Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola 2:2 (2:0)

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola 2:2 (2:0)

Paweł Głowacki 13, Janusz Surdykowski 19 - Cezary Czpak 66, Krzysztof Trela 79

Górnik: Jakub Wierzchowski - Paweł Tomczyk, Wallace, Veljko Nikitović, Krzysztof Kazimierczak - Paweł Głowacki (70 Piotr Bronowicki), Radosław Bartoszewicz (82 Damir Kojašević), Rafał Niżnik, Grzegorz Szymanek (46 Bartłomiej Niedziela), Prejuce Nakoulma - Janusz Surdykowski.

Stal: Stanisław Wierzgacz - Piotr Szymiczek, Bartłomiej Piszczek, Jacek Maciorowski, Krystian Lebioda - Krzysztof Trela, Tadeusz Krawiec (46 Piotr Gilar, 90 Paweł Olszewski), Longinus Ifeanyi Uwakwe, Cezary Czpak - Jurij Mychalczuk, Paweł Wasilewski.

żółta kartka: Kazimierczak.

sędziował: Jarosław Chmiel (Warszawa).
widzów: 1500.

Komentarze (32)

Fannn | 2009-10-11 20:54

Pozdro dla tych co Byli STALÓWKA Nigdy nie spadnie

Dolny | 2009-10-11 21:36

Dobry mecz, dobry doping, dobra atmosfera;)
pozdrawiam osoby z ostatniego autokaru:D

Johnyy | 2009-10-11 21:39

dobry wyjazd

Rave | 2009-10-11 21:42

Super wyjazd , b. dobry doping i niezła atmosfera. I oczywiście dobra gra w drugiej połowie Stalówki :P

Smerf1938 | 2009-10-11 21:42

WYJAZD UDANY

A OSTATNI AUTOBUS TO KOZAK :D

Ryszard1938 | 2009-10-11 22:10

czas zacząć coś w sprawie meczu z motorynka bo sie tam patologia spina mogą mieć 800 biletów ;) lecz ilu ich będzie to NC

Dipol | 2009-10-11 23:06

» http://przymierzsie.pl/projekty/projekt89.php NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W STALOWEJ WOLI!! KLIKNIJ !!PRACA,NAUKA,ROZWÓJ !!

Dipol | 2009-10-11 23:06

» http://przymierzsie.pl/projekty/projekt89.php NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W STALOWEJ WOLI!! KLIKNIJ !!PRACA,NAUKA,ROZWÓJ !!

Johnyy | 2009-10-11 23:30

Ryszard co NC? moze ich tyle przyjechac .. co wiecej ejst to bardzo prawdopodobne.
co do spinania to Ty tez sie spinasz w tym momecie wiec sposc powietrze :)

Złotówa | 2009-10-11 23:36

Wreszcie gramy z Motorem w sobotę.

Ostatnimi czasy praktycznie zawsze graliśmy w środę.

Z Motorem musimy wygrać, potem w Pruszkowie i po meczu z ŁKS wyjdziemy ze strefy spadkowej !

STALÓWKA !

Wierny stali | 2009-10-12 00:19

byłem w miejscowości Poniatowa i podszedł do mnie gościu i powiedział mi tak PRZEKAZ STALÓWCE ŻE MOTOR ICH W DUPE WYJEBIE ale z kont ten pajac wiedział ze jestem ze stalowej

Marco | 2009-10-12 03:26

Do Wierny stali
Bo Stalówkę wszędzie można poznać :P
Ps. Oczywiście rozumiem ze nie zaproponowałeś wspólnego grila itp. tak że dla mnie to epizod bez znaczenia...

T;mo | 2009-10-12 07:44

niech zaluje kto nie byl ;D
wyjazd ogólnie na duzy + ;)

Old-time | 2009-10-12 08:02

Skrot na TVP LUBLIN
» http://ww6.tvp.pl/video/2009/10/11/218026/film.asf

Sciag i otworz.

California | 2009-10-12 08:15

ja z usa nie moge sciagmac jakby kyos mogl sciagnac i wrzucic na yootube. Pozdrowienia dla tych co byli i tych co nie mogli a i moze ktos dodac jakies foty?? Moze Lubelak vos kreciles lub robiles zdjecia??

Stalowiak1938 | 2009-10-12 08:20

dobra teraz czas na Motor. ADMIN DAWAJ JUZ NA GŁÓWNEJ STRONIE JAKIES INFO ODNOSNIE MOTORU!! niech ktos zrobi plakat!! i koniecznie robic zbiórki na osiedlach!!! ma nas byc duzo na tym meczu!! wreszcie gramy w sobote!!
KAZDE OSIEDLE NIECH ROBI MOBILIZACJE PLAKATY I TRANSPARENTY!! I ZBIÓRKI OSIEDLOWE!!

Old-time | 2009-10-12 08:24

Skrot na TVP LUBLIN
» » http://ww6.tvp.pl/video/2009/10/11/218026/film.asf

Sciag i otworz. Uzyj prawego klawisza, zapisz jako...., a potem odtworz.

Intel | 2009-10-12 08:38

#################### ####


!!!!!!!!!!!!!!!! UWAGA UWAGA UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!

W SOBOTĘ CZEKA NAS ARCY WAŻNY MECZ !!
POD WZGLĘDEM KIBICOWSKIM JAK I PIŁKARSKIM BO BEDZIE TO BEDZ Z CYKLU O "6PKT.."


DLATEGO POMÓŻMY NASZEJ STALÓWCE !!
I ZJAWMY SIE NA MECZU W JAK NAJWIEKSZEJ LICZBIE !!

SADZE ZE OBOWIĄZKOWYM ELEMENTEM WYPRAWY NA TEN MECZ SĄ ZBIORKI OSIEDLOWE !!
GDY SWEGO CZASU BYŁY POPULARNE NA MŁYN PRZYCHODZIŁO DUŻO WIECEJ OSOB !!

NIECH I TERAZ TAK BEDZIE !!

ZJAWMY SIE KILKANASCIE MINUT PRZED ROZPOCZECIEM MECZU ABYŚMY MOGLI POCWICZYC NOWE PIOSENKI !!!!!!!


WSZYSCY NA MECZ !!!!!!!!!!!!!!!

Dipol | 2009-10-12 08:39

CZAS NA STALÓWKĘ-POMÓŻ MIASTU I JEGO MIESZKAŃCOM,PRACA,NO WOCZESNE TECHNOLOGIE,NAUKA I ROZWÓJ -->» http://przymierzsie.pl/projekty/projekt89.php

Lubelak | 2009-10-12 09:34

» http://gornik.leczna.pl/index2/image.....

Zdjęcie nie obejmuje wszystkich. Obcięty dół sektora oraz nie ma ludzi, którzy dojechali osobno tuż przed meczem.

Cdn.... | 2009-10-12 10:11

A czemu na tym skrocie z tv lublin glos tak zapiernicza?>????Co trzeba zrobic by bylo normalnie????Trajkoc ze jak maszynka hahaha

Rocky | 2009-10-12 13:40

Wczoraj swietny wyjazd, teraz wszyscy zbieramy kase, zalatwiamy sobie wolne i jedziemy do Sosnowca w jak najwiekszej liczbie. Ja proponuje jak najwiecej przyspiewek znalezc zeby mozna dzielic sektor na 2 czesci i spiewac bo wtedy jest rywalizacja i wychodzi to elegancko.
A teraz czekam na video z Łęcznej:D

Dipol | 2009-10-12 13:40

ODDAJĄC CODZIENNIE JEDNE GŁOS NA STALOWĄ WOLĘ POMOŻESZ ZAKUPIĆ I DASZ PRACĘ LUDZIOM ZE STALOWEJ WOLI-->» http://przymierzsie.pl/projekty/projekt89.php

Kibic | 2009-10-12 14:05

Old-time | 2009-10-12 14:31

Bartek1 | 2009-10-12 17:12

Stachu | 2009-10-12 18:03

Dobra 1 pkt. Dobrze, że z 0:2 udało się wyjść na 2:2. Szkoda, że nie udało się jeszcze strzelić z jednej. Trudno. Ale przed nami mecz z Motórem i nie wyobrażam sobie, abyśmy tego meczu nie wygrali. Czas zacząć odrabiać straty!

Noname | 2009-10-12 20:59

____________________ _________
» http://www.youtube.com/watch?v=vLxrjlrJeVc
^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^

Rocky | 2009-10-12 21:02

Wycinek z forum Gornika



Ale przykro się robi jak się stoi z zakazem i moknie pod stadionem i widzi 100-120 osobowy młyn przekrzykiwany przez Stalówkę Sad Przyjeżdza praktycznie najlepsza ekipa z 1 ligi (poza Widzewem oczywiście moim zdaniem) a tu taka plama z Naszej strony.



Koles przesadzil ale milo sie czyta takie wpisy

=kamilo= | 2009-10-12 21:54

Jak bedzie wideo z tego meczu na youtube to niech ktos poda linka :D ZKS!!! stalowka gra najlepiej xD moze sie odbuduje ale ładnie gral czpak :)

Malibu_bzc | 2009-10-13 16:19

California odezwij się do mnie na pw na youtube.

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Górnik Łęczna - Stal Stalowa Wola

Górnik Łęczna             Stal Stalowa Wola
2018-10-27, godz. 19:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Znicz Pruszków - Stal Stalowa Wola

Znicz Pruszków             Stal Stalowa Wola

0 : 2

    
Adrian Dziubiński 31 (k) Sebastian Łętocha 65
Sędzia: Grzegorz Kawałko (Białystok)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 14 10-3-1 33
2 Elana Toruń 13 8-4-1 28
3 GKS Bełchatów 14 7-5-2 26
4 Olimpia Grudziądz 14 7-3-4 24
5 Stal Stalowa Wola 15 7-2-6 23
6 Radomiak Radom 13 6-3-4 21
7 Znicz Pruszków 15 5-6-4 21
8 Górnik Łęczna 14 5-5-4 20
9 Siarka Tarnobrzeg 14 5-3-6 18
10 Ruch Chorzów 13 4-5-4 17
11 Błękitni Stargard Szcz. 13 5-2-6 17
12 Gryf Wejherowo 14 4-4-6 16
13 Pogoń Siedlce 14 4-3-7 15
14 ROW 1964 Rybnik 14 3-6-5 15
15 Resovia Rzeszów 14 3-5-6 14
16 Olimpia Elbląg 14 4-1-9 13
17 Skra Częstochowa 14 3-2-9 11
18 Rozwój Katowice 14 2-4-8 10

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1244) » Vielitz44 (806)
» Fanatyk38 (646) » Kamilosss (385)
» Koko (368) » Slim1938 (362)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (293) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Kotwica Kołobrzeg - STAL (1:0)
2015-05-09
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 732 razy
STAL - GKS Tychy (1:1)
2015-09-05
Ilość zdjęć: 30
Wyświetleń: 24 060 razy
STAL - Górnik Polkowice (1:1)
2007-03-17
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 6 310 razy
Tur Turek - STAL (1:0)
2007-09-15
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 17 094 razy
Osób Online: 19 / Czas gen. strony: 0.03888
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |