Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Hutnicze derby na remis - relacja z meczu Stal Stalowa Wola - KSZO Ostr...

Hutnicze derby na remis - relacja z meczu Stal Stalowa Wola - KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Piłkarze Stali Stalowa Wola zremisowali na własnym boisku w hutniczych derbach z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski 1:1. Spotkanie stało na średnim poziomie. Z przebiegu potyczki zwycięstwo należało się gościom

W GALERII są już zdjęcia z meczu.
ZAPRASZAMY.



relacja: www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2009/08/15/hutnicze-derby-na-remis-relacja-z-meczu-stal-stalowa-wola-ks/

wypowiedzi: www.sportowefakty.pl/pilka-nozna/2009/08/15/nie-mozesz-wygrac-ciesz-sie-z-remisu-komentarze-po-meczu-sta/ 

Komentarze (41)

Kaniafcb | 2009-08-16 00:45

A o to Cecherzowi chodzilo !!! Teraz juz po jego wypowiedzi wszystko jasne !!! Wygrywanie wiekszosci pojedynkow glowkowych to jest cel na ten sezon !!! Po co probowac stwarzac sobie sytuacje bramkowe; lepiej w 30 minucie przy jednobramkowym prowadzeniu zaczynac murowac bramke i grac 5 obroncami...

Sympatyk | 2009-08-16 08:20

Panowie Cecherz i Chyła skończyła się wasza w klubie misja została już tylko dymisja.

Danielson | 2009-08-16 09:16

Z tego co dziadek na krytej mówił::: to "Cecherz bierze 6 tysięcy. A na Władysława Łacha nie było kasy który z 12 na 20 chciał podwyżkę" ;/ padaczka... na trenerze się nie oszczędza!!!!

Fan16 | 2009-08-16 10:35

jestem w anglii i sie ciesze bo tu jest lepiej zaoszczedzilem 45zl za nic haha :]

Slim1938 | 2009-08-16 11:00

na Kszo 4 tyś troche mało a będzie jeszcze mniej jeśli grajki tak dalej bedą grać bo sezonowicze są wbredni i nie będzie im się chciało marnować kase na bilet nie dobrze się dzieje albo niech ten trener się ku... weznie do roboty albo niech wypier....

Kumar | 2009-08-16 11:33

Cecherz festyniarzu jak masz troche godnosci to pakuj walizki !!!!

Sineva | 2009-08-16 12:07

Doping na poczatku spotkania konkretny, pozniej z biegem czasu coraz slabiej. Natomiast doping kszokow w 2 czesci spotkania na dobrym poziomie, ciagneli dluuugo jedna piosenke.
Nie wiem jakie jest wasze zdanie jesli chodzi o to nowe naglosnienie ale nie dziala ono jak powinno, zdaje sobie sprawe ze sporo ono kosztowalo itd ale mimo wszystko megafon jest niezastapiony. Pzdr.

Demon87 | 2009-08-16 12:13

Żenada!!!Dno!!! Kompromitacja!!!
Jak pisałem przed runda, że tak bedzie to zostałem przez co niektórych na tej stronie zwyzywany. i co teraz?
mialem racje. Powiem jedno Pęcherz wyp...laj!!!!

Stwa0 | 2009-08-16 13:06

POTRZEBNY MI JEST KONTAKT DO LUDZI Z ULTRASU. Chodzi min o "Folie" mój email: stwa0@vp.pl

Kibic | 2009-08-16 13:30

Do FAN16 jak jestes w anglii i ci szkoda 45 zl to cos slabo zmywasz:)

Henryk | 2009-08-16 13:51

za sytuację jaka jest odpowiada nie cecherz bo on jest jaki jest i pewnie lepszy nie będzie tylko zarząd który bierze społeczną kasę i z pracy tzn. z wyników powinien być rozliczany i jak nie daje rady to niech przyjdą lepsi.STALÓWKA to firma i ma być porządnie rządzona.

Szerszeń | 2009-08-16 14:05

wie ktoś może jaki jest kosz wyprodukowania flagi (wielkosc podobna do: Stalówka the firm)

Jp1938 | 2009-08-16 14:43

Daro15 | 2009-08-16 16:00

to jest gra ?:D

Spawn | 2009-08-16 16:23

Niema juz co dyskutowac Cecherz odchodzi i juz niech bierze ze soba swoje pokraki i niech graja ale gdzies w C klasie

Zkstal | 2009-08-16 18:27

Górnik Łęczna - Wisła Płock 0:2 ( 65 minuta )

Mam pomysł, zbiórka pod MDK każdy wrzuca po 5 zł dajmy na to z 500 osób.

ponad 2000 zł stawiacie na Wisłe Płock z Stalówką bo to jest 1 murowana. Kurs będzie w okolicach 1.40-1.60 ale wchodzi i jest ok. 3000 zł . I na oprawę jest

To jest mój pomysł jak zarabiać kasę na oprawy w tym sezonie , po prostu stawiać na rywali

Os.flisakow | 2009-08-16 18:32

Ty jestes jakis je... czy mi sie tylko wydaje??

Omade | 2009-08-16 18:32

Nie wiem jak ty możesz tak bez karnie wypisywać na tej stronie takie pierdoły Kur** dobry szanujący sie kibic Jest z drużyną na dobre i na złe kur** co bo jest zle ? Mimo To kur** Powiem wprost

WSZYSCY DO PŁOCKA !!!!!!!

Stalówek | 2009-08-16 18:44

Łęczna wtapia trzeci mecz z rzedu i nie strzeliła jeszcze gola!.My skarzymy sie na Naszych.jesli Gornik ma lepszy skład od Stali to jeden wniosek mi sie nasuwa.graja na złośc zarządowi bo nie chca trenera albo wogóle graja na złośc zarządowi.nawet patrzac na ten Nasz skład to nie jest on tragiczny a gra momentami...

Maxell87 | 2009-08-16 19:30

jakbys zauwazyl to spadaj 4 druzyny wiec niema co patrzec na leczna bo my mielismy 3 mecze u siebie i tylko1 punkt. z ta gra to spadek murowany niema co sie ludzic . powinny byc jakies przyspiewki na zarzad a nie caly czas stalowa gol bo to nic niedaje!!!!

Stalówek | 2009-08-16 19:49

Maxwell czytaj ze zrozumieniem.Łęczna moze jeszcze pójść wysoko ale mi chodzi o fakt ze zespół z dobrym skladem nic nie gra,nagle ot tak.maja sponsora,stadion,zap lecze,wszystko a tu kicha.nie wliczam ponadto ich w spadek.patrząc na lige,jest duzo druzyn klasowych,sa teoretycznie slabsi jak GKP,Warta czy Dolcan ktorzy tna jak nic.My z Motorem gołym okiem jestesmy niestey razem chyba z Kluczborkiem kandydatami do spadku.w tej chwili tak to widze ale mam nadzieje ze sie to zmieni i wierze w to.pzdr.

No takk | 2009-08-16 21:16

Wielki plus za oprawe na poczatku meczu. Naprawde wyszla zajebiscie, byla bardzo dobrze widoczna, czytelna i dala naprawde doskonaly efekt - jedna z lepszych w ostatnim czasie. Doping na poczatku dobry, w drugiej polowie dosc monotonny. Nie bylo zle, ale moze tez byc znacznie lepiej. Kszo zaprezentowalo sie bardzo poprawnie, w 2 polowie chyba nawet lepszy doping od nas. Co do gry...to gra 'tego' nazwac raczej nie mozna. Cale szczescie, ze na poczatku wyszla jedna akcja i obronca Kszo zaspal, bo w innym wypadku nie bylo by nawet punktu...Kszo, mimo, ze jest bardzo przecietnym zespolem to na tle Stalowki zaprezentowalo sie o 2 klasy lepiej. Jezeli za najdalej 1-2 kolejjki nie odejdzie trener Cecherz i nie zabierze ze soba tych marnych kopaczy, ktorych niestety przywlokl do Stw ze soba, to utrzymac sie bedzie niezmiernie ciezko...Gdy jakis czas temu napisalem, ze mamy bardzo slaby sklad i trenera, ktory nie da sobie rady to kilka osob napisalo, ze nie znam sie na pilce, nie chodze na sparingi itd. Szkoda gadac...Mozna teraz tylko westchnac za trenerem Lachem i za zespolem, ktory zbudowal wiosna...pzdr i jeszcze raz brawo za oprawe!

Intel | 2009-08-16 21:24

teraz ja coś wtrące..
moze jestem kibicem krzeselkowym.. ale powiem szczerze ze doping byl najlepszy w tym sezonie.. az przyjemnie sie ogladalo mecz..
no i najwazniejsze.. co wydarzylo sie wczoraj na trybunach.. mianowicie OPRAWA najlepsza jaka moje oczy widzialy.. powiem wiecej zrobila wrazenie na ludziach ktorzy siedzieli przymnie.. teraz wiem na co były zbierane pieniadze do puszek.. i nie bede załował swoich żeby przesnaczac je na oprawe :)
nasi Ultrasi wykonali porządna robote, wielki szacunek dla nich za to :)
oby takich opraw wiecej :)

Dzin | 2009-08-16 21:42

chyba trochę więcej jednak osób zasiadło na trybunach niż 4 tys.(dla mnie ze 4,5) doping całkiem niezły jak na nowe piosenki jeszcze ze 2 mecze aż wszyscy sie ich nauczą i będzie dobrze. a mecz brak ambicji,walki itd itp. jak widziałem jak ich KSZO w każdej akcji wyprzedzało i tym sposobem odbierało piłkę to mnie szlag trafiał. z Widzewem całkiem nieźle grali a tu to szkoda gadać.nie chciało im sie biegać i tyle albo zabalowali dzień wcześniej i brak kondycji bo innego wytłumaczenia nie widzę.a murzyn latał latał i ciągle się odpychał/trzymał rękami więc w końcu dostał tą kartkę bo sam się o nią prosił ale sędzia przy wyraźniejszej sytuacji mógł mu ja dać.poziom sędziowania:słaby dali sie ciągle nabierać na widowiskowe upadki gości.

Stalówka\'38 | 2009-08-16 22:41

Fakt. Oprawa bardzo ładna dla oka, estetyczna. Tylko ten napis na płocie, mógłby być napisany jakąś czcionką, wszystkie litery takie same, a nie zwykły napis. Ale oprawa i tak na zdeecydowany +

Wie-300 | 2009-08-17 09:14

Nasz zarząd jest po....any. Ten trener nawet do II ligi się nie nadaje. Po wejściu Piszczka na boisku było 6 obrońców.

Iksss | 2009-08-17 10:38

jeszcze nie ma zadnego info o dymisji trenera?

Cichy | 2009-08-17 12:57

Tak sobie kiedys wykombinowalem, ze w pierwszych 6-ciu meczach zdobedziemy 4 punkty. Klopot polega na tym, ze nie wiem czy to beda 4 remisy czy moze 1 remis oraz 1 wygrana. Nawet z moich pesymistycznych przewidywan wynika, ze bedzie juz tylko lepiej. Az strach pomyslec o frekwencji na stadionie po nastepnych 3 meczach. No nic kupie sobie slonecznik przed meczem - bede mial w czym podlubac - na boisku i tak nic ciekawego nie bedzie sie dzialo.

Zielono-czarny | 2009-08-17 13:22

no to juz bardziej ci sie oplaca na sportowych faktach obejrzec...:/:/:/

Ultrastal | 2009-08-17 16:33

^^^
Kto ci pozwolił takiego nicka używać skoro dla ciebie lepszym rozwiązaniem jest śledzenie relacji przez internet niż doping na stadionie?
Precz z sezonowcami!!! Wole żeby nas było mniej ale prawdziwych kibiców, na dobre i na złe.

Stalex | 2009-08-17 17:08

Jacy wy jesteście pojechani to nie do wiary....Jedziecie teraz po naszych grajkach, a jak wygrają jeden mecz to ich w dupe będziecie całować. Czepialiście się wcześniej krzyśka treli a on na przekór bluzgom zagrał drugi raz przyzwoity mecz i co teraz cisza...
Grają kiepsko i każdy to widzi alw wy internetowi trenerzy zrozumcie że to jest mocna I liga i nikt nam się na tacy nie poda! Nie trzeba pić piwka pod sklepem tylko do szkoły i robić kwity trenerskie to może się kiedyś wykarzecie, bo znacie się na temacie jak mało kto...-)
Zgadzam się cecherz nie panuje nad sytuacją ale wbijcie sobie do łba że władek poprostu nie chciał tu pracować bo dostał lepszą kasę od cracovi i po sprawie.
A jak wg was zatrzymanie łacha było proste to trzeba było się zrzucić dla niego na wypłatę , a nie tylko marudzić.

I dla przypomnienia nawet władek ubiegłą jesień też miał nie najlepszą bo nie miał kim grać , co innego na wiosnę!
Chcecie lepszych grajków, lepszego trenera to dawać kur--wa kasę i messi przyjdzie. Buraczane pole...

Spawn | 2009-08-17 17:59

dobra skonczmy juz komentowac to jak jest bo karzdy widzial przey pierwszych trzech spotkaniach zobaczymy jak im pójdzie w sobote ...i niemusza wygrac ale niech pokarza wole walki i serce do gry a jak wygraja to niech powtórzą to w pucharze i wtedy wszyscy zapomna o pierwszych niepowodzeniach...

Bartekstw | 2009-08-17 19:11

zgadzam sie, ale na trenera Lacha by byla kasa, wystarczyloby nie sciagac np. Drozda i Olszewskiego i mysle, ze wyniki bylyby duzo lepsze niz dotychczas, napewno nie bylo by 6 bramek straconych u siebie w 3 meczach, ale mozna gdybac, niech sie wezma do roboty i w koncu pokaza sie z dobrej strony, a nie murawa krzywa, ofensywa nie istniala to w takim razie trzeba cos z tym zrobic.......Tomek broni pewnie, Uwakwe najwiekszy walczak w druzynie, i musze pochwalilc Krzyska Trele, dobrze gra ostatnio, az dziwne, ze z KSZO trener Go sciagnal.....

AVE STALOWKA!

Lech007 | 2009-08-17 19:15

Stalex nie wymądrzaj się bo gówno wiesz, a Ci co mówią że Władek mógł zostać to maja rację - tylko nasz nierząd tego nie chciał i w dupie mieli negocjacje - przypominam że jeszcze Władkowi kontrakt się nie skończył a już zarząd miał nowego trenera. NIERZĄD i tyle w temacie.

Motomoto | 2009-08-17 19:34

Jest dymisja!!!! Ale moja:(

Stalex | 2009-08-18 01:43

OJ Leszku dobrze że wrzesień się zbliża to pójdziesz do szkoły i nie będziesz się rzucał na necie...
Żeby o czymś pisać trzeba znać fakty, a Ty naprawdę nie masz o tym pojęcia.
Prawdą jest że Łach jest o parę klas lepszy od Cecherza, tylko co z tego skoro nie chciał już tu pracować za tą kasę...Pytam co z tego?
Teraz Smuda jest wolny to może on zechce zluzować Cecherza?
Ocknij się chłopie!
Dobrze napisał bartek że można było odpuścić paru grajków typu olszewski i dać te niesczęsne dwadzieścia kawałków Łachowi, tylko nikt nie wie czy to by wystarczyło.
Zastanów się będąc krakusem wziąłbyś ofertę cracovi czy męczył się na prowincji
Byłem zwolennikiem Władka i jestem, ale jestem też realistą, a nie bajkopisarzem.
Pozdrawiam leszkuu i mniej bajek.....

Stalex | 2009-08-18 01:45

Martwmy się tym co będzie i wspierajmy chłopaków może się ockną, a nie ciągle płaczemy po tym co już nie wróci.....

Kris | 2009-08-18 08:06

Władek nie wroci bo mu chcieli kase obciac o połowe...debile....a ta polowa...o okolo 4 tys... i jakiego trenera klasy Łacha chcecie miec za 4 tys???...brak słów.....i tyle.....zarzad rozpiepiepszy stalowke na łopatki..i to wina obecnego trenera.....bo on poprostu sie zgodzil na tak mala kase.....

Lech007 | 2009-08-18 14:20

Stalex niestety już dawno szkołę skończyłem i nawet nie poprzestałem na maturze. I uwierz mi że na mecze chodzę od bardzo dawna i pewne doświadczenie mam. Moim zdaniem tacy ludzie jak w nierządzie od dawna psują atmosferę swoimi układami i układzikami. Wiemy o co chodzi i o kogo chodzi. Tylko chcą i tak właśnie robią żeby tacy jak ty uwierzyli że nic nie dało się zrobić. Bo najlepiej iść z prądem w dół niż pod prąd w górę a potem opowiedzą starą bajeczkę że wszystko przez to że nie ma kasy.
To coś podobnego jak z pracodawcą - wiecznie nie ma kasy.
Jak dorośniesz to zrozumiesz albo nie zrozumiesz to tylko zależy do Ciebie.
HEJKA tyle w temacie

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Piast Gliwice - STAL (4:1)
2007-04-27
Ilość zdjęć: 13
Wyświetleń: 21 377 razy
STAL - Hutnik Kraków (1:1)
2005-04-30
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 11 228 razy
STAL - Kotwica Kołobrzeg (2:2)
2014-10-11
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 8 606 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (2:2)
2012-10-20
Ilość zdjęć: 31
Wyświetleń: 111 786 razy
Osób Online: 15 / Czas gen. strony: 0.03554
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |