spółce, podobnie jak nie wyobraża sobie realnego wkładu klubu do niej. „Karty zawodnicze? Dziękuję za taki majątek. Dziś taka karta może być warta 50, 60, 100, a nawet 200 tysięcy. Za miesiąc okaże się, że jakiś zawodnik to kompletny dziad albo mu złamią nogę. Jaką wartość będzie miała wtedy taka karta?"

Jeszcze w czasie trwania rozmów o współpracy między miastem a ZKS na konto tego drugiego wpłynęło 90 tysięcy złotych z miejskiego budżetu. Dziś o takich pieniądzach od prezydenta w Stali mogą tylko pomarzyć. Niezagrożona jest za to przebudowa stadionu. „Stadion, który chcemy budować to stadion na minimum 20 lat. Przez 20 lat różne rzeczy mogą się zmienić” - powiedział Andrzej Szlęzak.

Dla Prezydenta nie ma znaczenia fakt, że na mecze piłki nożnej w naszym mieście przychodzi regularnie po 3000 osób i więcej. Przypominał czasy, w których na mecz przychodziło 1000 osób. Taką widownię jego zdaniem gromadzą spotkania rozgrywane w ramach I ligi koszykówki w naszym mieście. Za to wspominał już o pomyśle powołania do życia żeńskiej drużyny siatkówki. Podobno są już w Stalowej Woli chętni, którzy chcieliby taką drużynę sponsorować.

 

wstalowej.pl

Komentarze (60)

~marian | 2008-08-27 21:10

a Wy kibice Stali dalej popierajcie Jasnie Pana Prezydenta ! Jak rozwali sport w Stalowej bedziecie mogli mu pomnik postawic w ramach wdziecznosci

~darek | 2008-08-27 21:15

I co teraz będzie....! nie bedzie koszykówki? co oni zrobią kurwa, co to będzie ?! takie były plany extraklasa i co teraz !!!!!!!!!?????

~OHO | 2008-08-27 21:26

koles jest nienormalny!!

~hmm | 2008-08-27 21:29

Czy prezydent zyje w tym samym świecie co my ??
Co on w ogóle mówi ??
1. Nie obchodzi go to, że chodzi na mecze 3 tys i więcej
2. Na mecze kosza chodzi po 1tys ludzi - to dojebał :D (300-400max, nie licząc play-off i siarki :D)

3. Wszystko wspomaga ale nie piłke :/ kosz, boks, pływanie, lekkaatletyka, tenis, w przyszłości siatka a z piłką takie problemy robi :/

Nie mówię, ze to jest złe ale niech przynajmniej nie podkłada kłod pod nogi naszej piłce :/

~Grzmot | 2008-08-27 21:33

No i bardzo dobrze ........... Chciałbym oznajmić Wam Wszystkim Wiadomość następującej treści : KONIEC ZAKłADU PRACY CHRONIONEJ .... KONIEC NIEUDACZNIKóW I BEZMYśLNYCH DARMOZJADóW " ale powstrzymam się do momentu Co na to odpowie śmieszny Zarząd .... Czy w końcu nastąpi kres tej PROWIZORKI .
Uważam iż ten oficjalny podział na dwie niezależne spółki będzie zaczątkiem KOŃCA tego obecnego dziadostwa !

~hmmm | 2008-08-27 21:40

A ja uważam ze większa wina jest jaśnie panującego zarządu (kółko wzajemnej adoracji). Jesli mamy cos osiągnąć zróbmy porządek z tym czyms co nazywamy zarządem, czas n akogoś nowego kto bedzie miał koncepcje i pomysł na klub.

~aaa | 2008-08-27 21:40

WIEDZIALEM ZE COS WKONCU WYMYSLI

~Pewien | 2008-08-27 21:42

Opadły emocje i oto moje spostrzeżenia.

Doszedłem do wniosku, że to co zrobił prezydent jest bardzo dobre i to początek końca pierdzenia w stołki tego zarządu !
Podział na dwie spólki WRESZCIE SSA !! :)

Wiem, wydaję się to bardzo ostrym zagraniem, które w 99% sprawi że zarząd bedzie zmuszony podac się do dymisji ale o to chodzi.

Drodzy kibice - cały czas zastanawialiśmy się jak doprowadzić do dymisji zarządu....wreszcie dzieki prezydentowi może się to udać :)
Po prostu przyparł ich do muru i jeżeli nie podadzą sie do dymisji, nie utworzą SSA to razem ze sobą wezmą nasz klub na samo dno !

JUTRO KONFERENCJA KLUBU ! POZNAMY ICH STANOWISKO ! MAM NADZIEJE, ŻE BEDZIE MOWA O SSA

~jaaa | 2008-08-27 21:42

Grzmot nie chcial bym Ci ublizac ale jesli jestes kibicem pilki i myslisz ze jak ta parowa bedzie miala swoich w zarzadzie to cos zmieni sie na lepsze tak mysliesz?? to CHYBA CIE POPIERDOLIŁO
ja ta szmata grba swinia skurwysynski wieprz jebany cwel bedzie mial wladzie w calym klubie(nie mowie tu o wladzy tylko nad sekcja koszykowki)
TO TO BEDZIE PRAWDZIWY KONIEC PILKI W STALOWEJ NIE TAKI JAK ZA CZASOW PSEUDO-ZARZADU

CALA KASA BEDZIE ISC NA KOSZA I TYLE CHLOPIE CZY TY NIE WIDZISZ ZE TA SZMATA SZREK OLEWA FUTBOL NA CALEGO I ROBI NA ZLOSC NAM KIBICOM

Bez napinki
musialem wyladowac z siebie co mysle o tym kosmicie ślęzaku(celowo z malej litery!

~do pewien | 2008-08-27 21:45

gosciu czytales ta konferencje tam wyraznie pisze ze Ślęzak uwaza zrobienie dwoch spolek za zle rozwiazanie to po huj piszesz takie cos i robiszn komus nadieje prawda jest taka ze do puki gruba parowa bedzie prezydentem bedize utrudnial rozwoj pilki w stalowej a kiedy dostanie sie do wladzy klubu to pilka na wysokim poziomie w stalowej poprostu przestanie istniec

~Pewien | 2008-08-27 21:46

Co do zarządu....nie widzicie jak nas kłamią cały czas ?? Od kilku lat mówi się o SSA i co nic ?? Co to za problem jest utworzyć SSA ??? ZADEN !!!

Po prostu nie chca oddać stołków, ponieważ w SSA ten kto daje kase ma najwięcej do gadania ! i tak powinno byc ! i co najwazniejsze w SSA kazdy moze wejsc bez problemu !

Dopiero teraz do konca zrozumialem dlaczego Złomrex nie chcial sponsorować - BO PEWNEI ZARZAD NIE CHCIAŁ IM DAC KILKU MIEJSC W ZARZĄDZIE :D:D

ZARZĄD - MAM NADZIEJĘ< ŻE JUTRO PODAIE SIĘ DO DYMISJI A PRZYNAJMNIEJ ZAPADNIE DECYZJA O SSA !!!

~Stachu | 2008-08-27 21:48

Jak to nie ma znaczenia czy chodzi 1 tyś czy 3 tyś. Jeśli ludzie chodszą to znaczy, że to ma znaczenie i sens. I nie wolno tego niszczyć. Jeśli zarząd nie poda się do dymisji cały to możemy się tylko zastanawiać kiedy to wszystko zdechnie. Niestety

~Stal | 2008-08-27 21:51

bardzo dobrze zrobil prezydent.jesli zarząd nie chce sie zgodzic na 400 tys. dotacji od miAsta tzn. ze ma COŚDO UKRYCIA...ludzie,nie czarujmy się!postawcie sie n miesjcu Szlęzaka.czy dajac jak na Nasze warunki w chuj kasy na klub nie chcielibyście mięc wglądu do ich rozdysponowania.? ajesli zrzad proponuuje prezydentowi dofinansowanie sekcji koszykowki i zadnego wgladu do finansów sekcji piłki to smierdzi mi to praniem brudnych pieniążków...i Ja nie mam nic przeciwko bo każdy Polak robi w chuja wszystkjie urzędy jak sie da bo tak u Nas jest.cos da się ukryc a czegos nie...róbta co chceta.mozna powiedzieć.niech wypowiedza sie obie strony publicznie na jakims gremium ogolnym kibicowskim.poznamy prawde...

~do do pewien | 2008-08-27 21:52

Przperaszam teraz to zauważyłem ale nie o to się rozchodzi.

Prezydent i tak nie ma nic do gadania w sprawie SSA ale jak kazdy wie to najlepsze rozwiązanie !

OBECNIE NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM JEST SSA I TAKA JEST PRAWDA.

Czekam na dymisję i utworzenie SSA i mowie Wam, ze wtedy powroci temat Złomrexu bo dając najwięcej kasy mialby najwiecej do gadania :)

~Grzmot | 2008-08-27 21:53

Do jaaa.... Jestem kibicem piłki już bardzo długo ....no 20 lat. i źle mnie zrozumiałeś ! Mnie chodzi o to iż Ślęzak przypierając do muru konkretnie ten prowizoryczny twór jakim jest obecna struktura klubu czyli ZPCH. dąży do tego aby ten klub był na normalnych zasadach i miał sponsorów .... Obecny Zarząd dporowadził do tego co jest teraz ....I nie patrz na to że piłkarze mają wyniki bo im klub daje najniższą krajową ...reszta to p. Kantor i kilku innych mniejszych darczynców.... Nawet będę na tyle odważny że stwierdzę iż piłce nic nie grozi dlatego że tam o wszystkich sprawach finansowych decyduje nie kto inny jak p. Kantor ! dlatego nic nikt o piłce nic nie mówi .... Do jutra ... Zobaczymy co na to Towarzystwo Wzajemnej Adoracji czyli Chmura , Lompe , Żak i reszta

~zbycho | 2008-08-27 21:54

No i się stało, dziecinne zagrywki zarządu stali okazały się strzałem w bramkę ale swoją!!!

SAMOBÓJ PANOWIE.

I nie ma co sie cieszyć!!!!

Byłem na konferencji i o dziwo zobaczyłem pana Janusza Kotulskiego, chyba tylko przyszedł podgrzać atmosferę. A pan Janusz po raz kolejny skompromitował się przy szlezaku, mówiąc że jarecki został odwołany bo nie wywiązał się z utworzenia spółek sportowych, no i proponował szlezakowi oddzielne konto na kosza a szlezak ledwo to wytrzymywał i powiedział do kotulskiego że zarząd decyduje o kasie a nie konta. Proponował stanowiska w komisji rewizyjnej, niestety nie przekonał prezydenta.
A szlezak powiedział że w taki sposób nie bedzie rozmawiał z klubem.
A jutro konferencja w Vodexie i bedzie riposta.

Ciekaw jestem co powie pan żak, pewnie będzie sie użalał jakiego to niedobrego mamy prezydenta co chce rozwalić sport w mieście a my to jesteśmy tacy dobrzy i sprawiedliwi i........ iii te stołki nam sie należą jak psu kiełbasa, bo my jesteśmy najlepsi.

ZARZĄD DO DYMISJI!!!!!

~Stachu | 2008-08-27 21:57

do Stal Pewnie, że bym chciał mieć wgląd co się dzieje z takimi pieniędzmi. Zastanawia mnie tylko dlaczego, az tak ostro pojechał z klubem po bandzie. Czy to jest zemsta? A może kara? ? może jeszcze próba poprostu wywalenia nieudaczników z zarządu? Nie wiem do czego to wszystko doprowadzi. Narazie to widać tylko ciemność. Może pojawi się jakieś światełko nadziei, że będzie lepiej. Narazie to sytuacja zrobiła się bardzo gorąca i napięta, i to właściwie z godziny na godzinę.

~Daro | 2008-08-27 21:59

Ktoś wie gdzie i o której jutro bedzie konferencja klubu i czy osoby prywatne mają wstep czy tylko zarząd i dziennikarze ? :)

~c. | 2008-08-27 22:01

Przyspawany do stołków zarząd nie oddał miejsc ludziom prezydenta, bo przecież to nic innego jak zamach na niezależną władze w klubie ! Jak tak można ! Na co Prezydent niczym obrażone dziecko zabrał zabawki i poszedł, a żeby sie odgryźć zabrał i zabawki kolegi (zarządu)
Przyganiał kocioł garnkowi...

~urik | 2008-08-27 22:02

A ja nie moge wyjsc z podziwu dla calej tej STRONY, ktora jest niby pilkarska. Prezydenta wali pilka, mowi otwarcie i publicznie, ze pilka go nie interesuje, i ze nie da na nia z puli miejskiej ani centa, a wiekszosc tu sie wpisujacych pisze, ze prezydent to fajny gosc. Normalnie MONTYPAJTON!!!:))))) )))) Te wpisy powinny sie znalezc w Teleexpresie jako dzwilag wzechczasow. Bedziecie niedlugo chodzic podziwiac plywakow 12 letnich sekcji Motyl, a na stadionie beda sie owce pasly. Pomnik dla Shreka! Hhahaaa ale was wywalil w kosmos!! hahaha

~do c | 2008-08-27 22:03

ale zrozum, że gdyby tego nie zrobił to ten sam zarzad dalej trzymałby się w najlepsze stolkow i nic by się nie zmieniło i dalej nie byloby powaznych sponsorów

~do urik | 2008-08-27 22:05

1. Prezydent praktycznie zmosil do dymisji zarząd - i bardzo dobrze

2. Pomimo całego zamieszania bedzie budowany stadion - i bardzo dobrze

~do urik | 2008-08-27 22:08

nowy stadion to juz pewnego rodzaju wspieranie.
Kolejna sprawa to plac targowy (700tys) i darmowe korzystanie z obiektow sportowych (500)

jakby nie patrzeć to miasto dawało na piłkę 1,2 mln

~misiek | 2008-08-27 22:13

Nie spodziewałem się, że dożyje takich czasów, w których będą się ważyły losy mojego ukochanego klubu. Obawiam się i to bardzo, że bez tych pieniążków, które chcą nam zabrać możemy nawet nie dociągnąć do końca tej rundy!. Odpukać. Oby tak się nie stało...

~do urik | 2008-08-27 22:19

jak to obliczyles ze na pilke miasto dawalo 1,2 mln??? Zrozumcie, ze prezydent w te koszty wpycha cene komercyjna za wynajm obiektow, np. hali. Ciekawe jak liczy sekce plywacka i bokserka przy mosirze, o ktorych oprocz rodzicow tych dzieciakow nikt nic nie wie. Tam zatrudnia za nasz epodatnikow pieniadze instruktorow i wszystko jest ok. A te 700 tausenow z placu targowego?? Wiecej pilka i koszykowka mlodziezowa kosztuje, a to wedlug ustawy ma utrzymac miasto w ramach zadan wlasnych gminy. Nie chce mi sie pisac, powiem tylko jedno zal mi ze Stal ma tak leniwych kibicow, ktorzy daja sie wciagac w gierki czlowieka, ktory generalnie ma sport daleko w d... Dzis gra panowie i panie toczy sie nie o ksztalt sportu etc, tylko o wodex, a wlasciwie o Hotel Stal Przezyjcie na oczy i ruszcie dupe z miejsca.

~kater | 2008-08-27 22:23

~stalowiec | 2008-08-27 22:48

Kibicuje mojemu ukochanemu klubowi od malego, na mecze zacząłem przychodzic jak mialem 5 lat, pamietam czasy I ligi jak i te gorsze czyli III ligi. Przez okres 25 lat nie spotkalem sie z takim chamstwem jakim moze sie poszczycic pan szlezak, (pisze nazwisko z malej litery bo na duza nie zasluguje). Niewyksztalcony i niewychowany czlowiek niestety nie jest zdolny do rządzenia miastem. Prosze nie mowic , ze zrobil duzo dla Stalowej, bo inni zrobili duzo wiecej. Tylko lubi wchlaniac kase, rujnowac sport w mieście.Rozkapryszon e dziecko, zero poziomu...Ja tylko wiem tyle, przyjdzie kryska na Matyska!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!A klubu jakim jest STAL nigdy nie uda mu sie zniszczyc!!!!!!!!!!S TAL bedzie zawsze a pan szlezak nie:)

~gl_78 | 2008-08-27 22:52

szcun stalowiec szkoda ze niewielu ludzi mysli tak, jak Ty. pzdr!

~stalowiec | 2008-08-27 22:53

Do urik, stadion bedzie budowal tylko po to zeby z niego czerpac zyski a nie dla dobra klubu STAL!!!A stadion bez druzyny to mozesz sobie wsadzic głęboko....

~zbycho | 2008-08-27 23:00

do stalowiec, a kto na przykład zrobił więcej w ostatnich latach według ciebie?? sam jesteś żałosny człowieku
POPIERAM PREZYDENTA !!!!!!
Niech rozwali to kolesiostwo z zarządu stali !!!!

~Stachu | 2008-08-27 23:01

A ja się zapytam co z zawodnikami naszego klubu zrówno piłkarzami jak i koszykarzami. Czy nikt o nich nie pomyślał. Ciekawe z czego będzie klub im wypłacał jak straci te pieniądze? Z powietrza? Przecierz nie będą grali za kosz gruszek. Ciekawe jak się muszą czuć w takiej sytacji gdy np. mogą nie wpłynąć na ich konto pieniązki w następnym miesiącu. Klub jest ich pracodawcą, a gra ich pracą, którą wykonują najlepiej jak potrafią i za którą otrzymują pieniądze, aby utrzymać siebie i swoją rodziną.. Jestem pewien, że ta niepewna i nerwowa sytuacja, też na nich wpływa i nie pomoże im grać dobrze, a wręcz odrwotnie.

~zbycho | 2008-08-27 23:06

Piłka nożna i koszykówka to jest tradycja Stalowej Woli, i Prezydent dobrze wie - on nie chce rozwalić sportu w mieście tylko chce porządku w kierowaniem sportu.
Mam nieodparte wrażenie że Jarecki i Lompe nagadali Szlęzakowi co się działo w klubie, jakie przekręty robili (po prostu obsmarowali się). A teraz nie miejcie do nikogo pretensji że Szlezak chce wiedzieć na co kase daje. Czy przypadkiem panowie z zarządu podzielą sie kasą, albo przepiją.
ZARZĄD DO DYMISJI!!!!

~slash | 2008-08-27 23:08

Szlęzak od zawsze otwarcie mówił, że nie lubi piłki, bo to \"brudny\" sport. Ale to, co teraz ma zamiar zrobić to nawet nie jest cios poniżej pasa, tylko nóż w plecy - dla klubu, dla zawodników i trenerów ale także i przede wszystkim dla NAS, kibiców... Z drugiej strony ten dziwny zarząd - jeśli w klubie się nie przelewa i ktoś chce nagle wlać do kasy 400 tys. a oni się nie zgadzają, bo ten ktoś w zamian rząda dwóch miejsc w zarządzie, to jest to co najmniej dziwne. Nie dziwię się Szlęzakowi, że chciałby jakoś kontrolować sytuację finansową klubu, na który ma przeznaczyć taką kase z NASZYCH, publicznych pieniędzy. Ale jeśli zarząd nie chciał się zgodzić na te warunki - dobra, niech sobie dalej jest jak jest, w końcu na tle innych klubów z naszego województwa to Stalówka jest bardzo solidną firmą i być może mogłoby tak być dalej nawet bez tych dodatkowych 400 tys, ale niech pan prezydent nie kopie kolejnych dołków pod naszym klubem, bo tak naprawdę to na złość może zrobić jedynie NAM, kibicom. Znając życie to nawet po wylądowaniu w jakiejś 3 lidze zarząd byłby ten sam i narzekałby, że to wszystko przez prezydenta, że oni chcieli dobrze itp itd, z kolei prezydent mówiłby swoje, że to z winy zarządu, bo on chciał dobrze. Czy panu Szlęzakowi chodzi jedynie o to, żeby pokazać, że to on trzyma w tym mieście rękę na pulsie, że to on nadaje ton grze? Widać, że tak, że ma za nic NAS, zwykłych ludzi, którzy płacą podatki i którzy chcą się czasem rozerwać idąc zobaczyć mecz na dobrym poziomie czy to w piłkę czy w kosza. Jeszcze wyjeżdża tutaj z jakimiś żeńskimi sekcjami siatkówki. No bez jaj! Kto by na to chodził?! Maksymalnie 200 osób na meczu by było i do tego zero emocji, bo z parkietu wiałoby nudą. Nie oszukujmy się - sport amatorski jest nudny jak flaki w oleju. Jeśli to przejdzie, to znaczy, że pan prezydent ma za nic NAS, kibiców Stalówki, zarówno tych kosza jak i piłki, a tym samym ma za nic być może sporą rzeszę ludzi, która na niego głosowała. Panie Szlęzak, to są także nasze pieniądze, a nie pańska prywatna świnka-skarbonka. My możemy obejść się bez hymnu Stalowej Woli, możemy się obejść też bez jakiejś jagodowej stolicy Polski, ale bez sportu na zawodowym poziomie - NIE! Nie chemy takiej amatorki jak jest w Mielcu, Nisku czy Tarnobrzegu. Tu jest klimat do piłki, Stalówka to od dawna znana marka w całej Polsce i tradycje trzeba podtrzymać.

~do slash | 2008-08-27 23:12

10000 % racji.... a kto mysli inaczej ten jest chyba nienormalny!!!!!!!!! ! i po twoim komentarzu wszystkie inne sa zbedne i komentowanie powinno byc zablokowane

~stalowiec | 2008-08-27 23:21

do zbycho, jak dla ciebie moge byc żałosny, nie bede sie zniżał do twojego poziomu i ci ubliżał...szkoda czasu. Nie powiedzialem, ze zarzad jest dobry, bo jest do bani i do wymiany, ale to nie oznacza, ze p. "prezydent" ma sie zachowywac jak rozkapryszone dziecko...chce pokazac jaki on jest wazny, niestety sie myli jest malo wazny...tak jak powiedzialem STAL bedzie zawsze...

~stalowiec | 2008-08-27 23:25

Slash popieram i pozdrawiam

~zippo :) | 2008-08-27 23:26

Na poczatku bylo nas niewielu. Od bodajze lat 2 walczymy oto zeby nasz stadion nie wiał nudą, zeby przychodzilo jak najwiecej ludzi. Robimy zbiorki, plakaty, transy zeby bylo jak najwiecej ludzi a co za tym idzie pieniedzy, dopielismy swego, nasz stadion tetni zyciem, jest masa ludzi, przychodzimy na stadion zobaczyc nie tylko druzyny z ekstraklasy ale poziom jaki prezentuja nie tylko pilkarze ale i My kibice poprzez znakomity doping i fajna atmosferea teraz ma sie to wszystko ot tak rozpieprzyc... wtf! ?

~zaza | 2008-08-27 23:36

Szlezak to pajac ....nienadaje sie do niczego ...a co dopiero prezydentowac naszemu miastu!!!!!!!!!maly problem i sra pod siebie biedak!!!!!!!!

~zbycho | 2008-08-27 23:44

do stalowiec, przykro mi że zrozumiałeś to co napisałem wyżej jako obrazę. Spróbuje przedstawić to w miarę obrazowo:
1 Umowa z pomiędzy Szlęzakiem a Jareckim jest na finiszu ( wiadomo o co chodzi)
2 Szlęzak dowiaduje się że Jarecki zostaje odwołany co za tym idzie umowa o finansowanie też.
3 Pielgrzymki do Szlęzaka że to wszystko to tylko przypadek !!!!!
4 Szlęzak stawia warunek - 2 ludzi do zarządu i daje kasę
5 Klub Sali odmawia, jednocześnie proponuje miejsca w FIKCYJNYM zarządzie koszykówki.
6 Szlęzak wypowiada umowy Stali
7 .................... ......... ( jutro konferencja Stali)

Jak ja bym miał takich partnerów do poważnej rozmowy o sporcie w STALOWEJ WOLI też bym tak zrobił jak Prezydent.
Pozdrawiam

~stalowiec | 2008-08-27 23:59

zbycho zawsze jest wyjscie z sytuacji, czasami jest lepiej z kims rozmawiac czasami gorzej, nie bede komentowal naszego zarzadu bo faktycznie jest do wymiany, ale taka osoba jak prezydent miasta powinna miec niezle zdolnosci negocjacyjne, w koncu to glowa calego miasta, a nie jak mu cos nie pasuje to mowi klubowi do widzenia i jeszcze mu odbiera wszelkie mozliwosci pozyskiwania funduszy (mowie np. o uzytkowaniu placu targowego). klubowi z taka tradycja i widzac jak z meczu na mecz wzrasta zainteresowanie.Nies tety ja go nie rozumie,moim zdaniem jest to niszczenie sportu...Szacunek za to dla P Żaka, ze od tylu lat wspiera STAL, poprzez "Wodex" moze nie sa to kokosy ale z tego Stalówka żyje juz dobre kilka lat...

~działajmy! | 2008-08-28 00:03

najpierw były Gorzyce,póżniej nie dał hali na zimę dla piłkarzy by trenowali,musieli z Adamusem do Niska jeżdzić,póżniej jeakieś jebane obsrane jego jagody.Teraz mu odpierdoliło ,że zrobi galę boksu za 200 tys,aktualnie rujnuje NASZ klub i jeszcze chce zakładać nowe sekcje łucznictwo i siatkę żeńską.Powiedzcie sami ci co go popieracie,czy ten palant nie jest złośliwy.Tylko jemu wydaje się,że robi na złość tym chujom z zarządu,a niestety to My kibice i piłkarze i koszykarze na tym najbardziej ucierpimy.Czy ten grubas pytał się Nas co jest dla Nas dobre a co złe,czy zrobił jakąś ankietę ,żeby sprawdzić jakie w mieście jest zainteresowanie sportem,a dla niego niestety JEST.Czy on myśli ,że przerzucimy się wszyscy nagle na boks ,siatkę czy łucznictwo,tylko dlatego bo KRÓL PARÓWA tego miasta ma takie upośledzone zainteresowania?KU.. A dosyć tego,niech nie myśli,że będzie za Nas decydował,musimy mu się jakoś postawić ,ludzie ratujmy Nasz kochany klub,zacznijmy wreszcie działać ,bo właśnie wybiła godzina 0,wybiła godzina śmierci tego klubu,zróbmy zbiórkę tego nowego Stowarzyszenia,przyj dżmy wszyscy i musimy szybko obmyśleć jakiś plan,co robić.Trzeba działać już teraz ,bo niema czasu,a napewno w sobotę ,jeżeli jutro zarząd nie poda sie do dymisji,trzeba brać za mordy tych starych dziadów z zarządu i na siłe wyjebać ich z klubu.działajmy!!!!!

~DO zbycho | 2008-08-28 00:05

gosciu ty nie rozumiesz jednej podstawowej rzeczy
Lompe Żak i spokla t wiekszosc ci ktorzy bardziej obstaja za pilka niz za koszem a ten fiut szlezak dazy do rozjebania futbolu w tym miesice bo inaczej tego niemozna nazwac i powtarza to na kazdym kroku a ty i paru gosci z klapkami na oczach mowicie ze ma racje (niewiem mzoe ejstes wielkim fanem kosza, bo ja nie)i bardziej obchodza mnie interesy sekcji pilkarskiej niz kosza

wiec niewiem jak mozna ufac takiemu facetowi ktory leje na nasza ukachana druzyne PILKARSKA olewajac przy tym nas kibicow

dla mnie sytuacja jest oczywista prezydent to szmata i dyktator ktory za nic ma mieszkancow miasta i kibicow pilki noznej w stalowej woli i ubzdural sobie ze pieniadze podatnikow sa do jego dyspozycji i moga byc wydawane wedlug jego widzimisie, przepraszam ale chyba cos tu jest nie tak?

bez napinki
pozdro
i zeby tego huja szlak trafil, zycze mu jak najgorzej.. niestety

~dość | 2008-08-28 00:10

W jaki sposób można obalić z władzy tego grubasa,przecież połowa mieszkańców tego miasta interesuje się sportem naszego klubu,mówię interesuje ,a nie że chodzi na mecze.A skoro on parówa lekceważy tak znaczną ilość mieszkańców i ma Nas za szmaty,to My nie chcemy takiego dyktatora,normalnie bierze ciul przyklad z łukaszenki czy z putina,może niebawem okrzyknie się Cezarem?

~zbycho | 2008-08-28 00:17

Odpowiem tak: 2 miejsca w zarządzie 6 osobowym nie dają możliwości uwalenia piłki nożnej-zrozum to. Większość w zarządzie decyduje na co kasa idzie i jak jest klub zarządzany. To czego się boi zarząd klubu??
Odpowiedz mi na to.

~zks | 2008-08-28 00:19

Z tego co mi wiadomo,a gadałem z jednym takim ch...em z zarządu,to mecz z Ząbkami będzie ostatnim meczemjaki zobaczymy w Stalówce.Następny mecz jako gospodarz zagramy niestety w Gorzycach.I powtórka z rozrywki stanie się faktem.Ztego co wiem te ch..e nie mają zamiaru podawć się do żadnej dymisji,mało tego będą wynajmować obiekty w Gorzycach za które zap[łacą ponoć o pół taniej niż mieli by wynajmować od miasta.Ludzie nie pozwólmy na to ,by znów stała się taka tragedia,to jest już powolne umieranie Naszego klubu,na razie jest choroba,a po rundzie jesiennej pewnie będzie śmierć Stalówki,bo zapewne skończy to się wycofaniem z rozgrywek.A te ch..e z zarządu się cieszą ,że to my kibice bęędziemy za to winić tylko parówę,a oni są czyści,bo ich nie stać i nic nie poradzą.Do dymisji ciule się podać ,przecież to możecie zrobić dla dobra klubu!

~pdo zbychu | 2008-08-28 00:24

Gosciu w zarzadzie sa jeszcze tacy ludzie jak kaczmarski ktorzy obstaja za koszem wiec wiesz ..

~pfff | 2008-08-28 00:26

Jeśli jest tak jak mowi zks to niema co tylko powiesic skurwysynow i sie skonczy

~ml | 2008-08-28 00:44

Sprawa jest prosta,parów liczył,że wtym sezonie spadniemy na bank,nie było składu,nie było kasy,a tu klops.Nasi kochani piłkarze grają jak z nut,wygrali sporo ważnych meczy z faworytami,jesteśmy wiceliderem i szlag go na miejscu zaczął trafiać.Więc wymyślił taki oto pretekst,żeby zniszczyć Nam piłkę,nie mógł przeboleć ,że na mecze chodzi sporo kibiców,że jaest zajebista atmosfera,że o Stalówce zaczęło być głośno w Polsce.Bo zapewne to on Cezar chciałby być w kręgu zainteresowania,żeby to jego chwalono,jaką on zrobił super imprezę z jagodami.A co myślici,że obchody klubu na stadionie i impreza jebanych jagód w jeden dzień 19 lipca to był przypadek.Otóż nie,on w ten sposób chciał zabrać publikę ze stadionu na plac Piłsudskiego i niestety to też mu się udało.I yśli ,że dalej będzie też się mu udawać realizacja zniszczenia klubu.Po co wogóle się wtrącal i mącił,mogło zostać tak jak było,w dupie miejmy jego śmieszne pieniądze,których by i tak nie dał.Ten cel służył mu tylko do tego,że by wybuchła właśnie taka awantura jaka jest teraz.Tym razem jednak MY kibice nie damy się,jak Stalówka będzie rozgrywała swoje mecze w Gorzycach,to miejscem spotkania w godzinie meczu będzie plac przed urzędem miasta i tam będziemy kibicować ,niech widzą czego pragniemy i potrzrbujemy,jako mieszkańcu tego miasta.

~zbycho | 2008-08-28 00:45

To prawda że Kaczmarski jest w zarządzie. Tak jak wcześniej napisałem że szanowałem tego człowieka, ale dał się wciągnąć w tą gierkę pomiędzy Żakiem a Szlęzakiem. Gdzieś wyczytałem że potwierdzał fakt o zaistnieniu zbiegu okoliczności w odwołaniu Jareckiego.
Jeśli jest to prawda to ten człowiek się zniżył do wysokości pana Żaka, a to kawał chłopa.

I jeszcze jedna refleksja, a może to jest tak że Hotel Stali służy do prania brudnych pieniędzy przez pana K...$ i tego się boi zarząd Stali ?? A Szlęzak mógł by to wykryć. Oczywiście to tylko domysły nie poparte żadnymi faktami. A zarząd Stali tak strasznie się boi ludzi Szlęzaka.

Poczekajmy na dzisiejszą konferencję Stali.
Co się dowiemy??

~Stachu | 2008-08-28 00:48

W każdym normalnym klubie, po takiej kompromitacji zarząd podał by się cały do dymisji. Ale nie u nas, bo u nas jest zawsze k***a na odwrót! Ludzie bez honoru, wolą jak pisze zks, grać mecze w okolicznych wsiach niż na własnym podwórku. Wolą spieprzyć i udawać przysłowiowego Greka, że wszystko jest ok. Że to oni są cacy a prezydent do d**y. A jak będzie jeszcze gorzej, (oby nie), to będą mieli niezłą wymówke, żeby zrzucić winę na innych za ten cały bajzel jaki na zafundowali. Jest mi bardzo przykro gdy patrzę, jak ludzie kompletnie chciwi, bez honoru rozwalają ten biedny klub. Więc trzeba z nimi zrobić porządek. Muszą ustąpić.. Narazie kończę, bo rano do roboty trzeba iść. Mam nadzieję, że dzień przyniesie jakieś pozytywne informacje.

~jaco | 2008-08-28 01:12

A po co klubowi wogole pomoc miasta i prezydenta szlezaka , teraz gdy stalowka dobrze gra na pewno znajdzie sie dobre sponsor i wtedy dopiero jasnie wielmozny pan szlezak zobaczy na czym stoi Stalowa Wola , bedzie mu glupio jako glowei miasta ze nie pomaga klubowi ( a powinnien) On to rozporzadza naszymi podatkami i musi brac pod uwage opinie czesci mieszkancow . Ma tez racje co do zarzadu musza byc przedstawiciele wszystkich udzialowcow w zarzadzie . To jest smieszne dawac i nic nie moc!!

~uuu | 2008-08-28 06:13

szlezak ma racje.
Kurwa na jego miejscu tez bym nie dawal pieniedzy nie wiedzac jak one beda zagospodarowane.

Ma racje bo z tymi ludzmi z zarzadu nie da sie wspolpracowac poprostu sie nie da:/.
Jebać tez zarzad wszyscy maja sponsorow tylko nie my a jak myslicie dlaczego bo dzieki temu zarzadowi to ten klub za niedlugo bedzie mial derby z niskiem ;/

~Stal | 2008-08-28 07:11

to zę Szlęzak bardziej l;ubi kosz niz piłke to co to zmienia?klub w tej chwili łozy i na piłke i na kosza.a w momencie gdyby doszla do skutku propozycja prezydenta i przytuliliby te 400 tys. to automatycznie odciażyliby budżet klubu.ta kasa poszalby n kosza a to co mialo iśc ze wspolnej kasy na obie sekcje mozna wykorzystac na sekcje pilkarska.tylko ze Szrek chcialby widziec jak te pieniadze sa rozdysponowane.czy to żle???chcial 2 osoby w 7-osobowym zarzadzie.wina jest po obydwu stronach ale postawcie sie na miejscu Szlezaka.dajecie pieniadze w ciemno i co...nic a nic nie macie pojeci co sie z Nimi dzieje a tym co dajecie mówia dziekujemy Panu i dowidzenia.dadza mu miejscowke na trybunie honorowej i koszulke Stalowki...

~Robert | 2008-08-28 07:31

Na koszu duzo lepszza atmosfera jest sport bardziej widowiskowy, ale nie wolno zabierac kibicom pilki noznej! Przeciez kazdy lubi co innego! Jak nie sport w tym miescie to jaka ebdzie rozrywka?! dla ludnosci miejskiej :/ ? Piwo na lawce? Ludzie potrzebuja sportu!

~Kasa | 2008-08-28 07:33

do Zbycha: Klub sie pewnie boi ze nie podziela tej kasy dzialacze miedzy soba! Chca capnac caly tgen dochod!

~madrid | 2008-08-28 07:52

Tą są właśnie realia profesjonalnego klubu. Przecież to jest normalne, że jak "Miasto" daje pieniądze na klub to chce wiedzieć jak wydawane są pieniądze! Dodajmy jeszcze że Klub nie jest w rękach prywatnych!!! Czy to tak trudno zrozumieć?

~sie porobiło | 2008-08-28 09:24

moze i mnie to wkur**a ze rozwali wszystko teraz kiedy koszykarze chca awansowac, kiedy w koncu mamy dobrych pilkarzy trenera i poukladana gre gdzie w koncu wiekszosc kibicow na mecz chodzi w barwach i caly stadion sie bawi. Jednak jest pewne ALE.. dobrze powiedzial Szrek ze jezeli zarzad chce byc samodzielny to niech dziala. Skonczyly sie czasy ze wszyscy beda dawac im wszystko za darmo!!! jebac zarzad i Szreka i wszystko jebac, tu juz chyba nigdy nie bedzie dobrze. Zostaje nam dopingowac poki jeszcez mamy co. Przynajmniej bedzie co wspominac i opowiadac :/ a na meczu i tak bede wyzywal zarzad a nie szreka bo to oni caly czas przeszkadzaja w rozwoju naszego klubu niezalenie od tego kto byl prezydentem Naszego miasta...

~pfff | 2008-08-28 11:49

robert jesli jestes kibiocem ksza to wypeirdalaj na strone koszykarzy!!!!!!

lepsza atmosfera ...pff ty zes widzal atmosfere u starej na urodzinach chyba

~mlody | 2008-08-28 15:43

prawda jest taka ze zarzad i shrek sa winni a ty pff co na niego gadasz dobrze powiedzial ze sport ejst potzrebny i \"KAZDY LUBI CO INNEGO\"!!!!!!!!! ja peirdole ludzie

~jw23 | 2008-08-28 17:54

dobrze co sie stalo jedyny czlowiek dostrzegł jaki jest problem w nwszym klubie.trzymanie stolkow to jest jeyny interes "naszego"zarzadu klubu ZKS STAL STALOWA WOLA a dwa miejsca to jest naprawde niewiele.Panie Prezydeńcie miasta Stalowa Wola aby tak dalej

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Orlęta Radzyń Podlaski

Stal Stalowa Wola             Orlęta Radzyń Podlaski
2023-06-04, godz. 17:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Sokół Sieniawa - Stal Stalowa Wola

Sokół Sieniawa             Stal Stalowa Wola

0 : 4

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Stal Stalowa Wola 31 20-5-6 65
2 Wieczysta Kraków 31 18-7-6 61
3 Avia Świdnik 31 16-11-4 59
4 KSZO Ostrowiec Św 31 16-7-8 55
5 Cracovia II 31 15-5-11 50
6 Wisłoka Dębica 31 14-7-10 49
7 Podlasie Biała Podlaska 31 12-12-7 48
8 Czarni Połaniec 31 14-2-15 44
9 Sokół Sieniawa 31 13-4-14 43
10 Orlęta Radzyń Podlaski 31 13-4-14 43
11 Korona II Kielce 31 10-9-12 39
12 Podhale Nowy Targ 31 11-6-14 39
13 ŁKS Łagów 31 11-4-16 37
14 KS Wiązownica 31 10-6-15 36
15 Unia Tarnów 31 8-9-14 33
16 Chełmianka Chełm 31 7-10-14 31
17 Wisła Sandomierz 31 7-6-18 27
18 Lublinianka Lublin 31 6-2-23 20

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Cracovia II 0 km 0
Unia Tarnów 0 km 0
Wieczysta Kraków 0 km 0
Korona II Kielce 0 km 0
Czarni Połaniec 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Podlasie Biała Podlaska 0 km 0
Orlęta Radzyń Podlaski 0 km 0
Wisła Sandomierz 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
Chełmianka Chełm 0 km 0
Wisłoka Dębica 0 km 0
Avia Świdnik 0 km 0
Podhale Nowy Targ 0 km 0
KSZO Ostrowiec Św 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3418) » 1938fc (1579)
» Vielitz44 (1397) » Filip kacper k. (1286)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (992)
» Kamil (849) » Rafix (768)
» Misio (722) » Adams (671)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






TAXI Stalowa Wola

Losowe galerie

Korona Kielce - STAL (1:0)
2004-05-22
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 23 978 razy
Stomil Olsztyn - STAL (2:2)
2002-11-04
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 15 255 razy
Ceramika Opoczno - STAL (:)
1998-00-00
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 1 775 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (0:1)
2013-10-12
Ilość zdjęć: 20
Wyświetleń: 70 569 razy
Osób Online: 13 / Czas gen. strony: 0.01027
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |