Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Juda w Stalowej

Juda w Stalowej

Dziś oficjalnie doszlo do porozumienia miedzy dzialaczami Sokola i Stalowki. Juda zostaje wypozyczony do druzyny z miasta rowerow na pol roku. Jak sam mowi - trzeba sprobowac sil wyzej, zobaczymy co bedzie dalej. Nikt narazie nie jest w stanie powiedziec czy zostanie tam dluzej niz 6 miesiecy czy moze bedzie gral gdzie indziej, wszystko wyjasni sie po rundzie wiosennej. 

źródło: www.sokolhools.prv.pl

Komentarze (30)

~kudek | 2005-03-27 17:54

Żeby nie było już głupich komentarzy !! Przeczytajcie uważnie teskt ! i zostawcie tego Jude w spokoju

~Zks Stal | 2005-03-27 18:26

Co Wy porownujecie Jude do Streciwilka przeciez Streciwilk by go w ziemi wkrecil Juda do legi dobra bajka hehe ;] Wezcie Streciwilk w kadrze Polski gral a Juda nawet w kadrze wojewodztwa nie gral on za dobrcyh czasow u nas w juniorach by nie gral wiec nie robcie z niego gwiazdy bo to sa jaja ;] A tak ppozatym jak wrocic Streciwilk To pokaze kto jest lepszy i wkreci go w ziemie :D

~Cyc-u | 2005-03-27 18:52

dajcie ludzie spokój, nie widziałes gry Judy więc sie nie wypowiadaj. Miernikiem tego czy ktos jest dobry nie ejst to że zagrał o jeden mecz mniej tu i tam i strzelił tou lub tam jedn bramke więcej lub mniej.... poczekajmy na mecz wtedy zobaczymy co wart jest nowy zawodnik Stalówki :)
pozdro!

~ | 2005-03-27 23:39

zobaczymy już w najbliższym meczu

~noe | 2005-03-28 08:54

podobno ma być 2:1 dla motoru

~Cyc-u | 2005-03-28 10:23

noe a co ustawiłes jusz mecz :-)

~... | 2005-03-28 11:27

Cyc-u jak coś to pisze się "już" a nie jusz :| ... gdzie Ty chodziłes (chodzisz) do szkoly ?:|

~do ... | 2005-03-28 11:45

a coś Ty taki aptekarski, chłopak pisze slangiem gadu-gadu hehehe :)))

~ | 2005-03-28 12:15

ZksStal Ty chyba jestes kolega Streciwilka.Tak pierdolisz ze mi Cie zal.Jakos ja na boisku nie widze zeby on taki swietny byl.I przyjebales sie do Judy a nawet jeszcze chlopaka w akcji nie widziales...Wezsie otrzasnij czlowieku.Ja mam nadzieje ze Juda bedzie gral w Stalowce bardzo dobrze i pomoze nam sie utzrymac w 3 lidze...Zycze mu jak najlepiej.

~Cyc-u | 2005-03-28 12:54

a to JUŻ nie będe pisał 'jusz' ;-)
szkoła 'óczy' :D

~lukasz nie pal sqna | 2005-03-28 14:46

kurwa streciwilk tez nie lepszy pajac przereklamowany takie setki co ma na boisku to ja bym strzelil

~ktos | 2005-03-28 14:56

To ziozmek chodz na boisko pokazesz jaki jestes dobry kurwa w roczniku 95 bys sie ncizym nie wryznial a Juda niczym specjanym sie nie wyroznil na sparingu i mysle ze Streciwilk bedzie gral w pierwszym skladzie z piaetrsiewcziem albo pitrasiewicz z bednarzem a streciwilk na prawej pomocy a szary na lwace ;]

~kudek | 2005-03-28 15:01

szarowski to pajac nawet adamus powiedzial ze nic nie robi wogole ja nie wiem po co on gra w tej stali :/

~X | 2005-03-28 15:02

dajcie spokój stręciwilkowi, może nawet gra gorzej od judy ale szacunek mu się należy choćby za reprezętacje.. a co do judy to sie okaże.. ja zycze mu jak najlepiej i żeby to była prawada z uratowaniem stalówki..
PZDR ZKS

~kudek | 2005-03-28 15:03

pietrasiewicz walczy :) i bdb gra wykzuje sie znakomitą grą strzela gole wypracwouje sytuacje :)

~kudek | 2005-03-28 15:07

streciwilk powraca po kontuzji i napewno chlopaki sie podnisą na wiosne :) i bedzie ok i ozstaniemy w 3 lidze

~tomeks | 2005-03-28 15:33

i znowu zaczyna sie to samo, wyklinanie siebie na wzajem :)
powodzenia ;]

typ wg mnie :
Stal 1-0 Motor

~... | 2005-03-28 15:44

Co wy ludzie sie taak ich czepiliscie??? Graja jak graja i dla jednych ten jest lepszy dla drugich tamten!! Wiec po co tu takie glupie komentarze :>> nieobrazjcie ich a niech razem pruboja utrzymac Stalowke w 3 lidze !!! Moze bed razem grali na ataku ?? Niewiadomo :] Jedyne co sie liczy to zeby zrobili wszytsko by Stal zostala w 3 lidze:))

~ | 2005-03-28 16:20

Wezcie Streciwilk w kadrze Polski gral a Juda nawet w kadrze wojewodztwa nie gral

Juda gral w reprze wojewodztwa (juniorow) i to nie raz kolego;)

~mlody | 2005-03-28 16:22

Wiec do soboty, wszyscy na mlyn !

~ | 2005-03-28 16:43

mi osobiście gra Judy przypadła do gustu. dosyć dynamiczny zawodnik, w sparingu z Janowianką zaliczył z 2 asysty i ogólnie wypadł dobrze, co z pewnością poświadczyliby pozostali zawodnicy, którzy co chwilę krzyczeli : "Dobrze Damian!" i nie tylko oni. kolesia z prasy niejeden z gapiów pytał kto to tak dobrze gra w ataku... pozdro

~blejk | 2005-03-28 19:28

co wy kurwa pierdolicie niemacie oczym gadać !!! lepiej ZAJMIJ SIE MECZEM ZEBYS PRZYSZEDŁ !!! a kurwa nie jeden z drugim jedziecie na siebie jak chcecie si eponapinac to do siary !!! :D albo do psów :D a od STALÓWKI won:D



ja typuje
2-1 oczywiście dla Stalóweczki pozdro dla kumatych

~flex | 2005-03-28 19:59

nie ma co się kłócić który jest lepszy Stręciwilk czy Juda... To są piłkarze którzy dopiero się rozwijają i miejmy nadzieję, że przyniosą Stalówce dużo korzyści... :D Jeszcze ich najlepsze lata są przed Nimi :) a Wy nie bądzcie tacy aktywni w kłotniach tylko pomóżcie piłkarzom głośnym dopingiem już w tą sobotę !!

pozdro!

~do X | 2005-03-28 23:26

Gorzej od Judy smieszny jestes heeh ;] Nie no chodzmy na dym i tyle nie klocmy sie alen ie porownujmy Judy do streciwilka bo to jak porownac Szarego do ronalidnho hehe ;]

~ | 2005-03-28 23:47

wez koels co tY wogole wygadujesz Roanldinha to nawet nie ma co porownywac z zurawskim czy z najlepszym polskim pilkarzem heheh a ty tego palanta szarowskiego porownujesz :]

~Wodnik | 2005-03-29 03:23

3:1 dla Stali.Bramki;Radawiec,Juda i Pietrasiewicz.

~X | 2005-03-29 10:30

ja to tylko powiedziałem do tych co mówią że juda jest lepszy i żeby niekłucili sie jush.. " może nawet jest lepszy ale itak obydwóm nalezy sie szacunek.. " a ja niemam zamiaru sie klucic, ważne zeby grali PZDR ZKS

~zawodnik | 2005-03-29 18:26

lukasz nie pal squna pojebany jestes

~... | 2005-03-29 19:37

po 1 w stalowce nie ma ataku i pare lat temu tez nie bylo poprostu nie mamy szczescia do napastnikow np. ten streciwilk tak chwalony jaki tam on nie jest a jest cienki nic szczegolnego nie pokazuje

~Redaktor | 2005-03-29 22:09

Do porozumienia między działaczami doszło 24.03.2005. w czwartek a u was dodane to jest 27.03.
To trochę głupie jak pisze data newsa 27.03 i pisze w nim."Dziś oficjalnie doszło do porozumienia" kiedy działacze dogadali się 24.03

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-11-29, godz. 12:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 20 15-3-2 48
2 Sokół Sieniawa 20 12-7-1 43
3 Stal Stalowa Wola 20 12-2-6 38
4 Wisła Sandomierz 20 10-7-3 37
5 Avia Świdnik 20 10-6-4 36
6 Wólczanka W. Pełkińska 20 11-3-6 36
7 KSZO Ostrowiec Św 20 10-3-7 33
8 Siarka Tarnobrzeg 20 9-4-7 31
9 Podhale Nowy Targ 20 9-4-7 31
10 Chełmianka Chełm 20 8-4-8 28
11 ŁKS Łagów 20 8-4-8 28
12 Lewart Lubartów 20 6-8-6 26
13 Wisłoka Dębica 20 6-8-6 26
14 Korona II Kielce 20 7-2-11 23
15 Stal Kraśnik 20 6-4-10 22
16 Orlęta Radzyń Podlaski 20 5-4-11 19
17 Cracovia II 19 5-3-11 18
18 KS Wiązownica 18 4-4-10 16
19 Jutrzenka Giebułtów 20 4-4-12 16
20 Podlasie Biała Podlaska 19 4-3-12 15
21 Hetman Zamość 20 1-5-14 8

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1951) » 1938fc (1275)
» Edek38 (1260) » Vielitz44 (1135)
» Filip kacper k. (1043) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (752) » Kamil (646)
» Kamilosss (540) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

Wisła Płock - STAL (2:0)
2013-05-08
Ilość zdjęć: 14
Wyświetleń: 27 395 razy
Siarka Tarnobrzeg - STAL (0:0)
2002-04-20
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 6 276 razy
Ceramika Opoczno - STAL (:)
1998-00-00
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 132 razy
STAL - GKS Katowice (1:0)
2008-03-22
Ilość zdjęć: 95
Wyświetleń: 144 268 razy
Osób Online: 22 / Czas gen. strony: 0.01691
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |