Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stalówka remisuje w sparingu z Cracovią 2-2.

Stalówka remisuje w sparingu z Cracovią 2-2.

Kolejni nowi piłkarze wystąpili w sparingu pierwszoligowej Stali Stalowa Wola. Nasz zespół zremisował z Cracovią w Krakowie 2:2.

 

W składzie "Stalówki” pojawili się Ukraińcy Roman Stiepanow i Andrij Pietrow, a także Adrian Kasztelan, który występował między innymi w ŁKS Łódź, Ruchu Chorzów i Koronie Kielce. W zespole trenerów Władysława Łacha i Daniela Kijaka zabrakło narzekającego na uraz Abela Salamiego oraz dochodzącego do zdrowia po chorobie Kamila Karcza. Gole dla naszej drużyny zdobyli w Krakowie Ukrainiec Andrij Muzurczuk oraz Bartłomiej Piszczek.
 

Cracovia - Stal Stalowa Wola 2:2 (1:0)

1:0 - Nowak 17

1:1 - Muzurczuk 49

1:2 - Piszczek 65 karny

2:2 - Polczak 87 karny

 

Stal: Wietecha - Wieprzęć, Maciorowski, Treściński, Lebioda - Nougawa, Kasztelan, Krawiec, Trela - Stepanov, Kmiecik. Grali również: Wierzgacz (br.), Kasztelan, Nougawa, Niedziela, Stiepanow, Petrov, Muzurczuk.

Cracovia: Cabaj - Sasin, Polczak, Murawski, Wasiluk - Pawlusiński, Baran, Nowak, Szeliga, Mierzejewski - Misan. Grali również: Moskała, Snadny, Kozieł

 

źródło ; Echo Dnia / Interia / Cracovia

Komentarze (83)

~alleluja | 2009-01-31 18:38

wynik niezly biorac pod uwage klase rywala , stalowka grala w mocno "nowym" skladzie , zaprezentowala sie niezle na tle ekstraklasowego rywala :P mysle ze mozna by sprobowac tych ukraincow zakontraktoawc , japonca w sumie tez noi przede wszystkim niedziele i kasztelena , kadra nam sie powiekszy i automatycznie mamy zagwarantowane utrzymanie :) katowicie , motor, odra opole do spadku mysle ze moze jeszcze ktos z dwojki gorzow dolcan zabki ;)

pozdrawiam wiernych

~KOKO | 2009-01-31 18:41

Z takim skałedem jakby grali jak na początku sezonu to moglibyśmy mieć Ekstraklase:)

~MPL | 2009-01-31 18:47

Z pozostałej dwójki już nikt nie musi spadać,bo Kmita wycofuje się z rozgrywek.A nawet gdyby udało im się wystartować,to są bez sponsora i pieniędzy i z długami.Kto lepzy to szybko z Kmity ucieka,nawet Ci co co ich ostatnio zakontraktowali.Takż e Kmita,Gieksa,Motor Odra spadek.Jeszcze nie wiadomo co z Jastrzebiem,bo tam też bida aż piszczy.Mimo ,że Stalówka biedna to na tle tamtych potentantów wychodzimy całkiem pozytywnie.Mało płacą,ale płacą na czas grajkom,dlatego zawsze ktoś się znajdzie kto będzie chciał u Nas grać.

~zks | 2009-01-31 18:49

Kokon a jak tam Twój idol Japoniec dzieciaku.Już po wszystkich stronach piłkarskich piszesz na Jego temat.Co to jakiś Twój brat czy kuzyn?

~alleluja | 2009-01-31 19:02

koko nie przesadzaj z ta ekstraklasa;] cieszmy sie z tego co mamy a nie ciagle narzekacie wszyscy ze bida i slabo , popatrzcie co dzieje sie w innych klubach u nas jest biednie albo za to stabilnie. mysle ze na 100 % sie utrzymamy !

pozdrawiam

~Piotrek | 2009-01-31 20:25

Czy zamiast jednego Kasztelana (bo jest i w podstawowym i w rezerwie) nie powinien być Piszczek? (który zdobył bramkę, a w żadnym składzie nie widnieje)

~Wiechu | 2009-01-31 20:28

na stronie Echa skład jest taki:
Wietecha - Wieprzęć, Maciorowski, Treściński, Lebioda - Nougawa, Kasztelan, Krawiec, Trela - Stiepanow, Kmiecik oraz Wierzgacz, Bartkowiak, Pietrow, Jeżewski, Niedziela, Piszczek, Muzurczuk.

~Piotrek | 2009-01-31 20:35

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Tak w ogóle to chciałbym Was zaprosić na stronę Stalówki na WikiPasy.pl -> » http://www.wikipasy.pl/Kategoria:Stal_Stalowa_Wola . Może macie w swoim posiadaniu składy swojej drużyny lub jakieś informacje o meczach, których u nas nie ma, a które (nie tylko nam) mogą się przydać.

Pozdrawiam

~malysz | 2009-01-31 22:32

sparing... zadnego przelozenia na lige, a z procentami bym sie wstrzymał, wszystko zależy kto finansowo wytrzyma runde, strona sportowa na dole tabeli to tło

~.... | 2009-02-1 01:09

Skończcie podniecać się jakimś durnym filmikiem. Nie było jeszcze meczu i sporo czasu do niego. Najpierw pojedźcie do Lublina, a później się będziecie podniecać w każdym możliwym miejscu ze swojego jedynego wyjazdu w tej rundzie. Prawdziwi wyjazdowcy z Kielc, Lublina, Rzeszowa i temu podobnych.

Temat dotyczy sparingu, a wszelkie inne głupie dyskusje przenieście na forum.

~.. | 2009-02-1 12:27

Beda w koncu jakies wzmocnienia w Stalowce,bo wydaje mi sie ze zarzad nie zgodzi podpisac umowy z kolejnymi pilkarzami

~alleluja | 2009-02-1 12:37

patrzcie jaka brama :D ja oficjalnei zwariowalem :D

» http://pl.youtube.com/watch?v=WAQ0CBCa9TM

~Jarek | 2009-02-1 12:54

A kiedy Nas pilkarze wyjeżdżająna ten obóz do Gutowa Małego?Bo na razie jakaś cisza na ten temat.Mam wrażenie,że Szlage znów będzie im robił pod górkę i w końcu powie ,że nie ma pieniędzy na obóz.Co za typ!

~KO | 2009-02-1 23:30

W środę mecz Stal Stalowa Wola - Sudety Jelenia G.

~aaa | 2009-02-2 08:35

Piłkarzy Korony najwięcej kosztował mecz ze Stalą Stalowa Wola

» http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll.....

~ten no | 2009-02-2 08:42

gówno

~wow | 2009-02-2 09:25

» http://www.pressmedia.com.pl/sn/inde.....
Bedzie jeszcze jeden czlowiek!

~fan | 2009-02-2 10:04

Przydało by sie aby szergi Stali wzmocnili Niedziela i ten Ukrainiec .. bo cos czuje ze ten Kmiecki to bedzie takie drewno że każdego na stadionie bedzie padaka brała...

~sds | 2009-02-2 10:27

kmiecik to rasiak

~... | 2009-02-2 10:48

Marek Jurecki zgodził się na ugodę ze Stalówką » http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll.....

~Grzybek | 2009-02-2 11:05

Pożegnanie koszykarza Stali » http://pl.youtube.com/watch?v=lrqHnetvj-Q

~tomilidzons | 2009-02-2 12:10

To wiadomo ze ktos z dwójki Niedziela Muzyczuk przyjdzie. Moze nawej obaj. Ale to nie zmienia faktu ze kadra jest krotka ijeszcze z dwoch zawodnikow by sie przydało. Wietecha, Wierzgacz, Lebioda, Piszczek, Wieprzęc, Teresa, Macior, Bartkowiak, Krawiec, Trela, Jezewski, Karcz, Uwakwe, Salami, Kmiecik, Gilar + ktos z 2 niedziela muzyczuk albo obaj to jest 17-18 zawonikow wiec niejest zle chodz jeszce z 1, 2 by sie przydalo

~sdsdsd | 2009-02-2 12:22

jeszcze ma dojść jeden junior.

~zks | 2009-02-2 12:33

Uwakwe nie licz,bo Niedziela przyjdzie jak On odejdzie.A wogóle to wolę ,żeby tak się stało,bo Uwakwe grając na siłe to znów będzie grał przeciętnie i oszczędzał swoje nóżki.Z niewolnika nie ma pracownika.A jeślio to chodzi o tego bramkostrzelnego Muzurczuka,to widzę ,że niezły jest i większa będziemy mieli z Niego pociechę niż z tego drewniaka Kmiecika,który już zastrzegł ,że przychodzi grac tylko do końca rundy.Tak więc czy będzie grał dobrze czy nie i tak ma zamiar odejść i nie interesuje Go czy Stalówka się utzryma czy nie.Nie potrzeba Nam takich karierowiczów!

~idzi | 2009-02-2 12:50

Popieram zakontraktowac Ukraince i Niedziele

~tomilidzons | 2009-02-2 12:57

Właśnie wydaje mi się że Kmiecik przyszedl do Stalówki sie wypromować i pokazać że nadaje się do lepszego klubu. Więc w jego zasranym interesie będzie to żeby się starał bo jak będzie grał padake to go nigdzie wyżej nie wezmą tybardziej że w Stalówce kokosów nie zarabia więc dla kasy do Stalówki też nie przyszedł. A co do Uwakwe to jeśli nie wróci to za niego mamy Niedziele więc kadra dalej będzie liczyć 17 ja osobiście licze jeszcze na jakiegoś pomocnika i napastnika

~maciek | 2009-02-2 17:31

czy będzie jakiś sparing w Stalowej ;p? jak tak to kiedy?

~.... | 2009-02-2 18:16

adrian chamera kolejne powołanie do reprezentacji polski do lat 16 mamy zdolnych wychowanków:)

~maciek | 2009-02-2 18:29

Jak to powiedział ktoś wyżej, mamy kilku, czy też paru zdolnych wychowanków. Jeżeli dokupimy jeszcze jakichś piłkarzy (w co osobiście wierzę) to możemy mieć pełny skład ;) Tylko trzeba ich wykorzystywać, nie chodzi mi nawet o pierwszy skład, mogą zawsze uzupełniać kadrę ;)

~... | 2009-02-2 18:35

a ja wam powiem. nie liczcie na wzmocnienia

~uuu | 2009-02-2 18:40

no to zes nam powiedzial, normalnie zatkalo mnie. Masz cos moze jeszcze madrego do powiedzenia ?:)

~Gordon83 | 2009-02-2 18:52

byłem dziś na trasie Rzeszów - Stalowa i zobaczyłem duży napis na przystanku w Jeżowym "motor lublin" .. dobrze by było jakby chłopaki z Jeżowego zajęli się szybko tym przypałowym hasłem

~Stal | 2009-02-2 18:59

Na trasie Nisko-Domostawa na wysokości miejscowości Katy tez przystanek jest popisany przez fanów Lubelskiego Motoru :)

~... | 2009-02-2 19:11

wiem. przekonacie sie niebawem.

~Stal | 2009-02-2 19:22

Na calej trasie Stalowa Wola- Rzeszow na przystankach sa podpisy fanow Motoru Lublin. Ejjj co jest?? A w Rzeszowie na tej tablicy co sie wjezdza tez nikt tego nie zamazuje i wogole a jeszcze na nasza Stalowke ktos podopisywal pewnie Stal Rzeszow. TRZEBA COS Z TYM ZROBIC!!!!!!!!!!!!!!

~czarny | 2009-02-2 19:24

w trzebownisku standardowo byl popisany budynek przez naszych a teraz jest skreslone The Firm i jest brzydkie slowo na k. w okolicy przystanki pomalowal motor

~.... | 2009-02-2 19:26

No to teraz dzięki wpisom na trasie wiemy, kto rządzi na podkarpaciu :D

Idźcie do książek.

~Stal | 2009-02-2 19:30

Wlanie tez to zauwazylem ciekawe kiedy to powypisywali dobrze ze w Stalowej nie ma jakis napisow typu motor. Wiecie co zastaawia mnie czemu u nas w miescie nie ma porzadnych grafitti o klubie takie jak widze ciagle w Lublinie

~everyman | 2009-02-2 19:33

» http://www.fbc.ag/ ... polecam wszystkim zainteresowanym

~Stal | 2009-02-2 19:42

Wlanie tez to zauwazylem ciekawe kiedy to powypisywali dobrze ze w Stalowej nie ma jakis napisow typu motor. Wiecie co zastaawia mnie czemu u nas w miescie nie ma porzadnych grafitti o klubie takie jak widze ciagle w Lublinie

~Stal | 2009-02-2 19:42


Wlanie tez to zauwazylem ciekawe kiedy to powypisywali dobrze ze w Stalowej nie ma jakis napisow typu motor. Wiecie co zastaawia mnie czemu u nas w miescie nie ma porzadnych grafitti o klubie takie jak widze ciagle w Lublinie

~BartekSTW | 2009-02-2 20:29

» http://www2.90minut.pl/news/84/news845808.html


spor o Uwakwe z Arka.......Niedziela nie dla Stalowki, Jagiellonia za duzo za niego chce....powrocil temat brazylijczyka Juniora i Konrada Cebuli.....

~stal | 2009-02-2 21:00

Ciul z tym Uwakwe niech spada na drzewo syfiasz jeden.Nawet się nie pożegnał,tylko mu sianko w głowie,a to niestety nie u Nas.Nawet jak Go Arka nie zechce,to ja tego kombinatora w Stalówce nie chcę widzieć.Cila grał ostatnio,a na siłe lepiej grał nie będzie.Szkoda tylko Niedzieli,bo super grajek,aj jak Arka nic nie odpali ,to i My nie odpalimy Jadze,bo nie będzie co.Naprawdę wolałbym tego Niedzielę,niż jakiegoś brazylinę czy Cebulę.Jak ktoś weżmie Niedzielę,to naprawdę będą mieć z Niego wielki pożytek,a najgorzej jak trafi do któregoś z rywali walczącego z Nami o utrzymanie.Może jeszcze ictnieje jakas szansa pozyskania Go.Szlage rusz głową i działaj,dopieri niedawno mówiłeś,że Jaga mało rząda i się dogadacie,teraz znów co innego.Weż się chłopie w garść.

~idzi | 2009-02-2 21:01

uwakwe to niech spada ze Stalówki jesli ma zostac i grac na siłę. Za niego mozna na prawdę pozyskac dobrego grojka

~kaziu | 2009-02-2 22:08

o tym kto bedzie gral w stali decyduje trener i to on sobie ludzi na testy zaprasza wiec moze niechcial niedzieli tylko cebule bo z krakowa zreszta lach caly krakow sciaga

~antek | 2009-02-2 23:43

Uwakwe dla mnie koledzy powinien stąd spieprzać, ja osobiście nie chce aby ten człowiek grał dalej w naszym klubie zobaczcie sami jak ośmiesz nasz klub na całą piłkarską Polskę. Mogę do tego przytoczyć stare polskie przysłowie „pomóż dziadowi jak dziad odżyje to cie worem zabije” a on kręci sam jak chce bo wie że jak nie będą go chcieli gdzie indziej to wróci do stalówki i tu go przyjmą z otwartymi rękami. Więc kto z kogo robi durnia zarząd Stalówki z niego czy Uwakwe z nas wszystkich.
ps.
Do tej pory szanowny zarządzie wydawało mi się że jesteście nieudacznikami ale miałem nadzieję że macie przynajmniej trochę inteligencji i dobre wykształcenie skoro macie to nie powinniście dopuścić do tego aby ten dupek robił z nas wszystkich pośmiewisko chyba zapomniał z skąd jest. A stalowa wola to nie trzeci świat.

~Stachu | 2009-02-3 00:19

Uwakwe niech rzeczywiście pójdzie grać gdzie chce. Nawet nie gra k***a nawet w Siarce. . Niech żadne pismaki już jego tematu nie podejmują, o to się zrobiło żałosne to co on wyprawia ze swoim menago i lepiej do tego niewracać. A szkoda, że sprawa Niedzieli upadła mógłby chłopak być wzmocnieniem.Dla mnie jest to dziwne, przecierz i tak większość kontraktu płaciła by mu Jaga, bo przecierz w grę wchodziło wypożyczenie, czyż nie tak?. Mówi się cały czas, że odtępne jakieś strasznie wsysokie chcą od nas, tylko szkoda, że nasz jaśnie oświecony dyrektor nie poda dokładnie o jaka sumę chodzi. Chetnie bym to poznał. A jeżeli ma przyjść ten Cebula, niech przyjdzie, zobaczymy co pokaże.

~GG | 2009-02-3 02:05

TROCHE LEPIEJ NA STALSTW » http://www.stalstw.pl/wiadomosci.php

~felipe | 2009-02-3 08:00

Bartek Niedziela jedyny zawodnik w druzynie Stalowki potrafiacy wygrac sytuacje "jeden ne jeden" i minac dryblingiem zawodnika wiec w sumie nie dziwie sie ze do nas nie trafil, jeszcze by mu koledzy zazdroscili.bylem na dwoch sparingach i jedno co moge powiedziec dawno nie widzialem u nas w druzynie tak dobrego zawodnika Iwanicki przy nim to drewno, roznica dwoch klas.Bartek szkoda ale zycze Ci wszystkiego najlepszego bede sledzil jak Ci sie wiedzie i oby było super powodzenia. a nam pozostaje długa laga na Salamiego albo drugiego asa Kmiecika i moze sie jakis stoper machnie.a moglo byc calkiem fajnie :(

~HDK HKS NH | 2009-02-3 09:01

Zobacz proszę....
Dla Natalki i Jakuba...


"...pomagaliśmy i będziemy pomagać..." - 22.02.2009

» http://www.youtube.com/watch?v=aSjBt_q_zxk

» http://www.forum-hdkpck.yoyo.pl/viewtopic.php?p=638#638

~StwKrk | 2009-02-3 09:52

Kibice Stalówki (i nie tylko) z Krakowa pomóżmy Kubie.

~stachu | 2009-02-3 10:53

» http://www2.90minut.pl/news/84/news845700.html

widac sa w Stalówce zdolni młodzi piłkarze- Adrian Chamera 15 lat i juz trenuje z pierwsza druzynaa.. kolejne jego powolanie do reprezentacji

~maciejjj | 2009-02-3 11:05

ponawiam moje pytanie, czy w Stalowej będzie rozegrany jakiś sparing? jak tak to kiedy?

~kibic | 2009-02-3 11:24

Panie Dyrektorze Schlage Bartek Niedziela jest dobrym graczem więc go pan zakontraktuj narzeka pan że nie ma pan pieniędzy na wzmocnienia to niech pan poda ile pan zarabia jako dyrektor naszego klubu myślę że pana zarobki są bardzo dobre. Więc rusz pan dupę i znajdź pan pieniądze na tego zawodnika i inne wzmocnienia sam pan wie że jak jest przyzwoita drużyna to na meczu może być dużo ponad 4tyś ludzi ,a jak jest gówno to może w porywach przekroczy 1000 ludzi.
Więc szanowny panie przypuśćmy że na trybunach zasiądzie tylko 3000 więcej to jest dodatkowy wpływ do klubu około 30tyś zł razy 9 spotkań jednej rundy to ok 270000 złotych więc daj sobie sam odpowiedź na to czy jest warto wyłożyć na kilku zawodników nawet tę samą sumę jak ona i tak się zwróci (a przy okazji może zasiąść na trybunach trochę więcej bo kibice stalówki to nie tylko mieszkańcy Stalowej woli ale także całego regionu Tarnobrzeg, Sandomierz, Leżajsk, Nisko, Gorzyce,Janów itd. przy dobrej organizacji i pańskim zaangażowaniu może tych kibiców zasiąść dużo więcej. Więc myślę że jest pan na tyle dobrze przygotowanym na dyrektorskie stanowisko człowiekiem bo przecież zajmował pan miejsca na stołkach dyrektorskich nieraz a ekonomię ma pan w jednym paluszku.
WIĘC JAK MAJĄ BYĆ EFEKTY PAŃSKIEJ PRACY TO TRZEBA PORZĄDNIE wziąć SIĘ DO ROBOTY A MA PAN DO TEGO BARDZO DOBRE EKONOMICZNE PREDYSPOZYCJE.

~stary kibic | 2009-02-3 11:38

Popieram kibica,lepwszy grajek na daną chwilę Nam sie już nie trafi.Chłopak trenował ze Stala prawie miesiąc po to by Mu teraz podziękowano.Nie masz pan za grosz honoru,patrzysz pan tylko na finanse teraz,a nie pózniej gdzie jak będzi edobra drużyna i dobrze grac to wpływy za bilety będą większe.Jeżeli jest taka opcja Panie Szlage,to kibice zrobią jakąs zbiórką do puszek by jakąs część pieniędzy zebrać a część klub i zapłacić te odstępne tej Jagielloni.Myśolą,że to nie są jakies większe pieniądze,skoro za Adamczyka wywaliliście 5 tys,to za Bartka może to będzie 7,8 może góra 10 tys.Czyż to jest tak dużo na klub grający w 1 lidze,gdzie inni kupuja zawodników za miliony złotych?Wśród kibiców jest dużo osób prowadzących własną działalność choćby ja i paru znajomych.Jeżeli będzię taka opcja to te 5 tys wśród kibiców jesteśmy w stanie uzbierać,tylko czy klub dołoży się częściowo i jest w stanie zakontarktować B.Niedzielę.Dlaczego nie podaje sie sumy jaka woła Jaga,przeciez kibice też chcieli by wiedzieć co dzieje się w klubie,bo właśnie moiże akurat Oni są w jakims stopniu pomóc?!

~do GG | 2009-02-3 11:51

TA OFICJLNa STRONA KLUBU JET DO BANI , TRAGICZNA, a wogóle szkoda coś pisac na jej temat

~UOP | 2009-02-3 12:02

O której jest sparing Stalówki z Korona w sobote?Chciałbym sie wybrać, ale nie wiem o której godzinie. dzięki za info.

~felipe | 2009-02-3 12:07

ja sie tez na Bartka doloze Panie Szlage k...a mac.nie moge juz patrzec na tych kopaczy co nic nie potrafia niech bedzie chociaz jeden zawodnik w tej druzynie ktory ma pojecie o grze w pilke a nie tylko zeby jak najdalej od bramki wykopac.jak patrzylem jak on prawa strone jezdzi to az sie milo robilo technicznie dobry szybki kurde i widac ze mu sie chce i ma kondycje.on juz sie zgral z druzyna miesiac trenuje, i wg mnie normalny skromny chlopak.Panie Szlage k...a mac:)ratuj Pan ten Klub panie Szlage zlituj sie Pan nad kibicami:):):)

~do UOP | 2009-02-3 12:18

Sparing o 11 lub o 11.30 na Sciegiennego obok stadionu Korony wstep za darmo.

~stary kibic | 2009-02-3 12:28

Felipe mam do Ciebie pytanie,widziałeś tego Bartka Niedzielę w akcji,bo pewnie mieszkasz w Krk.Powiedz czy naprawdę jest taki dobry i wart polecenie by grał w Stalówce?Bo jeżeli tak,to uważam ,ze warto by było wśród kibiców zrobić szum i postarać się o jakąs zbiórkę kasy na odstępne za Niego.Jeżeli On ma Nam pomóc utrzymać się w 1 lidze,a suma nie jest za bardzo wygórowna,to może będziemy w stanie taka zbiórkę zrobić.Tak jak poisałem wcześniej,jestem kibicem Stali od 30 lat i zalęzy mi na tym ,by ta drużyna utzrymała sie w 1 lidze.Dla mnie moja rodzina i mój klub Stalówka śa dla mnie najważniejsze.I jeżeli będzie jakas szansa to,uzbieramy jakąs cześć pieniędzy,by on mógł tu grać.Czy byli by jeszcze jacyś chętni ,by się dołożyć?Trzeba pogadac z Władkiem i zorientowac sie na ten temat,bo z tymi nierobami nieudzcznikami nawet nie ma co dyskutować.

~KOKO | 2009-02-3 12:34

Przecierz Kmita Zabierzów nie ma kasy mają się wycofać z rozgywek więc poco im Bartek Nidziela lepiej niech pan Sz. uważa na meczach w kosza bo go wyniosą na noszach a potem na szpital my checemy Bartka :)zdegradować leśnych dziadków i żeby zrobić nowe wybory jak był Jarecki w klubie to lepiej rządził w klubie niż ojeciec dyrektor Sz. byli jacyś sponsorzy i zawodnicy a teraz hu ja

~:) | 2009-02-3 12:34

Najlepiej zróbmy znowu wyjazd na sparing do Kielc :)))

~felipe | 2009-02-3 12:45

do "Stary KIbic" ja mam 30 lat mieszkam w krakowie a na mecze stalowki chodzilem od 85 roku pozniej z roznych przyczyn juz nie ale kibicem pozostalem zawsze i jak mam mozliwosc to jezdze gdzies na wyjazdy wprawdzie zaliczam sie do piknikow ale mniejsza o to.tak jak pisalem wczesniej o Bartku to ona naprawde zdecydowanie wyroznia sie od innych grajkow z naszej druzyny.Jesli chlopak nie ma problemow zeby walczyc z obroncami ekstraklasowej Cracovii to mysle ze w 1 szej lidze tez smialo sobie poradzi.Ja nie twierdze ze bedzie zbawca, ale po prostu stwierdzam fakt ze zdecydowanie odstajacy umiejetnosciami zawodnik jednak nie bedzie jednak naszym zawodnikiem.Na prawej pomocy Władek testowal tez tego japonczyka chlopak jest szybki ale on sie nie nadaje po prostu panikuje szybko pozbywa sie pilki to niech za przyklad posluzy fakt ze rajdy Wieprzecia prawa strona sa duze grozniejsze niz jego.Boi sie pojsc jeden na jeden wiec nie ma sensu. a Bartek z kolei w sparingu z hutnikiem gral w pierwszej polowie na prawej pomocy a w drugiej na lewej i na obu jezdzil chlopakow.on pogral troche w Jadze w pierwszej lidze i sie ogral a zarazem jest jeszcze mlody i chce mu sie ma ambicje a to sie ceni nie moge juz naprawde patrzec na Krawca sory ale on sie juz nie nadaje nie ma z niego praktycznie zadnego pozytku a mnostwo strat chlop sie jakby cofnal.rozpisalem sie sory:) w kazdym razie Bartek naprawde dobry gosc i nie tylko ja z tych co go widzieli tak uwaza pozdrawiam

~O#P | 2009-02-3 12:57

moim zdaniem odstepne za Bartka Niedziele bedzie wynosilo w granicach 30-45 tys. pany z zarzadu chcialy by go za darmo a pensje by mu oplacili bo wiadomo ze za 2 tys by nie chcial u nas grac

~stary kibic | 2009-02-3 13:06

Dobra Felipe dzięki,ja jestem od Ciebie tylko 6 lat starszy i od86 r.jestem ze Stalówka na dobre i na złe.Pamiętam czasy i w ekstraklasie,bo sam tez jeżdziłem,jak i czasy 2-3 ligowe.Zawsze dobro piłki jest u mnie na 1 miejscu.Tez szlak mnie trafia ,ze u Nas sa tacy działacze nieporadni i nic nie umieja załatwić ,ani sponsora ani dobrego zawodnika,przaktyczn ie nic,tylko płakac umieją i narzekać.Pojadę zaraz na trening,pogadam z kiom trzeba ,może cos da sie zrobić z tym przjściem Niedzieli do Nas.Jeżeli taka szansa będzie to dla przykładu ja sam mogę na początek wyłożyć te 2 klocki.Na więcej mnie w danej chwili nie stac ,bo jest zima i biznes kiepski.A resztę pasowałoby uzbierać do puszek od innych wiernych kibiców Stalówki,niech by każdy dał ile może najwięcej.Ale o tym co i jak napioszę póżniej jak dowiem się cos w klubie.

~....... | 2009-02-3 13:08

Ci Ty pieprzysz jakie 45 tys,z tego co slyszałem od pewnych osób,to było coś w granicach 10-15 tys.

~O#P | 2009-02-3 14:30

do ...... to bylo moim zdaniem bo nie wiemdzialem jakie sumy wchadza w gre, a jesli bylo to kolo 15 tys to nasz zarzad to niezli *** szkoda im na takiego grajkka

~czop | 2009-02-3 14:46

10/15 to na pensje:) za 10/15 to juz bylby u nas dawno

~Maniek | 2009-02-3 15:30

Odnośnie sporu Arki ze Stalą o Uwakwe,to jestem zdania ,że by ten krętacz kombinator został tam w tej Arce,bo tu go Nam nie potrzeba.A jeszcze jakby Arka dała w zamian bez odstępnego jakiegos dobrego grajka ,to było by wogóle dla Nas lepiej,zawsze to nowa świeża kreww.A od Uwakwe cudów nie ma co wymagać,pokazał w tamtym swzonie ,że możliwości ma ,ale teraz Nas też utwierdził,że za marne pieniądze jakie zarabia w Stali grał lepiej nie będzie.On tylko czeka na dotrwanie po każdej rundzie i czeka gdzie by tu znów cichaczem czmychnąć.Nic z Niego nie będzie,jeżeli chodzi o gre w Stali,na siłę Go nikt nie zmusi jak On sam nie chce.Niech spieprza do tej Arki,a tamci niech Nam dadzą kogoś innego,napewno gorszy nie będzie.

~Stal | 2009-02-3 17:50

Stal Stalowa Wola - Sudety Jelenia Góra. W środę, 4 lutego o godzinie 18:00 w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli miejscowi koszykarze podejmą Sudety Jelenia Góra.

~asd | 2009-02-3 19:13

a kogo to obchodzi ?

~Leo | 2009-02-3 19:29

Mnie:)

~mario_stw | 2009-02-3 20:03

No i jeszcze mnieD;

~asdf | 2009-02-3 21:49

jak cie to interesuje jednego i drugiego to wyjazd na swoja stronke o koszu albo na forum to piłkarska strona gamonie.

~......... | 2009-02-3 23:05

macie i czytajcie nawet Władek ma dość tych leśnych dziadów. » http://nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID

~pomoc | 2009-02-4 08:22

Jak by sie chscailo to bysmy zrobili pare autobusow puki ferie i pojechalis bysmy do Lublina oddac krew ! to naprawde dobry pomysl bo mlodzi niemaja samochodow i nieojada oddac krwi :D ! przemyscie to

~boss | 2009-02-4 09:32

Oj Władziu pieprzysz głupoty, za dziesięć tysięcy na rękę to po prostu nigdzie poza Stalową nie znajdziesz roboty i dlatego tu siedzisz. Znalazłeś dojną krowę i dorabiasz sobie ideologię. Tylko czy Nasz Klub stać na tak drogiego trenerka, skoro nie stać na zawodników. Za pół roku kiedy Władziowi skończy się umowa a drugiej takiej już nikt z nim u nas nie podpisze, to ucieknie do Krakowa i zapomni szybciutko o Klubie z którym dzisiaj jest ponoć na dobre i na złe. Ja osobiście wolałbym żeby Władzio nie robił nam łaski i nie poświęcał się za swoją marną pensyjkę, niech odejdzie już teraz. Zatrudnijmy równie dobrego a może lepszego trenera np. P.Brzezińskiego a starczy nam jeszcze na jakiegoś przyzwoitego zawodnika a może nawet dwóch. Tylko Władziu, jeśli naprawdę zależy ci na Stalówce to proszę zabierz ze sobą swojego przydupasa Kijaka,bo to największe nieszczęście Naszego Klubu.

~... | 2009-02-4 10:01

Boss spadaj na drzewo błażnie!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola

Górnik Łęczna             Stal Stalowa Wola
2018-10-27, godz. 19:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

Znicz Pruszków             Stal Stalowa Wola

0 : 2

    
Adrian Dziubiński 31 (k) Sebastian Łętocha 65
Sędzia: Grzegorz Kawałko (Białystok)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 14 10-3-1 33
2 Elana Toruń 13 8-4-1 28
3 GKS Bełchatów 14 7-5-2 26
4 Olimpia Grudziądz 14 7-3-4 24
5 Stal Stalowa Wola 15 7-2-6 23
6 Radomiak Radom 13 6-3-4 21
7 Znicz Pruszków 15 5-6-4 21
8 Górnik Łęczna 14 5-5-4 20
9 Siarka Tarnobrzeg 14 5-3-6 18
10 Ruch Chorzów 13 4-5-4 17
11 Błękitni Stargard Szcz. 13 5-2-6 17
12 Gryf Wejherowo 14 4-4-6 16
13 Pogoń Siedlce 14 4-3-7 15
14 ROW 1964 Rybnik 14 3-6-5 15
15 Resovia Rzeszów 14 3-5-6 14
16 Olimpia Elbląg 14 4-1-9 13
17 Skra Częstochowa 14 3-2-9 11
18 Rozwój Katowice 14 2-4-8 10

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1245) » Vielitz44 (806)
» Fanatyk38 (646) » Kamilosss (385)
» Koko (368) » Slim1938 (362)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (293) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Resovia Rzeszów - STAL (1:1)
2012-10-13
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 37 388 razy
STAL - Znicz Pruszków (3:0)
2014-09-06
Ilość zdjęć: 45
Wyświetleń: 18 799 razy
STAL - Garbarnia Kraków (2:0)
2013-09-28
Ilość zdjęć: 33
Wyświetleń: 24 826 razy
Puszcza Niepołomice - STAL (3:2)
2012-05-19
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 1 119 razy
Osób Online: 25 / Czas gen. strony: 0.054
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |