Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Tak będzie wyglądał stalowowolski stadion

Tak będzie wyglądał stalowowolski stadion

Pracownia ze Stalowej Woli wygrała konkurs na przebudowę piłkarskiego obiektu w tym mieście.

Pracownia Marka Gierulskiego ze Stalowej Woli wygrała konkurs na projekt przebudowy stadionu piłkarskiego w Stalowej Woli. Koszt przebudowy obiektu, który ma potrwać do 2013 roku, wyniesie 45 milionów złotych.

Do konkursu ogłoszonego przez miasto stanęło sześć pracowni, oprócz tej zwycięskiej ze Stalowej Woli również z Łodzi, Poznania, Krakowa oraz dwie z Warszawy, w tym jedna we współpracy z niemiecką pracownią z Drezna.

NAJNIŻSZE KOSZTY

- Wybraliśmy projekt ze Stalowej Woli z kilku względów - tłumaczył przewodniczący komisji konkursowej, architekt Artur Zachariasz. - Przedstawia on obiekt dynamiczny, ale dobrze komponujący się w przestrzeni, w minimalny sposób ingerujący w otoczenie. Także starannie opracowany, jeżeli chodzi o wyprowadzenie ruchu ze stadionu, miejsca dla kibiców przyjezdnych, no i co ważne, wiązał się z najniższymi kosztami.

Prezydent Stalowej Woli Andrzej Szlęzak oraz dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Tadeusz Duszyński podkreślają, że projekt stadionu uwzględnia istnienie obecnych boisk bocznych, czego nie ma w innych projektach czy choćby odpowiednie rozmieszczenie tablic elektronicznych. Obiekt jest także zwartą bryłą, o czym nie można powiedzieć o innych, choć imponujących pod względem architektonicznym koncepcjach, w których widać było chociażby kłopoty z jedną z trybun od ulicy Hutniczej, "odstającej” kształtem od pozostałych. W innych propozycjach brakowało także odpowiedniego wyciszenia hałasów dochodzących ze stadionu i zlikwidowania refleksów świetlnych.

- Nie znaczy to, że wybrany projekt jest idealny - zaznaczał prezydent Szlęzak. - Na przykład nie podoba nam się sprawa sztucznego oświetlenia, ustawienia masztów wewnątrz stadionu. Ale dogadamy się w tej sprawie z projektantami.

HARTOWANE SZKŁO

Na przebudowę stadionu pieniądze wyłoży miasto. Wiosną przyszłego roku będzie rozstrzygnięty przetarg na jej wykonawcę. Powstanie nowoczesny obiekt na 10 tysięcy widzów z zadaszeniem, wykonanym z poliwęglanu i hartowanego szkła. Na stalowowolskim stadionie będą mogły być rozgrywane spotkania międzynarodowe, na przykład mecze piłkarskiej reprezentacji Polski juniorów czy reprezentacji kobiet.

Powstanie także razem z nową trybuną główną nowoczesne zaplecze administracyjne, z szatniami i salą konferencyjną. Ważne przy wyborze projektu było też to, że przebudowa będzie mogła trwać bez wyłączania stadionu z użytkowania go przez piłkarski zespół Stali Stalowa Wola. Wszystko będzie także gotowe, by w przyszłości zainstalować sztuczne oświetlenie i podgrzewanie murawy.

 

Źródło: www.echodnia.eu
Zdjęcie: www.wstalowej.pl

 

Więcej informajci i zdjęcia na : http://forum.stalowka.pl/stalowa_wola_25644-20.html

Komentarze (63)

~STALÓWKA | 2008-09-26 08:37

Chyba najładniejszy projekt. Widziałem resztę projektów i ten moim zdaniem jest najładniejszy. Poczekajmy do 2013 roku :)

~ASD | 2008-09-26 09:11

gdzie można zobaczyć resztę projektów?

~ASD | 2008-09-26 09:11

gdzie można zobaczyć resztę projektów?

~staloweczka | 2008-09-26 09:22

na wstalowej.pl sa inne projekty, kilka fotek

~białebloki | 2008-09-26 09:22

oby tylko go mógł zobaczyć na własne oczy

~obi | 2008-09-26 09:43

"Wszystko będzie także gotowe, by w przyszłości zainstalować sztuczne oświetlenie i podgrzewanie murawy." - czyli budujemy nowoczesny stadion a w razie awansu do ekstraklasy w roku 2014 bedziemy jezdzic gdzies dalej bo u nas nie bedzie podgrzewanej murawy i oswietlenia..... wiec jaki powazny inwestor tu przyjdzie skoro do ekstralkasy droge mamy zamknieta na jakies 10 lat

~Misio | 2008-09-26 10:27

"obi" - dziecko, Ty w 2013r będziesz miał zakaz stadionowy, to po co Ci oświetlenie? hehehe! A tak poważnie, to w czym problem zainstalować oświetlenie w trakcie budowy np w 2010r jak będzie taka potrzeba?

~Misio | 2008-09-26 10:32

A tak se jeszcze dodam. Najlepsi są ci, co zawsze narzekają. Nie było zegara, to lament: gdzie jest zegar? Postawili zegar, to teksty, że do dupy ten zegar! Teraz ze stadionem, to samo. Na piłkarzy też ciągle narzekają, że tacy czy owacy! A założę się, że jakby przyszło się dorzucić na np. jedno krzesełko te ok. 50zł, to żaden z tych marudzących by grosza nie dał! ech...tacy ludzie..

~sfsf | 2008-09-26 10:38

Nie am sie co martwic o oswietlenie i podgrzewana murawe. W czaie budowy moga wejsc przepisy co do wymogow stadionu i wtedy bedziemy musieli takowe urzadzenia posiadac. Juz teraz trwaja jakies prace na temat pojemnosci stadionow. My sie idealnie miescimy w tej kategorii. Pozostaje czekac na rozpoczecie budowy.
Do kolegi wyzej:
Tak nie bylo zegara ale zamkneli nam mordy jakims badziewiem....
Tak grali slabo ale teraz tez jakos bez rewelacji....
Tak zupa byla za slona a teraz jest za slodka....
Czy my musimy zawsze sie zgadzac na nedzne rozwiazania? Nie kazdemu przypodobasz sie polsrodkami ale nasze wladze tak niestety maja. Omamic jak to bedzie pieknie a pozniej odbierdzielic jakas maniane i niech sie plebs cieszy ze cos w ogole ma.

~do sfsf | 2008-09-26 10:45

To daj ku** kase na to !!

Szlag mnie trafia jak czytam te komentarze ludzi "to złe" "tamto też". NIE MA KASY W KLUBIE NA TAKIE DUPERELE JAK ZAJEBISTY ZEGAR.

Wy chyba żyjecie w innym świecie.....mam pytanie....powiedzmy , że macie 60 zł na bluze to do jasnej kurwy nie kupicie wypasionej za 150...bo nie macie kasy !! i Wasz znajomy "narzekacz" będzie mówił "ale zjebana bluza, powinieneś kupić lepszą".

Z WASZYM MYŚLENIEM NASZ KLUB PODZIELIŁBY LOSY ŁKS ŁOMŻA i innych klubów, które się zadłużały a potem nei miały za co oddać....ale co tam..przez pewien okres mieli zajebiście, wszystko fajne, ładne.

~ehhh | 2008-09-26 10:50

...ale co się dziwic jak większość z tych "narzekaczy" to są na utrzymaniu rodziców i nie znają prawdziwego życia.
Łatwo jest powiedzieć "mamo kup mi to bo mi się podoba" ale życie takie nie jest.

Jak mamy 45 mln to nie wybudujemy stadionu wartego 60 mln.

~Stal | 2008-09-26 10:59

~bal | 2008-09-26 11:18

SPAM

~witstwosz | 2008-09-26 11:30

Mówią, że na wiosnę zostanie ogłoszony zwycięzca przetargu na wykonanie przebudowy, to znaczy, że pracę ruszą dopiero jesienią ( tak sądzę) - zatem znowu przez cały rok nic sie nie będzie działo na obiekcie. Jak sobie wspomnę jakie poślizgi były z montowaniem nowego zegara ( tyle czasu trzeba było na zakup i montaż tej szkolnej tablicy?) to myślę, że ruszą z pracami nie na początku 2009, a rok później....

~sdfs | 2008-09-26 11:30

Dla informacji do gosci wyzej: utrzymuje sam siebie. I chcac bluze za 150 majac tylko 60 odpuszczam w ogole zakup. Jakbys budowal dom i wykonawca oznajmil ci ze nie starczy kasy na drzwi i okno to bralbys to w ciemno? Pewnie nie. Po 1 bo ciezko by bylo w takim domu funkcjonowac a po 2 TO PRZECIEZ TWOJE. A ze cos nie jest moje to moze byc i do dupy i popsuc mozna...Co mnie to najwazniejsze jest moje. Ciezko z wami polemizowac bo macie ponakladany w glowach system "zeby tylko miec". I nie przekonujcie mnie na sile do niczego bo kazdy ma prawo do wlasnego zdania.

~Kibic... | 2008-09-26 11:48

sdfs - w końcu napisałeś prawdę. Produkowałem się w komentarzach pod wcześniejszą notką odnośnie stadionu. Tutaj do ludzi nie dociera... Nie wiem ile lat mają komentujący, ale mniemam, że chyba malutko... Ważne żeby było kolorowe i się błyszczało. A gdzie estetyka i funkcjonalność? Uwierzcie ludzie, że zamiast 2 pięter i paru rzędów za bramkami starczyłoby kasy na wyższą przesuniętą trybunę od Hutniczej. Można było budowę zacząć od trybun za bramkami, później tą zamiast garażu i na końcu murawę i przesuniętą od Hutniczej... Można było wiele koncepcji opracować, wystarczyło pomyśleć i chcieć, ale się nie chciało...

~sssss | 2008-09-26 11:57

MEGA MOBILIZACJA

################## ##################
OGÓLNY
Kolorowy
» http://i37.tinypic.com/rtj18m.jpg

Czarno Biały
» http://i38.tinypic.com/2iqlovo.jpg

OS. HUTNIK

Kolorowy
» » http://i34.tinypic.com/2mqrrqu.jpg
Czarno Biały
» » http://i36.tinypic.com/16kqo14.jpg

OS. ZATORZE
Czarno Biały
» » http://i33.tinypic.com/2nqdxu1.jpg

OS. MŁODYNIE
Czarno Biały
» » http://i35.tinypic.com/2d1n42s.jpg

OS. ŚRÓDMIEŚCIE
Czarno Biały
» » http://i33.tinypic.com/30b0901.jpg

OS. PORĘBY
Czarno Biały
» » http://i38.tinypic.com/11l6afm.jpg

OS. SKARPA
Czarno Biały
» » http://i33.tinypic.com/wohw2.jpg

OS. PŁAWO
Czarno Biały
» » http://i35.tinypic.com/20adxz6.jpg

OS. ROZWADÓW
Czarno Biały
» » http://i33.tinypic.com/kcci6t.jpg

OS. CENTRALNE
Czarno Biały
» » http://i35.tinypic.com/a9pjmh.jpg

################## ##############

ZOBACZMY JAKIEGO OSIEDLA BEDZIE TERAZ NAJWIECEJ.s

~kolec | 2008-09-26 11:57

najlepszy projekt zdecydowanie. zaskoczylo mnie ze biuro projektowe zrobilo najlepszy projekt ale rzeczywiscie

~Do Admina | 2008-09-26 12:21

W srode zostala zablokowana mi strona,prawdopodobni e przez jakis LINK zamieszczony na stronie Stalowki.Jest szansa ze strona zostanie odblokoiwana?Jesli tak to kiedy?Prosze o odpowiedz.

~Misio | 2008-09-26 12:59

Do kolegów kibic i sfsf oraz do innych: mam 32 lata (kibic chciał wiedzieć), ale to nie ważne. Kilka lat temu rozpaczliwie broniliśmy się przed spadkiem z 3 ligi, a na meczach siedziało się na starych odrapanych ławkach. Nie wspomnę o "zegarze". Wtedy marzeniem było utrzymać sie w tej 3 lidze!!! O krzesełkach nikt nie marzył. Nagle jakimś cudem, chwała Sławkowi Adamusowi, udało się awansować do 2 ligi. Marzenia wzrosły do tego, żeby sie w niej utrzymać i żeby nasz stadion w ogóle dostał licencję! Minęło ze 2 lata, mamy drużynę na spokojny środek tabeli, projekt nowego stadionu i ogólnie perspektywy o niebo lepsze niż te 5 lat temu! Ale ludzie, co tam, chcieli by jakieś Camp Nou i Jeszcze ku..wa Kake, Ronaldinho i jakiegoś Drogbe pewnie! W zamian za to najlepiej jakby jeszcze za bilety nie trzeba było płacić i żeby zarząd ze 2tysie na oprawe dawał! Wszystko, to w małym 68tys. mieście!!! Wolałbyś zamienić się z mieszkańcem podobnego Mielca czy Przemyśla? A może inaczej, może taki np Lublin, Tarnów, Rzeszów czy inny Radom ma lepszy stadion?
Pozdrawiam...

~Kibic... | 2008-09-26 13:05

Misio - czytać umiesz ze zrozumieniem? Chodzi o jedną poprawkę, która gryzie się z całą koncepcją stadionu. Proponuje trochę mniej emocji i przeczytać jeszcze raz.

~Misio | 2008-09-26 13:16

wiem o co Ci chodzi? Ale czy będzie Ci lżej jak to poprawią? Albo jak nie poprawią, to w oczy będzie razić? Zróbcie ściepę na dwa rzędy krzesełek i przekażcie MOSiRowi! hehe

~Kibic... | 2008-09-26 13:20

Po prostu uważam, że można to zrobić bardziej z sensem. Dlatego podkreślam, że to jest drobnostka w projekcie, którą można poprawić. To nie jest zmiana projektu, zwiększenie dofinansowania w wysokości kilkunastu milionów itp. To jest do przeskoczenia. I powiedz mi, że nie wyglądałoby to lepiej? To stadion na kilkadziesiąt lat.

~Andrew | 2008-09-26 13:23

Misio proponuje jakies tabletki uspokokajające przed wejsciem na ta strone dla ciebie

~Empik | 2008-09-26 13:24

tak wieśniaczki i złodzieje bedzie koniec z przeskakiwaniem przez płot

~sdf | 2008-09-26 13:25

Dokladnie Kibic ma racje. Misio nie unos sie bo nikt tu nie chce klotni. wszyscy bedziemy uczeszczac do tej wiatyni dlatego wszyscy maja cos do powiedzenia na jej temat. Pomijam fakt, ze nasze blagania zostana olane...Chodzi tylko i wylacznie o estetyke bo jak juz podjeli sie przebudowy to niech to zrobia z glowa. A jak nie to niech zostawia to jak jest, okrzeselkuja kryta, podgrzeja murawe i postawia zainstaluja oswietlenie. I tez bedzie, nie?

~do Kibic.. | 2008-09-26 13:27

Widzę, że dalej żyjesz w swoim świecie :)

Nie wiesz, że tu chodzi o kase, ktorej nie ma ??

Jak usłyszałem, że za 45 mln chca teraz stadion na 10 tys to odrazu myślałem, że to będzie kicha ale projekt pozytywnie mnie zaskoczył.

Będa cięte koszta, ogrodzenie zostanie to samo, to samo parking. Stadion bedzie częściowo na wałach (oprócz głownej) Zakryty elewacją jednolitą z dachem.

Poza tym ja widze + tego, że to właśnie ta niższa bedzie w tv - bo lepiej wygląda pełna niższa niż wieksza a częściowo pusta.

Owszem mozna zrobić większa wzdłuż hutniczej ale trzeba by było dodać kasy, której nie ma, a dlaczego ?? Bo ta wzdluz Hutniczej będzie tylko zadaszona, ewentualnei jeszcze jakies kosmetyczne zmiany, utwrdzenie wałów itp

Zrozumiesz to wreszcie, że NIE MA NA TO PIENIĘDZY ! Czy trzeba Ci dalej jak dziecku tlumaczyć ?

~Kibic... | 2008-09-26 13:32

To na chuj nam piętrowa trybuna z dupy pasująca do całego stadionu? Ona ma pochłonąć dużą cześć całej przebudowy.

~Misio | 2008-09-26 13:34

ależ ja jestem niespotykanie spokojny człowiek. A kończąc temat, proponuję, żeby najpierw zaczęli budowę, bo jakoś nadal nie mogę w to uwierzyć, że miasto buduje Nam stadion, potem pozwolić im skończyć, a następnie krytykować to "brzydactwo".
No i dodam, że gusta są różne. Jednym się podobają wysokie trybuny, innym niskie (ale za to pełne). No właśnie Kielce mają takie wysokie trybuny, a jak przyjdzie te 5 czy 6 tys. ludzi, to wrażenie jest jakby pusto było. Może jednak niższe trybuny? To jest jednak moje zdanie.

~lolq | 2008-09-26 13:35

kiedy losowanie par 1/8 Pucharu Polski??

~do do Kibic | 2008-09-26 13:45

O tym mowie. Skoro nie ma kasy to niech sie nie porywaja z motyka na kiezyc. I dokaldnie. Ta pietrowa trybuna pochlonie spore koszty wiec zamiast niec moznaby popracowac na ta odkryta wzdluz Hutniczej. Ciezko was przegadac. Kupicie wszytko co ei blyszczy. Ale sa tez tacy, ktorzy maja jakis gust i gowna nawet w zlotym opakowaniu nie kupia. Nie mowie ze stadion jest zly tylo ta jedna jedyna trybuna strasznie razi. I z tym powinni cos zrobic.I tak ma isc jako pierwsza na odstzral to moze w nia lepiej zainwestowac a pozniej w trakcie budowy pozostalych starc sie o jakies srodki ew. Zmienic ta pietrowa na jednopietrowa?
» http://stadiony.net/stadium.php?s=193
Bardzo podobny do naszego projektu. Zle by to wygladalo? Wszystkie trybuny rowne,tylo ted dach obciachowy.

~sdf | 2008-09-26 13:46

A losowanie ma dzis ponoc dzisiaj.

~EROR | 2008-09-26 14:02

gdzie będzie mły na sektorze B czy na krytej

~STALÓWKA | 2008-09-26 14:22

Całe trybuny będą zadaszone więc na pewno na krytej ;). Ale pewnie za bramką (tam gdzie teraz). Trybuna będzie wysoka więc ładnie będą się prezentowały oprawy (sektorówki). Ciężko będzie z wywieszeniem flag, bo po prostu nie będzie gdzie. Pozdrawiam

~EROR | 2008-09-26 14:26

a z podbeskidziem młyn na sektorze b czy na krytej

~Piotruś | 2008-09-26 14:35

przed 2013 nie opłaca się łapać zakazów stadionowych

~stadion | 2008-09-26 16:13

Wywieszanie falag,transparentow i innych badziewi to wiocha .Nigdzie w europie oprucz postkomunistycznych krajow nie wywiesza sie flag.Wiocha i tyle.

~fanatyk | 2008-09-26 16:26

ale jaja. Krytykują taki obiekt bo im się trybuna nie podoba. Ta trybuna nawet teraz rzadko kiedy jest wypełniona ! Może niektórym pojebały w główkach wojaże po Anglii czy Niemczech ? Słyszycie ich ? Mówią kicha stadion i ża jak się nie ma pieniędzy to lepiej żadnego nie zbudować ! W życiu nie widziałem większych durniów ! Na razie lepszego obiekty nie ma na całej ścianie wschodniej a tu słyszymy takich gości.... hehehe

~fanatyk | 2008-09-26 16:32

pozdrawiam tych gamoniów ! Lepiej zacznijcie jeździć na Siarkę tam dopiero odjebali obiekt heheh . Niektórzy z tych krytykantów są naprawdę żałośni. 4h9

~korpodoprok | 2008-09-26 16:57

a mi sie w huj zajebiscie podoba ten projekt:) :D:D

~johnny_uk | 2008-09-26 17:10

spoko ten stadionik ,a mysle ze jezeli bedziemy wypelniac go w calosci na meczach to i zostanie wtedy rozbudowana trybuna od Hutniczej,kolega podal gdzis powyzej link do stadionu Amiens we Francji,podobny styl choc mam nadzieje ze u nas dach bedzie glebiej siegal w strone boiska i nakrywal trybuny,tam to jakos tak wydluzono do pionu to zadaszenie.nie ma co narzekac,jesli w ciagu najblizszych 5 lat powstanie ta budowla,to bedzie to nasz sukces.a ja wam i sobie zycze aby jak najpredzej brakowalo biletow na nasz wypelniony po brzegi stadio!

~do wyżej | 2008-09-26 17:13

ole !

~SSSS | 2008-09-26 17:38

STADIONIK JAK NA STALOWĄ WOLE ZAJEBISTY!

~orzech^ | 2008-09-26 17:40

KOLEJNA PARTIA BLUZ STALÓWKI JUZ DOSTEPNA! KOSZT BLUZY 65 ZŁ. DOSTEPNE WSZYTSKIE ROZMIARY !

» http://i35.tinypic.com/qq750n.jpg

PODBBIJAC NA GG 8514650

POZDRO!

~piotr | 2008-09-26 18:05

troche badziewnie wygląda ten stadion. kazda trybuna ma inna wysokosc. ja bym zrezygnowal z pietrowej trybuny glownej (po ch...j nam taki gadzet) i zrobilbym wyzszą trybune od strony hutniczej. wysokosc trybun za bramkami dopasowac do pozostalych i byloby zajebiscie. i jeszcze jeden minus. pierwszy rzad krzselek powinien byc troszke wyzej tak zeby flagi nie zaslanialy widoku, pozatym nie najlepiej oglada sie mecz z poziomu murawy.

~piotr | 2008-09-26 18:15

tylko nie piszczie ze jestem poje....ny, ze nie stac nas na lepszy stadion ewentualnie zebym wplacil kase na krzeselka albo zebym wybudowal lepszy. uwazam ze teraz jest czas na wszelkie uwagi i konstuktywna krytyke. sam pracuje w biurze projektowym i wiem ze najpierw jest koncepcja i projekt wstepny. po powstaniu takiego projektu dobiero widac wszystkie niedociagniecia, bledy. czesto sie zdarza ze sam projektant patrzac na calos i wysluchaniu uwag innych dochodzi do wniosku ze cos mozna bylo zrobic lepiej za ta sama kase albo nawet taniej.
prawda jest taka ze jest jeszcze czs na zmiany, tak wiec zaachecam wszystkich do krytyki i uwag. sami zobaczycie ze gy stadion juz stanie nie bedzie wygladal jak na tych zdjeciach ktore teraz ogladacie. jesli teraz wyrazisz zwoja opinie moze twoje propozycje zostana zastosowane. sami z reszta widzicie ze na koncepcji sa jupitery na masztach a wszyscy wiedza ze beda w dachu. mamy punkt wyjscia w postaci tego projektu teraz mozemy go modyfikowac. pozdrawiam krytykantow i zachecam do jeszcze wiekszej krytyki.
P.S. jak wybuduja stadion wg tego nie zmienionego projektu nie bede plakal. ale pamietajcie to bedzie stadion na nastepne 50 lat i fajnie by bylo zeby go nie spier...lic!!!

~Nobody | 2008-09-26 18:26

Mowicie ze 2 pietrowa zla trybuna i pochlonie duzo pieneidzy ale zwazywszmy na to ze ona zostanie wybudowana jako OSTATNIA wiec wtedy sie oceni czy kasa jest czy nie
Po drugie z tej trybuny dwupietrowej napewno bedzie transmisja telewizyjna wiec bedzie lepszy podglad na boisko bo bedzie wysoka
Po trzecie NAJWAZNIEJSZE chyba kogos pogielo jezeli mowi ze od strony ul. Hutniczej wybudowac nowa...tam juz jest usypany wal a wyburzenie i wywiezienie gruzu/piachu to sa naprawde duze koszta + gdzie tam wy chcecie znalesc miejsce na wieksza trybune? musialaby plyta boiska byc przesunieta a to kolejne koszta... wiec nie skomlecdzieci 10letnie ktore sie oczytaly jakis durnych portali internetowych tylko cieszyc sie ze za 5 lat MNIEJMY nadzieje beeziemy meic jeden z najladniejszych stadionow we wschodnej Polsce.

~1938 | 2008-09-26 18:47

do stadion

skoro twierdzisz ze wieszanie flag to wiocha to je sciagnij przy okazji meczu jak takis odwazny, a widze ze na stronie siedzi b.duzo niezadowolonych ludzi...K***A! stadion maja nam budowac a wy narzekacie!!za duzo w d*** macie i tyle!

~do Piotr | 2008-09-26 18:51

pozdrawiam cię krytykancie. Masz trochę racji. Podejżewam ze żadnego ogrodzenia nie będzie. Moim zdaniem dobrze by było gdyby zrobiono tak jak w Lubinie gdzie pierwszy rząd miejsc jest na wysokości 1,5m. Fajnie by wyglądały flagi. Jeśli nie będzie tego placu to my kibole z kotła coś wymyślimy i jakoś to b ędzie. Moim zdaniem flagi nie są żadnym przeżytkiem. Są one na każdym stadionie z tym że nie zawsze są widoczne bo przeważnie młyn zajmuje wyższe partie stadionu.

~stadion | 2008-09-26 19:10

Kuraw..jakie flag.Sperdalac z tymi szmatami.Wiocha pierdolona.Spiewac sie nauczcie a nie szmaty bedziecie wywieszac.

~Kibic... | 2008-09-26 19:10

Niektórzy piłkarze mają jaja. Dzisiejszy mecz Polonia Bytom-Górnik Zabrze: "Zawodnicy Górnika wybiegają na boisko w koszulkach z napisem 'Piłka nożna dla kibiców'. To odpowiedź na decyzję policji, która nie zgodziła się, żeby do Bytomia przyjechali sympatycy zabrzańskiej drużyny. " A nasi coś zrobili, nawet na następnym meczu... szkoda gadać...

~xxx | 2008-09-26 19:19

'stadion' zamknij sie :)

~stadion | 2008-09-26 19:24

Szmaty precz!!!!!nie robcie wiochy z tymi flagami.WoooooNNNNN! !!!

~Stachu | 2008-09-26 20:01

do stadion. Wieszanie flag nie jest wiochą, a jak tobie się tak wydaje to znaczy, że z tobą jest coś nie tak. A poza tym swoim "nawoływaniami" dałeś popis swojej wielkiej głupoty.

~stadion | 2008-09-26 20:03

Wiocha i juz.Nigdzie w europie sie tego nie robi.Zapewniam was.Co to ma niby byc...?suszarnia?hah ahhahahahawiocha jak chuj.Precz z wywieszaniem szmat!!!!!!!

~zks | 2008-09-26 20:05

sami jesteście niektórzy szmaciarze

~fanatyk | 2008-09-26 20:46

ten koleś stadion to chyba z siarki tarnobrzeg hehehe

~ehhh | 2008-09-26 23:24

Zal mi niektorych. Podstawowke jeden z drugim sonczyl i wielcy znawcy. Jak ktos wyzej pisal nawet gowno w zlotym papierku kupicie. Dla was jest zajebisty ale zrozumcie durnie, ze nie kazemu sie musi podobac. Mi np ta trybuna jak i iwelu innym.
A ty nie wyjedzaj zeby ejchac do tbg tylko popatrz co chca wybudowac. Prawie idealnie taki sam jak u nas. Trybuny w okola a jedna z dupy wysrana niziutka. Nigdzie sie tak nie buduje a wy sie sracie jakie to piekne. Waly tez wam nie przeszkadzaja....Nie wspomne o dwupietrowej. Bo fajny efekt? W dupie mam fajny efekt skoro slono to kosztuje a ta kase moznaby zainwestowac w ta niska trybune.

~piotr | 2008-09-26 23:30

zgadzam sie z powyzszym wpisem

~Bombel | 2008-09-28 13:43

zajebiscie bedzie wyglądal

~... | 2008-10-3 15:34

» http://stadiony.net/stadium.php?s=193
A tak wygląda już istniejący stadion we Francji.
Bardzo podobne?

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola
2018-11-17, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - ROW 1964 Rybnik

Stal Stalowa Wola             ROW 1964 Rybnik

1 : 1

Fryderyk Stasiak 62     
Fryderyk Stasiak 9 (s)
Sędzia: Dawid Wiśniewski (Olsztyn)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 17 11-4-2 37
2 Radomiak Radom 18 10-4-4 34
3 Elana Toruń 17 8-8-1 32
4 GKS Bełchatów 18 8-8-2 32
5 Olimpia Grudziądz 18 9-4-5 31
6 Stal Stalowa Wola 18 8-3-7 27
7 Górnik Łęczna 17 7-5-5 26
8 Resovia Rzeszów 18 7-5-6 26
9 Ruch Chorzów 18 6-6-6 24
10 Znicz Pruszków 18 6-6-6 24
11 Skra Częstochowa 18 6-3-9 21
12 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
13 Gryf Wejherowo 17 5-4-8 19
14 Siarka Tarnobrzeg 18 5-3-10 18
15 ROW 1964 Rybnik 18 3-8-7 17
16 Pogoń Siedlce 18 4-4-10 16
17 Rozwój Katowice 17 4-4-9 16
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (820)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Limanovia Limanova (1:1)
2014-11-22
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 9 252 razy
Korona Kielce - STAL (1:0)
2004-05-22
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 10 601 razy
Tur Turek - STAL (1:0)
2007-09-15
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 17 397 razy
STAL - Błękitni Stargard Szcz. (0:1)
2016-05-11
Ilość zdjęć: 16
Wyświetleń: 4 829 razy
Osób Online: 12 / Czas gen. strony: 0.0827
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |