Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» I liga pod nazwą Orange Liga od rundy wiosennej

I liga pod nazwą Orange Liga od rundy wiosennej

Dziś na zebraniu Piłkarskiej Ligi Polskiej zrzeszającej kluby I ligi podpisano umowę z firmą Orange na sponsoring tych rozgrywek - poinformował menedżer GKP Mariusz Niewiadomski.

Umowę podpisano na 2,5 roku, a do równego podziału na kluby będzie 3 miliony złotych. Na najbliższą rundę wiosenną przeznaczono milion złotych. Kolejne 3 miliony złotych Orange przeznaczy na tzw. premie udziałowe dla tych klubów, które nieprzerwanie będą uczestniczyły w rozgrywkach pierwszoligowych. Od rundy wiosennej I liga będzie nazywana Orange Ligą. Z każdej kolejki będą przeprowadzane 2-3 transmisje, ale po nabyciu specjalnego dekodera. Natomiast wszystkie skróty spotkań pokaże TVP.

W rundzie wiosennej kluby, które nie zalegały z różnymi opłatami w PZPN, będą zwolnione z opłat za delegatów i sędziów.


źródło: 90minut / GKP Gorzów Wlkp.

Komentarze (37)

~hehe | 2009-01-24 13:31

Na rachunki za prąd i wodę wystarczy.A może trochę zostanie ,to Lump trochę wągla dowiezie na zimę.Ten barak klubowy to już rzeczywiście zabytek klasy zerowej.Wstyd będzie jak przyjedzie Korupter czy Widzew i zobaczą to składowisko wągla na przeciw ich szatni.Lubin tak się tego zluknon,że przewalił u Nas mecz.Autentycznie,ta kie były wtedy wypowiedzi po meczu,az wstyd to czytać.

~matematyk | 2009-01-24 13:32

kolejne 3 miliony ? hehe dobre 3-1 = 3 Ah ten nasz pzpn:D

~hehe | 2009-01-24 13:32

III Świat szefie, III Świat..

~hehe | 2009-01-24 13:37

A najlepsze są kible klubowe w budynku.Pochylasz się na stojąco i ładujesz na Małysza,z tego znów ubaw mieli piłkarze i kibole Śląska Wrocław.Jakiś głupek to sfotografował i dał na ich stronkę,mieli ubaw po pachy przez cały tydzień,hehe.

~dzony | 2009-01-24 13:38

i ZAJEB.ISCIE

~ucieszony | 2009-01-24 13:40

18 klubow to po jakies 50 tys na jeden klub. kaczmarski pewnie zaciera rece zatrudnia jeszcze jednego koszykarza:)

~KOKO | 2009-01-24 13:46

po 166 tyś zł na jeden klub wyszło za tą kase można mieć 3 dobrych grajków po co nam koszykarz i tak mają długą ławke niedługo niebedą się na niej mieścić a do Play Of jeszcze troche i wtedy bedzie grał Paweł Pydych :)AVE STALÓWKA

~heh | 2009-01-24 13:49

po pierwsze 3 mln na 18 druzyn to jest ponad 160 tys a po drugie nie slyszalem zeby nasi koszykarze grali w pierwszej lidze PILKARSKIEJ wiec maja hu.ja wspolnego z tymi pieniedzmi gamoniu :D

~BRAK SŁOW | 2009-01-24 13:51

do wyzej. najpierw przeczytaj co pisze w temacie a pozniej komentuj ale jak sie chodzi do gimnazjum to tak jest. TAM PISZE ZE MILION NA OBECNY SEZON A RESZTA POZNIEJ + OPLATY ZA SEDZIOW TO WYJDZIE MNIEJ NIZ 50 TYS

~Junior | 2009-01-24 13:53

Za 166 tyś zł można kupić 3 dobrych piłkarzy i spokojnie byśmy utrzymali się w lidze a na jednym transferze się nie skończy Łach testuje w Krakowie a potem podpiszą z nowymi graczami umowy:)

~krakow | 2009-01-24 14:02

Bylem na sparingu Stalowki dzis. Hutnik jednak lepszy od nas, ladnie grali skrzydklami. Brak Tadzia, Treli, Piszczka, Karcza, Salamiego (byl kolo boiska z fajna laska). Kilku nowych testowanych, sposrod ktorych Bartek Niedziela dobry mecz, od razu bym z nim kontakt podpisal. Bramke strzelil dla nas jakis nowo testowany z nr 17, nie wiem kto to byl. Wietecha bronil bardzo dobrze, wyciagnal kilka groznych strzalow. Kmiecik- statycznie. Widac braki terningowe a przede wszystkim brak gry. Bartkowiak dobrze, choc poczatek strasznie slaby, ale Wladek go opieprzył i zaczal chodzic jak trzeba. Ogolnie to brak pomyslu na gre, pila do przodu na kmiecika. Ale widac ze Kmicik ma bardzo duzy potencjal,. ale musi solidnie popracowac w okresie przygotowawczym. Japonczyk bardzo szybki i ... tyle mozna o nim powiedziec.

~krakow | 2009-01-24 14:04

teraz jest mecz rezerw. u nas graja juniorzy starsi.

~krakow | 2009-01-24 14:06

a kaszuba 2 bramki w sparingu cracovii z gornikiem wielkiczka...

~Kibic | 2009-01-24 14:07

Jaki wynik z tym Hutnikiem??

~Admin. | 2009-01-24 14:08

Porażka 2-1.
Pierwszy mecz sparingowy, nie ma co pochopnie wyciągać wniosków :)

~biela | 2009-01-24 14:13

powiem wam, ze w sumie to tak zle to nie wygladalo (sparing) bo nasi dobrze grali choc nie widzialem 1-wszej polowy to musze powiedziec ze ten japonczyk jest calkiem niezly i mysle ze bedzie z niego pozytek tak jak i ten nowy w napadzie wysoki nie wiem jak sie nazywa ale pilki zgrywal spoko w polu karnym i wygrywal duzo glowek .. jeszcze jest jakis nowy na lewej pomocy maly i szybki tez dawal rade i o dziwo hadzic niezle gral ale moze po prostu musial sie zaklimatyzowac ;)

~krakow | 2009-01-24 14:14

a i najwazniejsze. Nasi pilkarze przyjechali takim autokarem, ze do teraz sie dziwie, jak oni dojechali. Pytanie czy wroca? z calym szacunkiem do naszych wschodnich sasiadow, ale nawet tam lepsze jezdza. Tragedia. No i jeszcze raz mowie, Niedziele to bym bral bez zastanowienia, chodzil po skrzydle jak chcial, duzo biega, szybki, umie wrzucic. Duzy pozytyw tego sparingu. I karny dla nas po faulu na nim, i asysty zaliczona....

~DDR | 2009-01-24 14:15

ja tam wole zeby sparingi przegrywali a w lidze wygrywali ;)

~KOKO | 2009-01-24 14:19

A czy w Krakowie grał Japończyk?

~stal | 2009-01-24 14:27

nie, Chińczyk.

~:) | 2009-01-24 14:32

Kiedy z Cracovią ? :) Na pewno się wybiorę :)

~pieniądze | 2009-01-24 14:37

skoro każdy klub dostanie te pieniądze to w sumie na 1 wyjdzie... przecież dzięki nim każdy będzie mógł zaoferować więcej potencjalnym wzmocnieniom...

~suawek | 2009-01-24 14:49

Ten autokar to chyba ze złomu wzięli ;) Dobrze chociaż, że nie przyjechali tzw. ogórem, bo wtedy to tylko krzyż na drogę ;D

~do hehe | 2009-01-24 14:52

westy sie debilu opamietaj bo jestes zwykłym napinaczem internetowym jakich małe k**** dzieci neostrady jestes smieszny człowieku to tyle w tym temacie !!!

~felipe | 2009-01-24 15:23

autokar rzeczywiscie niezly:)ten Niedziela fakt zajebisty i na lewej i prawej pomocy moze grac drybling ma nie boi sie "jeden na jeden" i mlody chlopak z niego Kmiecik dokladnie tak jak pisza chlopaki wyzej statycznie ale widac ze umiejetnosci ma troche cwaniakuje.Bramke strzelil ukrainiec jakis Siergiej ale oprocz bramki nic nie pokazal Japonczyk rzeczywiscie szybki i ...tyle-fakt:)Wieprz ec w pierwszej polowie nie strzelil karnego brakuje ostatniego podania nie ma komu przytrzymac pilki w srodku czyli nic nowego Bartkowiak dobry w odbiorze duzo biega i walczy ale z konstruowaniem akcji ma problemy nie wiem kto gral z nim defensywnego pomocnika jakis mlody chlopak malo widoczny i stoper jakis taki doswiadczony jest nowy jakis Daniel.oprocz tych wymienionych brakujacych nie bylo jeszcze Jezewskiego w drugiej polowie duza przewaga Stalowki ale niewiele z niej wynikalo ogolnie nie bylo zle ustawienie 4-2-3-1 w drugiej polowie Kmiecik gral za napastnikiem tym ukraincem sporo przebijal glowa kilka razy probowal strzelac z dystansu

~stal | 2009-01-24 15:27

To jak ten Niedziela taki zaje..bisty,to niech Go Władek bierze,bo napewno lepszy Nam się nie trafi,dobrze,że chłopal chce grac dla Stalówki.Dobry jest napewno,bo interesuje się Nim parę klubów z 1 ligi.W końcu grał w ekstraklasie w Jagielloni,także na pewno z pierwszej łapanki nie jest.Brać Go Władek!

~do \"biela\" | 2009-01-24 15:28

gdzie Ty Hadzica widziales?moze Ci sie z bartkowiakiem pomylilo bo fryzury podobne maja Hadzic to juz pewnie dawno w australii:)

~....... | 2009-01-24 15:31

Mikulski podsunął Hadzica do dzisiejszego sparingu.

~felipe | 2009-01-24 15:34

:)hehehehe

~felipe | 2009-01-24 15:39

ten Łazar co to miał grac w Stalowce gral dzisiaj w sparingu w Katowicach Gks raczej idzie na spadek:) juniorami beda leciec i łazarami:)

~mario | 2009-01-24 15:49

Felipe jeszcze nie wiadomo,właśnie przeczyytałem najnowszy news,że miasto Katowice zlitowało się nad tym klubem i im pomogą,maja pozyskac im sponsorów.Wszędzie miasto pomaga klubowi,tylko nie u Nas.Nasz szrek jak by mógł,to by tą piłkę jeszcze pogrzebał żywcem.

~Stachu | 2009-01-24 16:56

O tych 3 mln zł, to była już mowa jakiś czas temu. Ale warunkiem, żeby na oczy zobaczyć tą kasę to trzeba się utrzymać w lidze. A do tego droga jest kręta i wyboista, i bardzo długa. Ja wierzę w to, że nasza Stalówka zagra w naseonym sezonie w tej lidze, ale coś w tym klubie musi się zmienić, bo tak już dłużej być nie może. Szkoda, że tak zasłużony klub dla podkarpackiej piłki, boryka się z takimi trudnosciami. Może to się zmienić i jeszcze nadejdą lata naszej świetności:)

~... | 2009-01-24 17:00

Potrzebuje informacji o bylych prezesach/wlasciciel ach naszej Stalowki z lat kiedy gralismy w 1 i 2 lidze:))

~BOMBAJ | 2009-01-24 17:18

mamy spytaj

~autokar | 2009-01-24 17:40

dajcie link do zdjecia tego autokaru

~stal | 2009-01-25 10:58

ten niedziela jest naprawde dobry podobny styl grania do janusza iwanickiego

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wisła Puławy

Stal Stalowa Wola             Wisła Puławy
2020-10-31, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 16 13-2-1 41
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 15 9-2-4 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
7 Avia Świdnik 14 7-3-4 24
8 Siarka Tarnobrzeg 15 6-4-5 22
9 Podhale Nowy Targ 14 6-3-5 21
10 KSZO Ostrowiec Św 15 6-2-7 20
11 Wisłoka Dębica 15 5-4-6 19
12 Lewart Lubartów 15 4-6-5 18
13 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
14 Cracovia II 15 4-3-8 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 14 3-3-8 12
20 KS Wiązownica 13 2-2-9 8
21 Hetman Zamość 15 1-4-10 7

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1878) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1181) » Vielitz44 (1113)
» Filip kacper k. (993) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (747) » Kamil (627)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Nadwiślan Góra (0:1)
2015-03-14
Ilość zdjęć: 40
Wyświetleń: 36 874 razy
Stal Sanok - STAL (1:1)
2005-10-01
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 2 589 razy
STAL - Legionovia Legionowo (1:1)
2017-05-13
Ilość zdjęć: 38
Wyświetleń: 19 845 razy
STAL - MKS Kluczbork (1:0)
2014-09-27
Ilość zdjęć: 35
Wyświetleń: 26 722 razy
Osób Online: 6 / Czas gen. strony: 0.02493
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |