Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Spotkanie władz PSA ze sztabem szkoleniowym

Spotkanie władz PSA ze sztabem szkoleniowym

Podsumowanie sezonu oraz cele transferowe – były głównymi tematami środowego spotkania władz Piłkarskiej Spółki Akcyjnej Stali Stalowa Wola ze sztabem szkoleniowym.

W środę, 8 czerwca doszło do spotkania władz Piłkarskiej Spółki Akcyjnej Stali Stalowa Wola ze sztabem szkoleniowym naszej drużyny.
Ze strony władz obecni byli prezes PSA Grzegorz Zając oraz szef Rady Nadzorczej spółki Mariusz Szymański, którzy wraz trenerem naszego zespołu Sławomirem Adamusem i kierownikiem Stali Wojciechem Nieradką podsumowali kończący się sezon 2010/2011. Oprócz podsumowania, ustalono również jak wyglądać będzie kadra zespołu rozpoczynającym się już 23 lipca sezonie 2011/2012.


Zdaniem prezesa Zająca, Stal będzie chciała się wzmocnić trzema zawodnikami. – Jeśli chodzi o pozycje to priorytetem jest środkowy pomocnik. Wzmocnień będziemy szukać również na środku obrony oraz w linii ataku. Nazwisk oczywiście nie będziemy podawać, ponieważ ktoś mógłby nas ubiec. Wstępnie jednak mamy zawodników, z którymi chcielibyśmy podpisać kontrakty – powiedział po spotkaniu prezes spółki.

stal1938.pl

Komentarze (29)

Mietek | 2011-06-9 11:50

O to jakas widze tajemnica, ciekawe co to za nazwiska. Byle to nie bylby szrot z 4 ligi.I trzeba miec nadzieje ze to rzeczywiscie beda wzmocnienia a nie dopelnienia jakims 4 ligowym szrotem.

Lilo | 2011-06-9 14:44

A ty krytykancie podsumowujac twoje dokonania kibicowskie na ilu wyjazdach byłeś jak głlośno dopingowałeś ile razy wspomogłeś spółkę wreszcie ile dobrego zrobiłeś dla tego klubu??
Podejrzewam że nie jesteś kibicem ekstraklasowym ani nawet pierwszoligowym tylko jeszcze niżej a może nawet ocierasz się o szrot.Wymagajmy od siebie a później krytykujmy innych.

Biggie | 2011-06-9 15:23

Pytanie do ludzi kompetentnych, kiedy jest ostateczny termin przyznania licencji na nowy sezon?

Edek38 | 2011-06-9 20:48

Ostateczny pewnie wyznacza pzpn.Po decyzji komisji o nie przyznaniu mozna sie odwolac itp.

Mietek ,czekam z niecierpliwoscia na propozycje.Zgadaj sie z Masterym i kilkoma innymi znawcami ze stronki i napewno zbierzecie dobra pake.Pozniej zglos ja do ligi amatorskiej i zycze powodzenia.

Jak narazie musze Cie rozczarowac bo wzmocnien z lig zachodniej europy czy tez naszej ekstaklasy zapewne nie bedzie.

Irys | 2011-06-9 22:00

ja mam pytanie z innej beczki :) spuścimy Motor do III ligi ??

Fanatyko | 2011-06-9 22:29

@Irys
Hehe... Mało prawdopodobne. Pewnie zapytacie czemu? Otóż prawda jest bardzo prosta - MOTOR NAS PRZEŚLADUJE! Wszędzie, gdzie my spadamy/awansujemy/u trzymujemy się, Motor idzie za nami.
Nie, no a tak na serio, to wjebać ich do ligi niżej i spokój!

A już mówiąc o tych wzmocnieniach, to oczywiste, że z EKSTRAklasy nikogo nie będzie, ale to nie znaczy, że będzie szrot. Więc nie biadolić, tylko czekać na transfery.
POZDRO!

Lunatyk | 2011-06-10 01:17

Szkoda, ze temat reaktywacji drużyny rezerw pewnie znów odłożony na inne czasy a początkowo już w zeszłym roku miała takowa powstac.

Kloszard | 2011-06-10 08:39

Nie marudzić tylk do ch..uja kupujcie karnety w nastepnym sezonie!!! jak was nie stać to składać pieniądze przez wakacje, wszyscy w kółko czegoś wymagają a jak przyjdzie do kupna karnetu to ciągle słychać ten tekst: ''ja nie kupuję bo mi się nie opłaca nie będę na każdym meczu'' ktoś kto się mieni kibicem tej drużyny i wkółko się tylko ślizga i oszczędza jest gówno wartym lamusem i niech się goni!!

Wie-300 | 2011-06-10 10:37

Na stronie Wieniawy Lublin prezes przebąkuje coś o ściągnięciu Białka (mają połączyć się z Lublinianką i chcą awansować do III ligi)

Judge09 | 2011-06-10 12:41

Powiedział Kloszard, co wiedział :-)

Dr_d | 2011-06-10 12:55

Teraz akurat Kloszard ma rację, każdy wymaga nie wiadomo czego, a jak trzeba coś zrobić dla klubu to wtedy internetowych kibiców nie ma.

Judge09 | 2011-06-10 13:07

Jeżeli nazywanie niekarnetowców "gówno wartymi lamusami" mającymi "się gonić" jest racją, no to większość kibiców odwiedzających tą stronę (lub w mniemaniu niektórych - osób w miarę regularnie odwiedzających stadion) właśnie dowiedziała się coś o sobie :-)

KULTURA obowiązuje każdego.

Damianos_17 | 2011-06-10 13:41

Mnie ciekawi trochę inna rzecz. Na mieście widzę dużo lansujących się "kibiców" w bluzach, koszulkach gdyby tak zliczyć wszystkich bujających się w barwach zapełniłby cały stadion, ale jakoś na stadionie, to tak marno tych ludzi widać.

Dr_d | 2011-06-10 13:59

Chodzi o to zeby ludzie którzy nie pomagają klubowi, nie wymagali nie wiadomo czego. Bo to troche nie na miejscu zeby ktos kto przyjdzie na 2 - 3 mecze narzekal na wszystko.

Adam | 2011-06-10 14:03

To są efekty mody. Klub na takich jeleniach właśnie powinien zarabiać, a tak to za ostatnich czasów świetności główny hajs zgarniał Orzech, a klub jakieś grosze. Przynajmniej tak mi się wydaje z tą kasą za gadżety. To powinno tak wyglądać jak np. prosto. Bardzo mało osób kupuje płyty, ale już w koszulce czy bluzie prosto często kogoś spotkasz i taki Sokół w ten sposób zarabia.

Edek38 | 2011-06-10 14:20

Wczesniej w klubie nie bylo zadnych norm regulujacych sprawy gadzetow itp.
Jak juz ktos napisal wczesniej:
Niech kazdy rozliczy za mijajacy sezon najpierw siebie a pozniej innych.
Kupowanie karnetow ,skladki na PSA, itp itd...Tematy walkowane wielokrotnie ,odzew na stronie mizerny bo nie ma kogo krytykowac i nikt nie ma nic konkretnego do napisania.
W realu tez lipa bo znawcow taktyki i transferow jest setki, do innych spraw jest juz jednak za daleko.
Paradoksalnie sprawy kibicowskie sa wam bardzo obce.Dlatego poprzestancie na fifie 2010.Tam menagery,Gmochy i reszta powinni szukac spelnienia.

Stalowiak1938 | 2011-06-10 15:00

» http://stal1938.pl/motor-lublin-stal-stalowa-wola/ dlaczego Motor już zdegradowany?

Złotówa | 2011-06-10 15:15

Motor już spadł bo ma 3 miejsce od końca a wiadomo już, ze spadają 3 zespoly i nie masz wyprzedzic następnej druzyny dlatego juz spadl.

Złotówa | 2011-06-10 15:15

*nie ma szans - sorki za pomyłke

Stalowiak1938 | 2011-06-10 15:18

Czego spadają 3 zespoły? od nas?

Ultrastal | 2011-06-10 15:36

Bo z 1 ligi do naszej grupy spadają 3.

Fanatyko | 2011-06-10 15:54

Zaktualizujcie sklepik ;d.

Kloszard | 2011-06-10 16:15

Nie napisałem ze wszyscy bez karnetów są gówno warci, napisałem ze gówno warci są ludzię którzy mienią się kibicami naszej drużyny a wkółko tylko kombinują jak zaoszczędzić i się śliznąć.czytaj ze zrozumieniem judge09.Wszedzie są tacy ludzie.Ja nie narzekam, stoje w szeregu i robie swoje, dopinguje, kupuje karnet, dałem na PSA,jak by każdy z was malkontenci srobił choć tyle( a jest to niewiele) było by o wiele lepiej.!!

Złotówa | 2011-06-10 16:22

Nie Ultrastal :)

Od nas spadają 2 i w ich miejsce wchodza zespoly z III ligi, a spada tylko jeden zespol z I ligi.

Mariuszstalowa | 2011-06-10 23:39

niewiadomo czy Motor spadnie a to dlatego ze Ruch W.M. nie dostal licencji i nawet niezlozyl o nia papierow po 2 jezeli Kluczborg spadnie to wtedy spadaj 3 drozyny i tym samym Motor sie utrzymuje bo Ruch zostaje suniety na ostatnie miejsce w tabelii

Mietek | 2011-06-11 14:02

@Lilo
Mlody czlowieku ja jezdzilem na mecze i wyjazdy kiedy ty jeszcze w pieluchy robiles, ciekaw jestem czy pamietasz ekstraklase w polowie lat 80tych kiedy to Stalowka w niej grala.Pewnie znasz z opowiesci tatusia albo wujka.Morda wiec w kubel i bede sobie pisal co bede chcial i zaden pionek twojego pokroju mi nie zabroni..4 ligowym szrotem napewno awansu nie wywalcza i taka jest bolesna prawda.I nie napinaj sie tak bo ci zyla strzeli spod tego twojego szalikowatego lba.Na czole sobie jeszcze gadzety pie...nij.Koniec.Kro pka.
@edek38
Nastepny dowcipnis.Wielki kibol ktory nawet przyklasnie decyzji PSA gdy ten bedzie sciagal grajkow z a klasy.A napina sie w kazdym niemal temacie.Znawco wychyl z raz leb z tego mlyna i popatrz co robia inne kluby 1-szej ligi.I pozniej nie dziw sie ze nie ma kibocow albo przychodza dziady wp... czekoladki i Janusze na stadion zeby tylko mecz zobaczyc.

Mietek | 2011-06-11 14:03

mialo byc z 2giej ligi.Ale przed takiego Edka cisnienie skacze i czlowiek sie myli.Normalne.

Edek38 | 2011-06-11 14:28

Uwazaj z tym cisnieniem dziadek bo Tobie zylka peknie, heh.
Masz recepte na wszystko jak wiekszosc inteligentow z tej strony.
Informacje tez masz widze z pierwszej reki,nie wiem kto Ci nawciskal kitu o jakims 4 ligowym szrocie.Pewnie siedzisz z podobnymi do Ciebie narzekaczami na laweczce i ryjecie sobie glowy takimi wlasnie smetami ,wieczni pesymisci.
Nie napinam sie ,od kilku lat patrze na te komentarze z usmiechem bo autorzy wiekszosci tych zlotych mysli to niezle klauny.
Nikt nigdy nie chce /nie chcial zabrac glosu publicznie na zebraniu SKSSW czy tez na wyjezdzie,meczu u siebie.
Zaslaniacie sie anonimowoscia i to dodaje Wam odwagi.Lepiej i wygodniej poklikac niz porozmawiac i cos zrobic.
Wyjdz na spacer i oddychaj gleboko bo sie martwie o Ciebie.
Tylko nie pomyl zielonego swiatla z czerwonym przez to cisnienie.

Ultrastal | 2011-06-11 22:26

Złotówa: Z 2 ligi lecą 3 więc nie wiem o czym piszesz. Trochę to dziwne bo z 3 ligi awansuje po 1 zespole a grup jest 8 więc braknie miejsca dla dwóch ekip?

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

GKS Bełchatów - Stal Stalowa Wola

GKS Bełchatów             Stal Stalowa Wola
2018-09-22, godz. 17:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Ruch Chorzów

Stal Stalowa Wola             Ruch Chorzów

2 : 2

Adrian Dziubiński 25,
Grzegorz Janiszewski 84     
Artur Balicki 50, 88
Sędzia: Albert Różycki (Łódź)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Olimpia Grudziądz 10 7-1-2 22
2 Widzew Łódź 10 6-3-1 21
3 GKS Bełchatów 10 5-4-1 19
4 Radomiak Radom 10 5-3-2 18
5 Elana Toruń 9 5-3-1 18
6 Siarka Tarnobrzeg 10 5-2-3 17
7 Górnik Łęczna 10 4-3-3 15
8 Znicz Pruszków 10 4-3-3 15
9 Ruch Chorzów 10 3-4-3 13
10 Resovia Rzeszów 10 3-3-4 12
11 Gryf Wejherowo 10 3-3-4 12
12 Stal Stalowa Wola 10 3-2-5 11
13 Błękitni Stargard Szcz. 9 3-2-4 11
14 ROW 1964 Rybnik 10 2-4-4 10
15 Pogoń Siedlce 10 2-3-5 9
16 Skra Częstochowa 10 3-0-7 9
17 Rozwój Katowice 10 1-3-6 6
18 Olimpia Elbląg 10 2-0-8 6

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-09-22 GKS Bełchat.. - STAL
2018-09-29 STAL - Olimpia Grud..
2018-10-06 Olimpia Elbl.. - STAL
2018-10-13 STAL - Rozwój Kato..
2018-10-20 Znicz Pruszk.. - STAL
2018-10-27 Górnik Łę.. - STAL
2018-11-04 STAL - Gryf Wejherowo
2018-11-10 STAL - ROW 1964 Ryb..
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1234) » Vielitz44 (799)
» Fanatyk38 (636) » Kamilosss (385)
» Koko (367) » Slim1938 (360)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (292) » Daro (290)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Korona Kielce (1:0)
2002-06-08
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 14 020 razy
STAL - Dyskobolia Grodzisk W (1:3)
2007-10-30
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 10 416 razy
Kmita Zabierzów - STAL (2:0)
2008-03-15
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 14 013 razy
Korona Kielce - STAL (2:3)
2008-08-09
Ilość zdjęć: 29
Wyświetleń: 91 367 razy
Osób Online: 19 / Czas gen. strony: 0.57261
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |