Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Heko - STAL 2 : 0

Heko - STAL  2 : 0
Niestety \" Stalówka\" przegrywa z drużyną Heka i tym samym spada na 8 miejsce w tabeli 3 ligii.

Komentarze (24)

~jajko | 2003-10-26 17:07

spoks...:(

~kibic | 2003-10-26 17:19

a nie mowilem ze znow w plecy, IV liga coraz blizej, jak nie w tym sezonie to w nastepnym.

~bobek | 2003-10-26 17:19

Mówiłem że "STALÓWKA" przegra 2-0!! HEKO bardzo dobrze gra.kkkuuurrrwwwaaa

~kibic2 | 2003-10-26 17:24

memory fain Heko - i wszystko jasne...

~Cyc_u | 2003-10-26 17:25

No to "swietnie" jak tak dalej pójdzie to nie 2 lecz 4 liga bedzie w Stalowej :(
Mam nadzieje że Szopa wyciagnie jakies wnioski z kolejnej przegranej i z rezerwami Wisły wygramy ...oby

~FANATYK | 2003-10-26 17:38

JAK SPADNIECIE TO BEDZIE MIALO TEZ DOBRE STRONY NP. DERBY DWÓCH STALI:)::):):)

~ | 2003-10-26 17:45

Kiedy mecz z Wisłą II ?
Pewnie wiekszość ludzi pojedzie na weekend i nie obejrzymy tego spotkania.
A zresztą jak przyjadą Brożkowie, Pater, Sarnat to mamy 0:3...

~idź w chuj | 2003-10-26 17:53

poprostu nasi piłkarze mają skancerowane nogi i nawet siłą by nikt im nie przetłumaczył żeby grali choć " ciut " lepiej

~fx | 2003-10-26 18:09

no ja piieeeeerdole..!! co sie w tej Stalówce dzieje??!!!!!??!!!!

~lucky luck | 2003-10-26 18:15

A mówilem kurwa zaorac to klepisko i rozgonic to towazystwo przeciez tam graja sami emeryci i mlode patalachy wiec o czym wy kurwa myslicie o AWANSIE!!!!!! :-))))))))

~taki kibic | 2003-10-26 18:22

przeczuwalem ze tak bedzie.niestety przegrana .az boje sie nastepnego meczu.!!!MYSLE ZE M I C H A L A K ZAGRA BO JAK NIE!!!szkoda gadac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~gripes | 2003-10-26 18:30

a wiecie chociaz w jakim składzie grała Stalowka,że piszecie o 4 lidze?bo mnie sie wydaje ze do czermna nasi piłkarze pojechali niezle osłabieni po kartkach które im dał pajac z łodzi. nie bedzie az tak zle,ale trenera to powinni poszukac lepszego...

~nnn | 2003-10-26 20:01

stalowka pojechala bez DRABIKA,KASIAKA,SLUSARCZYKA,MICHALAKA i RYBAKA. i w dupe bez podstawowych graczy,a rezerwa nie poradzila sobie w heko.mam nadzieje ze na mecz z wisla beda wszyscy zdrowi i nie mieli kartek.

~kibic | 2003-10-26 20:03

mowilem ze ten styl gry ktory powtarza pan Szopa ze walka na calym boisku to w B klasie teraz juz trudno ale w okresie zimowym potrzeba zmiane trenera. tak dalej byc nie moze.bo jeszcze troche i zawodnicy beda grali przy pustych trubunach.

~Stonoga | 2003-10-26 20:06

Tak, tak. Napewno awansujecie. Teraz sie módlcie żeby nie spaść do 4 ligi.
:(
Pozdrawiam

ave

~obiektywny | 2003-10-26 21:28

Niestety inaczej raczej byc nie moglo, Heko to silna druzyna a nasi wystapily w rezerwowym niemal skladzie,nawet o remis bylo tam ciezko.. nic z tego ze to wiocha, maja dobrych pilkarzy i kto wie czy nie powalcza nawet o 2-ga lige.

~ZKS Stal | 2003-10-26 21:43

Jak grali tam tacy mistrzowie jak Bienko, Salek i Winiarski to sie nie dziwie ze przegrali.

~Somebody | 2003-10-27 10:39

Dziwie sie co nie którym w jakie skrajności popadają ... Jakby nie było Stalówka jak na swoje realia dobrze wystartowała w lidze ( do kilku kolejek trzymała sie ścisłej czołówki ) i wielu z kibiców :) pisała że jak nie awansujemy to bedzie niezła niespodzianka itp. ( euforia jakby Stalówka wygrała Lige Mistrzów :) ) ... Teraz czytam wypowiedzi że Stal juz w tym sezonie spadnie do IV ligi , co jest jeszcze wiekszą bzdurą niż miała by awansować ... jak ktoś jest aż tak strasznie tępy niech zobaczy ile drużyn " leci " do IV ligi i ile mają punktów a ile Stal i niech sie otrząśnie :) ... Utrzymać sie napewno utrzymamy ... bedziemy taką III ligową szarzyzną przez kilka sezonów bo nic sie nie zapowiada na dobre ( każdy wie jaka jest sytuacja w kraju , bezrobocie , brak funduszy na wspieranie takich sportowych ośrodków jak Stalowa Wola z centrali ) . Dziekuje za wypowiedź i pozdrawiam wszystkich co są na złe i dobre z naszym Miastem . NARA

~bufon | 2003-10-27 10:41

czy te matoły nie moga znajsc dobrego sponsora , a niektorych darmozjadow wyjebac na pysk ich gra nie ma sensu !!!!!!!!!!!

~dream team | 2003-10-27 10:56

Sklad na Wisle: Wietecha-Oczkowski,Kasiak,Drozd,Warczachowski-Dziuba,Ozog,Szarowski,Drabik-Michalak(Pokrywka),Radawiec.

~kibic | 2003-10-27 16:21

niestety,ale z wisla nie zagra Warczachowski,bo pazuje za kartki,ale za to wraca do skladu Drabik!!!

~bol | 2003-10-29 09:41

Wy to jestescie chyba pojebani!!!Popatrzcie na sklad stali,jak nie dziadkowie to pilkarze ktorzy zatrzymali sie na [poziomie 4lub 5 ligi.Ludzie dla Stalowki to tylko 3 liga.Tylko zastanawiam sie ile czasu bedzie sponsor utrzymywal tych nierobow.Panie Kwiecinski niech sie pan dobrze zastanowi czy warto wyrzucas pieniadze w bloto.

~Zenon | 2003-10-29 11:30

Heko to szmaty

~Zenon | 2003-10-29 11:32

Jajko powieś się za jajka!!!!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-11-29, godz. 12:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 20 15-3-2 48
2 Sokół Sieniawa 20 12-7-1 43
3 Stal Stalowa Wola 20 12-2-6 38
4 Wisła Sandomierz 20 10-7-3 37
5 Avia Świdnik 20 10-6-4 36
6 Wólczanka W. Pełkińska 20 11-3-6 36
7 KSZO Ostrowiec Św 20 10-3-7 33
8 Siarka Tarnobrzeg 20 9-4-7 31
9 Podhale Nowy Targ 20 9-4-7 31
10 Chełmianka Chełm 20 8-4-8 28
11 ŁKS Łagów 20 8-4-8 28
12 Lewart Lubartów 20 6-8-6 26
13 Wisłoka Dębica 20 6-8-6 26
14 Korona II Kielce 20 7-2-11 23
15 Stal Kraśnik 20 6-4-10 22
16 Orlęta Radzyń Podlaski 20 5-4-11 19
17 Cracovia II 19 5-3-11 18
18 Podlasie Biała Podlaska 20 5-3-12 18
19 KS Wiązownica 19 4-4-11 16
20 Jutrzenka Giebułtów 20 4-4-12 16
21 Hetman Zamość 20 1-5-14 8

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (2426) » 1938fc (1497)
» Edek38 (1260) » Vielitz44 (1233)
» Filip kacper k. (1127) » Kamil (789)
» Fanatyk38 (789) » Rafix (768)
» Kamilosss (557) » Acer (486)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Concordia Elbląg (3:0)
2013-10-26
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 22 175 razy
STAL - Korona Kielce (3:0)
2009-03-21
Ilość zdjęć: 36
Wyświetleń: 148 207 razy
STAL - Gryf Wejherowo (1:0)
2017-04-29
Ilość zdjęć: 45
Wyświetleń: 34 508 razy
STAL - Okocimski Brzesko (3:0)
2014-11-08
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 18 350 razy
Osób Online: 87 / Czas gen. strony: 0.01427
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |