Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Łukasz Stręciwilk wraca do Stalówki !

Łukasz Stręciwilk wraca do Stalówki !

Roczny kontrakt ze Stalą Stalowa Wola podpisał wczoraj 22-letni napastnik Łukasz Stręciwilk.

W ubiegłym sezonie zawodnik bronił barw II-ligowej Stali Poniatowa, rozgrywając 25 spotkań, w których zdobył trzy bramki.

 

Przypominamy o jutrzejszym sparingu z Hetmanem Zamość o godzinie 17:00

Komentarze (37)

Alleluja | 2009-07-15 10:51

po co nam ten cfaniak w druzynie? on byl dobrym pilarzem ale pare dobry lat temu! duzo lepiej bylo zakontraktowac myszke ! mlodszy i bardziej perspektywiczny!

Aleksander | 2009-07-15 11:22

zupelnie nie potrzebny wydatek pieniazkow na takiego zawodnika,ktory moze strzeli 1 bramke w calym sezonie a moze nawet i tego nie,niby w klubie pieniazkow brak a tu takie marnotractwo..dodam ze ten gracz jest napastnikiem ,jesli nie bedzie strzelal regularnie bramek to moze chociaz bedzie absorbowal obrone przeciwnika he he .nawet ja w to nie wierze

Magic | 2009-07-15 12:21

Łukasz może grać i w przodzie i na bokach co pokazał niejednokrotnie za czasów gdy jeszcze grał w Stali.kilka sezonów temu.Wcale nie szło mu najgorzej.
Obcy - źle... wychowanek - jeszcze gorzej.Zastanówcie sie w koncu kogo chcecie.
Chłopak ma ambicje jakiej na pewno nie posiada Myszka.Streciwilk gwiazda? to co powiedziec o Myszce którego juz nie raz widzialem na boisku, mialem okazje nawet grac przeciwko niemu... nie zachwycił mnie ;] nie zaczwycił równiez trenera wiec widocznie lepszy Streciwilk.Na oceny zawodników poczekajcie do konca sezonu ;]

P!otrek | 2009-07-15 12:35

Za graczem przemawiają wyniki. Jeśli strzela w 25 meczach 3 bramki, w trzeciej lidze, to czego chce szukać tutaj ? Jabłoński strzelił tam 5 bramek, a z całej ligi nazbierałoby się znacznie więcej młodych, którzy strzelili więcej bramek i mogliby tu przejść, za takie same pieniądze.

Ramzes | 2009-07-15 12:51

mogli by pozyskac Lebiode z Sokoła Nisko,ale pewnie Chyła sie z nim nie lubi:D a zawodnik z niego dobry;)

Geno | 2009-07-15 13:52

Fajne maja pilkarze te stroje wyjsciowe :)

Geno | 2009-07-15 13:53

Krakus | 2009-07-15 15:53

Dajcie spokoj, juz lepiej bylo by wziac tego 10-latka co go Milan wzial, przynajniej kazdy by mu dopingowal. Ten pozor nic nie umie, juz wiecej pozytku bedzie z Drozda, mowie wam...

Piorko | 2009-07-15 16:19

25 spotkań, w których zdobył trzy bramki.

Nie no dajcie spokój na cholerę nam taki napastnik!!!!

Cycu123 | 2009-07-15 18:14

I jaki wynik sparingu?

Lubelak | 2009-07-15 19:02

Niestety dzisiaj nie dostaliśmy licencji do grania w 1 lidze koszykówki.
cytat:
licencję dostały: Asseco Prokom Gdynia, PGE Turów Zgorzelec, Anwil Włocławek, Energa Czarni Słupsk, Kotwica Kołobrzeg, Polpharma Starogard Gdański, AZS Koszalin, Sportino Inowrocław, PBG Basket Poznań i Trefl Sopot, który wykupił dziką kartę.
Nie dostały:
Atlas Stal Ostrów Wlkp., Banki BPS Basket Kwidzyn, Polonia Warszawa, Polonia 2011 Warszawa, Stal Stalowa Wola i Sokołów Znicz Jarosław.

Stalofka | 2009-07-15 19:09

a skad ten cytat????

Mateusz_ns | 2009-07-15 19:21

Slim1938 | 2009-07-15 19:25

Mystery69 | 2009-07-15 19:42

Ramzes to sie skompromitowałeś chłopczyku

Cycu123 | 2009-07-15 19:45

JAKI WYNIK SPARINGU???

Felipe77 | 2009-07-15 19:46

wygrali 1:0 kto strzelil nie wiem

Ramzes | 2009-07-15 19:59

Mystery 69 proponuje odszukac w słowniku słowa ironia i jego znaczenia;)

Kibic18 | 2009-07-15 20:09

Strzelił Jurij Mychalczuk 35 minucie

Quick1986 | 2009-07-15 20:24

Co do Stręciwilka to marnie to widzę...3 bramki w 25 II-ligowych meczach,jak na napastnika to chyba kiepski bilans.Ciekawe co brali pod uwagę biorąc tego zawodnika:/

Okulickiego | 2009-07-15 20:31

Informacja oraz komentarz .....dlaczego ? " O NIE PRZYZNANIU LICENCJI " na grę koszykarzy w PLK jest bardzo trafny........ Bardzo dobrze że KTOŚ w centrali wkońcu połapał się o co tak naprawdę chodzi !!!!!
Przecież to dobitnie wskazuje na FAKT iż cały ten pseudo-zarząd nic nie zrobił konkretnego .... Wszystko co jakimś cudem uszło do mediów (czyt. PISMAKÓW) TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA !!! i bardzo dobrze !!!!
Jeszcze raz powtarzam TEN KLUB NASZ TO JEDNA WIELKA PROWIZORKA !!!!!!!
Po raz ...nie wiem już który.... mówię " czy jest ktoś wśród ludzi ze STALOWEJ WOLI kto mógłby (mając kasę lub mając za plecami INWESTORA ) zmienić władzę w tym klubie !!!!!! ???? czy to tylko moje pobożne życzenia ?
Panowie i Panie na prawdę DOŚĆ ustawiania ludzi z pseudo-zarządu przez Nas kibiców .!!!!!!!! Ich po prostu trzeba wygonić raz na zawsze !!!!!!!!

Cycu123 | 2009-07-15 20:34

fajnie by było jak by strzelec bramki został w klubie :]

Kibic18 | 2009-07-15 20:47

Fajnie fajnie
A wie ktoś może co dzieje sie z Kmiecikiem???

Sisieq | 2009-07-15 21:34

Obaj Ukraińcy, którzy dzisiaj się pojawili, będą grali w Stalowej Woli. Tak dzisiaj mówił Cecherz

Fako | 2009-07-15 21:41

Daro | 2009-07-15 21:45

Po dzisiejszym sparingu śmiem twierdzić, że Jurij Mychalczuk i Mykoła Hreszta to mogą być wzmocnienia.

Hreszta zagrał naprawdę bardzo dobrze

Zkstal | 2009-07-15 22:09

Kto grał z 10 i 20 ?

Adam | 2009-07-15 22:33

Egipcjanin Mohammed Eid Wahab z Narwi Ostrołęka oraz Litwin Paulius Paknys ze Stali Stalowa Wola zagrają w przyszłym sezonie w Koronie Kielce. Obaj zawodnicy przebywali z drużyną z Kielc na zgrupowaniu w Dzierżoniowie i ich gra przypadła do gustu trenerowi Markowi Motyce. W czwartek, tuż po powrocie z obozu piłkarze podpiszą umowy z kieleckim klubem.

Obaj zawodnicy są obrońcami. W Kielcach mają zastąpić Roberta Bednarka i Marka Szyndrowskiego, którzy nie przedłużyli wygasających z końcem czerwca

Lubelak | 2009-07-15 22:37

Zapadły pierwsze decyzje...
ŁKS będzie jednak grał w ekstraklasie a spada Cracovia.
w sprawie Widzewa nic nie wiadomo. jeszcze:)

Magic | 2009-07-15 22:52

Jeden z najlepszych napastników w historii Stalówki czyli Grzesiu Kmiecik jest testowany przez Resovie ;)

Adam | 2009-07-15 23:13

Widzew raczej zagra w Ekstraklasie . Wszystko zależy od decyzji TA.

Piorko | 2009-07-15 23:46

No i Litwin tez nam uciekł :/

Omen | 2009-07-16 00:26

Łukasz do Stali brawo.Rozumiem ,że od przyszłego sezonu do rozgrywek przystępują rezerwy ?

Ugabuga | 2009-07-16 07:09

oby tylko jego bilans bramkowy sie zmienil...

Cris-cros | 2009-07-16 11:05

a może sięgnąć po Kamila Gęślę-chłopak tam się marnuje-dać mu szanse w Stalowce

Muszkin | 2009-07-16 11:15

Powodzenia Strecik w nowym sezonie!!! Wal na brame jak nigdy!!! ZKS!!! :)

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola

Górnik Łęczna             Stal Stalowa Wola
2018-10-27, godz. 19:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

Znicz Pruszków             Stal Stalowa Wola

0 : 2

    
Adrian Dziubiński 31 (k) Sebastian Łętocha 65
Sędzia: Grzegorz Kawałko (Białystok)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 15 11-3-1 36
2 Elana Toruń 14 8-5-1 29
3 GKS Bełchatów 15 7-6-2 27
4 Radomiak Radom 14 7-3-4 24
5 Olimpia Grudziądz 15 7-3-5 24
6 Stal Stalowa Wola 15 7-2-6 23
7 Górnik Łęczna 15 6-5-4 23
8 Znicz Pruszków 15 5-6-4 21
9 Siarka Tarnobrzeg 15 5-3-7 18
10 Ruch Chorzów 14 4-5-5 17
11 Błękitni Stargard Szcz. 14 5-2-7 17
12 Resovia Rzeszów 15 4-5-6 17
13 ROW 1964 Rybnik 15 3-7-5 16
14 Gryf Wejherowo 15 4-4-7 16
15 Pogoń Siedlce 15 4-3-8 15
16 Olimpia Elbląg 15 4-2-9 14
17 Skra Częstochowa 15 4-2-9 14
18 Rozwój Katowice 15 3-4-8 13

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1246) » Vielitz44 (809)
» Fanatyk38 (649) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (362)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (293) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Resovia Rzeszów (0:1)
2010-10-30
Ilość zdjęć: 32
Wyświetleń: 94 579 razy
STAL - Warta Poznań (0:0)
2008-11-15
Ilość zdjęć: 10
Wyświetleń: 18 582 razy
STAL - Motor Lublin (3:3)
2009-10-17
Ilość zdjęć: 61
Wyświetleń: 193 535 razy
STAL - Nadwiślan Góra (0:1)
2015-03-14
Ilość zdjęć: 40
Wyświetleń: 20 722 razy
Osób Online: 17 / Czas gen. strony: 0.03888
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |