Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Pogoń - Stal 0:1 (0:0)

Pogoń - Stal 0:1 (0:0)

Na kolejnym meczu wyjazdowym rozgrywanym w kiepskim terminie zameldowało się ok. 80 fanatyków Stalówki z flagą F.C.Chicago.

0-1 Jabłoński (61)
STAL: Wietecha - Kasiak, Kusiak, Maciorowski, Sałek - Krawiec, Ożóg, Jabłoński, Iwanicki - Pietrasiewicz (88 Kurasiewicz), Telka (75 Stręciwilk).

Już w pierwszej połowie Stal stworzyła sobie kilka znakomitych okazji do zdobycia bramki, ale żandej nie wykorzystała. Jedyne trafienie zaliczył Krzysztof Jabłoński, ktory zdobył  bramkę w 61 . minucie strzałem z głowy po dalekim dośrodkowaniu byłego gracza Pogoni, Janusza Iwanickiego.

W drugim meczu rozegranym dzisiaj Hetman Zamość zremisował z Motorem Lublin 0:0.

1. STAL SW 11 27 15-5
2. Avia 10 20 20-12
3. Stal Rz. 10 19 17-8
4. Tłoki 10 16 13-14
5. Kmita 10 15 17-15
6. Górnik 10 15 10-8
7. Pogoń 11 15 9-10
8. Hutnik 10 15 14-15
9. Motor 11 17 15-10
10. Stal S. 10 13 15-12
11. Kolejarz 10 11 17-20
12. AKS 9 10 7-10
13. Sandecja 10 10 9-17
14. Hetman 11 10 9-11
15. Wisła II 10 6 6-14
16. Wierna 10 3 4-15

Komentarze (142)

~stalowiaczek | 2005-10-13 17:40

BRAWO STALÓWECZKO!! !! !! KOLEJNE 3pkt NASZE!! :)

~Iihi | 2005-10-13 17:40

StalowKaa JEst Nie do Przejscia II Liga

~edo | 2005-10-13 17:41

po tym zwyciestwie 2 liga nie ma huja!!

~Zadowolony | 2005-10-13 17:43

No to teraz pojechać z Rzeszowem i nikt nie będzie miał wątpliwości dlaczego jesteśmy liderem. Można mieć raz, czy dwa razy fuksa, ale 8 zwycięstw i 3 remisy oraz 0 porażek to nies jest przypadek...Stalówka górą!!! Pozdrowienia dla wszystkich kibiców Stalóweczki!

~czmielu | 2005-10-13 17:43

ooo staloweczka, ooo zetkaes!
tak 3 mac chlopaki!

~ | 2005-10-13 17:45

teraz sie dopiero okaże czy jestemy liderami...teraz sie dopiero zaczna mecze ktorych sie mozemy obawiac

~kuzi | 2005-10-13 17:45

tak jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))

~/\/\/\ | 2005-10-13 17:53

no to ich pogoniliśmy :) II liga coraz bliżej... mamy naprawde duże szanse.... oby tak dalej ZKS

~ZKS | 2005-10-13 18:02

Brawo STALOWKA :D pieknie to wyglada :D teraz mecz ze stalarz oj sporo ludzi pewnie przyjedzie :D
HEJ STAL!!

~Kano | 2005-10-13 18:03

Skoro Stal potrafiła wygrać w Leżajsku , i jak do tej pory nie przegrać meczu , to jest w stanie pokonać kazdego ! Niech dalej graja swoje !

~biela | 2005-10-13 18:10

zajebiscie graja chlopaki :] i Jabłoński jest dla mnie przechuj :]

~gripes | 2005-10-13 18:19

BRAWO JABOL I CAŁA STALÓWKA!! teraz trzeba pokazać Stali Rz. na co na prawdę Was stać i oddać im za poprzednie sezony. DO BOJU STALÓWKA!!

~stalowiak26 | 2005-10-13 18:26

BOJCIE SIE HAMY DO LIGI WRACAMNY!

~stalowka | 2005-10-13 18:28

dobry mecz choc mietek patre razy przestrzelil bylo nas ok 90 osob od nich nikogo

~aaa | 2005-10-13 18:32

a czy doping był prowadzony ??

~... | 2005-10-13 18:34

Bardzo dobry mecz, tylko brakowała tego "czegoś" pod koniec wielu akcji... Ale nie narzekam :))

~DRUGOLIGOWIEC ! | 2005-10-13 18:37

OLEOLEOLEOLE NIEDAMY SIE NIEDAMY SIE !!!!!!!!:):):)

~Młody | 2005-10-13 19:03

jedz cieciu na mecz a nie wypytujesz sie ilu bylo i cos innego.Grzejesz dupe przed tym pierdolonym monitorem i wpierdalasz chipsy z beidronki i myslisz ze blyszczysz.Rusz dupe i kurwa do swidnika jechac trzeba .Pozdro dla obecnych. CHWDP !

~cycu | 2005-10-13 19:04

nas autokar i dwa wozki = okolo 80 osob (?) jesli o doping chodzi to kilka arzy krzyknelismy i tyle

pozdro dla tych co byli

~cycu | 2005-10-13 19:05

nas autokar i dwa wozki = okolo 80 osob (?) jesli o doping chodzi to kilka arzy krzyknelismy i tyle

pozdro dla tych co byli

~HWDP | 2005-10-13 19:29

HWD-P i całemu zażądowi wszyscy kibice pogoni wiedza o co chodzi.

~dorian | 2005-10-13 19:40

STALÓWKA do 2 ligi

~Gula-Gula | 2005-10-13 19:45

Pietrasiewicz to najlepszy pilkarz na swiecie dzis to udowodnil na lezajskim bagnie.Juz o Tadziu nie wspomne.Trzeba dac Janasowi do zrozumienia ze ci dwaj wspanialej klasy pilkarze powinni grac w reprezentacji POLSKI.Jak wy robicie panowie ze jestescie takimi wymiataczami i guru na boisku? Do Tomasza Pietrasiewicza i Tadzia Krawca wasz wierny oddany fan
Gula-Gula

~do gula-huja | 2005-10-13 19:50

szukaj dobrego lekarza a nawet grabarza bo o rozum już dawno za pózno .

~rafada | 2005-10-13 20:27

sorki chłopaki ale było nas troche więcej...tyle że nie byliśmy z wami w klatce :) ...wrażenia:
- krawiec ma pierwsze objawy autyzmu,
-jabłoński head bombardier,
-tela coraz lepszy,
-kusiak nie do zastąpienia
do zobaczenia na wyjeździe w gorzycach....my będziemy poza klatą:) nara

~OMI | 2005-10-13 20:53

Brovo chłopaki!!! Kolejne 3 pkt są nasz :D Oby tak dalej teraz bedzie trzeba wygrac mecz ze Stalą Rzeszów i pokażemy wszystkim z 3 ligi ze nalezy nam sie II liga!!!!

Stalówka !!!!!!!!!!!

~olo | 2005-10-13 21:21

hetman-motor 0-0 no to niezle!!!!!!!

~do "rafada" | 2005-10-13 21:23

ciężko było was nie widzieć :D jak byliście wprost klatki, a po golu się chyba gospodarze nie cieszyli :)

~zzz | 2005-10-13 21:24

a czy piłkarze po zakonczonym meczu podbiegli do kibicow i podziekowali czy nie??

~kibic | 2005-10-13 21:53

pilkarze spoko,oczywiscie taniec radosci na srodku , podbiegli i zkazdym przybili pione.

~ptasznik | 2005-10-13 22:30

WIELKIE BARAWA NA KOPACZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOCHANA STALÓWECZKO !!!

~rafada | 2005-10-13 22:33

no byliśmy na wprost klatki.....nawet mieliśmy do was podejść i spytać czy macie miejsca w transporcie:)......ale poszliśmy na miastko na małego leżajska
......jeśli chodzi o awans do drugiej ligi to chłopaki muszą ostro pracować......nie chciałbym oglądać ich w drugiej lidze jak dostają baty. stać ich tam na dobrą gre ale muszą uważać z transferami i już teraz szukać jakiegoś przyzwoitego spnsora
.......chce jeszcze powiedzieć że wkurwia mnie to że kiedy kończy się mecz wszyscy spierdalaja do domu i nie potrafia ładnie podziękować chłopakom za dobrą gre...

~do "rafada" | 2005-10-13 22:53

Osobiście czekałem do końca i nie musiałem się wracać..

~Wtajemniczony | 2005-10-14 02:14

Ciekawostka dla mnie jest to ze skradziony tel komorkowy jednemu z naszych pilakrzy zostal oddany wlasnie przez tych prawdziwych kibicow ale tego to juz nikt nie wspomni tylko jak cos zlego stanie sie na naszym stadionie to wtedy kazdy wypowiada sie ze to bandyci zlodzieje i niewiadomo co jeszcze wtedy wiedza kogo obwiniac tak samo z tym florkiem jego zachowania nikt z sacza ani my nie robilismy problemow jak stal po drugiej stronie siatki i do nas kozaczyl a jak juz cisnienie doszlo do glowy to kopnal w nas pilka wtedy on byl ok tylko jak my poszlismy odwiedzic wlasnie tego pana pod prysznicem i chcielismy uslyszec zwykle przepraszam to z nas robia znowu bandytow co innego jakby ktos wyplaciul mmu strzala albo kopa ale tam byla zwykla rozmowa a do tego wszystkiego ktos jebniety powiedzial ze ktos z nas mial noz co jest strasza glupota no ale tak juz jest ze my kibice bedziemy tylko zawsze potepiani i przedstawiani w najgorszym swietle ale jak zrobimy cos dobrego to nikt tego nie widzi tak samo juz w telewizji stalli tego nie powiedza jak to mialo miejece teraz polowe napisow z miasta potrafili pokazac w wiadomosciach sportowych no i teraz po meczu ze stala rzeszow tez mordy zamykac im sie nie beda Pozdro

~Prof. Miodek | 2005-10-14 10:08

12 linijek bez ani jednej kropki. Coś niesamowitego:)

~kibic | 2005-10-14 10:09

W tamtym sezonie 27 punktów dawało utrzymanie w lidze:P

~1938 | 2005-10-14 10:44

fajnie jakby w Stali gral Ryszard Kazieczko :)

~kibicz | 2005-10-14 11:12

sa moze jakies foty z tego mecz? Pozdro dla kibicow HEJ STAL!!!

~gula-gula | 2005-10-14 11:36

wspanialy mecz!!stadion pekal w szwach gosci ze stalowej ok 10000 samoloty ladowaly w jasionce jeden za drugim kazdy chcial byc na stadionie poczuc smak wielkiej pilki niesamowity ryk na stadionie i ten niesamowity tadziu krawiec wspaniala atmosfera ehh

~ptasznik | 2005-10-14 11:49

Leżansk ma jakas swoja strone www ??

~ | 2005-10-14 11:51

~tomek | 2005-10-14 13:48

nie wiecie kiedy do gr powroci Kamli Gęśla ?

~lukasz | 2005-10-14 14:02

wroci jak sie bedzie dobrze spisywal na treningach:)

~Do gula-gula | 2005-10-14 14:11

ale ty chlopie masz najebane :/
wes sie pierdolij o mur i nie pisz takich glupot... pozdro dla normalnych ~!

Tak 3mac Kochana Stalowko !!

~do tomek | 2005-10-14 14:20

kamil ma kontuzje 2wuglowy miesien mu dokucza :P mial juz grac w pogonia ale niestety potrenowal troche i znow odnowila sie kontuzja niewiem czy na stal rzeszow bedzie gotowy ale na avi powienien zagrac pozdro :D :P

~tomek | 2005-10-14 14:59

dzieki

~. | 2005-10-14 15:21

to jest poprostu cudowne co teraz Stalówka robi powoli wychodzimy z dolka w jakim bylismy przez ostatnie lata mamy teraz naprawde silna druzyne mogaca wywalczyc awans do II ligi a co do planow ze dopiero w nastepnym sezonie chca awansowac to lipa trzeba w tym wywalczyc awans bo ciezko jest sie wydostac z III ligi a tak udanej rundy moze nie byc a i jest kilku pilkarzy ktorzy nie sa juz najmlodsi i to moze byc dla nich ostatnia szansa zeby zagrac w II lidze a i dla Stalówki ... wogole to teraz jest fajny sklad oparty na pilkarzach ktorzy maja ten klub w sercu sa wychowankami a tacy pilkarze wiecej zrobia niz nawet pilkarsko lepsi ale tacy wiedza ze pogra 1 sezon i czesc... nie staraja sie... jakie to byloby piekne gdyby Stalówka awansowala II ligi az strach sie bac pozdro dla wszystkich kibicow Stalówki

~Falcon | 2005-10-14 15:53

z taka grą to wy sobie możecie, fakt Pogoń cieniutko zagrała ale wy banda afroazjatów nie mam pojęcia jak z taką grą jesteście na pierwszym miejscu ?? lol totalna żenada w drugiej rundzie coś czuje że będa prawie same baty, a z ta 2 liga ...hm lubie ludzi z poczuciem humoru ale bez przegięć panowie..........

~do Falcon | 2005-10-14 16:20

to koleś wskaz druzyne ktora awansuje do II ligi moze "super grajaca" Stal rzeszow? tylko z tej "super gry" jakos punktow nie ma a i jeszcze jedno wypierdalaj na tego waszego bloga a od Stalówki sie odpierdol

~Karpik | 2005-10-14 17:04

Pozwoliłem sobie dzisiaj wejsc na strone Stali Rzeszów i na ich forum. W jednym z działów dotyczącym wyników w naszej III lidze przeczytałem wypowiedź kibica rzeszowskiej Stali Oto ona:

"wlasnie wrocilem z Lezasjka. Stalowa gra rewelacyjnie. Prawie w ogole nie traca pilek w srodku pola. Na boisku dominowali, a sytuacji 100% mieli z szesc. Mam nadzieje, ze ta wysoka forma zniknie rowno z meczami o "stawke" i przy wzroscie presji. Czego im serdeczne zycze ...Mam nadzieje, ze to sie zacznie za dwa tygodnie w meczu z nami."

Więc koles nie pierdol ze żle graliśmy. Bo nie tylko nasi kibice mówią że dobrze graliśmy ale nawet fani Stali Rzeszów. A wiadomo że trudno chwali się rywali ....

Oczywiście moja wypowiedź była skierowana do kibica Pogoni którego żal w dupe ściska

~ | 2005-10-14 17:21

Rozmawiałem z kumplem z Leżajska i mówił ze bylismy najlepsza druzyna jaką Pogon gosciła u siebie. nie przejmujcie sie tymi gówniarzami - napinaczami co maja po 13-14 lat

~xxx | 2005-10-14 17:34

miejmy nadzieje ze nasza STAL zdobedzie duzo punktów w nastepnych meczach i że znajdzie znakomitego sponsora .

~ktos | 2005-10-14 17:46

Różnica klasy pomiędzy przyszłym II-ligowcem a Pogonią ...
... była spora. Szkoda że trochę mało było ludzi na meczu. Akcja Iwanickiego z Jabłońskim była filmowa.
- opinia fana Lezajska z Rudnika

~gula-gula | 2005-10-14 17:48

zdobedzie sponsora tym sponsorem bedzie......tak tak Fabryka firanek ze skopania

~kibic | 2005-10-14 17:49

a czym my niby mamy sie przejmowac?? tym ze gowniarz sobie cos napisze. sami chodzimy na mecz i wiemy co sie dzieje na boisku. a jak narazie w kazdym meczu stalowka dominuje:)
osobiscie uwazam ze od stalowki byla tylko lepsza kmita ale i tak pojechalismy z nia

~Karpik | 2005-10-14 18:38

Jak chcecie zobaczyć jak Stalówka grała w Leżajsku to oglądajcie na TVP3 Rzeszów w niedziele o 22 Sportowe wydarzenia weekendu. Powinna byc relacja z tego meczu

~... | 2005-10-14 19:15

jak nie macie co robic w sobote to przychodzcie na mecz naszych kozykarek o 15

~do karpika | 2005-10-14 19:17

do karpika:karpik daj link to tego forum co tak pisze...dzieki z gory

~rafada | 2005-10-14 19:26

musimy zdobyć solidnego sponsora, obecny składzik jest super ale trzeba myśleć przyszłościowo.kurna co z młodzieżą na to trzeba też kasy.a na transferach młodych utalentowanych piłkaży można też nieżle zarobić

~Mike | 2005-10-14 19:42

Najlepszy mecz bedzie w Gorzycach.
Powinismy wygrac ale Tłoki zaczynajom grac dobrze !!!!!!

~obserwator | 2005-10-14 20:11

chcialem zapytac co myslicie o naszym reprezentacyjnym asie czyli o rasiaku

~anemik | 2005-10-14 20:16

pieknie graja ale pewnie tylko do konca rundy a w nastepnej rundzie pewnie beda grac o pitruszke bo nie beda mieli na wyplaty dla pilkarzy co poradzic taki los klubu ze stalowej

~lukasz | 2005-10-14 20:43

do anemik:
jak nie wiesz co jest grane i masz tylko domysly to zachowaj je dla siebie bo sie mylisz

~RASIAK | 2005-10-14 21:39

G. Rasiak zatrzymał Polskę w Manchesterze - tak ktoś napisał na Onecie i to jest prawda. Nawet u nas by się Grześ nie łapał w 11 wyjściowej.

~zz | 2005-10-14 21:40

w jakich strojach stalowka grala w lezajsku??

~gogo | 2005-10-15 00:09

w rózowych z napisem UNIMIL, do kolesia powyzej

~słoma | 2005-10-15 00:11

ile stalowej w angli? podobno 100 twarzy

~andrzej | 2005-10-15 07:12

pozdrowienia dla wszystkich kibicow stalowki i dla ziomkow z resovi i rakowa z Californi! 2 liga jest juz nasza!!!!!! 3majcie sie narka

~kibic | 2005-10-15 09:10

Nas było 4 w Anglii mieliśmy flage rozwieszona koło lubina i slaska wrocław.

~Falcon | 2005-10-15 10:53

....nie jestem jakimś fanem Pogoni ale naprawde jestescie ciency gra oparta na fuksie to że mieliście niby tyle sytuacji nie wynikało z waszej niby dobrej gry tylko z błędów Pogoni totalnych błędów, a w końcówce meczu gdyby nie sędzia to nie wiadomo jak by było bo wasz bramkarz w 16-ce żucił piłke i za chwile ja wziął w ręce każdy chyba wie (sędzia nie wiadomo czego nie wiedział może nie chciał) że tak nie wolno oczywiscie wolnego nie podyktował i w ostatniej minucie ewidentny faul przed 16m też SPRZEDAWCZYK nie widział tak więc panowie nie pierdolcie mi że wasza afroazjatycka drużyna jest taka dobra bo są dużo lepsze.......

~do falcona | 2005-10-15 11:00

piłka nożna jest grą błędów, co znaczy, że kto ich mniej popełnia, ten wygrywa, czyli innymi słowy, kto ich mniej popełnia, ten jest lepszy, czyli kto jest lepszy, ten nie jest fuksiarzem (zwłaszcza jak na 11 meczy wygrywa 8), czyli innymi słowy, przestań płakać i wkurwiać ludzi!!!! pozdrawiam!

~do falcona | 2005-10-15 11:03

pewnie, że są dużo lepsze ( leeds, juve, porto) ale, kurwa mać, Pogoń do nich nie należy!!!! I co tak wyjeżdżasz z tą "afroazjatycką drużyną" . Daj se na wstrzymanie!

~: do falcona | 2005-10-15 11:05

jak som lepsi to czemu stalowa jest liderem z 4 punktami a moze nawet i 7 przewagi ???????????????????

~... | 2005-10-15 11:21

Ten falcon to jakiś małoletni fan pogoni(normalnie napisałbym z wielkiej litery) Mogłeś podejść pod klatkę i wtedy pogadać kto kupuje mecze, a kto nie...

~kolo | 2005-10-15 12:24

hehehe... ale im żal dupy ściska. pocieszcie się, że przegraliście ze Stalówką. cieszcie się, że Stalowka raczyła przyjechać do waszego plemienia :D. chłopaki sobie myślą że jak raz im dupa błysnęła i udało im się wygrać to będzie już tak zawsze. niestety, panowie... to nie było tylko wasze chwilowe szczęście i głęboki kryzys Stalowki

~Falcon | 2005-10-15 13:21

..hehe niektórzy z was maja troche racji, a reszta to chyba jakieś wieśniaki piszą: se..., som.... hehehe ale to już ich problem porównywanie stali z Juve itp. buuhhaahhaa ktoś tu pisał o małoletności :) lol, gra błędów oczywiście racja ale poziom tej gry żenada o to mi chodzi że NIC NIE REPREZENTUJECIE a jesteście na 1 miejscu jeden wielki FUKS w następnej rundzie sie to odmieni pamietajcie moje słowa :D
POGOŃ FOREVER !!!!

~Falcon | 2005-10-15 13:28

...aha nikt nie płacze i nikomu żal dupy nie ściska bo wasza wygrana przeszła bez eha i wszyscy maja to daleeeekkkoooo w dupie ....

~. | 2005-10-15 13:40

nooo to jesli macie to daleko w dupie to widze ze jestescie zajebistymi kibicami swojej druzyny!! !! !! Pomysl za nim cos napiszesz... a jesli juz tak jest to pozazdroscic takich kibicow!

~Marco | 2005-10-15 13:48

Heh może i nasza wygrana nie odbiła się echem... ale to tylko i wyłącznie dlatego że każdy się spodziewał że Stalówka wygra i dla nikogo nie jest to jakimś zaskoczeniem... Ale skoro jesteś takim miłośnikiem Pogoni to na wiosnę będziecie mieli szanse na rewanż... Pozdro

~ | 2005-10-15 13:54

do FALCON
człowieku to jest III liga... to nie jest pierwsza... jesli na wyjezdzie sie prezentuje ładny futbol i sie wygrywa 3-0 to jest raczej pierwsza liga... rzadko w stalowej widac druzyne przyjezdna ktora gra ofensywnie i ma fajne akcje... to jest domena 3 ligi... TU SIE LICZA 3 PUNKTY a nie styl... trzeba poprsotu strzelic jedna bramke wiecej. i jesli twierdzisz FALCON ze stalowa to jeden wielki FUKS to trzeba bylo byc na meczu z SANDECJA ! ! ! stalowka grała w 10 cały mecz i pojechała sandecje w bardzo dobrym stylu 3-1 ... u siebie liczy sie ładna gra i 3 pkt na wyjezdzie tylko 3 pkt... - to jest nasza 3 liga...

F O R Z A Z K S S T A L S T A L OWA W O L A ! ! ! ! FORZA JUVE ! ! ! !

~kolo | 2005-10-15 13:57

falcon w pierwszej swojej wypowiedzi napisał ze nie jest fanem pogoni a w nastepnej wypowiedzi pisze - pogon forever , no to wychodzi ze on jest pierdolony zakompleksiony fiutaczczi!!!!!!!

~1938 | 2005-10-15 14:04

to jest twoj caly obiektywizm i zainteresowanie futbolem,najpierw pogon forever a pozniej mam wszystko w dupie.oczywiscie jestes fanem pogoni ale docen innych i ich szanuj.ja jestem ze Stalowki ale patrze na inne zespoly i wcale nie wyjezdzam z tekstami ze pogon to pogon tamto i w ogole jest do dupy.od paru lat jestescie solidnym zespolem 3-ligowym i gdybyscie zatrzymali paru zawodnikow(np.Iwanickiego)gralibyscie o awans na ktory zreszta zasluzyliscie.tylko majac w zasiegu takiego sponsora jak browar powinniscie dawno zmontowac zajebisty sklad i stadion troche powiekszyc.a to ze stalowa nie gra finezyjnej,technicznej wyjatkowo pilki to fakt bo u nas sa glownie wyrobnicy(no Kusiak i ci mlodzi to troszke kultury i techniki w grze pokazuja ale mietek,kasiak,wieprzec...za to nadrabiaja doswiadczeniem i ambicja.osobiscie bardzo bym chcial zeby do 2 ligi awansowaly 2 druzyny z naszego regionu.pzdr dla PRAWDZIWYCH KIBICOW.

~Falcon | 2005-10-15 14:59

..widze że całą uwagę skupiliście na łapaniu mnie za pojedyńcze słowa POGOŃ FOREVER tzn. że do końca życia bede kibicował Pogoni, a to że nie jestem jakimś fanem tzn. że nie chodze z szalikiem nie śpiewam na meczach
a mecze przeżywam w inny sposób porazki, wygrane szanuje to że chłopaki zostawiaja zdrowie, we czwartek Pogoń gdyby zagrała na swoim normalnym poziomie takim który do tej pory prezentowała nie mielibyście szans bo naprawde stal jest słabiutka, w poprzednim sezonie gdy przyjechało HEKO pokazało jak się gra zaprezentowali futbol totalny weszli do 2 ligi i co reprezenują, a wy z taka gra do drugiej ligi...hm.. jeszcze raz gratuluje poczucia humoru :D

~Falcon | 2005-10-15 15:04

... gdzie widzisz że pisze Pogoń to Pogoń tamto, przeciwnie pisze że Pogoń zagrała hujowo i jest średniakiem chodzi mi o to że rozpisujecie sie że stal do 2 ligi z tego mi sie najbardziej chce smiać nie ten poziom panowie nie ten ...:D

~KtoS | 2005-10-15 15:15

Falcon wez idz siue wal na ryj nie mamy zamiaru bajerzyc z toba

~Guru | 2005-10-15 15:38

Falcon, ale z Ciebie Mądrala. Nie masz chyba nic do roboty, bo siedzisz 3 dzień przy kompie i wkurwiasz ludzi. Powiem Ci jedno: Co z tego ,że jesteśmy tacy słabi (jak to mówisz). I tak jesteśmy na 1 miejscu, a , że nie gramy tak finezyjnej piłki jak Pogoń - niestety, mamy mało perspektywiczny skład, samych starych dziadów którzy nic sie nie nauczą ( Telka, Jabłoński, Gęśla, Sałek, Kurasiewicz, Pająk).......(prosze czytać między wierszami)
Więc, Falconie - o ile nie wiesz, są to młodzi ludzie, którzy dopiero zdobywają rzemiosło piłkarskie i chwała im za to, że nie boją sie i walczą na całego. Wsparci doświadczeniem ''starej gwardii'' dopiro sie uczą. A Ty piszesz i wkurzarz towarzystwo, bo oczekujesz, że w III lidze gra sie zawodowo, jak w I lidze. Obudź się!

~Nash | 2005-10-15 15:42

Stal Rzeszow przegrywa w Nowym Saczu 1:0... to jest za to poziom na II lige

~do Nasha | 2005-10-15 15:46

Hej Kolego! skąd masz wynik? daj znać, gdzieśledzisz. Z góry wielkie dzięki..
A ty Falconie - zamiast być kibicem lokalnym ( o ile wiesz co mam na myśli), to ziejesz jakąś głupią niechęcią, zazdrością,..., sam nie wiem o co ci chodzi.

~byku | 2005-10-15 15:51

Stal Rzeszów Sandecja 1:1

~kibic | 2005-10-15 15:55

~Nash | 2005-10-15 16:04

Tłoki - Wierna 0:2 (do przerwy)

~\./ | 2005-10-15 16:08

Tłoki natomiast przegrywaja do przerwy z wierną hehe

~lala | 2005-10-15 16:12

sandecja-stal rz 2-1!!!!

~1938 | 2005-10-15 16:19

tak falcon,Adamusowi udalo sie posciagac starych wyjadaczy i jesli sie mowi ze nazwiska nie graja to tu jestesmy w innej sytuacji(Kasiak,Wieprzec,Ozog,Kusiak,Krawiec).to zawodnicy z 1-ligowa przeszloscia i wszyscy sa naszymi wychowankami.zbierajac po innych ligach i zespolach naszych chlopakow(Piechniak,Radawiec,Drozd,Fabianowski,Lebioda,Wtorek,BARTNIK robimy teoretycznie druzyne rownorzedna o ile nie lepsza.przed sezonem rzeszow,lublin i inni byli wymieniani w gronie faworytow.to oni mieli ambicje i glosno o nich mowili.my gramy swoje,powtarzam nie gramy jakiegos niesamowitego futbolu ale sobie radzimy i mimo to dalej podchodzimy do sprawy walki o awans z dystansem bo jeszcze jest wiosna.jak widziales mecz rasiaka,lewandowskiego w anglii to najpierw sie do tego ustosunkuj a pozniej oceniaj razaca niski poziom gry lidera naszej grupy.

~\./ | 2005-10-15 16:24

Tłoki zmniejszaja przewage gosci - 1:2

~lukasz | 2005-10-15 16:29

rzeszow wtapia i to jest piekne. bedzie mial dwie porazki z rzedu i juz nikt nie zagrozi stalowce:)
i jeszcze jedno:) przypomnijmy kto sponsoruje rzeszow:)

~Luzer | 2005-10-15 16:34

Sponsorem jest ...wiadomo kto, a sponsoruje, bo...wiadomo czego. A co to za firma - Stal Rzeszów. Więcej szumu robią wokół siebie, jak na to zasługują. Poza tym szopkę odstawiają, robiąc mecze przy świetle, na które przychodzi 400 osób. Prąd ich drozej kosztuje. My tam nie gramy przy jupiterach...Pozdro dla wszystkich kiboli Stalóweczki!!!

~... | 2005-10-15 16:37

Stal nie wykorzystała karnego :D

~.. | 2005-10-15 16:38

coś o Tłokach ktoś wie ?

~ | 2005-10-15 16:44

podobna wierna gra w 10

~aaa | 2005-10-15 16:45

Sandecja 3-1Stal rz.

~1938 | 2005-10-15 16:46

Luzer masz u mnie za ta wypowiedz flaszke wyborowej i ogorki(oczywiscie mojej roboty).pzdr.

~Luzer do 1938 | 2005-10-15 16:50

Dzięki Stary - po prostu podobnie to widzimy, a coś mi sie widzi ( jeżeli rzeszów wtopi), że nie bardzo sie zakupy udały Rzeszowowi. no bo co to za wielcy grajkowie, jak Fabian...
Pozdrowienia od Starej Gwardii

~zz | 2005-10-15 16:54

4:1 dla Sandecji

~lukasz | 2005-10-15 16:54

buahaha ale rzeszow jest wielki:) 4:1 w plecy

~lukasz | 2005-10-15 16:55

a stalowka sandecje w dziesiatke pojechala 3:1:)

~ | 2005-10-15 16:56

Sacz 4-1

~1938 | 2005-10-15 17:01

no a jak Tloki?

~lukasz | 2005-10-15 17:02

~Luzer | 2005-10-15 17:02

no to w piątek bedzie jakieś 6-0 dla Stalóweczki St.W. ( sądząc po wynikach z Sandecją. Pięknie, mamy już 8 pkt. przewagi nad ''faworytami rozgrywek'' z Rzeszowa. No ale my nie walczymy o II ligę, więc mogą być spokojni.........

~lukasz | 2005-10-15 17:11

rzeszow gra dwa dni przed meczem stalowki jeszcze mecz pucharowy wiec watpie zeby sobie odpoczli. takze 6:0 moze sie zwiekszyc:)

~zzz | 2005-10-15 17:15

Panowie nie badzmy pazerni wystarczy 1:0!! Pozdro dla fanatykow naszej STALÓWKI!!

~STaL... | 2005-10-15 17:22

tłoki przegrały 1:2 z wierną małogoszcz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stal rzeszów przegrala z sandecją 1:4!!!!
Idealnie!!!!!!!!!!!!!

~lubelak | 2005-10-15 17:27

ponadto rzeszowianie dostali 6 żołtych kartek...
ale to tylko pozornie dobrze...
prawdopodbnie zmienia trenera, a to zawsze jest na nasza niekorzysc

~.. | 2005-10-15 17:30

Żadne "pozornie" :)) zwróciłem uwagę na to samo i nie widziałem nic złego w tym :)) zmiana trenera jest w pełni korzystna dla nas :))

~Karpik | 2005-10-15 17:33

Do luzer: Dobrze to ujołes jeśli chodzi o te jupitery :D!!!!! Ja myśle że jeszcze przed meczem z nami Stal Rzeszów zmieni trenera. Jak myślicie kto zastąpi Ryśka Kuźme?? Oczywiscie Boguś Szopa hehheehheheheheheheheheheheheh. Tam gdzie jest pan Tadek tam sie wszystko sypie.... Przy okazji chciałem pozdrowic pana Szope :P

~Karpik | 2005-10-15 17:39

A jeszcze jedno do luzera: Nie pisz więcej Stalówka Stw bo wiadomo że Stalówka jest tylko jedna. Stali jest wiele Stal Sanok, Mielec, Rzeszów, a my jestesmy jedna i niepowtarzalna Stalówka. Pozdro

~Blejk | 2005-10-15 18:37

Tradycyjne baty w Nowym Sączu !!!

Aspirująca do gry w II lidze Stal Rzeszów w dniu dzisiejszym uległa czternastej w tabeli Sandecji Nowy Sącz 4:1 (1:1).
Kibice w Rzeszowie już teraz zastanawiają się, czy przypadkiem czekający nas wyjazd do Stalowej Woli nie zakończy się całkowitą kompromitacją.

WIĘC DOSTANA KOLEJNE BATY OD STALÓWECZKI :d :)

~Luzer | 2005-10-15 18:52

Karpik - masz rację. też o tym pomyślałem, jak już napisałem -po co ten odnośnik St.W....My jesteśmy jedyni!!! Stalóweczka Forever! Pozdro.

~aaa | 2005-10-15 19:07

45 minut Radawca w Zabrzu

~33 | 2005-10-15 19:54

chciałbym aby stal rzeszów dostała od STALÓWKI ale ta porazka stali rzeszów nic nie znaczy chłopaki bo wciagu tygodnia wszystko się moze zmienic
lepiej byc przezornym niz pózniej być zawiedzionym

~XP | 2005-10-15 20:10

i gdzie jest FALCON ten SPEC ZNAWCA - a no pewnie analizuje mecz sandecji i snuje pewnie przypuszczenia ze sandecja miala fuksa wygrywajac mecz z rzeszowem 4:1 - a przypominam ze staloweczka pchneła sandecje 3:1 i to w dziesiątke, wiec kto jego zdaniem zasługuje na I miejsce w naszej grupie ?pogoń , stal rzeszow, a moze motorek z dziesieciopunktową stratą hehheheeheh -
jeżeli STAL !! to tylko ze STALOWEJ WOLI
huligani z miasta STALI!!!!!!!!!!

~kibic | 2005-10-15 20:17

zeby przegrywac mecze to trzeba tracic bramki. a my mamy najlepszego bramkarza w lidze ktory w 11 meczach poscil tylko 5 bramek, czyli niecale 0,5 bramki na mecz. stalowka jest poprostu nie do pokonania:) pozdro dla Tomka Wietechy i oby tak dalej!!!!!!

~Adam | 2005-10-15 20:47

Ale to ze Stalowa stracila tylko 5 bramek w 11 meczach nie jest tylko zasluga bramkarza.Mamy bardzo dobra obrone co udowodnila w meczu z Sandecja gdy gralismy w 10-tke.Mysle ze Maciorowski Drabik Kasiak a nawet Wieprzec (choc zdarzaja mu sie wpadki) to najlepsi obroncy w 3-ciej lidze.Wszyscy procz Drabika maja 1-szoligowa przeszlosc i doswiadczenie ktore teraz w pelni wykorzystuja.

~... | 2005-10-15 21:53

Ale chyba tylko przed Drabikiem jest jeszcze I-ligowa przyszłość:)) z całym szacunkiem dla pozostałych defensorów Stali :))

~baxter | 2005-10-15 22:20

pozdrowienia dla wszytkich stalowcow z chicago II ilga!!!

~kondor | 2005-10-15 22:41

pozdrowienia dla kibicow stalowki z chicago kondor z detroit

~?? | 2005-10-16 02:21

jebnijcie sie w łep!!!!!!!!!!!!

~Stalowiec | 2005-10-16 03:17

A ty się jebnij w dupe . Z twoją ortografią widać , że nie masz więcej jak 12 lat .

~ | 2005-10-16 08:43

szykowane jest cos na rzeszów jakies race śpiewy ? o ktorej zbiorka ? dajcie znac !

~bayer | 2005-10-16 11:34

Buuuu buuuu buuu. Kto wymyslił mecze w piątek. Chłopaki wygrywaja a w robocie musze siedzieć. Dla mnie tragedia. A STALÓWECZKA łoji punkty i tak 3mać!!!!! Jabil znowu z dyńki!!! pozdro

~medalik | 2005-10-16 22:43

gratulacje o ziomkow z Czestochowy
2liga 2liga ZKS

~???/ | 2005-10-16 22:47

kurwa i znowu ten( cpun) gra w pilke (kurasiewicz ) pewnie byl w planecie na techno dzien wczesniej) a o telce nie wspomne pomylka ))pozdro dla streciwilka ok gracz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Dari | 2005-10-18 17:53

" Autor: kibic

Data: 2005-10-15 09:10

Nas było 4 w Anglii mieliśmy flage rozwieszona koło lubina i slaska wrocław. "

5-ciu :)

~Janowiak | 2005-10-21 00:03

jest fotka gdzie widac ta wasza flage kolo Slaska wroclaw i na prawod od was Lubin mam ja na kompie-Brawo Stalówka -milo wiedziec ze Was widac-tak samo jak na meczu z Austria po golu pokazali trybuny i tez bylo widac flage Stalówki - BRAWO STALÓWKA - 2 liga jest Wasza!!!

~mmmmm | 2005-10-21 02:54

~Falcon | 2005-10-31 19:22

hej hej dawno mnie nie było i jak tam porażka zabolała z avia powinniscie sie do tego teraz przyzwyczaić :D

~WIELKA | 2005-11-12 22:00

SETKI SERC JEDNO BICIE STAL STALOWA WOLA NA CALE ZYCIE
DRUGA LIGA NA SETKE!!!!!!!!!!!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-10-24, godz. 14:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 15 12-2-1 38
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 14 9-2-3 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
7 Avia Świdnik 14 7-3-4 24
8 Siarka Tarnobrzeg 14 6-3-5 21
9 Podhale Nowy Targ 13 6-3-4 21
10 KSZO Ostrowiec Św 14 6-1-7 19
11 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
12 Wisłoka Dębica 14 4-4-6 16
13 Lewart Lubartów 14 3-6-5 15
14 Cracovia II 14 4-3-7 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 13 3-3-7 12
20 KS Wiązownica 13 2-2-9 8
21 Hetman Zamość 14 0-4-10 4

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1876) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1178) » Vielitz44 (1111)
» Filip kacper k. (984) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (747) » Kamil (626)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

Ceramika Opoczno - STAL (:)
1998-00-00
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 101 razy
STAL - Odra Opole (1:0)
2007-10-13
Ilość zdjęć: 4
Wyświetleń: 6 673 razy
STAL - Radomiak Radom (1:1)
2014-06-08
Ilość zdjęć: 33
Wyświetleń: 27 515 razy
Radomiak Radom - STAL (0:0)
2013-06-15
Ilość zdjęć: 13
Wyświetleń: 14 180 razy
Osób Online: 3 / Czas gen. strony: 0.01922
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |