Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Podziękowania dla sklepu sportowego Maraton w Stalowej Woli

Podziękowania dla sklepu sportowego Maraton w Stalowej Woli

Piłkarze oraz trenerzy pierwszej drużyny piłki nożnej ZKS „STAL” STALOWA WOLA składają ogromne podziękowania Panu Mieczysławowi Sowa, właścicielowi sklepu sportowego „MARATON” w Stalowej Woli , za okazaną pomoc .

 
Przez ostatnie 3 lata Pan Mieczysław Sowa nieodpłatnie przekazywał piłkarzom „Stalówki” odżywki izotoniczne .
 
Liczymy na dalszą współpracę .
 

Drużyna piłki nożnej „Stal” Stalowa Wola .

Komentarze (39)

~Nisko | 2008-10-14 09:39

proszę o kontakt osobę organizującą wyjazd na mecz Polski w Bratysławie.nr 501477708.Admin jeżeli możesz podaj ten numer do Ł.gościa który na GKS kręcił dopingiem. Bo nie wiem czy on te stronę odwiedza a miał on do mnie zadzwonić ale się nie odezwał a wyjazd jest podobno dzisiaj wieczorem.Z góry dzieki

~taki tam | 2008-10-14 10:29

koszykarzom by sie jeszcze przydalo bo cos im nie idzie nawet kontrakty po 7 tys nie pomogly

~z krytej | 2008-10-14 10:56

bo wtym mieście liczy się tylko piłka!!!

~c-r | 2008-10-14 12:05

odżywki??????!!!!!! , jak jedzą tak grają....... a gdzie jaja boczek smietana sery słonina karkowa golonka ect i... ew nasiona dyni slonecznika/by nie miec skutczy/

~Stal | 2008-10-14 12:18

ciekawy pomysł z taśmą i to tanią » http://www.allegro.pl/item454281135_.....

~stalowiec | 2008-10-14 12:30

Mam pytanie do organizatorów,czy będzie organizowany wyjazd autokarowy na puchar Polski do Sanoka 29 bm.Jest to środa i mecz o 14,tak więc dużo ludzi co by pojechało,musi wcześniej poustawiać sobie plany ,no ewent.w pracy pozamieniać się na zmiany.Bardzo bym prosił ,żeby to było wiadome wcześniej,a nie na ostatnią chwilę na 3 dni przed meczem.Mam nadzieję,że pojedzie Nas tam sporo,w końcu musimy pokazać ,kto rządzi na Podkarpaciu,jedyny minus to małA klatka na 250 osób,gdyby Nas miało jechać więcej,to trzeba ewent.coś z klubem z Sanoka wynegocjować,żeby te 100 więcej wpuścili.Mecz ten mimo ,że pucharowy,jest b.ważny,bo gdy przejdziemy dalej,możemy trafić na Legię,Lecha,Wisłę,Za brze,a tu będzie już mecz i rewanż.Wiadomo,że na wyjeżdzie Nasi grajkowie baty z taka grą,ale przecież dla Nas to jest zajebista szansa pokazać się na wyjeżdzie w którymś z tych klubów.Zmierzymy się na trybunach z ekipą z górnej półki,myślę,że w ciul ludzi by pojechało np na taką Wisłę.Ale najpierw Nasze gwiazdy muszą pokanać amatorów z Sanoka,a z tym będzie niestety ciężko.

~White | 2008-10-14 12:34

c-r , gratuluje ....... ze nie masz pojecia o odzywianiu sie sportowca ...... sądząc po twojej wypowiedzi po prostu jesteś grubym "dzieckiem" któremu dokuczaja w szkole ..... o ile jestes na tyle mobilny zeby do niej dojsc ....

"jak jedza tak graja" - chciałbym zobaczyc jak ty grasz .... pewnie nie masz pojecia odnosnie pilki noznej tylko chcesz udawac znawce , ale jednak wiele ci do niego brakuje .




~obiektywny25 | 2008-10-14 12:49

Mam tego dość co wyjazd jedziemy i sie mobilizujemy to plecy juz niedługo i bedzimey na przedostaniej pozycji.

Jak nie wygraja ze Zniczem i poźniej jak na wyjedzie przegraja nie jeżdze dalej.To samo bedzie kilku moich kumpli. okolo 10.

Ja wykładam ciężko zarobione pieniądze wstaje rano a tu w kulki gra klub i piłkarze. Nie to zebym sie żalił i żeby mi jakiś jaden z drugim później odpisał nie musisz jeździć ale ja jeżdze juz kilka lat ale ostatnio mam tego dosyć. Tak sie mobilizujemy jak nigdy i co nam piłkaże daja w zamian.
To nasze pieniądze tak samo jak u siebie. Nie bedzie wiecej ludzi jak nie zaczna grać.
W klubie powinna być przerpowadzona jakas akcja i spotkanie z piłkarzami i zarządem. Trener musi postawiać warunek 5 nowych piłkarzy bo spadniemy!!
Taka prawda mamy najgprszy skład narazie gra 13 zawodników.
Albo wywieśmy jakiś transparent na Zniczu!!!

"Zabrajcie na takim poziomie jak wasi wierni Kibice przychodzą i i jedzą na wyjazdy to bedziecie na czubie tabeli" coś w tym styu.

Bo co teraz nasi graja i jaki maja skład jak nie ma Karcza to II liga!

~zks | 2008-10-14 12:58

Popieram gościa wyżej,ale nie we wszystkim.Co do rozmów,to w klubie muszą po męsku pogadać,jak również My kibice też moglibyśmy włączyć się do rozmowy,przecież to dla Nas grają,a My za nimi jeżdzimy i trochę ambicji i walki chyba mamy prawo wymagać ,co nie?W klubie powinna nastapić jakś rewolucja,bo tak dalej nie może być.A trans o jaiejś treści co do ambicji naszych grajków na pewno przydał by się na najbliższym meczu.Gieksa też śpiewała na swoich mać gieksa grać i jakoś nikt z piłkarzy się na nich nie pogniewał i po meczu do nich podeszli.Tylko nasze gwiazdy są takie obrażalski,że nić im nie wolno powiedzieć,czas to zmienić!

~malakonterka | 2008-10-14 13:01

ci wierni kibice niech spreza sie czasem na taki mecz jak np. z turkiem bo jak cos nie widzialem ich ,a moze sie myle...? niech mnei ktos poprawi,na gks-sie bylo zajebiscie ale w kazdym meczu jest tak samo?chyba raczej nie

~1938 | 2008-10-14 13:19

Napewno będą organizowane wyjazdy do Płocka, Sanoka i Opola. Więc panowie mobilizacja! Są to ważne jak i ciekawe wyjazdy na których musimy się dobrze pokazać. C*uj z wynikami, STAL TO MY!

~zzz | 2008-10-14 13:49

Lubińskie Zagłębie od zawsze mogło liczyć na wsparcie swoich sympatyków. Jednak pomimo kary, jaka została nałożona na klub za udział w aferze korupcyjnej, frekwencja na stadionach, gdzie gra Zagłębie nie spadła.Lubińska publiczność udowodniła, że jest ze swoim klubem na dobre i na złe. Z każdym meczem przychodzi coraz większa liczba ludzi.

Klub, chcąc podziękować wszystkim kibicom, wyszedł z inicjatywą, by spotkać się z nimi w klubie Pod Muzami i wspólnie raz jeszcze przeżyć ważniejsze momenty z ostatniego czasu.

Spotkanie będzie doskonałą okazją do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami, które dotyczą klubu. Każdy, kto się na nie wybierze, będzie miał okazję zadać pytanie piłkarzom czy trenerowi Dariuszowi Fornalakowi.

Spotkanie odbędzie się 15 października 2008 godz. 18.00, w klubie Pod Muzami w Centrum Kultury Muza.....u nas gamonie z zarzadu i pilkarzyki nigdy na to nie wpadna..

~zks | 2008-10-14 13:53

zaczyna się.niedługo będą dziękować piekarniom za bułki,elektrowni za prąd,rozlewni piwa za skrzynke po meczu itd...brawo działcze za to bagno co się dzieje tutaj

~czesc | 2008-10-14 13:56

Moze ktos sie wypowiedziec o tym meczu reprezentacji w Bratyslawie? Nie mam biletu. bedzie mozna kupic tam? Jest organizowany wyjazd z stw? Bardzo prosze o info chcialbym pojechac na ten mecz, dzieki

~c-r | 2008-10-14 13:58

White- lepiej jest nic nie wiedziec niz wiedziec ZLE !!!!! A Ty wiesz jednak żle.
Tłuszcz to wodór, weglowodan to wegiel i woda. Jaki naped wolisz??? - ja ten pierwszy.
A teraz najwazniejsza sprawa- bez wzgledu na to co jesz, wodór/tłuszcz /jest paliwem dla nas-ludzi. Jeśli go nie zjesz organizm musi go wytworzyć- po co więc robota głupiego- biochemia/tu się wiecej nie da/

~bzc | 2008-10-14 14:02

Jest organizowany wyjazd do Bratysławy. Był ogłaszany w Katowicach.

~www | 2008-10-14 14:06

wy tu o jedzeniu a wspomnijcie o piciu!przecież piłkarzyki nasi to 80% alkoholicy więcej piją jak jedzą.i żadne jedzenie im nie pomoże jak bedą tyle chlać

~Skinhead | 2008-10-14 14:10

zamiast grac to sie bawia ja nie moge normalnie oni jacys są pojebani

~oklll | 2008-10-14 14:11

Ok gadajcie sobie co chcecie ale ja w tym sezonie na wszystkie wyjazd z dojazdem, biletem, posiłkami wydałem juz 600 zł.
I wkurza mnie to juz a z wyjazdów oprócz scyzoryków nic nie wygraliśmy.
Nie obchodzi mnie koles co pisz Stal to My. Ja nie chodze i nie jeżdze na mecze charytatywnie lub zeby sie pokazać ze nas wiecej jest.
Dla mnie liczą sie wyniki przedewszystkim i ze jestem z Stalówki. Pozatym ze jest wyjazd rzecz swieta g.. mnie to obchodzi bo za długo żyje na tym świecie.
Po prostu niebędzie wyników nie bede jeździł. Na ten sezon juz sobie daje spokój.
Za te pieniądze mogłem sobie kupic doś co by mi przydało sie przez lata. A co mi stalowka daje na wyjazdach to tragedia oprócz Kielc to tylko wstyd.
Jak by wygrali w Kielcach, Widzewie - remin, Wygrana w Katowicach, Wygrana w Ząbkami, Zabierzowem inaczej na to bym patrzył. Teraz daje sobie na wstrzymanie.
Nie jestem sezonowcem jeżdze od 13 lat ale to co odprawiaja piłkarze to żenda!
Jak zaczna grać wróce na wiosne!

~as | 2008-10-14 14:24

oklll wlasnie jestes typowym sezonowcem uswiadom to sobie jezdza na wyjazdy najwierniejsi kibice bez wzgledu na wyniki a ty jestes sezonowcem ktory jezdzi kiedy mu pasuje po to sie jezdzi zeby raz na dwa trzy lata przezyc taki mecz jak w kielcach

~Ucho | 2008-10-14 14:43

Trenerze Łach: jaki sens jest jechać kilkaset kilometrów, płacić za taki wyjazd kilka tysięcy złotych, żeby wyjść na boisko i od początku mieć jeden cel: PRZEGRAĆ JAK NAJMNIEJ! Przecież, to gołym okiem widać, że obecna Stal na wyjazdach nie walczy o nic innego! Ba! Oni nawet nie próbują walczyć, tylko byle odbębnić mecz i wrócić do domu. Kto oglądał ostatnie wyjazdowe wyczyny naszej drużyny, to chyba zauważył to samo. Jeżeli Pan tłumaczy, że ma Pan taką słabą drużynę, nie ma kasy na to czy tamto, to pytam się: po co Pan firmuję tą kichę swoim nazwiskiem? Nie jestem jakimś laikiem, trochę się na tym znam. Sport uprawiam od dziecka, a lat mam trochę i zawsze byłem przekonany, że postawa godna sportowca, to tylko taka, którą dąży do zwycięstwa, nawet z dużo lepszym przeciwnikiem! Jeżeli ktoś kalkuluje zawsze przegrywa! To charakteryzuje tzw "polską szkołę trenerską", która zawsze oparta była na układach, a punty zdobywało się przy zielonym stoliku. Otóż czasy się trochę zmieniły. Nawet Beenhakker, mówił po ostatnim meczu kadry, że najlepszą obroną jest atak, a nie murowanie własnej bramki.
Ja się na taką Stal nie zgadzam! Owszem porażki są jak najbardziej wkalkulowane w rywalizację sportową, ale styl też jest ważny. Jeżeli moja drużyna przegrywa mecz, zostawiając serce na boisku, jestem z niej dumny! Natomiast jeżeli moja drużyna przegrywa, bo trener mówi, że po prostu jest słaba i zawodnicy się z tym godzą, nie podejmując walki, to ja się z tym nie zgadzam! Jeżeli ktoś mówi, że jesteśmy słabsi od Jastrzębia czy Katowic, to też się nie zgadzam!!! Gdybyśmy takie drużyny dorwali u siebie (nie mogę pojąć co to za różnica, grać u siebie czy na wyjeżdzie) i zagrali "tylko" swoje, to wygralibyśmy 3-0. Ale jak przed meczem ustala się, że gramy o najniższy wymiar kary, no to przepraszam...nigdy i z nikim, nie wygramy.
No właśnie, co powoduje, że na wyjazdach gra się inaczej i co na to topowe drużyny świata? Bo boisko jest 2m szersze, piłka jest niedopompowana? Sędziowie, to owszem jest jakaś wymówka, ale już bardzo rzadko.
Dzięki za uwagę, myślę, że mnie zrozumieliście!

~ech | 2008-10-14 14:44

ja nie bylem bzc w katowicach wiec moze ktos powiedziec cos wiecej?

~info | 2008-10-14 14:47

Wyjazd na Słowację tel. 514417342 (Orzech)

~ssd | 2008-10-14 14:48

dzieki stary

~do as | 2008-10-14 14:52

moze wedlug ciebie i jestem ale na wyjazdach dam ze rekę uciąc nie byłeś wiecej razy odemnie!
Tyle w temacie i mam swoje zdanie na gre naszej drużyny i na to ze ja płace i wymagam. Ty nie jeździsz i nie płacisz a jak jeżdzisz to w tym sezonie!

~St | 2008-10-14 15:01

~ass | 2008-10-14 15:20

kto jedzie na slowacje i ma wolne miejsca prosze o odpowiedz

~saddam | 2008-10-14 16:10

ucho poparcie 100%

~do ass | 2008-10-14 16:36

MIAŁEŚ NAPISANE!!!!!


info | 2008-10-14 14:47|

Wyjazd na Słowację tel. 514417342 (Orzech)

~zuzek | 2008-10-14 16:44

zgadzam sie w 100% z Ucho, trzeba wkoncu glosno wykrzyczec co nas Kibicow boli i co nam przeszkadza. Jesli juz Pilkarze wychodza na murawe to niech graja!! a nie spacery sobie urzadzaja i osmieszaja tylko Klub! Juz wczesniej bylo pisane , ze oni wogule nie wlacza, nawet nie probuja i to golym okiem widac!!! lepiej wogule nie wychodzic na murawe niz odwalac takie przedstawienie . I jeszcze jedno to wstyd ze nawet nie maja tyle honoru zeby podejsc do kibicow i podziekowac za doping !!! naprawde wstyd! onie tez sie tlukli ladnych pare godzin zeby ich wspomoc, a Pilkarze nawet nie potrafia sie zdobyc na jakikolwiek gest no moze oprocz klaskania w lapki schodzac do szatni.... powinni sobie czytac te opinie kibicow i czasami pomyslec troszke i moze jednego czy drogiego to zmobilizuje...tu nie chodzi o obrazanie ich tylko o mobilke ale mobilke w 100 % dla Stalowki, dla Kibicow noi dla wlasnej satysfakcji........W stawaj i WALCZ Stalowko!!!!!!!!!!

~16 | 2008-10-14 18:07

Wszysy idziemy na mecz z Proszkowem bo coraz slabiej graja pilkarze a to sie moze zle skonczyc
wiec nie ma co plakac ze przegrywaja tylko idziemy na mecz i glosnym dopingiem wspieramy pilkarzy
Co niektorzy to widze ze olewaja takie mecze bo przeciwnik jest chu*owy
na ostatnim meczu u siebie nie bylo dopingu i az sie nie chcialo siedziec i ogladac tego mecz przypominal sparing ;(

~sssss | 2008-10-14 18:36

#################### ###############

» http://pl.youtube.com/watch?v=UYdsmGNWq7c

################## ################

Zapowiedź meczu Wisła Płock - Stalówka

~zacofany? | 2008-10-14 19:43

jeste starszym kibicem i nie bardzo rozumiem w jaki sposob pilkarz ma dziekowac za kibicowanie,nie wiem moze teraz sa jakis nowoczesne podziekowania ,jakis uklad taneczny albo cos w tym stylu,moze pokazy akrobatyczne albo spiewy w chorkach,podpowiedzc ie mi bo chyba jestem z tym do tylu

~do Admina | 2008-10-14 20:00

Wyjazdy wyjazdami, ale proszę Admin daj okno na stronie głównej o meczu w sobotę. W końcu sytuacja jest kiepska w tabeli i potrzeba żebyśmy wszyscy stawili sie na młynie licznie i głośno dopingowali. Jak nie to znaczy że nam nie zależy na meczach z dobrymi drużynami w I lidze . WSZYSCY NA SEKTOR!!!!

~Garnek | 2008-10-14 20:02

zgadzam sie z toba, moze powinni podchodzic i piwo rozdawac heh normalnie ubaw mam z tych wpisow

pozdro dla starej gwardii

~aaaaa | 2008-10-14 20:55

W tamtym sezonie w 4 ostatnich meczach zdobylismy 10 punktow moze w tym tez tak bedzie :D oby bylo polowe z tego

~:). | 2008-10-14 21:02

zacofany? : nie chodzi o jakieś układy taneczne.. wystarczy podejść pod sektor i podziękować, klasnąć w ręce, chyba to nie takie trudne dla piłkarzy ;)

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Odra Opole (1:1)
2007-04-01
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 13 735 razy
STAL - Legionovia Legionowo (2:0)
2013-09-07
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 16 877 razy
Piast Gliwice - STAL (4:1)
2007-04-27
Ilość zdjęć: 13
Wyświetleń: 21 369 razy
Sandecja Nowy Sącz - STAL (1:0)
2001-09-08
Ilość zdjęć: 4
Wyświetleń: 8 964 razy
Osób Online: 15 / Czas gen. strony: 0.0321
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |