Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Heko Czermno - STAL 3 : 1

Heko Czermno - STAL  3 : 1
Niestety - kolejna porazka !!!
Dobrze było tylko do przerwy. Stal, po ładnym trafieniu Pietrasiewicza w długi róg bramki Heko, objęła prowadzenie, które utrzymała do przerwy. Kilka minut po zmianie stron, gospodarze wyrównali po problematycznym rzucie karnym i od tej pory osiągnęli wyraźną przewagę, którą udokumentowali strzeleniem kolejnych dwóch goli.

Źródło: www.stal.stw.pl

Komentarze (23)

~harmoniusz | 2005-05-15 08:58

no panowie jazda ,przegrali to trzeba troche po nich pojechac,pare wyzwisk,pare hui,pare haseł typu 4liga itp

~x | 2005-05-15 09:07

Jak pojchac to po - trenerze i prezesie.Brak rezultatow a oni jeszcze tam siedza.

~D | 2005-05-15 10:24

Przegralismy z 2 druzyną w tabeli, my sie mamy bronic sprzed spadkiem powinno byc 5-0 dla Heko. 3-1 to i tak nie kompromitacja. Zobaczymy co dalej

~zks stal | 2005-05-15 10:25

no przeciez nowoscia by niebylo jak by nieprzegrali ale prowadzic do przerwy 0:1 i przegrac 3:1 to trzeba umiec a widac ze nasi takie cos potrafia zobaczymy co teraz pokaza u nas z lewartem

~ | 2005-05-15 10:26

Adamus zabieraj ten twój warsztat i wypierdalaj ze stalówki i bierz tego Szarowskiego z tad bo zanirza poziom!!

~... | 2005-05-15 10:55

A Ty weź słownik ortograficzny w reke i idź się troszke pouczyc :)

~m | 2005-05-15 12:02

AMATORZY !!

~kibic stali | 2005-05-15 12:16

brak mi slow niechce mi sie komentowac co niektorych znajdujacych sie tu wypowiedzi
przegrali ok nic sie niestalo jak wy mozecie sie naywac kibicami STALOWKI jak piszecie 4 liga 4 liga zks zobaczycie pajace ze STAL jeszcze sie utrzyma teraz czeka ja bardzo wazne mecze u siebie potrzebujemy 6 pky i bedzie ok

pozdro dla wiernych kibicow ktorzy sa ze STALA na dobre i na zle

~johnny | 2005-05-15 12:44

a ja mowie 9 pkt nasze.wieliczka ,lewart i lezajsk

~:D | 2005-05-15 14:14

Tytuł sagi Mieczysława Ożoga: Z pierwszej do czwartej ligi i to z jednym zespołem. To mógłyby być poradnik który stał by sie bestsellerem

~ja! | 2005-05-15 15:00

Wydaję mi się że wynik jest i tak zadowalający bo graliśmy z drużyną która walczy o awans do drugiej ligi i myślę, że mogłobyć tylko gorzej ale przynajmniej zdołali zdobyć bramkę. Stal Stalowa Wola!!

~;] | 2005-05-15 15:43

nie dziwie sie ze przegralismy,heko walczy o awans a My o utrzymanie(jak juz tu pare osob zauwazylo)w najblizszych meczach u siebie musimy wygrywac:)
Pozdro dla prawdziwych kibicow STALOWKA

~Nash | 2005-05-15 16:01

10 mecz w tej rundzie i tylko 2 zwyciestwa... czyli tak jak w rundzie jesiennej.... ok ale po wzmocnieniach mialo byc lepiej :/

~tomeks | 2005-05-15 16:42

Stalowka nie wygrała w tym sezonie różnicą 2 bramek :/
Stal 1-0 Polonia
Sandecja 0-1 Polonia ...

~?? | 2005-05-15 16:58

wez stalowa nie powinna grac w soboty ani w niedziele bo po nocnej planecie nie są w stanie do grania wogule parodia

~m. | 2005-05-15 17:10

Stal Sanok rezygnuje z walki o III lige.
Zarząd klubu.

~była jest i bedzie stal | 2005-05-15 17:15

niewiadomo co ten zarzad wymysla ale co roku stalówka coraz bardziej się stacza .klub który ma takie tradycje wstyd zeby grał po 4 ligach . liczeze w tym sezonie utrzymamy się ale w nastepnym zagramy o 2 lige(o ile zarzad się zmieni)

~jery | 2005-05-15 17:53

nie oszukujmy się Stali wystarczy szczelić więcej niż 1 bramke i 3 pkt pewne. Przecież oni w tym sezonie w żadnym meczu nie zdobyli chyba dwóch bramek. Brawo napastnicy

~.. | 2005-05-15 18:27

byl ktos od nas na HEKO?

~m. | 2005-05-15 18:36

nie

~ | 2005-05-15 21:56

W naszej druzynie niema atmosfery piłkarskiej po co było tego Ożoga sprowadzać kiedys był dobry ale niestety wieku nie oszuka a tylko psuje atmosfere w druzynie wydziera ryja na tych młodych a sam od huja piłek pierdoli nastepny Szarowski gosc jest prze huj niewiem czy by go Pysznica chciała moze by sie kurwa na pływanie przezucił bo w piłce juz kariery nie zrobi a wiec prezesi czas podziekowac Adamusowi za trenerke bo nie popisał sie w tym sezonie zajoł przedostatnie miejsce w tabeli a mysle ze warunki w stali nie są jeszcze najgorsze zresztą tak powiedział w gazecie prezes Zak stal powinna zajmowac jakies 4 lub 5 miejsce anie kurwa w dole tabeli to jest kurwa wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Kibic Stali | 2005-05-16 12:15

pajak sobie nie radzil hahaha a jak mial sobie radzic jak koles siedzi prawie caly czas na lawie gra od czasu do czasu az tu nagle mecz z liderem i pajak w pierwszej 11 hahaha brawo trenerze widac ze wie pan jak ustawic druzyne . Moim zdaniem to Stal byla skazana na porazke w Heko a na kogos trzeba bylo zgonic wiec padlo na Pajaka .

~ZKS | 2005-05-17 22:24

Panie X,z taka gra my pojedziemy do 4 ligi, bo inaczej nie da sie to powiedziec.Jak mozna przegrac w takiej sytuacji jak Stal byla. Do przerwy powinni prowadzic 3:0 a pozniej przepuscic 2 gole i byly trzy punkty. A tak to nie wiadomo jak uciekly nam punkty

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Cracovia II

Stal Stalowa Wola             Cracovia II
2023-03-04, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Lublinianka Lublin

Stal Stalowa Wola             Lublinianka Lublin

3 : 1

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 ŁKS Łagów 17 11-4-2 37
2 Avia Świdnik 17 10-5-2 35
3 Wieczysta Kraków 17 10-4-3 34
4 Stal Stalowa Wola 17 11-1-5 34
5 Cracovia II 17 10-3-4 33
6 Orlęta Radzyń Podlaski 17 10-2-5 32
7 KSZO Ostrowiec Św 17 8-3-6 27
8 Korona II Kielce 17 6-6-5 24
9 Wisłoka Dębica 17 6-5-6 23
10 Podlasie Biała Podlaska 17 5-7-5 22
11 Chełmianka Chełm 17 5-4-8 19
12 Sokół Sieniawa 17 5-3-9 18
13 Lublinianka Lublin 17 5-1-11 16
14 Podhale Nowy Targ 17 4-4-9 16
15 Czarni Połaniec 17 5-1-11 16
16 Unia Tarnów 17 4-4-9 16
17 KS Wiązownica 17 3-4-10 13
18 Wisła Sandomierz 17 3-3-11 12

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Cracovia II 0 km 0
Unia Tarnów 0 km 0
Wieczysta Kraków 0 km 0
Korona II Kielce 0 km 0
Czarni Połaniec 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Podlasie Biała Podlaska 0 km 0
Orlęta Radzyń Podlaski 0 km 0
Wisła Sandomierz 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3418) » 1938fc (1579)
» Vielitz44 (1397) » Filip kacper k. (1286)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (992)
» Kamil (849) » Rafix (768)
» Misio (722) » Adams (671)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - MKS Kluczbork (1:0)
2014-09-27
Ilość zdjęć: 35
Wyświetleń: 75 230 razy
Olimpia Elbląg - STAL (1:0)
2014-03-29
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 42 380 razy
STAL - Warta Poznań (0:0)
2008-11-15
Ilość zdjęć: 10
Wyświetleń: 37 939 razy
Elana Toruń - STAL (2:1)
2018-08-04
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 2 011 razy
Osób Online: 35 / Czas gen. strony: 0.01237
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |