Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Kadra Stali już prawie zamknięta.

Kadra Stali już prawie zamknięta.

W przerwie letniej w Stalowej Woli doszło do sporej rotacji w składzie. Z klubem z Podkarpacia pożegnało się kilku zawodników, a w ich miejsce przybyli nowi. Liga zweryfikuje czy zmiany wyszły zielono-czarnym na dobre.


Do tej pory umowy z zespołem ze Stalowej Woli podpisało siedmiu piłkarzy. W najbliższy poniedziałek zrobią to kolejni i będzie to już koniec wzmocnień w drużynie jedynego przedstawiciela Podkarpacia w pierwszej lidze.


więcej: www.sportowefakty.pl/pilka/2009/07/26/kadra-stali-praktycznie-zamknieta/

 

Komentarze (17)

Koko | 2009-07-26 22:06

» http://mp3.teledyski.info/index.html..... cała lista piosenek BZC z tej stronki ściągam polecam :)

19ssw38 | 2009-07-26 23:23

ruszy moze w tym sezonie TYPER ?

Adm.t. | 2009-07-27 01:05

O tym czy będzie zadecyduje Paweł. Bo trzeba troszkę pozmieniać. Sam mogę dodać nowe drużyny i kolejki ale niestety jeśli chodzi o "Termin zakończenia kolejki:" wciąż widnieje rok 2008 zamiast 2009. A ja niestety nie mogę tego zmienić.

Jednak mam nadzieję, że Paweł to zrobi i zaczniemy niedługo.

Koko | 2009-07-27 11:09

Mam pewne info że Bartłomiej Piszczek będzie grał w Kolejarzu Stróże trzeba cos robic ku...rwa mac bo nam bartka zabiora trener chce go kibice tez sponsorzy tez a ten h..uj szlage sie mu smieje twarz i jest na niego obrazony ze pojechał do łkesu na testy trzeba coś z tym zrobić:)

Alleluja | 2009-07-27 12:01

nie chcialbym byc zlym prorokiem ale sklad mamy duzo gorszy niz w poprzedniej rundzie,cecherz posciagal swoich ziomali z tura ktorzy z hukiem spadli z ligi...
nikt konkretny nie przyszedl za to odeszelo kilku bardzo waznych graczy..do tego problemy finansowe:]
obym nie byl zlym prorokiem ale chyba komus zalezy na tym zeby nie bylo pierwszej ligi w naszym miescie..

Skarpa v | 2009-07-27 14:58

alleluja - nie sie paniki, fachowiec z Ciebie jakich wielu widzę ostatnio. Odszedł Cebula, Karcz (który jest dobry ale grał niewiele, więc ciężko go liczyć, mógł być jednak bardzo ważnym ogniwem) oraz Piszczek - Kmiecika pomijam oczywiście. Przyszło wielu naprawdę bardzo ciekawych zawodników jak Olszewski, Stachowiak (myślę że zastąpi Cebulę jak tylko polepszy kondycję) nie mówiąc już o formacji ataku, która jest teraz o niebo lepsza niż ostatnio. Nie panikuj więc tylko wspieraj drużynę, na komentarze będzie czas po kilku kolejkach - wtedy będzie wiadomo czy mamy gorszą czy lepszą drużynę.

Mystery69 | 2009-07-27 15:22

Alleluja popieram twoje zdanie. A Olszewski to poziom 2 ligowy. Stachowiak się zobaczy

Stal pl | 2009-07-27 15:45

Myślę ze skład mamy podobny do tego z poprzedniej rundy .
Odszedł Cebula a za niego jest Ihor Mihałewskyj, który dobrze pokazuje się w sparingach i gra na podobnej pozycja co Konrad . Nie ma już Karcza ale przyszedł Olszewski Stachowiak i Czpak . Jest jeszcze Krzysiu Trela wiec rywalizacja będzie a Stachowiak pokazał się z dobrej strony na lewej pomocy . Za Krawca w środku wchodzi Łagiewka wiec na starcie to już powinien być plus. W ataku jest Salami, Jurij Mychalczuk, Wasyl (pokazał się z dobrej strony w sparingach ). Szkoda troche Paknysa i Piszczka bo wyróżniali się na obronie . No ale przyszedł Szymiczek, który jest wartościowym zawodnikiem.

Krakus | 2009-07-27 16:16

Uzupelnienia kadry- bo tak to trzeba nazwac moga byc poza Olszewskim- mysle ze malo kto zagralby od niego slabiej, ja rozumiem ze mial kontuzje, ale wydolnosciowo nie wyglada zle, tylko ze on nie potrafi ani kiwnac, ani wrzucic pilki nawet stojacej!! a jest skrzydlowym, jak dla mnie ten transfer bedzie jedna z wielkich porazek i mysle ze przebije Adamczyka...

Vielitz | 2009-07-27 16:57

no to ja nie wiem, ale chyba na co innego uwage zwracamy (siedzialem z kumplami i jakos kazdy podzielal moje zdanie) - bo dla mnie w pierwszej polowie zdecydowanie na skrzydle wyroznial sie Olszewski - szybki, waleczny szukający gry - lekkie braki widac bylo i brak zgrania (chyba ze to ktos inny byl, taki blondyn:)) zas w drugiej polowie Stachowiak pokazal ze ma spore pojecie o grze (ale zero kondycji). Na moje oko, pomoc mamy lepsza niz mielismy w poprzedniej rundzie. W ataku musi grac Salami i ten maly ukrainiec - Wasyl na zmiane (strzelil, ale jest slaby, tyle ze ambitny). Obrona raczej slaba, moze jak Teresa wroci to bedzie to lepiej wygladac. Powinno byc dobrze.

Synowa kata | 2009-07-27 17:16

Bartlomiej Piszczek
Gostek jedzie sobie gdzies na koniec Polski (Podkarpacie jest centrum Polski i swiata!!!) na jakies testy w jakims miernym klubiku w Lodzi. Wypina sie na nasza Stal, na nas kibicow, sztab szkoleniowy i na naszych dzialaczy. Wychodzac z klubu tak jebnol drzwiami, ze malo co wszystkie szyby nie wypadly w pobliskim internacie a dzieci z sierocinca w Rudniku do tej pory zrywaja sie po nocach. Olal nas poludniowy przybleda, zakotwiczyl sie u nas na miesiac lub dwa , maksymalnie pol sezonu co ku jego nieszczesciu przeciagnelo sie prawie na 2 sezony. Pojechal do Lodzi i myslal, ze to koniec jego przygod z nasza Stala, posliznela sie nozka, nie podpisal kontraktu z LKS-em to dawaj z powrotem na poludnie – bo u nas zawsze znajdzie miejsce. Narobil zamieszania, nasial fermentu. Prawda jest taka, ze powiedzial dzialaczom, ze nie chce juz grac w Stali a po tym jak opcja lodzka odpadla, uzyl mediow do oszkalowania prezesa. Mozna sie z szefem nie zgadzac, ale zachowac sie tak jak Piszczek i miec nadzieje, ze ujdzie mu to na sucho jest naiwnoscia i nieznajomoscia zycia. Piszczek uznal nas kibicow za przyglupow, ktorzy nie sa w stanie przejrzec jego taniej i prostackiej gierki. Dziwie sie niektorym kibicom stajacym w jego obronie, podczas gdy jego zachowanie wyraznie wskazuje na jego opinie o nas i o klubie. TAKIEGO WALA!!! NIE dla Piszczka!!! Zycze Piszczkowi spelnienia swoich marzen pilkarskich i wielu zdobytych pucharow ze wspanialym klubem Kolejarz Stroze.
NIC i NIKT nie jest wazniejsze niz sam klub – dotyczy to pilkarzy i dzialaczy (wielki minus dla Lacha zza to co zrobil z Ukraincami).
Z niewolnika nie ma pracownika – z takimi zawodnikami nigdy nic nie osiagniemy jako klub. Potrzebujemy wiecej pilkarzy typu: Wietecha czy Wieprzec a nie takie choragiewki jak Piszczek. Jestem za wolnym wyborem klubu i jego zmiana przez pilkarzy, ale mowie stanowcze NIE dla kombinacji i podburzania jak to uczynil Piszczek.

Jefrey | 2009-07-27 20:07

a skąd Ty wiesz że j..dżwiami co piłkarz jesteś że słyszałeś i widziałeś??a tak a propo przeczytałeś co napisałeś ?co z zarządu jesteś?---bez odbioru

Adrian | 2009-07-27 20:24

Jefrey ciiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii chutko

nie wiesz nie komentuj

Vielitz | 2009-07-27 21:40

wszystko fajnie z tym Piszczkiem, jadą po nim ludzie i różne widzę ciekawe historie powstają, ale jedyny zawodnik ktory gral i gra w Stali to Wietecha, reszta tez czesto zmieniala kluby (nawet nasz Jaro). Takie to już życie piłkarza, sezon tu sezon tam - chyba że ktoś z nim podpisze kontakt na x lat - ale w Stalowej to raczej nikomu nie grozi...a szkoda.

Johnyy | 2009-07-27 21:48

Stary jakie czesto? gosc gra juz 4 lata i to jest gosc ktory czesto zmienia kluby? Wietecha tez kiedys odchodzil ze Stalowki i co z tego, Macior tez czesto zmienia kluby co nie? albo Tadek Krawiec, Nawet Trela ktory ma malo wspolnego z namszym regionem gra juz tu 3 lata, tak samo czarni ;)

Vielitz | 2009-07-27 22:54

Johnyy - chodzi mi tylko oto, że na Piszczka nadają że chciał odejść - on jest młody, zaś nazwiska które wymieniłes to już piłkarskie "dziadki" - oni szukają już spokoju - zaś Piszczek to młody chłopak (w miarę) więc szuka szans gdzieś wyżej, po dobrym sezonie w słabszej (jak Stalówka) drużynie. U nas się za to promowac mogą zawodnicy z 2,3,4 ligi - takie życie. ps to "często" to chodziło mi oto, że wielu odchodziło i wracało parę razy (Jaro itp.)

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wisła Puławy

Stal Stalowa Wola             Wisła Puławy
2020-10-31, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 16 13-2-1 41
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 15 9-2-4 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 Avia Świdnik 15 7-4-4 25
7 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
8 Siarka Tarnobrzeg 15 6-4-5 22
9 Podhale Nowy Targ 14 6-3-5 21
10 KSZO Ostrowiec Św 15 6-2-7 20
11 Wisłoka Dębica 15 5-4-6 19
12 Lewart Lubartów 15 4-6-5 18
13 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
14 Cracovia II 15 4-3-8 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 14 3-3-8 12
20 KS Wiązownica 14 2-3-9 9
21 Hetman Zamość 15 1-4-10 7

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1883) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1187) » Vielitz44 (1114)
» Filip kacper k. (1000) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (752) » Kamil (629)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Arka Gdynia (0:1)
2007-09-08
Ilość zdjęć: 16
Wyświetleń: 24 636 razy
STAL - Pelikan Łowicz (1:1)
2013-09-21
Ilość zdjęć: 11
Wyświetleń: 11 294 razy
Kmita Zabierzów - STAL (2:0)
2008-03-15
Ilość zdjęć: 8
Wyświetleń: 18 086 razy
Unia Tarnów - STAL (0:1)
2013-06-01
Ilość zdjęć: 7
Wyświetleń: 7 180 razy
Osób Online: 8 / Czas gen. strony: 0.01765
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |