Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stal nie poradziła sobie z amatorami z Sanoka!!!

Stal nie poradziła sobie z amatorami z Sanoka!!!

Co za wstyd! Piłkarze pierwszoligowej Stali Stalowa Wola zmarnowali ogromną szansę na awans do ćwierćfinału Pucharu Polski, odpadając w Sanoku z zaledwie czwartoligową, miejscową Stalą w spotkaniu 1/8 finału rozgrywek.
 

Stal Sanok - STAL STALOWA WOLA 2:0 (0:0).

Bramki: 1:0 Marek Węgrzyn 55, 2:0 Marcin Borowczyk 72.
Stal Stalowa Wola: Wietecha - Wieprzęć, Piszczek, Bartkowiak, Sałek - Walat, Krawiec, Uwakwe (46 Szlęzak), Trela - Salami, Adamczyk.
 

Stalowowolanie skompromitowali się w Sanoku na całej linii. Choć grają o trzy klasy rozgrywkowe wyżej, dali sobie wbić aż dwa gole czwartoligowcom. I nie ma znaczenia, że rywale sprawili już nie jedną sensację w Pucharze Polski, bo nasi akurat dobrze o tym wiedzieli.
 

GEST KOZAKIEWICZA


Sanoczanie, lider czwartej ligi podkarpackiej, dwa lata temu ograli w pucharowym meczu Legię Warszawa, a w tym sezonie Widzew Łódź. Dlatego nasi piłkarze zastrzegali, że ich nie zlekceważą. Co z tego, skoro nie potrafili amatorom strzelić nawet gola, a grali przecież, z małymi wyjątkami, prawie w podstawowym składzie. Z powodu kontuzji nie mogli wystąpić Jonasz Jeżewski, Kamil Karcz, Jacek Maciorowski, Jakub Ławecki i Krystian Lebioda, ale pozostali powinni sobie poradzić. Tymczasem narobili klubowi tylko wstydu na całą Polskę.
 

Szansa na to, by po raz drugi w historii awansować do ćwierćfinału Pucharu Polski - stalowowolskiej drużynie udało się to w 1992 roku - została bezprzykładnie zmarnowana. Kibice w Stalowej Woli cieszyli się, że może przyjechać do naszego miasta Lech Poznań czy Legia Warszawa. Piłkarze jednak z nich zakpili i pokazali im "gest Kozakiewicza”…
 

RATOWAŁ SYTUACJĘ 
 

Przyjezdni mogli dać z siebie wszystko, bo kolejny ligowy mecz czeka ich dopiero 8 listopada, z Odrą w Opolu. Do Sanoka wspierać ich przyjechała także ponad stuosobowa grupa najwierniejszych kibiców, do zespołu wrócił pauzujący ostatnio w lidze za kartki Longinus Uwakwe. Jednak już w pierwszej połowie było źle, Tomasz Wietecha musiał ratować sytuację po strzałach Fabiana Pańki, Rafała Nikodego i Macieja Kuzickiego. Szansę mieli i stalowowolanie, ale Abel Salami zmarnował "setkę”, sędzia nie uznał też gościom gola po strzale Piotra Adamczyka, dopatrując się spalonego. A po zmianie stron było już tylko gorzej. W 55 minucie trafił do siatki z pola karnego Marek Węgrzyn, po błędzie Adriana Bartkowiaka. A wynik ustalił strzałem z 25 metrów pod poprzeczkę Marcin Borowczyk.

Źródło: echodnia.eu

Komentarze (68)

~Stalowka | 2008-10-30 07:35

Wstyd!Wstyd! nie zdziwil bym sie jak by przyjechal pilchów i dojebal nam z 4:0

~klia | 2008-10-30 07:41

nom wstyd i tyle

~Kris (Sanok) | 2008-10-30 07:52

Przegrywać trzeba umieć

Po meczu piłkarze obu Stali byli w zupełnie różnych nastrojach. Ci z Sanoka wybuchnęli radością, a ci ze Stalowej Woli schodzili do szatni ze spuszczonymi głowami. Bramkarz gości Tomasz Wietecha krótko powiedział, że w pojedynku obu drużyn nie było widać różnicy trzech lig. Mimo porażki kapitan "Stalówki" miał odwagę porozmawiać z dziennikarzami. Tej z kolei zabrakło trenerowi przyjezdnych Władysławowi Łachowi, który rzucił tylko: - Przegraliśmy. Niech pan sobie napisze, co pan chce. Gdy nalegaliśmy z kolegami z innych redakcji na krótki komentarz, trener Łach rzucił jeszcze kilka słów w naszą stronę i uciekł do szatni.

Szkoda, że szkoleniowiec Stali nie miał odwagi porozmawiać o meczu, w którym jego drużyna przegrała z grającą trzy ligi niżej swoją imienniczką z Sanoka. Nam, dziennikarzom, nie potrzeba jego komentarza, ale trener Łach mógłby pomyśleć o kibicach, których - być może - interesowałoby zdanie trenera ich drużyny na temat słabej postawy zespołu.

Źródło: Gazeta Wyborcza Rzeszów

~Volzerex | 2008-10-30 07:54

nie oszukujmy się, poziom piłki nożnej w Polsce jest żenujący, wiec 3 liga a 1 liga? jeden kij...

~yellow | 2008-10-30 08:03

wstyd wstyd Wieprzec pamieta extraklase niech opowie kolegom w szatni jak ogrywało sie Legie.........chodze na piłke około 20 lat i nie moge wytrzymac jak cały kraj z nas smieje....

~... | 2008-10-30 08:16

proponuje nie wpisywac w komentarzach zadnych pomysłów typu protest czy cos bo to i tak nic nie zmieni. Poczekajmy na info moze ktos z osób tzw kumatych który ma posłuch poda jakis info odnosnie protestu czy co robimy a wszystko ukarze się w newsie. a jezeli nic sie nie ukarze to tyle w temacie.
Mi jako kibicowi który całe swoje zycie chodzi na Stalówke zalezy na dobru klubu i uwazam ze trzeba zrobic porządek przedewszystkim z działaczami a potem z piłkarzami takie jest moje zdanie. I PRZYSIEGAM JEZELI STANIE SIĘ TAK ZE NASZA STALÓWKA PO TEJ RUNDZIE NIE BĘDZIE ISTNIEC ALBO PO SEZONIE SPADNIEMY O KLASE NIZEJ ZNAJDE OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA TO!!!I MAM NADZIEJE ZE MY KIBICE ZROBIMY PORZADEK Z HOŁOTĄ!!!

~lol | 2008-10-30 09:16

niewazne czy jakies info sie ukaze czy nie sam jestes kibicem i widzisz co siedzieje wiec zrobisz co uwazasz za sluszne JA NIE ide na zaden mecz do konca tej rundy w ramach PROTESTU

A jeliwolisz byc manipulowany przez TZW kumatych i spiewac"nic sie niestalo" to wybacz ...... zenada

~D. | 2008-10-30 09:24

Czyli jestes tzw. piknikiem - kibicem ktory chodzi tylko gdy druzyna wygrywa, a gdy jest kryzys spina sie na necie i oznajmia wszem i wobec ze nie bedzie chodzil na mecze. Kogo to interesuje powiedz czy ty bedziesz chodzil czy nie. Widac ze jest problem z druzyna to trzeba cos dzialac, ale po co lepiej poklikac sobie na stronie ze jeden z drugim wymyslili ze nie przyjda na mecze to moze dzialacze i pilkarzyki za wami zatesknia i wysla wam listy z prosba o przyjscie na stadion. Ja nie wiem co wy k.. palicie ale chyba nie macie pojecia o rzeczywistosci kibice sukcesu.

~D. | 2008-10-30 09:29

I jeszcze jedno, jak druzyna spadnie zobaczymy wtedy ile bedzie ludzi na stadionie i czy bedzie doping na krzeselkach itd. Pewnie nie bedzie bo takim jak wy nie zalezy na druzynie ze swojego miasta i pewnie zaczelibyscie chodzic nawet na ta Wisle Krakow zajebana zeby ogladac super pilke. Pilke nozna na wysokim poziomie to masz w telewizji jak gra LM, wiec ubierz kapcie kup popcorn i zasiadz przed telewizorem a pozniej nie zapomnij opisac swoich ciekawych wrazen na stronie.

~kibic2 | 2008-10-30 09:50

Widział ktoś bramkę z meczu, jak nasi odpuścili jednego zawodnika potem drugiego i padł gol ? Błędy jak w A-klasie...

~Kris99 | 2008-10-30 09:58

~as | 2008-10-30 10:18

Dziady, dziady i jeszcze raz dziady. Bez wstydu,honoru i ambicji. Nie zasługują aby u nas grać!!!

~kibic2 | 2008-10-30 10:22

D. jest różnica kiedy drużynie nie idzie, a kiedy grają w h... z kibicami..

~iks | 2008-10-30 10:33

a ja proponuje porozwieszac transparenty na miescie czy w poblizu staionu " dziekujemy za Sanok" . Niech wciaz na nie patrza , niech dociera do ich wyzelowanych głow co nam zrobili . Choc i tak mysle ze nam kibicom najbardziej jest przykro bo im jak i całemu zarzadowi to wisi.

~() | 2008-10-30 10:41

A co nas obchodzi co mysla inni z obcych miejscowosci. Niech sie martwia o swoje wlasne wiejsckie druzyny .
Mowisz - wyjdz i graj . Ok , tylko dodaj jeszcze ze to jest dla tych gosci praca, ze nic innego nie robia tylko codziennie trenuja i pozniej caly dzien leżą albo żrą za darmoche , ze biora za to dobre pieniadze , ze ich zawod i jakosc jego wykonania jest wizytówka miasta. Nadal twierdzisz ze nic sie nie stało ??!! Bo jak dla mnie jeszcze dlugo beda patałachami i nie zaciemni mi to nawet jakies przypadkowe zwyciestwo.

~P. | 2008-10-30 10:42

ciekawe czy za rok jakis pilkarz bedzie znowu marudzil ze premii za PP z poprzedniego sezonu nie maja wyplaconych!!!! tak jak to bylo ostatnio a niby za co premie chcieli miec za porazke z groclinem???? a teraz za ta porazke to powinni dolozyc kibicom do biletow zeby na Warte byly o polowe tansze ot co

~zks | 2008-10-30 11:13

Jekie jest stanowisko stowarzyszenia kibiców Stalówki wobec postawy naszych piłkarzy grać potrafią co pokazali na początku sezonu więc w czym tkwi problem złe przygotowanie do sezonu czyli brak sił na jego drugą połowę czy konflikt piłkarzy w władzami klubu czy po prostu brak zaangażowania w gre prosze kompetentne osoby na odpowiedz na to pytanie sprawe trzeba wyjasnic bo taka postawa druzyny odstrasza potencjalnych sponsorów i kibiców piknikowych ktorzy płacą za bilety

~kibic | 2008-10-30 11:26

ogarnijcie sie jade na odre i ide na warte tylko nie dla piłkarzy a dla siebie...!!

~aaa | 2008-10-30 11:43

jak dalej będą tak grali to ze stadionu znowu nic nie będzie !!

~() | 2008-10-30 11:45

Do () Zgodze sie z toba :)

No taki jest sport... Niestety

Nasza drużyna jest słaba

i to napewno nie jest wina trenera bo dziwne ze było ku*wa juz 100 trenerow i dalej jest tak samo (teraz bylo lepije na poczatku...)

~cba | 2008-10-30 13:10

» http://www.tvn24.pl/-1,1570937,0,1,i.....
chyba każdy pamięta tego złodzieja z naszego ostatniego meczu ze Stalą Rzeszów

~.. | 2008-10-30 14:06

Stal tworzy historię

PUCHAR POLSKI. Gra "Stalówki" przyprawiała w Sanoku o mdłości, a zachowanie trenera Władysława Łacha było smutnym podsumowaniem jej postawy.
STAL Sanok 2
STAL Stalowa Wola 0
(0-0)
1-0 Węgrzyn (57.)
2-0 Borowczyk (76.)

STAL S.: Bilski - Kruszczyński, Łuczka, Sumara, Chudziak (59. Rajtar), Nikody (66. Niemczyk), Borowczyk, Węgrzyn (83. Lorenc), Kuzicki, Pańko
STAL ST. W.: Wietecha - Sałek, Piszczek, Bartkowiak, Wieprzęć, Walat, Krawiec, Uwakwe (46. Ślęzak), Trela, Adamczyk (82. Giler), Salami
Sędziował Erwin Paterek (Lublin). Żółte kartki: Rajtar oraz Piszczek.

IV-ligowa Stal Sanok kontynuuje pucharową przygodę. Wczoraj wywalczyła kosztem Stali Stalowa Wola awans do ćwierćfinału PP. Podopieczni Janusza Sieradzkiego wygrali 2-0, a mogli znacznie wyżej.

Sanoczanie z pewnością nie byli faworytem tej konfrontacji. Bać się jednak nie mieli kogo, skoro w poprzednich rundach PP wyeliminowali Podbeskidzie Bielsko-Biała i Widzew Łódź. Pogrążona w kryzysie „Stalówka" nie mogła ich przyprawić o drżenie łydek. - Nie balibyśmy się nawet, gdyby przyszło stanąć przeciw uznanej firmie. Zresztą nadal marzymy, że trafimy na takiego przeciwnika. Mówiąc krótko, chcemy Lecha albo Wisłę- powiedział jeden z bohaterów tego pojedynku, pomocnik Stali Marek Węgrzyn.

Do jednej bramki

Gości podczas całego meczu stać było zaledwie na stworzenie jednej okazji bramkowej. W pierwszej połowie Salami uwolnił się spod opieki obrońców i z 7 metrów strzelił wysoko nad poprzeczką. Do bramki sanoczan trafił co prawda Adamczyk, ale uczynił to z pozycji spalonej. Gospodarze rozkręcali się wolno. Pod koniec pierwszej połowy wyśmienitej okazji nie wykorzystał Nikody, przegrywając pojedynek z Wietechą. Kolejnej „setki" miejscowi już nie zmarnowali. Węgrzyn zabrał piłkę Bartkowiakowi, podciągnął parę metrów i strzelił po ziemi obok bezradnego bramkarza drużyny przyjezdnej. Rywali dobił Borowczyk, który strzelił niemal identycznego gola jak kilka tygodni temu w starciu z Widzewem.

Zabrakło klasy i rozumu

W momencie, gdy miejscowi strzelili drugą bramkę, mecz skończył się dla debili owiniętych w szaliki „Stalówki". Swoje frustracje postanowili wyładować, próbując wszcząć zadymę na stadionie. Na szczęście skończyło się tylko na zniszczonym ogrodzeniu w ich sektorze. Cóż, udowodnili nie po raz pierwszy, że nazywać ich istotami rozumnymi to obraza dla normalnych ludzi. Natomiast klasy zabrakło trenerowi gości, Władysławowi Łachowi. Opędzając się od dziennikarzy, zdołał tylko powiedzieć. - Przegraliśmy, to cały mój komentarz.
super nowości

~zlyplomien | 2008-10-30 14:08

tylko protest!!
nie mowcie ze to tylko wina pilkarzy bo to w glownej mierze zasluga tego zasranego zarzadu!! nie ma ludzi do gry!! nie ma zaplecza finansowego!! nie ma nic,jak tak dalej pojdzie stadionu tez nie bedzie!
tylko protest !!! zbierac ekipe i na miasto w szalach i z transparentami,jak zobacza \'\'nasi z zarzadu\'\' ze w telewizji robi sie glosno o kibicach stalowki wtedy beda musieli cos robic, a jak nie to zadyma. RIOT!!!

~bbbb | 2008-10-30 14:50

wszystko idzie tak jak chcial szlezak i jego przeciwnik kotulski. jeden zmienil prezesa bo dogadal sie z prezydentem a drugi stanowczo stwierdzil ze kosz jest wazniejszy. panowie dopieli swego roz... co sie dalo a teraz zgonia na pilkarzy. walat i adamczyk pojda do okregowki grupa krakowska pojdzie z lachem gdzies do II badz III ligi i salami i uwakwe pojda gdzies do pierwszo ligowych klubow a zostanie nam przebity balon , drewniany jaro no i obrazalski krawiec.OBYM SIE MYLIŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁ ŁŁŁ

~;) | 2008-10-30 14:52

tylko protest!!
popieram !!
Dlaczego zarzad nie interweniuje placza ze niema pieniedzy niech szukaja sponsorow nie wiem nieznam sie na tym ale napewno jest jakies wyjscie ~!!!!


tylko protest!!

~popieram | 2008-10-30 14:53

tylko protest!!
nie mowcie ze to tylko wina pilkarzy bo to w glownej mierze zasluga tego zasranego zarzadu!! nie ma ludzi do gry!! nie ma zaplecza finansowego!! nie ma nic,jak tak dalej pojdzie stadionu tez nie bedzie!
tylko protest !!! zbierac ekipe i na miasto w szalach i z transparentami,jak zobacza \'\'nasi z zarzadu\'\' ze w telewizji robi sie glosno o kibicach stalowki wtedy beda musieli cos robic, a jak nie to zadyma. RIOT!!!

~Stalówka | 2008-10-30 15:03

Stal przegrała w Sanoku (2:0)
PP: Stal Sanok vs. Stal Stalowa Wola.

Jadąc na puchar Polski do Sanoka wszyscy zawodnicy i kibice Stalówki byli pełni nadziei, że to będzie mecz przełomowy. W ostatniej kolejce Stal wywiozła cenny punkt z Płocka, a łatwa wygrana z IV ligowcem miała być odskocznią od dna. Szkoda tylko, że rzeczywistość okazała się brutalna.

Stal wystąpiła w najsilniejszym na ten moment składzie. Zabrakło jedynie Krystiana Lebiody, który odczuwa trudy sezonu. Początek meczu nerwowy, sporo niecelnych zagrań w wykonaniu obu ekip. Pierwszą akcję stworzyli gospodarze. Dośrodkowanie z rzutu wolnego, niepewna interwencja Wietechy. Piłka na szczęście wychodzi na rzut rożny. Szybka odpowiedz Stalowców, dośrodkowanie Krawca z rzutu rożnego pewnie wychwytuje bramkarz gospodarzy. Pierwszy kwadrans to napór Sanoczan. Rzut wolny dla gospodarzy, do piłki podchodzi Węgrzyn, ale jego uderzenie ląduje na jednym z zawodników stojących w murze. Kolejne uderzenie gości, Wietecha jedynie odprowadza piłkę szybującą daleko od słupka. W 19 minucie Stalówka dochodzi do głosu, ładna akcja Krawca, dogranie do linii bocznej boiska. Tam dopada do piłki Trela, dośrodkowuje bez zastanowienia. Całą akcję wykańcza Salami przenosząc futbolówkę nad poprzeczką. Dalsza część pierwszej połowy to nieudolne próby ataków gospodarzy. Obrońcy Stali umiejętnie przerywali akcje Sanoczan. Z autu dorzuca Sałek. Efektownie przewrotką uderza Adamczyk, piłka odbija sie od jednego z graczy i wychodzi na rzut rożny. W 40 minucie euforia w ekipie gości, do siatki trafia Adamczyk, jednak arbiter odgwizduje pozycję spaloną. Groźna akcja gospodarzy, dzięki interwencji Wietechy Stalówka w dalszym ciągu remisuje. Kolejny stały fragment dla Stali Sanok. Tym razem z trudem bramkarz gości wybija na rzut rożny.

Druga część spotkania rozpoczęła się obiecująco dla Stalowców. Pierwsza akcja mogła zakończyć się bramką. Wymiana podań pomiędzy Trelą, a Szlęzakiem. Ten drugi dogrywa do Salamiego, ale napastnika Stali uprzedza golkiper gospodarzy, interweniując przed linią pola karnego. Po przerwie zawodnicy ze Stalowej Woli wyszli bardziej zmotywowani. Zaczęli atakować z większym impetem. 55 minuta przy narożniku, Trela "zakręcił" dwoma zawodnikami sanockimi, odegrał do wbiegającego Szlęzaka. Ten technicznym strzałem przenosi piłkę nad poprzeczką. Fatalne zachowanie Bartkowiaka wykorzystuje Węgrzyn, przejmuje piłkę na 25 metrze i uderza obok bezradnego Wietechy. W taki sposób IV ligowcy wychodzą na prowadzenie. Na stadionie zapanowała euforia. Stal chciała szybko odrobić stratę. Ładny strzał Salamiego broni jednak bramkarz. Kolejne minuty to gra toczona w środkowej części boiska. Ataki gości są nieskuteczne, nie zagrażają bramce strzeżonej przez Bilskiego. Jedna z nielicznych kontr gości, którzy ograniczyli się jedynie do obrony korzystnego wyniku, niespodziewanie przynosi drugą bramkę. Ładnym strzałem pod poprzeczkę z 25 metrów popisał się Borowczyk. Po stracie drugiej bramki
rozpoczęły się zamieszki na sektorze kibiców gości. Całą sytuację sprowokowała ochrona, która użyła gazu i pałek. Po paru minutach wszystko wróciło do normy. Na boisku nic godnego uwagi już się nie wydarzyło. Ostatni gwizdek sędziego zakończył marzenia o przeciwniku z Ekstraklasy, na którego trafi Stal, tylko szkoda, że ta z Sanoka. Schodzący trener Władysław Łach nie był skory do rozmowy z dziennikarzami. Dlaczego? Może zna przyczynę porażki Stalowców, niekoniecznie sportową.

Składy drużyn:

Stal Sanok: Bilski, Jaracz, Sumara, Łuczka, Kuzicki, Węgrzyn (80'Lorenc), Chudziak (57'Rajtar), Borowczyk, Kruszyński, Nikody (62' Niemczyk), Pańko.

Stal Stalowa Wola: Wietecha, Sałek, Wieprzęć, Uwakwe (46'Szlęzak), Walat, Adamczyk, Trela, Bartkowiak, Piszczek, Krawiec, Salami.
stalo wka. net

~SST | 2008-10-30 15:07

» http://stal1946sanok.futbolowo.pl/stal1946sanok/?p=7
Zdjęcia z meczu Stal Sanok - Stal Stalowa Wola

~Kibic | 2008-10-30 15:42

Nie rozumiem polityki transferowej.

Dawniej było nas stać na zawodników wyróżniających się w III lidze (obecnie II).
Teraz w przerwie letniej sprowadziliśmy: Adamczyka (przeciętniak III-ligowy, Walat - IV liga :/, Sałek - człowiek, który bodajże 2 lata nie grałw piłke tylko pracował na zmywaku za granicą, Karcz, Szlęzak, Bartkowiak - bez ogrania, można powiedzieć, że juniorzy tacy zawodnicy są przydatni ale jak jest szeroka kadra.

Dlaczego dawniej nie mieliśmy problemów kadrowych, a teraz od ponad roku zdarzają się sytuacje, że na ławce jest 3 zawodników.

Dziwi mnie to tym bardziej przez to, że kasa w klubie jest coraz wyższa (więcej biletów, poszerzające się grono sponsorów)

Ja się pytam gdzie są te pieniądze ??

Nie wyobrażam sobie dalszej przyszłości bez II drużyny.

Kasy coraz więcej a efektów nie widać :/

~marejk | 2008-10-30 16:04

sałek grajek ktory wrócil 2 lata temu ze zmywaka w anglii i tera gracz 1-szoligowy,a rok temu jeszcze kopał szmacianke w zabitej dechami wiosce nad łęgiem czy nie można wymarzyć sobie lepszy duet łamag jak jadamcyk i sałek.to drabika lepiej już??

~stalowka | 2008-10-30 16:39

wydaje mi sie ze gdyby w sanoku gral karcz to gra by była całkiem inna...

~pawel | 2008-10-30 17:05

dzisiaj w przegladzie sportowym pisze:"pogromcy faworytów znalezli sobie kolejna ofiare" nic dodac nic ujac

~fan | 2008-10-30 17:09

wszyscy najlepiej wiecie i znacie sie na pilce i najlatwiej pier... na necie i byc najmadrzejszym wy niby kibice jestescie wtedy kiedy druzyna wygrywa i przyjezdza dobry zespol z kibicami a jak sa slabe teretycznie druzyny to was nie ma na meczach i bez dopingu smiech na slai

~LOL | 2008-10-30 17:26

adrian czerwonka nie jest juz koszykarzem Stali prawdopodobnie zaległości finansnowe siegajace 3 miesiecy hehe to pieknie jak nie placa koszykarzom to nie dziwmy sie ze nie placa pilkarzykom

~lol | 2008-10-30 17:37

lato prezesem ppzpn zal.pl widac ze kolacja i wodeczka dla delegatow sie oplacila i niech qrwa on nie mowi ze walczyl bedzie z korupcja!!!!

~bbb USA | 2008-10-30 18:05

no to sie tak samo zmienilo jak u nas odszedl Zak a zostal nastepny z jego kumpli :( ach kiedy ta polska pilka bedzie wreszcie normalna

~xxxx | 2008-10-30 18:38

Super Nowosci...
W momencie, gdy miejscowi strzelili drugą bramkę, mecz skończył się dla debili owiniętych w szaliki „Stalówki\\ \". Swoje frustracje postanowili wyładować, próbując wszcząć zadymę na stadionie. Na szczęście skończyło się tylko na zniszczonym ogrodzeniu w ich sektorze. Cóż, udowodnili nie po raz pierwszy, że nazywać ich istotami rozumnymi to obraza dla normalnych ludzi. Natomiast klasy zabrakło trenerowi gości, Władysławowi Łachowi. Opędzając się od dziennikarzy, zdołał tylko powiedzieć. - Przegraliśmy, to cały mój komentarz.

~Matrix | 2008-10-30 20:21

jeden klub, jeden klub, jeden herb, jeden cud, jedna wiara, jedna duma TO STALÓWKA NASZA CHLUBA!!!!

~piter | 2008-10-30 21:50

» http://pl.youtube.com/watch?v=HOAWvI5legk znalezione na necie ...
?? Unia ze Stalą pogania wisłoke ? :O

~STAL | 2008-10-30 22:06

PAJACYKI SANOCKIE UKRAINCY MACIE SWOJĄ STRONE NAPINKA 5 LIGA TO TAM SPADAĆ

DO PIĘT NIE DORASTACIE STALÓWCE

DZIECI NEOSTRADY TYLKO NAPINKA PRZEZ INTERNET ŻAL MI WAS BO KAŻDY WIE CO PREZENTUJECIE





~sebek | 2008-10-30 22:36

Wczoraj po meczu w Rondzie w sklepie na przeciwko hotelu Stal "piłkarzyki" Stalówki uśmiechnięci od ucha do uch kupują bro., chipsy i melanżyk po meczu przegranym...
Wielkie dzięki za walkę i pozostawione na murawie zdrowie i chęć do walki !!
DZIĘKUJEMY wam - piłkarzykom pajacykom ...

~Marco | 2008-10-31 00:36

~johan | 2008-10-31 08:29

marco debilu czym ty sie podniecasz, lubisz łomot dostawać to nie ma sprawy

~madrid | 2008-10-31 08:44

2 liga, 2 liga .... ZKS
Jak spadniemy, to "wielcy gracze" odejdą, a do składu wejdzie paru wychowanków.

~Kibic | 2008-10-31 10:00

Przegrywaja ale zyc musza :) jesc i pic tez wiec nie dziwcie sie ze pilkarzy w sklepach widzicie:)

~suawek | 2008-10-31 10:21

Niech piją nawet na umór, ale nie przed meczem. Piłkarz nie wielbłąd, pić musi :) No i jeść, jak kolega wyżej napisał też :D

~kibic38 | 2008-10-31 10:25

Ale smieszne uhahu hihihi, gdy zobacze przy mnie ze kupuja piwo dostana po placku i pozabieram im te piwa. Za ta chu!ową gre niech nawet nie podchodza podziekowac za doping banda patalachow ktorzy maja w dup!e nasz klub. Piata liga ich ograla, a jesli wyjdzie na jaw ze grali w STS-ie nie chcialbym byc w ich skorze.

~suawek | 2008-10-31 10:44

Mnie naprawdę nie obchodzi co oni robią PO pracy. Skoro ja mogę po powrocie z roboty pół litra obalić, oni też mogą. Ale gdy jestem w pracy, muszę być w pełni efektywny, tak samo muszą i oni. Jeżeli nie potrafią sprostać temu wymaganiu, to niestety nie są dobrymi pracownikami, a takich zwykle się zwalnia.

~wow | 2008-10-31 10:48

czego my sie po nich spodziewamy jak goscie nie moga wygrac meczu od 2 miesiecy a ja w kazdym wywiadzie czytam ze atmosfera w druzynie jest znakomita !!!

do piłkarzy - dobry kurs jest na kolejna niespodzianke - na wasze zwyciestwo w Opolu - wiec obstawiac i zapierdalac

~Stal | 2008-10-31 10:52

To są jaja co oni graja, po co wy gracie jak wy ambicji nie macie?

~Marco | 2008-10-31 11:45

"johan" a ty co z policji (milicji) ?? bo na tym filmiku to głównie ona łomot dostaje i spier*** przed kibolami :P

~johan | 2008-10-31 12:39

marco ty ograniczony dresie, wyobraż sobie że glina też może byc fanem stalówki i gówno ci do tego

~zksiak | 2008-10-31 12:49

czy sa juz jakies info o wyjezdzie do Opola, chodzi mi o ilosc autobusow itp?? Kiedy wyjazd wiecie cos

~karol | 2008-10-31 12:53

Po stracie drugiej bramki
rozpoczęły się zamieszki na sektorze kibiców gości. Całą sytuację sprowokowała ochrona, która użyła gazu i pałek.
jaka ochrona ?? sami debile zaczęli kopać ogrodzenie jak nie byłeś na meczu to nie pisz głupot a gazu użyła zeby uspokoić bande imbecyli
tyle dziękuję

~jok | 2008-10-31 13:03

tak wyjazd do Opola jest już w czwartek i jedziemy razem z piłkarzami pilnowac ich żeby nie pili przed meczem bo jak przegrają różnicą 4 bramek to będzie wstyd(chociarz nie wiem czy oni wiedzą co to wstyd)

~Marco | 2008-10-31 13:09

"johan" kto tu jest ograniczony to widać po treści twoich wypowiedzi... i nawet jeśli jesteś z policji itp. to ci nie ubliżam z tego powodu czego nie można powiedzieć o tobie . I nie zapominaj że najczęściej to policja prowokuje kibiców a nie kibice policje co pokazała już nie jedna sytuacja....

~jok | 2008-10-31 13:09

o przepraszam "piłkarzami"w cudzyslłowie

~bzyku | 2008-10-31 18:26

Marco ta zadyma to nie jest akcja Lechii Gdańsk , tylko Śląska Wrocław z meczu Polska -Anglia w Chorzowie w 93roku.Brała w niej udział duża grupa kibiców z całej Polski , miedzy innymi Arka,Lech , Wisła, Lechia,Motor.Oj działo sie wtedy .Wiem bo byłem na tym meczyku. Pozdro

~.... | 2008-10-31 20:04

kibic38 po meczu w sanoku jedyni co podeszli podziękować za "grę" to balon piszczek i lebioda

~??? | 2008-10-31 21:17

też byłem na tym meczu w roli głównej występował wtedy Śląsk z Lechią a z innych klubów dołączali się pojedyńcze osoby

~ZKS ! | 2008-10-31 23:41

Amatorzy to chyba ci co zeszli z boiska dostajac dwie bramki w plecy. A autor tekstu jesli ma do tego watpliwosci to zapraszam na osiedle.
Ciao

~awp | 2008-11-1 04:31

Tomek jestes nadal wielki.

~prof | 2008-11-1 16:15

zamieńcie się miejscami w ligowej hierarchii z sanokiem a różnicy nikt nie zauważy

~DEDE | 2008-11-3 19:16

Pozdrowienia z Sanoka ha ha ha

~ja | 2008-11-6 22:32

elo co tam u was

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola

Górnik Łęczna             Stal Stalowa Wola
2018-10-27, godz. 19:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

Znicz Pruszków             Stal Stalowa Wola

0 : 2

    
Adrian Dziubiński 31 (k) Sebastian Łętocha 65
Sędzia: Grzegorz Kawałko (Białystok)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 15 11-3-1 36
2 Elana Toruń 14 8-5-1 29
3 GKS Bełchatów 15 7-6-2 27
4 Radomiak Radom 14 7-3-4 24
5 Olimpia Grudziądz 15 7-3-5 24
6 Stal Stalowa Wola 15 7-2-6 23
7 Górnik Łęczna 15 6-5-4 23
8 Znicz Pruszków 15 5-6-4 21
9 Siarka Tarnobrzeg 15 5-3-7 18
10 Ruch Chorzów 14 4-5-5 17
11 Błękitni Stargard Szcz. 14 5-2-7 17
12 Resovia Rzeszów 15 4-5-6 17
13 ROW 1964 Rybnik 15 3-7-5 16
14 Gryf Wejherowo 15 4-4-7 16
15 Pogoń Siedlce 15 4-3-8 15
16 Olimpia Elbląg 15 4-2-9 14
17 Skra Częstochowa 15 4-2-9 14
18 Rozwój Katowice 15 3-4-8 13

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1246) » Vielitz44 (806)
» Fanatyk38 (649) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (362)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (293) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Siarka Tarnobrzeg (0:1)
2013-10-12
Ilość zdjęć: 20
Wyświetleń: 21 001 razy
STAL - Sandecja Nowy Sącz (2:0)
2009-09-16
Ilość zdjęć: 24
Wyświetleń: 41 936 razy
Piast Gliwice - STAL (4:1)
2007-04-27
Ilość zdjęć: 13
Wyświetleń: 20 950 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (2:0)
2003-08-23
Ilość zdjęć: 30
Wyświetleń: 50 284 razy
Osób Online: 19 / Czas gen. strony: 0.04212
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |