Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Trening dopingu - piątek 14.08 godzina 18:00

Trening dopingu - piątek 14.08 godzina 18:00

Przed meczem z KSZO przyda się nam próba dopingu oraz nauka nowych pieśni. Macie jakieś ciekawe pomysły ? Komentarze są do waszej dyspozycji! 

Komentarze (49)

Ronny | 2009-08-14 12:37

Mógłby ktos rzucić link ze stroną sklepu Stalówki, z góry dzięki. No i oczywiście kto może to na dzisiejszy trening!

Daro15 | 2009-08-14 12:54

siema ;] kiedy jest wkoncu mecz ? w gazecatch pisza ze w niedziele bo jutro jest wielkie świeto ...

Cyc-u | 2009-08-14 13:00

Mecz jest w sobote!!

PS.gdzie niby napisali ze w niedziele?

Daro15 | 2009-08-14 13:21

gazeta echo dnia dzisiejsze , przed ostatnia strona !! zobacz sobie

Stachu | 2009-08-14 13:27

Na 90minut pisze, że mecz w sobote, a w Echu, że w niedzielę... Więc kiedy jest w końcu?

Spawn | 2009-08-14 13:36

MAM nadzieje ze włodarze klubu nie przeniosly meczu na niedziele

Kibic | 2009-08-14 13:52

Stal Stalowa Wola - KSZO Ostrowiec Św. Sobota, 15 sierpnia 2009 r. godz. 17:00 Tak pisze na oficjalnej stronie klubu.

Biela | 2009-08-14 14:00

jest napisane jesli juz ;)

Daro15 | 2009-08-14 14:05

czyli wszyscy w sobote biora dupe w troki i ida na stadion dopingowac stalowke !!!!!!!!!!! jeb ac pomaranczowych pedałow orientuje sie ktos ilu moze przyjechac tych kszoków ?

Biggie | 2009-08-14 14:21

mieli wyslane 400 biletow z czego okolo 200 sie rozeszlo do wczoraj, a teraz zastanow sie kolego czy przychodzisz na mecz dla STALÓWKI czy dlatego ze przyjezdza ekipa gosci...pzdr

Omade | 2009-08-14 14:30

Daro idziesz na mecz dla kibiców gości ? czy aby wspomóc stalówke Głośnym Dopingiem ?

Omade | 2009-08-14 14:31

ŚRODMIEŚCIE
ZBIÓRKA POD POMNIKIEM KWIATKOWSKIEGO 15;30

Sineva | 2009-08-14 15:07

Widze ze sprawa zielonych koszulek szybko ucichla... juz nawet nie ma ich w sklepiku Stalowki a szkoda. Czarne sa takie "normalne". Jakby kazdy mial zielona koszulke to efekt bylby przedni no ale coz, moze kiedys?

Daro15 | 2009-08-14 15:21

panowie a z kad ten pomysł ze ide tylko dlatego ze sa ekipy przyjezdnych ?? nic z tych rzeczy ide dopingowac swoja kochana Stalówke ! pozdr

Biggie | 2009-08-14 15:28

a wiec nie zadawaj nastepnym razem podobnych pytan bo to ilu mośków przyjedzie z Ostrowca czy z Katowic powinno byc Twoim najmniejszym zmartwieniem:) WSZYSCY NA MECZ!!

Orzech^ | 2009-08-14 15:30

» http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA PANOWIE I PANIE, W POPRZEDNIM NEWSIE, BYŁ KTOŚ KTO NAPISAŁ ZAJEBISTE SŁOWA DO TEJ PRZYŚPIEWKI. JESLI KTOS PAMIĘTA TO, ALBO SAM AUTOR TO CZYTA, TO PROSZE O NAPISANIE TEGO JESZCZE RAZ !

Vamp | 2009-08-14 16:11

Orzech chodzi o to:

Oooooo Stalóweczko my dla Ciebie zrobimy toooo
Bedziemy zawsze z Tobą tam gdzie bedziesz tylko Tyyy
Bedziemy zawsze z Tobą aż do końca naszych dniii
Oooooo Stalóweczko nasza Miłośc my wierzymyyyyy
Ty jesteś jak to serce które Ciągle bije w nas
Ty jesteś narkotykiem który uszczęsliwia nas

Stalker1337 | 2009-08-14 16:24

moze byc tez do tej melodii

oooo staloweczka
w naszych sercach, na zawsze boooo
to jest nasze miasto jest nasz jedyny klub
jemu serca oddalismy i spiewamy tu

Stalker1337 | 2009-08-14 16:26

sorki za tamten wpis ale wdarły sie błedy
chodziło mi o to:

moze byc tez do tej melodii

oooo staloweczka
w naszych sercach, na zawsze boooo
to jest nasze miasto, to jest nasz jedyny klub
nasze serca oddalismy i spiewamy tu

Omade | 2009-08-14 16:29

Kiedyś mielismy spiewać jedna piosenkę ale nigdy jej nie spiewalismy a mianowicie chodzi mi o

Co wy spiewacie !!?
Stalówke my kochamy
Co wy spiewacie !!?
Swe serce jej odamy
Co wy spiewacie !!?
Ziomali Swoich mamy
Co wy spiewacie !!?
Bedziemy Zawsze z Wami..

Lalalalalal lalalala lalalalala lalalalal .... I zabawa A pozniej znów

Stalowka4078405 | 2009-08-14 18:45

llllllllllllllllllll llllllllllllllllllll llll

Rocky\"stal\"one78 | 2009-08-14 19:34

...daro15 to szpieg ekipy KSZO ,strzelec z ucha -----Kszo to nalesniki z dzemem.....Stalowecz ka pojedzie z nimi na maxa 3 :0 ....Kanarski sie osra w Stalowce jak go przyjmniemy....Tylko stal st.wola!!!!!! Nie wazne ilu ich bedzie wazne ze nas bedzie wiecej!!!!!!

Cycu123 | 2009-08-14 19:41

Jakie przyśpiewki ćwiczyliście dzisiaj
Nie mówicie że "trzeba było być" nie było mnie w domu...

Cycu123 | 2009-08-14 20:10

ile trwał trening?? mówcie coś jak było :)))

Stalker1337 | 2009-08-14 20:17

To samo pytanie co Cycu, niestety nie mogłem byc na probie a ciekawi mnie jakie piosenki cwiczyliscie :)
pozdro bez napinki


Wojtek_woll | 2009-08-14 20:48

potrzebuje koszulke stalówki czarną lub biała mogą być nowe jak ktoś ma to pisać

Malibu_bzc | 2009-08-14 20:54

Mam do sprzedania nową czarną koszulkę Stalówki. Jak chcesz kupić to zostaw nr gg.

Wojtek_woll | 2009-08-14 21:06

10088343

Mlody stw | 2009-08-14 21:31

Jazdaz k*rwami STALOWA jazda z k*rwami
Ave Stalowka ...pelna mobilizacja niech pomaranczowe dz*wki sie zesraja na nasz widok

Cycu123 | 2009-08-14 22:20

to ćwiczyliście ???

Krakus | 2009-08-14 22:30

dzis cwiczylismy stale fragmenty gry ;)

Tomeks | 2009-08-14 22:36

pamiętajcie jutro wejście na młyn tylko w czarnych koszulkach ;)

Zielono-czarny | 2009-08-14 22:47

cwiczylismy przedewszystkim:
Oooooo Stalóweczko my dla Ciebie zrobimy tooo...

» http://www.youtube.com/watch?v=E_R-H.....

nie to chyba to :D
» http://www.youtube.com/watch?v=vqo_rqMc8NA

Damianstw | 2009-08-14 23:24

Jutro będzie jeden wielki nie wypał

ile osób było na treningu 30-40 osób a gdzie reszta pytam sie kur*wa gdzie reszta i jutro będzie nie znam piosenki i nie śpiewam

ch*uj w dupe sezonowcom i kibicom suksesu

Liczą sie tylko Prawdziwi kibice którzy są z drużyną na dobre i na złe

PzDr.

i bez napinki

Misiek77 | 2009-08-14 23:34

co ty pie**olisz?? niewiem czy ty jestes jakims dzieckiem czy ch*j wie kim?? Połowa osób z tego młyna 1000 osobowego ma prace i w ch*j osób dojezdza na mecze. myslisz te 1000 osob to tylko ze Stw jest?? Człowieku wez ty sie ogarnij. I nie pie*dol ze sezonowcy bo wazne ze na mecze osoby chodza a próby sa dla tych którzy mogą. Bez napinki. Do zobaczenia jutro na H15

Volzerex | 2009-08-14 23:38

Weź Ty sie człowieku ogarnij, od 2 lat opuściłem 3 wyjazdy i nie wyzywaj tutaj ludzi od sezonowców, nie wszyscy mają tak fantastycznie wiele wielkiego czasu jak Ty.... przestań spinac poslady

Allah akbar | 2009-08-14 23:49

Jeżeli wszyscy ci którzy pojawią się w młynie będą wiedzieli po co tam przyszli, to nie będzie żadnego nie wypału, nawet jeśli pojawią się nowe teksty, to wszystko da się "zrobić" ... tylko trzeba troszkę chęci niestety :P

Damianstw | 2009-08-14 23:54

Jak byście zauważyli nie pisałem do wszystkich chodziło mi o tych co nie byli na pierwszym meczu z Dolcanem a co przyszli na Widzew a gdzie oni byli tydzień przed Widzewem czyżby Praca ? wątpię

Damianstw | 2009-08-14 23:56

A tych co nie byli na treningu ok nie mam do niech pretencji ale gdzie młodzi ? lansują sie że są na młynie i nawet przyśpiewek nie znają ?

Koniec tematu dałem po prostu swoją opinie i BEZ NAPINKI

Jutro na H15

Zkstal | 2009-08-15 00:09

Polska dzisiaj w kosza wygrała. Jutro o 16 mecz z Izraelem , trzeba wspomóc chłopaków przed tv walczących o jakieś cele a nie jak nasza drużyna.

Esende | 2009-08-15 00:23

nie koniecznie praca ja np. bylem na weselu :) a jak był mecz z dolcanem w ząbkach to gdzie byleś ? w pracy ?

Johnyy | 2009-08-15 00:48

damian ciekawy jestem jaki z ciebie jest kibic, i czy bedziesz w plocku albo gorzowie teraz krzyczysz najglosniej a potem ebdzie na ...........
sportowefakty.pl

Marinero | 2009-08-15 01:10

Ale Ty Damian masz na-je-ba-ne, bo inaczej się nie da powiedzieć. Nie obraź się ale ludzie pracują , mają rodziny i różne związane z tym sprawy. Ważne żeby byli na meczu, i darli ryja ile sił, bo próby niewiele pomogą jak później na meczu się mruczy, a nie śpiewa....
Ile masz lat - 12?

Cristo82 | 2009-08-15 03:48

» http://www.youtube.com/watch?v=u0rMe.....

niech ktos napisze do tego jakis prosty tekst i efekt niszczy wszystkie dotychczasowe przyspiewki. zarówno na hali jak i na stadionie. Panathinaikos zajebiscie to robi. Swoją drogą to w Grecji porządne ekipy mają:)

Wojtek_woll | 2009-08-15 08:15

to ma ktoś koszulki Stalówki do sprzedania czarną lub biała mogą być nowe

Daro | 2009-08-15 08:44

Wojtek więcej inicjatywy wykaż.

Przecież jest sklepik (można się przejść osobiście albo zamówić przez neta, a strona jest podana kilkadziesiąt komentarzy wyżej w tym samym newsie), jeszcze jest Maraton.

Fcstalówki | 2009-08-15 11:01

Misiek ma racje. Ja jestem z fc no i mam troche do STW prawka nie mam a autobusy nie kursuja co 5 minut. Na dolcanie nie bylem bo wrocilem o 16 30 z pracy i nie mialem jak dojechac po prostu. Jestem na kazdym meczu jakim tylko zdołam. W poprzedniej rundzie u siebie opuscilem moze z 2-3 mecze.

I zawsze mam problem z dojazdem bo nie ma pieprz onych autobusów wiec kolo sie ogarnij i nie wyzywaj odrazu od sezonowców! Bo sory ze tak powiem ale jakbyscie musieli dojezdzac to moge sie załozyc ze na stadionach byloby z 40 % kibicow z stw :)

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola

Górnik Łęczna             Stal Stalowa Wola
2018-10-27, godz. 19:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

Znicz Pruszków             Stal Stalowa Wola

0 : 2

    
Adrian Dziubiński 31 (k) Sebastian Łętocha 65
Sędzia: Grzegorz Kawałko (Białystok)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 15 11-3-1 36
2 Elana Toruń 14 8-5-1 29
3 GKS Bełchatów 15 7-6-2 27
4 Radomiak Radom 14 7-3-4 24
5 Olimpia Grudziądz 15 7-3-5 24
6 Stal Stalowa Wola 15 7-2-6 23
7 Górnik Łęczna 15 6-5-4 23
8 Znicz Pruszków 15 5-6-4 21
9 Siarka Tarnobrzeg 15 5-3-7 18
10 Ruch Chorzów 14 4-5-5 17
11 Błękitni Stargard Szcz. 14 5-2-7 17
12 Resovia Rzeszów 15 4-5-6 17
13 ROW 1964 Rybnik 15 3-7-5 16
14 Gryf Wejherowo 15 4-4-7 16
15 Pogoń Siedlce 15 4-3-8 15
16 Olimpia Elbląg 15 4-2-9 14
17 Skra Częstochowa 15 4-2-9 14
18 Rozwój Katowice 15 3-4-8 13

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1246) » Vielitz44 (809)
» Fanatyk38 (649) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (362)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (293) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Puszcza Niepołomice (1:0)
2016-08-20
Ilość zdjęć: 13
Wyświetleń: 6 690 razy
Puszcza Niepołomice - STAL (2:1)
2017-03-11
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 779 razy
STAL - Dolcan Ząbki (1:2)
2008-08-30
Ilość zdjęć: 7
Wyświetleń: 9 897 razy
STAL - Polonia Bytom (2:3)
2016-04-10
Ilość zdjęć: 32
Wyświetleń: 10 804 razy
Osób Online: 16 / Czas gen. strony: 0.04973
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |