Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wyjazd do Płocka, zapisy tylko do jutra!!!

Wyjazd do Płocka, zapisy tylko do jutra!!!

Jak wiadomo organizowany jest wyjazd na mecz Wisła Płock - Stal Stalowa Wola. Wyjazd już w najbliższą sobotę. Mecz odbędzie się w sobote 07.05 o godz. 16:00. Zbiórka o godz. 6:30 obok dwrocka PKS w Stalowej Woli. Wyjazd 7:00. Koszt 40 PLN zł +  bilet na mecz.

Link do zapisów - http://www.stalowka.pl/zapisy-na-wyjazd

Opócz Elbląga jest to najciekszy wyjazd, który został nam w tej rundzie, więc nie może na nim zabraknąć dużej liczby zielono-czarnych fanatyków. Zapisy do jutra (czwartek) do godziny 24:00 !!!

STALÓWKA ON TOUR !!

 

Komentarze (23)

Edek38 | 2011-05-4 17:06

Nie czekamy z zapisami do ostatniego dnia!!!
Bilet na mecz 10 PLN.

W sobote wszyscy do Płocka !!!
Nie bylo zbyt wielu wyjazdow w tej rundzie wiec pieniazki powinny byc w kiermanie.No chyba,ze ktos przesadzil z "uzywkami" na "dniach Stalowej" i teraz ma wymowke.

Cyc-u | 2011-05-5 10:56

Uściślijcie do kiedy są zapisy, bo "zapisy do jutra" nie brzmi najlepiej, wszak nie wiadomo o jaki dzień tygodnia chodzi:)

Stalovy | 2011-05-5 15:18

» http://gobarbra.com/hit/new-f1b07d33.....


Nietypowa zachęta na mecz w wykonaniu kibiców Wisły Płock

Kibolek1938 | 2011-05-5 15:34

Proponuję jutro zaprotestować na działania władź i przez pierwsze 45 minut nie prowadzić dopingu.To jest moje zdanie a zrobicie jak zechcecie. Bez napinki.

Kibolek1938 | 2011-05-5 15:37

I jeszcze proponuję wjechać z przyśpiewką, jaką śpiewała Legia w Bydgoszczy OLE TO MY KIBOLE...!!!!

Kibolek1938 | 2011-05-5 15:41

Po jutrze oczywiście. Mały błąd.

Edek38 | 2011-05-5 19:40

Ale nuudyyy!!! jeden z najwazniejszych wyjazdow (Kibicowsko) a tu cisza ?!!??

Gdzie jest internetowa brac???

Znawcy milcza, trwaja przygotowania do ostrego komentowania meczu przed monitorkiem.
Tak ,tak oszczedzajcie klawiaturke ....

Zapisani na wyjazd??
ale po co, wrazenia" on line" sa bezcenne.heh

Marco | 2011-05-5 23:50

Edek38 po twoich sugestiach można wywnioskować ze tłumy to się raczej nie zapisały na ten wyjazd ale... ilu by tam nas nie pojechało to jedziemy i dajemy z siebie wszystko........ Hej Hej STALÓWKA !!!!!!!

Edek38 | 2011-05-6 00:30

Zapisali sie raczej Ci co zwykle,bardziej mialem na celu wyszydzic kolejny raz bande internetowych napinaczy, ktorzy zapewne obudza sie w sobotnie popoludnie i beda zgrywac "kibicow".
Jak widac nie bardzo kwapia sie do podjecia polemiki bo bardziej znaja sie na pilkarzach i oni moga podyskutowac ale o skladzie jaki wyjdzie a nie o sprawach kibicowskich.

Dr_d | 2011-05-6 10:42

Najlepiej w czasie meczu u siebie czy wyjazdu blokować komentarze. Internetowe ciecie pójdą sobie na 90minut.pl, tam się wpisują "kibice" równo z końcowym gwizdkiem :)

Mietek | 2011-05-6 11:47

Edek38 a o czym tu gadac? widze ze najbardziej to ty tu leczysz kompleksy najezdzajac bez przerwy na ludzi ktorzy wypowiadaja sie online.Ale zrozum wielki kibolu ze niektorzy kibice sa za granica i nie moga na wyjazdy czy nawet u siebie byc na meczu.Z raz rusz głową spoza młyna i Stalowej i pomyśl logicznie ze niektorzy pracuja i to za granica i nie moga byc na meczu.Nie pracowałes nigdy? Moze zamieszkales na tym młynie tam i swiata nie znasz.
Dr_d kolejny mądry.Blokuj to sam siebie najlepiej.Nie zapomnij o swoim płytkim rozumie.

Na tej stronie powinien byc odnosnil live dla tych co nie moga byc na meczu albo wyjechali z kraju, tak jak ma to miejsce na innych stronach kibicowskich i sportowych.Albo juz niech bedzie ten czat.No ale skad Edek czy inni moga o tym wiedziec.Ich teoria kibica jest taka: nie jests na meczu, nie jestes kibicem, nie jestes na wyjezdzie: nie jestes kibicem.

Ramzes | 2011-05-6 12:57

Edek jesteś chyba jedyną osobą,ktora narzeka na brak napinek i glupich komentarzy:)....

Ps. Komuś się chyba nudzi.

Gieeste | 2011-05-6 13:46

Hehe gdybyscie wiedzieli kim jest czlowiek wpisujący sie na tej stronie jako Edek38 to wątpie , ze takie wpisy mialyby tu miejsce ;)

Biggie | 2011-05-6 14:36

weźcie jutro na wyjazd jakieś fajne filmy na dvd zeby droga szybciej zleciala

Dr_d | 2011-05-6 14:53

Mietek, tak dla prawdziwy kibic to taki który jest na meczu swojej drużyny. Wiadomo, że nie można być na każdym meczu - wiele osób pracuje, nie tylko Ty :) ale jeśli jesteś kibicem to na pewno masz kolegów kibiców, którzy akurat są na meczu, od nich sie dowiesz co się dzieje. Mi i Edkowi chodzi o to ze najwięcej do powiedzenia w internecie mają ludzie, którzy najmniej robią - rady takich internetowych "ekspertów" nie są nikomu potrzebne i niczego nie wnoszą - bo na pisaniu się kończy. Do zobaczenia jutro na zbiórce.

Pawel | 2011-05-6 15:59

Powolutku - chat bedzie.

Jesli mialby kto prowadzic to bylyby takze relacje LIVE "radiowe" - tak jak bylo to robione kilka razy.

Mozliwosci techniczne sa duze, gorzej z personalnymi :(

Edek38 | 2011-05-6 16:06

Gdybys myslal to wiedzial bys ,ze nie kieruje tych slow do emigrantow.
Zrozum o co mi chodzilo.
Przesledz komentarze z ostatnich kilku miesiecy i zobacz jakie osoby maja najwiecej do powiedzenia i na jakie tematy.
Ramzes- narzekam bo martwi mnie "cisza " przed takimi wyjazdami .Strona powinna zyc takimi sprawami no ale oczywiscie lepiej jest 100 razy napisac:
"co za drewniaki graja" niz " wszyscy na mecz" czy cos w tym stylu.
Kolego ,bedac za granica zaliczalem wiecej meczow niz osoby bedace w St W. wiec druj sobie swoje uwagi i moraly.
Zarowno klub jak i kibice bedacy w PL jakos nie odczuwaja tej "wielkiej sily" Kibicow na emigracji.
Na PSA ktos dal 100 pln?? mysle,ze policzyl bym na palcach jednej reki.
No ale przeciez nie ma jak bo jestescie od swiata odcieci w tej Angli czy tam USA.
Mam znajomych w roznych ekipach i uwierz,ze tam "emigracja" wspomaga zarowno Kluby jak i kibicow,np dofinansowaniami do wyjazdow lub na oprawy.
Odejdz wiec od monitora i sam sie czyms zajmij wraz z reszta narzekaczy internetowych bo szum potrafi zrobic kazdy.Szkoda tylko ,ze do pozytywnych dzialan zawsze brakuje ludzi.
Jezeli sledzisz wypociny niektorych i twerdzisz ,ze wnosza one cos do poruszanych tematow to gratulacje.
Nie lecze kompleksow i ich nie posiadam chlopak.
Robie swoje i mam z tego satysfakcje.Draznia mnie poprostu miliony postow setek "najwierniejszych,k ochajacych Stal" "kibicow",ktorzy zadowalaja sie klikaniem w klawiature,mysla ,ze sa "menagerem",trener em i BOG wie kim jeszcze w jednym.Chyba jednak "fifa 2010 " robi swoje z ich mozgami.

Edek38 | 2011-05-6 16:21

Dla wielu "naszych internautow" jedyna teoria to:

" KLIKAM I WYMAGAM" !!!!

Jak juz trzeba dac cos od siebie to nagle wymowna CISZA !!!
Jestes za granica wiec moze tego nie widzisz-wybaczam. heh.
Wymysl cos jeszcze ciekawego.
NIE CZEPIAM SIE , CHCE POKLIKAC ;)

Mariusz 151 | 2011-05-6 19:16

Witam proszę o odp. Jeśli nie zapisałem się na wyjazd bo nie byłem pewny czy będę mógł jechać (z powodu pracy) to czy było by możliwe jeszcze pojechać na ten mecz do Płocka

19mlody38 | 2011-05-6 19:50

do kolegi wyzej, pewnie ze bedziesz mógł dopiszesz sie na zbiórce lub potem w autokarach beda listy i sie bedziesz mógł dopisac..
panowie dobra wiadomosc swit przegrywa i i prawdopodobnie przegra jutro musimy zdobyc 3pkt, robic bułki i rano na zbiórke maszerujemy ;D

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Radomiak Radom - Stal Stalowa Wola

Radomiak Radom             Stal Stalowa Wola
2019-03-23, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Siarka Tarnobrzeg

Stal Stalowa Wola             Siarka Tarnobrzeg

1 : 0

Szymon Jarosz 90     
Sędzia: Dawid Bukowczan (Żywiec)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Radomiak Radom 24 13-5-6 44
2 Widzew Łódź 23 12-8-3 44
3 GKS Bełchatów 24 11-9-4 42
4 Elana Toruń 24 10-10-4 40
5 Olimpia Grudziądz 24 12-4-8 40
6 Górnik Łęczna 24 10-8-6 38
7 Stal Stalowa Wola 24 11-4-9 37
8 Resovia Rzeszów 23 9-6-8 33
9 Skra Częstochowa 24 9-5-10 32
10 Znicz Pruszków 24 8-7-9 31
11 Pogoń Siedlce 24 8-6-10 30
12 Gryf Wejherowo 24 7-6-11 27
13 Błękitni Stargard Szcz. 24 8-3-13 27
14 Ruch Chorzów 24 6-8-10 26
15 Rozwój Katowice 24 6-7-11 25
16 ROW 1964 Rybnik 23 4-10-9 22
17 Siarka Tarnobrzeg 23 6-4-13 22
18 Olimpia Elbląg 22 5-6-11 21

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
Widzew Łódź 0 km 0
Pogoń Siedlce 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
2019-04-13 STAL - GKS Bełchat..
2019-04-20 Olimpia Grud.. - STAL
2019-04-24 STAL - Olimpia Elbl..
2019-04-28 Rozwój Kato.. - STAL
2019-05-04 STAL - Znicz Pruszk..
2019-05-11 STAL - Górnik Łę..
2019-05-18 Gryf Wejherowo - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1249) » Vielitz44 (834)
» Fanatyk38 (653) » Kamilosss (386)
» Slim1938 (380) » Koko (369)
» Stalowiak1938 (329) » Acer (322)
» Filip kacper k. (303) » Jaszczur (300)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Avia Świdnik - STAL (1:0)
2005-10-30
Ilość zdjęć: 4
Wyświetleń: 6 990 razy
Stal Rzeszów - STAL (0:1)
2006-05-24
Ilość zdjęć: 14
Wyświetleń: 23 661 razy
STAL - Wisła Puławy (2:4)
2015-04-18
Ilość zdjęć: 62
Wyświetleń: 26 499 razy
Wisła Puławy - STAL (0:2)
2014-09-20
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 12 340 razy
Osób Online: 14 / Czas gen. strony: 0.03124
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |