Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» STALÓWKA - Górnik Łęczna - dzisiaj godzina 16:00

STALÓWKA - Górnik Łęczna - dzisiaj godzina 16:00

Przed nami kolejne, ligowe emocje. Dzisiaj o godzinie 16 nasza Stal zmierzy się z Górnikiem Łęczna, a więc z drużyną aspirującą do jednej z najwyższych lokat na zakończenie sezonu. Czy po serii porażek z beniaminkami, Stal odgryzie się na jednym z krezusów I ligi..?
W ostatniej kolejce Górnik zremisował z Widzewem Łódź, bedąc tego dnia - zdaniem wielu obserwatorów - zespołem zdecydowanie słabyszym. Trzy dni wcześniej górnicy
 zremisowlai, także bezbramkwoo w Zabierzowie, a w 5. kolejce doznali porażki w Gorzowie Wlkp. Nie taki więc diabeł straszny, jak go malują, ale przecież i nasza Stal gra ostatnimi czasy bezbarwnie. Czas więc  wyjśc z dołka i pokonac zespoół z Łęcznej!
Spotkanie w Stalowej Woli poprowadzi sędzia Szymon Marciniak z Płocka. Dotychczas Marciniak nie sędziował meczów z udziałem Stali i Górnika.

Ceny biletów:

12zł - trybuna kryta

10zł - trybuna otwarta 'krzesełka"

8zł - trybuna za bramką "młyn"

 

9. kolejka
STAL STALOWA WOLA - Górnik Łęczna sobota g. 16.00
Tur Turek - Flota Świnoujście
Podbeskidzie Bielsko-Biała - GKP Gorzów Wlkp.
Odra Opole - Warta Poznań
GKS Jastrzębie Zdrój - Dolcan Ząbki
Znicz Pruszków - Korona Kielce
GKS Katowice - Zagłębie Lubin
Widzew Łódź - Kmita Zabierzów
Wisła Płock - Motor Lublin

 

Komentarze (44)

~nozzy | 2008-09-6 10:39

Wszyscy na H15
widzimy sie o 16

~asd | 2008-09-6 11:40

Dalej kobiety u nas, na mecz wchodzą za darmo ?

~Stal | 2008-09-6 11:43

Tka dalje za darmow ! Pozdrawiam

~dziefczyna | 2008-09-6 11:51

Hej czy dziewczyny maja wstęp za free?

~ZKS | 2008-09-6 11:53

Dziewczyny wchodza za darmo !! ZAPRASZAMY WSZYSTKICH, punkt 16 meldujemy sie wszyscy w swiatyni, do zobaczenia na hutniczej 15 :))

~śpiewak | 2008-09-6 12:17

ekskjuzemła xD panowie do kiedy sa zapisy na zydzew?

~Stal | 2008-09-6 12:36

jak ktos pisze ile kosztyuja bilety, tyo moglby napisac, ze dziewczyny za darmo, i dzieci chocia nei wiem, bo nikt tego nie napisal;>

~sw | 2008-09-6 12:41

Dzisiaj będzie znowu pewnie około 2tys ludzi, i tu pytanie? czy wg was prawdziwy kibic to ten co jedzie na widzew czy idzie bo stalówka gra z motorem? nie, prawdziwi kibice są właśnie natakich meczach jak dolcan czy łęczna. Gdzie jest zawsze reszta tych "kibiców" ? gdzie te 700 osób w młynie?a chłopak pojedzie na widzew i już jest prze chuj kibic

~nozzy | 2008-09-6 12:48

Na Widzew juz mozna sie zapisywac w sklepie Maaraton
wiem bo juz sie zapisalem ;)) 15 osob jak narazie na liscie ale jest jeszcze duzo czasu
Dzisiaj Idziemy na Łeczna !!!

~BartekSTW | 2008-09-6 12:49

ja chodze na kazde mecze Stalowki czy to bedzie Kmita , Motor czy inne tam jeszcze tuzy 1 ligi :) jakos bym sie zle czul wiedziac ze Stalowka gra a mnie tam niema chociaz musze przyznac ze ostatnio po meczach jestem podenerwowany hehe :D AVE STALOWKA !

~do sw | 2008-09-6 13:15

swieta racja.

~??? | 2008-09-6 13:58

moja siostra idzie zemna na mecz co ma 10 lat musze brac jej legitke bo niewiem:)???

~BZC do wyzej | 2008-09-6 14:00

Nie musisz spokojnie

~do BZC | 2008-09-6 14:02

aha ok dzieki za odpowiedz pozdro:)

~Stal | 2008-09-6 14:04

a tzreba w ogole legitke brac, bo nigdzie tego nie bylo, zeby nie bylo, ze na mecz nie wejde

~ooo | 2008-09-6 14:14

Nie trzeba

~Kibic | 2008-09-6 16:11

Czemu nie ma relacji nigdzie z meczu??????????????? ???????????????????? ?????Przeciez pilkarze juz graja tak????????

~kmicic | 2008-09-6 16:27

Czemu relacja na zywo nie chodzi??????????:(:( :(:(:(:( Napiszcie na biezaco co sie dzieje na meczu

~nb | 2008-09-6 16:29

19 Surdykowski strzela obok bramki gospodarzy.
18 Bugała podaje do Szymanka, którego zatrzymują obrońcy Stali.
11 Salami przymierza się do oddania strzału, ale w ostatniej chwili ofiarnie blokuje go Karwan.
9 Zbyt mocne podanie w kierunku Salamiego i pewnie interweniuje Wierzchowski.
7 Na strzał decyduje się Tomczyk i trafia w... Niżnika.
5 Pierwszy rzut rożny dla Stali. Po wrzutce, niecelnie główkuje Krawiec.
3 Po strzale Bugały piłka przelatuje wysoko ponad bramką Stali.
1 Początek spotkania.
0 Gospodarze zagrają w strojach zielono-czarnych, zaś goście w białych.
0 Po raz drugi w bieżącym sezonie Górnik zagra w ustawieniu 4-4-2.
0 Arbitrem tego meczu jest Szymon Marciniak z Płocka.
0 Początek spotkania o godzinie 16:00.

~... | 2008-09-6 16:29

1:0 - Trela 25'

~GST | 2008-09-6 16:30

czy jak bedzie mecz z widzewem dolacza sie do nas lks?
pozdro GST

~fff | 2008-09-6 16:30

1-0 GOLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLL

~Frostee | 2008-09-6 16:30

Gooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooo oooooollllllllllllll llllllllllllllllllll lllllllllllllllllll! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

~xxx | 2008-09-6 16:30

1;0 Trela

~Kibic | 2008-09-6 16:32

Napiszcie jak strzelil gola

~sda | 2008-09-6 16:34

27 Intensywną rozgrzewkę prowadzi rezerwowy bramkarz gości - Krzysztof Żukowski.
26 Przy interwencji kontuzji doznał golkiper Górnika. Na stadionie pojawia się karetka.
25 GOL! Rzut wolny wykonywali gospodarze. Ok. 30. metrów od bramki Górnika piłkę ustawił Trela i precyzyjnym strzałem pokonał Wierzchowskiego!

bede co jakis czas wlejal dla tych co nie maja relacji

~chris | 2008-09-6 16:37

...Bravo Staloweczka......Sta lowka potrafi grac z dobrymi zespolami......Stalo weczko jeszcze jedna brameczke strzel.....pozdro dla Kiboli z obczyznny!!! Dałbym wszystko zeby teraz byc na Hutniczej !!!!

~chris | 2008-09-6 16:55

Do Przerwy wysmiennicie :)

~bzyku | 2008-09-6 16:58

Irlandia jest ze Stalówką .Hej Stal!!!!!!!! Pozdro dla Starej Gwardii!!!!!!!

~kolo | 2008-09-6 17:05

pozdro z USA !!! B*Z*C*!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!

~banco | 2008-09-6 17:13

pozdrowienia z Wrocławia dla kibiców Stali. Szkoda że nie mogę być na meczu, jak jestem w StW nie odpuszczam żadnego.

~oo | 2008-09-6 17:22

no i 2-0 STALOWECZKA!!!!!!!!! !!!

~2331 | 2008-09-6 17:27

3-0 !!!!
Trela
Salami
Trela

OSTRE JECHANIE!!!
Rozjezdzaja ten gorniczek jak rozjechana kurwe
AVE STAL.

~lsr | 2008-09-6 17:28

3:0, ale się dzieje

~gizmo | 2008-09-6 17:32

4:0 ;) hehehe....

~344 | 2008-09-6 17:36

4-0 !!!!!!!!!!
Lawecki pokonuje bramkarza gornika po raz czwarty!

NA KOLANA NA KOLANA!!!

~chris | 2008-09-6 17:39

Ale Staloweczka Pierze łecznna 4 : 0:) .......a Polska chujnnia 1:1

~xxx | 2008-09-6 17:48

4;0 :) Ave Stalówka !!

~chris | 2008-09-6 17:58

Koniec Meczu w pieknnym stylu Stalowka połozyła Łeczna na Kolanna :)

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wólczanka W. Pełkińska

Stal Stalowa Wola             Wólczanka W. Pełkińska
2021-10-30, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

KSZO Ostrowiec Św - Stal Stalowa Wola

KSZO Ostrowiec Św             Stal Stalowa Wola

0 : 1

    
Hudzik 71

Sędzia: Michał Ficiński
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Siarka Tarnobrzeg 14 8-3-3 27
2 Cracovia II 14 8-3-3 27
3 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
4 Podhale Nowy Targ 14 7-4-3 25
5 Chełmianka Chełm 14 7-3-4 24
6 Orlęta Radzyń Podlaski 14 6-5-3 23
7 ŁKS Łagów 14 7-2-5 23
8 Unia Tarnów 14 5-6-3 21
9 Avia Świdnik 14 6-2-6 20
10 Korona Rzeszów 14 5-5-4 20
11 Wisłoka Dębica 14 5-4-5 19
12 Czarni Połaniec 14 5-4-5 19
13 KSZO Ostrowiec Św 14 4-5-5 17
14 Sokół Sieniawa 14 4-3-7 15
15 Podlasie Biała Podlaska 14 1-9-4 12
16 Wisła Sandomierz 14 3-2-9 11
17 Tomasovia 14 1-5-8 8
18 Wólczanka W. Pełkińska 14 1-3-10 6

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 122 km 115
Wisłoka Dębica 96 km 205
Podlasie Biała Podlaska 244 km 48
Chełmianka Chełm 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Tomasovia 0 km 0
KSZO Ostrowiec Św 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2021-10-30 STAL - Wólczanka W. Pe..
2021-11-06 Unia Tarnów - STAL
2021-11-13 STAL - Korona Rzeszów
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3100) » 1938fc (1572)
» Vielitz44 (1309) » Filip kacper k. (1274)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (920)
» Kamil (841) » Rafix (768)
» Kamilosss (622) » Misio (617)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Cracovia Kraków (2:2)
2002-05-25
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 10 712 razy
STAL - Legionovia Legionowo (2:1)
2015-05-23
Ilość zdjęć: 55
Wyświetleń: 62 412 razy
STAL - Zagłębie Sosnowiec (1:1)
2015-05-02
Ilość zdjęć: 37
Wyświetleń: 45 449 razy
STAL - Tur Turek (1:0)
2008-04-25
Ilość zdjęć: 20
Wyświetleń: 39 682 razy
Osób Online: 33 / Czas gen. strony: 0.01592
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |