Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Spotkanie z kandydatem na prezydenta miasta Stalowa Wola Franciszkiem Z...

Spotkanie z kandydatem na prezydenta miasta Stalowa Wola Franciszkiem Zaborowskim

W dniu dzisiejszym, tj. 14 listopada 2010 roku odbędzie się spotkanie w Restauracji "Lasowianka" z kandydatem na prezydenta naszego miasta Franciszkiem Zaborowskim. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18.

 

Franciszek Zaborowski jest kandydatem na prezydenta miasta Stalowa Wola z ugrupowania Forum Mieszkańców. Do niedawna pełnił obowiązki wiceprezydenta naszego miasta.

 

 

Wszystkich serdecznie zapraszamy. Będzie można zapoznać się z programem kandydata oraz zadać pytania na temat planów na przyszłość.

Pan Zaborowski obiecał poruszyć temat związany z budową nowego stadionu a także sprawę współpracy na lini Piłkarska Spółka Akcyjna Stal Stalowa Wola i miasto Stalowa Wola.

 

Jeśli leży Ci na sercu dobro współpracy i polepszenia się sytuacji klubu to przyjdź na spotkanie. To nic nie kosztuje. Zabierz kolegę i poświęć 1,5 godziny ze swojego cennego czasu.

 

 

 

Na spotkanie zapraszają

 

PSA Stal Stalowa Wola i Stowarzyszenie Kibiców Stali Stalowa Wola

Komentarze (21)

Mlynarek | 2010-11-14 19:40

A jak byl temat spotkania ze Szlezakiem to kielbasa wyborcza - inny kandydat to juz inna sprawa ?

Złotówa | 2010-11-14 20:41

Ze Szlęzakiem to była kiełbasa wyborcza, ponieważ dla piłki nożnej podczas 8 lat nie zrobił nic, to dlaczego teraz miałoby się to zmienić ?

Siwy | 2010-11-14 21:22

Żenada panowie nie spodziewałem sie po Was że zniżycie sie do tego poziomu . Raz poparliście pana Kotulskiego i teraz powtórka .

Lasek stw-waw | 2010-11-14 21:44

po tym co dziś usłyszalem od p.Zaborowskiego i innych kandydatów na radnych z Forum Mieszkanców widzę,że warto zaryzykować i zagłosować na nich w najbliższych wyborach.Dużo też wyjaśniono jakim obłudnikiem sportowym jest Szlęzak,skoro zablokował kasę na budowę boiska ze sztuczną trawą,a Zaborowski załatwił część w Rzeszowie i trzeba było wyłożyć coś jeszcze z miasta.Sądzę także,że powiedział publicznie parę deklaracji to się nie wycofa,jak zostanie prezydentem,bo inaczej dowiedzą się którym zależy na klubie

Johnyy | 2010-11-14 21:49

Siwy a kto tu mowi o jakims poparciu?
spotkanie to SPOTKANIE

Siwy | 2010-11-14 22:02

Dlaczego tylko z tym kandydatem bo co obiecał coś ? Pan Zaborowski obiecuje w każdym wywiadzie że komuś coś da albo zrobi czy to sport czy co innego . Pan Kotulski też obiecał wszystko i wszystkim ale nie mówił za co , teraz jest to samo . Zaznaczam że nie głosuje na Ślęzaka i miałem nadzieje że kibice nie dadzą sie nikomu więcej oszukać .

Terrormachine | 2010-11-14 22:10

Slęzak powiedział że jak po raz kolejny zostanie prezydentem to przeznaczy reszte pieniedzy na realizacje stadionu i do tego wybuduje w centrum stalowej woli około 3 fajnych rzeczy. Jakich niewiem ale cos zwiazane z galeriami itp. Ogolnie to całe głosowanie juz mi banie ryje dla tego nie dajcie sie wciagnac w to i uwazajcie jak glosujecie!

Jack | 2010-11-14 22:15

Nikt nikogo do niczego nie namawia, spotkanier jak spotkanie.odbyło się bo komitet Zaborowskiego wystąpił pisemnie do SKSW z propozycją spotkania. Osobiście myślę że do niczego nikogo namówić sie nie da , a wszyscy wiedzą ile obecne władze miasta pomogły piłce -NIC wnioski każdy sobie wyciągnie sam. Nie wspomnę o stadionie widmo za ponad 100 mln złotych hahahaha

Motor | 2010-11-14 22:18

Po miescie chodza sluchy ze kibice maja poprzec "kierowce autobusu" bo obiecal ze za swoje pieniadze wybuduje stadion w miesiac na 34 tys ludzi. Bilety beda rozdawana w starostwie za darmo...

A tak na serio, wszyscy w sprawie stadionu MOWIA to samo. Licza sie czyny i tyle.

Byle nie "kierowca MKS"! nagle wielki kibic sie zrobil i koperty w przerwach rozdaje, falszywiec...

Bisqp | 2010-11-14 22:59

A ponoć Stowarzyszenie miało być apolityczne Haha! Po raz kolejny stawiacie na złego konia i sami staczacie piłkę nożną na dno. Jako kibic Stalówki odcinam się od Waszych działań! Stawiacie na Judasza!? Powodzenia, skończy jak reszta obłudników. Po wyborach zobaczycie kto ma cokolwiek do powiedzenia w tym mieście ale wtedy będzie już za poźno na odwrót.

Kamil | 2010-11-14 23:02

każdy jest lepszy od szlęzaka, który w sobotę w slo powiedział, że nie myśli wspierać sportu w stalowej woli

Stalowka100 | 2010-11-14 23:35

Ja pierd... ręce opadają. Cztery lata temu Kotulski. Myślicie, że nikt tego nie pamięta? W tym roku Siembida i Zaborowski? Fajnie... dwóch gości, którzy sprzedaliby klub razem z działką, na prośbę byle jakiego proboszcza!!! Gratuluje Panowie, ładne sobie autorytety znaleźliście. Tyle wykonaliście pracy, żeby uzdrowić sytuację na Stali, powoli zaczęło się układać... i co? Wszystko w ch...

Kolec | 2010-11-15 01:00

podpinam sie pod dwoch poprzednikow. odcinam sie od stowarzyszenia "apolitycznego". za to zaborowski mysli ze uda mu sie sukcesy szlezaka przypisac sobie i ze zwyciezy dlatego ze w tym klerykalnym miescie powie ze krzyz ma zostac to wygra. bo niczym innym nie rozni sie jego program. gratuluje wyboru.

Ultrastal | 2010-11-15 05:31

Niektórzy tutaj żyją jeszcze starym systemem, że państwo/miasto da, że wybuduje, że da pracę. Co powinno mieć miasto do sportu? Tylko tyle żeby wybudować boiska, hale, baseny i ewentualnie symboliczny sponsoring a tutaj niektórzy srają w gacie że jeden z drugim sprzedadzą klub... Aż oczy bolą jak się to czyta.

Ralphlauren | 2010-11-15 07:23

Nie dość że w Stowarzyszeniu cały zarząd to mordki pisiackie ze starostwa, bezczelnie kłamią że niby apolityczni itp ... To jeszcze kolaburujecie z "Frankowskim" ... Nic panowie się nie uczycie na błędach nic a nic, łykacie wszytsko jak młode pelikany. Łyknijcie troszkę polityki od środka a nie w ch... się dajecie robić co 4 lata. Niesamowici jesteście! Chcecie coś zmienić w Klubie a trzymacie z Nimi sztame! Powodzenia!

J.lo | 2010-11-15 07:38

WSZYSCY PRZECIWNICY SPOTKANIA, KTÓRZY SA ZWOLENNIKAMI OBECNEGO PREZYDENTA. ODPOWIEDZCIE SAMI CO Z ROBIL DLA SPORTU?
STADION WIDMO? POMÓGŁ PIŁKARSKIEJ SPÓLCE? POWIEM WAM ;NIC NIE ZROBIŁ I NIKOMU NIE POMÓGŁ! a STADION ZA 100MLN TO ŚCIEMA.
SPOTKAĆ SIĘ MOZNA Z KAZDYM A LUDZIE I TAK ZAGLOSUJA NA KOGO BEDA CHCIELI.
A WAS NIE WIDZIALEM NA MECZU BO ROBILISCIE KAMPANIE SHREKOWI :) ZNAWCY POLITYKI

Stalex | 2010-11-15 07:57

Spotkamy się z Każdym, gdy jest choć cień nadzieji że może pomóc piłce nożnej w Stalowej Woli:Szlęzakiem, Siembidą, Filą i Augustynem, a politykę mamy w ....dupie.

Kryspin | 2010-11-15 08:19

Nikt nikogo tutaj nie faworyzuje. Spotkanie się odbyło, bo została złożona propozycja. Zasada jest taka, że należy wybrać mniejsze zło a jak przy okazji można wybrać osobę która coś pomoże to będzie dobrze.

Jeśli mielibyśmy iść zasadą dedukcji i odrzucać najmniej przyjaznych sportowi w Stalowej kandydatów, to odpada Szlezak, Siembida ( tylko koperty umie rozdawać i ładnie się uśmiechać ) Fila ( stawia na rozwój przemysłu ) i Augustyn o którym nikt nic zapewne nie wie.

I tak wiadomo że każdy zagłosuje jak zechce, ale należy głośno powiedzieć komu na pewno nie wolno zaufać.
Sami wiemy co było z Kotulskim. Wariat tylko krzyczał na stadionie, nie mówiąc już o tym że zazwyczaj był nachlany.

Ralphlauren | 2010-11-15 08:30

To Ja mam pytanie: co "Frankowski" ma wspólnego ze sportem e Stalowej Woli ? Nic! Trzyma z kościelnikami a jak każdy kościelnik wyrucha Nas jak złoto!

Arni | 2010-11-15 09:51

------
Tak jak kilka osob juz napisalo: nie zaszkodzi sie spotkac i zobaczyc co ma do powiedzenia !
A kazdy i tak zaglosuje na kogo bedzie chcial.

Smiesza mnie teksty tych co sraja sie ze nie doszlo do spotkania ze Shrekiem - ano jak mielismy sie spotkac z osoba ktora jest najgorszym wrogiem sportu w Stalowej ?!
Z ta niby budowa stadionu tez kombinowal jak sie dalo - najpierw biedaczyna zapomnial ze trzeba zalatwic sprawe wyciecia drzew, pozniej kombinacje z przetargiem i na koncu uniewaznienie go bo cos mu z dachem nie pasuje - a to przeciez on i jego ludzie ustalali warunki przetargu - wiec w nich powinni ustali co ma byc zrobione z jakiego materialu itp.
NO ale wiadomo trza miec pozniej co wciskac ludziom.

Jesli jeszcze chodzi o Kotulskiego - to co bo co ale cos tam na sesjach Rady miasta kombinowal ze stadionem - ale co mogl zrobic jak prezydent nie chcial budowac stadionu, a wiadomo co ma Rada Miasta do powiedzenia przy glosie Prezydenta !

Jesli chodzi o Siembide - to chodzic na mecze chodzi - ale co z tego jak jest tepakiem jakich malo co pokazal na ostatniej debacie.
Po za tym jest to walkarz jakich malo m.in sprawa sprzedazy (podarowania) Dianie budynku - zalatwianie roboty firmie sprzatajacej swojej zony (podbno w Dianie tez jej firma sprzata) - dzieki temu Diana na legalu moze mu zaplacic lapówkę za "podarowanie udynku" - placa np. firmie jego zony za usluge sprzatania zamiast 2000 zl np. 500 tys. zl - mozna ? Pewnie ze mozna !
Wogole malo kto tak jawnie bawi sie w "kolesiostwo" jak on.

Jesli chodzi o Zaborowskiego to w sumie jakos "uszedlby" , ale nie lubie politykow ktorzy maja jakies uklady z cholota w sutannach.

Jesli chodzi o reszte kandydatow to nie maja szans w tych wyborach.

Powiem tak: najgorsze jest w tym kraju to ze ludzie glosuja zawsze na partie a nie na ludzi - i jest jak jest - czyli do dupy - przez takie wlasnie podejscie wyborcow w Sejmie i Senacie zasiada o wieeelu lata ta sama banda zlodzieji ktora byla m.in na obradach okraglego stolu.
Banda ktora co chwile zmienia barwy klubowe.

Wiec ludzie: glosujcie w tych wyborach na czlowieka to co on ma wam do zaoferowania i co soba reprezentuje - nie na partie !!!

Lasek stw-waw | 2010-11-15 10:18

a może na tej stronie wcale nie chodzi o dobro klubu? może tylko o taki lans jak przyjeżdżają kibice Motoru czy Wisły Płock? No bo skoro obecny prezydent, który nawet nie stara się wciskać ciemnoty wyborczej tylko otwarcie mówi że sport go nie interesuje ma tutaj tylu zwolenników...

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Resovia Rzeszów

Stal Stalowa Wola             Resovia Rzeszów
2018-08-28, godz. 17:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 GKS Jastrzębie 34 20-5-9 65
2 ŁKS Łódź 34 18-11-5 65
3 Warta Poznań 34 18-8-8 62
4 Garbarnia Kraków 34 16-9-9 57
5 Radomiak Radom 34 15-10-9 55
6 Olimpia Elbląg 34 14-8-12 50
7 Siarka Tarnobrzeg 34 14-5-15 47
8 GKS Bełchatów 34 12-10-12 46
9 Gryf Wejherowo 34 12-10-12 46
10 Stal Stalowa Wola 34 11-11-12 44
11 ROW 1964 Rybnik 34 12-8-14 44
12 Rozwój Katowice 34 12-8-14 44
13 Znicz Pruszków 34 11-9-14 42
14 Błękitni Stargard Szcz. 34 11-8-15 41
15 MKS Kluczbork 34 9-12-13 39
16 Wisła Puławy 34 8-12-14 36
17 Gwardia Koszalin 34 6-10-18 28
18 Legionovia Legionowo 34 7-6-21 27

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-08-28 STAL - Resovia Rzes..
0000-00-00 Elana Toruń - STAL
0000-00-00 STAL - Widzew Łódź
0000-00-00 Błękitni S.. - STAL
2018-08-22 STAL - Pogoń Siedlce
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1227) » Vielitz44 (777)
» Fanatyk38 (632) » Kamilosss (378)
» Koko (365) » Slim1938 (358)
» Stalowiak1938 (326) » Zatorze (296)
» Daro (290) » Jaszczur (286)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Siarka Tarnobrzeg (1:0)
2017-06-03
Ilość zdjęć: 64
Wyświetleń: 16 717 razy
STAL - Śląsk Wrocław (:)
2014-10-28
Ilość zdjęć: 47
Wyświetleń: 22 607 razy
STAL - Stal Rzeszów (1:1)
2005-10-21
Ilość zdjęć: 16
Wyświetleń: 24 281 razy
STAL - Stal Mielec (1:1)
2016-03-13
Ilość zdjęć: 35
Wyświetleń: 13 916 razy
Osób Online: 21 / Czas gen. strony: 0.05097
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |