Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stal - Lewart

Stal - Lewart

Sobota, godz. 17. Stal zmierzy się w meczu 27. kolejki z Lewartem Lubartów. Rywal podobnie jak nasza Stal walczy o zachowanie ligowego bytu, stąd wynik jutrzejszej ...

Komentarze (53)

~yyy | 2005-05-21 09:01

2;1 dla stalowki :D
Zobaczycie !!! :)

~ | 2005-05-21 09:09

2:0

~ | 2005-05-21 09:16

zgadzam się z yyy ja też typuję 2-1 dla Stali

~Lewart fan | 2005-05-21 10:12

Patrząc po naszych ostatnich wynikach u siebie i na wyjazdach to trudno wywnioskować optymistyczny rezultat. WWW.LEWART.LUBARTOW.COM.PL

~do lewarta | 2005-05-21 10:31

bedziesz ktos od was :Q ?

~kibic 2 | 2005-05-21 11:28

Ja też idę na mecz ostatniej szansy !!!

~Lewart fan | 2005-05-21 11:38

Nie słyszałem żeby ktoś się do was wybierał. Ale indywidualnie pare osób napewno pojedzie. Pozdro

~fan zks | 2005-05-21 12:18

STALÓwKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Slayer | 2005-05-21 12:58

a jeden gościu mówił, że autokar z Lubartowa jedzie. Tak słyszałem, zresztą przedwczoraj ktoś tak pisał. Pozdro!

~Stalowiec | 2005-05-21 13:05

ja typuje 3:1 dla naszej Stalówki !!

~Hool Cool | 2005-05-21 13:13

Weźcie już stulcie pyski jeden z drugim, bo nie można czytać tych głupot które ciągle wypisujecie. Jesteście jacyś niedojebani czy co? Przestancie pisać ciągle teksty w stylu ja widziałem że ktoś napisał że ktoś mu powiedział itp. bo mi się scyzoryk otwiera w kieszeni od tych waszych głupot które tutaj bez przerwy wypisujecie. Ludzie otrząśnijcie się wreszcie!!! Wicej robienia a mniej na internecie pierdolenia!

~rm | 2005-05-21 13:28

STAL ZKS POŁUDNIA PANEM JEST

~Blejk` | 2005-05-21 13:34




SARMACI POŁUDNIA STAL STALOWA WOLA!!!!!!



~sTaLÓwKa | 2005-05-21 14:14

2:0 dla naszej STALI....:)

~tomeks | 2005-05-21 14:32

3-1 ;]

~:) | 2005-05-21 14:35

juz tylko niecale 2,5 h :D

~Electro | 2005-05-21 15:07

typuje 2:0 dla Stali bo z tego co widze to Lewart malo bramek strzela na wyjazdach ...

Pozdro dla Stalowki !

~kibic 2 | 2005-05-21 15:36

Ja zawsze byłem ciekaw, czemu mówicie o sobie Sarmaci ???
Może mi to ktoś wyjaśnić ?!

~stal | 2005-05-21 15:36

Niewazne jaki wynik .TYlko zeby nasza STALOWKA wygrala.


Pozdro dla kolesi z ZATORZA

~ | 2005-05-21 15:38

Niewazne jaki wynik
TYLKO ZEBY NASZA STALOWKA WYGRALA


ZATORZE ZAWSZE ZE STALOWKA
Pozdro dla kolesi z ZATORZA

~kibic 2 | 2005-05-21 15:40

Polską szlachtę wieku XVII i XVIII cechowało poczucie narodowej potęgi, świadomość tradycji i przekonanie o pochodzeniu Polaków od starożytnych Sarmatów. Duma była nieodłączną cechą barokowej mentalności. Z czasem pojęcie sarmatyzmu nabrało ujemnego nacechowania. Oznaczało całokształt obyczajów, kultury szlacheckiej, utożsamianych z zacofaniem, nietolerancją, dewocją, skłonnością do zabaw.

Nie rozumiem Sarmaci południa ???
O co chodzi ???

~Stal | 2005-05-21 17:07

Jak chcesz pierdolic glupoty to pierdol na stronie Siarki a nie na Stalowki,bo na stronie Stalowki takich pierdolow nikt nie bedzie czytal dzieciaku.

~ | 2005-05-21 17:07

ale debil ale debil ale debil itd..........

~ptasznik | 2005-05-21 17:08

Jak ktoś przy kompie będzie wiedział jaki wynik to dajcie znać tylko qrwa bez żadnych żartów.

~Stalówka | 2005-05-21 17:09

Proszę o bieżący wynik!!! Pozdrowienia

~ | 2005-05-21 17:15

narazie 0-0 po 10min

~GORZYCE | 2005-05-21 17:20

siarke trzeba pierdo nie powiem dalej bo aż szkoda tych debili z tarnobrzega

~Sokol Nisko | 2005-05-21 17:25

jaki wynik ??

~m. | 2005-05-21 17:26

po 25min dalej 0-0

~ | 2005-05-21 17:29

5 liga siarrrrrrrrrrraaaaa psy

~Stal | 2005-05-21 17:34

Jebac twoja Siarke huju.Siarka okregowka!!!!!!!!

~ | 2005-05-21 17:35

Klasa c
hahahah

~tomeks | 2005-05-21 17:38

po 35min
STALOWKA WYGRYWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-0 !!!!!!!!!!!!

1-0 !!!!!!!!!1
BRAMKA ;
SAŁEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIGDY NIE SPADNIE STALOWKA NIGDY NIE SPADNIE !!!!!!!!!!!!!

~Stalówka | 2005-05-21 17:39

Nigdy!!!

~Sokol Nisko | 2005-05-21 17:42

Jaki Wynik?

~do go | 2005-05-21 17:45

koles ty masz jakies kompleksy heh. Bili cie czy co ??

~tomeks | 2005-05-21 17:48

do przerwy 1-0

~tomeks | 2005-05-21 18:12

Było 2-0 na zegarze... ale bramka ze spalonego ;p

dalej 1-0 dla Stalowki

~tomeks | 2005-05-21 18:17

Motor 2-0 Polonia

~tomeks | 2005-05-21 18:23

Stalowka 3-0 Lewart !!
2x Radawiec !!
65 i 66 minuta Radawiec !!

~Stal | 2005-05-21 18:31

Dzieki za podanie wyniku Tomeks.Jak sie zmieni wynik to powiedz.

~Sokol nisko | 2005-05-21 18:33

serio 3:0?

~tomeks | 2005-05-21 18:35

Dalej 3-0 ;)

~heh | 2005-05-21 18:41

to nie ściema :D relacja life na www.lewart.prv.pl

~tomeks | 2005-05-21 18:52

FT Stalówka 3-0 Lewart Lubartów

Stalówka miała okazje do podwyzszenia ale bramkarze gosci 2 razy ratowal ... słupek !

~x | 2005-05-21 19:06

Stalowka-Lewart 3:0 bramki dla Stali: Salek 35 po podaniu Kasiaka, 65 Radawiec podanie Krawca, 66 Radawiec podanie Krawca. Dobry mecz w wykonaniu Stali choc trzeba przyznac,ze przeciwnik nie byl wielce wymagajacy, choc w pierwszych minutacj dwukrotnie powaznie zagrozili bramce Stali. Dobra zmiana Krawca za Wlocha, bramkarza dwukrotnie wyreczal slupek po strzalach Wlocha i Krawca, w dodatku okazje zmarnowali jeszcze: Radawiec, Ozog, Bednarz i Dziuba. Ciesza 3ptk. ktore znaczaca przyblizaja Stal do pozostania w 3 lidze.

~x | 2005-05-21 19:07

nie Wlocha tylko Bednarza:))chodzi o slupek:D

~Stalowka | 2005-05-21 19:26

Stalowka nigdy nie spadnie !! Nigdy!!

~ | 2005-05-21 19:56

TERAZ WSZYSCY MUSIMY JECHAC NA stal rzeszow

~RM | 2005-05-21 22:00

CIAGLE NAJEZDZAMY NA TRENAERA I PIŁKAZRY ALE TO JUZ KOLEJNY MECZ W KTÓRYM NIE BYŁO DOPINGU Z NASZEJ STRONY ZASTANAWIAM SIE KTO REPREZENTUJE SŁABZSY POZIOM MY CZY ONI młyn 0! PO RAZ KOLEJNY ZASTANÓWMY SIE NAD TYM BO JAK TAK DALEJ BEDZIE TO DO RZESZOWA POJEDZIE 30-40 OSÓB wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~h | 2005-05-21 23:30

do Rzeszowa zawita okolo 150 kibicow stali... chyba ze cos sie stanie i bedzie ich wiecej...

~mlody | 2005-05-22 11:45

Wiec za 2 tygodnie jedziemy wszyscy do Rzeszowa !! obecnosc obowiazkowa ...

~bulu | 2005-05-22 13:15

Kazdy jedzie do Rzeszowa !!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wisła Puławy

Stal Stalowa Wola             Wisła Puławy
2020-10-31, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 16 13-2-1 41
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 15 9-2-4 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 Avia Świdnik 15 7-4-4 25
7 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
8 Siarka Tarnobrzeg 15 6-4-5 22
9 Podhale Nowy Targ 14 6-3-5 21
10 KSZO Ostrowiec Św 15 6-2-7 20
11 Wisłoka Dębica 15 5-4-6 19
12 Lewart Lubartów 15 4-6-5 18
13 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
14 Cracovia II 15 4-3-8 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 14 3-3-8 12
20 KS Wiązownica 14 2-3-9 9
21 Hetman Zamość 15 1-4-10 7

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1882) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1186) » Vielitz44 (1114)
» Filip kacper k. (997) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (747) » Kamil (628)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Polonia Bytom (2:3)
2016-04-10
Ilość zdjęć: 32
Wyświetleń: 22 631 razy
STAL - Warta Poznań (0:1)
2017-04-01
Ilość zdjęć: 21
Wyświetleń: 12 125 razy
Motor Lublin - STAL (2:3)
2003-08-27
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 18 664 razy
Motor Lublin - STAL (0:2)
2012-09-15
Ilość zdjęć: 2
Wyświetleń: 4 845 razy
Osób Online: 2 / Czas gen. strony: 0.01712
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |