Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.
» Kasy nie będzie!
- dodał
- 2008-08-28 09:27
- komentarze (120)
Prezydent Stalowej Woli zapowiedział, że nie tylko nie wyda na stalowowolską sekcję koszykówki 400tys złotych, ale też wypowie umowy klubowi ZKS "Stal". To są reperkusje po tym, jak władze klubu nie zgodziły się na oddanie dwóch spośród siedmiu miejsc w zarządzie przedstawicielom miasta. Wcześniej taką propozycję w zamian za finansowanie koszykówki(aby ta mogła powalczyć o ekstraklasę), złożył prezydentowi były już prezes klubu Marek Jarecki.
Aby wilk był syty i owca cała, władze klubu "Stal" zamiast dwóch miejsc w Zarządzie ZKS zaproponowały miastu miejsce w Zarządzie Sekcji Koszykówki. To jednak ubodło prezydenta Andrzeja Szlęzaka, bo, jak ocenił, owa komórka nie ma żadnych umocowań prawnych. Zapowiedział więc, że nie tylko owych 400tys zł nie da na koszykówkę, ale i zabierze to, co do tej pory klub otrzymywał od miasta. A nie są to małe kwoty, bo chodzi o 700tys zł z placu targowego i 500tys zł, których klub nie musi płacić za korzystanie z obiektów. Natomiast zaoszczędzone w ten sposób pieniądze w miejskim budżecie byłyby przeznaczone na sport młodzieżowy i odbudowę w Stalowej Woli sekcji, które kiedyś w mieście istniały, np. łucznictwo. Już w czwartek na ten temat będzie mógł wypowiedzieć się Zarząd ZKS "Stal", który zwołuje swoją konferencję.
Link do wypowiedzi Prezydenta Stalowej Woli - http://leliwa.pl/var/news_site/storage/original/audio/aa5ca7aa094c4a075edced04aca77ca1.mp3
» Tabela
lp. | KLUB | M | Z-R-P | PKT |
1 | Stal Stalowa Wola | 31 | 20-5-6 | 65 |
2 | Wieczysta Kraków | 31 | 18-7-6 | 61 |
3 | Avia Świdnik | 31 | 16-11-4 | 59 |
4 | KSZO Ostrowiec Św | 31 | 16-7-8 | 55 |
5 | Cracovia II | 31 | 15-5-11 | 50 |
6 | Wisłoka Dębica | 31 | 14-7-10 | 49 |
7 | Podlasie Biała Podlaska | 31 | 12-12-7 | 48 |
8 | Czarni Połaniec | 31 | 14-2-15 | 44 |
9 | Sokół Sieniawa | 31 | 13-4-14 | 43 |
10 | Orlęta Radzyń Podlaski | 31 | 13-4-14 | 43 |
11 | Korona II Kielce | 31 | 10-9-12 | 39 |
12 | Podhale Nowy Targ | 31 | 11-6-14 | 39 |
13 | ŁKS Łagów | 31 | 11-4-16 | 37 |
14 | KS Wiązownica | 31 | 10-6-15 | 36 |
15 | Unia Tarnów | 31 | 8-9-14 | 33 |
16 | Chełmianka Chełm | 31 | 7-10-14 | 31 |
17 | Wisła Sandomierz | 31 | 7-6-18 | 27 |
18 | Lublinianka Lublin | 31 | 6-2-23 | 20 |

StalowkaTV na FB
» Statystyki wyjazdowe
Odległość: | Kibiców: | |
Cracovia II | 0 km | 0 |
Unia Tarnów | 0 km | 0 |
Wieczysta Kraków | 0 km | 0 |
Korona II Kielce | 0 km | 0 |
Czarni Połaniec | 0 km | 0 |
ŁKS Łagów | 0 km | 0 |
Podlasie Biała Podlaska | 0 km | 0 |
Orlęta Radzyń Podlaski | 0 km | 0 |
Wisła Sandomierz | 0 km | 0 |
KS Wiązownica | 0 km | 0 |
Chełmianka Chełm | 0 km | 0 |
Wisłoka Dębica | 0 km | 0 |
Avia Świdnik | 0 km | 0 |
Podhale Nowy Targ | 0 km | 0 |
KSZO Ostrowiec Św | 0 km | 0 |
Sokół Sieniawa | 0 km | 0 |
» więcej statystyk

» Młodynie | (3418) | » 1938fc | (1579) |
» Vielitz44 | (1397) | » Filip kacper k. | (1286) |
» Edek38 | (1263) | » Fanatyk38 | (992) |
» Kamil | (849) | » Rafix | (768) |
» Misio | (722) | » Adams | (671) |
Komentarze (120)
~bb | 2008-08-28 09:39
TA na lucznictwo wydajcie pieniadze nie na pilke ktora jest wizytowka calego wojewodztwa. OMG co za ludzie
~kibic | 2008-08-28 09:40
Nie daje kasy zarzad nie bierze ok dobra rozumiem. Nie dogadali sie.
Ale zabierać to co jest by przeznaczyc na siatkówke i łucznicto lub tp. to jakies nieporozumienie ze strony pana włodarza miasta no bez przesady obraziło sie dziecko i zabiera wszystkie zabawkiz piaskownicy rece opadaja to jest dla mnie zenujące najbardziej.
~... | 2008-08-28 09:51
Skonczyly sie czasy KOMUNY kiedy nad wszystkim czuwalo panstwo !!! Zrozumcie to w koncu, zarzad ciagle dostawal kase za darmo i nic nie robil
~Kibic | 2008-08-28 10:51
Łucznictwo komu to potrzebne.Co za głąb jest prezydentem?
~misiek | 2008-08-28 10:52
Sorki. Z całym szacunkiem, dla siatkówki, ale w naszym mieście nie ma do tej dyscypliny atmosfery. Łucznictwo?? To są jaja. Koleś chyba żyję w matrixie, albo w czymś innym. Nikogo to nie interesuje!!. Gala boksu za prawie 300 tyś. Po co ?? Pytam się po co??!!! Nikt na to nie przyjdzie, bo nikogo to nie obchodzi! Hymn za 200-300 tyś. To jest śmiechu warte. Co innego kosz, albo piłka to są sporty, którymi żyje nasze miasto. Ale nie nasz jaśnie panujący prezydent. za 10 min będzie konferencja zarządu. Mam nadzieję, że podadzą się do dymisji wszyscy i odejdą w pizdu. A jak słyszę, że jak nie będzie kasy na sport zawodowy, to będą szkolić młodzierz tylko i nie odejdą. Jak słyszę, ze sami nic nie mają w tej sytuacji zrobić to k...a mnie krew zalewa.
~misiek | 2008-08-28 11:00
Obie strony ponoszą odpowiedzialność za to co teraz stanie się z naszym klubem. Ale większą i to zdecydowanie ten komuszy zarząd!! Niech wytłumaczą nam kibicom i zawodnikom pilkarzom i koszykarzom dlaczego doprowadzili do takiej sytuacji, gdzie klub został praktycznie na lodzie bez niczego!
~leo | 2008-08-28 11:13
Brawo p.Prezydencie. Życzę odwagi i konsekwencji w działaniach zmierzających do uzdrowienia sytuacji w klubie ZKS Stal. Jako obywatel tego miasta oczekuję, że środki z naszych podatków przeznaczone na sport, będą przede wszystkim wydawane na potrzeby grup młodzieżowych, na kształcenie i wychowywanie następców wielu wybitnych sportowców pochodzących z naszego miasta w tym również i piłkarzy, a nie na utrzymywanie bandy pasożytów i pierdzistołków. Sport zawodowy powinien być finansowany z innych środków. W końcu działacze z ZKS Stal muszą zrozumieć, że ich rolą i zadaniem jest organizowanie środków na działanie profesjonalnych drużyn a nie wyciąganie rąk po kasę miejską przeznaczoną na szkolenie młodzieży z naszego miasta. Jeśli miasto chce jednak uczestniczyć we współfinasowaniu sportu wyczynowego w ZKS Stal, to musi mieć również wgląd i wpływ na sposób wydawania tych pieniędzy. Panowie z zarządu zachowują się jak ludzie z poprzedniej, mrocznej niestety epoki. Czas najwyższy już skończyć z takim sposobem zarządzania. ZKS to nie prywatny folwark Lompego, Chmury czy Żaka. Mimo wszystko liczę jednak na to, że zarząd w końcu pójdzie po rozum do głowy. Oby tylko nie było jeszcze za późno.
~:) | 2008-08-28 11:14
Racja - KONIEC Z ZARZĄDEM !!!!!!
~:) | 2008-08-28 11:31
Jak dla mnie zbędne są komentarze do zaistniałej sytuacji, bo to nic nie zmieni a jeszcze może pogorszyć, bo chce dodać, że np. Prezydent też może czytać te komentarze i jestem pewnien, że po przeczytaniu zdania nie zmieni skoro co chwilę jest obrażany..
~do leo | 2008-08-28 11:33
A dlaczego sport zawodowy nie moze byc finansowany z naszych pieniedzy (podatnikow) ??
Po ciul nam jakies hymny, jagodowe stolice itp - to kosztuje duze pieniadze, a prawde mowiac zadnego pozytku z tego nie mamy.
A majac druzyne pilkarska w wyzszej klasie rozgrywkowej - mamy rozrywke co tydzien czy co 2 tygodnie.
Tak po za tym w Polsce wiele miast sponsoruje kluby pilkarskie - ponadto miasta sa udzialowcami klubow !
Dlaczego u nas tak byc nie moze ?!?!?!?!?
Bo mamy do dupy i Prezydenta i Zarzad !!!
~fan | 2008-08-28 11:34
ludzie jesli szrekowi by zalezalo na sporcie w stalowej woli to by tylko nie dal tych 400 tys ! a tak to ma pretekst by wszytko rozwiazac z klubem bo klub niechce miec 2 jego ludzi, dobrze myśli , on woli sobie zorganizować lucznictwo , a nie pilka nozna. SLĘZAK MOJEGO GLOSU NIE OTRZYMASZ W NASTEPNYCH WYBORACH !
~do :) | 2008-08-28 11:40
Ja twierdzę, ze komentarze sš potrzebne, ale takie które zawierajš w sobie treć merytorycznš. Może w ten sposób co się zmieni. A jeli czyta to prezydent, w co raczej wštpię, to niech pozna co ludzie mylš na ten temat.
~wybory | 2008-08-28 11:44
tak apropo to kiedy sa wybory samorzadowe ?
~pfff | 2008-08-28 11:47
Powiem tyle z tego nic niebedize klub sie rozleci i z hukiem zpadnie z 2-3 ligi a wszystko przez to ze MAMY POJEBANY ZŁODZIEJSKI ZARZAD
I PREZYDENTA MACZO I SKURWYSYNA KTORY MUSI POSTAWIC NA SWOIM
~wyborca | 2008-08-28 11:48
nie wiem kiedy sa wybory ale tym razem głosuje na Slęzaka juz Kotulski mi nie namąci w głowie teraz wychodzi na jaw co to za panowie ci prezesi
~do wyborca | 2008-08-28 11:51
glosuj glosuj moze dostaniesz karnet na lucznictwo w prezecie kurwa co za ludzie ja pierdole ..
~misiek | 2008-08-28 11:52
Wybory za 2 lata byłe ostatnio bodajże w 2006 roku. jeszcze 2 lata musimy sie z nimi mordowac...
~wyborca | 2008-08-28 12:02
ślęzak raczej nie da mi nic w prezencie bo on nie uznaje kolesiostwa to nie ta banda....a propo ile musimy jeszcze mordowac sie z zarządem klubu?
~do wyborca | 2008-08-28 12:10
kurwa wle zeby byl zespol w 1 lidze z hujowym prezydentem niz zespol w 6 lidze po prezydent ma swoje widzimisie naprawiania swiata czaisz kurwa prawda ejst taka ze jak prezydent wsadzi w to swoej lapy na serio to nigdy juz nie zobaczymy pilkarzy chocby w 1 czy nawet 2 lidze kurwa obudz sie wkoncu czlowieku! ja pierdole..
~BartekSTW | 2008-08-28 12:12
dobra nie dogadali sie rozumiem , ale po Co prezydent teraz straszy ze klub bedzie musial miastu placic, przeciez wiadomo ze wtedy po profesjonalnym sporcie zostanie tylko wspomnienie ;/ moim zdaniem pan prezydent szuka wymowki zeby nie zbudowac stadionu w Staowej Woli bo we wrzesniu przy przetargu znowu cos wymysli ;/
~zxc | 2008-08-28 12:13
Ludzie, działajmy coś! Nie pozwólmy, żeby do tego doszło! Jeśli trzeba, to zbierzmy się wszyscy w umówionym dniu o umówionej godzinie na stadionie i spróbujmy jakoś przemówić do rozsądku zarządowi, albo ich na siłę usunąć ze stanowiska. Tutaj będzie każdy z Was potrzebny. Musi być nas jak najwięcej i wśród nas muszą być ludzie kompetentni, który pokierują całą akcją i będą prowadzili rozmowy z zarządem. Proponuję zrobić ogłoszenie o jakiejś zbiórce, nie tylko na tej stronie, ale też porozwieszać po mieście plakaty, żeby dotarło to do możliwie jak największej liczby kibiców. Ruszmy dupy, Stalówka nas potrzebuje!
~benomoi | 2008-08-28 12:13
niech mi ktoś poinformowany odpowie:czy jak w ostatnim sezonie grubas dał na kosza kasę czy wtedy pytał się o podział sekcji w klubie czy nie ?Bo już nie czaję w tamtym roku było ok w tym juz sytuacja w klubie się tak zmieniła że nie chce dać kasy.Polityka polityka tu wojenna gra muzyka.....
~jaa | 2008-08-28 12:13
nie czaisz tego cymbale ze on nie che pilki nosznej w miesie !?!?! powtarza to na kazdym kroku cepie a ty dalej powtarzasz ze dobrze robi wez se kurwa obudz czlowieku wkoncu
~RedsOut | 2008-08-28 12:19
I teraz drodzy kibice wiecie dlaczego nie mozna znaleźć żadnego sponsora. Nikt nie zgodzi sie na to aby dawać kasę i nie mieć żadnego wpływu na jej wydawanie. Banda pasożytów, która od lat żeruje na Stali w końcu dostała kopa w tyłek. Zgadza się, ucierpimy na tym wszyscy, ale pomyślcie sobie logicznie kto tu jest winien. To kot ma kręcić ogonem czy ogon kotem? Miasto chciało dać pieniądze, a co otrzymało w zamian. Do cholery nie zapominajcie, że to jest kasa z zabranych Wam, Waszym rodzicom podatków i jeżeli ma być wydana to w racjonalny sposób, a nie ma służyć pasieniu bandy nierobów, która nie była w stanie przez dwa lata zegara na stadionie umieścić. Nie zapominajcie, że gdyby nie sukcesy koszykarzy w poprzednim sezonie to klub dawno pozbyłby się tej sekcji, a tak to już nie wypadało. Klub ma mieć własciciela, bo tylko to gwarantuje że będzie zarządzany prawidłowo. Ludzie! Jak można takie numery odstawiać. Od kilkunastu lat klub administruje terenami wokól hali targowej, dzięki czemu wygląda tam jak w jakimś zasranym gettcie. Miasto im to dało w zarząd i jeżeli o tym zapomnieli to teraz już będą pamiętać. Najwyższy czas w Stali zrobić porządek i niestety trzeba na ten temat rozmawiac grzecznie z Prezydentem bo on już może mieć w dupie wasze głosy bo i tak nie może być trzecią kadencję. To jest gość z jajami, ale racjonalnie myślacy. Postanowił pokazać kto rządzi i to sobie trzeba uświadomić. Jak można było odpieprzyć numer i zwolnić Jareckiego w momencie jak już doszło do jakiś ustaleń i pewne rzeczy były zaklepane. Przecież to jest jak odlanie się Prezydentowi na twarz. No, jeżeli uważacie, że facet może sobie pozwalać na takie rzeczy to gratuluję. Każdy mężczyzna za takie coś wali w mordę i Szlęzak zrobił tak samo. Wyjście jest jedno: zarząd nachy w dół, wypiąć dupy i prosić o najniższy wymiar kary.
~pff | 2008-08-28 12:25
ta masz racje co do zarzadu ale wiekszosc kibicow pilki wie o tym ze gdy parowa bedzie miala jako kolwiek wladze w klubie to pilki 1 czy 2 ligowej w stalowej nie bedzie czaisz baze szefie czy nie
powtarzam to po raz kolejny wole zeby byla druzyna taka jak jest i balagan w zarzadzie niz zeby niebylo druzyny a zarzad bym wpozadku czaisz to szefie czy niebardzo?
~Joł | 2008-08-28 12:29
Ja to nie czaje jak Chura typ, który ma sprawe w sądzie i jest podejrzany o korupcje dalekj moze pracowa i Wy sie dziwicie szrekowi.
~zxc | 2008-08-28 12:33
Ale jak Szlęzak chciał tylko 2 miejsca w zarządzie, to nie mógłby ot tak pozbyć się piłki przecież... Jeśli nasz zarząd miałby czyste sumienie, to by dali mu te dwa miejsca. Ale widać zarządowi nie zależy na tym klubie, tylko bronią własnych interesów. To, co robi Szlęzak - nie pochwalam. Ale zarząd wcale nie zachowuje się lepiej. Sytuacja jest krytyczna, a takie sytuacje wymagają konkretnych działań. Jak już pisałem: musimy się zebrać w jak największej liczbie, muszą być wśród nas osoby, które będą prowadziły rozmowy. Musimy walnąć pięścią w stół i powiedzieć, że albo przyjmują warunki Szlęzaka, albo wypad ze stołków. W obecnej sytuacji nasz klub ratuje tylko przyjęcie przez zarząd warunków Szlęzaka, albo wywalenie zarządu.
~... | 2008-08-28 12:40
Wszystko to jest wina naeszgo zarządu... nie to zebym bronił prezdenta.. bo jego de3cyzji o odebraniu klubowi placu targowego i płacenie za wynajem, obiektów jest dla mnie nie zrozumiała i bardzo głupia... ale wszystko zaczęło sięod zarządu... co to za ludzie którzy nie chcą 400tys złotych?? to co my jestesmy takim bogatym klubem ze te pieniądze sąnam nie potrzebne?? a gdyby np ja jako biznesman chciałbym dac 500tys zł i w zamian ządałbym miejsca w zarządzie dla siebie i mojej zony to oni by odmówili?? to tez bym miał ich w dupie!!! i jak tu ma przyjsc sponsor?? przeciez w tym zarzadzie to jest kolesiostwo ich jebie gdzie ta stalówka nasza kochana będzie w 1 czy w 5 lidze dla nich liczy sie to ze oni zbierają kase !!to jest ich główny cel !! nie dobro klubu tylko ich własne kieszenie i tyłki!! trzeba jak najszybciej zmienic ten cały zajebany zarząd najlepiej jakby jeszcze do konca tej rundy podali sie do dymisji!! i musząza to wziąc sięmłode perspektywiczne osoby ale nie wiem czy znalazłby się ktos odwazny i chętny zeby prowadzic nasz klub... nasz zarzad jest dokładnie taki sam jak listkiewicz pluc mu w twarz a on powie ze deszcz pada!! My kibice musimy zrobic cos zeby uratowac nasz klub!!! ale jak zwykle skończy siętylko na gadaniu a Klub będziew staczał sięna dno!! taka jest nasza szara rzeczywistosć!!(obym Się mylił)
~do pff | 2008-08-28 12:45
wiesz co pff - ty po prostu głupi jesteś i koniec tematu....
~ktoś | 2008-08-28 12:46
powiem krótko. Klub to prywatny folwark paru skompromitowanych osób. Jeśli nie mogą się dogadać z grubym do do kasy którą ten oferował to co dopiero mówić o sponsorach. Trzeba by podejść do zarządu i na taczkach powywozić. Panowie z zarządu Ch .. wam w d...pe ! Może Janusz Kotulski mógły być mediatorem w sprawie ? Jak myślicie ?
~BartekSTW | 2008-08-28 12:47
noi co to da ze juz od roku wszyscy gadaja ze zarzad do dimisji ze prezydent beznadziejny;/ pokazmy w koncu czego oczekujemy zrzucmy sie na materialy na transparent naspiszmy cos co da tym pseudo dzialaczom i prezydentowi do myslenia !!!!!!!!!!! a nie tylko wylewamy tylko puste slowa na tej stronce , slowa ktore admin usunie bo sa zbyt agresywne badz pojda w zapomnienie wraz z podstronami :) wiec zrobmy cos docholery bo chyba kazdy z nas ma juz tego dosc !!! AVE STALOWKA !
~cichy | 2008-08-28 12:50
Kotulski potrafi dużo gadać, a poza tym to gówno potrafi. Ja zawsze popierałem prezydenta w konfliktcie z zarządem, ale ta ostatnia decyzja jest za ostra. Według mnie i nie bardzo jej rozumiem. Ale jeśli to ma uzdrowić nasz klub. To trudno trzeba przez to przejść.
~fan | 2008-08-28 12:52
zobaczcie sami. Takie goście jak Żak czy Chmura żądzsili kilkoma milionami które dostawali tylko z łąski miasta bo miasto udostępniło im plac targowy na potrzeby klubu. Panowie nie robili absolutnie nic aby pozyskać nowe środki a skupili się tylko na administrowaniu tymi które ktoś im dał czyli-miasto plac targowy a Huta spółkę Wodeks. W praktyce Żak wszędzie ma swoich ludzi, niektórzy z nich w żaden sposób nie są związani ze Stalówką ani jako kibice ani jako sportowcy nie mówiąc już o sponsorach. Gruby ma rację że odcina tych skur...synów od koryta, bo ci szmaciarze chcą mieć to co mają i nic więcej. Żadnego rozwoju, żadnych długofalowych planów- poprostu nic !! Ukrócić tym pijawkom !!! Popieram grubego bo się wkurwiłem !!!
~asc | 2008-08-28 12:58
szleszak pierdolony wpieprz huj ci w dupe szmato
~fan | 2008-08-28 12:58
a jak spotkam tego żaka albo chmurę to w twarz mu napluje... szlag mnie zaraz trafi
~kibic | 2008-08-28 13:07
pewnie a szrek jest lux bo nie chca go tam to rozwali wszytsko dla łucznictwa i siatkówki zenskiej oj kibice kibice piłkarscy
~RedsOut | 2008-08-28 13:08
To, że Szlęzak piłki nie lubi to fakt, ale chyba sobie zdajecie sprawę, że to nie o ujebanie piłki chodzi, a o zarządzanie klubem. Teraz jest fajnie, bo dzięki wysiłkowi trenera który z resztek jaki otrzymuje z pańskiego stołu zdołał zlepić drużynę, ale za chwilę może być gówno. Nie da się prowadzić zespołu bez pieniędzy, bez sponsorów, a oni nigdy nie przyjdą jak w klubie nie będzie jasnej sytuacji jeśli chodzi o pieniądze. Są ludzie, którzy chcą sponsorować Stal ale co z tego jak klub ma ich w dupie. Zarządz wyznaje jak widać zasadę dajcie nam pieniądze a my juz was urządzimy. Jak chcemy zrobić coś dla klubu to trzeba zebrać trochę poważnych ludzi i iść porozmawiać, a nie jechać na haśle Szrek Chuj. Tylko czekać jak zaraz przyleci Sagatowska i powie, że jest największym kibicem Stali i będzie ratować klub. No w sumie jak ma kwalifikacje, żeby być dyrektorem WORD, to i klub poprowadzi, zresztą politycy przecież znają się na wszystkim a najlepiej na wydawaniu cudzych pieniędzy.
~eloo | 2008-08-28 13:12
i co z tym posiedzieniema zarzadu mailo byc o 11 ico jest juz coswiadomo??
~1938 | 2008-08-28 13:28
Ja widze to tak: Rozjebac wszystko caly zarzad do wymiany. Zaczac rozgrywki od nawet 5 ligi ale z mlodymi ambitnymi menadzerami, osobami ktore znajda sponsorow bo sponsorzy w Stalowej Woli sa i chca wspierac sport ale kto chce reklame ktora wyglada jak obraz nedzy i rozpaczy na stadionie? Zalozyc przesuwane reklamy zaczac ogladac sie na pilke na zachodzie a nie na polskie warunki bo to bedzie stalo wiecznie w miejscu. Zarzad Stali gdy 'szukal' sponsorow to szukanie polegalo na WSYŁANIU FAKSU do firm. To nie jest nawet smieszne tylko debilne. Trzeba byc juz skurwysynem zeby nie zapakowac dupy w auto i nie przejechac sie po firmach. My pokazalismy na co nas stac od 2-3 do ponad 6 tysiecy ludiz na stadionie musi budzic uznanie, ale wkoncu to my jestesmy najlepsi na podkarpaciu. Prezydent dobrze zrobil niech rozjebie ta cala szopke im wczesniej tym lepiej. Mam nadzieje tylko ze te pierdzistolki opuszcza wkoncu swoje miejsca. I zaczniemy od nowa. Panowie z zarzadu- was czas dobiegl konca.
~Rys | 2008-08-28 13:40
andrzej wes cos zrob z tym zarzadem:niedaj nic nie dla psów kiełbasa!
~wybory | 2008-08-28 13:44
no wlasnie co po tej konferencji klubu co miala byc o 11 ?
~BartekSTW | 2008-08-28 13:56
w dzisiejszej Sztafecie pisze ze zarzad zaproponowal prezydentowi jedno miejsce w zarzadzie i jedno w radzie nadzorczej ale oczywiscie jemu to nie pasuje bo on chce dwa miejsca w zarzadzie klubu ;/ parodia poprostu chce koles zniszczyc sport w Stalowej Woli i naglowek do artykulu "gdzie w tym wszystkim kibice"
~RedsOut | 2008-08-28 14:05
Nie no stary. Powinien przyjąć, pocałować ich w dupę i spytać się czy nie chcą więcej do rozpieprzenia. No zniszczy sport zły człowiek, Sagatowska na pomoc!!!!!!
~BartekSTW | 2008-08-28 14:12
do kolegi wyzej !! no to co zle mu jedno miejsce w zarzadzie wiec ma wglad na co ida pieniedze !!! po drugie miejsce w radzie nadzorczej , z tego co pisze w komisji rewizyjnej czyli ma wglad na co pieniedze sa przeznaczone !! zapewne chodzi o to zeby miec dwa miejsca w zarzadzie jeszcze dwoch kolesi z zarzadu jest za koszykowka i wiekszosc mamy a pilke rozpieprzamy !! i tyle na ten temat.....
~pfff | 2008-08-28 14:17
BartekStW
1000% racji mowie o tym juz od dwoch dni ze oto chodzi temu grubasowi a jakies kurwa dzieci neo mi beda mowic ze o wglad do kasy prosze bardzo dostal wglad do kasy i co ? i dalej nie tak! ludzie pomyslcie i sie stajcie za tym idiotą murem no chyba ze jestescie fanami kosza
bez odbioru
~scmm | 2008-08-28 14:17
Panowie, po lektórze dzisiejszej prasy stwierdzam krótko, że Panowie z zarządu już dawno powinii podać się do dymisji sami. Jak czytam ze pozostało nam tylko szkolenie młodzieży to po co nam zarząd, więcej pieniędzy pójdzie na młodzież. Pamiętam że swego czasu na piłkarzy wołaliście "Bez ambicji bez honoru gracie tylko dla pozoru" to odnosząc się do tego można o naszym zarządzie powiedzieć "BEZ AMBICJI, BEZ HONORU JESTEŚCIE TYLKO DLA POZORU". Panowie z zarządu dymisja to wyjście z twarzą, niech przyjdą inni którym zależy na dobru tego klubu i jego kibicach.
~golo | 2008-08-28 14:19
no dawaj RedsOut sowje argumenty kurwa slezak to parowwa tak samo zachlanna jak ten caly zarzad sa siebie warci i tyle huja bedize w tym miesxcie z takimi kurwiszonami
~do scmm | 2008-08-28 14:21
gosciu zapomniales ze oni juz dawno stracili twarz to sa scierwa bez wstydu tak samo jak szrek
~BartekSTW | 2008-08-28 14:26
to sie zgadzam ze zarzad jest beznadziejny i powinien podac sie do dymisji ale jesli to prawda co w sztafecie jest napisane to panu prezydentowi nie zalezy na kibicach , na historii klubu tylko poprostu prowadzi swoja mala wojne z zarzadem i tyle . ma asa w rekawie w postaci tego ze moze decydowac o wypowidaniu umow klubowi i pewnie teraz siedzi zadowolony i czuje satysfakcje ze stawia 70 lat tradycji nad przepascia !!
wstyd panie prezydencie !!!
~RedsOut | 2008-08-28 14:28
Drodzy specjaliści od zarządzania. W skład zarządu wchodzą:
Zarząd ZKS Stal:
prezes Marek Jarecki, członkowie: Teresa Urban, Leszek Kaczmarski, Jerzy Lompe, Adam Szewczyk, Zbigniew Paluch.
Rada Nadzorcza ZKS Stal:
przewodniczący RN: Józef Bober, członkowie: Helena Bis, Roman Kaczor, Stanisław Łagowski, Tadeusz Serafin.
Jak wiecie zapewne do podejmowania decyzji w takich organach konieczna jest większość głosów. Z jednym członkiem zarządu i jednym członkiem komisji rewizyjnej to Miasto Stalowa Wola, które jest głównym sponsorem klubu (jeśli uważacie, że kontrakt na administrowanie gruntami to nie jest forma sponsoringu to trudno) może pozostałą klike w dupę pocałować. Kogo to cholery ci ludzie reprezentują?? Kibiców?? A przyspawaniu są do krzeseł. Jak im Jarecki zaczął odpływać to go odstrzelili i teraz płaczą jak to oni walczą o sport w mieście a zły prezydent chce łucznictwo popularyzować.
~:( | 2008-08-28 14:31
JA POWIEM TAK: NADSZEDŁ CZAS SĄDU - WIELKIE BZC, GST, HTK I INNI POKAZALI WYJAZDAMI, DOPINGIEM ZE TO DOBRA MARKA, ALE TERAZ TAK NAPRAWDE MUSZĄ POTWIERDZIC SWĄ WARTOSC I PRZYDATNOSC DLA KLUBU...
~do redsout | 2008-08-28 14:35
A ślezak kogo reprezentuje palancie czlowieku zastanow sie co piszesz slezak pierdoli pilke nozna czisz kurwa czy nie mongole jebany zastanow sie
~RedsOut | 2008-08-28 14:37
Jebać to kolego możesz mamusię, pożyteczny idioto. Piłka nozna to jest interes, jak przychodzą na nią ludzie no się na niej zarabia. W Stalowej przychodzą ludzie i dalej okazuje się, że nic zarobic nie można. Zrozumiało dzidzi.
~pfff | 2008-08-28 14:39
to jesli nie interesuje cie interes pilki noznej TO WYPIERDALAJ SZMACIARZU Z TEJ STRONY CZISZ KURWO JEBANA
pajacu pierodlolny bedizessz mi pisal jaki to prezio jest supier i mnie wkurwial
~misiek | 2008-08-28 14:41
Nic zarobić nie można bo jest banda złodziei w tym zarządzie, którzy tylko kasą upychają swoje kieszenie. I co z tą konferencją?? Są jakieś wieści, bo narazie coś cicho.
~antoni | 2008-08-28 14:44
a ja tez waw coś powiem: według mnie sprawa jest prosta: budżet klubu 7 MLN - robimy 7 osób w zarządzie. Wodex daje 3 MLN - 3 miejsca, miasto 2 MLN - 2 miejsca, wlasne zarobki klubu 1 MLN -1 miejsce, pozostali sponsorzy drobniejsi - wybieraja spośród siebie człowieka na 1 miejsce. ja tez jestem udziałowcem w społce mam 51% udziałow i 2 miejsca w zarządzie!!, udziałowiec mniejszy 49 % ma 1 miejce. PROSTA MATEMATYKA..... co wy na to???
~mozna | 2008-08-28 14:44
mozna zrobic duzo tylko trzebha checi
~ehh | 2008-08-28 14:45
Sami widzicie !!!!
Jak Ci 2 ludzie prezydenta wejdą do zarządu to kosz bedzie prawdopodobnie w ekstraklasie a piłka w conajwyżej 2 lidze !!!!
Nie można do tego dopuścić !!!!
PREZYDENT MA ZA NIC NAS KIBICÓW - 70-LETNIĄ TRADYCJĘ !!!!
JEDNĄ Z PIERWSZYCH BUDOWLI, nawet przed szpitalem BYŁ STADION PIŁKARSKI !!!
TO MIASTO OD LAT ŻYŁO PIŁKĄ NOŻNĄ !! a on ma to wszystko w dupie !
Nie myślałem, że w ogóle dożyję takich czasów a jestem młodym człowiekiem
~RedsOut | 2008-08-28 14:47
Antonii, dobry pomysł. ff coś tam nie męcz się czytaniem, piękny dzień, korzystaj z wakacji w poniedziałek do szkoły trzeba iść.
~pfff | 2008-08-28 14:47
no wkoncu ktos zrozumial to ze jesli prezydent bedzie mial wiekszosc jakakolwiek to bedzie wielki huj
~hehe | 2008-08-28 14:47
Wodex i 3 miliony ??? O ile się odbrzę orientuję to on daje 1,2 mln i więcej się wyciągnąć nie da :(
Budżet 7 milionów to można o ekstraklase walczyć :( a to są marzenia
~pfff | 2008-08-28 14:48
no ja do szkoly a ty redsout w kaftan i do bioalego domu
~do antoni | 2008-08-28 14:58
a czy na tym nie polega wlasnie SSA? kto da wiecej ten ma wiecej do powiedzenia?
~antoni | 2008-08-28 15:05
liczby przykladowe byly...... a SSA dokładnie na tym własnie polega, ostatnio było o tym gadane ale cos ucichło... do reszty - wole zeby byl kosz w ekstraklasie a pilka w 2 lidze niz zeby nie było ani kosza ani piłki.... a teez nigdy nie zgodziłbym sie zebym ja dawał kase a ktoś inny wydawał ja jak ma ochote, ZARZĄD WON, A SLĘZAK - TROCHE DOBREJ WOLI...... a jak nie to chuj, kosz bedzie fajny w tbg, pilka w rzeszowie - bedziem jezdzic:))
~heh | 2008-08-28 15:06
Właśnie ale Szlęzak też nie chce SSA !!! i wyraźnie to powiedział !!!
On nie chce nic - proponują mu to _NIE tamto - tez NIE.
On nic nie chce (oprocz wiekszosci w zarzadzie ale wtedy bedzie mogl "legalnie" zniszczyc pilke), na nic się nie zgodzi. Chce tylko za przeproszeniem rozpierdolić piłke nożna, 70-letnią tradycję !!
...i tak tego nie czyta bo ma nas wszystkich w dupie co dal do zrozumienia mowiac "ze nie obchodzą go Ci ludzie, którzy są kibicami piłki nożnej"
jak nie lubiałem zarządu to jednak teraz zauważam, że to nie jest ich wina...to po prostu prezydent ma zatargi i prowadzi swoją gierkę polityczną !!!
~wp | 2008-08-28 15:08
jezu, to trza mu naklepac i juz.....
~... | 2008-08-28 15:37
niestety ten klub nima prawdziwych kibicow stwierdzam to z przykroscia..
klub potrzebuje nas kibicow w tej chwili a zainteresowania ze strony glownego szefostwa kibicow zero w dodatku zero zainteresowania niedawno powstalego stowarzyszenia porostu z przykroscia patrzy sie na to ze nikogo nie interesuje to ze ja sezon w najlepszym wypadku bedziemy wystepowali w 2lidze i to nie z winy pilkaryz ale z nierobstwa zarzadu i waliki z nim pierdolnientego majace chore ambicj prezydenta nisetsty ..
~fan | 2008-08-28 15:44
ja na miejscu Szlęzaka zrobiłbym to samo.
Albo klub ma fukcjonowac na zdrowych zasadach albo dajmy sobie spokój. Nie lubie dziadostwa i tandety. Po jaki chuj gruby ma dawać dla klubu jak on tę kasę wykorzysta na budwe stadionu. bo powiedział że stadion i tak będzie budowany. Ja tym darmozjadom co biorą za pierdzenie w klubowy stołem ładną kasę nie dałbym ani grosza. Klub dostał od miasta w użytkowanie parkingi z których żyje, a od huty wodex. Więc wszsytko to z czego utrzymywany jest klub jest darowizną
~do fan | 2008-08-28 15:47
zapomniales ze stadion i hala tez jest darowizna na rzecz miasta przez hute-klub wiec no commet
a ta gruba szmata che zeby mu placic za cos co dostal wlasnie od tego klubu zero honoru i wstydu!
~dzony | 2008-08-28 15:50
zarzad ma dwa wyjscia albo rozdzielic definitywnie dwie sekce pilki i ksza, ksoza oddac pod skrzydla mosiru a z pilkarzy zrobic spolke akcyjna i szukac sponsorow
drugie wyjscie to poprostu zrobienie na zlosc parowce czyli rozwiazanie kosza i zrobienia z pilki ssa
nic wiecej nie da sie zrobic bo albo to niebedzie pasowalo parowie albo nierobom wiec takie ejst moje zdanie
~fan | 2008-08-28 16:03
do heh. Jakiej kurwa większości w zarządzie ? Przecież mowa jest od dwóch miejscach na siedem !!!
~do fan | 2008-08-28 16:11
a ty zapomniałeś że halę i stadion klub dał specjalnie na utrzymanie miastu żeby ono ponosiło koszty
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:20
Szrek cwaniaku , myslisz ze jesteś mocny jak nie bedzie 1 ligi w stalowej , kurwa zrob sobie to jebane łucznictwo co bedzie chodzic 5 osob ! pamietaj że MY za 2 lata bedziemy o tym pamiętać ... tym razem nie wygrasz !
PS. Jak już idzie dobrze w klubie (są wyniki, publiczność dopisuje itp ) to zawsze jakis pedal sie znajdzie żeby wszytko zniszczyć
~Stachu | 2008-08-28 16:25
Widzę, że od wczoraj nic się nie zmieniło i marazm trwa nadal. Odbyła się ta cała konferencja, czy nie? Bo nic nie słychac o tym. Rzeczywiście najlepszym rozwiązaniem byłby rozbrat kosza i piłki i stworzenie dwóch odrębnych klubów. Z nowymi ludźmi w zarządach, bez tych dziadów. Ale widocznie komuś bardzo to przeszkadzało.
~pfff | 2008-08-28 16:25
otoz to wkoncu jakis madry czlowiek
~Stal | 2008-08-28 16:30
ty PRAWDZIWY fan powiedz mi czego nie chca dac 2 miejsc na 7!!!!w zarzadzie ludziom prezydenta?tego jednego nie rozumiem.jak mi to wytlumaczysz to powiem ze prezydent jest do dupy.CALY CZAS POWTARZAM ZE JAKBY KTOS Z WAS DAL KASE NA KLUB TO CO?MA CIE I CHUJ MNIE TO OBCHDOZI CO Z NIMI ZROBICIE! PATRZAC ZE ZARZAD OLAŁ SZLEZAK TO NASUWA SIE JEDNO:COS KURWA NIE TAK JEST W ZARZĄDZIE!CZEGOS SIE KURWA BOJĄ!!!
~do fany | 2008-08-28 16:30
ta jedna osoba chciała dać trochę kasy to zarządowi nie pasowało. Jak sądzisz czemu nie chcieli mu dać dwóch miejsc w zarządzie a pół miliona to całkiem spora kasa ?
~czytac!! | 2008-08-28 16:31
» LINK i wiekszosc prawdziwych ma racje!! zarzad zarzadem ale to co robi pan jagodowy i ten 400 tys to tylko pretekst!!
~fan | 2008-08-28 16:31
częśc z nas kibiców niechce kupić biletu na mecz tylko włazi bokiem to nie wiem co to znaczy komuś dać kasę i wymagać !!!
~do Stal | 2008-08-28 16:32
Co tu się dziwić, że się boją, jak Kwiatek ma coś do powiedzenia w tym klubie.
~pfff | 2008-08-28 16:33
bo druniu jest jezcze w zarzadzie sprzedajny kaczmarski gosciu i dla tego a prezydent nie che meic wgladu na co ida pieniadze bo przyjal by propozycje na 1 w zarzdzie i jednego w radzie nadzorczej i juz wiedzial by na co idzie kasa a nie wzial tej propozycji z tego mozna wywnioskowac ze DO HUAJ PANA POWTARZAM TO PO RAZ KOLEJNY NIE ZALEZY MU NA WGLAD W WYDAWANIE HAJSU TYLKO NA ZNISZCZENIE PILKI W STALOWEJ PISALEM TO JUZ Z !% RAZY PRZECZYTAJ KOMETARZE WSTECZ I SIE ZASTANOW CZOPIE
~kibic38 | 2008-08-28 16:34
z prezydenta wielka szmata on by sam pieniadze bral niz wydawac ZLODZIEJ pozdro dla wszystkich kibicow
~fan | 2008-08-28 16:35
do pfff. Uważaj co gadasz ! A pisać to każdy może. Pan lompe hehhe idealnie pasuje do hasła "nowy człowiek na trudne czasy " hehehhee
~do fan | 2008-08-28 16:37
na co mam uwazac na ciebie kaman masz jakas propozycje dla mnie?? to czekam
~fan | 2008-08-28 16:38
oo to widzę że teraz się szarpnęli. Ja mam lepszą propozycję. Niech panowie zasiądą w zarządzie sekcji koszykówki a parę innych osób zajmie ich miejsce w zarządzie klubu
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:38
"Wszystko rozchodzi się o 2 miejsca w Zarządzie klubu,które chciał Szlezak dla swoich dla ludzi - klub zaproponował 2 miejsca ale tylko w zarządzie sekcji koszykówki.
To niestety rozłościło Prezydenta, który poczynił kroki które zmierzają do upadku naszego klubu z braku pieniędzy."
Kurwa daje pieniadze na koszykówkę to niech ma ludzi w koszu. Upadek klubu , wiesz co to znaczy 70 lat za nami , nie można tego tak zostawić ! SZREK DOBRZE KOBINUJE , MYŚLI ZE NIE BEDE PAMIETAŁ ? bo wybuduje przed wyborami jakis basen ? to sie myli !! jeśli bedzie upadek to tylko przez niego !
~kibiicccc | 2008-08-28 16:41
Czytajac to wszystko dochodze do wniosku ze zle sie dzieje.. Slezak nie jest idealny zreszta ja na niego i widac jego niechec do pilki noznej ale widac ze koles sie staral.. klub placil 120 zl zamiast 750 000 pozatym chcial przekazac 400 000 i w znacznym stopniu odciazyc sekcje pilkarska a te MENDY z ZARZADU kombinujac bo mysla ze im sie to nalezy.. CALA WINA JEST PO STRONIE STARYCH DZIADOW KTORE SA W ZARZADZIE OD WIELU LAT .. OD DAWNA POWINI W KLUBIE NEI ISTNIEC.. POWINO POSTAWIC SIE NA MLODCYH MENADZEROW ZE SWIERZYM WIDOKIEM NA SPRAWY .. NIECH KTOS COS WKONCU ZROBI BO NIE DAJ BOZE BEDZIE TAK SAMO JAK Z SIARA.. ZE BEDZIEMY GRALI W 4 LIDZE JEZDZAC PO WIOSKACH A GRALI BEDA SAMI MLODZIEZOWCY...
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:41
Dobra klub nie chce jego ludzi to niech nie daje tych 400 tys. i tyle , a nie ten już zabiera plac targowy , kaze placic za wynajem .. nie widzicie tego ? o to mu chodziło zeby miał powod to upadku klubu !
~.. | 2008-08-28 16:42
kaczmarski jaki jest taki jest.. ale z nim na lawce nasi koszykarze graja najlepiej.... byli inni a zawsze jak zle to do kaczmarskiego wracali... i kto tu sie zachowuje jak chlopiec jesli nie pan grubas
~do fan | 2008-08-28 16:42
mam propozycję. Kup sobie młot i walnij się raz w łeb i dwa razy w jaja. o co Ci biega gościu ?qn
~Stachu | 2008-08-28 16:44
Szlęzak też nie jest bez winy. Ale zarząd ponosi jednak większą odpowiedzialność. Czy od czasu kiedy Huta przestała sponsorować Stal nie można było znaleźć sobie nowego sponsora czy sponsorów? Od tego czasu nasz klub tylko wegetował, a nasi zajebiści włodarze czekają sami, aż ktoś sypnie kasą i nie będzie się wtrącał. To jest chore, ale uważanie, się przez zarząd za najbardziej poszkodowanych jest przegięciem. Co prawda pan Żak wyprowadził klub z długów, ale on jak i jego następcy nie zrobili absolutnie nic, aby sytauacja w klubie była jeszcze lepsza. Awans do II ligi dawnej to nie zasługa działaczy, tylko piłkarzy, tych miejscowych chłopaków, którzy w grę dla Stali wkładali mnóstwo serca. A już kabaretem były te całe próby powołania SSA, który był tak szumnie zapowaiadany i te rozmowy z firmami za pośrednictwem faksu. Żal.
~ja | 2008-08-28 16:46
tak jak pisza normalni to byl tylko pretekst. dam sobie glowe uciac ze jesli by byly spelnione warunki grubego i mial tych dwoch kolesi to wtedy by byly jaja bo: te 400tys wcale by sekcji pilki nie odciazylo tylko sekcja kosza bylaby bogatsza o 400tys a te 2 pacholki dopilnowalyby aby dalej na obie sekcje klub przeznaczal pieniadze jak dotychczas!!!
400 tys smieszna kwota na profesjonalny sport!!!!!!!
~BartekSTW | 2008-08-28 16:49
nie pamietajcie juz jak nasz kochany prezydent pare miesiecy temu chcial zabrac plac targowy??? wtedy jakos doszli do porozumienia a pozniej na kazdym kroku bylo slychac zgrzyty na linii zarzad - prezydent i powiem Wam tyle dziwi mnie nagle ze prezydent chcial sie stac nagle taki hojny i dac 400 tys. , wydaje mi sie poprostu ze on wiedzial ze tak bedzie a to poprostu pretekst ,aby tym razem wypowiedziec umowy wynajmu i zarzadzania hala by zniszczyc pilke nozna w Stalowej , czego nie przyjdzie na mecz nie zobaczy jak sie ludzie bawia chociazby w sobote ,bo go to gowno obchodzi kiedys mi sie obilo o uszy ze powiedzial ze nie warto stawiac na pilke nozna bo tutaj kibice to chuligani !!!!!!! prezydencie nie dawaj tych 400 tys. poprostu daj temu klubowi dzialac chociazby na tych zasadach co do tej pory ,bo my kibicie mimo ze chcielibysmy miec ekstraklase to wiemy jakies sa realia finansowe klubu i chociazby chcemy pilke nozna w wydaniu co do tej pory !!!! nie niszcz 70 lat tradycji !!!!!!!!!!!!!!!!!
~Stachu | 2008-08-28 16:51
do ja. Masz racje. Te 400 ty to tylko kropla w morzu potrzeb by była, bo aby grać Ekstraklasie koszykówki sama sekcja musiała by mieć conajmniej 3 mln zł.
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:53
Dokładnie niech nie daje tych 400 tys .. a niech klub funkcjonuje na takich zasadach jak wcześniej i tyle. kurwa on dobrze wiedział jaka bedzie reakcja klubu, tylko on chce upadku klubu.
~tytyty | 2008-08-28 16:54
wladze klubu chca sie dogadac » LINK
~Stachu | 2008-08-28 16:55
Dokładnie, mógł nie dwać teych pienędzy i dać sobie siana. Dlatego napisałem o odwecie ze strony Szlęzaka wczoraj
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:56
zarzad nie jest idealny ale jakoś do tej pory szło , zainteresowały się firmy do sponsoringu , sa wyniki , tylko , jakis pedał chce to zniszczyć !
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 16:59
A może mi ktoś odpowiedzieć na to pytanie ? Szlezak chciał co msc dawać te 400 tys czy tylko jednorazowo ?
~FAN | 2008-08-28 17:00
o i jest Janusz Kotulski. Wszyscy razem "Ole" dla Kotulskiego ...heheh to zaczyna być naprawdę śmieszne jak już takie mordy zaczynają przy okazji tej sprawy pchać swoje ryje do mediów. To ma być robienie klimatu dla negocjacji z Kotulskim największym prostakiem w Radzie Miasta
~hehe | 2008-08-28 17:01
Do fanPRAWDZIWY
Te 400 tys złotych to na rok :)
~misiek | 2008-08-28 17:01
Skoro jednak klub nadal chce się dogadać, to czemu Szlęzak jest, ąz tak nieugięty?? Czyżby był, ąz tak złośliwy i mściwy. To jest zastanawiające. Kiedyś jeśli się nie myle sam mówił w wywidzie bodajże dla Diany, że sam kiedyś trenował piłkę w Stali(!). Więc co się zmieniło, pewnie uznali, że jest za słaby i się obraził i to trwa do dziś.
~misiek | 2008-08-28 17:06
Trochę odbiegając od tematu, to ten sędzia poprowadzi nasz sobotni mecz: » LINK
~fanPRAWDZIWY | 2008-08-28 17:07
o ja cie pier.... na rok , no to ładnie się szarpnął hah , to już wiem że tylko szukał powodu do tej wojny. Tak Misiek masz racje też o tym mi mówił w klubie jak mieliśmy trening , był zajebany jak szpak.. "on to trenował piłkę ze grał na obronie" ...
~matt | 2008-08-28 17:21
widzę że do końca nikomu nie można ufać w tym sporze, ale wiem jedno nie wolno ufać tej zapijaczonej świni Lompemu bo akurat on wydaje się być przyspawany do stoła.
~KuBa | 2008-08-28 17:24
ja mam tylko nadzieje ze Łach i nasi Piłkarze jakos sie od tego cyrku jaki funduje nam jagodowy sie odetna i wyrzuca z glowy bo trzeba mu pokazac ze tu jest pilka na pierwszym miejscu i ze sa najlepsi... a na taki mecz z beniaminkiem trzeba byc bardziej zmotywowanym i skoncentrowanym niz z np Lubinem, licze tez troche na to ze dolcan sie wypompowal wczoraj goniac Lubin!!!!
STALÓWKA GOOL !!! STALÓWKA GOOL!!! STALÓWKA GOOL GOOL GOOL GOOL GOOL !!!
~Stachu | 2008-08-28 17:25
Mam nadzieję, że te mediacje coś przyniosą pozytywnego. Skoro nie mogą na siebie patrzeć, to niech gadają przez pośredników w ostateczności. Ale odbiegając od tematu, to może by w końcu dodać jakiś news o naszym następnym meczu?
~sisieq | 2008-08-28 17:33
Jestem dziennikarzem Futbol.pl i wybrałem się dzisiaj na konferencję. Wieczorem przedstawię państwu cały zapis dzisiejszej konferencji.
Ogólnie zarząd klubu chce dać prezydentowi 2 miejsca 1 w zarządzie klubu i 1 w radzie Nadzorczo-Rewizyjnej . Pierwotnie to chcieli dać mu 1 miejsce w zarządzie ale On się na to nie zgodził. Powodem, zwolnienia Jareckiego było to, że do końca czerwca nie założył konta na sekcję koszykówki, oraz nie utworzył sekcji. Nie ma możliwości powiększenia zarządu. Takie jest stanowisko klubu. W tym momencie jest 7 osób, ale zajętych miejsc jest tylko 6 a 1 jest dla ewentualnego sponsora.
~cd1 | 2008-08-28 17:34
Klub nie wypracował, żadnego zysku, z tego co widziałem, to ma chyba 200.000 dlugu.
~fan | 2008-08-28 17:57
do sieg. Piszesz że zarząd stoi na stanowisku że nie ma możliwości powiększenia zarządu. A kto mówi o powiększeniu. Chodzi o to żeby zamienić dwie osoby. Jeśli Jareckiego można odwołać z dnia na dzień to i członka zarządu sądzę że można. Trzeba tylko odrobinę dobrej woli której w tej chwili chyba z kolei grubemu brakuje... Kurwa muszą się dogadać !!!
~fan | 2008-08-28 17:58
do zarządu.Dajcie mu te dwa miejsca i będzie parę groszy więcej. To jest rozsądne rozwiązanie.
~cdn | 2008-08-28 18:01
» LINK i tak jak znam admina wykasuje ten link
~asd | 2008-08-28 18:17
Szlezak na prezydenta !!!
~fan | 2008-08-28 18:27
niestety Stalówka jest areną politycznych rozgrywek radnego Żaka i radnego Kotulskiego a także prezydenta Slęzaka. O poziomie merytorycznym i kultury dwóch pierwszych panów nie będę wspominał bo nie warto. Jeden cwaniaczek a drugi bałwan ! Ci panowie chcą jeszcze kibiców do tej polityki wciągnąć ! To wszystko jest żenujące !
~dobra dobra | 2008-08-28 18:39
fan masz rozdwojenie jaźni pare godzin temu pisales ze ślezak dobrze robi a teraz piszesz ze ejst pajacem politycznym ogarnij chlopie
~fan | 2008-08-28 18:55
tak uważałem. I dalej grubemu przyznaję więcej racji, jego wypowiedzi dla mnie są dla mnie bardziej jasne niż mgliste zapewnienia zarządu. Chcieli dać grubemu miejsce w zarządzie koszukówki który nie istnieje. Sami napiszcie czy to jest poważne potraktowanie Grubasa ?Wkurza mnie jedynie to że stan naszego klubu jest wypadkową ambicji politycznych określonych osób.
~stal | 2008-08-28 18:59
proponuje by bzc jako wizytowka kibicow stalowki zorganizował transparent na najbliszym meczu i jakas przyspiewka do tago won z zarzadem moze cos to da
~do wyzej | 2008-08-28 19:29
na pewno cos da... uśmieją się i pójdą na wódkę bo Stalówka wygra!!!
~Ozi | 2008-08-28 21:02
JESZCZE RAZ POWTARZAM !!!!!!!!!!!!!!! KURWA TWOJA MAć !!!!!!!!!!!! nAJWIęKSZA AWANTURA JEST Z SEKCJą KOSZA BO NIKT ...POWTARZAM NIKT Z OBECNYCH SPONSORóW POWIEDZMY RACZEJ DARCZYńCóW NIE ...NIE ...NIE CHCE DAć ZłOTóWKI NA KOSZA !!!!! Piłkarze dostają tyle co kot napłakał czyli średnią krajową nie wiem 1000zł, moze nawet mniej Resztę daje "P. Kantor" w porozumieniu właśnie z resztą darczyńców !!!!!! i nie ma innej opcji bo p "Kantor" daje kasę na piłkę i rządzi w klubie sekcją piłki od której WON !!!!! te ostatnie słowa kieruję do wiadomo kogo
~tylko stal | 2008-08-29 08:58
Tylko Stalówka w sobote mecz i 3 pkt trzeba wyciagnac a nie sie martwic co zrobi parówa z relikwiami prl kazdy jest tu winny i tyle a my skupmy sie na dopingu który naszym kopaczą jest potrzebny do łapania pkt.
Dodaj komentarz