Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.
» "Systemowi" chuligani !
- dodał Pawel
- 2009-10-4 22:03
- komentarze (47)

Za nami kolejny ligowy mecz- niestety przegrany. Naszym przeciwnikiem był klub utytułowany, lider tabeli, dysponujący budżetem wielokrotnie wyższym od naszego, mający drużyną piłkarsko lepszą, wielkie ambicje oraz bardzo liczną rzeszę kibiców.
Potężnemu Górnikowi- piłkarze zielono-czarnych przeciwstawili ogromną graniczącą z heroizmem ambicję. Ich postawa na boisku, mimo porażki, słusznie została nagrodzona brawami kilku tysięcy widzów. Przegraliśmy bo nasi zawodnicy popełnili kilka koszmarnych błędów o których, przezornie, w trosce o własne zdrowie lepiej od razu zapomnieć.
Mecz pierwszej drużyny z ostatnią udowodnił, że zespół Stali posiada o wiele większy potencjał niż wskazywałaby na to zajmowana pozycja w tabeli. Wie o tym 3-4 tysiące ludzi, często wystawianych na ciężkie próby, którzy mimo to ciągle obdarzają zespół kredytem zaufania, płacąc za bilet i lepiej lub gorzej dopingując. Takich kibiców się szanuje ! Na takich kibiców nie nasyła się pseudo ochroniarzy- będących w istocie chuliganami w czarnych uniformach, których "profesjonalizm" jest pozorny i łatwy do zdemaskowania .
Przez wiele ostatnich lat nasz stadion wolny był od awantur- niestety aż do ostatniej soboty, kiedy to z niewiadomych powodów, wchodzącego na mecz kibica, kilku "ochroniarzy" powaliło na ziemię a następnie zaczęło "butować". Skandaliczna samowola, arogancja i prowokujące zachowanie pracowników ochrony doprowadziło do zamieszek. Podczas interwencji panowie w czerni zagazowali kilkadziesiąt w ogromnej większości przypadkowych osób, przebywających zarówno na stadionie jak i przed bramą.
Za bezpieczeństwo na meczach płaci nie kto inny jak przeciętny, płacący za bilet kibic. Jaką usługę otrzymuje? W całym procesie wejścia na stadion do sektora "B", żadnego "przepraszam", "proszę", "dziękuję". Arogancka postawa pracowników firmy ochroniarskiej nie mająca nic wspólnego z profesjonalizmem od początku sezonu rodzi napięcia.
Postawa "ochroniarzy" którzy zamiast łagodzić napięcia, często są ich źródłem, powinna spotkać się ze zdecydowaną reakcją klubu, troszczącego się o swojego kibica. W tej sytuacji dla dobra naszego klubu współpraca z wiadomą agencją ochrony powinna zostać zakończona.
Andrzej D.
» Następny mecz
» Poprzedni mecz
Stal Stalowa Wola - Orlęta Radzyń Podlaski


5 : 0
» Tabela
lp. | KLUB | M | Z-R-P | PKT |
1 | Stal Stalowa Wola | 32 | 21-5-6 | 68 |
2 | Wieczysta Kraków | 32 | 19-7-6 | 64 |
3 | Avia Świdnik | 32 | 17-11-4 | 62 |
4 | KSZO Ostrowiec Św | 32 | 16-7-9 | 55 |
5 | Podlasie Biała Podlaska | 32 | 13-12-7 | 51 |
6 | Cracovia II | 32 | 15-5-12 | 50 |
7 | Wisłoka Dębica | 32 | 14-7-11 | 49 |
8 | Sokół Sieniawa | 32 | 14-4-14 | 46 |
9 | Czarni Połaniec | 32 | 14-2-16 | 44 |
10 | Orlęta Radzyń Podlaski | 32 | 13-4-15 | 43 |
11 | Korona II Kielce | 32 | 10-9-13 | 39 |
12 | Podhale Nowy Targ | 32 | 11-6-15 | 39 |
13 | KS Wiązownica | 32 | 11-6-15 | 39 |
14 | ŁKS Łagów | 32 | 11-4-17 | 37 |
15 | Unia Tarnów | 32 | 9-9-14 | 36 |
16 | Chełmianka Chełm | 32 | 8-10-14 | 34 |
17 | Wisła Sandomierz | 32 | 8-6-18 | 30 |
18 | Lublinianka Lublin | 32 | 6-2-24 | 20 |

StalowkaTV na FB
» Statystyki wyjazdowe
Odległość: | Kibiców: | |
Cracovia II | 0 km | 0 |
Unia Tarnów | 0 km | 0 |
Wieczysta Kraków | 0 km | 0 |
Korona II Kielce | 0 km | 0 |
Czarni Połaniec | 0 km | 0 |
ŁKS Łagów | 0 km | 0 |
Podlasie Biała Podlaska | 0 km | 0 |
Orlęta Radzyń Podlaski | 0 km | 0 |
Wisła Sandomierz | 0 km | 0 |
KS Wiązownica | 0 km | 0 |
Chełmianka Chełm | 0 km | 0 |
Wisłoka Dębica | 0 km | 0 |
Avia Świdnik | 0 km | 0 |
Podhale Nowy Targ | 0 km | 0 |
KSZO Ostrowiec Św | 0 km | 0 |
Sokół Sieniawa | 0 km | 0 |
» więcej statystyk

» Młodynie | (3418) | » 1938fc | (1579) |
» Vielitz44 | (1397) | » Filip kacper k. | (1286) |
» Edek38 | (1263) | » Fanatyk38 | (992) |
» Kamil | (849) | » Rafix | (768) |
» Misio | (722) | » Adams | (671) |
Komentarze (47)
Lech007 | 2009-10-4 22:40
Czy Pan Andrzej D. zezwolił na publikacje swojego artykułu na stalowe miasto.p. ?? Jeśli nie to można wyciągnąć konsekwencje wobec tego portalu za kopiowanie i umieszczanie na swojej stronie artykułów bez zgody autora. Zgłosić na policję.
Tater | 2009-10-4 22:50
na ten temat lepiej nic nie piszcie bo wasze wypowiedzi nie są obiektywne. Pewnie monitoring rozwiąże całą sytuacje
Ad_stalowka | 2009-10-4 22:54
Jakos nie widzialem tego potencjalu z Gornikiem bo to 1:3 to najnizszy wymiar kary byl.Trudno tez nazwac potencjalem gdy sie posiada zawodnikow nie trafiajacych z 2-ch metrow do bramki i popelniajacych fatalne bledy.I poza tym zbyt wczesnie prorokowac czy potencjal jest czy nie.Z Leczna sie okaze czy rzeczywiscie jest.Kolejna pozniej proba sil to Znicz.Tu sie wszystko wyjasni czy Bialek zda ten egzamin i sprowadzi ta druzyne na swoje wlasciwe tory.Narazie 2 mecze 1 punkt.Lecha nie licze bo to PP to inna bajka.Liczy sie liga i utrzymanie glownie.
Ad_stalowka | 2009-10-4 22:55
A tak w ogole to bardzo odwazny ten artykul.Kto wie czy nie az nadto i sie autor nie przejechal.. monitoring i reszta moze mowic co innego.
1938-ssw | 2009-10-4 23:07
Ad Stalowka przestań gościu wszytsko dookoła krytykować ekspercie jeden,pikniku z krytej.B
1938-ssw | 2009-10-4 23:16
Skoro nie widzialeś to przestań mówić czy artykuł odważny czy prawdziwy.Te robocopy z systemu to banda gestapowcow,biją i gazują bez powodu kto im się nawinie lub krzywo popatrzy.Powalili przecież na ziemię niepełnosparwnego kibica z opiekunem,kopali go i gazowali,a Ty co stał byś i byś się patrzył jak katuja kolegę po szalu.Weż przestań tu chłopie się tu udzielać takimi komentami.Najlepiej przyjsć na mecz w gajerze pod krawatem i siąść na trybunie VIP jak pewnie Ty i twierdzić,ze całe zło to kibice i monitoringi wszystko wykażą.Nie wykażą,bo całe zajście miało miejsce na dole przy bramie.Trzeba było tam byc i dostać przyapdkowo gazem po oczach,pewnie inaczej byś ćwierkał.
Daro | 2009-10-4 23:22
K**wa ludzie opanujcie się (nie wszyscy).
Po meczu z Lechem nie widziałem żadnego negatywnego komentarza !! Wychwalaliście wszystkich i teraz co ?
Naprawdę myśleliście, że teraz pojedziemy wszystkich po kolei bo daliśmy radę Kolejorzowi ? Białek musi mieć czas na ułożenie drużyny.
Ja cały czas będę twierdził, że mamy dobry skład oprócz skrzydeł (chociaż ...może Gilar ? - obecnie chyba najlepszy skrzydłowy) i ataku.
Bez jaj to jest ta sama obrona, która na jesieni straciła 1 bramkę u siebie i to ze spalonego.
Poza tym nie wieżę, że tylko ja zauważyłem jaki potencjał drzemie w Stalówce na podstawie meczu z Lechem i jak dla mnie jest to ewidentnie wina psychiki.
Nie wydaje się Wam dziwne, że w lidze gramy słabo, a jak narazie w Pucharze rewelacyjnie ? Piłkarze do meczu przystępują z "czystą kartą" bo w Pucharze nie liczy się miejsce w tabeli tylko dyspozycja dnia, jeden mecz (w dalszej fazie 2).
Wychodząc na mecz ligowy mają w głowie "ostatnie miejsce tabeli", "widmo spadku" a takie pieprzenie na pewno nie pomaga !
Na meczu z Zabrzem niestety mnie nie było ale co nieco słyszałem od znajomych i widziałem mecze Stalówki za Białka z Pogonią i Lechem.
Tutaj jest wreszcie taktyka, każdy wie co ma robić na boisku.
Na koniec napisze do wiecznych pesymistów - jesteście chyba tymi samymi ludźmi, którzy "przewidywali spadek" Stalówki do IV ligi w sezonie 2003/2004 po tym jak na jesieni Stal zajmowała ostatnie miejsce w tabeli i co ?? Ten sam skład na wiosnę utrzymał Stalówkę i jeszcze rok później awansował do II ligi !
To wszystko leży w głowie bo mamy naprawdę ogranych zawodników nawet w ekstraklasie !
Na koniec:
kto ma K**wa wierzyć jak nie my ? Wstyd, że niektórzy z Was nazywają się kibicami Stalówki.
Tater | 2009-10-4 23:24
ku.va czemu ja nie dostałem po oczach i wcale przypadkowo nie przechodziłem a nawet dodatkowo szyderczo sie zaśmiałem? Bo nic wiecej innego nie zrobiłem od taka odpowiedź. Nie fikasz - nie dostajesz w papę proste.
Persjan85 | 2009-10-4 23:28
Tego zajścia nie można odpuścic i zostawic go jakby nic sie nie zdarzyło. My płacimy biletami za ochronę i oni nas nie szanują i gryzą w rękę która ich karmi ??.... coś tu jest nie tak...
Tater | 2009-10-4 23:29
A pewnie każdy z was co był na młynie widział wyraźnie co sie tam działo od początku bo nie było co innego robić tylko się patrzeć w strone bramy: a nóż sie coś wydarzy! Jeden czy dwóch widziało co chciało widzieć potem przekazało dalej i dalej i dzięki "głuchemu telefonowi" okazało się że skatowali biednego inwalidę heh dobre!
Persjan85 | 2009-10-4 23:43
Tater
skoro jesteś tak dobrze zorientowany, widziałeś i wiesz wszystko to oświec wszystkich i napisz od czego się naprawdę to wszystko zaczęło!!! .. a może jesteś pracownikiem ochrony ??
1938-ssw | 2009-10-4 23:44
Tatra proszę zaoszczędż sobie swoich głupkowatych komentarzy,następnym razem to może ciebie zleją i Ty moze będziesz prosił o pomoc.Co Ty wiesz o kibicach,wyjazdach,j ednosći.Ty jestes jakiś wykolejony pacjent!
A`gugu | 2009-10-5 07:42
Tatre nie zleją bo jest z systemu
Pawel | 2009-10-5 08:32
------------------------------- do Lech007. Ja napisalem do stalowemiast. aby tez opublikowali ten artykul, aby jak najwiecej ludzi sie dowiedzialo co to za ochrone mamy na stadionie !
Do Tater - skoncz swoje glupie wywody bo prawda jest inna !
Sam nie raz uzeralem sie z tymi debilami, bo dla nich nawet legitymacja prasowa nic nie znaczy. Buraki mysla ze beda mi targac plecak gdzie jest sprzet za wiele tys. zl.
Jak ich zjeba.... to od strony naszego sektora "koledzy" ich sie odezwali i prawie chcieli mnie bic.
Reportezy co przyjezdzaja z innych miast tez mowili ze mamy jakas popier... ochrone.
Kibic | 2009-10-5 11:07
Ja tez nie widze problemu w ochronie bylem na kazdym meczy z nowa ochrona i nigdy nic mi zlego nie zrobili fakt sa cienci ale tacy powinni byc. Ty w swojej pracy masz wytyczne i sie ich trzymasz oni tez probuja i sa za to jechani zasady sa teraz rygorystyczne i TRZEBA ich pzrestrzegac. Jak dla mnie to powinni nawet Kwiecinskiego sprawdzac czy wodki nie ma w samochodzie !! I nie mowcie mi ze kibic podszedl z usmiechem na ustach z biletem a oni go zaczeli palowac bo w to nie uwierze.
Ad_stalowka | 2009-10-5 11:14
Co do ochrony to rzeczyiwscie lubia sie czepiac.Nawet glupiej bluzy potrafili sie czepic bo cos im tam nie pasowalo.Po co wiec tam wzmozona ochrona skoro od pewnego czasu zadnych burt nie bylo i sie nie zanosi zeby byly.
Stalowiak1938 | 2009-10-5 11:20
o bezmyslnosci ochrony swiadczy równiez fakt ze potraktowali gazem tzw spotersa który próbował załagodzic sytuacje(spoters- policjant) i dziecko w wieki moze 10 lat któremu pomocy musiała udzielac słuzba medyczna! i nie wmówi mi nikt ze dziesięcioletni chłopiec awanturował sie z ochroną! tylko ci debile jak chcieli wbic na sektor z hasłem jedziemy z Kur.... gazowali gdzie popadnie i kogo popadnie! ale mysle ze niedługo skonczy sie "system"!!!
Adam | 2009-10-5 14:15
Tatra to dziecko TVN .
Iksyz | 2009-10-5 14:31
Co tam sie wydarzylo ze taki dym byl na mlynie to nie wiem. Ze chamscy jednak 'panowie' systemowi sa moge potwierdzic. Po tym jak systemowa 'pani' mnie przeszukala przy wejsciu(niczego oczywsice nie znajdujac), jej kolega z ochrony spytal "czy mnie wszedzie obmacala". Nic takiego ale.. swiadczy o kulturze i inteligencji- a raczej o ich braku.
Taka wstawka z kobiecego punktu widzenia.
Pozdro.
Gregorek | 2009-10-5 17:02
Panowie poczytajcie sobie komentarze na stalowe miasto...
Fcstalówki | 2009-10-5 17:02
Mnie by ta Pani mogła obmacac gdzie niegdzie:D
Tater | 2009-10-5 17:18
po pierwsze
Do Paweł - wystarczyło pokazać ten plecak gdy Ci to każą zrobić wtedy by nie "buszowali" - no chyba że miałeś coś w nim do ukrycia tego nie wiem
po drugie
ten policjant pewnie nie miał tego napisanego na czole, że on to on więc też dostał
po trzecie
co tam robiło 10 letnie dziecko bez opieki a jeśli opieka była to najwyraźniej słabo sie spisała skoro nie zapewniła mu bezpieczeństwa
po czwarte
nikogo nie obrażałem więc dlaczego wy to robicie
po piąte
USTAWA z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r.) Rozdział 6 mówi jednoznacznie w punkcie 3 i 4, że napewno ma prawo
3) ujęcia osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla ...........chronione go mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji,
a nawet do
4) stosowania środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie .................,
Zielono-czarny | 2009-10-5 17:19
jest mi poprostu wstyd ze mamy na stadionie taka ochrone. przychodza chyba sie powyzywac na stadion, prawie kazdy z nich to kozak z gazem... sam bylem swiadkiem jak nieraz prowokowali.
Jeb**ac system!
Tater | 2009-10-5 17:20
Iksyz
Wtedy wystarczy złożyć zawiadomienie do prokuratury że zostałeś molestowany przez tą panią bo jeśli był facet ochroniarz to on powinien Cię obmacywać zawsze tej samej płci
Tater | 2009-10-5 17:21
sory niedoczytałem że jesteś kobietą
Persjan85 | 2009-10-5 17:40
Tater
po pierwsze
Jeśli mu buszowali w plecaku to musiał przecież go pokazac.. to logiczne, a pozatym nie maja prawa w nim buszowac.. jedynie moga prosic o wycięgniecie zawartości
po drugie
"nie miał wypisane na czole" ??? czyli jakby była kobieta w ciązy to też by dostała bo nie miała niewinności napisanej na czole??? to według Ciebie chyba wszyscy powinni dostac pałą od razu na "na zaś" przy wejściu.
po trezcie
jeśli to dziecko było bez opiekuna to dopuściła do tego ochrona... a jeśli go już wpuściła to ona jest odpowiedzialna aby zawewnic my bezpieczeństwo
po czwarte
nigogo nie zaczepiałem na stadionie to dlaczego dostałem gazem w ryj??!!!
po piąte przymus bezpośredni mogą użyć tylko w przewidzianych przez ustawę wypadkach, a nie kiedy im sie zachce...
POZDRO DLA NORMALNYCH !! JLB!!!
Tater | 2009-10-5 18:02
Persjan przeczytaj dokładnie wypowiedz Pawła. Targali plecakiem zapewne bo nie chciał pokazać co w nim ma gdyż Jego honor na to nie pozwala no i ich zje.bał
a dziecko jeśli było bez opieki - gdzie był wtedy jego rodzic i co robił - no chyba że zupełnie nie wiedział co się z nim dzieje wiec pochwała dla nich
co do policjanta to odniosłem się do czyjejś wypowiedzi "nawet policjant dostał"
nie zaczepiałeś nikogoś - pewnie tak było ale wiedz że gaz też ma swój zasięg i gdybyś był odpowiednio oddalony no choćby na dole trybun pewnie byś nie oberwał
a co do tego przymusu bezpośredniego (chodzi mi w tym wypadku o użycie gazu) twoim zdaniem nie było to działanie przewidziane przez ustawę?
Art. 36. 1. Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób i mienia w granicach chronionych obiektów i obszarów ma prawo do:
4) stosowania środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony,
z akcentem na pięć ostatnich wyrazów czwartego punktu
Tater | 2009-10-5 18:03
dodam jeszcze coś takiego
» http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0563.htm
i teraz prosze o zaprzestanie tej nierównej wymiany zdań bo wy macie swoje racje a ja i wiele innych osób mają swoje
ok?
Poland1938 | 2009-10-5 18:06
HEJ !!!!!!!!!! DLACZEGO CHMURZE NIE WPIERD...OLICIE? Raz drugi i nie ma gosci.
Persjan85 | 2009-10-5 18:23
Tater
Najlepsze jest w tym wszystkim to, że nie widziałeś tej sytuacji, a się wypowiadasz z wielkim przekonaniem, że znasz fakty... a nie chcesz opisac zdarzenie z Twojej perspektywy, tylko komentujesz co przeczytałeś "gdzieś"... no chyba, że jesteś pracownikiem ochrony co jest też bardzo prawdopodobne.
Pracownicy ochrony nie moga uzywac środków przymusu bezpośredniego które rażą niewinnych ludzi.. ale to teraz mało istotne bo do tego zdarzenia nie powinno w ogóle dojśc ponieważ sprawcami i prowodyrami całej zaistniałej sytuacji była służba ochrony!! i od tego powinno się zacząc całe dywagacje!! Ostatnią rozróbę jaką pamiętam na Naszym stadionie miała miejsce gdy graliśmy pamiętny mecz z Sandecją... - około 8 lat temu.. dokładnie nie pamiętam, a nie chce mi się sprawdzac.. to, że teraz zaczęły wracac zamieszki na Nasz stadion to przypadek??? dziwny zbieg okoliczności, że ochroną zajęła się firma z Rzw??.. sprawcą niepokoju na stadionie jest z całą pewnością system!!
fuck the system!
paranoja, że wraz z nową firmą ochroniarską zaczęły się rozróby na stadionie... gdzie sens a gdzie logika??
a Ty Tater ogarnij się i naucz przyznawac się do błędu.
Tater | 2009-10-5 18:44
mowisz z sandecją? a awantura z motorem maj 2008? tego nie pamiętasz czy nie chcesz pamiętać
powiedziałem że ja mam swoje zdanie i tego nie zmienicie i dlatego to jest mój błąd do którego mam się przyznać??? Bo mam swoje nienarzucone przez nikogo zdanie?
dla ścisłości w ochronie nie pracuje. A znam się na tych przepisach bo miałem chronić - tylko tych darmozjadów z rządu.
kONIEC?
Tater | 2009-10-5 18:46
A to samo byście napisali na portalu prawniczym - pierwszym z brzegu racja było by po ich stronie bo jak to napisałem LUDZIE Z ODPOWIEDNIEGO ŚRODOWISKA NIE SĄ OBIEKTYWNI!!! KONIEC KROPKA
BEZ ODBIORU!
Adam | 2009-10-5 18:56
Zadyma z Motorem ?? Czy ja o czymś nie wiem ?? Kibice pobiegli bronić krzesełek ale jak zrobiła to ochrona to przestali i to ma być zadyma ??
Persjan85 | 2009-10-5 19:14
Tater.. jak napisał Adam tez nie wiem o żadnej zadymie z Motorem hahaha "Tyś widział zadyme;P" również dla ścisłości dodam, że też orientuję sie w przepisach bo skończyłem 5lat studiów w tym kierunku
Tater załóż swój blok i tam się wylewaj
bez odbioru
JLB!
Tater | 2009-10-5 19:26
nic nie wiem nic nie rozumiem nic nie widziałem Wy macie 1000% rację założę ten "blok"? i tam wyleje wszystkie swoje smutki i żale
Awantura = zadyma - chyba nie ale od awantury do zadymy jest tylko mały kroczek
myslisz że jeśli by tej ochrony wtedy nie było skończyło by sie na tym? Więc nie pier.dol głupot jeden z drugim że ochrona nie jest potrzebna
Persjan85 | 2009-10-5 19:32
nikt tu nie napisał, że ochrona jest niepotrzebna!! po prostu ta jest zła nie nie ma szacunku do swego pracodawcy, czyli Nas Kibiców!!! naucz się czytac ze zrozumieniem! i nie odwracaj kota ogonem!! gubisz się w swoich wypowiedziach i masz pewnie ładny kocioł w głowie! rozmowa z Tobą prowadzi donikąd wiec proponuje doc sobie spokój.
Tater | 2009-10-5 19:38
dać sobie spokój proponowałem kilka postów wyżej!
a pracodawcą jest jedynie ZKS STAL my kibice możemy być co najwyżej sponsorami.
Tater | 2009-10-5 19:40
postaram sie wiele nauczyć i czytać i jeszcze co tam będziecie chcieli a wy dalej róbcie swoje tak będzie najlepiej
Enslave | 2009-10-5 21:56
weź człowieku już zamknij pysk bo robisz wstyd... masz w głowie kisiel 'kibicu', według ciebie ochrona może robić co chce, kiedy chce i komu chce? nie na tym rzecz polega...
Edek38 | 2009-10-6 09:43
Jestem zniesmaczony trescia wypowiedzi kolesia o nicku TATER czy KIBIC.Tym bardziej ,ze to strona przez kibicow i dla kibicow robiona/prowadzona.
Panie niedoszly BOR-owcu.Nie znasz szczegolow a rozpisujesz sie na kilka postow.
Od profesjonalistow nalezy wymagac odpowiedniego podejscia do pracy.Nie powinni reagowac na zaczepki slowne czy glupie spojrzenia.
Maja wytyczne ale RYGORYSTYCZNIE i NADGORLIWIE to niech sobie traktuja zone w domu.
Na stadionie maja POPROSIC ,sprawdzic,PODZIEKOW AC!!!
REAGOWAC WSZYSTKIMI MOZLIWYMI SRODKAMI PRZYMUSU powinni TYLKO I WYLACZNIE W UZASADNIONYCH ,WYJATKOWYCH PRZYPADKACH!!! Nie powinni w zaden sposob przyczyniac sie do powstawania napietych sytuacji na linii kibic -ochroniarz.
Czy ,np. za gadke typu:
Ochrona: Co sie gapisz?
Ja: Po to mam ku..wa oczy,
nalezy mi sie pala i gaz bo stwarzam zagrozenie dla zdrowia lub zycia ??
Czy dostaje jak to ladnie napisales "w pape bo kozacze"??Ciebie tez tak uczyli interpretowac prawo??Sypiesz tu artykulami z rekawa, jestes ich znawca ale z kibicowaniem to za wiele wspolnego chyba nie masz.W naszym kraju przestrzeganie prawa i wykorzystywanie prawa bardzo czesto zalezy od jego interpretacji.
Na nieszczescie osoby dostajace do reki palke , gaz i tarcze [ochrona, policja] czesto traca kontakt z rzeczywistoscia i mysla ,ze sa wszechmocnymi Bogami, ostatnimi sprawiedliwymi czy kims tam jeszcze.Korzystaja z prawa, i atrybutow w rekach do woli czesto zle interpretujac prawo.
Zapominaja natomiast o obowiazkach jakie maja.
Slowa:
PROSZE [np:o bilet,odwrocenie sie, podniesienie rak do przeszukania,otwarci e plecaka],
DZIEKUJE [np: za wyzej wymienione ,wykonane,czynnosci] ,
powinny goscic NA STALE [czyli rowniez 700 razy na godzine jezeli taka ilosc kibicow wchodzi w godzine na sektor] w slowniku ludzi pracujacych z ludzmi i majacych chronic przede wszystkim KIBICOW,bo obiekt czy plastikowe krzeselka sa chyba na 2 miejscu.
Edek38 | 2009-10-6 10:17
Male P S do "prawnika".
wysylasz kogos na portal prawniczy??
Wejdz sobie na portal kupcow ,ktorzy zostali "delikatnie wyproszeni "przez ochrone z hali targowej w Warszawie, tam napewno swoimi artykulami prawnymi tez przekonasz ludzi ze masz racje.Przy okazji odwiedz strony kibicow w calym kraju, gornikow i zwiazkowcow strajkujacych w stolicy itp.itd. Tam tez wklej swoje wypociny i mow ,ze ochrona i policja sa cacy a oni sa bandyci i be.
Arni | 2009-10-6 10:46
Powinno byc dokladnie tak jak pisze Edek.
Ta ochrona u nas ma baaaardzo zle nastawienie i to juz jest baaardzo niedobre.
I tak jak wiele osob pisalo sami zaczynaja prowokacje.
Zachowuja sie jak buraki oderwane od pluga.
2 lata temu przy okazji pobytu w Krakowie bylem na meczu Wisly - zdziwila mnie tam jedna sytuacja:
- stoi kordon policji przed stadionem - a od czasu do czasu ktos w nich rzucal czy butleka czy kamieniem - a oni jedno co robili to przyjmowali te "pociski" na tarcze, tak samo inni rzucali w ochrone na stadionie - ochrona robila to samo co policja przed brama.
Czyli po prostu olali te zaczepki bo nikomu sie krzywda nie dziala - po jakims czasie ci co rzucali uspokoili sie i zajelie sie ogladaniem meczu.
Ta postawa policji i ochrony zapewne zapobiegla jakies duzej zadymie.
Wogole od czasu do czasu jak jestem na jakims meczu w innym miescie i nie spotkalem sie zeby ochrona cwaniakowala - nawet jak ktos ich zwyzywa to sie nawet nie odzywaja.
A te buraki u nas to do razu do bicia startuja - a ich zadanie akurat jest inne !!!
I niech wiedza ze kibice to nie banda gnoi z wiejskiej dyskoteki ktorzy dadza im sie zgnoic i zlac !!!!
Persjan85 | 2009-10-6 12:28
Edek trafie podsumował całą dyskusję
Skobel88 | 2009-10-6 14:40
Panowie niema co sie klocic o jakas pseudo ochrone bo wiadomo ze zawsze bedzie ze to my kibice jestesmy tymi zlymi ,,stadionowymi bandytami'' a ochrona jest wporzadku mimo ze to oni prowokuja swoja bezmyslnoscia i arogancja
A.C.A.B!!!!
Tater | 2009-10-6 17:20
ok edek masz racje.
A Arni też idealnie podsumował całą dyskusję "stoi kordon policji przed stadionem - a od czasu do czasu ktos w nich rzucal czy butleka czy kamieniem - a oni jedno co robili to przyjmowali te "pociski" na tarcze, tak samo inni rzucali w ochrone na stadionie - ochrona robila to samo co policja przed brama"
bardzo mądre i dojrzałe zachowanie kibiców
Tater | 2009-10-6 17:24
a jedyne co nas łączy w tych naszych wypowiedziach to jest to że takie sytuacje nie powinny mieć miejsca
Forever stal | 2009-10-6 20:37
fajnie tater wszyscy co sie udzielaja na tej stronie maja zdanie ze ochrona zawalila a ty jedyny ich bronisz :) wez moze stary ubiez sie z stroj z napisem System i stan razem z nimi :)
ZKS !
Dodaj komentarz