Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Piast Gliwice - STAL - 4 : 1 (1:1)

Piast Gliwice - STAL - 4 : 1 (1:1)
Niestety po dobrym początku meczu i nie wykorzystanych sytuacjach mecz w Gliwicach zakończył się pogromomem.

Tracimy znów kolejne ważne punkty.

Komentarze (73)

~heja | 2007-04-27 21:01

heja,heja,heja heja,heja,heja.hej heja,heja.heja hej i hetta prrrrrrrrr

~frytkownic | 2007-04-27 21:03

Gdyby Gąśla wykorzystal sytuacje jakie miał a nie partaczyl to wygralimy by a tak to w plecy, bolesna prawda i cenna prawda w odwrotnym tego słowa znaczeniu nie działa na nas okazjonalnie ale trzeba przyznać ze grali.Niewiem czemu Gąśla jest tak nie skuteczny choc zawsze chyba taki był? Teraz przed nami przyjeżdza Miedź i tu juz koniecznie wygrać trzeba ! Tylko niech Gąśla sie w koncu przełamie ! Słupek porzeczka w drugiej połowie no i to sie zemściło ? Gdzie ta skuteczna Stal ? To przegrywali ?

~kasiak | 2007-04-27 21:15

czas przejsc do sokoła

~kozak | 2007-04-27 21:16

a co takiego zrobil kasiak ?/
napiszcie ;
:p :d

~kozak | 2007-04-27 21:22

a byl wogole karny kasiaku za dyche ???

~kozak | 2007-04-27 21:24

no co tak grales kasiaku i nie pamietasz ???
walek masz leszczu do pogoni leżajsk albo do KS Zdziary a ty frytkownic nie udzielaj sie bo pewnie jestes dziadkiem i wcale nie byles na meczu - przypomnie meczy byl na wyjeździe... ale zgasl

~stal | 2007-04-27 21:25

na relacji live na stronce pisalo ze drabik zrobil karnego

~kozak | 2007-04-27 21:27

no co myslisz ze kasiak nie gra dobrze , myslisz ze tylko kosi i kartki dostaje , ze tylko karne robi , a ile razy wybronil stal przed bramka , a kto sie na kazdym meczu poswieca i mowie ci jeszcze raz nie podawaj sie za takiego szanowanego zawodnika...- szczerze,,, Andrzej Kasiak - szacunek...

~kozak | 2007-04-27 21:28

no kasiak a drabik to jest roznica chyba panowie a czekam az Andrzej Kasiak mnie dopadnie - naprawde sie boje bo ja mam tylko 17 lat ...

~yale | 2007-04-27 21:31

to czgo go wczesniej od pedałow wyzywasz ,juz masz ciepło na meczu z miedzią masz wpierdol murowany.

~ty kozak | 2007-04-27 21:35

endriu powiedział ze cię w drzewo wbije to będzie miał na czym czapkę powiesic.

~malutki | 2007-04-27 22:17

co hamy teraz bedziecie przegrywac huje jebane wasze miejsce jest gdzie indziej nie w 2 lidze spotkamy sie w 3 lidze Bojcie Sie Hamy do 3 ligi wracamy!!!!!!!!!! KS Siarka

~bachus | 2007-04-27 22:21

takim wynikiem przegrać z gliwicami to trzeba leszczami być, te chuje nic nie grały do sanu z gnojami

~frytkownic | 2007-04-27 22:26

ale zrozum kozak ze gdyby Gąśla wykrozystywal te sytuacje co miał.. ale twój post sieje jakby realistyczne poglądy stanu tutejszego,Andrzej Kasiak to ikona tego klubu człowiek który jadł chleb z pieca naszej piłkarskiej młodości i te surrealistyczne poglądy twoje tego zmienić mogą? a na meczu być nie mógł bo zmógł go głod, głod i karabin maszynowy ?

~suawek | 2007-04-27 23:20

Witam
Moja opinia jest taka, ze Gesla poprostu bedac co jakis czas kontuzjowanym nie ma mozliwosci sprawdzic sie w boju. Z tego wynikaja te stracone okazje, co jak wiadomo sie zemscilo. Szkoda, bo Stal gra coraz lepiej i ten mecz mogla wygrac, gdyby nie te stracone okazje (o ktorych kazdy mowi) no i ten nieszczesny rzut karny, wykorzystany niestety przez gliwiczan. Po tym juz niestety caly zespol sie rozpadl, nie bylo zgrania. Widocznie przestali wierzyc, ze moga jeszcze wyjsc na prowadzenie. Zabraklo woli walki do konca.
To tak na moje oko. Zycze pilkarzom wielu sukcesow, szczegolnie w sobotnim meczu!
Pozdrawiam

~kibic | 2007-04-27 23:37

panie Mikulski bez odswiezenia skladu nic nie bedzie oni dobrze graja ale w 3 lidze i to nie bardzo bo maja problemy np ze stala rzeszow czy motorem prrzykre 4-1 w plecy jak oni to zrobili????

~suawek | 2007-04-27 23:57

Przepraszam, ale czy tylko ja mam takie przemyslenia czy ten Siarkowiec to niezly buc i ciecwierz.
Jak sie chcesz czlowieku popisac to chyba zle trafiles. Musze Cie zmartwic - idiotyzmem nikomu nie zaimponujesz.

~haha | 2007-04-28 00:37

siarkowiec jaka liga taki poziom wypowiedzi . Baw sie leszczu na meczu z jakims Izolatorem czy Sobowem i zazdrośc nam - nigdy w swojej jebanej wiosce nie zobaczysz druzyn typu Sląska Ruchu czy Zagłebia . Wista wio dzis jebana siorka gro .
milego ogladania wiekskiej piłki na tych spruchniałych trybunkach :)

siarka&majdan krolewski dwa bratanki i do festynu i do siewu polanki

~aaaaaaaa | 2007-04-28 02:05

no mikulski bierze duza lyzeczka!!! jak narazie to jego praca opiera sie na stawianiu warunkow i krytyce adamusa. jak bedzie bral taka wielka lyzeczka to podejzewam ze beda tylko takie wyniki

~xxx | 2007-04-28 02:40

ciach kurwa wszystkie wpisy
pierdolenie gnojnow, ilu was bylo na meczu?
nie jezdzicie to sie nie wypowiadajcie
zalozcie sobie temat na forum internet-fans i tam klepac

~kamerun | 2007-04-28 08:57

\"ciach kurwa wszystkie wpisy
pierdolenie gnojnow, ilu was bylo na meczu?
nie jezdzicie to sie nie wypowiadajcie
zalozcie sobie temat na forum internet-fans i tam klepac\" - z tego wpisu wynika, ze sam nie jezdzisz na meczyki [wyjazdy] i jestes internetowym napinaczem. NIE dla dzieci NEO i napinki. pozdro

~vvv | 2007-04-28 08:58

do wszystkich dziadkowych kiboli
... nie pierdolcie o naszych piłkarzach, gesla nie skuteczny, kasiak karny itp. nigdzie na swiecie nie ma tak popierdolonych \"kibiców\" jak w stalowej. Piłkarz wychodz na murawe i zapierdalaja i po co? zeby przegrac? przeciez nie, chca tak jak my wygrywac tylko czasem nie ma szczescia a czasem ktos jest lepszy i nic na to sie nie poradzi, a błedy sa w kazdym meczu nawet na najwyzszym poziomie ligi. Potem siadacie koło dziadkow na krytej i napierdalacie na naszych juz nie mówiac o drinach i smiechach, po chuj przychodzicie i komu kibicujecie. Mozna sie wkurwic jak nie strzelamy setek, ale za chwile bedzie nastepna, a nie zjebac młodemu psychike dziadkowymi tekstami i najlepiej wysłac do pizdzichowic, was tam trzeba wyslac, wtedy beda dobrze grali

~ole | 2007-04-28 09:08

Wpis powyzej jest slusznym podsumowaniem zachowania stalowowolskich \"kibicow-pajacykow\" Jesli jestes kibicem-kibicuj, ale rob to w normalny sposob, a nie [ wygrana- sa zajebisci.. porazka- te kury nic nie graly, sprzedaja mecze] to sa wasze zachowania, ale trzeba to zmienic.

~ole | 2007-04-28 09:10

przepraszam za bledy!

~:)) | 2007-04-28 09:44

» LINK


Na trybunach zapanowała wielka radość, tylko grupa kibiców ze Stalowej Woli siedziała cicho. Stal przegrała wysoko mecz, który przy lepszej koncentracji mogła przynajmniej zremisować.

co za idiota to pisal ?:D

~PGH | 2007-04-28 09:56

szacun dla kibiców ze Stalowej ale nie potrzebna ta napinka bo tak naprawde to prawda jest taka ze mamy duzo lepszą druzyne i ekipe takze...gdyby nie Racovia to nawet 50 by was nie było...TYLKO PIAST GKS...noi efektowna oprawa pirotechniczna ;)

~... | 2007-04-28 10:56

lecz nie legitymowales tych co pojechali samochodami i busem:) nas w Gliwicach cos ponad 90dyszek w tym 18 z Rakowa za co im Zajebiscie znow Dziekojemy

~xxx | 2007-04-28 11:13

liczba 90-95 to i tak za duzo na piasta
nikt tam nie jedzi - bo nie ma poco.
Na stadionie komedia - \"banda\" piasta przechodzi sama siebie na pytanie ilu was bylo w stalowej odp - wystarczylo, przypominam ze bylo ich 0 zreszta jak wszedzie
5 liga chuliganow!!
Jestescie wszedzie tak, gdzie wasza potega gra :)
piast gliwice dziewice
pilkarsko przegrywamy 1-4 ale kibicowsko...dla mnie podobna atmosfera jak na tloki gorzyce
HUJ Z WYNIKAMI STALOWA JESTESMY Z WAMI!!!

~Huta | 2007-04-28 12:12

mam pytanie ilu nas bylo w gliwicach??? a ile piasta???

~maskotka | 2007-04-28 13:16

ehhh mnie zdziwiło ze krawca wpuscicł na boisko :( ale niestety musimy nastepny mecz wygrac... a piłkarze stalowki niech nie bawia w pokusie i planecie tylko niech cwicza...

~matej29 | 2007-04-28 14:26

To jedna z niewielu stron kibiców, na której wyzywa sie piłkarzy, owszem krytyka jest potrzebna, ale trochę kultury!!! Uważam, że Kasiak nie zasługuje na takie epitety jak ch... je...ny, czy wpie...!!! Mamy takich piłkarzy jakich mamy, w tym sezonie nic się nie zmieni, bo okienko transferowe jest zamknęte. Celem jest utrzymnaie Stalówki w II lidze, a po sezonie zapewne dojdzie do zmian. Natomiat od kibiców wymaga się wsparcia, dopingu, a z tym nie jest najlepiej!!! Pozdrawiam

~Piastunka | 2007-04-28 14:49

chyba nie jesteście najlepszymi kibicami.. wczoraj jak tylko przyjechaliście Stal zaczęła przegrywać.. co z wami.. wasz doping mimo że po czsie był niezły ale żeby wyzywać piłkarzy to przesada.. ;// pozdro PIAST!! ;p stalówa parówa

~stalowka | 2007-04-28 14:55

nikt nie wyzywal zadnych pilkarzy co wy pierdolicie

~Wyjazdowicz | 2007-04-28 15:09

Mnie jedynie smuci to że na wyjazdach robione są nawet fajne pokazy a na derbach jest odpalone tylko kilkanaście stroboli pod folią, które dają naprawdę mizerny efekt. Trzeba to zmienić ;] Pozdrawiam

~Piastunka | 2007-04-28 15:12

chodzi mi o wyzywanie kibiców w komentarzach.. ;// na meczu był dobry doping chyba mówiłam no nie.. ;//

~Piastunka | 2007-04-28 15:13

w sumie to masz rację.. wcześniej trochę źle napisałam i mogłeś to źle odebrać..

~kiriak | 2007-04-28 15:41

Oceniacie wasz doping pozytywnie a nawet świetnie? Jakie macie inne przyśpiewki niż \\\\\\\\\\\\\\\"stalówka, stalówka\\\\\\\\\\\\\\\"? Ileż można jedno słowo wymawiać. Po wejściu na stadion wieszacie flagi, odpalacie fajerwerki, a głęboko w dupie macie wpsieranie zespołu śpiewem.

zapraszam np. do fotogalerii z meczu z ruchem chorzów

~kiriak | 2007-04-28 15:46

pozdrowienia dla normalnych kibiców stali, co z porażką potrafią się pogodzić.

~Piastunka | 2007-04-28 15:47

ten nademną to piastol o ile dobrze zrozumiałam.. :)) pozdro dla ciebie :) nie no.. nie przesadzajmy.. te fajerwerki robiły wrażenie.. a ze śpiewem to racja moglibyście coś poćwiczyć..

~aa | 2007-04-28 15:48

zdjecia z meczu dostepne so na stronie » LINK lol

~Stal38 | 2007-04-28 15:51

Gdybyscie widzieli inne wyjazdy stalowki albo u sibie mecze to nasz doping jest w huj lepszy od waszego...sciagnij se filmiki itp. zobaczysz ale zgodzic sie musze ze doping nie byl najlepszy ale to taki jeden wyjatek :)

~asdfasd | 2007-04-28 16:06

Panowie to juz było wczoraj! teraz jest dzis, nie zyjcie przeszłoscia! Skupmy sie na meczach nadchodzacych

~wedel | 2007-04-28 17:28

trzeba sie zabrac do roboty teraz jest okazja zgarnąć 12punktów pod rzad i trzeba je zdobyć (trzy juz mamy :) ) bo póżniej są mecze z ruchem i jagą które będą z pewnoscią trudniejsze.
ZKS!!!! ZKS!!!!
do boju STALÓWKA!!!!!!!

~Elo | 2007-04-28 17:48

Już w sobotę mecz z Miedzią. Zapraszam na sektor choć jestem pewien że będzie maks 150 osób bo reszta to zwykli niedzielni kibice którzy chodzą tylko jak jest jakiś godny przeciwnik (Śląsk, KSZO, a pewnie na Ruchu też będzie dużo).

~y665h | 2007-04-28 18:30

te zespoły ktore miały spasc do III ligi czyli KSZO itp. jest to juz nieaktualne? bo z Tabeli na 90minut z tego wynika, wczesniej były te zespoły na ostatnim miejscu

~Piastunka | 2007-04-28 19:34

one chyba jednak nie spadną bo jakieś tam odwołanie było czy coś takiego.. ;// i chyba tylko kary będą płacić.. ;//

~były kopacz | 2007-04-28 19:58

brak ambicji ?

~..... | 2007-04-28 20:25

nic sie nie stało Stalowa nic sie nie stało

~Kibic 1974 | 2007-04-28 22:04

Zespoły ukarane za korupcję nie mogą być przesunięte na ostatnie miejsce w tym sezonie ponieważ kary obowiązują od następnego sezonu.

~Gliwice | 2007-04-28 22:39

Witam Kibiców.Mecz był wyrównany w pierwszej połowie ,w drugiej Piast już rządził .Doping ok - Stalówka też ok .Pozdro

~suawek | 2007-04-28 23:09

Tak masz racje - Kibic 1974 - zespoly, ktore maja zostac zdegradowane zgodnie z decyzja PZPN, zdegradowane zostana. Natomiast Minister Sportu zawiesil decyzje PZPN dotyczaca przesuniecia tych druzyn na ostatnie miejsca tabeli co z kolei uchronilo by druzyny znajdujace sie w koncu tabeli przed spadkiem do nizszej ligi (w pierwszej lidze tylko jedna druzyna gralaby baraze, natomiast w II zgodnie z tym ile druzyn ma zostac zdegradowanych - spadlyby z automatu dwie, a cztery gralyby - tak jak obecnie mecze barazowe o utrzymanie).

~STALOWKA | 2007-04-29 00:45

najlepsze komntarze wiadac jak stalowa zdobedzie 3 punkty a jak przegrana to zaraz jedziecie pilkarzom fakt ostatnio nie idzie gra ale jak jestes kibicem to wpspierarz druzyne caly czas a nie tylko jak zdobywa zwyciestwo

~... | 2007-04-29 04:53

Prosze nie uczcie nas co i jak mamy robic jesli chodzi o doping bo od tych spraw jestesmy my od wielu lat.Jak mozesz jeden z drugim pisac ze jak pilkarze przegrywaja to my ich jedziemy?Przeciesz baranie jeden z drugim nie byles nawyjezdzie na Piascie to nie wiesz jak bylo przegralismy mecz ale i tak dziekowalismy pilkarzom za wole walki,nawet jak zeszli juz z boiska my jeszcze stalismy w sektorze to nadal dopingowalimy

~63n2b7 | 2007-04-29 09:25

cos mi sie wydaje ze kibice Piasta maja jakis kompleks szkoda tylko ze teraz dosc intensywnie sie pokazali i ozywili na naszej stronie

~... | 2007-04-29 10:10

Lepiej wygrac i przegrac niz 2 razy zremisowac. to ak na pocieszenie...NIGDY NIE SPADNIE STALOWKA NIGDY NIE sPADNIE!!

~Lasek | 2007-04-29 12:04

tu nie chodzi o to że ktoś np jedzie po Kasiaku, ale prawda jest taka że gosc robi karnego z Odrą, potem czerwona z zaglębiem, potem znowu karny z piastem, wiec to napewno nie jest odpowiednie

~zetkaesiak | 2007-04-29 12:57

Po głębszej analizie i kilku wycieczkach na poszczególne sektory stadionu
nasuwają sie pewne refleksje- A oto kilka z nich.
KRYTA -LEWA STRONA-skupisko wiadomo tych najstarszych dziadków
od lat zasiadających na stadionie przy hutniczej-można też śmiało stwierdzić że najwierniejsi z pikników
w stalowej woli,ale nic poza tym!!!
KRYTA -PRAWA STRONA-głównie pikniki,z dodatkiem młodzików chcących pośmiać z idiotycznych
komentarzy i docinek w kierunku wszystkiego co się rusza za ogrodzeniem tzn. na murawie!!!
Na końcu tej części trybuny zasiada stara gwardia kibicowska stalówki,dość liczna na ciekawszych spotkaniach.
Z czego połowa tej ekipy po wychyleniu kilku głębszych zaczyna prowadzić bełkotliwy doping,im bliżej końca meczu tym mniej sił mają I W BUTELKACH TEŻ CORAZ MNIEJ SIE ROBI,efektem czego niktórzy zabijają gwozdzia i ,,po meczu,,:)
TRYBUNA ODKRYTA-to mieszanka wszystkiego-bo i młodzi i starzy,i zwykli pikniki i troche starej gwardi.Wiele rodzin z dziećmi(to dlatego że tu troche mniej MIĘSA spada niż na krytej)ALE GENERALNIE TO NAJBARDZIEJ NORMALNA widownia na stadionie.Gdyby ta strona stadionu była zadaszona to TU najwięcej ludzi by zasiadało!!!
O sektorze naszych kiboli nie musze wspominać bo wiadomo że to najlepsi kobice na PODKARPACIU i nietylko!!!!!
Kiedyś za dawnych dobrych czasów sporo wiary zasiadało na łuku koło zegara a teraz tam rozkaładają sie PSY ze swoimi czworonogami....:))
Generalnie to nasz obiekt przy hutniczej potrzebuje przebudowy, bo powiewa na nim WCZESNĄ KOMUNĄ LAT 70-siątych!!!
Ale za to tylko jeden jest taki nasz kochany ,.................ZETKAESIK!!!!!!!!!!!!!

~GKS | 2007-04-29 14:49

panowie ze stali jesli jestescie tak zagorzali kibice to powiniscie wiedziec ze u was bylo nas 0 a to z tego wzgledu ze przez caly tamten sezon mielismy protest wiec nie napinajcie sie tak bardzo a jak juz chcecie cos pisac dowiedzcie sie wiecej inf a potem prosze o kometarze szacunek dla stali ze przyjechala pozdrowienbia z gliwic i zycze utrzymania w 2 sldze spokojnego a za rok tam napewno przyjedziemy

~:) | 2007-04-29 17:23

~Piastunka | 2007-04-29 17:37

ja nie wiedziałam że aż tak fajnie wyglądał nasz młyn na meczu z wami :)) pozdro :*

~88 | 2007-04-29 17:55

Mysle ze dajmy se siana z tym meczem mozna podziwiac foty a teraz martwmy sie o mecz z legnica..3 PTK musza byc!!!

~FCB | 2007-04-29 21:18

Pogoń Leżajsk 0-2 Polonia Przemyśl 29 kwietnia, 16:30
Quaye 45, Telka 90

~stal | 2007-04-29 21:33

no to co ze strzelaja w 4 lidze? Obaj na druga byli za słabi, ba nawet w 3 wiodło im sie srednio.

~uff | 2007-04-29 23:53

» LINK w tej lidze jest o co walczyc:)

~... | 2007-04-30 01:59

\"ona\" moge wiedziec w jakim celu napisalas ta widomosc w tym newsie??:) co ty mozesz wiedziec kto bedzie na mlynie i czy wogole bedzie doping na tym meczu...

~gol | 2007-04-30 03:05

Bramka dla Stali » LINK

~ttt | 2007-04-30 07:36

porażka i kurwy juz lęcą.a nie wiem czy Stalówka nie zagrała najlepszej 1 połowy w tym sezonie.przełomowym momentem była akcja Gęśli i strzał w słupek.ta akcja mogła odmienic losy tego meczu.Stal i Piast stworzyli dobre widowisko,szczególnie w 1 połówce ,bo w 2 Stal juz sie nie dostosowała.dziwi mnie jak zawsze komentarz pana Kasiaka.nie było faulu i chuj.to ja byłem faulowany.nie wiem moze tak ucza żeb sie nie przyznawać...trudno był karny i tyle.tylko po co takie teksty jak póżniej i tak wszystko widać.nikt jakos nie sapie że zrobił karnego bo musiał.ambicje i wole walki ma w sobie ale umiejetności juz nie na 2 ligę.teraz mecz z Miedzią.zawsze byłem i będę ze Stalą.i jeszcze jedna rzecz,to że w młynie stoja po 14-16 lat.i co z tego,przychodza,kibicują i jest dobrze.jest liczna grupa całkiem starszych i konkretnych ludzi i sa młodzi.proponowałbym do opraw dołączyc świece dymne w kolorze zielonym,jakies wulkaniki.no i spiew żeby był ogólny.na te 400 stówy średnio w młynie 100 nie śpiewa wcale.

~?Karol? | 2007-04-30 09:08

ona tak sie składa ze nie masz nawet zielonego pojecie kto pojechał wiec sie nie udzielaj...a 14 lat to masz ty !!!

~BZC | 2007-04-30 14:13

Przymknąć ryja kurwa na temat meczu z Piastem , kurwa niebyłeś jeden z drugim to kurwa przymknąć ryje do huja. I nie udzielać sie. BZC!

~LOKIS | 2007-04-30 14:28

kurwa,porazka to porazka,ale ja widze poprawe w grze stalowki...przynajmniej sa jakies sytuacje,cos strzelaja a nie graja na zero..chuj z remisami ..trzeba ryzykowac a nie brac małą łyzeczką...byle się w tym sezonie utrzymac a wierzę ze mikulski cos tu zdziała....i niech cos kurwa zaczną robic na tym stadionie..

~wedel | 2007-04-30 14:39

lokis popieram!!

~Piastol | 2007-04-30 15:39

Piast był lepszy choć w pierwszej połowie gra była wyrównana to w drugie4j połowie Stal już wogóle nie istaniała.

PIAST POTĘGĄ JEST I BASTA!!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - ???

Stal Stalowa Wola             ???
0000-00-00, godz. 18:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Korona Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Korona Rzeszów             Stal Stalowa Wola

0 : 6

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Siarka Tarnobrzeg 34 22-6-6 72
2 ŁKS Łagów 34 20-6-8 66
3 Chełmianka Chełm 34 20-6-8 66
4 Avia Świdnik 34 20-5-9 65
5 Podhale Nowy Targ 34 17-8-9 59
6 Cracovia II 34 17-7-10 58
7 Stal Stalowa Wola 34 15-6-13 51
8 KSZO Ostrowiec Św 34 14-9-11 51
9 Unia Tarnów 34 12-12-10 48
10 Wisłoka Dębica 34 12-12-10 48
11 Orlęta Radzyń Podlaski 34 12-10-12 46
12 Czarni Połaniec 34 11-8-15 41
13 Sokół Sieniawa 34 11-8-15 41
14 Podlasie Biała Podlaska 34 9-12-13 39
15 Wisła Sandomierz 34 8-6-20 30
16 Korona Rzeszów 34 7-8-19 29
17 Tomasovia 34 5-6-23 21
18 Wólczanka W. Pełkińska 34 4-5-25 17

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 122 km 115
Wisłoka Dębica 96 km 205
Podlasie Biała Podlaska 244 km 48
Chełmianka Chełm 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Tomasovia 0 km 0
KSZO Ostrowiec Św 0 km 0
Unia Tarnów 0 km 0
Wisła Sandomierz 0 km 0
Podhale Nowy Targ 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Orlęta Radzyń Podlaski 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Czarni Połaniec 0 km 0
Wólczanka W. Pełkińska 0 km 0
Korona Rzeszów 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
0000-00-00 STAL - ???
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3351) » 1938fc (1579)
» Vielitz44 (1367) » Filip kacper k. (1284)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (992)
» Kamil (849) » Rafix (768)
» Misio (722) » Adams (650)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - GKS Jastrzębie (3:0)
2007-09-30
Ilość zdjęć: 28
Wyświetleń: 69 361 razy
Kmita Zabierzów - STAL (2:0)
2008-03-15
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 26 402 razy
STAL - Widzew Łódź (0:1)
2009-08-08
Ilość zdjęć: 51
Wyświetleń: 280 646 razy
STAL - GKS Bełchatów (0:0)
2017-04-15
Ilość zdjęć: 27
Wyświetleń: 42 773 razy
Osób Online: 7 / Czas gen. strony: 0.01943
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |