Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.
» Władze piłkarskiej spółki ze Stalowej Woli chcą spotkać się z w...
- dodał Grzesiek
- 2012-04-25 19:06
- komentarze (28)
- Chcemy spotkać się z prezydentem Andrzejem Szlęzakiem i radnymi, by określić miejsce zawodowego sportu w mieście – mówi Mariusz Szymański, członek rady nadzorczej piłkarskiej spółki akcyjnej Stal Stalowa Wola PSA.
Szefowie spółki chcą usłyszeć od decydentów, czy mogą liczyć na poważne wsparcie finansowe dla Stali z miejskiego budżetu. Tak jak to jest w wielu innych miastach.
Od dawna mówi się, że firma Wodex, jeden ze współudziałowców spółki, który ponosi główny ciężar finansowania drugoligowego zespołu stalowowolskich piłkarzy, może nie być w stanie dalej wspierać "Stalówki” na dotychczasowych zasadach. O nowych sponsorów jest ciężko i dalsze funkcjonowanie drużyny w drugiej lidze może być uzależnione od pomocy miasta.
- Chcielibyśmy, by radni i prezydent określili się, czy chcą wesprzeć sport zawodowy – mówi Mariusz Szymański. – Jest przebudowywany piłkarski stadion, ale jaka jest wizja władz miasta co do tego, co będzie dalej i w której lidze będzie grać drużyna już na zmodernizowanym obiekcie? Stal to jest towar eksportowy tego miasta, które może promować się właśnie poprzez sport. A z wszystkich imprez w naszym mieście najwięcej osób regularnie chodzi właśnie na mecze piłkarzy. Inne kluby mają wsparcie z budżetów miasta, żeby daleko nie szukać, w znacznie mniejszym Nisku na zespół piłkarzy Sokoła idzie 180 tysięcy złotych.
Piłkarską spółką kieruje prezes Grzegorz Zając oraz Mariusz Szymański. Mimo skromnych środków starają się, by piłkarski zespół funkcjonował jak najlepiej, a czeka ich kolejny niełatwy okres, by uzyskać po raz kolejny licencję Polskiego Związku Piłki Nożnej, Stal objęta jest przez PZPN nadzorem finansowym i infrastrukturalnym.
- Ktoś może powiedzieć, że skoro jest spółka, to powinniśmy sami znaleźć sobie sponsorów i nie zwracać się o pomoc do miasta. Ale o sponsorów jest bardzo trudno, a sytuacji nie ułatwia nam to, że modernizowany jest stadion. Trudno na placu budowy zapewnić komuś odpowiednią reklamę – zaznacza Mariusz Szymański.
– Tym bardziej jesteśmy wdzięczni wszystkim, którzy nas wspierają, mamy 30-40 drobniejszych sponsorów, którzy wykładają mniejsze pieniądze, ale każda pomoc jest cenna. Mało kto wie o tym, że my mamy najmniejszy obok Garbarni Kraków budżet w drugiej lidze wschodniej z wszystkich klubów (nieoficjalnie mówi się, że roczny budżet Stali to 1 milion 200 tysięcy złotych – przyp. ARKA), już mniej się nie da, chyba żeby grać w drugiej lidze samymi juniorami. A wielu nie do końca zorientowanych kibiców dalej uważa, że Stal to powinna bez problemów grać przynajmniej w pierwszej lidze... A tu trzeba się martwić, by to wszystko się nie rozwaliło.
Jerzy Augustyn, stalowowolski radny: - Nie uciekamy od spotkań z kibicami i władzami piłkarskiej spółki, już się wcześniej spotykaliśmy. Mam pozytywne nastawienie, jeżeli chodzi o wsparcie miasta dla spółki, ale wiadomo, że są ograniczenia i określone możliwości budżetu miasta. Władze spółki muszą się "zbilansować” i powiedzieć, ile im potrzeba. Pieniądze na piłkarską spółkę z budżetu miasta były już wcześniej przeznaczane. Jestem otwarty na rozmowy i myślę, że także pozostali radni jak i prezydent miasta.
www.echodnia.eu
» Tabela
lp. | KLUB | M | Z-R-P | PKT |
1 | Radunia Stężyca | 9 | 4-5-0 | 17 |
2 | Zagłębie Lubin II | 9 | 5-2-2 | 17 |
3 | KKS 1925 Kalisz | 9 | 5-1-3 | 16 |
4 | ŁKS Łódź II | 9 | 5-1-3 | 16 |
5 | Olimpia Elbląg | 9 | 5-1-3 | 16 |
6 | Hutnik Kraków | 9 | 4-3-2 | 15 |
7 | Kotwica Kołobrzeg | 9 | 4-2-3 | 14 |
8 | Wisła Puławy | 9 | 4-2-3 | 14 |
9 | Pogoń Siedlce | 9 | 3-4-2 | 13 |
10 | Skra Częstochowa | 9 | 3-4-2 | 13 |
11 | Olimpia Grudziądz | 9 | 3-2-4 | 11 |
12 | Lech II Poznań | 9 | 3-2-4 | 11 |
13 | Stomil Olsztyn | 9 | 3-1-5 | 10 |
14 | Chojniczanka Chojnice | 9 | 2-3-4 | 9 |
15 | Polonia Bytom | 9 | 2-3-4 | 9 |
16 | Stal Stalowa Wola | 9 | 2-2-5 | 8 |
17 | GKS Jastrzębie | 9 | 2-2-5 | 8 |
18 | Sandecja Nowy Sącz | 9 | 1-2-6 | 5 |

StalowkaTV na FB
» Statystyki wyjazdowe
Odległość: | Kibiców: | |
GKS Jastrzębie | 0 km | 0 |
Pogoń Siedlce | 0 km | 0 |
Wisła Puławy | 0 km | 0 |
ŁKS Łódź II | 0 km | 0 |
KKS 1925 Kalisz | 0 km | 0 |
Sandecja Nowy Sącz | 0 km | 0 |
» więcej statystyk

» Młodynie | (3418) | » 1938fc | (1579) |
» Vielitz44 | (1397) | » Filip kacper k. | (1286) |
» Edek38 | (1263) | » Fanatyk38 | (992) |
» Kamil | (849) | » Rafix | (768) |
» Misio | (722) | » Adams | (671) |
Komentarze (28)
Fanatyk38 | 2012-04-25 19:12
Płoccy radni zdecydowali przekazać Wiśle Płock kwotę w wysokości 2 mln zł.
24 kwietnia 2012, 14:03:33 - slady
Wisła Płock otrzyma od miasta 2 mln zł
"Jak poinformował prezydent Płocka Andrzej Nowakowski, Wisła potrzebuje tych pieniędzy, by mogła spokojnie dokończyć obecny sezon.
Na 15 maja w miejskim ratuszu zaplanowano spotkanie dotyczące przyszłości klubu. Wezmą w nim udział zaproszeni przedsiębiorcy, radni i kibice."
Ciekawe co na to nasi włodarze.
Fanatyk38 | 2012-04-25 19:12
Płoccy radni zdecydowali przekazać Wiśle Płock kwotę w wysokości 2 mln zł.
24 kwietnia 2012, 14:03:33 - slady
Wisła Płock otrzyma od miasta 2 mln zł
"Jak poinformował prezydent Płocka Andrzej Nowakowski, Wisła potrzebuje tych pieniędzy, by mogła spokojnie dokończyć obecny sezon.
Na 15 maja w miejskim ratuszu zaplanowano spotkanie dotyczące przyszłości klubu. Wezmą w nim udział zaproszeni przedsiębiorcy, radni i kibice."
Ciekawe co na to nasi włodarze.
Stal_1938 | 2012-04-26 10:28
» http://www.90minut.pl/news/186/news1.....
» http://www.90minut.pl/news/186/news1.....
» http://www.90minut.pl/news/186/news1.....
» http://www.90minut.pl/news/186/news1.....
Culpa | 2012-04-26 12:38
Przytaczacie przykłady, w których miasta dofinansowują swoje rodzime kluby. Będąc obiektywnym, podajcie przy okazji ile wynoszą budżety tych miast, jaka jest poziom życia w tych miejscach i ogólnie potencjał gospodarczych wyżej wymienionych regionów. Co nie zmienia faktu, że Rada Miejska, mogła by nawet w symboliczny sposób wesprzeć klub w jego działaniu. Pozdrawiam.
Icetea | 2012-04-26 14:55
do Culpa..
Wiesz nie wymgamy dofinasowania podobnego do jakie wrocłąw udzielił Śląskowi.. tylko adekwatne do naszego budżetu i myśle że Stalową stać dajmy na to na wyłożenie tego 1mln co sezon ;-)
Stalex | 2012-04-26 22:05
Jeżeli mówimy o proporcjach to proszę bardzo.
Nisko przekazało dla Sokoła ok. 180 tyś. Sieniawa przekazała Wisłoce 300 tys. Tarnobrzeg ok 400 tyś
Przykłady można mnożyć.
O 1 mln. w Stalowej na piłkę.....nawet ciężko marzyć.
Niestety ale taka jest brutalna prawda.
Fanatyk38 | 2012-04-27 09:04
Wczoraj w TBG poszlo 800 tys na kosza.
Sie chce sie da.
Motor | 2012-04-27 09:16
chyba się za bardzo rozpędzacie...
Czy nie widzicie ze miasto to w tej chwili zdecydowanie największy sponsor Stalówki?
W każdym dużym mieście to klub płaci miastu za wynajem stadionu !!!
W stalowej gramy na nim za darmo i miasto wywaliło już kilka mln zl na remont tego obiektu ( oceniając obiektywnie w mega nieudolny sposób)
PSA Stal Stalowa Wola to prywatne przedsiębiorstwo, dlaczego maja iść na to dodatkowe pieniądze z moich podatków?
Sport to rozrywka, a za to trzeba płacić, jeśli się nie płaci to nie ma ono prawa bytu. Jeśli działacze nie sa w stanie znaleźć kasy na funkcjonowanie i nie widza innego wyjścia jak prosić o publiczna kasę to niech lepiej odejdą.
Czasy komuny na szczęście minęły i miasto to nie jest caritas polska żeby oprócz oddanie atrakcyjnego terenu za darmo miała jeszcze wykładać kasę na klub.
Stalówka, Stalówką ale bez przesady... niedługo chinczycy z huty poproszą o brak konieczności płacenia podatków i będą chcieli dofinansowanie z budżetu miasta. Reklamę robią lepsza niż nasz klub bo co chwile piszą o nas w główny gazetach. Czy nasi kochani działacze mieli by coś przeciwko dokładaniu kasy na hutę?
Huta zatrudnia 900 osób a Stal max 25...
Edek38 | 2012-04-27 10:40
Motor. heh. " Zdecydowanie największy" ???
Za darmo gramy??? kto ci takie bajki opowiada??? Cos wiesz ale chyba nie wszystko i to ty się rozpedzasz.Popytaj dokladniej. Dowiedz sie np o zasady odbywania sie prezentacji zawodnikow w MDK I porownaj z zasadami odbywania sie spotkania ligowego przy H 15.
Te obiekty nie byly kiedys miasta tylko Klubu, gdybys zapomnial !!!
Sporo klubow dototowanych z miejskich kas to spolki. Jest to kasa za reklame wiec nikt jej nikomu nie daje za free.
Twierdzisz,ze "miasto komiksow" lub "jagodowa stolica polski" to wieksza reklama ???
A DLACZEGO MOJE PODATKI IDA NA MUZEUM ??? DWA MUZEA W 80 letnim miescie to sa jakies jaja. Ja nie uczeszczam tam i nie chce na to bulic. Albo na utrzymanie hali sportowej dla klubu tenisowego gdzie graja wybrancy a reszta moze tylko ogladac i to z zewnatrz. Na MOSiR IDZIE ROCZNIE od 5 do 7 baniek i gdzie ta kasa??? Dlazcego ktos daje na "kuznie talentow"???
zamykaja basen w wolne dni zeby klopotu z nadmiarem ludzi nie mieli.
TO NIE JEST ROZRYWKA I PRZYJEMNBOSC DLA 25 ZATRUDNIONYCH OSOB TYLKO DLA KILKU TYS MIESZKANCOW MIASTA I OKOLIC.
jak kiedys hute ostrowiec kupowala celsa. to podpisali jednoczesnie w pakiecie umowe sponsorska na kilka lat. skosnoocy powinni zrobic to samo, ktos powinien o to zadbac.
Dlazcego ma isc kasa na jedyny zawodowy sport jaki mamy w tym grajdole,ktory ma niby uchodzic niebawem za studencka metropolie???
BO WSZEDZIE IDZIE TO DLACZEGO NIE U NAS, HEHE.
Zapewne w kazdym z tych miast sa osoby przeciwne takiemu dofinansowaniu ale na szcescie zwycieza tam rozsadek i miejmy nadzieje,ze u nas tez tak bedzie.
bez pozdrowowien motorniczy.
Edek38 | 2012-04-27 11:00
TO KLUB ODDAL OBIEKTY MIASTU A NIE ODWROTNIE. Na dodatek komus sie cos uroilo i wywalili Klub z zajmowanych pomieszcen przy H 15 ty baranie !!!
A odnosnie "oddawania atrakcyjnych terenow za darmo" to pewnie gdybys tak wnikliwie poszperal w UM jak analizujesz fakty w swoim poscie ,to tez by sie cos znalazlo,
Motor | 2012-04-27 11:18
Edek, spokojnie bo Ci żyłka pęknie.
Baranow to sobie szukaj w rodzinie.
Nie klub a huta oddala teren.
Po drugie Huta dala Wodex klubowi, no ale ten pozostał we władaniu dziadków z ZKS Stal i to oni rozdaja karty. Kaczmarski sie najbardziej uwlaszczyl gamon jeden.
Z kilkoma tysiacami to przesadziles i wez pod uwage ze publika to w wiekszosci okolice...
Fanatyk38 | 2012-04-27 11:32
Jedni zbierają znaczki, drudzy chodzą do kina a MY lubimy jak nam skacze adrenalina !!!
Jutro podskoczy na wyjeździe.Do zobaczonka.
Edek38 | 2012-04-27 11:50
Jestem bardzo spokojny.
czytajac ta strone czasami nie trzeba nigdzie szukac.
Wiem ile Wodex daje na sport w STW.
Obecnie moze nie kilka tys ale tyle bywalo.
Jaki to byl majatek wodexu a jak on wyglada obecnie ( np hotel, pralnia) ???
Roznica polega na tym, ze wodex daje i jest nadal spolka powiazana z klubem.
Pokaz ile takich firm przy klubach zostalo w kraju, poza panstwowymi . ogolnie ile takich nie zostalo sprywatyzowanych.
wiesz jak to dziala w PL. Upadlosc bo sie nie oplaca, pozniej gosc daje symbiliczny 1 PLN i ma zaklad w ktorym wszystko sie oplaca.
Sa takie zaklady w STW, KTORE BYLY CZESCIA HUTY a teraz sa prywatne i panowie x, y nie dokladaja z nich zlotowki do spotru, bo " nie wypracowali zysku" - doslowny cytat goscia.
W kraju, w miescie, wszem i wobec jest/byl kryzys- tak???
A wodex to " irlandia tuska " i jego kryzys sie nie czepia bo ma dawac na sport i chu..j .
hahaha , dobry jestes ananasek.
Gdyby nie ta firma to nie klikalibysmy tu dzisiaj, Tyle ci powiem.
A miasto -jako sponsor, moze sie schowac w buty przy wodexie.
Jak cos sie zmieni i zacznie byc porownywalnie to napewno o tym uslyszymy.
Edek38 | 2012-04-27 12:04
Odnosnie " gospodarowania obiektami" przez miasto/MOSiR , TO SAM zauwazyles , ze te po prawej stronie(stojac w strone huty) wygladaja diametralnie roznie od tych po lewej.
Atrakcyjne tereny sa, tylko zupelnie niewykorzystane bo gosc ,ktory tym rzadzi nie ma zadnej wizji rozwoju itp itd. dostaje kase z miasta i ma wyj.. na wszystko.
Nie mam nic przeciwko, zeby sprzedac te atrakcyjne tereny i wybudowac nowy, konkretny stadion z zapleczem treningowy gdzies na "gorszym terenie. hehe
Edek38 | 2012-04-27 12:10
no ale wg ciebie to zapewne dzialacze spolki sami sobie powinni kupic dzialke i budowac stadion dla druzyny. TAK ???
Bo to prywatne i ty nie bedziesz dawal na stadion ... sopoko
Motor | 2012-04-27 12:16
chodziło mi raczej o to ze skoro została tylko profesjonalna pilke wiec Wodex powienien byc przy PSA a nie ZKS
Edek38 | 2012-04-27 12:19
jak to kiedys powiedzial jeden PAN z MOSiRu -
"zaorac i buraki posadzic" .
Popieram, zniknie problem jak koszykówka i "okoliczna publicznosc" zostanie na A klasowych "obiektach.Nikt nie zaplacze,szybko pamiec o Stali zaginie.
Edek38 | 2012-04-27 12:25
No i zostal,jest glownym udzialowcem i sponsorem!!!
Kasa na ZKS tez jest, w Klubie jest 11 grup mlodziezowych, +- 250 dzieciakow. jakas tam koszykowka.
WODEX , KLUB, STAL PSA to " naczynia powiazane".
Odniesiesz sie w jakis sposob do moich postow.
Cieplo jest, spocilem sie klikajac tyle, a ty skwitowales to jedym zdaniem...zaledwie.
Edek38 | 2012-04-27 12:54
Kiedys "kolego" byla HUTA i do Klubu wpadalo tyle kasy,ze na zawolanie robili awans. Nikt nie liczyl sie z tymi pieniedzmi bo byly panstwowe, czyli z podatkow nie tylko twoich,jak tak bardzo teraz urazony jestes, ze na "prywatny biznes " musisz dawac. A wpisales KRS w picie - 1 % dla organizacji pozytku publicznego?? ulzylo by ci.
Kiedys wszyscy pracownicy Huty placili tez skladke na Klub a niekoniecznie kazdy z nich kochal Stalowke.
Motor | 2012-04-27 13:16
Odnośnie największego sponsora nie zapominajmy tez o miejskiej targowicy. w dużych miastach jest to największy zysk budżetu miasta, a jak jest u nas?
Trzeba sie tez uderzyc we wlasne piersi, jest grupa kilku osob ktore sie angazuja a reszta ma to wszytsko w d... byly karty kibica w spolem? i co z tego wyszlo- smieszne grosze nie najadajce sie do komentowania. Ilosc kibicow na mecze i wyniki finansowe "dochodow" za bilety... tez mozna przemilczec, dlatego nasuwa sie pytanie po co to wszystko? dla kilku zapalencow.
Nie twierdze ze jagodowa stolica to jakakolwiek reklama, ale gra w 2 lidze wcale nie jest lepsza, 1 liga, czyli status ligi ogolnopolskiej to absolutne minimum jesli chodzi o reklame. Poza tym w 1 lidze gdy byl sponsor tytularny i dawal jakas kase (Canal +) to my glownie kiblowalismy o klase nizej.
Dzialanosc pana Szlage to dzis odbija sie czkawka, dzis sytuacja kontraktowa sie unormowala choc wydaje mi sie za umiejtnosci jakie demonstruja niektorzy pilkarze zarabiaja kilka razy za duzo.
Muzeum to akurat nie rozrywka a kultura, ale zgadzam sie ze 2 muze na taki osrodek przemyslowy to duzo za duzo, ale nie mozna tego tratowac jak prywatna spolke, a PSA juz taka jest
Edek38 | 2012-04-27 14:21
Teraz nawijasz troszke innym tonem i schodzisz na tematy oddalone od dzialalnosci Klubu a blizsze Kibicom.
Karty Kibica to inicjatywa SKSSW i Klub jako Klub nic nie mial do tego bo to Kibice mieli robic zakupy.
To MY KIBICE zawalilismy to przedsiewziecie.
Plac targowy "od zawsze" był Klubu i np w Nisku tez kasa z placu targowego idzie na Sokol.( pomijajac proporcje). O ile sie nie myle w TBG jest tak samo. Fakt , miasto moze zabrac plac targowy Klubowi( tak jak zabralo pomieszczenia przy H 15) ale komu to zaszkodzi ???
Juz byly takie zamiary ale jakos nikt nie ma pomyslu co z tym placem zrobic.
Poza tym od pewnego czasu ilosc imejsc na placu sie "kuczy". Wybudowanie galerii i budek na miejscu dawnych " stolow" okroilo plac ,ktorym zawiaduje Klub.
Generalnie, Klub i Wodex prowadzac dzialalnosci gospodarcze zarabiaja na siebie i psort czy sie to komus podoba czy nie. A ze w spolce najzwyczajniej zabraklo kasy to nie powinno nikogo dziwic bo malo jest Klubow wychodzacych na plus, nawet na swiecie.
PSA jest spolka akcyjna i kazdy moze sie zwrocic o wykupienie udzialow. tak jak to zrobili Kibice.
Przez dzialalnosc kilku / nastu osob Klub mial ogromne zadluzenie, przez co rowniez spolka ma ograniczone mozliwosci bo trzeba to splacac.
O tamte czasy nie mozesz nikogo z obecnych obwiniac.
ZA DOBRYCH CZASOW STALOWEJ WOLI ,HUTA I MOSTOSTAL POWINNY WYBUDOWAC STADION PO JEDNYM Z WYWALCZONYCH AWANSOW I BYLOBY PO PROBLEMIE.Kiedys byly takie mozliwosci. Teraz kazdy wie jak jest.
A PO CO TO WSZYSTKO??? HMM??
To pytanie staje sie coraz bardziej aktualne, bo skoro ktos inwestuje 60- 90 mln w stadion a druzynie, ktora ma na nim grac grozi utrata licencji i gra w 4 lidze to...
No i nikogo z Urzedu Miasta to nie obchodzi, Kibice maja to gdzies wiec ...
Wodex nie jest zakladem / potentatem jak kiedys Huta i SAM NIE UTRZYMA SPORTU NA TYM POZIOMIE !!! W 3-4 LIDZE OWSZEM ale nie w 2.
WIEM,ZE 1 LIGA JEST ATRAKCYJNIEJSZA OD 2 ale zeby awansowac trzeba miec kase.
To nie dziala w ten sposob ,ze: " awansujcie a wtedy wam dam".
hehe. przypomina mi sie dyskusja o stadionie podczas spotkania w UM.
"PO CO WAM STADION JAK GRACIE W TAKIEJ LIDZE??"
ODP.
NIE MOZEMY GRAC W INNEJ-WYZSZEJ BO NIE MAMY STADIONU.
Dalej dopowiedz sobie sam.
Wszystko czy jeszcze cos??
Edek38 | 2012-04-27 14:44
ilosc widzow i kasa z biletow zaleza od ligi,poziom i liga zalezy od kasy i takie to kolo zamkniete.To rowniez wiaze sie z szukaniem, zachecaniem sponsorow. Zapros milionera na nasz stadion i powiedz mu zeby powiesil sobie na nim reklame :) . Powodzenia.
Najwierniejsi byli ,sa i beda. Reszta kiedys wroci.
Frekwencja na wszystkich ekstraklasowych stadionach zmalala wraz ze spadkiem wynikow zespolu.
U nas mimo ze byli sredniakiem 1 ligi to ludzi bylo sporo.Moze keidys wroca i liga i Kibice.
Bez wsparcia miasta sie napewno nie obedzie.
Edek38 | 2012-04-27 14:48
W PSA NIE DA SIE ZARABIAC "DUZO ZA DUZO" !!!
A1938 | 2012-04-27 16:30
JAAAZDAAA!
19kam38 | 2012-04-27 16:52
z Warszawy ktos jedzie? Moge kogoś zabrać.
P!otrek | 2012-04-27 18:15
19kam38 - napisz do mnie na gg, 2615863.
Stalex | 2012-04-27 22:28
"Motorek" tak jak czytam Twoje pomysły to siE zastanawiam czy sam wpadłeś na takie debilne pomysły, czy ktoś Ci je podsuwa?
Mógłbym powiedzieć że jaki login takie teksty i to może załatwiłoby sprawę, ale chyba nie do końca.
Tak jak ktoś już napisał, majątek którym zarządza teraz MOSiR był majątkiem Klubu a ni8e huty jak piszesz. pan Rzegocki wpadł swego czasu na pomysł żeby odciążyć Klub i przekazać go miastu. Niestety nie przewidział, albo nie chciał przewidzieć jak to się potoczy....
Druga sprawa: Klub płaci za wynajem obiektu,a precyzyjnie mówiąc stadionu i boisk, może nie duże pieniądze, ale płaci.Poza tym płaci za wszystkie usługi MOSIRU-typu powieszenie siatek, pomalowanie linii na boisku, włączenie zegara itp.
Trzecia sprawa: Każdy wie że I liga to minimalny poziom dla konkretnej reklamy i promocji. Tylko ta liga kosztuje parę milionów, których w Stalowej nie ma. Dla przykłady powtórzę to co jest wyżej napisane bo widzę że nie łapiesz. Płock przekazał dwa miliony na 2 miesiące Wiśle Płock, żeby dokończyła spokojnie sezon. Łapiesz? Chyba nie....
A na zakończenie powiem tak. Cieszmy się że mamy ta Stalówkę nawet w II lidze i zróbmy wszystko co w naszej mocy żeby wróciła do pierwszej. Nie siejmy zamieszania takiego jak próbujesz to robić bo ono nikomu nie służy.
Krytyka tak, ale konstruktywna, a nie powtarzanie błędnych informacji.
I jeszcze jedno dodam do przykładów Edka. Dziś radni zdecydowali zbyć za grosze w trybie bezprzetargowym działkę paru stalowowolskim biznesmenom. To jest według Ciebie normalne?
PSA jest Spółką bo takie są wymogi organizacyjne, aby sensownie można było prowadzić taką działalność. Może są akcjonariusze którzy są współwłaścicielami, ale tak naprawdę Klub to nasze wspólne dobro, czy to Ci się podoba czy nie.
Pozdrawiam
Stalex | 2012-04-27 22:31
I jeszcze co do zarobków w Stali. Jeżeli czegoś nie wiesz to się nie wypowiadaj ile kto zarabia, za dużo czy za mało. Tobie do portfela nikt nie zagląda chyba?
A jeżeli możesz to uwierz dużo to tu nikt nie zarabia. Bida po prostu :)
Dodaj komentarz