Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wyjazd na Kszo Ostrowiec Świętokrzyski stoi pod znakiem zapytania

Wyjazd na Kszo Ostrowiec Świętokrzyski stoi pod znakiem zapytania

W odpowiedzi na licznie pojawiające się pytania odnośnie naszego wyjazdu do Ostrowca, SKSSW informuje że jest w trakcie rozmów z władzami KSZO Ostrowiec Świętokrzyski.
Na chwile obecną nic nie jest pewne. Generalnie władze ostrowieckiego Klubu chciałyby zamknięcia sektoru gości na rundę wiosenną. SKSSW złożyło konkretną propozycję rozwiązania sprawy, jednak do chwili obecnej nie mamy ostatecznej odpowiedzi....
Oficjalne stanowisko w interesującej nas sprawie władze KSZO przedstawią po 10 lutego.
Liczymy że odpowiedź będzie dla nas korzystna i będziemy mogli licznie wesprzeć Stalówkę podczas tego meczu.
SKSSW

Komentarze (12)

Fc68 | 2010-01-20 18:17

a jak z turniejem halowym w tym roku

Zatorze | 2010-01-20 18:27

BZC i SKSSW nie organizuje Turnieju zimowego!

Biggie | 2010-01-20 19:42

oby udalo sie dojsc do porozumienia z Ostrowcem i obejzec mecz, mysle ze nie straca nic jak nas wpuszcza w koncu hajs za bilety skasuja, a pojedzie nas na pewno mnostwo jesli dojdzie do tego wyjazdu, w najgorszym wypadku mozna zmobilizowac sie na bliski wyjazd do Zamoscia w ten sam weekend wspomoc braci z Rzeszowa^^ pozdrawiam;)

Ad_stalowka | 2010-01-20 19:44

pod znakiem zapytania to druga runda jest, o to sie trzeba martwic czy bedzie w ogole na co jechać.. bo narazie same ubytki i to czołowe, a nowych nie widać.Jest polowa stycznia już, inni sie wzmacniają robią transfery a u nas stoją w miejscu..

Zatorze | 2010-01-20 23:02

Ad_Stalówka masz rację ale trzeba się liczyć z tym że będzie kiepsko. Jutro Coś napiszę bo być może dowiem się czegoś nowego, odwiedzając klub. A Ostrowiec by się nam przydał, bo blisko i mogło by być fajnie.

Jacek1449 | 2010-01-21 11:33

» http://www.90minut.pl/news/113/news1..... NOI MAMM Y JEDNEGO OBRENCE MNIEJ BRAVOOO PANIE KWIECIŃSKI

Matador69 | 2010-01-21 11:38

Stowarzyszenie negocjuje oddanie nam trybuny za bramka(tak jak kiedys dostal tam Radomiak)?

Mcr. | 2010-01-21 12:07

Co ty chcesz od Kwiatka ? Wyłóż swoje pieniądze i bedziesz miał każdego grajka . Ja też bym chciał żeby ktoś mi dom wybudował a potem rachunki za mnie opłacał ( prąd , gaz ... ) Ja będe oglądał telewizje i browara spijał

Zatorze | 2010-01-21 12:38

No musicie panowie zrozumieć to że Ci ludzie wydają praktycznie swoje prywatne pieniądze. Na dzień dzisiejszy te firmy nie są w stanie utrzymać takiego klubu na tym poziomie rozgrywkowym. Czego?! Bo same padną ofiarą kryzysu.

Tragos30 | 2010-01-21 13:51

Witam Wszytskich,

Z tego co widac i jak pisze kolega Zatorze, nasza kochana Stalowka spada do II ligi. Chialbym tylko zeby za sezon nie spadala do III bo jak tak bedzie wygldac praca naszego zadzadu to nic obiecujacego nie bedzie. Napewno teraz w czasie krysysu sponsorzy sie nie pojawia a byla mozliwosc jeszcze rok temu zalatwienia sobie jakiegos przyzwoitego sponsona na kilka lat.
No coz ja mam nadzieje ze dojdzie do szybkiej budowy max. 4 lata stadionu i wtedy to mysle ze sie sponsor znajdzie oby tylko nasza Stal nie spadala zbyt daleko.

Combat18 | 2010-01-21 19:03

Oby wyjazd wypalił.

Omen | 2010-01-24 23:47

W kSZO mają jedno wejście na stadion ,więc będą się bali wpuszczać.Chyba, że z dwie godziny przed meczem nas wpuszczą. W rundzie jesiennej tylko Wisła Płock weszła w liczbie ok 15 osób,ale nas to chyba 15 nie będzie:) Pozdrawiam wszystkich sympatyków Stalówki

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Cracovia II

Stal Stalowa Wola             Cracovia II
2023-03-04, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Lublinianka Lublin

Stal Stalowa Wola             Lublinianka Lublin

3 : 1

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 ŁKS Łagów 17 11-4-2 37
2 Avia Świdnik 17 10-5-2 35
3 Wieczysta Kraków 17 10-4-3 34
4 Stal Stalowa Wola 17 11-1-5 34
5 Cracovia II 17 10-3-4 33
6 Orlęta Radzyń Podlaski 17 10-2-5 32
7 KSZO Ostrowiec Św 17 8-3-6 27
8 Korona II Kielce 17 6-6-5 24
9 Wisłoka Dębica 17 6-5-6 23
10 Podlasie Biała Podlaska 17 5-7-5 22
11 Chełmianka Chełm 17 5-4-8 19
12 Sokół Sieniawa 17 5-3-9 18
13 Lublinianka Lublin 17 5-1-11 16
14 Podhale Nowy Targ 17 4-4-9 16
15 Czarni Połaniec 17 5-1-11 16
16 Unia Tarnów 17 4-4-9 16
17 KS Wiązownica 17 3-4-10 13
18 Wisła Sandomierz 17 3-3-11 12

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Cracovia II 0 km 0
Unia Tarnów 0 km 0
Wieczysta Kraków 0 km 0
Korona II Kielce 0 km 0
Czarni Połaniec 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Podlasie Biała Podlaska 0 km 0
Orlęta Radzyń Podlaski 0 km 0
Wisła Sandomierz 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3418) » 1938fc (1579)
» Vielitz44 (1397) » Filip kacper k. (1286)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (992)
» Kamil (849) » Rafix (768)
» Misio (722) » Adams (671)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Górnik Wałbrzych (3:1)
2014-09-13
Ilość zdjęć: 33
Wyświetleń: 77 936 razy
STAL - Śląsk Wrocław (1:3)
2013-08-17
Ilość zdjęć: 49
Wyświetleń: 186 885 razy
Pogoń Staszów - STAL (0:1)
2004-04-14
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 19 873 razy
STAL - Stal Rzeszów (2:1)
2011-04-16
Ilość zdjęć: 39
Wyświetleń: 150 456 razy
Osób Online: 11 / Czas gen. strony: 0.01112
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |