Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stal Stalowa Wola 2:3 ŁKS Łódź.

Niestety kolejną porażkę odnieśli piłkarze Stali Stalowa Wola. W spotkaniu 16 kolejki Unibet I ligi lepsi okazali się piłkarze ŁKS-u Łódź, którzy wygrali 3:2.  Podopieczni Janusza Białka nadal zajmuję ostatnie miejsce w ligowej tabeli. Dodać warto, że całe widowisko popsuł sędzia, który najwidoczniej z sędziowaniem niewiele ma wspólnego.

 

Goście objęli prowadzenie już w 13 minucie meczu kiedy to głową Tomasza Wietechę pokonał Damian Nawrocik. W 23 minucie był już remis kiedy to z 35 metrów z rzutu wolnego fantastyczny strzał oddał Paweł Wasilewski. Po jego uderzeniu piłka zatrzepotała w siatce ŁKS-u. W 27 minucie spotkania piłkarze Stalówki mogli wyjść na prowadzenie. W pole karne wpadł Cezary Czpak, strzelił na bramkę, ale świetnie zachował się Bogusław Wyparło.

Do przerwy utrzymywał się wynik remisowy.

 

W 54 minucie Krzysztof Trela był faulowany, lecz arbiter tego spotkania nakazał grać dalej. Gdy zawodnik gospodarzy znalazł się już przed polem karnym ŁKS-u sędzia zdecydował się na... odgwizdanie zaległego rzutu wolnego. Trzy minuty później goście objęli prowadzenie. Na 17 metrze piłkę otrzymał Adrian Świątek i płaskim strzałem pokonał Wietechę.

 

W 66 minucie meczu ponownie wyrównali pilkarze Stalówki. Z rzutu wolnego z głębi pola z blisko 30 metrów dośrodkował Trela. W polu karnym ŁKS-u nogę dostawił Krystian Lebioda i z trzech metrów pokonał on Wyparłę. Niestety, kiedy zegar pokazywał 72 minutę, nieudana pułapka ofsajdowa Stalowców spowodowała utratę trzeciego gola. W sytuacji sam na sam z Wietechą znalazł się Łukasz Gikiewicz i umieścił piłkę w bramce.

 

Ostatecznie piłkarze Stalówki przegrywają kolejne spotkanie.

 

Stal Stalowa Wola 2:3 ŁKS Łódź
0:1 - Nawrocik 13'
1:1 - Wasilewski 23'
1:2 - Świątek 57'
2:2 - Lebioda 66'
2:3 - Gikiewicz 72'

Składy:

Stal Stalowa Wola: Wietecha - Piszczek, Drozd, Maciorowski, Lebioda, Szymiczek, Czpak, Migalewski, Trela (83' Myszka), Wasilewski, Salami (46' Mychalczuk).

ŁKS Łódź: Wyparło - Hajto, Nawrocik (74' Mowlik), Adamski, Mączyński (82' Gieraga), Łakomy, Świątek (80' Wolański), Sierant, Woźniczka, Kujawa, Gikiewicz.

Żółte kartki: Trela (Stal) oraz Łakomy (ŁKS).

Sędzia: Piotr Wasielewski (Kalisz).

Widzów: 2000.

Komentarze (57)

Ad_stalowka | 2009-10-24 17:39

No coz chyba czas sie pogodzic powoli z faktem ze 2 liga zbliza sie wielkimi krokami.Mecz zenujaco slaby LKS fartem ale wygral to spotkanie,3 gol byl chyba ze spalonego, pisze chyba zeby mnie znawcy nie zjedli.Tak zlej rundy nie bylo od dawna.A w dzisiejszym meczu nie dosc ze brakowalo szczescia, to jeszcze sedziowal jakis pajac.A ŁKS-owi pogratulować skutecznosci, co seta to bramka.Na poczatku jedynie zmarnowana.A tak to byli do bolu skuteczni i tez kopali po kosciach.Michalczuka to malo nie polamali.Ale jak mowilem gdyby sedzia byl normalny to do tkaich sytuacji by nie dochodzilo.

Rave | 2009-10-24 17:45

Popieram . Michalczuka okopali nieźle . Sędzie totalny pajac .... już w okręgówce są lepsi . No ale cóż zrobić ...

Zkstal | 2009-10-24 17:48

sędzia nie sędzia II liga murowana... wystarczy spojrzeć na terminarz rundy wiosennej ile meczu na wyjeździe i to z kim...

Jack | 2009-10-24 17:53

Łysy szmaciarz co go powaliła ochrona powinien dostać w ryj już na trybunie bo się lansował z gośćmi z ŁKS-u na krytej i bydle rzucało się na uwagi chłopaków żeby zbastował. Później wieśniak kopał w brame no o go i ochrona skopała...szkoda tylko że goniąc buraka przewracali zwykłych ludzi....
Ale fakt że ten Łysy w śmisznym kaszkiecie to szmaciarz

Stalex | 2009-10-24 17:57

Łysy już na krytej dostał pare uwag od kolesi, ale chyba był za bardzo wypity żeby zaczaić że robi oborę.A że siedział z paroma kolesiami to do małolatów mógł pyskować, bo do ochrony taki kozak już nie był, tylko s.pierdalał jak zając.
A tak na marginesie to siedziało tam parę osób a jeden pacjent tylko prowokował, nie wiem czy był z Łodzi czy gorzała mu tak we łbie pomieszała że wykrzykiwał takie bzdury....

Tymon38 | 2009-10-24 18:03

Co do tego typa to był on z ŁKS-u ale siedziało z nim parę osób z STW no nic widać było że był wypity i nie był świadom tego że robi sobie oborę...:| ale plus za to ze wrzucił na oprawę hehe.. A co do ochrony to kur*a żeby niepełnosprawnego bić?! I tratować dzieci :| CHORE!

Tomeks | 2009-10-24 18:17

No to jesteśmy w 2 lidze :(. Żal na to patrzeć ale tak chyba będzie lepiej. Jedyne co można w tej chwili zrobić (jako Stowarzyszenie) to lobbować, przekonywać i pomagać wszystkich do budowy nowego stadionu. Uświadomcie sobie że żeby ściągnąć jakiegokolwiek sponsora trzeba mu coś zaoferować. Jeżeli meczów w Stalowej nie pokazuje żadna telewizja (bo nasz stadion się do tego nie nadaje) to jaką sponsor będzie miał reklamę, jaki zysk z transmisji???? Wystarczy popatrzeć że tam gdzie są stadiony tam są i sponsorzy. To jest pierwsza absolutnie priorytetowa rzecz. Druga sprawa to ludzie rządzący tym klubem. Plujecie na Ślęzaka że daje kase na kosza a ja Wam powiem że ludzie zajmujący się koszem też święci nie są ale przynajmniej pozwolili wpuścić w swoje szeregi ludzi młodych i pozwalają patrzeć sobie na ręce. A jak jest z piłką sami wiecie.
P. S. Jeżeli ktoś chce mi napisać że ze mnie jest dupa nie kibic bo nie wierzę w utrzymanie to odpowiadam mu że w utrzymanie wierzyłem w tamtym sezonie jak widziałem co chłopaki grali a teraz to nam nie pomoże nawet Ferguson. W tej chwili kibicuję Resovii może jej się uda awansować do 1 ligii bo jak nie to podkarpacie zniknie z piłkarskiej mapy Polski i wtedy to już będziemy kompletną Polską C.

Stalowiak38 | 2009-10-24 18:28

Wiara nie ma tu nic do rzeczy tylko matematyka a ta wskazuje że jesteśmy jedną nogą w II lidze. Tylko oby nie był to marsz w dół na łeb na szyje...

Daro15 | 2009-10-24 18:41

... doping tez wspanialy nie byl ;/

Forever stal | 2009-10-24 18:45

co prawda to prawda wiara nie ma nic do rzeczy ale widac ze punktow brakuje ... a od czego to wszystko sie zaleczelo ? od prezesa :/ i dzialaczy :/ co za zarząd chce zaoszczedzic na trenerze ?;/ lech tak zrobil i choc u nich tego nie widac tak bardzo to sie staczaja na dno , tak samo stalowka :/ karcz i cebula sa bez druzyny i co nikt ich nie sciagnie :/ jakby wszystko zostawili jak bylo w tamtym sezonie z łachem i karczem cebula to teraz bysmy byli tam gdzie Gieksa :/
Lecimy prosto na dno czy obchodzi kogos to ?:/
wieżylem ze moze zaczna grac i wygrywac ale z taka gra i podejsciem jak maja te grajki to niestety ale cienko widze ten sezon ...

Złotówa | 2009-10-24 19:00

Dopóki będą jakiekolwiek matematyczne szanse na awans dalej będę wierzył.

Trzeba popatrzeć na to też realistycznie. Można powiedzieć, że za nami połowa sezonu i mamy 8 punkcików.
Żeby w ogóle myśleć o utrzymaniu trzeba przekroczyć 30.
Co za tym idzie trzeba zdobyć tyle punktów ile obecna czołówka :/ czyli żeby w ogóle myśleć o utrzymaniu, trzeba przekroczyć 10 punktów przed wiosną i zrobić konkretne wzmocnienia. Tak jak ktoś wczesniej pisał wzmocnienia, a nie uzupełnienia.

Mówię to z żalem, ale era pewnych zawodników dobiega w Stalowej do końca (głównie chodzi o zawodników starszych, którzy już nic nowego nie wniosą i nie nadadzą świeżości - każdy wie o kim piszę)

Nie chce tutaj robić za "trenera" ale patrząc realistycznie, trzeba już budować drużynę na przyszłość.
Może powinniśmy powrócić do starego systemu angażowania graczy w Stalówce ? Czyli wybijających się ludzi z regionu. Dawniej Stalowa Wola była jak dla lepszych zawodników Real Madryt :)
W tym porównaniu chodzi o to, że każdy z podkarpacia i okolic (Lubelskie, Świętokrzyskie) traktował przejście do Stali jako "zaszczyt", że ma szansę zagrać w najlepszej drużynie w województwie, która gra w lepszej lidze.

Ostatnio coraz więcej gra "zaciągu" z całej Polski. Tak jak w innych klubach u nas też zaczęły się problemy z zawodnikami, że przychodzą biorą kasę i Stal ich w ogóle nie obchodzi. Pograją, rok albo i mniej i jadą dalej w Polskę.

ps. Reasumując - Panie i Panowie, trzeba pogodzić się z obecną sytuacją i już od zimy myśleć o budowaniu drużyny na przyszłość - uda się utrzymać ? To super ! i właśnie wtedy tego nie rozpieprz*ć tak jak to miało miejsce w tej przerwie między sezonami.

Tater | 2009-10-24 19:15

no i kutwa znowu ochrona dała plamę jak tak można postępować kopać niewinnego co nic nie zrobił

~ | 2009-10-24 19:16

Szkoda, wielka szkoda.Wyniki "sasiadujacych" z nami zespolow sa dla nas bardzo dobre,nikt nie wygral wiec nie "odskoczy" jeszcze dalej.Niestety nasi kopacze wciaz nie zachwycaja a wrecz coraz bardziej rozczarowuja.>
Nastapila zmiana trenera, ktorej zdecydowana wiekszosc kibicow sie domagala, czy to dalo jakis efekt??Cudu nie ma [niestety] i nie widac swiatelka w tunelu.Moze poprawila sie skutecznosc [ 6 goli w 3 meczach] ale przy takim broniemiu bramki przez zespol ...nic to nie daje.
Przyklad LKS-u powinien dac naszym pilkarzom sporo do myslenia.Tylko kwestia tego o czym oni mysla jest nie do ogarniecia.
Ja wciaz wierze w utrzymanie.Mam nadzieje,ze sie podniesiemy z kolan i pomaszerujemy w gore.Podstawa jest jednak to zeby pilkarze uwierzyli w to i w swoje umiejetnosci.Bo kibice moga zwyciezac ale na trybunie.Boisko nalezy do kopaczy.
Starajmy sie byc niepokonani na trybunach i z nadzieja patrzmy w przyszlosc.
Wyzywanie pilkarzy, trenera, sedziego nic tu nie da."
Trzymajmy swoj poziom.Moze to wplynie na ambicje "skorokopom".

Z krytej | 2009-10-24 19:30

nie rozumię obrońców którzy w zeszłym sezonie bronili bramki jak twierdzy w tym sezonie puszczają u siebie po 2,1 bramy w meczu! panowie jak sie nie chce grać to podziękujcie za współpracę i odejdźcie przyjdą nowi być może ambitniejsi!
TYLKO STALÓWKA!!

Mystery69 | 2009-10-24 19:49

Tragedia Tragedia Tragedia. Trzeba już powoli przygotowywać zespół na 2 ligę. Powyrzucać tych pseudo kopaczy, którzy robią błędy jak w okręgówce. Bramkarze to się nie nadają do niczego. bo na pewno nie na 1 ligę, mogliby mieć spore z angażem w 2 lidze. najbardziej szkoda nas kibiców, którzy zawsze mocno wspierają swoją drużynę. Dziś przeciwnik był do ogrania. choć trzeba przyznać że ŁKS pokazał się z niezłej strony. Wg mnie Hajto zagrał bardzo dobre zawody, widać ogranie. Już chyba nikt nie ma żadnej nadziei na pozostanie w 1 lidze, szkoda, że po tylu sezonach spadek. teraz już prędko nie wejdziemy. Spadek Stali możemy zawdzięczać Cecherzowi i Chyle. Gdy ich wybrano pisałem tutaj, że mamy spadek gwarantowany. To większość tu coś miała do mnie i się śmiała. Gdzie teraz pseudo fachowcy jesteście. Szacunek dla tych którzy pozostali ze Stalówką do dzisiaj!!!

Złotówa | 2009-10-24 19:54

Mystery69 - mylisz się co do jednego.

Szacunek tylko dla tych, którzy byli są i nie zależnie od przyszłości będą ze Stalówką !

Obecnie, żeby się utrzymać będzie trzeba grać tak jak wcześniej napisałem na poziomie drużyn walczących o awans co będzie niewiarygodnie trudne :/

Lech007 | 2009-10-24 20:13

NIERZĄD doprowadził do tego właśnie swoimi decyzjami przed rundą. Szkoda gadać. Taka była nagonka na nierząd i g..... wyszło a trzeba było naciskać do końca.

Stachu | 2009-10-24 20:52

Matematyczne szanse są. Ale i tych nie długo może już nie byc... Szkoda, ale po 4 latach znowu będzie w III klasie rozgrywkowej. Trzeba się na to niestety przygotować. Mam nadzieje, że jak spadniemy (chociaż mam nadaleje, że uda się tego uniknąć) to wrócimy po roku. Ta runda jest katastrofą i nic tego nie zmieni.

Johny | 2009-10-24 21:02

Pierwszy wniosek: Wietesze dziękujemy! Co leci do bramki, to wpada. Jego wyjście na przedpole to kiks lub zagrożenie utratą bramki.
Drugi wniosek: z obrony jedynie Szymiczek i Piszczek zasługują, żeby grać w I lidze. Reszta, na czele z Lebiodą - dziękujemy! Krystek, co się z Tobą dzieje - dwa mecze i trzy bramki ewidentnie Twoje!?
Trzeci wniosek: Z zakupów zrobionych przed sezonem jedynie Czpak, Szymiczek i Michalczuk się sprawdzają. Kolesie z Turka biorą kasę za oglądanie meczy. Cecherzu ty jeden, dzięki!
No i na koniec, módlmy się żeby drużynę zgłoszono do rozgrywek II ligi, bo obawiam się że Nierząd z Kaczmarskim i Schlage na czele zrobi wszystko, żeby pozostała jedna sekcja ( wiadomo jaka), a piłka działała mamtorsko. A szkoda, bo tak pięknie było. I nawet nie ma jak porządku zrobić z tymi dziadami z biur. Gdzie spółka akcyjna, gdzie sponsorzy, czego nie ma w Zarządzie ludzi , którzy broniliby piłki? Normalnie gotuje się we mnie, jak sobie o tym pomyśle....

1938-ssw | 2009-10-24 21:13

Normalnie Johny bym się z Toba zgodził,oprócz jedego.Twierdzisz że Piszczu i Szymiczek najlepsi i zasługują by grac dalej.A byłeś ostatnio na meczach czy w Łęcznej.Przecież ten Szymiczek to jest pseudograjek.Wszyscy Go jada prawą stroną jak chcą i kto chce,gosć wolny ,kiks za kiksem i zero strzału,niech lepiej on razem z tymi Turasami odejdzie.Bartka Piszczka lubię,ale niestety dzisiaj czy z Moturem tez pokazał klasę,ewidentne bramy Jego.Ratuje go to ,ze sam tez te bramki strzela.A w ostatnim meczu w Pruszkowie 2 bramki idą na konto Szymiczka i Piszcza,

Tom435 | 2009-10-24 21:22

Reanimacja trupa przecierz się nie powiedzie z tymi piłkarzami pseudo gwiazdami tura i naszymi białek jak i sam murinio nic nie pomoze!!!!!!
Spadek jest bliski nie łudzmy się!!!!!!!!

Johnyy | 2009-10-24 21:23

Johny chlopie ty ejstes chyba nienormalny
nie mial szans dzisaj przy bramkach Wietecha .
A to co wyjmowal to naprawde moglo byc rownie dobrze 2:5

Niewiem chyba na innym meczu byles

Johny | 2009-10-24 22:19

Co się tyczy Wietechy to mówiąc, że jego czas minął biorę pod uwagę nie tylko dzisiejszy mecz, ale całokształt jego "wybryków" na polu bramkowym w tej rundzie, czy nawet w minionym sezonie. Sympatia sympatią, ale faktem jest, że dzisiaj nie mamy bramkarza. Wietecha już się nie rozwinie bramkarsko, a tyle kiksów i szmat ile puścił to chyba nikomu w I lidze się nie zdrarza. Wierzgacz może być jedynie zmiennikiem i tyle.
W Łęcznej byłem i widziałem co robił Piszczek i Szymiczek, ale ja się pytam - a który obrońca dzisiaj gra od nich lepiej w naszej drużynie.? Ci dwaj mają chociaż przebłyski. Generalnie obrona do wymiany ( tylko na kogo i za co?). Nie może być tak, że co mecz to tracimy po 2-3 bramy. Kompromitacja. Tu nawet Ferguson, czy inny Smuda nic nie zdziała.

Lilo | 2009-10-25 08:38

To między innymi wy kibice doprowadziliście do tego stanu,wyzywając własnych chłopaków ze stalowej którzy gralą w okolicznych klubach a nie są gorsi od tych którzy przyszli.Wyzywanie nabijanie się z drozda pytam za co za to że jest ze stalowej?? a czym on się różni od pozostałych?? ciekawe kto teraz będzie grał? Bo ja w szatni nie widzę chłopaków ze stalowej już dziś a co dopiero w drugiej lidze.To nie jest tak że ta drużyna upadła teraz ta dr€zyna upadła gdy nie pasował wam Adamus bo jak mówił że spokojnie małą łyżeczką to się nabijaliście tylko że on patrzył na to rozsądnie.Zaraz ktoś powie że był Łach to jest trener itd tylko że trener Łach miał kogo chciał i z tym składem powinniśmy być w pierwszej 8 a my ledwo się utrzymaliśmy.Za Admausa było by przynajmiej 50% wychowanków komuś by na tym zależało.Ktos tu wcześniej chwali piszczka itd jest tu tylko dlatego że nikt go indziej nie chciał za gtakie słowa wypowiedziane że do stalowej zawsze można wrócić to ja bym go dawno wyrzucił.tak by można pisać i pisać a prawda jest taka że 33% winy za ten stan ponosi Pan Shlage,33& Pan Cecherz,33% kibice(wiecznie niezadowoleni),1% pozostali.

Green hamer | 2009-10-25 08:59

Lilo!!!
Baranie podejdz kiedyś na młyn i powiedz nam to w oczy ,a napewno ci to wytłumaczymy ile w tym całym syfie jest naszej winy!!!

Jotes | 2009-10-25 10:15

Chciałbym zapytać czy do Sosnowca będziemy jechać przez Kraków i czy będzie możliwość wysiadki w Krakowie w 2 stronę ? Proszę o odpowiedz.

Grupa | 2009-10-25 10:16

o ktorej dzis kosz__?

Spawn | 2009-10-25 10:19

Panowie to co sie stalo jest to przypieczętowanie tego co pisałem przed meczem; no niestety większość piłkarzyków nie zasługuje nawet na jakikolwiek szacunek czy nawet wzmiankę że zagrali przyzwoicie. Niewielkie przebłyski gry w tym meczu jak na tą klasę rozrywkową to jest jak kropla w morzu potrzeb.
Niestety mecz z Łks miał być nadzieją, no ale wyszło jak widzieliście.

Wierze w ten klub ale NIE WIĘKSZOŚĆ GRAJKÓW !!!

Ramzes | 2009-10-25 10:28

Prawda jest taka, ze polowa z tych pilkarzykow nie potrafi grac!!! widac to golym okiem i nie trzeba bbyc wybitnym znawca pilki noznej zeby to stwierdzic!!!
Wczoraj wieczorem slyszalem rozmowe telefoniczna jednego z naszych pilkarzy(nie bede zdradzal nazwiska) ktory mowil do tajemniczego rozmowcy, ze albo zbudujemy druzyne od podstaw albo z tym skladem nic nie osiagniemy!! tu facet mial racje!

Ramzes | 2009-10-25 10:30

Jeszcze jedno,sprawa niesamowicie szybkiego Salami. Dno Dno i jeszcze raz DNO!!

Ramzes | 2009-10-25 10:36

beda zdjecia przewspanialej oprawy i ogromnego mlynu z wczorajszego meczu?

Rave | 2009-10-25 10:57

Dobra Panowie\Panie przestańcie narzekać już na tych piłkarzy . Są jacy są , pieniędzy na nowych nie ma , więc na razie trzeba zaakceptować takich jacy są . Wasze narzekanie i żale nic tutaj nie pomogą .

Fryty | 2009-10-25 10:59

Ja bym chcial zeby w klubie graly nasze utalentowane wychowanki, mamy czolowa mlodziez w Polsce, Gilar i Chamera reprezentaci Polski, Streciwilk tez w przeszlosci, na nich trzeba stawiac a bedzie dobrze.Trzeba kolejna runde grac naszymi utalentowanymi wychowankami a nie odpadami z Turu, jeden Gilar grajacy od czasu to zamalo, czemu nie ma Myszki, znakomicie zapowiadajacego sie ofensywnego pomocnika wie tylko sam trener ktory udziela skladu,ja bym poszukal talenty z okolicznych klubow, porownianie macie jak Stal wlasnie wychowankami grajaca grała więc z Adamusem a jak gra teraz niewychowankami a odpadami grająca gra teraz, porównajcie sobie i odpowiadajci na to nurtujace pytanie, gdzie sie podzial Tomasz Pajak? Gdzie jest Damian Salek, oni naprawde grali by napewno lepiej od tych z Tura.Nieiwem po co nam jacys Ukraincy jak rownie dobrze moga grac nasi wychowankowie, jest np Wiatrowicz,Telka,Rad awiec,Mateusz Nowak,Paweł Wtorek,Sebastian Janiec,Marcin Swietlicki czy Waldemar Kurasiewicz,Horajeck i tych wymienionych prze zemnie ludzi trzeba zebrac i mozna stworzyc druzyne gryzaca trawe ktora napewno miala by wiecej punktow niz ma teraz, nie mowie tutj o tym zeby sie wszystkich pozbywac ale starych prykow waryto by juz, co nam moze dac Krawiec Lebioda,Wieprzec czy Trela? widać ze lata nie te i juz nie podolaja grac na takim poziomie jakim jest gra w 1-szej lidze,bo przeciez taki Streciwilk jest napewno lepszy od Michalczuka,Myszka od Treli,Gilar od Olszewskiego,Drozd od Piszczka czy Horajecki od Krawca, dlatego apeluje do tego klubu, zeby skonczyli z kupowaniem tych odpadow a zajeli sie promowaniem wychowankow naszych kochanych i utalentowanych a napewno w ten sposob da sie wyprowadzic klub na prosta i mysle i wiem ze wtedy beda grac o czolowa pozycje w 1-szej lidze (Znicz Pruszkow gdy gral wychowankami tak zdzialal ze malo nie awansowal do ekstraklasy przez to granie) i w ten sposob oczywiscie zaaowocuje to o czym pisze po jakims odstepie czasu, dlatego teraz pisze o tym zeby nie bylo wtedy wlasnie zapozno!!

Złotówa | 2009-10-25 11:15

Fryty - Tomek Pająk ze względu na zdrowie nie może trenować sportu wyczynowego i zakończył karierę piłkarską.

Fryty - co nieco dobrze piszesz ale za bardzo wychwalasz niektórych wychowanków i się zastanawiam czy nie jesteś przypadkiem jednym z nich ale mniejsza z tym.

Masz rację, za kasę którą obecnie dysponujemy będziemy mieć "odpadki" (nie chce nikogo obrazić, chodzi o osoby, których w innych klubach nie chcą) lub wybijających się zawodników z regionu z nizszych lig.
Przykładem w ostatnich latach mogą być: Iwanicki (Pogoń Leżajsk), Piszczek (Górnik Wieliczka), Maciorowski (Zagłębie II Lubin) - oprócz nich wychowankowie Lebioda, Wieprzęć, Wietecha, Gęśla, Gilar (coraz lepiej sobie radzi).
To są przykłady, że zawodników nie trzeba szukać po obecnych ligach. Po prostu trzeba mieć oko i mogą nam pomóc zawodnicy z niższych lig.

W ostatnich latach takim najlepszym piłkarzem znalezienia perły z niższej lidze jest Błaszczykowski, który w ciągu kilku lat (2-3) przebyl drogę od IV-ligowego Rakowa do Borussi Dortmund.

Heja | 2009-10-25 11:32

Po spotkaniu kolejny raz popis dała rzeszowska ochrona, która zaatakowała pałkami bezbronnego kibica Stali. To już nie pierwszy taki akt agresji wobec miejscowych fanów ze strony firmy ochroniarskiej, która obstawia wydarzenia sportowe w naszym mieście.

Heja | 2009-10-25 11:33

na kosza wbic i wyhlastać dziadów :)

Stalowiak38 | 2009-10-25 12:19

HEJA chyba nie byłeś na meczu i ktoś Ci bzdur nagadał...ochrona powaliła Łusego c.h.u.j.a w kaszkiecie bo sie wyrzywał na bramie . Ten baran powinien dostać w ryj od kibiców na krytej dużo wcześniej za lans z ŁKS-em i prowokowanie.
Upiekło się dziadowi, ale przed ochroną uciekał jak zając.
Nie byłeś,Nie widziałeś!! Nie pisz zasłyszanych bzdur!!

Stalex | 2009-10-25 12:26

Green Hamer,popisałeś się człowieku!!! W tym co pisze Lilo jest sporo racji, a Tobie brakło argumentów więc wołasz go na młyn...po co do rzeczowej dyskusji czy na oklep?:)
Lilo dobrze napisał i właśnie tacy Jak Ty też są tej sytuacji winni...bo umiesz krzyczeć i straszyć,poza tym nic.A tak szczerze to co zrobiłeś-zrobiliśmy żeby poprawić sytuacje w klubie. Mam wrażenie że tylko Ty masz rację, więc wołaj pokoleji wszystkich na młyn i siłą im wyjaśniaj swoje racje.
Szkoda....mi Ciebie, choć jak chcesz mogę z Tobą pogadać -niekoniecznie na pięści.

Stalex | 2009-10-25 12:27

Normalnie wszyscy źli tylko my święci.
Bal wszystkich świętych k.urwa...

Dobrzeciradze | 2009-10-25 12:37

Jeżeli chodzi o ochronę: Nie fikasz, nie dostajesz - proste ? Wczoraj wchodząc na krzesełka ochrona zachowywała się pierwszorzędnie: "Dzień dobry, proszę pokazać bilet, musimy Pana przeszukać, dziękujemy" - tak powinno być, a że jeden czy drugi buc nie umie się zachować, to niestety, ale później dostaje po facjacie. Ale Ci co nie widzieli i nie wiedzą, będą najwięcej krakać.

Dobrzeciradze | 2009-10-25 12:42

Jakoś 2 tys. ludzi wejdzie na stadion normalnie, ale zawsze się znajdzie "czarna owca" najbardziej poszkodowana, która dostaje tak o, bez przyczyny .... chyba za wygląd ?

Ramzes | 2009-10-25 12:56

Wczoraj jeden ziomus z mlodynia,ktorego prawdopodobnie swedzialo 10zl stal pod brama i sapal cos do ochroniarzy.W szalu na szyji,naje....bany jak wieprz.Na mlyn weszla nas spora ekipa i nie bylo problemu.Nie pisze ze te cwaniaki z rzeszowa sa w porzadku i nalezy im sie kara za ostatnie wybryki.Ale ja sam mialem ochote podejsc i wyplacic lamusowi w pape,po co sie pcha pod stadion w szalu?? postac pod plotem?? koledzy nie moga sie zrzucic na bilet dla lamusa????

Iksss | 2009-10-25 13:30

A ja czekam az wreszcie ktos sie odważy i głośno powie o co i komu tu cos niepasuje. Z tego co wiem piłkarze maja wszystko wypłacone co do złotówki a jak widzimy nadal grac im sie nie chce.
Niekiedy pojawiają sie w wywiadach byłych osób związanych z naszym klubem słowa prawdy - że "starzy" zawodnicy tu mieszaja ale jak zwylke zarzad i całe kierownictwo jest na to głuche. Panie Wieprzeć - wszystko z czasem wyjdzie . ...

Spawn | 2009-10-25 13:51

do Dobrzeciradze--nie zgodzę się z toba byłem w czoraj przy tym zdarzeniu i jak widzisz ze grupa ochrony atakuje i taranuje wszystkich co im stali na drodze do gościa którego ścigali a puźniej nabuzowane buce idą w naszą stronę z pałką do gury i zgazem skierowanym w naszą stronę no to ku...a człowieku nie wypowiadaj sie na ten temat chyba że jesteś ich kolegą.

Jak to się mówi je..ć system

Mcr. | 2009-10-25 14:11

Do dobrzeciradze - przebywaleś na krzesełkach a wypowiadasz się o wydarzeniach za trybuną krytą których niemogłeś widzieć.Nietwierdze że wszyscy ochroniarze zachowują się nieprofesjonalnie tylko że wśród nich są także bezmózgi - ilu niewinnych kibiców trzeba było przewrócić na ziemie żeby pogonić gościa który kopnął w ogrodzenie ? Rady to zostaw dla siebie

Bisqp | 2009-10-25 15:00

Do Stalex and Jack: Skoro tak Cię ten łysy ch..j w kaszkiecie irytowal że się lansował itp to czego nie podbił jeden z drugim zwrócić uwagę ? Ale warto było poczekać i za 45min na klawiaturze poszczekać!? "Ekipa" była na krytej i jakoś nikt nie interweniował bo wiedzieli kto to jest i skąd więc dziaciaki spokój i czaas do nauki bo jutro do szkoły!

Stalex | 2009-10-25 16:27

Bisqp obudź się! Irytował? Skąd znasz takie słowa?
Nie byłeś,nie widziałeś to się nie wypowiadaj.
Akurat wiem kto to był-nie zmienia to faktu że zarówno na trybunie jak i przy przejściu zachowywał się jak burak.
A komentarz od jak to mówisz ekipy(?) też dostał odpowiedni.
Prośba-Wypowiadajm y się o zdarzeniach i faktach których byliśmy świadkami.Sensownie, bo głupich nic nie wnoszących wpisów jest tu wystarczająco.
Pozdro.

Stalex | 2009-10-25 16:30

I szanuj dzieciaki które chodzą na Stalówkę bo za parę lat to oni będą stanowić o naszej sile. Szanuj innych to oni będą sznowali Ciebie. Łysy burak nie uszanował nas więc nie wymagaj żeby ktoś szanował jego:) Jak się zaprasza gości to się za nich odpowiada a nie pozwala na prowokację

Zatorze | 2009-10-25 17:34

Panowie mi ten gosć z Łks Lódz nie przeszkadzał myśle że to że on tam siedział i nikt go nie ruszył świadczy tylko o tym że jesteśmy cywilizowani. A kolega po szalu pan O. wiedział co robi, Zganiacie na niego wine za poczynania ochrony ale nikt nie pomyślał o tym że ochrona mogła jego zatrzymać a nie stratować cały tłum ludzi do okoła ? czyż nie prawda ? Ochrona z firmy "System" jest zbyt gwałtowna w swych poczynaniach i tego mi nikt nie zażuci że niemam racji.

Stalex | 2009-10-25 19:55

Zgadzam się
Wygląda to jakby dążyła do....konfrontacji
Co do gościa z ŁKS-u, beż uprzedzeń,choć uważam że momentami zachowywał się prowokacyjnie.
Prosta rzecz ja szanuję Twojego gościa ale on niech szanuje gospodarzy, niezależnie od ich wieku i siły.
Pozdro

Belucci | 2009-10-25 20:22

Mariuszu Stalexie a Ciebie co wzięło tak na napinkę dzisiaj.Uważasz ,ze wszystkie rozumy pozjadałes i jestes najmądrzejszy?A moze jednak Ci inni kibice zrobili coś wiecej dla tego klubu niż Ty?Zastanów się na drugi raz co piszesz i do kogo piszesz,bo poniżając tu pewnych ludzi sam sobie robisz oborę.Na młyn nie chodzisz ,na wyjazdy nie jeżdzisz a często w tych sprawach masz najwiecej do powiedzenia,wiecznie tylko jakieś sprawy wyciągasz ,ze ten tamtego wykorzystał,ze ten na tamtym zarabia.Są ludzie ktorzy też myślą i chcą coś zmienić i robią w tej chwili duzo dla klubu o czym nawet moze nie wiesz i nie chwalą się tutaj i nie piszą o tym,ale Ty ekspert i wielki filozof wiesz chyba najlepiej.Zapisanie sie na członka klubu jest w tej chwili priorytetem ale to nie wszystko.

Stalex | 2009-10-26 09:33

Belucci.
Ładnie napisane tylko ciężko mi doszukać się w tym sensu, a raczej sporo napinki z Twojej strony,niestety. Nie wiem czym Cię tak uraziłem, ale widzę że masz mi sporo do zarzucenia i wiesz o mnie więcej niż ja sam....
Po pierwsze jeżeli wiesz kim jestem gdzie siedzę to możesz mi to powiedzieć w twarz...przynajmniej będziemy mieli okazję się poznać, bo chować się za nickiem każdy 12 latek potrafi...
Po drugie nie ja wywołałem temat wczorajszej awantury, a tylko mimo woli byłem jej świadkiem, a uważam że mam prawo pisać o tym czego byłem uczestnikiem, a nie tylko o tym co słyszałem.Bo skoro mnie nie było na młynie, a Ty tam byłeś to logiczne że nie byłeś świadkim zajść o których wczoraj było pisane.
Po trzecie nie zabieram głosu w sprawach których nie znam, więc Twój zarzut jest bezpodstawny. Nie zaglądam ja nikomu do kieszeni ani nikogo nie rozliczam, więc nie zaglądaj Ty mi i mnie nie rozliczaj...
Po czwarte ani ja ani Ty ani nikt inny nie ma monopolu na rację i nikt z nas nie jest święty,szanuję i zdanie innych i ich dokonania i uważam że osiągnąć coś możemy tylko będąc zjednoczeni i mówiąc jednym głosem.Mam też prawo uważać że w zaistniałej sytuacji nie ma ludzi bez winny;dyrektor ,zarząd, władze miasta nie wyłączając nas kibiców wszsyscy w mniejszym lub większym stopniu ponosimy odpowiedzialność za to co się dzieje. Z tą różnicą że jedni potrafią się do tego przyznać inni nie....
A najważniejsze to nie zamierzam się licytować co kto dla tego Klubu zrobił ani co robi bo to nie plebiscyt zasług i dokonań tylko dobro Stalówki.
Nie podbijaj więc do mnie gdzie kto siedzi,czy jak często jeźdźi, bo to nie jest jedyna wykładnia kim kto jest naprawdę.
Jak chcesz zwracać się do mnie bezposrednio po imieniu to proponuję na priva pod ten sam nick ewentualnie możemy się spotkać.Zauważ, że ja rzekomo zabierając często głos we szystkich sprawach o których nie mam pojęcia:) nie robię tego więc proponuję to samo.Przecież w większości poza dziećmi z podstawówki wszyscy się znamy, wiemy kto kim jest więc to żadna jak to napisałeś "filozofia"....
Bez napinki...
Pozdrawiam i poczytaj proszę trochę innych komentarzy dla przypomnienia, bo mam wrażenie że wszstko co Cię dotknęło przypiąłeś mi, a ja nie mam w zwyczaju pisać za parę osób....

Stalowiak38 | 2009-10-26 12:01

Spokojnie każdyt ma pomysl na poprawe sytuacji w Stalowce. Musimy byc razem i wspierac skssw w dzialaniach bo chyba tylko tym ludziom najbardziej zalezy na zmianach na lepsze w klubie. Nie ma lepszych i gorszych wsrod kibicow to Belucci vel..........odpuść Bo Stalowka to my wszyscy!!!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Błękitni Stargard Szcz.

Stal Stalowa Wola             Błękitni Stargard Szcz.
2019-03-02, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Widzew Łódź - Stal Stalowa Wola

Widzew Łódź             Stal Stalowa Wola

0 : 0

    
Sędzia: Damian Sylwestrzak (Wrocław)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 21 12-5-4 41
2 Widzew Łódź 20 11-6-3 39
3 Elana Toruń 21 9-9-3 36
4 GKS Bełchatów 21 9-9-3 36
5 Górnik Łęczna 21 9-7-5 34
6 Olimpia Grudziądz 21 9-4-8 31
7 Stal Stalowa Wola 21 9-4-8 31
8 Resovia Rzeszów 20 8-5-7 29
9 Skra Częstochowa 21 8-4-9 28
10 Znicz Pruszków 21 7-6-8 27
11 Gryf Wejherowo 21 7-5-9 26
12 Ruch Chorzów 21 6-7-8 25
13 Błękitni Stargard Szcz. 21 7-3-11 24
14 Pogoń Siedlce 21 6-5-10 23
15 Rozwój Katowice 21 5-6-10 21
16 Siarka Tarnobrzeg 20 6-3-11 21
17 ROW 1964 Rybnik 20 3-9-8 18
18 Olimpia Elbląg 19 4-5-10 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1248) » Vielitz44 (827)
» Fanatyk38 (652) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (368)
» Stalowiak1938 (329) » Jaszczur (296)
» Zatorze (296) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Siarka Tarnobrzeg (1:0)
2017-06-03
Ilość zdjęć: 64
Wyświetleń: 21 762 razy
STAL - Górnik Wałbrzych (3:1)
2014-09-13
Ilość zdjęć: 33
Wyświetleń: 15 522 razy
STAL - Dolcan Ząbki (1:4)
2009-08-01
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 45 298 razy
STAL - Cracovia Kraków (1:0)
2013-07-24
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 5 874 razy
Osób Online: 11 / Czas gen. strony: 0.03691
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |