Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.
» Koszykarze Stalówki w Ekstraklasie!!
- dodał Tomeks
- 2009-04-30 09:06
- komentarze (116)
W piątym meczu, decydującym o awansie do koszykarskiej ekstraklasy, Big Star Tychy przegrał ze Stalą Stalowa Wola 63:85 (13:22, 9:18, 24:16, 17:29).
"Stalówka” wraca do koszykarskiej elity! W Tychach zmiotła rywali z parkietu, tylko na początku meczu Big Star prowadził 5:2 i 9:8, ale potem rządzili już stalowowolanie. Po "trójkach” Rafała Partyki i Bartłomieja Szczepaniaka goście wyszli na prowadzenie 22:13 i w kolejnych odsłonach sukcesywnie powiększali przewagę. Na początku drugiej kwarty efektownym wsadem popisał się Tomasz Andrzejewski, a fantastyczna seria naszego zespołu trwała nadal. Po punktach Karola Szpyrki w 18 minucie stalowowolanie prowadzili 37:19!
Oszołomieni gospodarze nie wiedzieli, co się dzieje, a szalała grupka kibiców ze Stalowej Woli, która pojechała w daleką trasę, by wspierać swoich ulubieńców. I miała powody do satysfakcji. Nasi grali twardo w obronie i skutecznie, na co nie potrafiły znaleźć recepty nawet największe gwiazdy Big Staru - Łukasz Pacocha i Damian Kulig. Wprawdzie w trzeciej kwarcie miejscowi doszli Stal na 10 punktów, ale to było wszystko, na co pozwolili im "stalowcy”. Gdy na dwie minuty przed syreną było 57:70, wiadomo było, że gościom nikt już nie odbierze wygranej i awansu do ekstraklasy.
Na minutę przed końcem naszemu trenerowi Bogdanowi Pamule gratulował już szkoleniowiec zespołu z Tychów Tomasz Służałek. A nasz trener w końcówce wpuścił jeszcze niewiele grającego w trakcie sezonu Dawida Szewczyka, który miał satysfakcję, że zagrał w tak historycznym meczu. Zdążył zdobyć nawet dwa punkty. A to, co działo się po ostatnim gwizdku sędziów w naszym zespole, trudno opisać. Były wielki taniec radości, w górę poleciał Bogdan Pamuła, podrzucany przez swoich zawodników, były też oczywiście chóralne śpiewy z kibicami. "Stalówko” - jesteś wielka!
Big Star: Kulig 16, Mielczarek 12, Frankowski 8 (2x3), Pustelnik 8 (1x3), Pacocha 6 - Markowicz 4, Bzdyra 4, Radwan 3 (1x3), Zmarlak 2.
Stal: Piechowicz 17, Andrzejewski 15, Partyka 11 (3x3), Szpyrka 9, Klima 8 - Szczepaniak 14 (1x3), Wołoszyn 5, Szewczyk 4, Lisewski 2.
źródło : sportowefakty.pl / echodnia.eu
» Tabela
lp. | KLUB | M | Z-R-P | PKT |
1 | Stal Stalowa Wola | 31 | 20-5-6 | 65 |
2 | Wieczysta Kraków | 31 | 18-7-6 | 61 |
3 | Avia Świdnik | 31 | 16-11-4 | 59 |
4 | KSZO Ostrowiec Św | 31 | 16-7-8 | 55 |
5 | Cracovia II | 31 | 15-5-11 | 50 |
6 | Wisłoka Dębica | 31 | 14-7-10 | 49 |
7 | Podlasie Biała Podlaska | 31 | 12-12-7 | 48 |
8 | Czarni Połaniec | 31 | 14-2-15 | 44 |
9 | Sokół Sieniawa | 31 | 13-4-14 | 43 |
10 | Orlęta Radzyń Podlaski | 31 | 13-4-14 | 43 |
11 | Korona II Kielce | 31 | 10-9-12 | 39 |
12 | Podhale Nowy Targ | 31 | 11-6-14 | 39 |
13 | ŁKS Łagów | 31 | 11-4-16 | 37 |
14 | KS Wiązownica | 31 | 10-6-15 | 36 |
15 | Unia Tarnów | 31 | 8-9-14 | 33 |
16 | Chełmianka Chełm | 31 | 7-10-14 | 31 |
17 | Wisła Sandomierz | 31 | 7-6-18 | 27 |
18 | Lublinianka Lublin | 31 | 6-2-23 | 20 |

StalowkaTV na FB
» Statystyki wyjazdowe
Odległość: | Kibiców: | |
Cracovia II | 0 km | 0 |
Unia Tarnów | 0 km | 0 |
Wieczysta Kraków | 0 km | 0 |
Korona II Kielce | 0 km | 0 |
Czarni Połaniec | 0 km | 0 |
ŁKS Łagów | 0 km | 0 |
Podlasie Biała Podlaska | 0 km | 0 |
Orlęta Radzyń Podlaski | 0 km | 0 |
Wisła Sandomierz | 0 km | 0 |
KS Wiązownica | 0 km | 0 |
Chełmianka Chełm | 0 km | 0 |
Wisłoka Dębica | 0 km | 0 |
Avia Świdnik | 0 km | 0 |
Podhale Nowy Targ | 0 km | 0 |
KSZO Ostrowiec Św | 0 km | 0 |
Sokół Sieniawa | 0 km | 0 |
» więcej statystyk

» Młodynie | (3418) | » 1938fc | (1579) |
» Vielitz44 | (1397) | » Filip kacper k. | (1286) |
» Edek38 | (1263) | » Fanatyk38 | (992) |
» Kamil | (849) | » Rafix | (768) |
» Misio | (722) | » Adams | (671) |
Komentarze (116)
A`gugu | 2009-04-30 09:09
z dobrych źródeł wiem że big star nie chciał wejść
Geno | 2009-04-30 09:11
tak jak tyle osob wiedzialo z dobrych zrodel ze stalowka nie chce wejsc... :)
A`gugu | 2009-04-30 09:21
tak to już jest jak dwie drużyny nie chcą wejść ale niestety któraś musi. obawiam się tylko jednego żeby to wejście nie odbiło się na piłce.
Tomasz | 2009-04-30 09:45
o ktorej w sobote mecz z Polonia 2011 Warszawa ???
Mystery69 | 2009-04-30 09:45
Nie ma się co podniecać panowie. Przecież wiadomo, że komuś innemu ''oddadzą'' ten awans. Po pierwszej brak środków finansowych. Bo za bardzo chyba nikt się tu nie orientuje jakie koszty niesie za sobą gra w Ekstraklasie. A po drugie kwestia składu. Bo z obecnego nie widzę nikogo na grę w Ekstraklasie. Czyli musiałby być cały nowy skład plus dobry nopwy trener. A to wręcz niemożliwe jak na realia Stalowej Woli. Trzeba by było ściągnąć z 3 murzynków. Plus ze 3 innej narodowości. np. Serbów, Litwinów itd. Plus zakupić dwóch solidnych Polaków ( co warto dodać z tym jest bardzo ciężko na polskim rynku ) i oczywiście z 2 moze 3 niezłych młodzieżowców. A to jest dopiero sztuka znalezc do gry w Ekstraklasie młodych graczy. Widzicie to nie takie proste jak się wydaje... A na realia Stalowej Woli może być to zbyt skomplikowane..... Pzdr
Simpson | 2009-04-30 09:48
Wcale nie było tak kolorowo jak to jest opisane w tym artykule. Tychy doszły nas nie na 10 ale na 5 punktów i zrobiło się naprawdę nerwowo. Ale chłopaki wytrzymały presję. A Tychy wcale nie wyglądały na drużynę, której nie zależy na wygraniu tego meczu. Ale nasza Stal była poprostu lepsza. A Dawid zdobył nie dwa ale cztery punkty:) Forza Stalówka!!! Gratulacje chłopaki!!!
Krakus | 2009-04-30 09:49
dla mnie awans koszykarzy to sumtna wiadomosc. Sprawa pierwsza to brak kasy, watpie w to ze przyjdzie jakis sponsor z zewnatrz, a szkoda by bylo zeby miejskie pieniadze marnowaly sie na ludzi przekroju Szewczyk. Albo sprawa Pydycha, dostal podwyzke, nie zagral nic przez caly sezon a klub mu placil. Tak apropos to czy pamietacie jak swego czasu potraktowal zarzad Artura Koniarczyka, ktory w pierwszym meczu pilkarskim na wiosne nabaiwl sie kontuzji? Albo jak jest z Kuba Laweckim? Pydycha powinni pol roku temu wywalic na zbity pysk. A najgorzej jak dadza im podwyzki jeszcze, albo sciagna Murzynow... Oby to wszystko tylko nie odbilo sie na pilce- sportowi nr 1 w Stalowej Woli i Polsce! Licze ze Stal nie skorzysta z awansu i pozostanie w 1 lidze!
Bez pozdrowien
Tom435 | 2009-04-30 10:03
Ale a was pajace, patrzycie tylko na kase kto komu i to są kibice !!??? Jest sukces i trzeba się z tego cieszyć. Takie podejście do sprawy to naprawde jakaś chyba polska mentalność człowieka zakompleksiałego. Ja byłem w sobote i było naprawde pięknie i czy prawdziwy kibic mówi, że poco ten awas to naprawde żenada. Zastanówcie się troche !!!!!!!!
Saper4 | 2009-04-30 10:06
o czym ty piszesz czlowieku na zbity pysk to ciebie powinni wywalic z tej srony!!! ciekawe jak by balon zlapal kontuzie tez bys pisal zeby go na bruk??? cwaniaku Pydych jest wychowankiem i o takich ludzi sie dba. pozdrowienia dla wszystkich ktorzy byli w tychach bylo zajebiscie!!!!
Mystery69 | 2009-04-30 10:08
do Tom435: z tymi pajacami to bez przesady ok? Bo co to z ciebie za kibic skoro tak się zwaracasz do ludzi ze swojego miasta. Wstyd. Odnośnie awansu to wiadomo, że trzeba się cieszyć. Ale z drugiej strony należy także popatrzeć i myśleć o przyszłości. Bo ja jakoś nie widzę Stali Stalowa Wola w następnym sezonie w Esktraklasie rywalizując z takimi firmami jak: Prokom Trefl Sopot, Turów Zgorzelec, Anwil Włocławek, Czarni Słupsk itd. Z czym to się wogóle pchać dalej?
Saper4 | 2009-04-30 10:12
Wiesz my tez bylismy i jestesmy potega i udowodnilismy to nasz klub zaslynol juz w calej polsce i wiem ze pilka tez kiedyss bedzie grala w ekstraklasie
wiec wszyscy sie radujcie nie mozna takiej szansy zmarnowac!!!!!
Kibic | 2009-04-30 10:14
Oj chlopaki juz w pilke w przerwie zimowej mialo nie byc kasy na nowych zawodnikow a wyszlo wszystko ekstra. I tez bylo sporo "Prorokow" ktorzy pisali ze spadniemy. Teraz widze tosamo , nie przepowiadajcie przyszlosci jak to nie dadza sobie rady , poczekamy zobaczymy.Narazie trzeba sie tylko cieszyc!!!!!
Zielak69 | 2009-04-30 10:19
Choć nie jestem fanem koszykówki to z wielką radością przyjąłem informację o awansie do ekstraklasy. Trzeba docenić wysiłek ludzi zaangażowanych w tą dyscyplinę sportu w Stalowej Woli i serdecznie im pogratulować. Piszecie po co ten awans? To odpowiem również pytaniem: po co w takim razie wogóle grać? Wszyscy oczywiście zdajemy sobie sprawę z kosztów gry w ekstraklasie ale póki co cieszmy się tym co udało się osiągnąć.
Kamil | 2009-04-30 10:44
To ja może wyjaśnię.
Miejsca oddać nie mogą bo to automatyczny spadek nie do 1 ligi a do 2 czyli jeszcze niżej niż byli teraz.
Co do kasy. Powiem tyle, że na linii miasto-klub jest coraz lepiej.
Pazimieh | 2009-04-30 10:58
o ktorej w soboten ten mecz z Polonia ?
Osiedlowy | 2009-04-30 11:03
Pytacie po co awans, skąd pieniądze, z czym do wielkich firm?
Zapominacie że STALÓWKA to wielka firma, obok której nikt nie przechodzi obojętnie.
Pieniądze się znajdą, napewno!
To szansa na reklame miasta więc miasto napewno się do tego dorzuci...
To jest szansa na jakiś rozwoj, każda drużyna od czegoś zaczynała.
Znicz Jarosław co wszedł ostatnio, co oni mają niby lepszego hala jak u nas na ekonomiku taka mała jakoś sobie radzą, jakoś sobie radzą.
Wiara w klub musi być!
Bądzcie dumnie z naszej Stalówki!
To nie wstyd jak ktoś wywalczy awans i napewno nie powod do smutku!
Tomeks | 2009-04-30 11:13
To i ja dorzucę swoje trzy grosze. Kto był na spotkaniu SKSSW z prezydentem Szlęzakiem to chyba pamięta co powiedział. Dla tych którzy nie byli - przypomnę. Prezydent powiedział wprost że w przypadku awansu koszykarzy miasto daje 1 mln na grę w PLK a drugi mln leży w kwestii klubu (sponsora). Poza tym wspieraniem kosza w Stalowej jest zainteresowana elektrownia Stalowa Wola (a właściwie jej nowy własciciel firma Tauron). Więc nie marudzić tutaj tylko cieszyć się że o Stalówce będzie głośno w polskim sporcie bo to zawsze jest powód do dumy. Paradoksalnie awans koszykarzy może też pomóc sekcji piłkarskiej - miasto + sponsor, przychody z transmisji i reklamy podreperują budżet klubu ZKS STAL i tylko od działaczy bedzie zależeć jak te pieniądze zagospodarują. Ja się cieszę z awansu bo lepszego momentu na awans chyba by nie było - na jesieni w Polsce odbędą się Mistrzostwa Europy w koszykówce i mam nadzieję że koniunktura na kosza nakręci się mocno.
Zetkaesiak^^ | 2009-04-30 11:20
ludzie trzeba sie cieszyc co bedzie to bedzie przynajmniej koszykarze pokazali ze maja jaja i nic im zarzucic nie mozna teraz czekajmy co pokaza dzialacze z tego co wiem to spokojnie budzet bedziemy mieli zapewniony polowe ma dac miaste a druga polowe podobno jakis sponsor jest dograny tym bardziej ze teraz w polsce beda mistrzostwa europy wiec bedzie wielkie halo na kosza i kazdy bedzie chcial sie zareklamowac a kibice pilkarscy niech sie nie martwia bo teraz budzety beda oddzielne kto chce wplaca na pilke a inni na kosza wiec nie musicie sie martwic ze odbije sie to na pilkarzach a teraz z innej beczki moze kupimy kazdemu koszykarzowi po szaliku albo jakas taka pamiatke zeby zawsze pamietali o Nas kibicach i klubie...... moze stowarzyszenia cos wymysli pzdr i do zobaczenia w Sobote!!!!!
Lubelak | 2009-04-30 11:45
Motor-Stalówka:
» http://www.youtube.com/watch?v=Hzbkx9oDlgA
» http://www.youtube.com/watch?v=V3uls7P82-E
» http://www.youtube.com/watch?v=wQPedHM-8l8
» http://www.youtube.com/watch?v=IXmuw6wQfYs
Kanibal | 2009-04-30 12:07
Koszykówka to sport familijny, rodzinny, na który chodzą rodziny, ludzie nie koniecznie biedni, biznesmeni którzy chetnie inwestują w kosza: napewno znajda się pieniadze:
1) od miasta, andrzej nie ma teraz wyboru bo wyszedłby na klamce
2) sponsor się znjadzie napewno bo to juz ekstraliga. Popatrzcie kto sponsoruje kluby z PLK i to wcale nie sa wieksze miasta od stalowki
Musicie zrozumieć ze to zupełnie inne realia niz na piłce, inni ludzie, inne pieniadze, a piłka tylko na tym moze zyskać. Nikt nie podciagnie budzetu kosza kosztem piłki, bo nie ma już czego zabrac, a w sytuacji gdy znajdzie sie sponsor to piłka tylko dostanie, bo klub jest JEDEN
Tom435 | 2009-04-30 12:29
» http://www.wstalowej.pl/news.php?id=575
Paweł | 2009-04-30 12:29
czy wy jestescie normalni? jak mozna sie nie cieszyc z awansu?!! wy jestescie kibicami tego klubu? ilu z was zaraz po meczu pilki biegnie do hali?o kase sie nie martwcie jak nie beda mieli to spadna - trudno sie mowi realia sa jakie sa. to jest najwiekszy sukces stalowki od 11 lat - nikt go niczym nie umniejszy i nikt go stalowce (czyli nam wszystkim) nie zabierze!!! pamietacie kiedy pilkarze grali ostatni raz w ekstraklasie (na nich tez przyjdzie pora). jeszcze w temacie kasy. zawsze bylo tak: nie ma wyniku bo nie ma kasy - nie ma kasy bo nie ma wyniku. bledne kolo. teraz mamy wynik znajda sie i pieniadze. 1 milon jest juz od miasta. pamietacie wypchana po brzegi hale jak stalowka grala w ekstraklasie? zakladajac bilety po 10 zl (chyba najnizsza cena w lidze) i ze stalowka szybko odpadnie w play-off (nie czarujmy sie o mistrza nie powalcz) skokojnie 400.000 w sezonie zarobią (na szczesce do hali nie da sie wejsc przez plot!!). Do tego dochodzi kasa z transmisji tv. pamietajcie tez ze duzo latwiej znalezc sponsora w ekstraklasie niz w nizszych ligach. juz dosyc glosno muwi sie o pojawieniu sie sponsora. Szansa na duze pieniadze jest ale czy ja wykorzystamy to juz zalezy od kierownictwa klubu i wlodarzy miasta. jak stana na wysokosci zadania bedzie ok - jesli nie przyjdzie czas na rozliczenia. a jesli juz koszykowka was totalnie nie interesuje potraktujcie to jako poczatek odradzania sie wielkiej Stalowki, ktora za czasow swojej swietnosci byla jedna z 3 ekip w Polsce posiadajaca 2 sekcje w ekstraklasie. koszykarze nie mieli za wiele kasy ale mieli jaja, serce do gry i wspanialych kibicow - zrobili awans.
pilkarze mieli nie miec kasy o kazalo sie ze udalo sie wzmocnic zespol i wcale nie jest zle. troche checi zaangazowania serca i ambicji + dobry doping i jakis wzmocnienia przed nowym sezonem i tez moga awansowac (1 liga to nie serieA czyjakas inna premiership - poziom jest jaki jest). niech pilkarze przestana sie obracac w blednym kole a gwarantuje ze kasa sie znajdzie! a wtedy po zwyciestwie nad wisła kraków przejdziemy wszyscy razem przez ulice zobaczyc jak stalowka spuszcza bat anwilowi. Co do kadry na ekstraklase to mysle sobie tak ze jakby sciagnac mlodych stalowcow rozsianych po polsce 2-3 (nie koniecznie z usa - wschod i balkany) zagranicznych (nie koniecznie z usa - wschod i balkany)graczy, zostawic czesc obecnego skladu to powinnismy sie utrzymac. pozdro dla WSZYSTKICH kibicow Stalowki. GRATULACJE i PODZIEKOWANIA DLA KOSZYKARZY. a pilkarzom zycze aby rownali poziom do kolegow z za ulicy
Bradford_zks | 2009-04-30 12:31
» http://www.kurian.pl/fotki/kosz/tychy/tychy_stal_p3/
Paweł | 2009-04-30 12:32
ale sie rozpisalem... i jeszcze to "muwi":) to z wrazenia.
Bartekstw | 2009-04-30 12:42
no to elegancko :) trzeba sie cieszyc z sukcesu :) niestety mialem pojechac na Tychy, ale problemy z panna i mialem pojezdzone:( a tak z ciekawosci sobie policzylem niby na wyjazd bylo zapisanych 32 osoby i nie mozna bylo zalatwic autobusu, a patrzac na zdjecia bylo duzo wiecej ludzi ze Stalowki no ale co tam:) pewnie dojezdzali z innych miast :)
AVE STALOWKA !
Fan16 | 2009-04-30 12:44
podaj cie daty i godziny meczow
Fan16 | 2009-04-30 12:45
sory juz mam » http://www.pzkosz.pl/?p=1
Bartekstw | 2009-04-30 12:48
czyli w ta sobote gramy u siebie :) mysle ze powinnismy podziekowac koszykarzom za awans tym bardziej ze pilkarze pauzuja, wiec wszyscy na hale i powtorka dopingu z ostatniej soboty :)
Gargamel1293 | 2009-04-30 13:33
Gratuluję
Tomasz | 2009-04-30 13:59
mysle ze mecz powinien byc o godz. 17 bo duzo ludzi pewnie pod wrzos pojdzie wieczorem !
Tomasz | 2009-04-30 14:08
» http://www.youtube.com/watch?v=CkISo.....
chyba najlepszy filmik z wczorajszej wyprawy do Lublina
Fan16 | 2009-04-30 14:15
nie gramy w sobote tylko we wtorek sprawdzcie dokladnie ta sobota to 2maja a mecz jest 5.
Paweł | 2009-04-30 14:29
tak masz racje Fan 16 - gramy 5 lutego a cala reszta cos o maju pisze
Geno | 2009-04-30 14:39
Gramy 2 i 5 wiec w sobote i wtorek. » http://www.pzkosz.pl/?p=1&s=sch
Geno | 2009-04-30 14:40
tzn 6 tj sroda :)
Zielono-czarny | 2009-04-30 14:41
Fan 16- 2009-05-02 to jest 2009 rok ;] maj, 2 dzień... :/ bez przypalu
Koko | 2009-04-30 15:31
do sapera4 czy będzie wyjazd do Warszawy na mecz koszykarzy?
Fan16 | 2009-04-30 15:31
soryy chlopaki naprawde ;) niezauwazylem
Fan16 | 2009-04-30 15:35
a moze jakies plakaty z info i mobilka np. ze mecz ekstraklasy bo polonia tez weszla wiec powinno zachecic
Koko | 2009-04-30 15:51
Czy wie ktoś po ile będą bilety na Finał z Polonią Warszawa ?
Zkstal | 2009-04-30 16:04
Mam nadzieję że znajdą wielkiego sponsora który jednak tylko wyłoży pieniądze na kosza, bo piłka niech sobie radzi sama.
Saper4 | 2009-04-30 16:08
wszystko zalezy od nas kibicow?! bo jak wiecie po 4 meczu z tychami wszyscy pisali ze jada i sie beda zapisywac na wyjazd a pojechala garstka nas wiec zobaczymy czy bedzie najpierw w stalowej ladnie podziekujemy za awas a pozniej zobaczymy!!!
Ssw1938 | 2009-04-30 16:15
Z roznych zrodel wiem ze mecz w sobote 2 maja w Stw zostal przelozony na srode ze wzgledu na Dni Stalowej
ale nie wiem czy zostala zamieniona kolejnosc meczy ale chyba wiec w sobote w Wa-wie a w srode u nas na H15
Zetkaesiak^^ | 2009-04-30 17:01
kurde no i po co to przekladac jakby zrobili mecz o 16 to i tak nic ciekawego nikogo pod mdk nie ominie a zreszta kto ma przyjsc to przyjdzie na ten mecz wiec oby nic nie zmieniali i fajnie jakby odbyl sie ten mecz w sobote:)
Cichy_stalowka | 2009-04-30 17:18
takze slyszalem ze mecz ma sie odbyc dopiero w srode..! bo nie sa przygotowaniu na mecz chociaz nie wiem co mamy przez tpo rozumiec..!
Maxtor84 | 2009-04-30 17:33
dla mnie to trochę dziwne że mecz jest przełożony... mogli by zrobić mecz o 17 a później koszykarze mogli by zostać przywitani raz jeszcze pod MDK nasze miasto świętuje ,sobota, dużo ludzi by się dowiedziało czego dokonali nasi bohaterowie chociaż nie wydaje mi się aby była taka osoba która by tego nie wiedziała ale cóż poczekamy do środy :)
Fan16 | 2009-04-30 19:48
mam informacje z klubu ze mecz u nas w srode jak z wyjazdem nie wiem
Bartekstw | 2009-04-30 20:42
» http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll.....
info na temat meczu z Polonia w kosza :) noi rozpoczely sie rozmowy z miastem na temat sponsorowania kosza;]
19ssw38 | 2009-04-30 21:27
nieorjentuje sie w koszu ale po co graja z Polonia?
Sagem83 | 2009-04-30 21:44
do krakusa w lelllllse zacxzaj
Dead | 2009-04-30 22:02
z polonia graja taki jakby sparing
Volzerex | 2009-04-30 22:27
Jak to po co?;/ żeby rozstrzygnąć kto awansuje z pierwszego miejsca a kto z drugiego, przecież wiadomo że te miejsca są opłacane... tylko pierwsze wiecej, drugie mniej
Koko | 2009-04-30 22:35
Rwalizacja jest do 2 zwycięstw a jak będzie 1-1 to kto będzie na pierwszym miejscu?:)tego nie przewidzieliście
Kamil | 2009-04-30 22:40
Rywalizacja to dwa mecze. zwycięża ten, kto zdobędzie większą przewagę w pkt. mecz moze zakonczyc sie nawet remisem a i tak dogrywki nie bedzie. chyba ze w oby potyczkach beda takie same wyniki.
Mystery69 | 2009-04-30 22:48
Ciekawe czy Polonii Warszawa będzie się chciało grać wogóle hehe. Bo ci awansowali grając młodym składem i teraz przez to mają dziwne akcje. tak to juz jest z tymi awansami
Fan16 | 2009-05-1 09:00
grali mlodszym skladem bo to sa junorzy starsi.wiadomo ze w finale graja o mistrzostwo I ligi o wejscie z pierwszego miejsca i o jakas mala premie:)
Bartek9412 | 2009-05-1 09:05
Osobiście wolałbym żeby Szlęzak dał kase na piłke bo to jest sport numer jeden w polsce i w stalowej
Fan16 | 2009-05-1 09:31
ale nie ma sensu dawac teraz na pilke bo oni sie utrzymaja w 1 lidze i tak bedzie zawsze o ekstraklase nie powalcza a koszykarze juz wywalczyli
Mystery69 | 2009-05-1 09:37
do Fan16: Ale o jakim wejściu Polonii Warszawa ty mówisz? bo nie ruzmiem za bardzo
Fan16 | 2009-05-1 09:39
Mystery69 mowie ze ta Polonia Warszawa 2011 to sa juniorzy starsi i sa mistrzami polski wlasie juniorow. i weszli z nami do ekstraklasy
Bartek9412 | 2009-05-1 09:41
Alem, gdyby został ten skład co jest teraz i dokupilo by sie jeszcze ze trzech grajków na poziomie extraklasy to i piłkarze mogliby powalczyć, jak jest wynik to jest kasa a z kasą morzliwości kupienia lepszych zawodników
Fan16 | 2009-05-1 09:41
» http://www.pzkosz.pl/?p=akt&id=1032
Fan16 | 2009-05-1 09:45
no mzna kupic 3 zawodnikow a reszte zostawic albo poslac do I ligi ale tych 3 duzo nie zdziala bo przyjedzie taki anwil albo sopot i lezymy.oczywiscie ze zostanie troche skladu np.Pydych jak wykuruje to bedzie walczyl za 3 z pluta , "lisek" bedzie bedzie walczyl z dylewiczem itd.
Mystery69 | 2009-05-1 10:01
Fan16 i co z tego mają że,,niby'' weszli do tej Ekstraklasy??? A z tego składu co teraz jest to nie za bardzo widzę kogoś do gry w Esktraklasie. no może Pydych na zmiany, Andrzejewski pod kosz na zmiany, Piechowicz z opaską, moze Partyka na zmianę. A tak to trzeba budować praktycznie zespół od nowa i oczywiscie dobrego trenera zatrudnić. Fan16 jak piszesz że walkę na równi mógłby toczyć Lisek z Filipem Dylewiczem to smiac sie chce. Troszkę inna klasa jest pomiędzy tymi zawodnikami.
A`gugu | 2009-05-1 10:42
siarka chce kupić od nas ekstraklasę!!
Cdn.... | 2009-05-1 10:47
A JA WAM MOWIE ZE STALOWKA ZDABEDZIE MISTRZOSTWO POLSKI.NIKOGO NIE TRZEBA KUPOWAC.TO SA NAJLEPSI ZAWODNICY .WIARA ,WIARA WIARA.......A CO DO INNYCH SPRAW.....TRZEBA WYMIENIC PARKIET,ZWIEKSZYC OSWIETLENIE,POMALOWA C SZARE,BRUDNE SCIANY,ZMIENIC KOLORYSTYKE NA ESTETYCZNIEJSZA.NIE MAM TEZ BANEROW REKLAMOWYCH I TRYBUN ZA KOSZAMI.ATMOSFERA JEST I TO JUZ DUZO.A PILKARZE JAK GRALI O UTRZYMANIE TAK BEDA GRAC PRZEZ STOLAT TYLKO MOZE W IV LIDZE.STADION JAK PASTWISKO A TRYBUNY TO SMIECH NA SALI.MAMY XXI WIEK.POBUDKA
Kamil | 2009-05-1 11:00
Popatrzcie na Znisz Jarosław. Doszło tam 3-4 zagranicznych zawodników, jakiś chyba Polak i grają tym samym składem co w 1lidze. Utrzymali się. Dlatego u nas można zrobić to samo i wcale źle nie powinno być.
Co do hali. poza przemalowaniem parkietu, zrobienie prostokątnych trumien nie zmieni się nic.
Geno | 2009-05-1 11:39
na hali musza ponoc zmienic te lawki dla zawodnikow:) na krzeselka :)
Koko | 2009-05-1 12:27
» http://www.youtube.com/watch?v=QdaRPQa10G0 nasi bochaterowie którzy awansowali do PLK :)
Cdn.... | 2009-05-1 13:02
PARKIET TRZEBA ZEDRZEC I POLOZYC NOWY BO TEN CALY SIE TELEPIE A PLYTKI PODSKAKUJA JAK SIE PILKE ODBIJA:):):)SNIANY ,SUFIT BRUDNE JAK NA HALI FABRYCZNEJ .A DO TEGO TAK SLABE OSWIETLENIE .I TE RUSZTOWANIA HIHIH NA LAMPY NA SUFICIE OBRASNIETE PAKECZYNA.NO I KROTOSZYNSKIEGO TRZEBA WYJE.....Ć BO WCINA SIE JAK COS NIE PO JEGO MYSLI KIBICE KRZYCZA.
~ | 2009-05-1 13:10
Do Cdn: Po pierwsze staraj sie pisac bez "Caps Locka". Po drugie pragnę odpowiedzieć Ci na Twoje ostatnie dwa zdania: nie gadaj głupot! Piszesz, że piłkarze tylko walczą o utrzymanie..a dla mnie jest to zdecydowanie bardziej wartościowe niż awans do PLK!. Wystarczy porównać ilość klubów piłkarskich i koszykarskich w naszym kraju. KAŻDE miasto, które ma jakies tam tradycje koszykarskie i jaką taką stabilną sytuację finansową gra w pierwszej lidze. Dlaczego?? otóż dlatego, że cala Polska, żyje piłką nożną, a koszykówka zepchana jest na dalszy plan. Nazwy klubów PLK dobitnie pokazują, że w Polsce koszykówka ma małe znaczenie!. Skoro duże miasta nie inwestują w koszykówkę to robią to mniejsze miasteczka, bo jest to dobry sposob dla firm na reklame. Za pare zł można w koszu wszystko, nawet zmienić nazwę klubu!. Wyobrażasz sobie Zgorzelec, Świecie, Sopot, Ostrów Wlkp w polskiej ekstraklasie piłkarskiej?? :D no własnie, mam nadzieje, że już widzisz jaka jest przepaść pomiędzy tymi dwoma sportami i mam nadzieje ze nie będziesz sie juz podniecal, że niby koszykówka ma wieksze sukcesy niż piłka nożna.
Na koniec ciekawostka- budżety klubów PLK. W pierwszej piątce klub z budżetem 3,5 mln zł.. Dla porównania drużyna ze środka tabeli polskiej pierwszej ligi musi mieć budżet z 3-4 mln zeby myśleć o spokojnym utrzymaniu, a najbiedniejsza ekipa Polskiej Ekstraklasy ma budżet 5.5mln zł.
PLK- budżety - » http://www.polskikosz.pl/news/17298
Polska Ekstraklasa - budżety » http://www.marketingsportowy.pl/inde.....
Wiec proszę wszystkich o to by nie porównywali podobnie jak cdn obydwa sporty bo wasze gadanie to stek bzdur i bezpodstawne gadanie. Masz Cdn jakies argumenty?? czekam . Pozdrawiam
Dario | 2009-05-1 14:20
Tak naprawdę trzeba zmienić w pierwszej kolejności na koszu nasze cheerleaderki :)
Maxtor84 | 2009-05-1 14:22
po wyżej.... śmieszny jesteś wiesz ile wynosił budżet Polpharmy Starogard w tym sezonie 15 mln i nie wiem czy to jest tak mało wiec jak nie wiesz to sie nie udzielaj czekamy na pierwszy meczyk w PLK :)
Maxtor84 | 2009-05-1 14:33
ale zresztą o co my się tu kłócimy cieszmy się z tego co jest i z tego co będzie już niedługo...
Marlo | 2009-05-1 16:21
Na każdym meczu w kosza w PLK,ma byc taka atmosfera jak na sobotnim meczu z Tychami u Nas.Jest pięknie jak 2 tys ludzi stoi i śpiewa pieśni dopingując swoją drużynę.Taki doping jak był w sobotę,to po prostu miazga.Nawet wielkie firmy jak Prokom czy Anwil przy takim dopingu padną u Nas na kolana.Ale jak mowię taki doping ma być na każdym meczu,a nie tylko na wybranych z tymi z wyższej półki.Wtedy wszyscy kibice,nawet Ci typowo pilkarscy będą z przyjemnością przychodzić na halę,by takim dopingiem rozwalic rywala na łopatki.Masakra!
~ | 2009-05-1 16:24
do Maxtor84 : Nie ukrywam, jestem kibicem piłkarskim, lecz to nie znaczy, że się nie cieszę z sukcesu koszykarzy. Kibicuję nie od dziś i na przestrzeni kilku lat nie pierwszy raz się spotykam z debilnymi komentarzami w stylu "Pilkarze to tylko grają by się utrzymać, a koszykarze co roku w play-offach". Sam przyznaj, ze komentarze tego typu są delikatnie mówiąc śmieszne.Każdy normalnie myślący wie, jaka duża różnica istnieje pomiędzy tymi sportami. To widać po nazwach klubów, budżetach itd itd. Komentarze te wpisują na tej stronie wielcy wyznawcy koszykówki, którzy nie mogą pogodzić się z tym, że koszykówka jest tym "rezerwowym" sportem w Stalowej Woli. Ludzie pogódźcie się z tym wreszcie, że jesteście zdecydowaną mniejszością i nic tego nie zmieni, nawet wasze komentarze na tej stronie, których nie powinno być. Admin zrobił Wam prezent w postaci newsa to sie spinacie, bo poprostu boli Was to, że po awansie jakiejś mega euforii nie ma..
Mystery69 | 2009-05-1 16:41
Marlo Anwil czy Prokom padną na łoptaki w STW? hehe
a co to Prokom nigdy nie grał na ,,gorących terenach'' typu w Polsce w Ostrowie Wielkopolskim, we Włocławku czy chociażby w Słupsku??? nie mówiąc już o takich halach jak w Barcelonie czy w diabelskich Atenach, gdzie mają najlepszą publikę w Europie w kosza. Tak więc jeżeli myślisz, że przyjadą tu i przestraszą się 2 tysięcy widzów w STW to troszkę jesteś w błędzie. mimo wszystko pzdr i czekam z niecierpliwością na transfery. Oby jednym z nich nie był Brandon Hughes, który lubi zwiedzać polskie kluby... A oby nam się trafił rozgrywający jakiego mieli Jarosławianie - Quinton Day. Niebalny koles jest
Kebobi | 2009-05-1 16:47
Co do POziomu lig piłkarskiej i koszykarskiej, to wydaje mi się, że koszykówka w Polsce stoi na wyższym poziomie aniżeli piłka... sam fakt że mamy co rok przedstawiciela w koszykarskiej lidze mistrzów ( Euroliga ) oraz w pucharze uefa (puchar ULEB ) i odgrywamy tam jakieś role... jak widać piłka nożna pochłania dużo więcej pieniędzy niż kosz... no cóż sądzę, że ewentyalny budżet na poziomie 3-4 milionów zł pozwoli nam na start a następnie utrzymanie się w lidze... a o doping sie nie martwmy.. będzie :)
Zetkaesiak^^ | 2009-05-1 17:11
chlopaki dalczego wy zawsze musicie sie spierac co lepsze pilka czy koszykowka a nie potraficie po poprostu sie cieszyc ze zarowno jedni jak i drudzy reklamuja nasze miasto na cala polske a jesli chodzi o zainteresowanie to jest ono coraz wieksze i na pilce i na koszu i to powinno cieszyc ...popatrzcie ile wiekszych miast w polsce nie moze sie pochwalic takimi druzynami ktore by je tak reklamowaly jak nasza Stalowa dlatego powtarzam jeszcze raz Cieszmy sie z tego co mamy i nie narzekajmy ciagle bo to sie robi nude pozdrawiam wszsytkich Kibicow STalowki zarowno pilkarskich i koszykarskich pamietajcie to jest 1 klub i trzeba go szanowac
Tom435 | 2009-05-1 17:24
Najlepsze to co mówi pan Szalge: "Poszukamy utalentowanych zawodników być może w młodzikach albo w ostatecznosci za granica oczywiscie jak beda pieniadze"
Volzerex | 2009-05-1 17:28
Ja tez nie rozumiem dlaczego tu jest taki spór o to, jestem kibicem Stalówki, chodzę na piłkę i na kosza chociaż osobiście dla mnie sportem nr 1 jest piłka ;) płacę za bilety na kosza i na piłkę aby wesprzeć swój ukochany klub a nie go okradać...! Jestem za młody żeby to pamiętać ale z tego co opowiadano mi to prawie żaden klub jeszcze w czasach naszej ekstraklasy, w piłkę i kosza nie posiadał dwóch sekcji w najwyższej klasie rozrywkowej! Więc trzeba cieszyć się tym co się ma bo Stalówka to jedna wiara ;) W kosza doczekaliśmy się awansu i ogromnie się z tego cieszę a w piłkę możemy jednie walczyć o mistrzostwo pierwszej ligi o nic więcej, dopóki nie zbudują nam nowego stadionu i dopóki nie spełnimy wszystkich wymogów...! Z Kibicowskim Pozdrowieniem i do zobaczenia w środę w hali na koszu ;)
Południem Włada, Zielono-Czarna Brygada...!
Dymek | 2009-05-1 17:35
piłka+kosz = ZKS STAL STALOWA WOLA!!!!!!
Ave Stalówka!!!
Mariuszstalowa | 2009-05-1 18:20
podliczylem punkty stalowki i liczac tabele wszechczasow awansowalismy na 2 miejsce w obecnej 1 lidze !!!!!!!!
Dead | 2009-05-1 18:25
nie klocic sie bo jestesmy jednoscia i kto moze to niech chodzi i na pilke i na kosza
Dead | 2009-05-1 18:33
i czy mozan byloby zrobic tez strone o koszu
Judge09 | 2009-05-1 22:08
Ludzie! Ogarnijcie się! Koszykarze zaczęli dobrze grać i od razu zrodziło się coś niespotykanego. Kiedyś (choćby rok temu) każdy z was wybrał się max na debry z siarą i to wszystko! Teraz każdy w jednej chwili ma się stać fanem kosza? Ekstraklasa na pewno zwiększy frekwencję i koszykarze to też STAL, ale zachowajcie pewien rozsądek. Nie bądźcie jak chorągiewki odwracające się w tą stronę gdzie wiatr zawieje. I skońcie temat typu "Piłka i kosz - stalowka to jednosc, jak chodzisz na piłke to przyjdziesz na kosza", bo się niedobrze robi. Wielkie gratulacje dla koszykarzy, bo wyczyn nie lada i tyle w tym temacie.
Gruby | 2009-05-1 23:42
Bravo Sovia ;-)
Mariuszstalowa | 2009-05-2 07:07
ZGADZAM SIE Z Judge09 ALE JA NIE CHCE BYC SEZONOWCEM ICHODZIC NA MECZE KOSZA DLATEGOZE AWANSOWALI WIEC NIE BEDE CHODZIŁ BO I TEGO NIELUBIE
T;mo | 2009-05-2 07:45
dokladnie tez nie lubie kosza i nie bede chodzil nawet jak awansowali.
T;mo | 2009-05-2 07:56
ale oczywiscie szanuje tych ktorzy chodza na kosza ale nie tych ktorzy sie tu pruja na pilke. ogarnijcie sie ludzie!
Jestesmy jednym klubem.
Wierny stali | 2009-05-2 08:01
liczy się piłka twarda walka bark w bark i to wszystko a co do kosza to tam co akcja to jest faul
Zatorze | 2009-05-2 09:49
Jeden z internautów a zarazem kibiców Stalówki ma rację. Ten problem kosza to nic innego jak wyrośnięcie wrzutu na dupie kibicom piłkarskim. Może i stanowimy jedność ze względu na barwy przywiązanie klubowe czy jak kto woli wspólne wyjazdy na piłkę ale nic pozatym. Zrobił się duży szum bo to Ekstraklasa, a gdzie to całe towarzystwo było rok temu czy może parę lat wstecz ?? W dobie kryzysu cennym asortymentem kibica jest wierność ! nie wszyscy są tacy kolorowi , bo jak gdyby Ci wierni kibice wyrośli jak grzyby po deszczu ciekawe na ile sezonów /??? Każdy się domaga strony dla kibiców Kosza, a kto niby bedzie prowadził takową stronę i kto bedzie ją opłacał ??? Widać że grupa tych kibiców jest nieformalna przykład Tychów gdzie tracą szaliki i barwy . Przecież nie bedziemy zganiać na to że to jakieś pijaczyny bo po pierwsze zle by to o was świadczyło a po drugie dla was sam nie wiem czy stanowi to jakiś problem natury jaką jest przywiązanie i obrona tego gadżetu ?! Może forma w jakiej pije do was jest bez zasadna czy zle sformuowana ale takie są realia nie jest lekko ani nie bedzie wam łatwo .
Wkońu też trzeba poddać dobre strony tego medalu dobrze że jesteście i się angażujecie w to żeby nasza hala nie stoi szara w środku tego lasu , dzięki wam tętni życiem jest wykorzystana na miare jakiej pozazdrości nam cały region. Koszykarze maja doping . Narazie napewno macie z górki ale jak kazdy wie początki są ciężkie my mielismy to samo. Widać że chcecie się angażować w coś co dopiero jeszcze raczkuje ale w maire czasu uporacie sie z tym problemem . Czekają was ciężkie wyjazdy co za tym idzie dalekie lajtowe i niebezpieczne bo wątpie żeby ktoś kto zobaczy nasze barwy puscił was płazem :] ale żyć nie umierać życze wam powodzenia i najwazniejsza sprawa nie mieszajcie spraw piłki z koszykówką bo to są dwie odmienne dyscypliny . Myśle że to co napisałem troche uświadomi jednym jak i drugim że obie dyscypliny są potrzebne ale to by konczyło się tylko na tych słowach bo wiązanie ich ze sobą że to jeden klub to przesada dzielą nas naprawde inne realia.
Kamil | 2009-05-2 13:38
Powiem tak. Na piłkę chodzę lat już 15. Na kosza coś koło 10. I na piłkę i na kosza w miarę regularnie. Oczywiście futbol na pierwszym miejscu. Tak jak tu kolega Zatorze napisał. Teraz ludzi na trybunach po 1200-1500. Na siarce też bywało tyle. A gdzie byliście chociażby rok temu jak na hali bywało 300 osób? W miarę regularnie bywało na meczach po kilkanaście a nawet kilkadziesiąt osób e ekipy (głównie Zatorze). Boom się zrobił od potyczek ze Zniczem Jarosław. Niestety prawda jest też taka jak kolega wyżej napisał. Byliście w Tychach, straciliście pare barw. To samo będzie jak zaczniecie jeździć w ekstraklasie. Stal jest jedna i nikt nie będzie patrzył czy to fani basketu czy nie.
Fan16 | 2009-05-2 14:53
o liczbie kibicow na meczach trzeba powiedziec ze na pilke ludzie przychodza jak im sie chce przwaznie to "net-kibice" jak jest mecz z motorem to oni ida zeby sie napinac.
na kosza zeczywiscie chodzilo nawet po 100 osób ale teraz to sie zmieni bo to ekstraklasa ale gdyby stalowka spadla z ekstraklasy to liczba z 1300 spadlaby na 300.
co do barw to w ekstraklasie trzeba ich bronic zeby nie robic posmiewiska.bo to co czeka kibicow na wyjezdzie nie jest przewidywalne.
Kumar | 2009-05-2 14:55
Macie juz swoja flage(z pilka od kosza), zrobcie sobie szaliki i koszulki z tym samym logo to moze jakies barany z Tych(ów) i tym podobni nie beda marszczyc pozniej freda z mysla ze skroili Stalówkę.
Mariuszstalowa | 2009-05-2 15:48
proponuje by ci co tak nagle sa zafascynowani koszem zrobili sobiewłasna stronke!!! a i koszulki oraz szaliki (np. z dopiskiem pikniki kosz)tez by sie przydało zmienic by niewiazały sie z kibicami ktorzy sa za piłka nozna bo w porownaniu do kosza to tam sie broni barwy
Mkzks | 2009-05-2 16:03
» http://www.kibice.net/news/712-I__II.....
Ale mają ubaw goście z naszego wyjazdu do Zabierzowa. Nawet ustawił się na nas Raków :):)
M-plw | 2009-05-2 16:04
dajcie już spokój z tym traceniem barw bo chyba zapomnieliście jakie flagi nam skroili na własnym stadionie a wy sie sracie o dwa szale
Stal38 | 2009-05-2 18:14
Nie o dwa szale tylko AŻ dwa szale barwy to rzecz święta i trzeba je bronić żeby nie wiem co
Stalówek | 2009-05-2 18:31
gieksa wygrywa narazie tj.do 76 minuty.liczac ze ma jeszcze 3 pkt za kmite podobnie motor i jastrzebie to walka o utrzymanie rozstrzygnie w meczach z gieksami,na szczęście na Naszym boisku.
Bartek9412 | 2009-05-2 20:20
wie ktoś morze czy będą jeszcze jakieś mecze stalówki w TV??
Stachu | 2009-05-2 20:21
Katowice nie dostaną 3 pkt, bo już 2 razy z nimi grali na jesień.
Osiedlowy | 2009-05-2 23:14
jutro mają zjawić się nasi koszykarze przed koncertem krawczyka- dobra okazja na podziękowanie im...
Koko | 2009-05-2 23:45
do Osiedlowy skąd wiesz że mają się zjawić koszykarze jutro czy to pewne info:)
Osiedlowy | 2009-05-3 00:25
wczoraj(sobota) prezenter pod mdk tak zapowiedział więc raczej pewne info
Cdn.... | 2009-05-3 08:28
tu jest ze graja dzis tj 2.05 » http://www.e-basket.pl/?podpoddzial=76&faza=355
Bartek9412 | 2009-05-3 09:43
Jeśli u piłkarzy zostanie taki skład jak teraz i dokupia jeszcze kogoś, to możemy nawet powalczyc o ekstraklasę, gdybyśmy w tym sezonie wygrali z motorem i łęczną co było na wyciągnięcie ręki to zajmowalibyśmy obecnie 6 miejsce w lidze
POzDro
Geno | 2009-05-3 10:10
Powalczyc o ekstraklase... i na mecze bedziemy jezdzic do Kielc :D pomyslowe:)
Marco | 2009-05-3 11:12
Bartek9412 nie wiem jak ty to liczyłeś ale według moich obliczeń dodając nam 4 punkty to mieli byśmy teraz 39 pkt i maksymalnie 8 miejcie :) A co do drużyny to chyba wiele osób marzy o tym by ten skład utrzymał się na następny sezon co nie wątpliwie będzie trudne , ale miejmy nadzieje że się uda :) Pozdro :)
Bartek9412 | 2009-05-3 11:20
wie ktoś morze jakie wymagania stadion musi spełnić aby dopuścili go do gry w extraklasie??
Mld1938 | 2009-05-3 11:36
kryta, podgrzewana murawa, jupitery..?
German | 2009-05-3 11:48
CZY TO JEST pewne ze koszykarze maja sie pojawic na scenie pod MDK, jesli tak to kiedy o ktorej godzinie ??? ma ktos pewne INFO ???????????????????? ???
Stalovy | 2009-05-3 12:02
Koszykarze mają być pod MDK dzisiaj przed głównym koncertem,zważywszy na to że rozpoczyna się on o 20.30, czyli koszykarzy należy się spodziewać pomiędzy 19.30 a 20.
pozdro
Marlo | 2009-05-3 12:03
Chłopaki jako ,ze wyszły nici z wyjazdu do Bielska,wiadomo zamknięty sektor gosci,to mobilizujemy się na najbliższy wyjazd do Turku.Wyjazd będzie napewno organizowany,takze szykujcie się,zbierać hajs i za 2 tygodnie ruszamy do Turka.Piłkarzom potrzebny jest Nasz doping w walce o utrzymanie,liczą na Nas,nie zawiedżmy ich.Niech Nas będzie choć te 4 autokary,takze szykujcie się i mobilizujcie.
P!otrek | 2009-05-3 12:13
"Chłopaki jako ,ze wyszły nici z wyjazdu do Bielska,wiadomo zamknięty sektor gosci"
Niekoniecznie "nici" ;) Przynajmniej dla niektórych.
Bulwers | 2009-05-5 23:46
abel salami nadawalby sie na koszykarza jest wysoki i szczuply a zarazem bardzo dynamiczny mysle ze poradzilby sobie z roslymi koszykarzam wydaje sie mi ze bylby niczym glizda przeslizgiwalby sie poprzez blokady defensywny obrony i jakbysmy mieli mecz u siebie wpilke to mozna tak godzine ustawic zeby nie kolidowalo to z koszem i nasza czarna dżdżowniczka była by juz rozgrzana co o tym myslicie ? a na przyklad jakby mecz w pilke byl w sobote to w kosza ustalic na niedziele i wilk sytyi owca cala no i pan abel by dorobil
hej stal
Dodaj komentarz