Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wyjazd na Kmitę

Wyjazd na Kmitę
W niedzielę o 17:00 STAL gra kolejny mecz tym razem z  Kmitą Zabierzów.
Mecz jest w Krakowie na stadionie Wawela Kraków.

Zbiórka jest o godz.11.00.
Cena wyjazdu to 20 zł. + bilet na mecz.
Do Krakowa mamy zarezerwowane 2 autokary.

Jadący do Krakowa na następny wyjazd do Białegostoku mają zniżkę 10 zł.
Informujcie znajomych o tych wyjazdach, bo do Białegostoku przy dużej liczbie pojadą 4 autokary (wyjazd prawdopodobnie nie będzie drogi).

Komentarze (96)

~orzech^ | 2007-05-14 15:48

» LINK

» LINK

» LINK

kto chce taka smycz Stalówki - dzwonić !!! 696687229

~maly | 2007-05-14 16:11

orzech ile wołasz za smycz

~kibic | 2007-05-14 16:27

O 17.00 jest mecz my chyba wyjedziemy ok 11.00 trzeba by wczesniej jechac by się nie spóżnic jak to często bywało.

~Stadion...cd | 2007-05-14 16:28

Rusza modernizacja stadionu.

Będą jupitery!

Ruszają kolejne prace na stadionie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli.
Na obiekcie, gdzie grają drugoligowi piłkarze
\"Stalówki\", zmodernizowana zostanie kolejna trybna, a dyrektor MOSiR Tadeusz Duszyński nie wyklucza w przyszłości zamontowania sztucznego oświetlenia!
- Jesteśmy już po przetargu, który wygrała firma Perfect Sport z Warszawy, montująca krzesełka na naszym stadionie już w ubiegłym roku - Mówi Tadeusz Duszyński. - Prace powinny ruszyć już w tym tygodniu. Liczba krzesełek powiększy się na naszym obiekcie o 200. Na trybunie honorowej zamontujemy siedziska w kolorze granatowym, a pozostałe na stanowiskach dziennikarzy - w szarym. Powstaną już stanowiska radiowo-telewizyjne z prawdziwego zdarzenia. Wymienione zostaną też boksy dla zawodników, które będą przezroczyste i \"demontowane\". Zniknie pierwszy rząd dla widzów za boksami.
Na stadionie w przyszłym roku ma pojawić się elektroniczny zegar, wart 300 tysięcy złotych, sterowany komputerowo. W planach jest montaż siedzisk na trybunie zajmowanej przez stalowowolskich \"szalikowców\" i powstanie dwóch specjalnych stref \"buforowych\", odgradzających sektory \"szalikowców\" od pozostałych widzów. Pojawią się cztery nowe kabiny sanitarne, zmodernizowane zostały dwa boczne boiska, zakupione zostały przez MOSiR kamery do monitoringu. A w dalszej perspektywie na stadionie w Stalowej Woli pojawi się... sztuczne oświetlenie.
- To wydatek trzech i pół miliona złotych, ale jeżeli PZPN postawi takie wymogi klubom z drugiej ligi, nie będziemy mieli wyjścia - wyjaśnia Tadeusz Duszyński. Echo Dnia

~Yyyy | 2007-05-14 16:35

Powinni zrobic taki mniejwiecej jaki masz KSZo a wedlug mnie oswietlenie powinno byc wymogiem 2 ligi

~frytkownic | 2007-05-14 16:57

No to super ! Jest bardzo ładnie ! Bardzo Ladnie się stało ze bedzie sztuczne oswietlenie, w końcu jak wybudują znów stadion ? A odnośnie wyjazdu to autobusy muszą być sprawdzone bo jak znowu sie popssują , chyba że bedzie jechanie ogórkami, takimi na popych

~ehh | 2007-05-14 17:35

Jeszce niedawno pisali ze bedzie nowy stadion (oswietlenie z dachu trybun) a teraz jupitery chca stawiać !! Szlezak obiecal, a Kotulski najbardziej. Przegral wybory i ma wszystko gleboko w d......Wiem, ze dobrze ze sie cokolwiek dzieje ale szlag mnie trafia jak zaczne myslec o tych niektorychsprawach

~... | 2007-05-14 18:43

a skad ty wiesz czy Kotulski cos robi czy nie??
Nie wiesz to sie nie udzielaj

~polac | 2007-05-14 18:47

Ja wiem, że on tylko i wyłącznie kłóci się z innymi. A co do stadionu to niech wybudują nową krytą a nie ją reanimują.

~do .... | 2007-05-14 19:36

Moze Ty nie wiesz ?? Kotulski wspolnie ze Stalowa Wola Naprzod i PiS`em ma wiekszosc w Radzie i nic nie robi w sprawie stadionu jedno wielkie NIC!!!!!!

~kalu | 2007-05-14 20:13

» LINK

Sovia 3 liga

~rydzyyk | 2007-05-14 23:20

te sektory buforowe to jakieś jedno wielkie gówno.
Jesteśmy ludźmi a nie zwierzętami w ZOO

~BZC_1938 | 2007-05-14 23:51

Zbiorka na wyjazd do Krakowa o 11.00 ... Cena wyjazdu to 20 zl + 10 zl bilet na mecz !!!!!!!!!!!!!

~ZKS | 2007-05-15 09:17

Po co jechać do kmity jak to wioska zabita dechami! Nie widze sensu jechać na jakieś wioski!!

~bzc | 2007-05-15 09:31

Uważasz, że Kraków to wioska ? Nie chcesz to nie jedź zakuty łbie.

~zks | 2007-05-15 09:44

Przeciż gramy z kmita a nie z cracovia czy wisła a może z hutnikiem??

~do zks | 2007-05-15 10:11

ale Kmita gra na stadionie Wawelu w krk

~jw27 | 2007-05-15 11:57

Przeciez kryta jest do rozbiorki!Po co inwestowac w trupa?! Trzeba wybudowac krytą z preawdziwego zdarzenia z oświetleniem na dachu, zas pod trybunami zrobic szatnie, wraz z całą infrastrukturą i wtedy zburzyć stary budynek klubowy. Wyciąć sąsiednie drzewa i zrobić dodatkowe boisko do szkolenia młodziezy, najlepiej całoroczne ze sztuczną nawierzchnią!

~zks | 2007-05-15 12:54

Ja nie jade bo w krakowie trwa świeta wojna i mozna dostać w ryja za nic!!!

~frytkownic | 2007-05-15 13:30

A ja jade tam gdzie pojade to dojade , mam nadzieje ze się w końcu Gąśla obudzi, choć w to wątpie po jego ostatnich wyczynach, w końcu nie zawsze musi płacić za obecnośc w sexshopie ? A gdzie jest w takim razie kij bejzbolowy

~... | 2007-05-15 13:34

mam do sprzedania rybaczke i koszulke \'sarmaci poludnia\' jak ktos chetny niech podbija gg 8594630

~profesor | 2007-05-15 14:23

mnie tylko ciekawi jedno... po co stoją jeszcze te lampy i głośniki na naszym stadionie ?? - przecież one w ogóle nie działają
patrz foto:
» LINK

~kibic | 2007-05-15 15:40

Lampy sa po to zeby ludzie nie mysleli ze to jakies klepisko bez niczego, a co to Stalowa taka biedna ze nie stac ich na lampy? Dlatego sa lampy.A glosniki tak dla ozdoby zamontowali.

~ktos | 2007-05-15 15:59

jak to kibice na swoim stadionie beda w klatce siedziec i kurwa te kolory krzeselek....

~kasia | 2007-05-15 16:07

co gęsla robil w sexshopie-juz ma klopoty?/ a ja tak liczylam na niego

~???? | 2007-05-15 16:09

No to chyba chca ze stadionu zrobic zoo a z nas małpy...

~stadion | 2007-05-15 16:49

jaracie sie jakims artykułem o stadionie. wybuduja to co pisza za 100 lat a wy juz placzecie.

~kibic | 2007-05-15 20:37

Po co nam lepszy stadion jak na ten nie moze przyjsc pokaźna liczba osob:)

~piotr | 2007-05-15 21:07

chyba na stadionie WAWELU a nie wawela :)

~awtok | 2007-05-15 23:04

kibic ma racje po chuj porzadny stadion skoro nikt nie przyjdzie pamieta kto stad po 10 12 tysiaków na stalowce na pilce albo na koszu po 3 tys teraz to nierealne

~czar-ziel | 2007-05-15 23:11

Musimy przynajmniej zdobyć 7 pkt.,żeby utrzymać aktualne 13 miejsce,bo to miejsce przy dobrych wiatrach da nam utrzymanie bez baraży.Także; na te 7 pkt. składają się 2 zwycięstwa z Ruchem i Lechią oraz remis albo z Kmitą,albo z Jajnikowem,zakładając,że w Jagielloni polegniemy.Z Ruchem o tyle jest szansa wygrać,że oni mogą sobie już w tą sobotę zapewnić awans w Białymstoku i do meczu z nami podejdą zobojętnieni i skacowani,zresztą nie na darmo Mikulski jeżdzi tak często do Chorzowa

~film | 2007-05-16 00:52

Zagłębie Sosnowiec - Stalówka
Stalówka - KSZO
» LINK

~luj | 2007-05-16 07:43

jak czytam o tej modernizacji stadionu to mnie szlak trafia ....zamontują szare siedziska....juz wpieprzyli tyle szmalu i jak to wygląda......wydaje mi się ze na stadionie to ma być kolorowo ,stadion ma tętnić życiem a nie szarzyzną....szare to mamy wszystko poczynając od rozwalajacych sie budynkow klubowych.......przede wszystkim ma byc zielono-czarno...wszędzie kazdy klub o to dba o swoj barwy tylko u nas nie ...gdyby nie kibole z młyna to nie bylo by wiadomo kto tu gra.................cośmi się zdaje że z tej modernizacji to wyjdzie kicha..

~luj | 2007-05-16 07:48

i jeszcze jedno...na całym swiecie druzyny grają w strojach barw klubowych , a dlaczego u nas nie...........

~El | 2007-05-16 09:19

W uzupełnieniu poprzednika dodam : I na całym świecie nie ma klubu piłkarskiego w odpowiednio II-ich. ligach który jest zakładem pracy chronionej !!!

~sztafeta | 2007-05-16 09:57

~... | 2007-05-16 12:11

No to zostaly nam 2wyjazdy w tej rundzie a mozliwe ze juz na dlugo mozemy pozegac sie z II liga dla tego zachecam wszystkich do wyjazdu do Krakowa na Kmite i na Jage 26maja zwlaszcza ze jak sie pojedzie na mecz do Krakowa to do Bialegostoku bedzie tanszy o 10zl(zawsze to na obiadek bedzie:).Namawiajcie swoich ziomkow do wyjazdu i jedziemy dopingowac naszych grajkow do zwyciestwa!!!
Ja jade a Ty???

~do .... | 2007-05-16 12:46

ja jadę ,a ty jak chcesz pożegnać się z 2-gą ligą to uważaj bo możesz z takiego wyjazdu nie wrócić-palancie.

~karol | 2007-05-16 13:37

ja mysle ze sie wybieramy teraz na wyjazd!!!Potrzebna jest dobra ekipa stalowki!!!

~... | 2007-05-16 13:44

Gnoju nie pisz do mnie \"palant\" bo nawet nie wiesz do kogo to piszesz chcesz to ponapinac to daj znac to ci kurwa dam palanta internetowy napinaczu

~ZKS | 2007-05-16 13:45

Ja nie jadę bo wiem od kolegi z tarnosiarczanejhujni że szykują się na nas w lesie koło majdanu!!

~?Karol? | 2007-05-16 14:20

Straszne...siarka jest faktycznie tak straszna że nie warto jechać jak sie na nas szykują...

~do ... | 2007-05-16 16:01

wlasnie teraz pokazales kto jest internetowym napinaczem.

pozdro 1938

~do.... | 2007-05-16 17:57

napinaj się kozie ty psi kutasie

~Stalowiec | 2007-05-16 19:46

Do ...
Na dlugo sie pozegnac ? Ciekawe skad ten pesymizm.JEszcze zostalo pare ladnych kolejek a ty juz tu o pozegnaniu z druga liga zupelnie jak Pyrkosz z Leliwy.Wyjazdy sa ze slabiutka Unia, z Kmita gdzie tez nie jestesmy bez szans na zwyciestwo,u siebie z Lecchia i pokusic sie o niespodzianke z Ruchem.Z Jaga tez mozna przeciez zremisowac, nie musimy w tych spotkaniach przegrywac,a z Lomza to bardziej Stal przegrala na wlasne zyczenie niz Lomza to spotkanie wygrala, 2 ewidentne bledy w obronie i nieuznana dla nas prawidlowa bramka dzieki ktorej nieiwaodmo co by sie dalej potoczylo.Naprawde jest spora szansa na utrzymanie, nawet jak te cholerne baraze beda to trzeba walczyc do konca a nie lamentowac ze pozegnania na dlugo jakby niemal Stal zegnala sie ze swiatem.

~pedro | 2007-05-17 05:26

jk jkk jagiellonia k.....

~kibic | 2007-05-17 08:18

witam ! ... studiuje w Krakowie i chcialbym sie wybrac na niedzielny mecz ... wie ktos czy zostane wpuszczony na sektor gosci ???? czy trzeba to gdzies zglaszac ???

~kibic2 | 2007-05-17 08:32

Kibiców z Krakowa myślę, że będzie więcej...

~kibic2 | 2007-05-17 08:43

Najlepiej zgłoś to na osiedlu, na którym mieszkasz to na pewno kibice krakowskich klubów sie zainteresują :)

~marko | 2007-05-17 09:27

Do kibic
Zgłos sie do Henia Trybały z Pilchowa i zanurkuj w tamtejszej sadzawce.

~$$$ | 2007-05-17 10:52

Brawo za udzielenie odpowiedzi. Jestescie zalosni. Czlowiek sie normalnie pyta i nawet kurwa odpowiedzi nie moze uzyskac.

~kibic | 2007-05-17 10:55

ty sie o mnie nie martw ... lepiej martw sie o swoja dupe zeby ci jej jakis krakus nie przekopal !!! pozdro dla normalnych i ponawiam pytanie ... zostane wpuszczony na sektor jesli nie bede na listach ??? da rade sie dopisac pod stadionem ???

~do kibic | 2007-05-17 11:19

Jak nie ma Cie na liscie to nie wpuszcza. Natomiast o ile dobrze pamietam, mozna wyslac emaila do osoby organizujacej wyjazd z Imieniem, Nazwiskiem i PESELEM. Kto jest odpowiedzialny za liste obecnie to nie wiem ale dawniej mozna bylo wysylac do admina tej stronki.

Pozdrawiam

~S3E | 2007-05-17 11:39

Pozdrowienia do więźienia
\"W\" 3 maj się !!!

~Kmita | 2007-05-17 13:34

Zostaniecie godnie przywitani !!! Czyli przekopani i wrócicie bez flag!!!

Kmita&Wisła Zawsze Razem!

~BZC | 2007-05-17 13:37

jest spore zainteresowanie wyjazdem do krakowa wiadomo niedziela więc sądze ze 2 autokary to stanowczo za mało

~chmiel | 2007-05-17 13:43

No wlasnie. Ja tez sie wybieram na sektor gosci. Jak sie mozna dopisac do listy?

~tt | 2007-05-17 13:51

i ja bym pojechał

~38\' | 2007-05-17 13:55

niech kazdy kto chce jechać przyjdzie na zbiórkę i weżmie dowód osobisty lub legitymację a na listę dopisze się przed wyjazdem. o wyjeżdzie powiadomcie kolegów!!!!! szykuje sie fajny ciekawy wyjazd.

~UWAGA! | 2007-05-17 14:23

Kto nie może przyjsc na zbiórkę a będzie na meczu wysyła swoje imię, nazwisko oraz PESEL (ewentualnie również swoich kolegów którzy mieszkają lub studiują w Krakowie) na nr. gg 3357416
Wszyscy kibice Stalówki którzy przyjdą na stadion wejdą na sektor gdy przyjedziemy pod stadion.

~kibic | 2007-05-17 14:24

czy moglby sie ktos organizujacy wyjazd wypowiedziec na ten temat ??? czy zostane wpuszczony na sektor gosci jesli nie jade z chlopakami tylko mieszkam w krk !!!

~STAL ! | 2007-05-17 15:13

kibic a zobacz pięterko wyżej. Wszystko jest napisane. Na gg napisz imię nazwisko PESEL i jak chłopaki przyjadą pod stadion wchodzicie na sektor. Pozdrawiam

~kibic2 | 2007-05-17 18:44

Sorry za tą szydere. Też wybieram się na mecz, ale na sektor gospodarzy.Z takich względów, że nie wiadomo na którą godzine autokary ze Stalówki dotrą. A o moją dupe się nie martw. Z Wiślakami raczej dobrze się tu żyje :) A Żydki do nas na osiedle nie zachodzą. Do zobaczenia na meczu. Z tego co mi wiadomo sporo osób studiujących w Krakowie się wybiera

~om | 2007-05-17 18:49

na wielu stronach bywam ale tak porąbanej jeszcze nie widziałem , wiele bzdurnych wpisów nie powinno być puszczonych a zwłaszcza obrażliwych dla kibiców iklubu miejscowego. pozdrawiam normalnych zdorowych itrzeżwo myślących

~UKRAINA | 2007-05-17 19:24

» LINK

Na Kmicie będzie Nas mniej, ale musi być tak samo albo i lepiej !

~judge | 2007-05-17 19:39

(...)Tymczasem do Krakowa na najbliższy mecz wybiera się grupa blisko 200 sympatyków Stali Stalowa Wola.
Dlatego w tym miejscu apelujemy również o mobilizację wszystkich kibiców Kmity!
POMÓŻMY URATOWAĆ 2 LIGĘ DLA KMITY!Nasz doping z pewnością będzie ogromnie potrzebny piłkarzom w najbliższym, arcyważnym spotkaniu ze Stalą. WSZYSCY NA MECZ!!!

źródło : kmitazabierzow.pl

To dosc ciekawie ze przyblizona liczbe gosci, ciekawe z jaka dokladnoscia :D

~.... | 2007-05-17 20:18

Wszystko wskazuje na to, że Artur Sarnat nie zagra już do końca sezonu. Ten doświadczony bramkarz kontuzji kolana doznał w trakcie meczu w Białymstoku. Trener Jerzy Kowalik nie załamuje jednak rąk, w meczu z Ruchem, pomimo utraty 3 goli z dobrej strony zaprezentował się Mariusz Różalski, który wobec kontuzji Sarnata staje przed wielką szansą pokazania się na drugoligowych boiskach.
Trener Kowalik bardzo liczy na skuteczność powracającego po kontuzji Wojciecha Fabianowskiego.

Tymczasem do Krakowa na najbliższy mecz wybiera się grupa blisko 200 sympatyków Stali Stalowa Wola.
Dlatego w tym miejscu apelujemy również o mobilizację wszystkich kibiców Kmity!
POMÓŻMY URATOWAĆ 2 LIGĘ DLA KMITY!Nasz doping z pewnością będzie ogromnie potrzebny piłkarzom w najbliższym, arcyważnym spotkaniu ze Stalą. WSZYSCY NA MECZ!!!

Źródło: Przegląd Sportowy;

~dragon | 2007-05-17 20:33

Moze ktos z osob ktore daly wpis na stronce odnosnie wyjazdu na kmite dadza info na stronce o ktorej jest zbiorka pod PKS em..Ale proponuje wczesniej wyjechac zeby sie nie spoznic bo to roznie z ta krakowska komenda moze byc..I JESZCZE RAZ APELUJE I ZACHECAM DO BLISKIEGO WYJAZDU NA WAZNY MECZ..pelna mobilizacja WSZYSCY NA KMITE,,,,,,,,,,POZDRAWIAM

~ZKS | 2007-05-17 20:50

ja wyjezdzam kolo 13 autem. Mam nadzieje ze panowie w niebieskim nie będą robić problemów. Do zobaczenia na trasie i na stadionie! Stalówka !!

~Stalowiec | 2007-05-17 21:04

@kibic
Akurat Stal z Wislakami sie szanuje wiec nikt cie tam w dupe nie kopnie.To nie Cracovia.A ten Kmita co sie wpisal to jakis napinacz bo napewno nie kibic Kmity a tymbardziej Wisly.

~kibic 23 | 2007-05-17 22:31

zeby stalowka trzymala z wislol to by byla mala rozpierducha na calol polske :)

~BZC Squad | 2007-05-17 23:02

dzieci skończcie pisać bzdury !

~matej | 2007-05-17 23:57

Witam,

Domeną tej stronki są napiniki wśród \"napinaczy\", czy to z jedego miasta czy z jakieś wioski, ale napinka w komentarzach musi być. Nie wiem czy kiedyś kibice \"Stalówki\" będą umieli bardziej się zjednoczyć i przyciągnąc więcej nowych osób na młyna i na wyjazdy??? A dlaczego, bo nawet w swojej brygadzie zielono-czarnych nie ma zgody. Przykłady można zaobserwować na meczach, gdzie wśród \"kibiców\" Stali zdarzają sie bójki. Moim skromnym zdaniem Stalówka posiada hools, ale nie ma tam miejsca dla fanów, którzy nie mają ochoty na zadymy, a jedynie stworzenie atmosfery na meczach!!! Rozumie, iż w każdej grupie kibiców jest \"bojówka\", ale również są zwylki fani (nie mam na myśli pikników)!!! Pozdrawiam Fan Stali Stalowa Wola

~napinka | 2007-05-18 09:08

oczywiście jedziemy bez barw jak zawsze ! pamiętajcie o tym nikt nie ma prawa wziąć szala ani koszulki !

BĄDŹMY JUŻ ZAWSZE WIEŚNIAKAMI BEZ BARW !

~nooo | 2007-05-18 09:33

Sedzia z wawy to krakusow nie bendzie lubiał:P

~kris | 2007-05-18 09:53

jutro żydki z rzeszowa graja z hutnikiem w krakowie ;) to taka mała dygresja ;)

~sdf | 2007-05-18 10:08

Mecz jako jedyny w tej kolejce jest w niedziele. Wie ktoś czy jest może transmisja na tvpsport albo na tvp3?

~wyjazdowicz | 2007-05-18 11:30

Panowie przestańcie się napinac. Namawiajcie kumpli na osiedlach na wyjazd do Krakowa. Mimo, iż gramy z Kmita trzeba sie pokazać z dobrej strony :] .

Ja jade a Ty ?
S3E pzdr.

~?Karol? | 2007-05-18 11:59

Na którą planowany jest powrót??...
z góry dzieki
PzDr

~Piotr | 2007-05-18 13:13

a mnie np wkurwia ze na tej stronie pisze w historii klubu ze najwiekszy sukces to 3 sezony spedzoone I lidze i juz spotkalem sie z takim czyms ze jak gramy z jakims II ligowcem to oni prezentuja nasza druzyne sciagajac od nas ze strony to i bledna informacja idzie w Polske, wiec do wszystkich fachowcow mowie wszem i wobec mowie ze Stal grala 4 sezony w I lidze

~Piotr | 2007-05-18 13:21

i malo tego... pisze ze sukcesem jest ź PP w 2001r nie wiem czy to jakies zdobycie pucharu polski czy jak?? pozatym w 2001r to Stalówka przegrała z Pogonia Siedlce, albo z Viktoria Wrzesnia w pierwszej rundzie PP i to nie jest zaden sukces... i strasznie mnie drazni ze ktos zmienia historie mojego ukochanego klubu

~ooo | 2007-05-18 14:01

Powrót 1-2 w nocy prawdopodobnie

~... | 2007-05-18 15:33

To o której chcesz grać, ze powrót o 1-2 :D mecz skończy się przed 19 i w 3 godziny mozna wrocic. Dodaj godzinę na postoje i masz 23

~... | 2007-05-18 15:51

Witam, dzisiaj po drodze podbilem na stadion Wawelu:
- kryta » LINK
- krzeselka (w srodku klatka) » LINK

Na plakacie bylo info o biletach: 12 zł cały i 7 zł ulgowy. Nie wiadomo czy ceny te obowiazuja tez dla przyjezdnych i z tym pytaniem kieruje sie do kumatych.

Do niedzieli. AVE ZKS

~kunta | 2007-05-18 16:05

czy w cenę biletu jest wliczone zwiedzanie wawelu i muzeum narodowego???

~ppp | 2007-05-18 16:28

tak jeszcze za to bedziesz mogl pokarmic golebie na rynku

~kunta | 2007-05-18 16:39

to jadę

~Fabian | 2007-05-18 20:01

Bede mógłz wami wrocić z meczu ?

~Kibiccc23 | 2007-05-18 22:16

Do fabian:Dobra napinka ale raczej zalosna niz śmieszna...Pozdrawiam normalnych


STALÓWKA&RAKÓW&RESOVIA

~ULTRAS | 2007-05-19 09:11

Kazdy Niech Wezmie Pare Złoty Wiecej!!!!! Bedzie Zbiorka Przy Autokarach !!

~fanfootball | 2007-05-19 13:12

Duzo studentów wybiera sie na mecz Stalówki z kmitą.Trzymam kciuki za STAL!!!!!

~Kalu | 2007-05-19 18:44

Witam, dziwi mnie jedna rzecz! Stalowa Wola to miasto o sredniej wielkosci zaludnienia, ale powiedzmy ze mieszka tu 68 tys. ludzi.. Zapewne 10 tys interesuje sport.. Dlaczego frekwencja na meczu u nas nie przekracza nigdy 3 tys.? Podobno kiedys przychodziło ponad 10 tys.. Szkoda ze teraz jest inaczej. Pozdrawiam

~do wyzej | 2007-05-19 18:59

zgadzam się, daje to średnią że około co 27 mieszkaniec chodzi na mecz przy załozeniu ze na meczu jest 2500 osób, no ale nic nie poradzi chyba, pzdr

~yyy | 2007-05-19 19:25

no tak nie chodza tłumy ale Stalowa to nie wyjątek.na Cracovie chodzi od 4 do 7-8 tys. na derby,w Wawie na Legie okolo 10 tys. w porywach do 12-14.biorąc pod uwage liczbę mieszkańców to i tak nie wypadamy aż tak żle.

~ja | 2007-05-19 23:17

A ktoś kto jedzie prywatnym samochodem też będzie miał zniżke?? :>

~fanka | 2007-05-20 20:29

czy ktoś wie czy była jakaś zadyma

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola
2018-11-17, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - ROW 1964 Rybnik

Stal Stalowa Wola             ROW 1964 Rybnik

1 : 1

Fryderyk Stasiak 62     
Fryderyk Stasiak 9 (s)
Sędzia: Dawid Wiśniewski (Olsztyn)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 17 11-4-2 37
2 Radomiak Radom 18 10-4-4 34
3 Elana Toruń 17 8-8-1 32
4 GKS Bełchatów 18 8-8-2 32
5 Olimpia Grudziądz 18 9-4-5 31
6 Stal Stalowa Wola 18 8-3-7 27
7 Górnik Łęczna 17 7-5-5 26
8 Resovia Rzeszów 18 7-5-6 26
9 Ruch Chorzów 18 6-6-6 24
10 Znicz Pruszków 18 6-6-6 24
11 Skra Częstochowa 18 6-3-9 21
12 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
13 Gryf Wejherowo 17 5-4-8 19
14 Siarka Tarnobrzeg 18 5-3-10 18
15 ROW 1964 Rybnik 18 3-8-7 17
16 Pogoń Siedlce 18 4-4-10 16
17 Rozwój Katowice 17 4-4-9 16
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-17 Resovia Rzes.. - STAL
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (820)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Siarka Tarnobrzeg (1:1)
2015-08-16
Ilość zdjęć: 55
Wyświetleń: 39 115 razy
STAL - Śląsk Wrocław (:)
2014-10-28
Ilość zdjęć: 47
Wyświetleń: 25 324 razy
Motor Lublin - STAL (0:2)
2012-09-15
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 3 898 razy
STAL - Wigry Suwałki (0:2)
2014-05-03
Ilość zdjęć: 23
Wyświetleń: 13 261 razy
Osób Online: 9 / Czas gen. strony: 0.03566
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |