Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stalówka ON TOUR - Kluczbork

Stalówka ON TOUR - Kluczbork

Kibice Stali Stalowa Wola organizują wyjazd na spotkanie MKS Kluczbork - Stal Stalowa Wola.

Spotkanie odbędzie się dn. 19 września 2009 r. Zbiórka 8:30, wyjazd 9:00 tradycyjnie spod PKS-u w Stalowej Woli. Cena wyjazdu to 25 złotych + 15 złotych bilet na mecz.

Zapisy odbywają się pod adresem strony - http://www.stalowka.pl/Zapisy-na-wyjazd/ i potrwają do piątku do godziny 13:00 więc nie czekamy na ostatnią chwile tylko zapisujemy się już teraz i meldujemy się tam w dużej liczbie.

Brygada Zielono Czarnych

Komentarze (36)

Jack1938 | 2009-09-16 08:34

Biadolenia sporo ale pamiętajmy że , dzisiaj o 16tej mecz a nasze wsparcie jest potrzebne i to bardzo . A jeżeli np Jaro nie przyjmuje fali krytyki pod swoim adresem to jego sprawa - niech weźmie się za grę bo to co obecnie robi to padaka . W Kluczborku jest sektor na 500 osób więc jedziemy w konkret liczbie .
Pozdro

H.w.d.p | 2009-09-16 08:46

Po 1 co ty kur...wa chscesz od Jarka najwiecej bramek tracimy zje...bie prawym skrzydlem tam gdzie Lebioda ! Po 2 Jaro zostal najlepszym zawodnikiem w Swinolujsciu ! a po 3 jest chyba najsoldniejszym graczem !

Ssw\'38 | 2009-09-16 09:26

WRZUCAMY OBRAZEK WSZĘDZIE GDZIE TYLKO SIĘ DA !!!!

» http://img34.imageshack.us/i/kluczborkstal38.jpg/

Rocky\"stal\"one78 | 2009-09-16 09:44

......jesli nie sandecja to kto? ...mecz o 6 punktow dzis na hutniczej!!!!! Stalo,Stalo Goola tak jest najwierniejszych kiboli wola!!!!!!

Aleksander | 2009-09-16 10:35

Chlopcze o jakie 6 punktow?????!!!!sand ecja jest gdzies w srodku tabeli!!!mecz o 6 punktow jest wtedy gdy gramy z druzyna sasiadujaca w tabeli majaca podobna ilosc punktow...ogarnij sie

Stalowiak1938 | 2009-09-16 11:02

Dla Stalówki kazdy mecz jest o 6 punktów już!!

Rocky\"stal\"one78 | 2009-09-16 11:09

....sam sie otrzasnij aleksander nalesniku,jak nie kumasz przekazu to zamknij morde - kazdy mecz dla stalowki jest terza na wage zlota i o 6 punktow...popatrz na tabele i zobacz w jakej nalesniku jest beznadziejnej sytulacji Stal!!!! pan wyzej czai ale Aleksander z Woli Rzeczyckiej Nalesnik jeden chyba nie!!!!!

Ssw\'38 | 2009-09-16 12:00

#################### #################

Zapowiedź wyjazdu do Kluczborka!
» http://www.youtube.com/watch?v=dC4AotT3Rfg

WRZUCAMY OBRAZEK WSZĘDZIE GDZIE TYLKO SIĘ DA!

» http://img34.imageshack.us/i/kluczborkstal38.jpg/

Aleksander | 2009-09-16 12:34

NIE JESTEM Z ZADNEJ WOLI RZECZYCKIEJ!!!!w sumie to macie racje zgoda ok przyznaje wam racje pelen szacunek.....tylko nie wyzywajcie nikogo od nalesnikow he he...ktos inny moglby sie obrazic

~wnś~ | 2009-09-16 12:49

Do tego co broni tak Jarka : mówisz że tracimy bramki stroną tma gdzie Lebioda gra, w Świnoujściu z której strony gość wjechał sobie? w meczu z Podbeskidziem kto strcił piłke jak jakiś trampkarz i przez to brama wpadła? Nie udzielaj się.. BEZ NAPINKI

Lukik223 | 2009-09-16 13:00

do wns: to nie była wina wieprzęcia tylko salamiego bo chciał pomóc w obronie, krył kolesia, wieprzęć odpuścił a salami zlamił sytuacje.

H.w.d.p | 2009-09-16 13:01

Zje..be w poprzednim komentarzu pisalem oprosz Swinolujsc ze wpadla z prawej ale ku..rwa nie on zje...bal jakis inny koles wiec ku...rwa stol pysk psinaczu nie znasz sie !

H.w.d.p | 2009-09-16 13:01

Lukik masz racje !

Ssw\'38 | 2009-09-16 15:02

15 min. przed rozpoczęciem dzisiejszego meczu pod wejściem na Nasz sektor będą sprzedawane smyczki łączone ZATORZE&ALP. Cena 15zł. Chętnych serdecznie zapraszam.

Boczeks | 2009-09-16 15:19

ja nie moge ale sie ten hwdp napina ;//// chłopie odpuść sobie nie lepiej na mecz iść i pośpiewać razem niż napinać się ;>>

~wnś~ | 2009-09-16 15:43

Do tego Lukik: po pierwsze w mojej wypowiedzi nie było nic na Jarka co do sytuacji w Świnoujściu tylko chciałem uzmysłowić pewnemu napinaczowi że nie tylko lewą stroną bramki wpadają a co do tej sytuacji z Podbeskidziem to nikt nie może go bronić ; ] BEZ NAPINKI

Krakus | 2009-09-16 16:08

Staszek ratuje Stalowke, mowilem ze jest aktualnei 100 razy lepszy od Wietechy...

Stalofka | 2009-09-16 16:51

sprzedam kurtke stalówki :] BEZ PODPINKI

Djmaxfile | 2009-09-16 17:36

Stalowa Wola 2 - 0 Sandecja

jak narazie:)

Niestety nie mieszkam w stw i nie mam transportu regularnie na mecze....

Tomasz | 2009-09-16 17:36

Przemek wracaj do zdrowia !!!!!!

Forever stal | 2009-09-16 17:43

Wreszcie Stalówka zaczeła coś grac :) moze od tego meczu poprawi sie gra !!!

Sprawiedliwy | 2009-09-16 17:52

I co ty bucu hutnicza ,dalej twierdzisz ,ze ja to CECHERZ,zobacz idioto razem z twoimi kolesiami co znacza emocje ,chlopak by serce oddal za STAL a ty gnojun tylko wyzywac potrafisz.BRAWO PRZEMEK ,JESTES W NASZYCH SERCACH JUZ NA ZAWSZE I NIGZIE NIE ODCHODZ!

Bad boy 1938 | 2009-09-16 17:58

zobaczcie wy piszecie wy****j Cecherz
a zobaczcie stalówka strzalila 2 gola chlopak sie az zalamal i zendal a dlaczego bo sie boi kazdego ze wy piszecie onim i moze mu tam ktos grzoi ma duzo strsu bo sie boi o zycie i ja mu sie niedziwie ze zendlal bo teraz mu troche kamien z serca spadl bo juz bedzie mial troche lepiej po wygranej i chlop teraz mam nadzieje ze dobrze poprowadzi nasza Stalówke
pozdro

Krakus | 2009-09-16 18:02

gdyby nie wietecha, to mielibysmy dzis conajmniej 10 pkt... szkoda ze tak pozno, ale lepiej pozno niz wcale. Brawo Staszek!

Lubelak | 2009-09-16 18:16

Djmaxfile
Gdzie mieszkasz? Może jeżdżą stamtąd chopaki i możes się z nimi zabrać?

Ramzes | 2009-09-16 18:26

Staszek Wierzgacz elegancki chlop:D
Zachwanie Krawca przechodzi ludzkie pojecie ,jeszcze nigdy na zadnym boisku w Polsce nie widzialem zeby zawodnik tak zachowywal sie wzgledem kibicow!! nawet gdy Ci sa mu nie przychylni!!! zenada i brak jakiejkolwiek klasy ze strony tego czlowieka.Szmaciarz obraza sie jak gowniarz.Nie potrafi grac to do HUTY zapie..radalac!!!

Iksss | 2009-09-16 18:29

Moze wreszcie piłkarzyki pukną sie mocno w łeb i zrozumieja , ze niszcza nie tylko dobro naszego klubu ale także zdrowie drugiego człowieka . Nie byłem zwolennikiem trenera ale teraz widać komu tak naprawde zależy na Stali. Wieprzęć , Krawiec , Lebioda - spójrzcie w lustro i się zastanówcie

Djmaxfile | 2009-09-16 18:29

Lubelak mieszkam ok Zaklikowa.

A transport mam tylko niestety na ważniejsze mecze .. Takie jak Widzew czy Motor...

Fan16 | 2009-09-16 18:35

Miedź Legnica 0 1 Raków Częstochowa

Fan16 | 2009-09-16 18:36

i wkoncu nasze zwyciestwo. jazda na kluczbork

Suawek | 2009-09-16 18:40

Nooo nareszcie :)
Chyba już nie pójdę na mecz u siebie - dzisiaj mnie pierwszy raz nie było i od razu zwycięstwo :D

P.S. Czy z Krakowa wybiera się ktoś do Kluczborka?

Lukik223 | 2009-09-16 18:47

Byłem na meczu na krytej. Gdy było już 2:0, Cecherz tak się cieszył że aż zemdlał, ale to poważnie wyglądało, wysztkim serce na krytej staneło. Po 5 minutach jak się podniósł miał owacje na stojąco od krytej i aż się rozpłakał. Ale odrazu widać że trener z drużyną się dogaduje jak oni do niego podbiegają gdy się cieszą.

19stalgorzyce51 | 2009-09-16 18:48

Brawo Stachu!! Widać że chłopak z Gorzyc jest !!! Pozdro, walka trwa

Lukik223 | 2009-09-16 18:49

I jeszcze coś dodam do moderatora, proponuje blokować dostęp do adresu logowania IP dla osób debilskich i niedo...banych takich jak \'HUTNICZA\'

Lukik223 | 2009-09-16 18:54

Noi jeszcze w Sobote 3 punkciki i może stalówka powoli wróci do siebie.... :):)

Saviola | 2009-09-17 09:01

...ja będe a TY ??
Kluczbork przyjazny
do zobaczenia
Pozdro WP3

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wisłoka Dębica

Stal Stalowa Wola             Wisłoka Dębica
2022-03-12, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Avia Świdnik

Stal Stalowa Wola             Avia Świdnik

0 : 1

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Cracovia II 18 11-3-4 36
2 Siarka Tarnobrzeg 18 10-5-3 35
3 Podhale Nowy Targ 18 10-4-4 34
4 Chełmianka Chełm 18 10-4-4 34
5 ŁKS Łagów 18 10-3-5 33
6 Stal Stalowa Wola 18 10-2-6 32
7 Avia Świdnik 18 9-3-6 30
8 Orlęta Radzyń Podlaski 18 6-7-5 25
9 Unia Tarnów 18 6-7-5 25
10 Wisłoka Dębica 18 6-6-6 24
11 KSZO Ostrowiec Św 18 6-5-7 23
12 Czarni Połaniec 18 6-4-8 22
13 Podlasie Biała Podlaska 18 4-9-5 21
14 Korona Rzeszów 18 5-6-7 21
15 Sokół Sieniawa 18 4-4-10 16
16 Wisła Sandomierz 18 4-3-11 15
17 Tomasovia 18 1-6-11 9
18 Wólczanka W. Pełkińska 18 2-3-13 9

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 122 km 115
Wisłoka Dębica 96 km 205
Podlasie Biała Podlaska 244 km 48
Chełmianka Chełm 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Tomasovia 0 km 0
KSZO Ostrowiec Św 0 km 0
Unia Tarnów 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2022-03-12 STAL - Wisłoka Dębica
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3148) » 1938fc (1574)
» Vielitz44 (1331) » Filip kacper k. (1282)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (920)
» Kamil (841) » Rafix (768)
» Misio (661) » Kamilosss (629)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Unia Tarnów - STAL (0:1)
2013-06-01
Ilość zdjęć: 7
Wyświetleń: 10 705 razy
Świt Nowy Dwór M. - STAL (0:2)
2014-06-01
Ilość zdjęć: 19
Wyświetleń: 30 685 razy
STAL - Legionovia Legionowo (2:0)
2013-09-07
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 34 713 razy
Motor Lublin - STAL (3:1)
2004-08-27
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 28 864 razy
Osób Online: 15 / Czas gen. strony: 0.01314
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |