Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Trener Stalówki zrezygnował z dwóch testowanych piłkarzy

Trener Stalówki zrezygnował z dwóch testowanych piłkarzy

Na treningu "Stalówki” pojawił się z jeszcze jeden nowy piłkarz, obrońca Izolatora Boguchwała, Marek Czopko. W najbliższym czasie przyjechać mają: Mateusz Kantor (ostatnio Kolejarz Stróże), Sylwester Sikorski (Partyzant Targowiska) i Dawid Radzewicz (Pogoń Lubartów). Działacze piłkarskiej spółki ze Stalowej Woli kontaktowali się także z Tomaszem Margolem (Stal Rzeszów).

Trener drugoligowych piłkarzy Stali Stalowa Wola, Mirosław Kalita, "skreślił” już dwóch z testowanych w swojej drużynie zawodników: Arkadiusza Janasa i Jarosława Dziadurę z SMS Kraków, którzy nie trenują już z naszym zespołem.

Na zajęciach pojawił się już Michał Kachniarz, którego zabrakło na pierwszym treningu "Stalowców” po urlopach. Niewykluczone, że stalowowolanie w najbliższy piątek rozegrają sparing ze Stalą Rzeszów. Natomiast w czwartek miejscy radni mają zająć się uchwałą dotyczącą wsparcia finansowego z budżetu miasta dla piłkarskiej spółki ze Stalowej Woli. Nieoficjalnie mówi się, że na początek może to być 100 tysięcy złotych z tytułu promocji miasta.
 
żródło: echodnia.eu

Komentarze (5)

Stalowiak2 | 2012-06-27 13:45

Co oni sie uparli na ten SMS Krakow? nie mozna swoich juniorow zaprosic do treningow, takie samo wzmocnienie jak ci z SMS-u.Mysle jednak ze Kalita zbuduje zespol ktory bedzie spokojnie walczyl moze nawet o srodek tabeli.Bo z graczami 3 - 4 ligowymi maksymalnie o to mozna walczyc.W kazdym razie spokojnie powinno to dac utrzymanie Stali w lidze.Swoich juniorow promujcie, nawet jak sa slabi to tylko przez gre moga swoje umiejetnosci poprawic.

Damiano88stw | 2012-06-27 17:39

Do użytkownika Stalowiak2.
Oj, żebyś się nie zdziwił w nowym sezonie. W tym roku, tzn. sezon 2011/2012, ta liga było wyjątkowo słaba, nikt nie spadał, a większość klubów prezentowała mizerny poziom gry.
Nowy sezon za sprawą kilku nowych zespołów może okazać się bardziej wymagający niż to się może wydawać. Oby nie czekała nas walka o utrzymanie bo jak narazie to w Stalówce nie było żadnych wzmocnień na nowy sezon, nie zanosi się na to by były, bo kasa klubu świeci pustkami.

Cdncdn | 2012-06-28 09:12

» http://www.sztafeta.pl/index.php?opt..... Trudno sobie wyobrazić, żeby Stal Stalowa Wola grałą w lidze, ale dopóki nie otrzyma licencji, każdy scenariusz, nawet ten najczarniejszy jest możliwyW środę (27 czerwca) może zapaść ostateczna decyzja odnośnie przyznania drugoligowej Stali Stalowa Wola lub też nie przyznania jej licencji na grę w II lidze-grupa wschodnia w sezonie 2012/13.

– Nie ma co sprawy w bawełnę owijać. Sytuacja jest dramatyczna. Dziś szansę na otrzymanie licencji oceniam 50 na 50 – mówi członek zarządu Stali PSA Mariusz Szymański. – Co z tego, że jesteśmy dogadani ze „skarbówkąR 21; i ZUS-em? I co z tego, że te zaległości wyrównamy, skoro może być tak, że nie będziemy mieć na bieżące wydatki. Jeśli zostaniemy sami, bez finansowego wsparcai z zewnątrz, naprawdę czarno widzę przyszłość naszej drużyny…

Jeżeli Stal nie otrzyma licencji na grę w II lidze, to zacznie sezon w podkarpackiej lidze IV.

Mietek | 2012-06-28 11:50

To pieknie, na stronie byly wspominki o derbach jakie nas czekaja z Siarka, a okaze sie ze beda derby ale z Turbia, juz czekaja na Stal takie tuzy jak Cosmos Nowotaniec, Zurawianka Zurawica i inne wielkie zespoly.Jesli juz sam optymista dzialacz z zarzadu mowi ze jest dramatycznie to raczej mozna powoli sie nastawiac na derby z Turbią.I tak PZPN przez lata laskawie na Stal patrzyl i z ta licencja caly czas sie litowal.Jedyny plus to taki ze beda wygrywac wszystko jak leci i na gole sie popatrzy.A o to w Stali bylo ostatnio krucho.Az strach pomyslec gdyby w razie tej 4 ligi i braku awansu z niej po sezonie co jest mozliwe, to moglby by awansowac Pysznica czy Zdziary.To bylby wtedy ewenement ze tak ten klub upadl grajac z LZS-ami w lidze.Ale odpukac moze jednak do tego nie dojdzie..

Fanatyk38 | 2012-06-28 16:08

wszyscy zdziwieni faktami. Te tematy byłu juz poruszane dawno temu ale kazdy mial wyjeb.. i myslal,ze jak zwykle polamentuja a skonczy sie jak zawsze, czyli licencja z nadzorami finansowym i infastrukturalnym. a tu moze byc zonk, bo komus wreszcie w pzpnie cierpliwosc sie skonczy. Tym bardziej ze w podkarpackim zpn wybory juz byly i prezesem nadal jest Gren. Co podkarpaciu zwolennikow w wa wie nie dodaje.
Poza tym , nikt nie zwraca uwagi na to, jak nasz Klub traktowany jest przez miasto. W calej tej smiesznej lidze i ogolnie w calym kraju Kluby wspierane sa przez samorzady w znaczny sposob. Te ktore wsparcie od miasta traca najzwyczajniej wycofuja sie z rozgrywek.
Ciekawe kiedy taka sytuacja bedzie u nas.
A znawcy niech dalej marza o wzmocnieniach z 1 ligi i awansie. Spadek jest latwy, podniesc sie jest znacznie ciezej, tym bardziej jak nikt nie chce podac pomocnej dloni.
Przykre to, niestety.

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Gwardia Koszalin - Stal Stalowa Wola

Gwardia Koszalin             Stal Stalowa Wola
2018-05-26, godz. 17:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 GKS Jastrzębie 31 19-4-8 61
2 Warta Poznań 32 18-6-8 60
3 ŁKS Łódź 32 16-11-5 59
4 Radomiak Radom 32 15-8-9 53
5 Garbarnia Kraków 32 15-8-9 53
6 GKS Bełchatów 32 12-9-11 45
7 Siarka Tarnobrzeg 31 14-3-14 45
8 Olimpia Elbląg 32 12-8-12 44
9 Rozwój Katowice 32 12-8-12 44
10 Błękitni Stargard Szcz. 32 11-8-13 41
11 ROW 1964 Rybnik 32 11-8-13 41
12 Stal Stalowa Wola 32 10-10-12 40
13 Gryf Wejherowo 32 10-10-12 40
14 Znicz Pruszków 32 9-9-14 36
15 MKS Kluczbork 32 8-12-12 36
16 Wisła Puławy 32 8-11-13 35
17 Legionovia Legionowo 32 7-6-19 27
18 Gwardia Koszalin 32 6-9-17 27

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Wisła Puławy 0 km 0
Garbarnia Kraków 0 km 0
Rozwój Katowice 0 km 0
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
MKS Kluczbork 0 km 0
Gryf Wejherowo 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
GKS Jastrzębie 0 km 0
ŁKS Łódź 0 km 0
Warta Poznań 0 km 0
Radomiak Radom 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Legionovia Legionowo 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-05-26 Gwardia Kosz.. - STAL
2018-06-02 STAL - MKS Kluczbork
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1174) » Vielitz44 (725)
» Fanatyk38 (630) » Kamilosss (372)
» Koko (360) » Slim1938 (335)
» Stalowiak1938 (324) » Zatorze (296)
» Daro (283) » Johny (283)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Zagłębie Sosnowiec (0:0)
2006-09-03
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 3 197 razy
Zagłębie Sosnowiec - STAL (2:2)
2007-04-18
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 10 038 razy
Motor Lublin - STAL (2:3)
2003-08-27
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 14 095 razy
STAL - Zagłębie Sosnowiec (1:1)
2015-05-02
Ilość zdjęć: 37
Wyświetleń: 13 614 razy
Osób Online: 33 / Czas gen. strony: 0.0427
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Stalowa Wola Fotograf Rzeszów Sklep rowerowy | Autoholowanie Stalowa Wola | Pomoc drogowa Stalowa Wola | Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |