Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wyjazd do Elbląga w przyszły weekend!

Wyjazd do Elbląga w przyszły weekend!

Najciekawszy wyjazd w tej rundzie - wyjazd do Elbląga czeka nas już w najbliższą sobotę 14 maja. Poprzedzi go mecz na własnym stadionie ze Świtem Nowy Dwór Mazowiecki w środę, a my już od dzisiaj zaczynamy zapisywać się na wyjazdowe spotkanie z Olimpią.

Link do zapisów: www.stalowka.pl/zapisy-na-wyjazdProsimy o zapisywanie się na listę tylko osób, które faktycznie zamierzają jechać na wyjazd.

Jak ważny jest to wyjazd kibicowsko nie trzeba chyba specjalnie tłumaczyć. Zapisy działały będą do czwartku do północy.
 

Komentarze (26)

Luka | 2011-05-8 13:12

Tak jak zostalo napisane w newsie,niech na liste zapisuja sie TYLKO I WYLACZNIE osoby ktore na prawde maja zamiar jechac.Jesli ktos zapisuje sie tylko po to zeby byc na liscie i pozniej sciemniac ze w ostatniej chwili cos wypadlo i nie mogl jechac,to niech sobie da siana bo przysparza zbednej pracy ludziom,ktorzy pozniej musza liste weryfikowac i czyscic.W ten sposob nie dosc ze nie pomagacie to jeszcze utrudniacie...Jesli tak bedzie dalej to wprowadzimy zapisy osobiste z zaliczka,kto nie wpalci wczesniej zaliczki i sie nie zapisze to nie pojedzie i koniec.A tymczasem szykujmy sie powoli na wyjazd do Elblaga!!!

P!otrek | 2011-05-8 14:15

Ja to rozumiem. Jednak czasami lepiej się zapisać i nie pojechać niż odwrotnie. Teraz byłem zapisany i nie mogłem pojechać, ale czasami decyzje podejmuje się tuż przed zbiórką, czy tam pociągiem.

Teraz mobilizujmy się na mecz z Olimpią, dla której to też najważniejszy mecz w w tej rundzie, walczą o awans i mecz będzie ciekawy. Do zobaczenia na miejscu.

Biggie | 2011-05-8 14:36

to ten kto sie waha niech z zapisami czeka do czwartku bo zwykle wtedy kończą się zapisy przed wyjazdem a nie zapisują sie bezmyślnie niektórzy i się rozmyślają w ciągu tygodnia albo przepijają hajs na wyjazd...żeby nie było tak jak wczoraj że ponad setka sie zapisała a nabiliśmy tylko jeden autokar, do zobaczenia na zbiorce w sobote wczesnym rankiem

Omen | 2011-05-8 16:02

Zawsze byłem optymistą, ale jeszcze takiego optymizmu wśród kibiców to ja nie widziałem. Mamy 40 pkt tylko a wielu liczy jeszcze na awans( 7 meczy przed nami)

Tacy kibice powinni być wszędzie."Jeśli wiara czyni cuda..."

Mastw | 2011-05-8 16:16

"...my wierzymy że się uda."
dokładnie :D

Intel | 2011-05-8 17:09

* tak jak pisze w treści tego newsa ZAPISUJĄ SIĘ NA LISTĘ OSOBY PEWNE TEGO ZE WYBIORĄ SIĘ NA TEN WYJAZD.. lepiej się dopisać w ostatniej chwili niż nie potrzebnie zawyżać liczbę osobom które przygotowują transport na wyjazdy.
*PAMIĘTAJCIE ten wyjazd jest dla Nas najważniejszy w tej rundzie, musimy się na nim naprawdę dobrze pokazać.
wyjazd nie będzie drogi, także szykować pieniążki brać wolne jeśli ktoś może pracować w ten dzień.
osób które były w płocku na pewno nie trzeba jakoś szczególnie zachęcać na ten wyjazd.
a reszta krzykaczy internetowych i stadionowych "lanserów" niech się weźmie w garść i stawi się w Sobotę na zbiórce !!

KOOOOORBA !!

Koko | 2011-05-8 18:04

może tak w środe by zrobić prostest wobec rządu i dopiero wejść w 10 minucie meczu na stadion

Esende | 2011-05-8 18:26

a rząd się przejmie twoim protestem że ho ho

Mastw | 2011-05-8 19:08

Pewnie się tym nie przejmie, ale można pokazać że nie jesteśmy temu obojętni, tak jak inne ekipy.

Kibolek1938 | 2011-05-8 22:27

Również popieram pomysł ze zrobieniem protestu, do tego transparent na płocie. A co do zapisów, to wszystko masz napisane w newsie, tylko trzeba dokładnie przeczytać.

19mlody38 | 2011-05-9 09:49

moglibyscie podac koszt wyjazdu

Adas1938 | 2011-05-9 10:39

Cena bedzie podana wkrótce więc nie podawajcie mylnych informacji .

Marco | 2011-05-9 14:05

Ja tu czegoś nie rozumiem... jest jeszcze 7 meczy do końca sezonu 21 pkt. do zdobycia i 8pkt straty czyli teoretycznie wciąż jest szansa na końcowy sukces a trener mówi że dla nas ten sezon jest już stracony... to ja się pytam gdzie ambicja i wola walki , walki do końca , której oczywiście nie można było odmówić za równo w meczu z Okocimskim jak i Wisłą ale to trener no i my kibice musimy motywować zawodników do walki przez cały mecz a w tym przypadku przez cały sezon do samego końca a słowa trenera który mówi że „sezon jest już dla nas w zasadzie zamknięty.” Według mnie motywacją nie są tylko bardziej poddaniem się i brakiem wiary w swoje możliwości.....

Brygadzista | 2011-05-9 14:58

******************** *******************
WYPRAWA DO ELBLĄGA

» http://img820.imageshack.us/img820/4654/elblagg3.jpg

WRZUCAMY GDZIE SIĘ TYLKO DA


****************** ******************** *

Kumar | 2011-05-9 15:53

Jeśli ktoś będzie w przyszłości chciał zrobić obrazek na stronę musi być on wymiarów: 601(szer)x250(wys).

Fanatyko | 2011-05-9 20:50

@Marco
On jest (jak wnioskuję) realistą ;).



Sorry, że nie do tematu. Mianiowicie: czy będzie prowadzony doping w środę? Bo odkąd pamiętam w środy nie ma młyna. Pytam z ciekawości. I tak ofc przyjdę. Dzięki z góry za odpowiedź i bez napinki!

Adam | 2011-05-9 21:00

@Marco , Adamus jakby powiedział , że wygramy te siedem meczów i awansujemy, a potem by się okazało, że awansu nie ma i siedmiu wygranych to byście go dopiero zjedli. Lepiej w ciszy robić swoje i mile zaskoczyć niż zbędnie gadać. Probierzowi też dziennikarze siłą próbowali wmówić że Jagiellonia jest już mistrzem po rundzie jesiennej i co ? Chłop poszedł w zaparte i miał racje. Tylko my Polacy najlepsi jesteśmy w pierdo*eniu głupot. Od polityków po zwykłych ludzi, ale gdy połowa kraju utożsamia się z Donkiem, a druga połowa z Kaczorem to nie dziwne. Na naszych trybunach mamy prawdziwe wzory do naśladowania i bierzcie przykład z SKSSW, a nie przejmujecie się tym co Adamus lub Tusk powiedział.

Dantes | 2011-05-9 21:03

» http://pl.pokerstrategy.com/uUHQYD
Zapraszam na pokera, zarejestruj sie, odpowiedz na quiz i zgarnij 50$ na gre.

Kibolek1938 | 2011-05-9 21:11

PANOWIE REJESTROWAĆ SIĘ NA FORUM I TAM SIĘ UDZIELAĆ. NIECH FORUM W KOŃCU OŻYJE !!!!

Edek38 | 2011-05-9 21:13

Prosze nastawic sie na cene 50 PLN plus bilet.(Plock 40 PLN).

Kazda nizsza cena bedzie milym zaskoczeniem.
Minusem jest to, ze wyjazdy sa w tak malym odstepie czasu i osoby ,ktore byly w Plocku moga miec problem z kasa.Mam nadzieje,ze cene bedzie dalo sie obnizyc .
Faktem jest tez jednak,ze tych wyjazdow w rundzie nie bylo zbyt wiele i wiadomo,ze kazdy mogl w miare ogarnac kase na te najwazniejsze(Ilawa, Elblag).

Zapisywac sie na liste!!!Nie czekamy na ostatnia chwile.
Jak ktos jezdzi to wie,ze nawet jak zdecyduje sie na wyjazd dopiero w sobote o 4 rano to zawsze moze dopisac sie do listy w autobusie.

nastawiac sie na :

50 plus bilet,

odjazd 5 - 6 rano.

Kibolek1938 | 2011-05-9 22:01

Nie za późno trochę, może lepiej zrobićtak 3-4 albo 4-5??

Waski38 | 2011-05-9 22:12

Do iławy była zbiórka wczesniej, kazdy i tak sie spuznil, wyjechalismy chyba ponad godzine pozniej a w Iławie bylismy godzine przed meczem. Wiec chyba nie ma po co

Adas1938 | 2011-05-10 06:30

Elbląg w Sobotę a już jutro wszyscy meldujemy się na Hutniczej 15 i dopingujemy naszych zawodników .
WSZYSCY NA MECZ !!

Mystery69 | 2011-05-10 09:17

Przywitajmy jutro w STW niezbyt mile ,,udawaczka'', który spuścił Stalówkę z II ligi (tzw. I Ligi).

`1938 | 2011-05-10 22:13

Wszyscy 50+bilet to nie jest wcale tak dużo za wyjazd 520km !!
Odmówic sobie piwka albo innego typu rzeczy
Do zobaczenia w Sobote :)
Zawsze tam..

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - MKS Kluczbork

Stal Stalowa Wola             MKS Kluczbork

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 GKS Jastrzębie 34 20-5-9 65
2 ŁKS Łódź 34 18-11-5 65
3 Warta Poznań 34 18-8-8 62
4 Garbarnia Kraków 34 16-9-9 57
5 Radomiak Radom 34 15-10-9 55
6 Olimpia Elbląg 34 14-8-12 50
7 Siarka Tarnobrzeg 34 14-5-15 47
8 GKS Bełchatów 34 12-10-12 46
9 Gryf Wejherowo 34 12-10-12 46
10 Stal Stalowa Wola 34 11-11-12 44
11 ROW 1964 Rybnik 34 12-8-14 44
12 Rozwój Katowice 34 12-8-14 44
13 Znicz Pruszków 34 11-9-14 42
14 Błękitni Stargard Szcz. 34 11-8-15 41
15 MKS Kluczbork 34 9-12-13 39
16 Wisła Puławy 34 8-12-14 36
17 Gwardia Koszalin 34 6-10-18 28
18 Legionovia Legionowo 34 7-6-21 27

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Wisła Puławy 0 km 0
Garbarnia Kraków 0 km 0
Rozwój Katowice 0 km 0
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
MKS Kluczbork 0 km 0
Gryf Wejherowo 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
GKS Jastrzębie 0 km 0
ŁKS Łódź 0 km 0
Warta Poznań 0 km 0
Radomiak Radom 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Legionovia Legionowo 0 km 0
Gwardia Koszalin 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1213) » Vielitz44 (736)
» Fanatyk38 (632) » Kamilosss (372)
» Koko (361) » Slim1938 (339)
» Stalowiak1938 (324) » Zatorze (296)
» Daro (288) » Johny (285)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Kotwica Kołobrzeg - STAL (1:0)
2015-05-09
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 676 razy
STAL - Radomiak Radom (1:1)
2014-06-08
Ilość zdjęć: 33
Wyświetleń: 13 842 razy
STAL - GKS Katowice (1:2)
2009-08-29
Ilość zdjęć: 24
Wyświetleń: 43 669 razy
STAL - Korona Kielce (1:3)
2003-10-18
Ilość zdjęć: 30
Wyświetleń: 36 650 razy
Osób Online: 12 / Czas gen. strony: 0.04541
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |