Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Remis w Gorzowie cenniejszy dla gości - relacja z meczu Stilon Gorzów...

Remis w Gorzowie cenniejszy dla gości - relacja z meczu Stilon Gorzów Wielkopolski - Stal Stalowa Wola

Przed spotkaniem ze Stilonem Gorzów Wielkopolski piłkarze Stali Stalowa Wola skazywani byli na porażkę. Gospodarze znajdowali się znacznie wyżej w tabeli, a drużyna z Podkarpacia plasowała prawie na samym dnie. Pojedynek zakończył się jednak remisem, który na pewno usatysfakcjonował gości.


Ku zaskoczeniu chyba wszystkich od początku do ataku ruszyli zawodnicy gości. Stal przed meczem była skazywana na porażkę, a posada trenera Przemysława Cecherza wisiała na włosku. Stalowcy chcieli wiec od razu udowodnić, że wcale nie są tak słabi jak wskazuje na to ich miejsce w tabeli.

Już w początkowej fazie meczu skiksował Maciej Truszczyński, ale na szczęście dla kibiców gospodarzy futbolówka nie znalazła drogi do siatki.

Po początkowej przewadze drużyny z Podkarpacia do głosu zaczęli dochodzić gospodarze. Pewnie w bramce Stalówki spisywał się jednak Tomasz Wietecha, który wyłapywał dośrodkowania i bronił uderzenia.


Po ciekawym początku później tempo meczu osłabło. Brakowało tego, co jest solą gry, czyli ładnych akcji, dokładnych podań i przede wszystkim celnych i precyzyjnych strzałów. Obie drużyny co prawda starały się atakować, ale te próby nie przynosiły korzyści bramkowych.

Przed przerwą gospodarze mieli okazję z rzutu wolnego, ale pewnie po raz kolejny zachował się Wietecha. Stal mogła zdobyć gola w końcówce pierwszej połowy. Piłkę podawał Longinus Uwakwe, na strzał zdecydował się Krzysztof Trela, ale po jego uderzeniu futbolówka nie znalazła drogi do siatki.


Druga połowa mało różniła się od zmagań w pierwszej części gry. Na początku drugiej odsłony dośrodkowywał Paweł Kaczorowski, ale żaden z jego partnerów nie zamknął skutecznie akcji.

Kibice zgromadzeni na stadionie nie mogli być zachwyceni tym pojedynkiem. Bramki nie padały, a przecież to fani kochają najbardziej. Stal była nastawiona na bronienie wyniku, gorzowianom nie wychodziły akcje ofensywne, a cenne minuty upływały...

W 77. minucie najlepszą sytuację w meczu zmarnował Michał Ilków-Gołąb, po którego uderzeniu futbolówka zmierzała już do bramki, ale w ostatniej chwili wybił ją defensor gości.
Tuż przed końcem pojedynku ładnym strzałem Wietechę próbował jeszcze zaskoczyć Sebastian Janusiński, ale znów górą był golkiper Stali.

W ostatnich sekundach inicjatywa należała jeszcze do gości, ale i oni nie zdołali już umieścić futbolówki w siatce. Zarówno Tomasz Wietecha, jak i Sławomir Janicki zachowali czyste konto.

Remis na pewno bardziej satysfakcjonuje gości, choć i oni zapewnie chcieli wygrać i wywalczyć trzy punkty, które pozwoliłyby im się przełamać. Gorzowianie byli faworytem, mogli odnieść zwycięstwo, bo na pewno ten pojedynek był do wygrania przez zawodników Stilonu. Tak się jednak nie stało i obydwie drużyny otrzymały po jedynym punkcie. Stal z dwoma punktami, po sześciu kolejkach, znalazła się na ostatnim miejscu w tabeli. Gorzowianie mają o dziewięć oczek więcej i plasują się w czołówce stawki.

Stilon Gorzów Wlkp. - Stal Stalowa Wola 0:0

Składy:

Stilon:
Janicki - Truszczyński, Wojciechowski, Jakosz, Łuszkiewicz (58' Ilków-Gołąb), Topolski, Andruszczak, Obem, Kaczorowski (76' Kaczmarczyk), Piątkowski, Maliszewski (82' Janusiński).

Stal: Wietecha - Wieprzęć, Piszczek, Maciorowski, Lebioda, Szymiczek (48' Mychalczuk), Uwakwe, Krawiec, Migalewski (46' Stachowiak), Trela, Wasilewski (79' Czpak).

Żółte kartki: Krawiec, Stachowiak (Stal).

Sędzia: Tomasz Cwalina (Gdańsk).

Widzów: 2220.

Najlepszy piłkarz Stilonu: Brain Obem.
Najlepszy piłkarz Stali: Longinus Uwakwe.

Piłkarz meczu: Longinus Uwakwe.
 

źródło : SportoweFakty.pl

fot. : gorzow24.pl

 

Komentarze (37)

German | 2009-09-2 22:36

nie dobrze sie dzieje w klubie, widac to na boisku dzisiaj fo tego śmiała wypowiedz Cecherza na konferencji. Zna ktoś jakieś szczegóły o co tam chodzi ...

Adm.t. | 2009-09-2 22:56

zapewne chodzi o zarząd, bo jak wiadomo, nie wszyscy są za I ligą w SW...

Alleluja | 2009-09-2 23:36

Cecherza mozna nienawidziec albo go tolerowac ja naleze do tych drugich poniewaz zdaje sobie sprawe na co facet sie porwal,nie oszukujmy sie mamy klub na poziomie przynajmniej czwartoligowym jezeli chodzi o organizacje,nasz zarzad to ludzie ktorze nie maja bladego pojecia o zarzadzaniu klubem piłkarskim,mamy slabych pilkarzy ci co byli lepsi odeszli(cebula,szwaj dych,paknys,karcz)mo wcie co checie ale ci panowie plus salami z trescinskim i robili nam cala gre w zeszlym sezonie teraz mamy calkiem nowy inny i do tego niezgrany zespol.Przemek Cecherz jest trenerem spoza ukladu,pokazal ze ma jaja bo po meczu z katowicami wielu popieprzylo by temat i stad ucieklo,a on chce cos zrobic z tym klubem glosno wyraza o fatalnym zarzadzie na oficjalnej konferencji prasowej,czyli cos na rzeczy musi byc i to konkretnie..nie podoba mi sie to bardzo,i jak tak sobie mysle to sukcem na miare awansu innych zespolow bedzie jezeli runde jesienna zakonczymy na powyzej strefy spadkowej..

Bartekstw | 2009-09-2 23:52

» http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll.....

na temat meczu i koncowka artykulu ciekawa.....

[...] Trudno spodziewać się, że po spotkaniu w Gorzowie stalowolscy kibice od razu spojrzą na trenera Cecherza przychylniejszym okiem. Szkoleniowiec nie jest w komfortowej sytuacji, a w dodatku uważa, że cały czas ktoś "kopie pod nim dołki” w klubie. Po Stalowej Woli za to krąży plotka, że do zespołu mógłby wrócić… trener Władysław Łach. Pożyjemy, zobaczymy…

Alleluja | 2009-09-2 23:54

a co do Szwajdycha zadziwiajace jest ze gosc woli grac w III lidze czyli o dwie ligi nizej niz Stalowka!! zal poprostu zal..no ale moze w Kmicie lepsze hajsy mu oferuja :D nie zdziwibylym sie

Bartekstw | 2009-09-3 00:11

proponuje wyciszenie na tej stronce, niepotrzebnie sie obraza tutaj trenera i tak to nic nie da, trzeba miec nadzieje, ze w sobote beda 3 pkt, bo jesli nie to mysle, ze Cecherz sam zrezygnuje, wyniki, ani gra Go nie bronia, ale chyba nie jest tak, zeby los Stalowki byl mu obojetny, wiec raz jeszcze proponuje wrzucenie na luz....

Hutnicza | 2009-09-3 00:17

Niestety ale żelowany tancerz nie pił do zarządu tylko do Nas do kibiców.Nie cierpi i nie trawi Nas od dawna,powiedział chłopakom to nawet kiedyś po treningu.A te biale chusteczki i piosenki pod jego adresem a i niewiadomo moze jeszcze cóś rozsierdziło Go na kibicow na amen.Chce chyba koniecznie sobie sobie zrobić wrogów.Kto ma wiedziec ten wie o co chodzi.

Alleluja | 2009-09-3 00:40

hutnicza,nie wiem czy slyszales jego wypowiedz ale powiedzial mniej wiecej tak.ze nie wszystkim zalezy w Stalowej Woli zalezy na dobrych wynikach..
ewidentnie widac ze chodzi tu o zarzad a nie o nas kibicow. co do ciekawostek z meczu wiecie ze w pomocy GKP Gorzow zagral Antoni Łukasiewicz ze Slaska Wroclaw?nie wiem na jakiej podstawie gral skoro ma kontrakt ze Slaskiem no ale w polskiej pilce widac wszystko mozliwe..
a i jeszcze mam prosbe do goscia ktory podpisuje sie na 90minut.pl nickiem 1938 a zeby zaprzestal wypowiadac sie w imieniu nas wszystkim w taki sposob jaki to robi.

pozdrawiam

Alleluja | 2009-09-3 00:44

na potwierdzenie wystepu Antoniego Łukasiewicza
» http://www.90minut.pl/wystepy.php?id.....

Skarpa v | 2009-09-3 09:31

Alleluja - tam gra Adrian Łukasiewisz, więc nie będzie walkoweru:) ale szukaj dalej:)

Daro | 2009-09-3 09:37

Nawet nie Łukasiewicz, tylko Łuszkiewicz

Montezuma_12 | 2009-09-3 10:07

Na Futbolnews.pl jest tekst o Greniu o prezesie Podkarpackiego Związku Piłki Nożnej. Znów jest na niego donos. Stalówka nigdy nie spadnie, nigdy nie spadnie. Hej.
» http://www.futbolnews.pl/informacje/.....

Quba | 2009-09-3 11:41

####################

Są wolne miejsca w autobusie na wyjazd do Chorzowa na mecz Polska - Irlandia Płn. 05.09.2009.

Wolnych miejsc 15. Koszt 50 zł.

Info dla osób posiadających własny bilet a nie mających transportu bądź chcących po prostu jechać autokarem.

!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

WOLNE 2 MIEJSCA W AUTOBUSIE RAZEM Z BILETAMI !!!!!!!

SZCZEGÓŁY POD NUMEREM: 512 264 194

################## ##

Sorki że w komentarzach, ale tu więcej osób zagląda niż na forum.

Pozdro


Stachu | 2009-09-3 13:16

Skoro już drugi trener z rzędu twierdzi, że w naszym klubie jest coś nie tak oraz nie jest tak jak być powinno to widać, że komuś na piłce nożnej w naszym mieście nie zależy. Więc musi być coś na rzeczy. Poza tym od dawna wszyscy doskonale wiemy na jakim poziomie organizacyjnym jest nasz klub. Jestem też głęboko przekonany, że jakby klubem zarządzali ludzie, którzy wiedzieliby jak nim odpowiednio pokierować, mają plany rozwoju klubu na conajmniej kilka lat, a nie jak jest teraz byle do końca miesiąca, to Szlęzak dałby kase i na piłeczkę. Po prostu miałby pewność, że pieniądze, które przekazuje pójdą na właściwe cele, a nie zostaną po prostu przejedzone. Szkoda, że niektórym nie zależy na piłce, to przykre. Od zawsze Stalowa Wola, była kojarzona z piłką nożną i tę tradycję nie wolno zaprzepaścić.

Zatorze | 2009-09-3 13:17

Wejdz wśród wrony kracze jak one ...

Zatorze | 2009-09-3 13:28

zreszta co by tu mówic to od poczatku jest gra kilku ludzi z zarzadu którzy robia wam zamet w głowie bedzie tu 50 trenerów i nic nie bedzie bo wszystko wychodzi z góry, a wy dalej swoje wyjeb.. trenera itp po ch.. ?? to nic nie da klub ma miec podstawy do gry czyli kase i zarzad u nas jest zarzad i kasa tylko idzie do tej kieszeni co nie trzeba. zrobili wam bilety kolorowe wole miec swistek tamtego papieru niz spasc z ligi kosztem czegos co dla was znaczy wiele zwykły bilet albo inne smieszne rzeczy którymi wam mydla oczy i jestescie slepi na cała ta sytuacje. bez sciemy ale wy to chyba za krótko jestescie ze Stalówką zeby wiedziec na czym ten klub stoi.... bo jak narazie to nie filary a zamek z piasku który moze runąc pozdro i pomyślcie nad tym co piszecie

Cyc-u | 2009-09-3 13:32

Nas 2 w Gorzowie. Remis naszej drużyny w pełni zasłużony.
A wypowiadający się tutaj wielcy znawcy piłki mogli pojechać do Gorzowa i na żywo zobaczyć grę naszej drużyny, wtedy mieli by prawo do jakichkolwiek ocen.

Mlody23 | 2009-09-3 14:42

Moze zarzad ma jakies powiazania z miastem
bo przeciez jesli spadniemu to po h..robic nowy stadion 2 ligowej druzynie??


Oto moje zdanie w tej sprawie

Bogus | 2009-09-3 14:44

stadionu narazie nikt nie robi sa tylko plany....ehh

Boczeks | 2009-09-3 15:01

6 meczy a stalówka 2 punkty i ostatnie miejsce Pozdrowienia :// 2 liga powraca??

Jotes | 2009-09-3 15:07

Mam takie pytanie czy będziemy zamawiać szale Stalówki w barwach Polski na mecze reprezentacji ? Sorry ze tutaj ale jak już ktoś wcześniej napisał tutaj zagląda więcej wiary.

Adam | 2009-09-3 15:18

Trzeba sie naprawde na piłce nie znać żeby takie bzdury pisać że Antoni Łukasiewicz grał w Stilonie.

F1938 | 2009-09-3 15:20

Jotes przejdz sie do maratonu i zobacz ze takie szale juz sa.

Motomoto | 2009-09-3 16:49

Firma bukmacherska Unibet została sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskiej I ligi. Podpisana w czwartek w Warszawie umowa będzie obowiązywać przez dwa lata, a wartość kontraktu wyniesie 15 milionów złotych.

Wiecej:
» http://sport.onet.pl/0,1248759,2036752,wiadomosc.html

Aleksander | 2009-09-3 17:44

mam pytanko...wie ktos moze co z pezbudowa stadionu przy Hutniczej????podobno miala ruszyc od wrzesnia juz jest 3 bylem na stadionie dzisjaj inic tam sie nie robi!!!a moze jest tak ze slaba postawa naszych kopaczy jest co niektorym na reke,bo po co nowoczesny obiekt w 2 tylko z nazwy czyli de fakto 3 lidze!!!polamatorski ej zreszta...wiec chyba dlatego wstrzymuja sie z przebudowa.WIE KTOS MOZE COS WIECEJ,prosze o odpowiedz

Ultrastal | 2009-09-3 18:56

Co do stadionu: muszą wyciąć drzewa a że Lasy Państwowe są jakie są to dlatego tak długo to schodzi. Nic się nie martwcie, środki na stadion są.

Kibic | 2009-09-3 19:07

» http://www.youtube.com/watch?v=7G2zs..... dla tych co maja watpliwosci co do stadionu!!!

Edek38 | 2009-09-3 20:00

NIE POWIEDZIALES TEGO W RYJ TO NIE POWIEDZIALES NIC!!!

OPANUJCIE SIE WRESZCIE Z TYMI "KOZACKIMI"WYPOCIN AMI!!!

A.s. | 2009-09-3 21:46

Wygląda na to, że w pilnym trybie trzeba wybudować w Stalowej tor bobslejowy, bo w załodze bobsleja jest funkcja "hamulcowego". A tak z braku bobów hamulcowi działają w sekcji piłkarskiej :(

Old fan | 2009-09-4 09:48

Po wypowiedzi autora projektu wnioskuje że krzesełka beda w kolorze srebnym ?? Prosze o poprawienie mnie jesli jestem w błedzie

Koleszka | 2009-09-5 19:12

MAM DO SPRZEDANIA CZARNA BLUZE "STALOWKA FOOTBALL FANS" CZARNA Z KAPTUREM W BARDZO DOBRYM STANIE ROZMIAR M OTO ZDJECIA KONTAKT POD NUMEREM GG 1761795 SPRZEDAM JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!

» http://www.fothost.pl/upload/08/19/b.....

» http://www.fothost.pl/upload/08/19/a.....

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

KSZO Ostrowiec Św - Stal Stalowa Wola

KSZO Ostrowiec Św             Stal Stalowa Wola
2021-10-23, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Czarni Połaniec

Stal Stalowa Wola             Czarni Połaniec

3 : 0

Jopek 20
Świderski 61
Khorolskyi 63
    
Sędzia: Paweł Sitkowski
Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Siarka Tarnobrzeg 13 8-3-2 27
2 Cracovia II 13 8-3-2 27
3 Podhale Nowy Targ 13 7-4-2 25
4 ŁKS Łagów 13 7-2-4 23
5 Stal Stalowa Wola 13 7-2-4 23
6 Chełmianka Chełm 13 6-3-4 21
7 Orlęta Radzyń Podlaski 13 5-5-3 20
8 Korona Rzeszów 13 5-5-3 20
9 Unia Tarnów 13 4-6-3 18
10 KSZO Ostrowiec Św 13 4-5-4 17
11 Avia Świdnik 13 5-2-6 17
12 Wisłoka Dębica 13 4-4-5 16
13 Czarni Połaniec 13 4-4-5 16
14 Sokół Sieniawa 13 3-3-7 12
15 Podlasie Biała Podlaska 13 1-8-4 11
16 Wisła Sandomierz 13 3-2-8 11
17 Tomasovia 13 1-4-8 7
18 Wólczanka W. Pełkińska 13 1-3-9 6

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 122 km 115
Wisłoka Dębica 96 km 205
Podlasie Biała Podlaska 244 km 48
Chełmianka Chełm 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
Tomasovia 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2021-10-23 KSZO Ostrowiec Św - STAL
2021-10-30 STAL - Wólczanka W. Pe..
2021-11-06 Unia Tarnów - STAL
2021-11-13 STAL - Korona Rzeszów
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (3091) » 1938fc (1565)
» Vielitz44 (1309) » Filip kacper k. (1269)
» Edek38 (1263) » Fanatyk38 (918)
» Kamil (841) » Rafix (768)
» Kamilosss (621) » Misio (612)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
-
» Polecamy






Losowe galerie

??? - STAL (:)
0000-00-00
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 1 326 razy
STAL - Nadwiślan Góra (0:1)
2015-03-14
Ilość zdjęć: 40
Wyświetleń: 55 004 razy
STAL - Okocimski Brzesko (3:0)
2014-11-08
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 22 670 razy
Zagłębie Sosnowiec - STAL (1:1)
2014-10-04
Ilość zdjęć: 19
Wyświetleń: 31 011 razy
Osób Online: 30 / Czas gen. strony: 0.01354
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Four season houses. | Taxi Stalowa Wola |