Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Wymienili... kopniaki

Wymienili... kopniaki
Piłkarze drugoligowej Stali Stalowa Wola zdobyli na własnym stadionie cenne trzy punkty z Odrą Opole.

Mecz oglądał z trybun trener Jacek Zieliński, a strzelec jedynego gola Abel Salami wyleciał z boiska za czerwoną kartkę.

- Zwycięzców się nie sądzi - uznał trener "Stalówki” Władysław Łach i trafił w samo sedno. Bohaterem i... antybohaterem spotkania piłkarzy Stali z Odrą został Abel Salami, nigeryjski napastnik, który po meczu nie chciał się ani chwalić, ani tłumaczyć. I jak mógł, unikał dziennikarzy...

Jak to w okresie wyborczym bywa, na trybunach w Stalowej Woli zasiadło grono przedstawicieli władz samorządowych. Spiker oficjalnie przywitał starostę stalowowolskiego Antoniego Błądka, na trybunach spóźniony pojawił się też marszałek województwa podkarpackiego Zygmunt Cholewiński. Kibiców bardziej jednak zainteresował Jacek Zieliński, były piłkarz Stali Stalowa Wola i Siarki Tarnobrzeg, a obecnie trener Groclinu Grodzisk Wielkopolski, z którym nasz zespół zmierzy się w Pucharze Polski u siebie 30 października.

Znany w regionie szkoleniowiec, obok którego zasiadł między innymi jego... nauczyciel z liceum, a obecnie dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli Tadeusz Duszyński, musiał być nieźle zaskoczony bramką dla gospodarzy już w 2 minucie.
reklama


PUBLIKA "BUCZAŁA”

W decydującej dla całego spotkania akcji wyjątkowo dla Stali "zasłużył się”... obrońca Odry Łukasz Ganowicz. Defensor myślami musiał być jeszcze w szatni, bo niespecjalnie zainteresowała go piłka we własnym polu karnym. Przejął ją więc sprytnie Salami i znalazł się "sam na sam” z bramkarzem gości Marcinem Feciem. Szansy nie zmarnował, choć po strzale z bliska golkiper jeszcze starał się wygarnąć zmierzającą do siatki piłkę, ale zrobił to już za linią bramkową. Choć sugerował, że nie i za kłótnie dostał od arbitra "żółtko”.

Lepiej dla Stali niezwykle ważny mecz "za sześć punktów” ułożyć się nie mógł. Szkoda tylko, że szybko zdobyta bramka sprawiła, że widowisko straciło na jakości. Ale w 28 minucie mogło być 2:0, po świetnym podaniu Tadeusza Krawca do Janusza Iwanickiego. Ten drugi nie zdecydował się jednak z pola karnego na strzał z ostrego kąta, tylko próbował podawać, jednak niedokładnie. Na zakończenie akcji nad bramką wypalił jeszcze Krzysztof Trela i szansa przepadła. A w 44 minucie z boiska wyleciał Salami, wyróżniający się też... założonymi rękawiczkami, faktycznie w nie najlepszą pogodę. Napastnik Stali po jednej z akcji padł na murawę razem z Ganowiczem i obaj leżąc zaczęli pomiędzy sobą wymianę... kopniaków i ciosów.

Za uderzenie łokciem w twarz rywala czerwoną kartkę zobaczył Salami, natomiast dziwnym trafem sędzia Dariusz Giejsztorewicz ze Słupska nie ukarał zawodnika gości. A należała mu się przynajmniej żółta kartka. I tylko publika już do końca meczu "buczała” na piłkarza Odry...

SPOT WYBORCZY

- Stal utrzyma to jednobramkowe prowadzenie, bo w dziesięciu czasem nawet lepiej się broni - przekonywał w przerwie Jacek Zieliński. I miał rację. Gospodarze wydrzeć sobie zwycięstwa nie dali, mimo że Odra atakowała, a groźnie strzelali między innymi Tomasz Feliksiak, Tomasz Copik i Artur Błażejewski. Szansę miała i po kontrze Stal, ale Longinus Uwakwe zamiast podawać do Janusza Iwanickiego czy Przemysława Pałkusa, wolał bez powodzenia z daleka lobować bramkarza gości.
- Nasi czarnoskórzy gracze grają zbyt samolubnie, "pod siebie” - prosto z mostu komentował trener Łach.

Najważniejsze jednak, że trzy punkty zostały w Stalowej Woli. Wydawało się tylko, że nasz zespół może stracić Jaromira Wieprzęcia, który został brutalnie sfaulowany przez Wojciecha Marcinkiewicz. Popularny "Jaro”, który wystąpił niedawno w... spocie wyborczym jednego z kandydatów do parlamentu, to jednak twardziel. I wrócił na boisko.

Komentarze (26)

~:) | 2007-10-16 16:20

oby tak dalej:)

~JAAAAA | 2007-10-16 16:55

MA KTOS DO SPRZEDANIE SMYCZE STALOWKI ?
ALBO JAKIS KONTAKT DO TAKIEJ OSOBY ???????????????????????????????????????????

~ccc | 2007-10-16 17:48

mam pytanko. czy pan kotulski ewentualnie ktos z zarzadu startuje w wyborach bo nie wiem na kogo oddac glos???

~krak | 2007-10-16 17:59

Ale Wy jestescie zalosni jak odpisujecie na posty typu Drozd- mlody i dobry, Leo go powola... albo zgody z Legia... Debile i idioci pisza, Wy odpisujecie, a ich to kreci i podobnie jak biala mewa zasmiecaja stronke... Zignoruje sie ich raz, drugi i bedzie spokoj. Ale Was to podnieca i kreci ze dzieci neostrady pisza takie glupoty.
NIE netowej napince !
PO

~PoReBy | 2007-10-16 18:10

A ja mam pytanko.. czy w koncu poszerzy sie dzial DOWNLOAD.. przeciez jest wiecej filmikow (np.wyjazd na motor)..POZDRAWIAM

TYLKO STALOWKA!!

~.... | 2007-10-16 18:42

Ja mam drugie pytanie. Dlaczego na stronie Rakowa jest opis powrotu z Poznania, a z naszej strony nic o tym ? Pytam z czystej ciekawości...

~MARIUSZ | 2007-10-16 19:07

daj link do tego opisu powrotu z poznania

~mnich | 2007-10-16 19:10

kogo jaro wspieral w kampani wyborczej ? bo pisze w artukule ale kogo to nie pisze

~JA PO | 2007-10-16 19:14

JA POPIERAM CZERWIEN DLA SALAMIEGO.ZASLUZYL,A PZPN POWINIEN GO WYJEBAC NA CONAJMNIEJ 3 MECZE,I KARA FINANSOWA DO TEGO.JEZELI GO DOSTANIE TRZY MECZE KARY TO.DO KONCA RUNDY JUZ NIE ZAGRA.BYC MOZE TO BYL JEGO OSTATNI MECZ W STALOWCE,BO UMOWE MA POD[ISANA DO KONCA ROKU.JEBAC MURZYNA

~JAPA | 2007-10-16 19:27

Japa Śledziu, Salami jako jedyny strzela bramki i wykozystuje sytuacje ogolnie gra dobrze. A Kamilek Gesla mial wysypke biedny chlopaczek z jastkowic. Kura jebana ciota. A czerwona nalezala sie dla 1 i 2. Bo tamten skurwiel z Opla zacza

~K.O.W.A.L. | 2007-10-16 19:29

do JA PO, kare finansowa to ty powinienes placic za to ze sie urodziles... Ciekaw jestem kiedy panstwo wprowadzi dodatkowe podatki dla idiotow. Przeciez tacy ludzie powinni placic za swoja glupote, dlaczego maja obnizac poziom inteligencji kraju za darmo?

~Wieprz | 2007-10-16 19:41

Do Ja PO i
I kto niby do kurwy nędzy będzie bramki strzelał ? stul pysk rasisto ;D w polsce jest szeroko rozwinięty rasizm ale każdy przyzna że uwakwe w pomocy a w atk salami z prezesem naprawde duzo wnosza do drozny wiec stul pysk

~do Mariusz | 2007-10-16 20:08

link ? opis jest na stronie Rakowa i wklejony na naszym forum.

~ja | 2007-10-16 20:31

oby tak dalej
PiS

~zksiak | 2007-10-16 21:29

tylko LPR Liga Polskich Rodzin. Giertych !!

~marcin27 | 2007-10-16 21:36

K.O.W.A.L o to mi chodzi że nie ma łodzi?? lubie kiedy ławeczka

~K.O.W.A.L | 2007-10-16 22:25

Marcin naucz sie ukladac zdania, bo nic nie rozumie o co ci chodzi. Stawiasz pytajniki na koncu zdan ktore nie brzmia jak pytanie. Kurwa podstawowka sie klania... Moze pozycz ksiazke od mlodszego brata i cos poczytaj...

~kowal | 2007-10-16 23:43

k.o.w.a.l. w.a.l. się.

~kaka | 2007-10-17 01:19

zgadzam sie - za bramke Salami powinien dostac 500 zl nagrody a za głupote i czerwien z 3000 tys kary. Popieram iz prawdopodobnie jest to jego ostatni mecz w Stali. Nie ze jestem rasista ale drewno ma miejsce w lesie a nie na boisku.

~123 | 2007-10-17 08:14

nie wiem czy Salmi zagrał 10 meczy w Stalówce a jest najskuteczniejszy.jest tam gdzie powinien byc i stara sie robic to co do Niego należy.o dokładnie jeśli chodzi o temat Gęśli.miał szansę,grał i co?nie strzela napadzior bramek jest do dupy.nie mówię że nie ma potencjału ale co s sie zablokował(może przez te 4-5 klocków na miesiąc które dostaje bo wychodzi z założenia że jak juz mu płacą za to że jest a nie za to co robi to zlewa temat,pieknie)albo jest bez formy w co mi sie wierzyc nie chcę.mozna byc bez formy ale jak nie widac u zawodnika zaangażowania i ta bezradność na boisku to jest przykre.kto był na ,meczu z Jastrzębiem i z Odrą widział jak grał i walczył o każdą piłkę Salami.ruchów może nie ma Ronaldinho ale na naszą lige wystarczy.dopóki inni sa bez formy niech gra Salami...nie mam nic do Gęśli ale staje chłopak w rozwoju,nic praktycznie nie gra a taka kase tłucze a sa lepsi grający od Niego.taki Macior,wg mnie jeden z najlepszych obrońców jacy grali wogóle w Stalówce.kozak jest ale swoje zadanie na bosiku wykonuje i z tego sie Go rozlicza...

~mistrz | 2007-10-17 10:29

Głupcy i tyle z co poniektórych tu! Salami gra strzela bramki i jest ok! A Wy jeszcze coś mówicie! Jeden z drugim też by pewnie sobie oddał za te kopniaki przy czerwonej kartce! Chyba, że nie graliście w piłkę na jakimś poziomie i nie wiecie jak to jest! Pozdrawiam.

~K.O.W.A.L | 2007-10-17 15:29

Walic to ciebie tatus moze w dupsko kazdego wieczora.. bo jestes jak mala cipka

~kaka | 2007-10-17 17:23

Salami jest dobry bo co ? bo strzelił trzy bramki? a Drozd jak strzelił bramke tez powiesz ze jest dobry? To ze mu sie nieraz uda nie oznacza ze jest przydatny do druzyny. To tyle z mojej strony .

~123 | 2007-10-17 18:00

gość strzelił bramki w 4 ostatnich meczach.miał okazje na nastepne.w ostatnich kilku sezonach pokaz mi napadziora który tak skutecznie grał u Nas w ataku?nie jest to typ solówkarza Nakoulmy który ma umiejętności ale gra indywidualnie dużo.Uwakwe ambitny ale niestety mało mysli na boisku.dla mnie napastnik moze stac cały mecz a ma wykorzystac ta jedna szansę i po temacie.Gęsla poprzez brak wymuszenia podania od pomocnika,brak ruchu nie moze nawet sobie takiej szansy stworzyć...

~mistrz | 2007-10-18 13:53

Do 123! popieram w 100 %!
Cała esencja bycia napadziorem! Przespać cały mecz, a potem wsadzić bramkę i do widzenia! Pozdrawiam

~123 | 2007-10-18 19:16

nie moge wyczuc czy żartujesz czy mówisz poważnie.ale \'\'lepiej mądrze stac niz głupio biegać\'\'.poza tym każdy ma swoje zdanie i sie może wypowiedzieć.lepiej byc efektywnym niz efektownym...

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-10-24, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 15 12-2-1 38
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 14 9-2-3 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
7 Avia Świdnik 14 7-3-4 24
8 Siarka Tarnobrzeg 14 6-3-5 21
9 Podhale Nowy Targ 13 6-3-4 21
10 KSZO Ostrowiec Św 14 6-1-7 19
11 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
12 Wisłoka Dębica 14 4-4-6 16
13 Lewart Lubartów 14 3-6-5 15
14 Cracovia II 14 4-3-7 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 13 3-3-7 12
20 KS Wiązownica 13 2-2-9 8
21 Hetman Zamość 14 0-4-10 4

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1876) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1178) » Vielitz44 (1111)
» Filip kacper k. (984) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (747) » Kamil (626)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - GKS Katowice (1:2)
2009-08-29
Ilość zdjęć: 24
Wyświetleń: 53 712 razy
Resovia Rzeszów - STAL (0:1)
2003-10-04
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 16 047 razy
STAL - Motor Lublin (3:3)
2009-10-17
Ilość zdjęć: 61
Wyświetleń: 217 121 razy
STAL - Motor Lublin (0:0)
2005-04-02
Ilość zdjęć: 20
Wyświetleń: 38 424 razy
Osób Online: 3 / Czas gen. strony: 0.03206
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |