Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Lekcja skuteczności z Przemyśla.

Lekcja skuteczności z Przemyśla.

Pierwsi zaatakowali goście - w 4.min. z ostrego kąta strzelał Radawiec, ale Szramowiat pewnie wyłapał piłkę. Minęło 9 minut i Pankiewicz, po otrzymaniu dokładnego podania od Gwoździa, skierował futbolówkę w dolny róg. Do końca I połowy mecz miał wyrównany przebieg. Wśród stalowców wyróżniał się Radawiec, zarówno aktywnością, jak i … nieskutecznością. Polonia grała bardziej dojrzały futbol, a co najistotniejsze - skuteczny. Tuż przed zejściem do szatni Ghanijczyk skierował z bliska do bramki i zrobiło się 2-0.
W I kwadransie po przerwie więcej z gry mieli stalowcy, ale z ich optycznej przewagi nic nie wynikało. W 61.min. idealnej pozycji nie wykorzystał Wojtas (Wietecha obronił), za to sześć minut potem Bąk z ok. 20 m znalazł drogę do siatki. W 68.min. na listę strzelców powinien się wpisać Cieślikowski, lecz Szramowiat nie dał się zaskoczyć z bliska. Kiedy gospodarze prowadzili już 4-0, na widowni przypominano sobie, kiedy Polonia tak wysoko wygrała ze "Stalówką”. Goście, zupełnie zasłużenie, zdobyli honorowego gola, ale mogli stracić piątego - w 88. min. Bąk trafił w poprzeczkę.
Był to zaległy mecz 22 kolejki z 24 kwietnia.

1-0 Pankiewicz (13, asysta Gwoździa), 2-0 Quaye (37, głową), 3-0 Bąk (67, po podaniu Quaye), 4-0 Wojtas (74, asysta Quaye), 4-1 Radawiec (80, po samotnej akcji).
POLONIA: Szramowiat 6 - Kud 6, Hynowski 6, Załoga 7, Gwóźdź 6 - Rostecki 6, Podlasek 6, Pankiewicz 6, Wojtas 6 - Bąk 6, Quaye 8.
STAL: Wietecha 4 - Wróbel 4, Drabik 4, Warczachowski 6, Cieślikowski 4 - Skiba 4, Rogala (18. Kochańczyk ;77. Stręciwilk), Salek 4, Dziuba 4 (60.Ślusarczyk) - Radawiec 5, Kanarski 4.
Sędziował Włodzimierz Milczarek (Łódź). Żółta kartka: Drabik. Widzów 400.

zródło: http://www.gcnowiny.pl

Komentarze (16)

~kibic3 | 2004-05-12 14:35

brawo czesiu. mozesz byc z siebie dumny. jezeli chcesz pograzyc stalowke to ci sie udalo

~.... | 2004-05-12 14:42

jak tak dalej pójdzie to nie bdzie sie dalo pokazac jedna reka w ktorej Stalowka jest lidze ;//////

~kibic2 | 2004-05-12 15:21

Za co takie wysokie noty Radar 3 Wietecha 3 reszta 2 i 1 powinno być, a QUAYE 8. Pamietam jak byłem w Stalowej NA meczu z Przemyślem wygranym 3:1 przez Stal i w tunelu jeden jebany rasista obrażał Quaye. Masz teraz bucu ze Stalowej

~kobic | 2004-05-12 16:09

ej wiecie ze w sobote jest mielec w nisku??
jedzie ktos od nas??

i czy duzo osób

~Anty KoRUPTOR | 2004-05-12 19:53

Ale jaja Siarka - Koruptor Kielce 2:0 !!!!!!!!!!

~zks | 2004-05-12 19:57

PANOWIE WSZYSCY JEDZIEMY DO NISKA WSPOMAGAC SOKOLEK W MECZU Z mielcem WSZYSCY !! ZBIORKA 3h lub 2,5h OBOK STADINOU, LUB NA PLACU PILSUDSKIEGO !! MA ZE STALOWEJ BYC 300 OSOB !! CZEKAMY


STAL STALOWA WOLA - WLADCY PODKARPACIA !!

~Stalowiec | 2004-05-13 12:04

Kiedy jest mecz Sokół-Mielec ??

~guciek2 | 2004-05-13 14:20

Od dzisiaj pierwszym trenerem Stasiaka/KSZO Ostrowiec Świętokrzyski jest Czesław Palik, pracujący dotychczas w Stali Stalowa Wola. Działacze ostrowieckiego klubu postanowili o zmianie pierwszego trenera po wczorajszym remisowym meczu z Polarem Wrocław.

Mariusz Łaski pozostanie w klubie na stanowisku menedżera, natomiast swoje funkcje będą dalej pełnili drugi trener Zbigniew Podsiebierski i kierownik drużyny Janusz Jojko.

Czesław Palik będzie pierwszym trenerem do końca obecnego sezonu, a działacze po zakończeniu rozgrywek zdecydują, czy przedłużą z nim umowę.

~zks | 2004-05-13 14:59

MECZ JEST W SOBOTE MA NAS TAM BYC W CHUJ !! SOKOLEK CZEKA !! POZDRO STALOWCY

~. | 2004-05-13 15:13

Sokół Nisko - Stal Mielec (sobota) 15 maja, 17:00

~??? | 2004-05-13 16:01

Guciek2 skad masz takie zjebane informacje ???? ...nie wiesz to nie pisz

~kibic | 2004-05-13 16:46

to gdzie ta zbiórka wkoncu ?? bo ja juz nie wiem pod stadionem czy pod MDK i o której

~STALOWKA | 2004-05-14 14:19

ZBIORKA POD STADIONEM STALOWKI O GODZINIE 14 DO 14,30 MOZE UDA SIE WYKOLOWAC AUTOKARY ALE CHYBA NIE MA SENSU BO MOZNA POJECHAC ZWYKLYMI MIEJSKIMI TAKZE PRZYJDZCIE A MOZE COS WYKOMBINUJEMY POZDRO

~kibic | 2004-05-14 16:02

oki stalówka jedziemy na mielec jaeeeaaaaaa jeszcze zeby tylkio duzo ludzi przyszło trzeba jaąs notke a stronce zrobic

~Barwa; Górnik - Stal | 2004-05-15 20:02

Bylem na meczu, szkoda bo sytyacje były i mozna sie bylo spokojnie o zwyciestwo pokusic. poczatek drugiej polowy to gornik nie wychodzil ze swojej polowy. Kiepska gra obrony lacznie z bramkarzem i slaba skutecznosc napastnikow... Górnik Wieliczka- Stal Stalowa Wola 2-0

~holigan | 2004-07-17 10:19

jak można było przegrać 4 1 to wielki pogrom

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-11-29, godz. 12:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 20 15-3-2 48
2 Sokół Sieniawa 20 12-7-1 43
3 Stal Stalowa Wola 20 12-2-6 38
4 Wisła Sandomierz 20 10-7-3 37
5 Avia Świdnik 20 10-6-4 36
6 Wólczanka W. Pełkińska 20 11-3-6 36
7 KSZO Ostrowiec Św 20 10-3-7 33
8 Siarka Tarnobrzeg 20 9-4-7 31
9 Podhale Nowy Targ 20 9-4-7 31
10 Chełmianka Chełm 20 8-4-8 28
11 ŁKS Łagów 20 8-4-8 28
12 Lewart Lubartów 20 6-8-6 26
13 Wisłoka Dębica 20 6-8-6 26
14 Korona II Kielce 20 7-2-11 23
15 Stal Kraśnik 20 6-4-10 22
16 Orlęta Radzyń Podlaski 20 5-4-11 19
17 Cracovia II 19 5-3-11 18
18 Podlasie Biała Podlaska 20 5-3-12 18
19 KS Wiązownica 19 4-4-11 16
20 Jutrzenka Giebułtów 20 4-4-12 16
21 Hetman Zamość 20 1-5-14 8

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (2038) » 1938fc (1348)
» Edek38 (1260) » Vielitz44 (1138)
» Filip kacper k. (1056) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (752) » Kamil (654)
» Kamilosss (540) » Acer (481)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

Stomil Olsztyn - STAL (2:2)
2002-11-04
Ilość zdjęć: 3
Wyświetleń: 8 750 razy
STAL - KSZO Ostrowiec Św (1:1)
2009-08-15
Ilość zdjęć: 41
Wyświetleń: 123 833 razy
STAL - Dolcan Ząbki (1:4)
2009-08-01
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 53 163 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (92:86)
2008-02-23
Ilość zdjęć: 10
Wyświetleń: 21 072 razy
Osób Online: 37 / Czas gen. strony: 0.01602
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |