Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Sportowcy "Stali" bez mieszkań

Sportowcy
 Stal Stalowa Wola musi wydać miastu lokale, w których zamieszkiwali piłkarze i koszykarze.

Zakładowy Klub Sportowy Stal Stalowa Wola stracił pięć mieszkań komunalnych, w których od lat mieszkali sportowcy spoza regionu, grający w naszym zespole zarówno piłkarzy jak i koszykarzy. O ich zwrot upomniało się miasto i chce je oddać czekającym w kolejce potrzebującym.

Komentarze (27)

~stalowiak | 2007-07-3 21:16

wiec znowu sie zaczyna wojna na lini miasto-klub:/ i jak mozna myslec o spokojnym utrzymaniu

~tyra | 2007-07-3 21:19

co za kurwa patologia...czy u nas nigdy sie nic nie zmieni? Polska B kurwa za 10zl cie ludzie zabija...
Niech jeszcze pilki zabiora z klubu i bramki bo zalegaja z kasa...
ZENADA!

~fred | 2007-07-3 21:23

wydaje mi się że klub płaci czynsz więc o co chodzi??? no chyba że nie płaci to niech zacznie, a oni niech budują nowe mieszkania a nie bedą kombinować i to jeszcze przeciw klubowi.

~BZC Banda | 2007-07-3 21:30

DZIęKUJę PANIE KOTULSKI RAZEM Z PISEM I PO żE WRESZCIE POKAZAł PAN MIłOSC DO KLUBU. AMEN!

~Kamil | 2007-07-3 21:57

tu kurwa nic nie bedzie jak takie kurwy jak zak i duszynski beda w tym klubie.

~Stachu | 2007-07-3 22:19

Co to znaczy \"musi\". To pewnie wina Kotulskiego + pisowskie kurwy. Jak tu myśleć o utrzymaniu jak te nieroby pierdolone z Rady miasta, cały czas podkładaja klubowi kłody. Tu chyba nigdy nie bedzie normalnie. Mnie to się w głowie nie miesci. Zabierać lokale w których mieszkają zawodnicy??!. Jakby nie opłacał klub czynszu to rozumiem nawet, ale jak opłacają to o co chodzi do kurwy nędzy?? Czy im już nie zależy na dobru klubu?? Zapewne nie, po tym co ci kretyni wyczyniaja w tym miescie, i tylko sie kurwy baletują w Hutniku itd.

~xxx | 2007-07-3 22:43

» LINK
gdzie jest ten lechista co sie tak napinal?

~jery | 2007-07-3 22:52

Jak tu ma być sponsor skoro miasto klub ma daleko w ...... Trzeba się opamietać dopóki będziemy mieli takich włodarzy miasta to dotąd będziemy sie tuyłać w dole tabeli. Bo bez sponsora będzie cięzko.

~Kibic | 2007-07-3 22:55

Chcieliście Jagodowego Króla, to macie... I Kotulski tu nie ma nic do rzeczy, choć gościa nie znoszę. To Jagodowy Szrek chce te mieszkania, bo w Klubie za dobrze się dzieje, a to przysłania \"dokonania\" następnego giganta zarządzania - Pana Jagodowego Duszyńskiego.

~Pedro | 2007-07-3 22:57

co wy chcecie od miasta przeciez mamy wiadukt od roku krory do nikad nie prowadzi a zbudowany zostal za grube miliony zlotych i jest kolorowy !!!! WŁADZA W STALOWEJ WOLI - DZIEKUJEMY ZA WSZYSTKO

~do kibic | 2007-07-3 22:58

A na kogo miałem głosować?? Na kogo się pytam??!! Na Sagatowską czy Kotulskiego??! Jeszcze mnie tak nie porąbało, żeby na nich głosować.

~Kibic | 2007-07-3 23:00

Stachu
\"To pewnie wina Kotulskiego + pisowskie kurwy.\"


Ty naprawde nie wiesz co do kogo należy w tym mieście. I brednie piszesz. MOSiR jest we władaniu Jagodowego Prezydenta. Radni nie mają zbytnio wpływu na to co się tam dzieje. Mogą jedynie kontrolować. Wszelkie decyzje podejmuje Duszyński po konsultacji z Królem.

I gdzie macie obiecany stadion? Gdzie są obiecane pieniądze z miasta? Czyżby Pan Prezydent to wszystko spełnił?.....Chyba to przeoczyłem.....

~Stachu | 2007-07-3 23:06

Rada miasta to władza uchwałodawcza, a prezydent wykonawcza. Rada może dosyć wiele, ale nic nie robią w aby stworzyć dobre warunki dla klubu. Bawią się te w swoje bezsensowne spory. Nikt na tym dobrze nie wyjdzie. A najwięcej straci klub! To samo Szlęzak, obiecał wiele, a też gówno robi dla Stali!

~Stachu | 2007-07-3 23:10

Masz racje \"kibic\" odnośnie podległości Mosiru. Duszyński robi to co mu Szlęzak każe. Czyli nic. Jeden i drugi prawie nic nie zrobił dobrego dla sportu w Stalowej Woli.

~Polecam | 2007-07-3 23:24

Real Football Factories International: Poland
» LINK

» LINK

» LINK

» LINK

» LINK

Są tu również filmiki Stalówki

~bzc | 2007-07-4 00:23

Kolejarz - Stalówka
» LINK
» LINK
» LINK

~BZC Ekipa | 2007-07-4 06:47

Nom Slezak poakzauje pazury znowu....ja nie wiem kto na ta łysą kurwę glosował w tych wyborach...wiedziałem ze tak bedzie..........mysle ze klub jakos sie dogada
bo ja sobie nie wyobrazam sytuacjiw ktorej piłkarze beda musieli opuscic mieszkania i trezba bedzie wydac znowu pieniadze ktore sa anm tak potrzebne

~Iwan | 2007-07-4 06:50

Iwan podpisał kontrakt ze Stalówką!

~Fan | 2007-07-4 07:28

Jak Ivan zostaje to moze uda sie zatrzymac Kanila!!!

~zks | 2007-07-4 07:46

Z roku na rok coraz bardziej miasto nam udowadnia jak im zależy na sporcie.
Slęzak pajacu inwestuj dalej w Jagodową.......

I tak sobie poradzimy :)

~nowy | 2007-07-4 10:12

a w co to miasto chce inwestowac, tylko drugoligowy klub to jedna z lepszych inwestycji jakie miasto moze wlozyc cos od siebie, sport bo bardzo wazna dziedzina, symbol miasta

~xYx | 2007-07-4 22:39

... piszecie cos o kotulskim wyzywace chlopa a wzasadzie to on jest niczemu winny jezeli chodzi o mieszkania ktore klub wynajmowal dla sportowcow to juz ich niema czesc pilkarzy mieszka w Hotelu STAL a mieszkania ktore wynajmowal klub od miasta to byly mieszkania na terenie MOsiRU , i to wszystko robi prezydent sZLezak razem z kumplem duszynskim poprostu miedzy nimi a klubej jest tgz Kosa i to B.Duza Kosa i watpie zeby oni doszli do porozumieia.....

~Stachu | 2007-07-4 23:25

Też doszedłem do takiego, wniosku już wcześniej. Dzisiejszy artykuł w Echu na ten temat właśnie mnie do tego upewnił. To nie jest wina Kotulskiego(jak na początku myślałem) tylko naszego \"prezydenta\". Ja nie wiem po co mu tak nagle te mieszkania!. Dopóki w tym miescie nie bedzą rządzić ludzie, na którym zależy dobro piłki nożnej to zwasze bedą spory z klubem o wszystko co się da. I to dosłownie! Niedługo to zapewne Szlęzak zarzuci klubowi, że np. trwa na boisku jest krzywo skoszona. Panie prezydencie odpieprz się wkońcu od klubu naszego i wkońcu zrób coś dfobrego dla tego biednego klubu!

~xYx | 2007-07-5 15:44

... Jezeli chodzi o te mieszkania to Szlezakowi wogole one nie sa potrzebne poprostu tu wiaze sie mocna walka SZLEZAK & DUSZYNSKI ...KONTRA KLUB ZKS to jest specjalna zagrywka o nic wiecej niechodzi a Wszystkim ktorzy glosowali na szlezaka B.Dziekujemy wspanialy wybor !! po huju !!!

~buhaha | 2007-07-5 17:24

ej kurwa kamil co ty pierdolisz jaki zak zaka juz prawie od roku nie ma w klubie pajacu.....to duszynski i lampe teraz okradaj klub i to zdrowo robia a slezak sie wkurwia bo malo dostaje a kotulski tez nie jest niczemu winien to slezak zlodziej piepszony obieczal i chuja robi pedal jebany

~Karol | 2007-07-5 18:54

Buhaha jestem zwyklym idiota ktory pieprzy zeby pieprzyc.Lompe to starszy czlowiek od zawsze zwiazany ze Stala,ktory za swoja prezesure nie pobiera pensji...robi to z milosci do Stali i do pilki noznej.Na spotkaniu z kibicami kilka miesiecy temu mial lzy w oczach gdy pojawialy sie nieprzyjemne tematy...nie mow na niego zlego slowa psie...

~buhaha | 2007-07-6 10:11

karol zak to starszy czlowiek i tez zle nei zyczyl stali szkoda ttylko ze jak narazie podczas kiedy jesen i drugi siedzi czy siedzial na stanowisku prezesa to bylo dwoch strategicznych sponsorow(mathias i teraz zlomrex) ani jeden ani drugi nie potrafil przystac na ich ofercie wzamian za pieniadze dla klubu

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Elana Toruń

Stal Stalowa Wola             Elana Toruń
2018-11-24, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Resovia Rzeszów - Stal Stalowa Wola

Resovia Rzeszów             Stal Stalowa Wola

1 : 0

Przemysław Pyrdek 71     
Sędzia: Mateusz Bielawski (Katowice)
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Widzew Łódź 18 11-5-2 38
2 Radomiak Radom 19 11-4-4 37
3 Elana Toruń 18 9-8-1 35
4 GKS Bełchatów 19 9-8-2 35
5 Olimpia Grudziądz 19 9-4-6 31
6 Górnik Łęczna 19 8-6-5 30
7 Resovia Rzeszów 19 8-5-6 29
8 Stal Stalowa Wola 19 8-3-8 27
9 Ruch Chorzów 19 6-6-7 24
10 Znicz Pruszków 19 6-6-7 24
11 Skra Częstochowa 19 6-4-9 22
12 Gryf Wejherowo 19 5-5-9 20
13 Błękitni Stargard Szcz. 18 6-2-10 20
14 Pogoń Siedlce 19 5-4-10 19
15 ROW 1964 Rybnik 19 3-9-7 18
16 Siarka Tarnobrzeg 19 5-3-11 18
17 Rozwój Katowice 18 4-5-9 17
18 Olimpia Elbląg 17 4-3-10 15

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
ROW 1964 Rybnik 0 km 0
Elana Toruń 0 km 0
Błękitni Stargard Szcz. 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Skra Częstochowa 0 km 0
GKS Bełchatów 0 km 0
Olimpia Elbląg 0 km 0
Znicz Pruszków 0 km 0
Górnik Łęczna 0 km 0
Resovia Rzeszów 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2018-11-24 STAL - Elana Toruń
2018-12-01 Widzew Łódź - STAL
2019-03-02 STAL - Błękitni S..
2019-03-09 Pogoń Siedlce - STAL
2019-03-16 STAL - Siarka Tarno..
2019-03-23 Radomiak Radom - STAL
2019-03-30 STAL - Skra Często..
2019-04-06 Ruch Chorzów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Edek38 (1247) » Vielitz44 (821)
» Fanatyk38 (650) » Kamilosss (385)
» Koko (369) » Slim1938 (363)
» Stalowiak1938 (327) » Zatorze (296)
» Jaszczur (295) » Daro (291)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

Motor Lublin - STAL (0:2)
2012-09-15
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 3 912 razy
STAL - Lechia Gdańsk (2:1)
0000-00-00
Ilość zdjęć: 75
Wyświetleń: 54 983 razy
Kmita Zabierzów - STAL (2:0)
2008-03-15
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 14 448 razy
STAL - Ruch Wysokie Mazowieckie (0:2)
2011-04-02
Ilość zdjęć: 20
Wyświetleń: 32 727 razy
Osób Online: 14 / Czas gen. strony: 0.0396
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Fotograf Sandomierz Fotograf Nisko Restauracje | Restauracje Gdańsk | Restauracje Lublin | Restauracje Toruń | Restauracje Szczecin | Restauracje Rzeszów | Restauracje Zakopane | Restauracje Sopot | Restauracje Częstochowa | Restauracje Gdynia | Restauracje Katowice | Restauracje | Restauracje |