Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wyjazd na mecz Wisła Płock - Stalówka

Wyjazd na mecz Wisła Płock - Stalówka

W najbliższą sobotę czeka nas przedostatni wyjazd na mecz ligowy w tym roku. Miejmy nadzieję, że podtrzymamy dobrą serię wyjazdową i zameldujemy się w Płocku w niezłej liczbie mimo iż nasi piłkarze nie grają ostatnio na miarę naszych oczekiwań. Koszt wyjazdu to : 30 zł + 15 zł bilet na mecz. Zbiórka 9.00 wyjazd 9.30.

Komentarze (38)

~... | 2008-10-20 23:26

Stalo grac...

~os.Flisakow! | 2008-10-21 10:01

nie wiem nie rozumiem paru rzeczy, nie chcesz to poprostu nie jedz i po sprawie a Ty jeszcze zniechecasz innych ludzi do tego i sie martwisz pozniej ze bylo nas max 100 i komenatrze typu gdzie CI kibice gdzie kibice z Motoru Widzew etc. to jest chore i smieszne. nie chcecie nie jezdzcie nikt nie bedzie was prosil. Ci co maja pojechac i tak pojada bez zadnego zachecania i mobilizacji to jest oczywiste

~Lolek | 2008-10-21 12:42

Podobno znany jest już wynik tego spotkania - Wisła - Stal 3:0 i oby nie było więcej!! Jedyny punkt jaki w obecnej sytuacji kadrowej może zdobyć Stal Stalowa Wola to punkt wywalczony po bezbramkowym remisie z Wartą Poznań - okrutne ale prawdziwe!

~sprzedam | 2008-10-21 14:18

sprzedam koszulke STALÓWKI kontakt gg:8741289

~eee | 2008-10-21 14:48

ADMIN TEN DEBIL LOLEK ZA TAKIE COS POWINIEN DOSTAC BANA NA CALE ZYCIE

~fanStali | 2008-10-21 14:49

Sami sobie sa dzialacze winni ze maja taka a nie ina sytuacje kadrowa.Kiedy bedzie gotow do gry Karcz? Cos co tydzien ma grac a nie gra, zaczyna chyba krecic jak Salami w zeszlym roku.Kolejna kretota Jezewski,tez ma ciagle kontuzje i ma grac i nie gra.Po cholere sciagaja takich obibokow.Pozbycie sie Iwanickiego i Palkusa bylo najwiekszym bledem dzialaczy od momentu zatrudnienia Mikulskiego.Jak nie zobacze mlodych ambitnych podobno walczakow w meczu z Plockiem to dowidzenia po rundzie jesiennej dla nich.Ten mecz nie ma co mowic i tak przegramy bo z ta taktyka oby najmniej przegrac szans na jakiekolwiek punkty nie mamy.Lach znow nastawi sie pewnie na punkcik i bedize murowal bramke.A ze taka taktyka gowno daje to wynik nie moze byc inny.

~neo | 2008-10-21 15:27

mam pytanie jaki był doping na meczu w sobote

~do -eee | 2008-10-21 15:53

bedziesz bity w banie przez cale zycie:P

~lk | 2008-10-21 16:07

pytanie troche poza tematem - kiedy bedzie zwrot za widzew?

~do wyzej | 2008-10-21 16:10

wzrot kasy byl na jastrzebiu i katowicach!

~kibic | 2008-10-21 16:44

A jak ktos nie jechal??

~stw | 2008-10-21 16:51

A Karcz znow nie zagra bo będzie "kontuzjowany" bawil sie w DVD?

~rower | 2008-10-21 17:41

a chuy cie stary opchodzi co on robi po meczu, ma ochote isc do dvd to gówno ci do tego-lebiej zabierz sie za odrabianie lekcji!

~rower | 2008-10-21 17:45

opchodzi-->obchodzi

~edi | 2008-10-21 17:57

budowa nowego stadionu opóźni się,bo zarząd chce powołać sekcję żużlową,i będzie konieczna zmiana projektu stadionu.Info nie potwierdzone,ale sąsiad pracuje w magistracie i mówił,że są luźne rozmowy albo o powołaniu sekcji od podstaw,albo przeniesieniu z innego miasta klubu 2ligi żużla.Licza na poprawę frekfencji i duże wpływy z biletów i reklam.Jak ktoś coś slyszał to niech napisze.

~zks_fan | 2008-10-21 18:12

kolega jaką Ty masz zabawę w DVD ?? jest to pub a nie dyskoteka , na piwo może pójść każdy.

~ja | 2008-10-21 18:19

Kilka dni temu fani Cracovii Kraków zakończyli zgody z Koroną Kielce, Stalą Mielec, Czarnymi Jasło oraz Victorią Zizkow. W dniu wczorajszym, trwającą kilkanaście lat zgodę z Polonią Warszawa (trwającą od sezonu 1974/1975) kończą sympatycy Arki Gdynia. Powodem większości z tych decyzji, był brak kontaktów, oraz wspólnych perspektyw działania na płaszczyźnie kibicowskiej.

~KMO | 2008-10-21 18:21

to by było dobre,oby to była prawda i sie udało- ale widząc w naszym regionie nikłe zainteresowanie "czarnym sportem"obawiam sie czy wypali??,u nas ludzie nie znaja sie na żużlu może nie być takiego zainteresowania- obym sie mylił??w każdej plotce jednak coś prawdey jest - ja osobiście domniemam że- byc może firmy związane z przemysłem motoryzacyjnym których w naszym regionie jest sporo są zainteresowani sponsorowaniem tego typu sportów

~bon | 2008-10-21 19:31

salami ma kontuzję albo znowu udaje jak to siędziało wcześniej info 100%

~zks | 2008-10-21 20:01

Są jakieś kontuzje w Stalówce ? Skład nie mamy za szeroki więc to jest ważne pytanie ? pozdro

~tylko Stal | 2008-10-21 20:19

Pewnie się znów Abelkowi nie chce jechać do Płocka,dlatego symuluje,ale ja się Jemu nie dziwię i tak mam szacun do niego,w tym sezonie jeden z lepszych grajków w Stalówcw.A to,że nie ma z kim grać ,bo Walat i Adamczyk to sieroty,to chłopaka tylko zniechęca,bo nie może wykazać swoich możliwości.Podań od Treli i Krawca też ma nie za wiele,więc dlatego nie strzela bramek ,bo i z czego.Widzę,że atmosfera w drużynie jest fatalna ,nikomu się nie chce grać,każdy ma kontuzję lub udaje,czuję ,że Stalówka jako drużyna po tej rundzie się całkowicie rozsypie.A tak jeszcze było pięknie 2 mies.temu,kiedu pyknęliśmy Koruptera na wyjeżdzie,a po meczu odbyła się msza św.,a piłkarze po meczu wychodząc na rozruch śpiewali z Nami piosenki Stalówki i dziękowali za doping.Nigdy w życi bym wtedy nie przypuszczał,że z tych pięknych chwil to wszystko może zmienić się tak diametralnie i teraz po 2 mies. nikomu nie zależy na utrzymaniu Stalówki w 1 lidze,ani piłkarzom,ani dupkom z zarządu,a naawet większości sezonowym kibicom.Szkoda ,że to wszystko w Stalówce tak szybko umiera.A mogło by jeszce być dobrze,wystarczyło wygrać ze 2 mecze z Dolcanem i Turem i sytuacja nie była by taka beznadziejna.Naprawd ę szkoda,nie mogę jako kibic się z tym pogodzić.

~kriu777 | 2008-10-21 20:44

Panowie poczytajcie Mafie fryzjera i juz wiadomo o co chodzi kasy nie ma nie ma wyników

~fanatyk | 2008-10-21 20:51

gdyby naprawdę chcieli tu zrobić jakiś żużel to byłby to koniec świata. Co za idiota takie bzdury wygaduje ?

~bbbb | 2008-10-21 21:00

prawda jest taka ze w stali od czasow ekstraklasy kasy nie bylo i nie bedzie. awans jest tylko dzieki adamusowi i wychowankom ktorych dzieciarnia z mlynu wyk......ala ale taka prawda. kazdy trener chce 20 rownorzednych zawodnikow z wyzszej polki, fizjologa, obozy przed sezonem ale stali na to nie stac bo po pierwsze lesne dziadki z zarzadu nic nie robia oprocz zmiany prezesa w momencie gdy wszystko bylo ok, (oczywiscie z uporem maniaka twierdza ze czekaja na sponsora ktory zbawi stalowke pijac gorzale w kanciapie na MOSIRze), a miasto z pseudo prezydentem zawzielo sie zeby ich wykonczyc wmawiajac wszystkim ze kosz jest wazniejszy niz pilka (straszac nawet ze biedna stal bedzie placila dzierzawe za kozystanie z obiektow do miasta) i dzieki konfliktowi na lini pseudo prezydent lesne dziadki wszystko zostanie rozje............... .........bane w pyl.OBYM SIE MYLIL

~wyjazdowicz | 2008-10-21 21:01

Mam pytanko,nie bedzie zapisów na wyjazd tak jak zawsze? Proszę o info

Hej Stal

~lolek | 2008-10-21 22:10

Nie jarajcie sie SADIONEM BO W ZYCIU GO NIE BEDZIE!!! TO CZYSTE GADANIE CIAGLE GADANIE NIE PRZELOZY SI ENIGDY NA NOPWY STADION W STALOWEJ WOLI ANI JAKIS ZUZEL - OBUDZCIE SIE! ROBIA W SZYSTKICH W BAMBUKO A WY KUPUJECIE KAZDA BAJKE JAKA WAM PODSUNA! Ps. CO ZE SPOLKA AKCYJNA!??? TEZ ROBIA WSZYSTKICH W BAMBUKO!

~Stal | 2008-10-21 22:49

Weźcie sie wkońcu ogarnijcie i nie wpisujcie takich pierdół. Nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale.

~do bbbb | 2008-10-21 23:38

To popatrz kolego na wyniki koszykarzy. Ida leb w leb z kopaczami. Sport w Stalowej Woli schodzi na psy. Popatrzecie na taki TBG. W kosza cisna, w noge 4 liga ale stac ich na wiele wiecej. A co u nas?

~Kibic Z | 2008-10-22 00:45

Siarka to się nadaję do TARCIA CHRZANU !!
Stalówka Na Zawsze !!!!!!!!!!
Czy Wygrywasz Czy Nie .............. !!!!!!!!!

~Kibic Z | 2008-10-22 00:45

Siarka to się nadaję do TARCIA CHRZANU !!
Stalówka Na Zawsze !!!!!!!!!!
Czy Wygrywasz Czy Nie .............. !!!!!!!!!

~WIERNY | 2008-10-22 02:26

WSZYSCY NA MECZ !!!!! POKAZMY ZE JESTESMY I NA DOBRE I NA ZLE !!! LICZY SIE DOBRA ZABAWA!!! A STADION W PLOCKU JEST ZAJEBISTY WIEC NAPEWNIO ZACHECA :d

~na nic | 2008-10-22 09:22

po co na mecz jachać do płocka jak i tak przegrają i tak to wiadome nie przeciesz teraz pogadać z trenerem sobie morzna oni mecze sprzedaja

~kibic | 2008-10-22 12:05

są jakieś zapisy na mecz do Płocka??

~ten bbb | 2008-10-22 15:40

ten bbb to jakiś pierdolnięty koleś jest. Pisze o sukcesach sportowych Tarnobrzega hehehe

~nafciarz | 2008-10-22 18:53

czekamy na Was!:) Zakladowy Klub Sportowy WISŁA PŁOCK!!!!!! Zakladowy Klub Sportowy WISŁA PŁOCK!!!!!!Zakladowy Klub Sportowy WISŁA PŁOCK!!!!!!

~do na nic | 2008-10-22 21:34

E koles jestes jebanym sezonowcem jezdzisz tylko dla wygranej !!!... Tu sie wiecej liczy niz tylko wygrana...

~sdsd | 2008-10-24 20:07

sdsdssdsDF A FD A

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Puszcza Niepołomice (1:0)
2015-09-19
Ilość zdjęć: 32
Wyświetleń: 15 418 razy
STAL - Sandecja Nowy Sącz (2:0)
2009-09-16
Ilość zdjęć: 24
Wyświetleń: 42 691 razy
Concordia Elbląg - STAL (0:2)
2014-05-21
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 8 147 razy
Radomiak Radom - STAL (1:1)
2013-11-16
Ilość zdjęć: 15
Wyświetleń: 10 050 razy
Osób Online: 18 / Czas gen. strony: 0.23616
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |