Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» 16.kolejka.GKS Katowice - Stal Stalowa Wola 2:1 (0:0)

16.kolejka.GKS Katowice - Stal Stalowa Wola 2:1 (0:0)

W Katowicach melduje się ok 60 Kibiców Stali plus 113 sympatyków Jastrzębia-dzięki za konkretne wsparcie. Nie wszyscy wchodzą na stadion. Wieszamy flagi i prowadzimy doping  w asyście bębna. 

2 listopada 2019,Katowice

GKS Katowice - Stal Stalowa Wola 2:1 (0:0)

1:0 Dawid Rogalski 48’

2:0 Kacper Michalski 93’

2:1 Robert Dadok 95’

Katowice: Bartosz Mrozek, Kacper Michalski, Arkadiusz Jędrych, Radek Dejmek, Grzegorz Rogala, Szymon Kiebzak (83 Łukasz Wroński), Michał Gałecki, Maciej Stefanowicz, Adrian Błąd (81 Marcin Urynowicz), Arkadiusz Woźniak (90, Kacper Tabiś), Dawid Rogalski (70, Daniel Rumin).

Stal: Krystian Kalinowski, Adam Waszkiewicz (72 Rafał Michalik), Piotr Witasik, Krzysztof Kiercz, Szymon Jarosz, Bartosz Sobotka, Michał Płonka, Szymon Jopek (66 Łukasz Pietras), Piotr Mroziński (66 Przemysław Stelmach), Michał Fidziukiewicz (65 Bartłomiej Ciepiela), Robert Dadok.

Kibice "Stalówki" na meczu w Katowicach.

Komentarze (217)

Mg151 | 2019-11-3 12:26

Troszkę nie na temat ale zapytam. Gdzie swój ostatni mecz w tej rundzie rozegrają rezerwy z Karpatami ?
W Rozwadowie ?
Proszę o odpowiedź

Mariusz | 2019-11-3 12:29

Witam , tak w Rozwadowie o godz.11.
» http://stal1938.pl/terminarz/

Zapraszamy

Mariuszstalowa | 2019-11-3 18:59

Po tych 2 meczach z GKS Katowice widac,ze nasi to chca wpychac pilke do bramki,a GKS strzelal na bramke z kazdej pozycji stwarzajac mocne zagrozenia .

Raul | 2019-11-3 19:15

5 punktow straty do bezpiecznego miejsca . 4 mecze do konca roku , takze wejdziemy w Nowy Rok minus 10.

Mg151 | 2019-11-3 19:31

Mariusz, imienniku :) dziękuje za odpowiedź

Piłkarze nie poddawać się.
Teraz z Siedlcami walka na całego. Stać Was !

Cdncdn | 2019-11-4 13:23

Szydelko musi odejsc,Nowak musi odejsc,Fabianowski musi odejsc.Polowa pseudo pilkarzy musi odejsc.Dziekuje za uwage.

Okulickiego | 2019-11-4 14:15

Do CDNCDN czy po za rozpierdo.eniem wszystkiego to masz jeszcze jakiś pomysł....? Bo bardzo łatwo się niszczy... Zbudować zdecydowanie trudniej... Jak nie masz niczego do zaoferowania to zwyczajnie zamilknij albo udzielaj swoich rad na innym portalu.

1938fc | 2019-11-4 16:02

Szydełko to zostawiłbym ale 2 kolejnych panów to trzeba wywalić kolesiostwo powoli spycha nas do 3 ligi

1938fc | 2019-11-4 16:03

Co do piłkarzy to opinia jest przez każdego dobrze znana wiec nie ma co pisać mam nadzieje ze trener pokaże drzwi odpowiednim osobom

Sciemaa | 2019-11-4 19:15

Ale tu jest zakrecenie.... szydelko przychodzil hura dobry trener.... ale cos mi sie wydaje ze chyba za wczesniej na ta lige. Gdzie jest ten plan na temat stadionu??? z miesiac temu mial byc i jakos chyba cos nie idzie. Nikt nie mogl tlumaczyc sie pogoda.

Młodynie | 2019-11-4 19:57

Jak za wcześnie na tą ligę gościu na temat 3 ligi ma range eksperta 3 ligi a umiejętności ma i potencjał i ambicje zależy mu aby cały czas iść w górę do coraz wyższej ligi .Ciężko go winić bo ma takich zawodników jakich ma ale transfer Kiercza to już jest plus i przynajmniej mamy 1 środkowego obrońcę na poziomie z dużym doświadczeniem z wyższych lig

Młodynie | 2019-11-4 20:06

Co do trenera to jest przeciwienstwo Wtorka który jest człowiekiem spokojnym opanowanym wrażliwym na krytykę a Szydełko ma predyspozycje mentalne aby jak trzeba wstrząsnąć szatnia pozatym specyfika brodatego mężczyzny w tatuażach to trochę respektu musi wzbudzać nie jest to cicha owieczka w klubach potrzeba trenerów z charakterem kogoś kto postawi do pionu zawodników nie może przeginać ale muszą przed nim czuć respekt to człowiek z charakterem i ambicjami i mający trzeźwe spojrzenie jako człowiek z zewnątrz .Jak nie poradzi sobie u nas to nici z wielkiej kariery a jak da radę to z pewnego poziomu nigdy nie zejdzie jako trener na przyszłość jest to dobre rozwiązanie i dotychczasowe ekipy które prowadził robiły wyniki ponad stan ale musi po swojemu umeblować drużynę

1938fc | 2019-11-4 22:32

Paweł Wtorek tez umiał wstrząsnąć szatnia tylko ze ci goście nie mają po prostu umiejtności na 2 ligę

Jaszczur | 2019-11-5 00:43

Nie ktorzy zawodnicy obnizyli poziom grają słabiej niz rok temu Waszkiewicz , Sobotka , Mrozinski, Mistrzyk do tego slabe transfery i mamy to co mamy . Trener jest w trudnej sytuacji, muszą wygrac 3 mecze bo bedzie dramat.

Omen | 2019-11-5 10:20

Niestety już jest dramat, statystyki ubiegłych lat naszej Stali po 16 kolejkach:
teraz - 16 m-ce , 13 pkt
2018- 7 m-ce, 23 pkt
2017- 12 m-ce 18 pkt
2016- 10 m-ce 20 pkt
2015- 4 m-ce 27 pkt
2014- 6 m-ce 28 pkt

Do ryzykownego utrzymania po 17 kolejkach potrzeba 20 pkt - my juz tego wyniku nie wykręcimy. Oczywiście to są tylko statystyki np. w sezonie 15/16 pomimo 27pkt po 16 kolejce na wiosnę liczylismy od wszystkich baty i skończyło się na walce o utrzymanie. Więc miejmy nadzieję ,że będziemy królami wiosny 2020 i tą ligę utrzymamy. Bo nie wyobrażam sobie otwarcia stadionu na który czekałem całe życie i grę mojej drużyny w lidze której nigdy nie grali czyli 4 klasie rozgrywkowej

Stalowiak1938 | 2019-11-5 11:19

Jest gdzieś transmisja losowania 1/8 PP?

Młodynie | 2019-11-5 11:51

YouTube kanał Laczynaspilka

Cisse | 2019-11-5 12:09

Lech Poznań.
Lucek, nie wybaczę Ci tego jak w Stalowej nie zagramy.

Sciemaa | 2019-11-5 12:20

Zapomnij... teraz wymowka bedzie ze pogoda nie ta

Aleksander | 2019-11-5 12:51

Nie zagramy z Lechem w Pucharze Polski w Stalowej.Nawet mowili o tym podczas losowania.Niech nikt sie nie łudzi

Cdncdn | 2019-11-5 12:51

Jesli Nadberezny nie otworzy tego stadionu do tego meczu to bedzie to wstyd na cala Polske.Wiekszy od porażki jaka przewiduje.

Wiru1 | 2019-11-5 12:54

To jak nie będzie stadionu do tego meczu to już niech klepią Stadion Stali Rzeszów przynajmniej będzie mecz jak Pan Bóg przykazał a nie na wypizdowiu

Młodynie | 2019-11-5 13:08

Być może przełożą na wiose bo w grudniu murawa w Boguchwale zapewne nie pozwoli grać

Cisse | 2019-11-5 13:15

Smutne. To trochę tak jakby mieć willę z wielkim ogrodem, a robić imieniny na działce.
Przecież ten mecz mógłby polecieć o 20:30 na Polsat Sport. Miasto straci darmową reklamę wartą kilkaset tysięcy.

Stan.aka | 2019-11-5 13:23

Mógłby ktoś się w końcu z zarządu odnieść do otwarcia stadionu?

Stallzks | 2019-11-5 13:29

Swoją drogą jak chłopak po jakichś studiach administracyjnych czy tam spokrewnionych stał się prezesem klubu. Za to że umie założyć marynarkę do jeansów? Przecież żaden z niego biznesmen, bez kontaktów, każdy go musi prowadzić za rękę. Tu trzeba człowieka który obraca się w świecie biznesu ma kontakty, sprowadzi nam poważnych ludzi którzy będą chcieli tu zostawiać pieniądze na ten klub.
Jak dla mnie duzy strzał w kolano z tą decyzją.

Stallzks | 2019-11-5 13:30

Czy zarząd nie może wywrzeć presji, że stadion jest na już potrzebny, bo skończy się wielką porażka gra w 4 lidze w PP z Lechem w Boguchwale, czy Lucek ma w dupie to wszystko i jedyne na co go stać to odbić piłeczkę? Ludzie czy ktoś ten klub broni i w imię dobrego imienia walczy żeby tu było dobrze? Czy tylko mają się cyfry liczyć na koncie pod koniec miesiąca?

Wiru1 | 2019-11-5 14:13

Nikt nie pozwoli przełożyć meczu na wiosnę a tym bardziej Lech się na to nie zgodzi bo nie wiadomo jak ciasny będzie miał terminarz. Jedyna słuszna opcja jak nie otworzą stadionu to Stadion Stali Rzeszów bo smrodowie czy mielcu nie będziemy grać

Stary stalowiak | 2019-11-5 14:32

Teraz kiedy wylosowaliśmy Kolejorza,niestety,a le Lucek musiosz spiąć teraz posłady i zrobić wszystko co się da,co tylko jest możliwe,żeby jednak stanąc na głowie i otworzyć ten cholerny stadion,nawet na ten jeden mecz,ale jaki mecz.Przecież lepszej okazji nie będzie,lepszego renomowanego rywala nie trafimy jak Lecha,by właśnie ,by właśnie na ten mecz z Lechem zrobić otwarcie stadionu z pompą.Przecież stadion zapełnie się po brzegi,wielka frekwencja,kasa z biletó,prawa do transisji i promocja naszego miasta i PCPN-u.Czyż trzeba czegoś wiecej i coś wiecej dodawać?Taka wielka okazja nie moze Nam przejść koło nosa!

Stary stalowiak | 2019-11-5 14:38

Lucek kufa,każdy wie,ze czytasz komentarze i spojrzenie kibiców na to wszystko.Na miłość Boską,weż się chłópie ogarnij,weż się w garść i pokaż ,zę masz jaja a nie wydmuszki i działaj.W końcu jesteś prezydentem tego miasta,wybranym zresztą też przez Nas,wiec mamy pełne prawo wymagać,a nawet żądać,zebyś w końcu wział sprawy tego stadionu w swoje ręce i potraktował ją teraz priorytetowo jako sprawę pilną i najważniejszą.Zró b coś do kufy nedzy i pogoń tam tych dziadów z tego budimexu,zeby sie sprężali!

Stary stalowiak | 2019-11-5 14:40

TO niedopuszczalne,zeby taki mecz grać w Boguchwale w środę o 12 godzinie przy 40 kibicach..Jeżeli nie będzie tego meczu w Stalowej Woli,to kibice Ci tego nigdy nie wybacza,zapamiętaj to sobie!

Stary stalowiak | 2019-11-5 14:51

Dla Nas ,dla kibiców,którzy chcą oglądać wreszcie swoją druzynę w ciezkiej wace o byt w tej lidze,to stadionu nie ma,ale jeśli trzeba zrobic zlot i zwołać najważniejsze osoby w państwie i kolesi ze swojej parti i lansowac sie przy nich w świetle jupiterów,to stadion wtedy moze być czynny i funkcjonowac.Co to kufa ma być????W końcu stadion budowany jest dla mieszkańców tego miasta,kibiców Stalówki,czy dla Twojej kariery politycznej.Lucek,ch łopie ogarnij się!!!

Stary stalowiak | 2019-11-5 14:55

Skoro wtedy mozna było to i teraz też można coś z tym zrobić,tylko trzeba się w końcu tym zainteresować,posta wić wszystko na jedna kartę,a tych chu..ów z budimexu obciązyć finansowo,za niedotrzymanie już kolejnego terminu,którego juz z kolei i straty finansowe dla miasta i klubu

1938fc | 2019-11-5 15:29

No to Lucek ale jesteś pod presją zobaczymy co wymyślisz

Cdncdn | 2019-11-5 16:53

Nadbereznemu jakby Kaczyński nakazał otworzyć ten stadion to sam poszedłby i po nocach zapierda.... aby byl gotowy na mecz.Albo jakby TVN przyjechało zrobić reortarz o półtorarocznym opóźnieniu(nie wykluczone ze tak sie stanie) to raz dwa otworzyli.Juz dawno powinny byc wydrukowane mapki i karnety w sprzedaży.

Filip kacper k. | 2019-11-5 16:59

Nic nir wymyśli. Budinex ma aneks do umowy do konca stycznia 2020.

Młodynie | 2019-11-5 17:06

Tutaj wypowiedz Tomka Wietechy mowi o wielkim swiecie dla kibiców czy on coś wie czego my nie wiemy ?» http://leliwa.pl/wp-content/uploads/.....

Młodynie | 2019-11-5 17:10

Jak nie u nas to na miejskim w Rzeszowie by się przydało zawsze by przyszło wiecej osób i sporo Stali Rzeszów tydzień temu wypowiedz trenera że chcą wylosować zespoł Ekstraklasowy i zagrać z nim w Stalowej Woli » https://www.facebook.com/stalpsa/vid.....

Młodynie | 2019-11-5 17:11

ale pileczka jest u prezydenta nie zazdroszczę bo jest pod ogromną presją

Stallzks | 2019-11-5 17:39

Przecież wiadomo że drużyna potrzebuje tego obiektu nie tylko na mecz PP z Lechem Poznań, sytuacja w tabeli jest dramatyczna. Jak dalej będą takie opóźnienia w odbiorach i poprawkach stadionu to za rok Panie Prezydencie będziemy grali z Kraśnikiem Sandomierzem i innymi mniejszymi miejscowościami.
Frekwencja meczy u siebie to pewnie 600 osób będzie przychodziło na 4 ligę, więc pytanie czy to jest w planach 5 letniego planu prezesa taki blamaż w rządzeniu wizerunkiem, tu marketing leży, nie wiem czy ich to wszystko nie przerasta jak do tej pory wszystko mieli podane na tacy czytaj posadę, biurko, meble, a tu trzeba wszystko pozapinsc na ostatni guzik. Dlatego nie w smak im ten mecz w grudniu w Stalowej Woli bo.to przecież praca pod presją, której nie znają.
A do wiosny sporo czasu to jakoś ten bałagan sobie ogarną żeby w konferencji pokazać pijar jacy to oni są zorganizowani.
Tak mamy w Stalowej Woli, tutaj będzie tylko gorzej. Szkoda wielka szkoda że włodarz miasta wziął marionetkę na prezesa.

1938fc | 2019-11-5 17:55

Piłeczka jest u niego ale jak nie zagramy to straci bardzo duzo w oczach ludzi i musimy zagrać na H15 nie widze innej możliwosci

Młodynie | 2019-11-5 17:58

Dobrym rozwiązaniem byłoby napisanie do pana Rafała Webera na FB w komentarzu na jego profilu w tej sprawie powinien odpowiedzieć

Sciemaa | 2019-11-5 18:00

Dla Lucka to powinna byc kolejna sprawa honorowa.... ktora zapewnie dadupy jak ze wszystkim...nic tu sie nie buduje terminowo a kar umownych brak.... A moze jest tak ze czekaja na kase w nowym bufrzecie bo w tym juz jada na sporym minusie????

Sciemaa | 2019-11-5 18:04

Wypompowali sie zapewne na tych wszystkich duzych imprezach i na inwestycje braklo.... Dni przelozone zaorane.. nie pamietam takich czasow zeby tej imprezy nie bylo w miescie.

Młodynie | 2019-11-5 18:06

Myślę ze zrobią jednak wszystko aby ten mecz był u nas

Młodynie | 2019-11-5 18:21

Wystarczy wyobrazić sobie frekwencję okres świąteczny dużo osób z emigracji co najmniej 3 tys zaryzykuję komplet kibiców kurcze ja nie wiem co jak to się nie odbędzie u nas na bank przebije mecze z Cracovia czy Piastem tego nie można zmarnować

Stary stalowiak | 2019-11-5 18:36

Po co do Webera,piszmy na fb wprost na profil Lucka.Niech coś,odpowie na ten temat,wyjaśni,niech się kuzwa okresli.Wiem,że jeśli tego meczu nie będzie w Stalowej ,to wszyscy na tym wiele stracą.Najbardziej My kibice,ale też miasto i klub.A najbardziej straci Lucek i to w naszych oczach.Myślę,że jego honor w tym przypadku powienien być ważniejszy od pieniedzy.Jest miesiąc czasu do tego meczu,to nie jest mało.Skoro jest taki Wszechmogący,to niech poruszy niebo i ziemię,a nawet jego Boga Jarka i całą Warszawkę i zrobi wszystko,żeby ten mecz był meczem otwarcia stadionu.To dla niego sprawa honorowa,niech pokażę,zę ma jaja

Młodynie | 2019-11-5 18:43

Równie dobrze to i kibice dali by radę z poprawkami Resovia potrafiła się zmobilizować i by też mocny głos w Polskę poszedł oficjalne jest już wystosowany apel środowiska kibiców do prezydenta odnosnie Webera to zauważyłem że szybciej odpisuje ale do obu panów można napisać zbierzmy się wszyscy i pokażmy że niemożliwe staje się możliwe

Stary stalowiak | 2019-11-5 18:56

Tak,trzeba pisać i ciągle im o tym mówić,az będą mieć wiele do przemyślenia.Niech im te mysli po nocach spać nie dadzą,aż postawią wszystko na jedną kartę i zadecydują po męsku.Zrobimy wszystko ,co tylko możliwe,zeby z Lechem zagrać na naszym stadionie!

Młodynie | 2019-11-5 20:41

» http://stadiony.net/aktualnosci/2019..... artykuł o sytuacji szanse są duże

Młodynie | 2019-11-5 20:42

Czy więc uda się otworzyć stadion w tym roku? Miasto właśnie dostało niemal wymarzoną okazję na mecz inauguracyjny: dziś w siedzibie PZPN rozlosowano pary 1/8 finału Pucharu Polski i między 3 a 5 grudnia do Stalowej Woli ma przyjechać Lech Poznań. Jeszcze przed losowaniem Monika Trela odpowiedziała następująco:

? Ze względu na kończącą się rundę jesienną, uruchomienie obiektu w porze zimowej nie wydaje się uzasadnione, dlatego planujemy sportowe otwarcie podczas pierwszego meczu rundy wiosennej lub, zależnie od wyników w Pucharze Polski, zgodnie z terminarzem tych rozgrywek ? napisała naczelnik w poniedziałek. czyli prawdopodobnie to otworzą i nic nie szkodzi na przeszkodzie

1938fc | 2019-11-5 21:55

Widze ze niezle sie dzieje na fb jedziemy dalej , jak sie nie da normalnie to trzeba gości pobudzic jazda

Młodynie | 2019-11-5 21:58

Już jest raczej załatwione prezydent powiedział że przyspieszone będą odbiory i zrobi wszystko aby ten mecz z Lechem się odbył także wygraliśmy wszyscy i prezydent i kibice jak się chce to wspólnymi siłami można wszystko zrobić a teraz się szykuje szlagier i wielkie święto

1938fc | 2019-11-5 22:16

skąd takie informacje?

Młodynie | 2019-11-5 22:21

Wyczytałem na 90minut ale w poniedziałek naczelnik Monika Trela powiedziała że otwarcie jest zależne od wyniku w PP było to przed losowaniem a i akcja Stowarzyszenia Kibiców ponoć swoje zrobiła i rozmawiali z prezydentem są duże szanse że ten mecz będzie w STW.

Stan.aka | 2019-11-6 08:42

Dopóki nie ma nic potwierdzonego oficjalnie to nie ma co się spuszczać. Bujaliśmy się wiele na datach, które były podawane przy otwarciu stadionu i była nie wyróba.
Poczekajmy na coś oficjalnego ze strony Prezydenta lub zarządu klubu.

Młodynie | 2019-11-6 08:56

» http://www.sport.pl/pilka/7,65045,25..... Bedzie przełożony na luty wiecej niż pewne

1938fc | 2019-11-6 09:14

Lucek będziesz wyśmiany chłopie coś ty teraz zrobił ....

Młodynie | 2019-11-6 09:15

to Lech ponoć nie chce grać ze wzgledu na murawę ale przynajmniej mecz bedzie w Stalowej tylko w Lutym

1938fc | 2019-11-6 09:20

Co nas luty obchodzi kibice są oszukiwani juz od dawna ze stadionem i kazdy jest gotowy przyjsć w grudniu na hutniczą

1938fc | 2019-11-6 09:20

jeśli przyjelismy prezesa Pisu ti piłkarzy tez można

Młodynie | 2019-11-6 09:37

cyt z artykułu Mecz Lecha Poznań w Pucharze Polski może zostać przełożony! "Śmieszny obiekt. Pastwisko"

Cdncdn | 2019-11-6 10:04

Ze Stalowej Woli juz sie smieja w calej Polsce.Ten miesiac bedzie nieustanna zenada dla Stalowej Woli ,klubu,Nadbereznego i Webera.Wielka porazka jesli ten mecz nie odbedzie sie w terminie na stadionie w Stalowej Woli.A ponizej fragment artykulu na ten temat z prasy Poznanskiej .....
- Nieoficjalne wieści ze Stalowej Woli: Stal będzie walczyła o przełożenie meczu z Lechem na wiosnę. W Boguchwale jest fatalna murawa, w grudniu będzie gorsza, do tego obiekt śmieszny. W lutym mecz mógłby się odbyć w Stalowej Woli. W tym roku stadionu Stali nie zdążą przygotować - poinformował Grzegorz Hałasik, dziennikarz Polskiego Radia Poznań. - Potwierdzam wieść, jedyne słuszne rozwiązanie. Oby nikomu nie przyszło do głowy nakazać gry na pastwisku bez większej publiki - dodał Janex89, znany w środowisku piłkarskim ze sprawdzonych informacji transferowych.
-Drugoligowa Stal Stalowa Wola wszystkie domowe mecze sezonu 2019/2020 rozegrała na stadionie w Boguchwale. Wszystko przez remont stadionu w Stalowej Woli, który rozpoczął się w czerwcu 2011. Projekt zakładał, że stadion będzie miał ponad 10 tysięcy miejsc dla kibiców, jednak z powodu zbyt wysokich kosztów prace zostały wstrzymane w 2012 roku. Wznowiono je dopiero w roku 2016, gdy ruszyła rozbiórka trybuny zachodniej. W jej miejscu ma stanąć nowa konstrukcja dla dwóch tysięcy widzów. Pojemność całego obiektu ma wynieść 3,5 tysiąca.Wykonawca nieterminowym jest Budimex.To anty reklama tego przedsiębiorstwa
A w komentarzach....- jesli nie maja stradionu to niech sie wycofaja albo walkower.
= Jest tyle stadionow w okolicy slepniajacych wymogi ze nie koniecznie w Stalowej Woli ale na pewno nie w Boguchwale bo to rzeczywiscie pastwisko bez zaplecza.
=Jest Mielec,Ostrowiec,Tar nobrzeg czy nawet Sandomierz.Dziwne ze tam nie wynajeli do tej pory.
=Nadberezny powinien zapasc sie pod ziemie.Taki prezyden bez jaj.
=Budimex powinien za darmo oddac te budowe bo tyle kar ile powinien miec naliczone pokryja koszty budowy.Jak tak buduja wszedzie no to porazka.
-Jesli Stal spadnie do III ligi to ojcem tej porazki bedzie bezapalacyjnie Nadberezny,Weber i Budimex a na koncu dopiero trenerzy i pilkarze.

Młodynie | 2019-11-6 10:05

ciesz się przynajmniej że nie w Boguchwale tylko u nas pytanie tylko o termin

Stary stalowiak | 2019-11-6 10:07

Jest miesiac czasu,to kupa czasu,stadion jest przeciez gotowy,Lucek trzeba spiąć poślady i okazać choć trochę dobrej woli,zainteresowania tym wydarzeniem.Spróbow ać doprowadzić to wszstko,do takiego porządku,żeby ten mecz się odbył normalnie,A nie kufa cały czas tylko się zbłażniać,płaszc zyć przed innymi klubami,pzpnem i mecze przekładać.,Ileż tak można,robić takie dziadostwo,jak wam nie wstyd lucjuszu ze słupem nowakiem.Idziecie tylko na łatwiznę,bo tak najlepiej,a drużyna się w dół w 3 ligową otchłań.Teraz Lucek to tylko się chłopie ośmieszysz przed ludżmi jak tego meczu nie rozegramy za miesiac u siebie.Pokazujesz swoją nieporadność,otocz ony zewsząd nieporadnymi ludżmi

Młodynie | 2019-11-6 10:11

można powalczyć aby zagrać w grudniu mimo to przynajmniej przełożenie na luty ujdzie ale walczyć trzeba

Stary stalowiak | 2019-11-6 10:11

Młodynie czli kufa dawny Rafix,nie siej chópie zamętu i nie broń ciągle Lucka i tego Nowaka.Krytyka im się należy ,jak najbardziej jest słuszna.

Młodynie | 2019-11-6 10:17

nie bronię ich tylko mowię że gorzej by było gdyby ten mecz był w Boguchwale ale i tak nie jestem zadowolony bo uważam że mozna grać w grudniu

Stary stalowiak | 2019-11-6 10:18

CDNCDN ma całkowicie rację i w pełni go popieram,mślę podobnie.Przez tych ludzi robimy sobie tylko ciągle przypał na całą Polskę i wszyscy drą z Nas łacha.Co za wstyd.Lucek powinien się z tego wstydu pod ziemie zapaść ,że już nie powiem o Nowaku.Żadnych oficjalnych informacji,żadnych wyjaśnień,żądnyc h ruchów i starań.To jest prezes?Co to kufa ma być!Oni nie mają niestety o niczym pojecia,nawt jak sie, zachowac w takiej sytuacji.My dowiadujemy się wszystkiego z obcych mediów,prasy,od kibiców innych klubów,a te patafiany pochowały się jak szczury po kątach i ni hu.a ,ani słowa.Paranoja jakaś

Stary stalowiak | 2019-11-6 10:28

A jak by Lucek miał jaja i charyzmę i był stanowczy,to powinien dawno ukarać ten zasrany budmex karami umownymi i to w milionach za niedotrzymywanie terminów,a nie ciągle się godzi na podpisywani co nowych aneksów do umowy.Tak to będą jeszcze kilka lat tam siedziec na stadioniem,a M będziem sie włoczyc po wioskach,spadniemy z hukiem i znikniemy na zawsze z piłkarskiej mapy Polski.Po co Nam wtedy sie pytam ten stadion.Żeby grac na nim mecze z piastem tuczempy czy innymi wynalazkami przy garstce ludzi?

Stary stalowiak | 2019-11-6 10:33

Jakby budimex zabulił raz ,drugi,trzeci,to by sie nauczyli rozumu,a z tej kasy zwróciły by sie Nam koszty choćby w części tej trybuny.Ale Lucek jest miękkim chu... robiony i nie odważy si,e na taki decyzje.A ta banda oszołomów i oszustów z tego budimexu pewnie rżą z niego jak kobyła,bo mają sie dobrze,robota jest ,kasa sie zgadza,bo prezydent na wszystko przystaje.Robią go w wała totalnie!

Kategoriak | 2019-11-6 10:55

Tu nie ma co ogarniać tu trzeba dzwonić. Prezydent powinien uruchomić wszelkie kontakty by ten mecz odbył sie w Stalowej Woli. Nie widzę nawet możliwości ze ten mecz bedzie rozegrany w Boguchwale. To by był przegryw roku. Otwarcie stadionu o cos z jedna z najlepszych i największych klubów w Polsce. Komplet widzów bez mydła

Młodynie | 2019-11-6 10:59

mecz nie odbedzie się w Boguchwale bo Lech tego nie chce bo się im murawa nie podoba wiec sprzyjajacy zbieg okoliczności ale prawda powinien odpalić parę kontaktów i to załatwić

Stan.aka | 2019-11-6 11:16

Dziś zebranie Stowarzyszenia, prawdopodobnie z prezesem Nowakiem. Zapewne będzie omawiana sytuacja stadionu.

1938fc | 2019-11-6 11:18

A nie 13 listopada ?

Młodynie | 2019-11-6 11:22

ten mecz musi się odbyć w Stalowej Woli oby rezultat był owocny dla dobra piłki w mieście

Cdncdn | 2019-11-6 11:37

Podobno tematem ma sie zając TVN i Stella .Wiem ze zostali powiadomieni o calej sprawie i zainteresowalo ich to.

Młodynie | 2019-11-6 11:40

Ależ wymyślił TVN i po co lepiej Polsat lub TVP Stella ok ale z TVNem którego nikt nie lubi to przegięcie nie pamiętacie jak na Marszu Niepodległości nasi krzyczeli do kamery o TVNie

Cdncdn | 2019-11-6 11:47

Wiem tylko o TVN.Byc moze i Polsat ale tego nie wiem.Kto by to nie byl to warto zaangazowac media.Bo to skandal .

Raul | 2019-11-6 11:56

Pamietacie mecz w PP ze Slaskiem ?? Oczywiscie , wszyscy pamietaja , niesamowita atmosfera ,emocje ,doping , promocja miasta. A pamietacie przy tej okazji akcje promocyjna przyszlego Prezydenta Lucjusza i Webera . Jak sie lansowali wtedy , jak krytykowali Szreka . Ze nie potrafi stadionu zbudowac , tylko jedna trybune , ze miasto i kibice zasluguja na nowy , wspanialy obiekt.

Młodynie | 2019-11-6 12:04

Nie należy porównywać LN do Szreka bo to jest różnica nieba a ziemi ale lekkie wywarcie otwarcia jest wskazane Szrek nie chciał budowy LN chciał i walczył o to jedyna rysa jest przedłużającą się budowa Każdy mówił po co stadion dla tzw hołoty cytuje rozmowe dwóch osób w sklepie cena też jak na nasze miasto spora 60 mln a on mimo to mówił że Stalowa Wola zasługuje na ogólnopolskie standardy .Mimo to mogą podpytać prezydenta o otwarcie i jest to wskazane ale ukazywanie jako złego prezydenta jest po prostu nie na miejscu podejście z szacunkiem się należy bo drugiego takiego prezydenta nie znajdziemy

Okulickiego | 2019-11-6 12:05

Czy któryś z tu komentujących ma odwagę podejść do prezydenta do prezesa czy gdziekolwiek tylko po to aby raz na zawsze załatwić temat stadionu...??? Czy dalej jedynie będzie wypisywał swoje żale wspominki pomysły i wskazówki tu w komentarzach...??? A rusz dupsko zmobilizujmy się tak jak to robimy na wyjazdy i przejdźmy się do tych ludzi., bo z tego pisania niczego nie będzie jedynie dajecie pożywke krytykantom i debilom wszelkim którym na Stalówce nie zależy...

Daro | 2019-11-6 12:05

Mnie dziwi to, że właścicielem klubu jest miasto i tak łatwo im przychodzi mówienie, że na zimę się nie opłaca otwierać stadionu. Przecież każdy mecz, nawet jeden to nie tylko kwestia sportowa tylko finansowa. Taki jeden mecz w Boguchwale to tysiące złotych strat i nawet dla jednego meczu ze Zniczem już się opłaca otwierać, a co dopiero mecz z Lechem.

Raul | 2019-11-6 12:24

Od 2016 budujemy 1 trybune z zapleczem . Caly stadion pojemnosc ponizej 4 tysiecy. GKS TYCHY juz dawno cieszy sie ze wspanialego obiektu , a zaczynali budowe razem z Nami. Czekamy dlugo i cierpliwie, ale to sa JAJA . LUCEK POKAZ , ZE JE MASZ . I oworz w koncu stadion DLA KIBICOW , A NIE POLITYKOW.

Młodynie | 2019-11-6 12:28

Zapewne w środę będzie wiadomo chyba że ktoś wcześniej podpyta prezydenta napisze do niego lub spotka na mieście

Raul | 2019-11-6 12:29

Gdybysmy trafili Legie 2 , lub inny mniej medialny kliub to calego problemu , by nie bylo . A tu taki klops LECH POZNAN . W takim zolwim tempie to otwarcie w lutym stoi pod znakiem zapytania . Moze lepiej z pompa otworzyc w wakacje , na nowy sezon , oby nie w ...... 3 lidze.

Młodynie | 2019-11-6 12:47

Warto zaangażować również Stalowe Miasto i Stalówka .net niech popytaja jak się sprawy mają

Sciemaa | 2019-11-6 13:27

W tym miescie juz zaden portal nie wspolpracuje z kibicami i klubem... kto zawinil portale czy klub? Dziwne by bylo jak by to wszystkie portale olaly temat od tak. Z gazet? zostala tylko zdaje sie sztafeta bo ma dziennikarza ktory ogarnia sport i ktora(gazete) dziadki jeszcze kupuja... Kiedys byly live z meczy zdjecia, wywiady a teraz? Ps. przypomina sobie ktos jakas konferencje prezesa???? bo ja ta z przedstawieniem wladz klubu a pozniej to chyba juz nic nie bylo tylko ladne grafiki na fb.

Sciemaa | 2019-11-6 13:31

CDNCDN - powiadomic to mozna policje prokurature sad sad najwyzszy tvn tvp polsat itd. Ale co oni maja do tego? ile oni dziennie dostaja takich rodzynkow? wola chwytnieijsze tematy np goscia wywalonego z wlasnego mieszkania bo samowolnie eksmitowal nielegalnie zajmujacych tam lokatorow.

Stallzks | 2019-11-6 13:34

Powtórze się jeszcze raz, PRACA POD PRESJĄ to nie dla Nowka i L.N. oni mieli wszystko podane pod nosem. A tu trzeba pytać dzwonić 8h mieć intensywne, a nie kawka i kilka godzin i zu house.
Jak dla mnie mamy nie kompetentny zarząd w klubie.
Lecimy z hukiem z ligi, gramy w lutym na hutniczej, zbieramy baty w tym meczu.
A przez ten caly czas NASZYM WŁODARZOM KLUBU kaska na koncie sie zgadza, tylko powoli już wiedzą że plan 5letni szlag ....
NIESTETY[*]

Sciemaa | 2019-11-6 13:39

W portfelach sie moze i bedzie zgadzac ale w klubie zapewne beda spore braki:)

1938fc | 2019-11-6 14:20

Braki pod jakim względem ?

Tymon | 2019-11-6 19:45

Śmiech na sali co wyprawiaja Kudłaty z Nowakiem, teraz się obudza że trzeba zacząć działać to co nikt pewnie nie obstawiał że przejdziemy GKS tylko odpadniemy z PP.. Zresztą co ma boczne boisko do reszty chyba ludzie oglądaja mecz na trybunie a nie na boisku bocznym. Z 2 strony wkurza to że wielki Lech wysmiewa stadion w Boguchwale. Zapomniał wół skąd pochodzi? Jeszcze nie tak dawno to była Amica Wronki hehe a teraz się paniska znalazły. A to że umowa z budimxwm została źle sporządzona to powinien się tym ktoś zająć ale no fakt dla lucka lans najważniejszy, spęd na koniec kampanii można zorganizować ale już meczu nie, patologia

1938fc | 2019-11-6 21:33

Ale wiecie ze przełozenie meczu nie ma szans, na początku marca jest chyba ćwierćfinał losowanie pewnie w lutym na początku wiec Stalowa albo kabaret i wyśmianie na cała polske ( Boguchwała)

Młodynie | 2019-11-6 21:37

Są szanse Lech nie chce grać w Boguchwale bo im murawa nie odpowiada .Jeśli by doszlo do przełożenia na luty to problem ma Lech bo ma 5 męczy co 3 dni nie my .Obstawiam że będzie przełożony ale zobaczymy

Młodynie | 2019-11-6 21:39

cytat jak nazwali Izo Arenę nie będziemy grać na pastwisku śmieszny obiekt

Cdncdn | 2019-11-6 23:22

Co wy z tym przekladaniem meczu?Przeciez w lutym jest wieksza zima niz teraz na poczatku grudnia.Co za brednie .Nie bedzie zadnego przekladania.Albo zagraja u siebie albo w Boguchwale i tyle.A Nadberezny straci wiecej niz sadzi.

Vielitz44 | 2019-11-7 08:53

Murawa pewnie i tak będzie do wymiany, bo na szybko po nocach kładli by dla Jarka tło ładne zrobić. Ten mecz to jest idealna sytuacja na otwarcie stadionu - za darmo taki przeciwnik - lepszego na otwarcie by nie załatwili - dodatkowo spora stawka więc i ludzi będzie i atmosfera będzie i kibice gości pewnie też. Taka prawda - bez względu na koszt (wymiana murawy) "opłaca" się ten mecz organizować na H15, po prostu ZA DUŻO wizerunkowo możemy tu stracić, oraz stracimy szansę na darmową reklamę (jakby to jeszcze Polsat w tv pokazał to już szkoda gadać). Także brak meczu z Widzewem to była porażka miasta i Stali, ale brak meczu z Lechem na H15 to będzie już dramat i pokaz bezsilności i beznadziei tych u władzy.

Cdncdn | 2019-11-7 09:34

Rozmawiałem z pracownikami firmy Trawnik o trawie rozkładanej na stadionie w Stalowej Woli.Na boiskach treningowych rozłożona jest zwykła trawa w rolkach która potrzebuje co najmniej dwóch tygodni aby na niej grac.Natomiast na głównej płycie położona jest trawa hybrydowa.
A tu fragment wyjaśnienie na stronie Trawnika o trawie hybrydowej.Czym sie wyróżnia i jak produkuje.
cyt.Murawa hybrydowa ? choć droższa na starcie od zwykłej trawy - wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Czym jest owa hybryda? W wielkim skrócie można powiedzieć, że tradycyjną trawę z rolki wysiewa się na polu, po czym zbiera specjalnymi maszynami wraz z darnią i układa na boisku. Natomiast trawę hybrydową uprawia się podobnie, z tym, że na polu układa się maty z tworzywa sztucznego, podobne do zwykłej trawy syntetycznej, ale o znacznie rzadszych źdźbłach. Na to wysiewa się trawę sportową i uprawia, jak zwykłą murawę: nawozi, kosi, podlewa. Gotową hybrydę zbiera się niczym dywan i rozkłada na stadionie, grać można praktycznie od razu. ..koniec cytatu.
Wiec nie siejcie propagandy ze trawa po jednym meczu będzie do wymiany.Przeżyje nie jednego z was.Nie rozumie jak w czasach internetu można sobie dawać wciskać takie tłumaczenia i takie głupoty.

Cisse | 2019-11-7 09:54

» https://www.przegladsportowy.pl/pilk.....
Wszystkie media sportowe grzeją ten temat wymiejając p. Nadbereżnego. Może się pojawić spora rysa na starannie budowanym wizerunku pana prezydenta... Szkoda by było. Presja jest duża.

Młodynie | 2019-11-7 10:22

mecz odbedzie się w grudniu Boniek osobiście zdementował możliwość przełożenia na Twitterze

Cdncdn | 2019-11-7 10:26

No no coraz szersze kregi zatacza afera nieoddania stadionu w terminie i meczu z Lechem Poznan w PP. Oto artykuł w Przeglądzie Sportowym z wczoraj..
cyt.Podczas wtorkowego losowania Pucharu Polski los skojarzył ze sobą drużyny Lecha Poznań i drugoligowej Stali Stalowa Wola. Gospodarzem tego pojedynku będzie ekipa z Podkarpacia. Problemem może okazać się jednak obiekt, na którym miałby zostać rozegrany mecz.

Stal od dłuższego czasu rozgrywa swoje mecze domowe w oddalonej o kilkadziesiąt kilometrów Boguchwale, gdzie normalnie gra miejscowy zespół Izolator. Wszystko dlatego, że w Stalowej Woli trwa remont obiektu.

Klub wraz z miastem i PZPN-em finansują tam budowę Podkarpackiego Centrum Piłki Nożnej. Dotychczasowy stadion zmienił się nie do poznania - pojawiła się podgrzewana murawa, oświetlenie, nowe trybuny i kilka bocznych boisk z naturalną i sztuczną nawierzchnią.

Obiekt nie został jednak jeszcze oddany do użytku, bowiem wykonawca dokonuje tam koniecznych poprawek. Lucjusz Nadbereżny, prezydent Stalowej Woli, mówił kilka tygodni temu że jeszcze nie jest wiadome, kiedy stadion zostanie oficjalnie otwarty. Dodał także, że powstaje pytanie, czy racjonalne będzie otwarcie obiektu tuż przed zimą..Koniec cytatu
Nadberezny moze stracic więcej niz sadzi ne otwierając stadionu teraz.A tak na marginesie kazdy wie ze o wiele wieksza zima jest w lutym czy nawet w marcu niz na początku grudnia .Grudzień to wciąż jesien.Glupie tłumaczenie Nadbereznego.Tak jak i to ze balon nie jest gotowy.A co ma balon do meczu?A inwestycje mozna podzielic na odbiory w etapach i w ostatnim etapie nawet za rok moze sobie odbierac balon .

Młodynie | 2019-11-7 10:30

bedzie chyba musiał bo Zibi zepsuł plan z przełozeniem zostają tylko dwie opcje gramy u nas albo Boguchwała

Stary stalowiak | 2019-11-7 10:34

I bardzo dobrze,ze Boniek sie nie zgodził na żadne kolejne przekładanki.Co to ma kufa być!Kudłaty i prezesina chcą iść na skróty,na łatwiznę i myślą,ze ciagle każdy bedzie im szedł na rękę.A tu zonk!I bardzo dobrze,teraz nie ma innego wyjscia jak wziąść sie w garść,wszystko ogarnąć i przygotować stadion na 5 grudnia.W Boguchwale na pewno nie zagramy,odpada,wiec Kudłaty stoi pod murem,ale nie ma innego wyjscia.Gramy w Stalowej i koniec

Stallzks | 2019-11-7 11:04

Reakcja włodarzy... Ale jak to my tego nie potrafimy ogarnąć, zorganizować, może ktoś by za nas to zrobił... Ale zaraz my pensje grube bierzemy więc to jest na naszej głowie. Praca pod presją czasu jest taka trudna, może lepiej niech grają w tej Boguchwale nas i tak zapowiada się że taczkami wywiozą z klubu.

Stallzks | 2019-11-7 11:09

Pani Monika Trela dała informację z UM pytanie czy jest ona świadoma co powiedziała. Z niżej wypowiedzi wynika jasno, jak będzie mecz u siebie w PP to gramy na Hutniczej. Mam nadzieję że jest ona kompetentna w swoich wypowiedziach.
Ze względu na kończącą się rundę jesienną, uruchomienie obiektu w porze zimowej nie wydaje się uzasadnione, dlatego planujemy sportowe otwarcie podczas pierwszego meczu rundy wiosennej lub, zależnie od wyników w Pucharze Polski, zgodnie z terminarzem tych rozgrywek ? napisała naczelnik w poniedziałek.

Młodynie | 2019-11-7 11:12

tylko że w Boguchwale nie da rady grać o tej porze roku i tutaj jest haczyk . Na Podkarpaciu warunki do dogodnego rozgrywania spotkań w zimie ma nasz nowy stadion i Mielec

Młodynie | 2019-11-7 11:14

przeczuwam że nie bedą mieli wyjścia i bedą musieli otworzyć stadion bo aspekt z przełożeniem odpadł

Stary_kibic40 | 2019-11-7 11:25

Nowak, Fabianowski weźcie ludzie się w końcu ogarnijcie, zróbcie konferencję prasową i powiadomcie w końcu kibiców STW, co i jak z tym stadionem i meczem z Lechem. Czy to tak ciężko jest zrobić? Za co wy tam ,,słupy' bierzecie miesięczną (nie małą) kasę???

Młodynie | 2019-11-7 11:30

Być może prezes Nowak na spotkaniu 13 listopada powie kiedy będzie otwarcie w siedzibę Kibice Razem koło Ravioli

Cisse | 2019-11-7 12:21

Trener Lecha, Dariusz Żuraw również powiedział dzisiaj, że chcą grać w normalnym terminie.
Przełożenie definitywnie odpada.

Stary stalowiak | 2019-11-7 12:22

Pan prezes Nowak,kufa jak to w ogółe brzmi.Z niego taki prezes jak z koziej dupy trąba

Młodynie | 2019-11-7 12:24

Nie wazne jaki jest minimum szacunku się należy .Mają twardy orzech do zgryzienia żeby się tylko nie skończyło na tym że zagramy w Mielcu

Stary stalowiak | 2019-11-7 12:29

To samo się tyczy Fabianowskiego,wielk i się kufa menago znalazł.Szrotu Nam tu naściągał odpadów jak ze śmietnika za nie małe pieniadze i żadnej krytyki wobec siebie,poczucia winy,wyjaśnień,sko mentowania tego co się dzieje z tą druzyną.Gość kompletnie bez ambicji i żadnego honoru.Po takich transferach które zrobił,to powinien pierwszy podać się do dymisji i odejść z tego klubu i trzymać się od Hutniczej z daleka.Zresztą co od takiego tłuka można wymagać,jak on zdania poprawnie po polsku nie umie skleić.Menadzer kufa od siedmiu boleści

Stary stalowiak | 2019-11-7 12:33

Co Ty pieprz ysz kufa Rafixie za kocopoły!Jaki szacunek Jemu się należy.Pytam się za co!Podaj choć jeden przykład za co!Co takiego wielkiego zrobił dla tego klubu,dla tej drużyny,co takiego dokonał,żeby mieć u kibiców ten szacunek!Oszołom i tyle,pasozyt i darmozjad jeden,bierze grubą kasę za pierdzenie w stołek cały miesiac,a nie robi nic,kompletnie nic !

Stary stalowiak | 2019-11-7 12:38

Ciebie Rafix to chyba naprawde to ten Nowak wynajął i jesteś tam u niego na pól etatu,żebyś codziennie napieprzał w klawiaturę i go wychwalał w niebogłosy i tą całą jego świtę.Robisz u niego po to,żeby mu wśród kibiców reputację podciagnąć.Nie uda Ci sie,wszyscy kumaci i ogarnieci tutaj ludzie wiedzą jaki z niego niezły herbatnik

Młodynie | 2019-11-7 13:04

Zbigniew Boniek zdementował jednak te pogłoski na Twitterze. "Bzdury" - napisał prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Wiadomo też, że Lech Poznań nie zgodzi się na przełożenie meczu. - Chcemy grać w terminie, nie będziemy godzić się na przełożenia. Później są następne rundy. Czekamy na decyzje PZPN, kiedy ten mecz ma się odbyć. Chcemy grać w tym terminie - powiedział trener Lecha Poznań Dariusz Żuraw

- Stal jest zobligowana, by zrobić wszystko, by mecz został rozegrany między 3 a 5 grudnia. Nam zależy by mecz odbył się w tym terminie. Co zrobi Stal Stalowa Wola, zależy tylko od niej. Czy przygotują stadion w Stalowej Woli czy w Boguchwale, czy będzie jakieś inne rozwiązanie, to już nie nasza sprawa - dodał rzecznik Lecha Poznań Maciej Henszel. Czyli Lech stawia sprawę jasno

Młodynie | 2019-11-7 14:15

- Nie zgadzamy się na przełożenie tego spotkania, nasze stanowisko jest takie, że mecz powinien odbyć się w grudniu. Stal miała taki pomysł, bo ich obiekt nie został jeszcze otwarty, a w Boguchwale, gdzie grają w trakcie remontu, murawa jest w słabym stanie. Pragnęli więc zagrać z nami wiosną, zwłaszcza, że mogliby zrobić otwarcie z wielką pompą. Obiekt w Stalowej Woli jest gotowy, trwają odbiory techniczne, a Stal została zobligowana przez PZPN, by te odbiory przyspieszyć i zagrać w grudniu. A jeśli nie, to Stal ma wskazać inny obiekt. Gdyby nie chcieli grać w Boguchwale, to wówczas jest opcja przełożenia meczu gdzieś indziej, może nawet do Poznania na stadion przy Bułgarskiej. To jednak ostateczność, nie zakładamy jej i liczymy, że Stal poradzi sobie z formalnościami i zagra u siebie w Stalowej Woli na początku grudnia - mówi rzecznik prasowy Lecha Maciej Henszel.
nawet Lech każe się zmobilizować i doprowadzić do meczu w Stalowej Woli juz ich lubię

Młodynie | 2019-11-7 15:08

- Na ten moment mecz z Lechem Poznań gramy na Izo Arenie w Boguchwale, jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą. Wciąż liczymy na przełożenie meczu na wiosnę. W piątek lub wtorek będzie oficjalna decyzja obu klubów w tej sprawie. W tym roku na stadionie w Stalowej Woli na pewno nie zagramy - mówi nam Mateusz Nowak, prezes Stali Stalowa Wola poproszony o komentarz w tej sprawie czyli najprawdopodobniej Boguchwała

Cisse | 2019-11-7 15:13

Parodia.
To już lepiej oszczędzić wstydu i grać w Poznaniu.

Młodynie | 2019-11-7 15:17

czyli jedynym wyjsciem jest liczenie na burzę snieżną i odwołanie meczu smieszne to jest

1938fc | 2019-11-7 15:26

Nowak wyjazd z klubu pseudoprezesie Lucek ale cie wyśmieją ludzie frajerze

1938fc | 2019-11-7 15:27

Nowak Lucek szanuj kibica swego bo mozesz nie mieć zadnego

Stallzks | 2019-11-7 15:29

Monika Trela, naczelnik Wydział Promocji, Kultury i Sportu w stalowowolskim magistracie oznajmiła jasno i wyraźnie że tu cytat;"Ze względu na kończącą się rundę jesienną, uruchomienie obiektu w porze zimowej nie wydaje się uzasadnione, dlatego planujemy sportowe otwarcie podczas pierwszego meczu rundy wiosennej lub, zależnie od wyników w Pucharze Polski, zgodnie z terminarzem tych rozgrywek"
Jasno z niej wynika że gramy w Pucharze Polski przy Hutniczej. Czy Urząd Miasta włodarze klubu sobie robią polewkę z nas kibiców że każą jeździć do Boguchwały?

Stallzks | 2019-11-7 15:30

Jedna mówi co innego, prezesina klubu mówi co innego.
Galimatiasu ciąg dalszy.

Młodynie | 2019-11-7 15:31

ciekawe jak ten mecz przeprowadzą w śniegu i minusowych temperaturach przecież nikt mądry nie dopuści do takiego meczu

Młodynie | 2019-11-7 15:38

to juz lepiej zagrać w Poznaniu na Bulgarskiej fajna wyprawa i dla zawodników mega przeżycie

Wiru1 | 2019-11-7 15:38

Ludzie przemówcie tym cymbałom do głowy, że jak ma być Boguchwała to niech wynajmą Miejski w Rzeszowie. Zawsze to lepiej niż Izo Arena. Jak nie ma opcji grać na Hutniczej to tylko tam. Uważam, że to dobra opcja.

Młodynie | 2019-11-7 15:45

jedyne rozwiaznie to Rzeszów i miejski dobra komunikacja z STW pociagi może nawet pociąg specjalny jakiś a tak szczerze to miasto powinno się dołożyć lub załatwić pociąg bo jakby nie patrzeć to oni zawalili na sparing z AEK był autokar darmowy to teraz też by się przydało aby wszyscy ci którzy byliby na Hutniczej pojechali na Hetmańską to jet sprawa honoru i przyznania się do błedów

Młodynie | 2019-11-7 15:58

a teraz z kolei Podkarpacielive zmodyfikowało wyowiedz pana prezesa - Na ten moment mecz z Lechem Poznań gramy na Izo Arenie w Boguchwale, jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą. Wciąż liczymy na przełożenie meczu na wiosnę. W piątek lub wtorek będzie oficjalna decyzja obu klubów w tej sprawie - mówi nam Mateusz Nowak, prezes Stali Stalowa Wola poproszony o komentarz w tej sprawie. czyli wycięto fragment o tym ze mecz napewno się nie odbedzie w Stalowej Woli to w końcu gdzie zagramy to już jest arcykabaret

Stan.aka | 2019-11-7 16:45

Mnie tu nic nie dziwi w tym klubie. Dla mnie szczerze to już niech zagrają z Lechem w Boguchwale a na wiosnę z pompą otwarcie a nie jakieś teraz zastanawianie się czy będzie za miesiąc czy nie będzie.

Propaganda "czas wracać do domu" na wiosnę w postaci plakatów, zapowiedzi i czego tam jeszcze wymyślimy nawet na mecz Bytovię Bytów.

Młodynie | 2019-11-7 16:48

może zdarzy się cud a pozatym Lech zachował się słabo powinni ustępować mniejszych klubom wielkie paniska z Bułgarskiej

1938fc | 2019-11-7 18:33

Jakie panienki z Bułgarskiej chłopie oni nas kłamią z tym stadionem od dawna , nikt sie nie śpieszy z otwarciem ale teraz trzeba bo kibice wkońcu zaczeli protestować i bardzo dobrze

1938fc | 2019-11-7 18:35

Są na takim poziomie i chwała im za to , dobrze ze sie nie zgodzili moze nas zarządzik sie ogarnie zeby nie było za pozno i Młodynie nie broń Nowaka prosze cię

Młodynie | 2019-11-7 18:49

nie bronię panów bo uważam że zawalili sprawę tutaj wypowiedż rzecznika Lecha z której wynik że sam PZPN chce aby mecz odbył się u nas » https://sport.interia.pl/klub-lech-p.....

Sciemaa | 2019-11-7 18:59

Dla kaczynskiego stadion idealnie sie nadawal...moze po to tylko zostal wybudowany? zeby miec gdzie pokazowki wyborcze robic

1938fc | 2019-11-7 21:11

Oj lucek chłopie wiesz dobrze co musisz zrobic zeby cie to uratowało , widzimy sie na H15 w grudniu

Arek | 2019-11-8 09:22

PANOWIE NIE MACIE POJĘCIA O CO CHODZI , JEŚLI ROZEGRAMY MECZ W TYM ROKU MIASTO STRACI KILKASET TYSIĘCY ZŁ (KUMACI WIEDZĄ O CO CHODZI) PSIOCZYCIE NA LUCKA JAK DZIECI ON WYBUDOWAŁ NAM STADION DAJE KASĘ .A WY JEDNYM MECZEM CHCECIE ROZWALIĆ KLUB.JEŚLI ROZEGRAMY TEN MECZ U SIEBIE NA PEWNO DOSTANIEMY MNIEJSZĄ KASĘ NA NSP. SEZON .
A JEŚLI CHODZI O MECZ TO LECH BĘDZIE ROBIŁ WSZYSTKO ŻEBY TYLKO NIE ROZEGRAĆ TEGO MECZU W BOGUCHWALE. BO TO JEST NASZ DUŻY PRIORYTET.NAWET JAK MURAWA BĘDZIE DOBRA ONI BĘDĄ DĄŻYĆ O ZAMIANĘ STADIONU.
PRAWDZIWI KIBICE POJADĄ DO BOGUCHWAŁY I DLA NICH NIE BĘDZIE PROBLEMU .
I ZAPAMIĘTAJCIE SOBIE RAZ NA ZAWSZE JAK NIKT NIE WIE O CO CHODZI TO ZAWSZE CHODZI O PIENIĄDZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Sztomek1 | 2019-11-8 09:29

Arek wszyscy wiedzą, że chodzi o pieniądze.
Wszyscy, a przynajmniej większość ma też dość robienia z Nas idiotów. Po co były obiecanki o otwarciu stadionu w sierpniu potem wrześniu , październiku itd.
Jak miał przyjechać Jarek to trawę malowali nocą żeby tylko zdążyć się polansować.
Prawda jest taka że budowa stadionu przerosła Lucka.
Dlaczego od kilu miesięcy wszyscy chowają głowę w piasek.
Alu Lucek pewnie podstawi "darmowe" autobusy jak na festyn na błoniach - w tym jest dobry

Sztomek1 | 2019-11-8 09:37

I jeszcze jedno.
Piszesz, że się nie opłaca grać u siebie bo stracimy w ciul kasy.
A ile stracimy wizerunkowo , jeśli ten mecz będzie w Boguchwale czy gdzieś indziej? Policzyłeś to?
A ile możemy zyskać
Jeśli na Lech przyjdzie komplet i ludziom się spodoba to przyjdą także na wiosne.
Myśli że na takie firmy jak Skra , Legionowia , Bytowia , Garbarnia przyciągną wkórwionych ludzi na trybuny?
Dzisiejszy sport to marketing a ten u nas leży i kwiczy.

Stan.aka | 2019-11-8 09:44

Lech meczu nie chce grać u siebie bo koszty przeliczą zysk ze spotkania z Nami. Przyjdzie mało ludzi a koszty zorganizowania meczu będą o wiele większe.

Arek | 2019-11-8 10:05

LUCEK ZROBIŁ TYLE INWESTYCJI W MIEŚCIE ZA JEDNEJ KADENCJI CO SZREK ZA 15 LAT.
. SZTOMEK MÓWISZ ŻE ROBI Z NAS WAŁA ,GDYBYŚ BYŁ NA JEGO MIEJSCU POSTĄPIŁ BYŚ TAK JAK ON BEZ WZGLĘDU NA KRYTYKĘ( GDYBYŚ WIEDZIAŁ O CO CHODZI ) MÓWISZ O WIZERUNKU MYŚLISZ ŻE KOMUŚ W POLSCE ZALEŻY OPRÓCZ LECHA I PZPN I PANU SĘDZIEMU KTÓRY PRZYJEDZIE SĘDZIOWAĆ TEN MECZ ABY ROZEGRAĆ GO W STALOWEJ. WRĘCZ PRZECIWNIE MOŻEMY WIZERUNKOWO ZYSKAĆ O WIELE WIĘCEJ GDYBYŚMY WYELIMINOWALI LECHA.

Cisse | 2019-11-8 10:08

Przychód z dnia meczowego: 100 000 zł
Oglądalność w Polsat Sport: 100 000 widzów
Zaszczepienie Stalówką kolejnego pokolenia: BEZCENNE

Sztomek1 | 2019-11-8 10:15

Arek kompletnie nie zrozumiałeś.
Mi nie chodzi nawet o wizerunek Stali w Polsce. Mam gdzieś co myślą o nas w Poznaniu. Chodzi o to co się mówi u nas na mieście - a ostatnio mówi się niezbyt dobrze.
Piszesz ,- "gdybyś wiedział o co chodzi" - i tu jest właśnie problem. Nie wiem o co chodzi, bo WSZYSCY olewają takich pikników jak ja.
Ale to "pikniki" robią frekwencję na meczach.
życzę powodzenia w przyciągnięciu ich na wiosnę. Bo tych wiernych też zostało niewielu.

Arek | 2019-11-8 10:35

TAK TRUDNO SIĘ DOMYŚLIĆ !!!!!!

Cisse | 2019-11-8 10:36


Ostatni raz na meczu ligowym, u siebie, za który trzeba było zapłacić, przynajmniej 2000 osób było w 2012 roku z Wisłą Płock. (Wyjątki to Błękitni i Puchar Polski)
Otwarcie nowej trybuny w 2013 roku, podczas meczu z Concordią Elbląg zaszczyciło swoją obecnością niespełna 600 osób.

Tak, że nie spodziewajmy się cudów, że bez jakiegoś implusu sportowego czy dobrego marketingu będziemy zapełniać ten stadion chociaż w połowie.

Sztomek1 | 2019-11-8 11:21

To niech ktoś wymyśli lepszy impuls sportowy niż mecz z Lechem na Hutniczej.
Czekam na propozycje.
Arek - domyślam się że chodzi o pieniądze. A le jak Lucek lekką rekom szastał kasą organizując imprezy na błoniach to takie są dziś efekty.

Młodynie | 2019-11-8 11:33

Uwierzcie raczej nie ma w mieście takiej osoby która nie chciałby tego meczu rozegrać za wszelką cenę u siebie .Kwestia zapewne dotyczy czy wyrobią się z odbiorami .Co do przełożenia meczu to Lech jak na złość się nie chce zgodzić na przełożenie meczu .Znając życie mecz pewnie odbędzie się w Boguchwale .I w dniu meczu delegat PZPN stwierdzi że nie da rady rozegrać spotkania i wtedy będą zmuszeni do przełożenia meczu .Piłkarze Lecha jak zobaczą murawę powiedza że nie chcą grać

Młodynie | 2019-11-8 11:36

bo boją się kontuzji są bardziej wyczuleni na to bo są to reprezentanci swoich krajów chciałaby Jóźwiak .ale jest to ogromne ryzyko .Nie wiem czym i jak ich przekonają do przełożenia meczu .

Młodynie | 2019-11-8 11:37

Sytuacja jest śmieszna bo każdy mówi co innego ale do wtorku trzeba poczekać

Kategoriak | 2019-11-8 12:58

Grając mecze u siebie jestem przekonany ze trybuny sie zapełnia, moze nie 3500 tys ale myśle ze chociaż polowe zapelnimy. Nie porównujmy otwarcia trybuny która zrobił szrek do naszego nowego domu bo to sie mija z celem. Mecz o 19 przy swiatlach na którym można obejrzeć mecz z synem czy znajomymi i wypić piwko a mecz o 14 gdzie razi slonce plus toi toi za trybuna

Kategoriak | 2019-11-8 12:58

Grając mecze u siebie jestem przekonany ze trybuny sie zapełnia, moze nie 3500 tys ale myśle ze chociaż polowe zapelnimy. Nie porównujmy otwarcia trybuny która zrobił szrek do naszego nowego domu bo to sie mija z celem. Mecz o 19 przy swiatlach na którym można obejrzeć mecz z synem czy znajomymi i wypić piwko a mecz o 14 gdzie razi slonce plus toi toi za trybuna

Kategoriak | 2019-11-8 12:59

To dwie różne kwestie

Stallzks | 2019-11-8 13:09

Monika Trela z UM Stalowa Wola powiedziała że otworzą stadion na PP, Luckowi to się nie kalkuluje więc po co oni puszczają w media dwie sprzeczne informacje. Czy oni są poważni czy nas mają w głębokim poważaniu....

1938fc | 2019-11-8 13:57

Arek kto ci teraz płaci za gadanie,chłopie jak zagramy u siebie to telewizja zysk spory,potem masz bilety przelicz sobie np 10 zł za bilet i na meczy przychodzi 3864 ( taka jest chyba pojemnosć stadionu) to masz prawie 40 tyś za mecz , kolejne pokazanie miasta i stadionu jeśli zagramy na Boguchwale moze będzie z 300 osób a połowa to beda dzieci z rzeszowa i okolicznych wiosk gdzie szkoły zorganizują wyjady na mecz , wiec powiedz mi którą opcje wybierasz

1938fc | 2019-11-8 14:00

Chwała mu za to ze zrobił stadion tylko zaczynają wychodzic jaja z tym , niedociagniecia itp juz wielu kibiców ma złe zdanie o nim przez to,wiec jeśli chce mieć komplet na meczu to tylko teraz bo nie zapełnimy stadionu z Bytovią i Skrą i Legionoivia i tak dalej .... wieć Prezydencie jesli pan to czyta innego wyjścia nie ma nie wiem jak pan to zrobi ale Lech w Stalowej

Wiru1 | 2019-11-8 14:27

Po co wogole drążyć temat Boguchwały? Lech tam nie chce nam też to nie jest na rękę więc jak we Wtorek nie będzie decyzji o otwarciu PCS to tylko Miejski w Rzeszowie. Nic innego. Zawsze Stal Rz będzie mogła podbić frekwencje i ludzie z Rzeszowa.

Arek | 2019-11-9 11:29

NIE WIEM ILE MASZ LAT ALE NIE MASZ POJĘCIA O DOCHODACH KLUBU I WYDATKACH .WYLICZYŁEŚ 40 000 KLUB ZAROBI PRZY 3800
3800- OSÓB
3000 ZAPŁACI ZA BILETY + 30 000
800- GOŚCIE I NA WKRĘTKĘ.DZIENNIKAR ZE
OCHRONA DLA 3800 -15000
KASJERKI OBSŁUGA -2000
PRĄD JUPITERY - 1000
STRAŻ -1000
POGOTOWIE -1000
TRANSMISJA 0000000000000000000
I JESZCZE WIELE INNYCH WYDATKÓW O KTÓRYCH NIE MASZ POJĘCIA

Cisse | 2019-11-9 11:39

Nie wiem ile ty masz lat, ale ewidentnie nie odróżniasz przychodu od dochodu, a ja pisałem tylko o tym pierwszym.
Druga sprawa, że bilet nie kosztowałby na pewno 10 zł, tylko 20 na starą, a nawet 30 na nową trybunę ;) Już 10 lat temu na Lecha najtańszy kosztował 15.
Trzecia sprawa to catering i pamiątki. Niech każdy zostawi chociaż 5 zł na napój ;)
No, ale tego się juz raczej nie dowiemy.
Pozdro

Sztomek1 | 2019-11-9 11:47

Arek idąc twoim tokiem rozumowania , to po jakiego uja było w ogóle budować stadion skoro nie zarobimy na Lechu.
To niby na kim mamy zarobić ?

1938fc | 2019-11-9 14:48

To może lepiej nie otwierać stadionu niech stoi pusty , podałeś mi liczby i co zysk będzie z tego meczu tak i tak myślisz kolego że cały stadion przyjdzie na Bytowie, zagramy teraz z Boguchwale i wyjdziemy na minusie wolisz +czy - , wolisz żeby klub zarobił czy stracił idealnie byś się nadawał to zarządu ( sadzac po twoich komentarzach) nie spieszymy się z otwarciem zostawmy Boguchwale gdzie na mecz przychodzi 40 osób... Pozdrawiam

Johnny | 2019-11-9 16:40

W grudniu może być tona śniegu w Boguchwale, działacze też jacyś nie kumaci nic a nic o stadionie, skoro można było dla kurdupla organizować fiestę na stadionie to czemu nie można w końcu skorzystać z niego i zagrać z Lechem? Fabianowski rusz d.. miękka ruro i coś zadziałaj. Szkoda że to jest dzialacz Stali, a nie np Ożóg czy nawet Kasiak, w odróżnieniu od wiecznego popychadła Fabiana, twardzi Stalowcy z krwi i kości i może już by było dawno po sprawie. Kto wybrał Fabianowskiego do dizałania w tym wszystkim to nie wiem, jeszcze niech Telkę tam wsadzą.. będą się bać razem własnego cienia dokładnie tak samo jak robili to na boisku.

Johnny | 2019-11-9 16:42

5 portali w Stalowej, i i żadna też nie nagłaśnia sprawy. Panie Kudłaty Stalowa nie stawia na sport, w tym mieście sportu się nie lubi. Tak po prostu.

Młodynie | 2019-11-9 16:44

Prowadzimy 1 do 0 brawo Dadok wygrac 3 spotkania z Pogonią Zniczem i Wejcherowem i zapomnieć o tej rundzie

Młodynie | 2019-11-9 16:46

Myślisz że takie proste jest naprawienie tego co zniszczyli inni kosz piłka kiedyś były inne czasy teraz bez kasy nic nie zdziałasz

Fanatyk38 | 2019-11-9 17:01

O czym ta dyskusja? Jak pogoda pozwoli zagramy w Boguchwale. Jak nie to ...pewnie luty w St W.
Trwają odbiory. Wszędzie są usterki( cieknie dach , itd).
Nikt nie podpisze papierów bo później poprawki będą robić sami albo przepychać się w sądach kilka lat jak w Mielcu.
Domu z bublami też byś pewnie jeden z drugim nie odebrał gdyby coś nie grało a miał byś w nim całe życie mieszkać.
Nikogo nie bronię ale co ma prezes czy Fabian do budowy. Inwestorem jest miasto nie Klub. W mieście są inspektorzy itp więc niech oni działają.

170 komentarzy bo ma być stadion i ch...j. miał ktoś z was kiedyś do czynienia z budową? Odbiorami? Nie robieniem zaprawy...

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:04

W relacji na lalfach jest 1-0 dla Nas,na polskie ligi,net i innych ciagle 0-0.To ile kufa w końcu jest?Nie uznali tej bramki Dadoka czy co

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:06

Dobra ok,teraz dopiero po 17 minutach dodali,ze padł gol,mają refleks

Młodynie | 2019-11-9 17:07

Ktoś mówił o 2 letnich kontraktach akurat chwalą za to że Dadok taki dostał i na nim chcą budować drużynę

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:10

Świetnie,ze Dadok ma smykałkę i stzrela teraz praktycznie tylko sam dla Nas te bramki,ale jak tak bedzie ładował co mecz,to niedługo już w Stalówce pogra.Ciekawe na ile ma podpisany kontrakt,mam nadzieję,ze nie do końca sezonu

Młodynie | 2019-11-9 17:12

Latem podpisał nowy bodajże na 2 lata choć mógł już latem iść w swoje rodzinne strony do GKS Katowice

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:12

Myśle,ze ma na te 2 lata,bo rozwija Na się swietny grajek,szkoda by było go oddać za czapkę gruszek jak innych

Młodynie | 2019-11-9 17:13

Do 30 czerwca 2021 sprawdziłem na transfermakcie

Młodynie | 2019-11-9 17:14

Bardziej martwił bym się o Kalinowskiego bo w zimie mu się kończy podobno

Młodynie | 2019-11-9 17:16

do końca roku ma wątpię że uda się go zatrzymać

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:18

Dzięki,to całe szczęscie,za wszelka cenę nie mogą pozwolić mu odejsć,tak jak to zrobili w przerwie letniej,ze pozbyli się filarów druzyny,bo nigdy nie zbudujemy i nie zgramy drużyny.Przetrenowa ć solidnie zimę,pozbyć się z 5,którzy najbardzie zawodzą,w ich miejsce prawdziwe wzmocnienia i wiosna na H15 będzie Nasza

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:22

Na lajfach nie ma relacji,jest tylko,że padła bramka Dadoka w 10 minucie i tyle,ale amatorka.Gdzie jeszcze można prześledzić ten mecz

1938fc | 2019-11-9 17:27

Sobotka Dadok Spiewak Mroziński Waszkiewicz i każdy z nowych zawodników oprócz Zjawińskiego i Ciepieli mają 2 letni kontrakt Jarosz i Pietras mają do końca tego sezonu

1938fc | 2019-11-9 17:28

Kiercz też do końca tego sezonu

Młodynie | 2019-11-9 17:32

Z nowymi w zimie też zapewne na rok podpiszą jak ktoś się sprawdzi to go podkupia po sezonie .Z Kierczem muszą przedłużyć bo to solidny doświadczony gracz były kapitan Stali Mielec co pokazuje że wzmocnienia z 1 ligi są wartościowe a 2 ligowcy Fidziu Płonka Witasik już nie koniecznie to daje do myślenia szczerze myślę że pierwszym transferem będzie Buczek z Sienawy którego strasznie dąży sympatią Szydełko ale to moja opinia a jak będzie zobaczymy mimo to transfer Kiercza na plus

Młodynie | 2019-11-9 17:39

Wójcika powinien częściej wpuszczać był czołowym grajkiem w Garbarnii obok Krykuna szkoda że nie gra u nas to byłyby zawodnik który mógłby zastąpić Trąbkę

Młodynie | 2019-11-9 17:41

Teraz to sędzia naprawdę nas okradł jaki karny gdzie go widział ? szkoda bo 1 do 1

Pjona_ziom | 2019-11-9 17:42

W pizdu 1-1

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:42

Na razie to musimy zrobić minimum te 20 punktow pom fatalnej jesieni,,tym bardziej ,ze juz jest remis,a póżniej w zimie spore wzmocnienia i to jest konieczne

Młodynie | 2019-11-9 17:43

Kto dopuszcza takich sędziów to ja nie wiem

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:45

Dobra,gramy dalj. od nowa,jest sporo czasu,stać Nas na tą jeszcze jedną bramkę

Młodynie | 2019-11-9 17:50

2 do 1 Dadok z karnego

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:51

A MÓWIŁEM,ZE NAS STAĆ.SĘDZIA NAM ODDAŁ CO NAM PRZED CHWILĄ ZABRAŁ

1938fc | 2019-11-9 17:54

Brawo Jazdaa

Stary stalowiak | 2019-11-9 17:54

Tylko teraz nie mozemy dac się zepchnać do rozpaczliwej obrony,bo wtedy się to dla Nasa zawsze zle konczy.Trzeba wierzyć,ze dadzą rade to utrzymać,a moze jeszcze w końcówce dołożyć

Młodynie | 2019-11-9 18:03

Pogoń za tydzień gra ze Stala Rzeszów potem Resovia do przerwy zimowej spokojnie można wyjść na powierzchnię i mieć ciut mniej nerwów

Stary stalowiak | 2019-11-9 18:13

No już niewiele zostało,może z 5 minut z doliczonym czasem,muszą chłopaki zawalczyć o to zwycięstwo i bezcenne 3 pkt.Potrzebujemy tych punktów jak ryba wody

Cisse | 2019-11-9 18:22

Brawo Szydełko! Brawo Drużyna!
Ten sezon nie musi wcale być stracony :)

Młodynie | 2019-11-9 18:22

Jest mamy to spory krok w kierunku utrzymania .Wygrana z głównym rywalem u niego na boisku i rewanż w ostatniej kolejce na Hutniczej 16 punktów na półmetku brakuje 3 ale nadbrobia

Stary stalowiak | 2019-11-9 18:22

Jeeeest!.Mamy to!

Cdncdn | 2019-11-9 18:27

Za co brawa?No za co?Czy wy oczu nie macie.Przeciez to taka kicha ze az oczy bola.

1938fc | 2019-11-9 18:29

Jest nasz kochany kolega odejdz i nie wracaj , trenerze Szydełko brawo nie gra a wyniki , teraz czas na Resovie

Stary stalowiak | 2019-11-9 18:29

Brawa za cenne zwycięstwo.Jesteśm y słabi,każdy o tym wie,ale spięli poślady i dali rade cos ugrać na gorącm terenie.Tam jeszcze nigdy nie wygraliśmy,nigdy nie leżały Nam te Siedlce,ale się udało i to jest ważne

Młodynie | 2019-11-9 18:29

CDN jak baty od Wólczanki z derbów nici za rok bo wy nie awansujecie a my nie spadniemy

1938fc | 2019-11-9 18:29

Cdncdn na ten moment w tym sezonie Szydełko > Wtorek

Sciemaa | 2019-11-9 18:47

Nie gra tylko wynik??? no z taka gra to nie ta liga...

Cdncdn | 2019-11-9 18:58

Dno i tona mulu.A szydelko to porazka razem z tym Mrozińskim,Fidziuki ewiczem czy jak mu tam i jeszcze ten no jak mu tam Pietras.Dno.Oficjaln ie przeprsze jak zdobeda 9 punktow czyli wygraja wszystko do orzerwy zimowej.Na ten czas to III ligowa przecietna druzyna.I tam jest jej miejsce.W Wolce pelkinskiej graja naprawde mlode ambitne chlopaki.Tam jest zaplecze dla Stalowki..Czy ktos potrafi to ogarnac.Fabjanowski? Zart.

1938fc | 2019-11-9 19:02

Za grę w piłkę dają dodatkowe punkty O czymś nie wiem ( bez śliny) chodzi o to że w tym momencie najważniejsze są punkty A nie gra

Stallzks | 2019-11-9 19:17

Zgadzam się z Cisse
Ten sezon nie musi być stracony i wiem że wszystko leży w nogach i głowach naszych piłkarzy.
Gratulacje dzisiaj za te arcy ważne 3pkt, Dadok Twoja dyspozycja robi wrażenie.
Życzę drużynie i kibicom teraz zdobyć te 7 pkt do końca rundy, z głową przepracować zimę i na hutniczej będziemy świadkami jak nasza drużyna zostaję w lidze a nie leci z niej hukiem.
Co.do stadionu, niech to będzie zrobione jak należy i oddane nawet kosztem tego meczu z pyrami. Liga jest najważniejsza, PP to przygoda a z ligi jak spadniemy to długo się nie wygrzebiemy.

Kibicc | 2019-11-10 00:04

I co że wygrali?? mamy skakać z radości? To właśnie wręcz odwrotnie, jeśli komuś zależy na tym żeby ten klub ruszył to trzeba życzyć przegranych i spadek do 3 ligi by wstrząsnał tymi ludzmi. Taka prawda. Nie ma sie z czego cieszyć.. Niestety sami sobie nagrabili że teraz będziemy im życzyć przegranych, ale to jest tylko dla dobra i klubu i całego sportu. Tylko wstrzas uratuje ten bedacy w agonii klub. A co do wygranej, jedna jaskolka wiosny nie czyni i pewnie byl to fart jak zwykle

1938fc | 2019-11-10 08:44

Dobra i co spadamy i będziemy siedzieć w 3 lidze przez kupe lat

Stallzks | 2019-11-10 09:10

Kibicc jak im tak antykibicujesz żeby spadli z ligi, żeby ten klub poszedł w niepamięć, grał po okręgówkach to ja co gratuluję rozumowania. Z cdncdn byście mogli się dogadać

Młodynie | 2019-11-10 09:30

Słabsza runda może się zdarzyć każdemu ale kubeł zimnej wody dobrze wszystkim zrobi spadek jest najgorszym co może przyjść dla tego klubu. z 3 ligi się nie wygrzebiesz tak łatwo . Ale nie takie problemy i kryzysy ten klub przechodził utrzymać się i budować zespół na nastepny sezon. Klub musi wrócić do normalnego funkcjonowania czytaj powrocić na H15 przychody z biletów też wzmacniają budżet i na lepszych zawodników . Jeszcze 3 kolejki przeżyć i wyczekiwać powrotu ligowego z Bytovią a wciaż liczę na Lecha że ten mecz zagramy na Hutniczej . Swoją drogą lepiej ten mecz zagrać jeszcze w tym roku patrząc na dyspozycję Lecha

Vielitz44 | 2019-11-10 10:47

Tak kibic, Tak samo jak spadek koszykarzy wstrząsnął, że mamy amatorski zespół który spadnie pewnie do najnizszej ligi, tego chcesz? Wsparcie miasta to jedyne na co można liczyć, ale to musi być min 2 liga z szansą na 1 ligę która już jest medialna i tam można szukać sponsora. Jak spasniemy, to czeka nas to co Motor czy Kszo, wioskowe granie...

Vielitz44 | 2019-11-10 10:47

Tak kibic, Tak samo jak spadek koszykarzy wstrząsnął, że mamy amatorski zespół który spadnie pewnie do najnizszej ligi, tego chcesz? Wsparcie miasta to jedyne na co można liczyć, ale to musi być min 2 liga z szansą na 1 ligę która już jest medialna i tam można szukać sponsora. Jak spasniemy, to czeka nas to co Motor czy Kszo, wioskowe granie...

1938fc | 2019-11-10 11:24

W tym Motorze niby kasa jest ,,studnia bez dna" a ja słyszałem ze z kasą nie jest tak fajnie jak się mówi

Stalowiak68 | 2019-11-10 17:05

Doszliśmy do dna mułu i siedzimy zadowoleni że wygrana za słabiutką Pogonią nas cieszy jak dzieci. Ku...wa pobudka całą rundę siedzimy w mule na spadkowym miejscu i wygrana na koniec rundy nic nie zmienia. A Rafix który przemianował sie na Młodynie pieje z zachwytu i sieje propagande. Fajnie ze wygrali tylko teraz czekam na ruch prezydenta w sprawie stadionu i tych niemot co nas w ten muł wsadziły.
Dawaj młodynie możesz odtrąbić sukces awansowaliśmy na 15 miejsce.

1938fc | 2019-11-10 19:19

Tak cieszę się z tego zwycięstwa bo wygraliśmy mecz o 6 punktów jak nie o 9 , jeśli byśmy tego nie wygrali to było by bardzo źle, zostało 3 mecze i wierzę w chłopaków

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Znicz Pruszków

Stal Stalowa Wola             Znicz Pruszków
2019-11-23, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola

3 : 2

Sebastian Zalepa 55,
Adrian Dziubiński 60, 62     
Robert Dadok 30 (k),
Krzysztof Kiercz 82
Sędzia: Bartosz Owsiany (Opole)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Resovia Rzeszów 18 11-5-2 38
2 Górnik Łęczna 18 11-5-2 38
3 Widzew Łódź 18 11-4-3 37
4 GKS Katowice 18 10-4-4 34
5 Olimpia Elbląg 18 8-7-3 31
6 Bytovia Bytów 18 8-5-5 29
7 Błękitni Stargard Szcz. 18 9-2-7 29
8 Stal Rzeszów 18 8-3-7 27
9 Znicz Pruszków 18 7-3-8 24
10 Górnik Polkowice 18 6-5-7 23
11 Garbarnia Kraków 18 5-7-6 22
12 Lech II Poznań 18 6-4-8 22
13 Pogoń Siedlce 18 6-3-9 21
14 Elana Toruń 18 5-5-8 20
15 Stal Stalowa Wola 18 4-4-10 16
16 Skra Częstochowa 17 4-3-10 15
17 Gryf Wejherowo 18 2-4-12 10
18 Legionovia Legionowo 17 2-3-12 9

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Znicz Pruszków 0 km 0
Bytovia Bytów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
Stal Rzeszów 0 km 0
Legionovia Legionowo 0 km 0
Garbarnia Kraków 0 km 0
Lech II Poznań 0 km 0
Górnik Polkowice 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
GKS Katowice 0 km 0
Pogoń Siedlce 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2019-11-23 STAL - Znicz Pruszk..
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1250) » Vielitz44 (877)
» Rafix (768) » Fanatyk38 (657)
» Filip kacper k. (414) » Kamilosss (407)
» Slim1938 (395) » Koko (373)
» Acer (367) » Stalowiak1938 (342)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Miedź Legnica - STAL (3:2)
2006-09-23
Ilość zdjęć: 11
Wyświetleń: 16 196 razy
Podbeskidzie BB - STAL (0:1)
2007-11-10
Ilość zdjęć: 16
Wyświetleń: 30 609 razy
STAL - Nadwiślan Góra (0:1)
2015-03-14
Ilość zdjęć: 40
Wyświetleń: 31 217 razy
Resovia Rzeszów - STAL (1:1)
2012-10-13
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 40 872 razy
Osób Online: 21 / Czas gen. strony: 0.04073
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |