Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Koniec wjazdu na mecze za darmoszkę !!

Koniec wjazdu na mecze za darmoszkę !!

Od najbliższego meczu Stali tj. z Górnikiem Łęczna nie ma opcji wchodzenia na mecz przez płot. 

Kwota rzedu 10 złotych na krzesełka lub 8 złotych na sektor za bramką (młyn) to nie jest duży wydatek i każdy powinien pomóc klubowi w trudnej sytuacji, a przeskakiwaniem przez płot okradamy swój klub. Oczywiście nie są to puste słowa oprócz emerytowanych dziadków z ochrony obok bramek i w miejscach gdzie zazwyczaj "oszczędni" fani przeskakują ogrodzenie stać będą kibice Stalówki. Każdy kto będzie wbijał się za freeko zostanie wyproszony ze stadionu po małej reprymendzie. 
 

Ceny biletów na mecze Stali :

Trybuna kryta, ławki - 12 zł
Trybuna otwarta - 10 zł
Sektory za bramkami - 8 zł

 

Komentarze (41)

~skarpa | 2008-09-5 13:54

no i to jest to czego brakowało. Jak nasz klub nie umie o siebie zadbać, to trzeba mu w tym pomóc. Popieram w 100% tą akcję.

~:) | 2008-09-5 13:54

No i zajebiście !

~Fanatic | 2008-09-5 13:56

W koncu ktos pomyslal o tym, przez leb takich delikfentow i do widzenia...

~Dan | 2008-09-5 14:03

no i spoko trza placi a nie wbijac sie przez plot:)

~BartekSTW | 2008-09-5 14:04

no oby tak bylo ,tylko mam nadzieje ze sie bedzie tro wszystkich tyczylo i nie bedzie wpuszczania przez plot "po znajomosci" pozdrawiam :)

~good | 2008-09-5 14:07

I bardzo dobrze !! a szczytem chamstwa było przeskakiwanie i przerzucanie browarów...a potem takie osoby mówia że nie mają kasy....to samo z osobami chadzajacymi do planety, lub innych klubów/barów żłopią piwo w hektolitrach a potem na bilet nie mają !

Koniec z tym !! :D

~obi | 2008-09-5 14:16

i jeszcze postawic kogos kumatego przy bramie i sprawdzac lipne legitymacje !!!! bo tak tez wchodzi sporo osob ktore uwazaja sie za wielkich fanow Stali

~juras | 2008-09-5 14:26

no i bardzo dobrze, tak wlasnie powinno byc, ze co mecz powinno z 10-15 kibicow (oczywiscie zamiennie) pilnowac takich rzeczy. TYLKO STALÓWKA!!!

~yellow | 2008-09-5 14:27

a ja mam kolejny sezon karnet i nie żałuje ani złotówki.Biore zonke i pedze na mecz bo tylko to daje mi siłe na kolejne dni!

~suawek | 2008-09-5 14:30

Bardzo dobre posunięcie. Przydałaby się też jakaś obstawa "wejścia" od strony osiedla/boisk, bo tamtędy też niektórzy dostają się na obiekt.

~tasss | 2008-09-5 14:39

Mega świetny pomysl! Oby to zadziałało i każdy dał te pare złoty na klub. Oprócz wchodzenia przez płot widziałem też "akcje" gdzie ze okrzykiem "Śródmieście" kilkudziesięciu "fanów" Stalówki przbiegało na młyn przez bramke tratując ochroniarzy.....Mam nadzieje że takiego chamstwa też nie będzie. Pozdrawiam pomysłodawców i czekam na wyniki tej akcji.

~:). | 2008-09-5 15:15

a ja jeszcze bym zwrócił uwage na tych co wpuszczają. Bo dużo osób wchodzi po znajomości tych debili w pomarańczowym..

~asad | 2008-09-5 15:52

komentarz :

~sssssss | 2008-09-5 16:08

Zapowiedź meczu Widzew - STALÓWKA 14.09.08 !!!

################## ###############

» http://pl.youtube.com/watch?v=k6uPRLs-AW8

################## ###############

~STAL | 2008-09-5 16:32

proponował bym także pilnować aby nikt z młyna na żadnym meczu nie wychodził zanim nie podejdą do Nas piłkarze i nie podziękują Nam.
Wszyscy płaczą ze pełno sezonowców ! A na młynie po ostatnim gwizdku zostaje 40-30% tych ktorzy byli podczas meczu.
O spiewaniu na poł gwizdka nie wspomianm nawet bo to było już wiele razy wałkowane.

~ws | 2008-09-5 16:55

proponuje pilnowac takze alkoholu. na Dolcanie było tego az za duzo. rozumiem jedno piwko, ale nie krata - albo flakony.

~1938 | 2008-09-5 16:56

Chyba pisze w newsie ze na bramkach tez. umiecie wy czytac? co za ciezko kapujacy narod...

~KIbic | 2008-09-5 17:18

Mam nadzieje ze wszystko wyjdzie , tylko mam nadzieje ze znajomi tych kibicow nie beda skakac bo inaczej nie ma to sensu.Pozdrawiam i powodzenia w dzialaniach tak trzymac:)

~STALOWKA | 2008-09-5 17:20

Mam nadzieje ze w sobote nie zobacze nawet piwka o flaszce juz nawet nie pisze. Zobczymy co przyniesie ta akcja!!

~D..... | 2008-09-5 18:15

o co wam chodzi z tymi browarami??
nikt mi nie zabroni browara na meczu wypic.czlowiek jak kulturalnie podczas meczu wypije sobie dwa piwka nic zlego sie nie stanie.
podczas przerwy w meczu 50%ludzi z mlyna idzie na piwko na zatorze i co w tym zlego?? nie popadajmy w paranoje.

~do wyzej | 2008-09-5 18:45

no tearz nikt Ci nie zabroni....
ale za 50 lat, jak Polska pilka dorowna angielskiej, i bedzie pelna kulturka, to z 0,0001 promila na stadion nie wejdziesz;]

~Stal | 2008-09-5 18:48

brawo!reprymenda ma byc w razie W ostra.kibice kurwa jego mać z grosz ambicji nie mający.tak trzymać chłopaki!

~loll | 2008-09-5 19:46

Jak robimy już takie porządki to można sie zając wyzywaniem własnych graczy. Ludzie siedzący na krzesłach często wyklinją zawodników.

~yyy | 2008-09-5 19:52

ta wyklinaja bo czasami zal az patrzec co pilkarze graja wiec im nerwy poszczaja a co ty napewno wyklinasz jak ogladasz reprezentacje wiec napewno sobie mowisz pocichu jak jakies zagranie nie wyjdzie pilkarzowi stalowki:PP

~jw27 | 2008-09-5 20:02

Niech ktos stanie na bramkach i rekwiruje alkohol. UWAGA. Bedzie tego sporo!!!A piwo moga kibice sprzedawac w porozumieniu z klubem. Tak sie zarabia kase.

~bbbb | 2008-09-5 20:05

na kilku meczach atmosfera byla bardzo dobra ludzie z dziecmi ale ostatnio troszke odstrasza normalnych kibicow zachowanie niektorych pijaczkow. ostatni przyklad koles stoi zaj..... jak szpak wyzywa i pluje ludzi tylko dlatego ze jest pijany a na koniec wyrywa krzeselko i rzuca na bieznie. i tylko nie piszcie ze nikt mu nie wpie.... bo np ja ide na mecz kibicowac stalowce a nie uspokajac pijanego debila bo po co mi klopoty czy wielu innym kibicom??

~jw27 | 2008-09-5 20:08

Nie wpuszczac pijanych jak szpaki. A tych najebanych wyprowadzac!

~Bono | 2008-09-5 21:19

Bardzo dobry pomysł, prawdziwi kibice Stali będą dbać o to aby niikt nie oszkwal naszego klub. Dodam iż bardzo ważne jest postawienie kilku gości zwłaszcza właśnie od strony lasu, tam za boiskiem treningowym, tam wchodzi najwięcej "kibiców. Pozdrawiam i cieszę się z tego pomysłu. Do zobaczenia jutro na Hutniczej:)

~.... | 2008-09-6 00:08

Zamknąć dupy. Część osób, która czasami(!!) wejdzie od lasu, wydaje więcej na jeden wyjazd niż wy na całą rundę, więc skończcie lamentowanie. Dla osób, która okaże bilet z ostatniego meczu wyjazdowego (powyżej 200 km w jedną stronę) powinien być wjazd gratis. Jakaś forma nagrody i promowania wyjazdów.

~chuj | 2008-09-6 00:08

nie no gratuluje pomyslu jestescie tak jebnieci az mi was szkoda... a ci cos beda niby pilnowac to wy myslicie ze zaplaca chociaz 1 zł za bilet... oni sa bogami w stalowej i nic nie musza... taka prawda i pewnie zaraz ten komentarz bedzie skasowany...

~PRB | 2008-09-6 01:27

PORĘBY 14;30 POD CARREFOUREM!!!

~asd | 2008-09-6 09:04

To stancie w bramkach tam gdzie na mlyn wpuszczaja bo sami wchodzicie w grupkach lekko po 10 osob i nic nie placicie a do innych to juz macie zal

Zrobcie selekcje wsrod swoich ktorzy wchodza za free jako przyklad a potem scigajcie tych co przez plot skakaja i pija wodke na stadionie

~... | 2008-09-6 09:14

Kurde 20 osob na lekkiej fazie potrafi spiewac lepiej i glosniej niz 150 malolatow na mlynie.

Oczywiscie ja byl z krzeslek wyjebal wszystkich najebanych na kryta - i przegonil burakow non stop wyzywajacych naszych pilkarzy - bo przez takich oszolomow napewno pilkarze chwilami sie czuja jakby grali na wyjezdzie a nie u siebie.

Tak po za tym jesli chodzi o wyjazdy i alko:
- bez alko (tylko bez przesadzania z piciem) to ciul a nie wyjazd - przeciez wyjazdy to nie pielgrzymki (chociaz i na nich sie tez pije).
- zobaczcie jeszcze co bylo w autokarach wraajacych z wygranego meczu z Kielc w ktroych sie nie pilo -> stypa - a w autokarach gdzie sie pilo ->spiew, zabawa i smianie - ogolnie radosc z wygranego meczu.

Podsumowujac - alko jest dla ludzi - tylko nie dla wszystkich !

~duck | 2008-09-6 09:41

do "chuj"
"Bogowie" ktorzy beda tego pilnowac i glowne osoby w grupie kibicowskiej zawsze placa pierwsi za wszystko dajac przyklad innym + organizuja fundusze na oprawy, wyjazdy, autobusy, szukaja chetnych kierowcow bo pierwszy lepszy nie pojedzie, goszcza zaprzyjaznionych kibicow z Rzeszowa i Czestochowy, do tego dochodzi np glupi beben, okazjonalne koszulki i szaliki czy chocby flagi (zna ktos te koszta?) + wiele innych rzeczy na ktore poswiecaja wiekszosc wolnego czasu w ktorym mogliby np popijac piwko, smazyc lolki albo siedziec na necie i i krytykowac wszystko jak takie szczurki schowane za monitorem jak ty.
Wszystkich takich otwierajach bezmyslnie japy na tematy o ktorych niewiele/nic ( niepotrzebne skreslic ) nie wiedza pozdrawiam serdecznym huj wam w gardziel.
.htk bzc.

~do ... | 2008-09-6 12:39

KURWA.
wolsi kurwa placic jebanym kurwa zlodziejom kase za bilet, niz kurwa wlasnegmu klubowi(kielce, widzew)??
otrzasnij sie z taki\m komentarzem.
zajeibisty jestes.
swoj znalazl swego kurwa.

.... | 2008-09-6 00:08|

Zamknąć dupy. Część osób, która czasami(!!) wejdzie od lasu, wydaje więcej na jeden wyjazd niż wy na całą rundę, więc skończcie lamentowanie. Dla osób, która okaże bilet z ostatniego meczu wyjazdowego (powyżej 200 km w jedną stronę) powinien być wjazd gratis. Jakaś forma nagrody i promowania wyjazdów.

~ehhh | 2008-09-6 13:18

guzik wyjdzie, swoich i tak bedziecie wposzczać napewno !!!!!!!!!!!!!!

~do do ... | 2008-09-6 14:50

Wybierz się kiedyś na wyjazd. Bo widać, że nigdy nigdzie nie byłeś a i pewnie w Stalowej chodzisz czasami. Nie wolę zapłacić 10 zł \"złodziejom\" tylko muszę to zrobić, żeby dopingować Stalówkę na drugim końcu Polski, na który trzeba dojechać ! A to wielokrotnie wyższy wydatek niż jakiśtam bilet, bo za pociąg wychodzi po 40-70 zł. Więc pomyśl zanim napiszesz, a jeszcze lepiej wyłącz komputer i rusz się z domu.

~mirko | 2008-09-6 22:26

no ja jak byłem na meczu z zagłębiem to te kołki co wpuszczają na stadion wpuścili jednego kołka bez biletu bo powiedział że zapomniał karnetu. A choćby to była prawda to i tak dziękuję zapomniałeś karnetu to ja zapominam że tu jesteś i nie wchodzi taki delikwent

~ricardo | 2008-09-6 22:28

trzeba pomóc STALI finansowo a 10 zl to nie duzo!!!

~Mucek1938 | 2008-09-7 01:22

Pomysł spoko w 100% mnie już powoli denerwowało to że ja płace a idzie grupka i wbija przez płot

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Podbeskidzie BB - STAL (0:0)
2007-03-10
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 5 303 razy
STAL - Odra Opole (2:1)
2008-07-26
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 21 731 razy
Świt Nowy Dwór M. - STAL (0:2)
2014-06-01
Ilość zdjęć: 19
Wyświetleń: 14 215 razy
STAL - Sandecja Nowy Sącz (0:1)
2002-04-13
Ilość zdjęć: 18
Wyświetleń: 35 901 razy
Osób Online: 20 / Czas gen. strony: 0.04421
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |