Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Stalówka - Wisła II Kraków 1:0 (0:0)

Stalówka - Wisła II Kraków  1:0 (0:0)
Kolejne zwycięstwo Stalówki. Tym razem po cieżkich bojach udalo sie zdobyć zwycięską bramkę w 86 minucie meczu. Rzut wolny z boku boiska wykonywał Tomasz Telka. W zamieszaniu podbramkowym najwięcej zimnej krwi zachował Jacek Maciorowski, który z 6 metrów nie dał Juszczykowi szans na skuteczną obronę. A piłkarze Stali mogli zrobić popularną "kołyskę", bowiem Tadeuszowi Krawcowi urodził się syn. Nie mógł jednak zagrać w spotkaniu z Wisłą II, bo doznał urazu żeber. Świętować z kolegami drugie zwycięstwo wiosną jednak na szczęście mógł...
Widzów: 1200

 

1. Avia 20 39 29-16
2. STALÓWKA 20 39 21-13
3. Kmita 20 38 34-22
4. Stal Rz. 20 35 31-20
5. Górnik 19 30 23-16
6. Hutnik 20 30 29-26
7. Hetman 20 29 20-14
8. Motor 19 28 25-16
9. Sandecja 20 28 23-22
10. Stal S. 19 23 22-21
11. Kolejarz 19 21 23-33
12. Tłoki 19 20 18-32
13. Pogoń 20 18 14-25
14. AKS 19 17 17-30
15. Wierna 18 12 17-27
16. Wisła II 16 8 9-22

W następnej kolejce:
AKS - Stalówka
, Kmita - Hetman, Hutnik - Sandecja,Tłoki - Stal Rz., Avia - Motor, Pogoń - Wisła II, Stal S. - Górnik, Wierna - Kolejarz.

Komentarze (178)

~Łukasz | 2006-04-19 19:22

3ptk. musza cieszyc, gdyz Stalowcy nie mieli pomyslu na mloda defensywe gosci.Tyle o ile dobra zmiana na Tomka Telke, z lewej strony wrzucal ostre,mocne pilki, po jedej z tych wrzutek i prze[uszczenie pilki miedzy nogami, Macior umiescil pilke w siatce.
Szkoda tylko, ze sedziowie nie maja oczy dookola glowy, za to uderzenie jednego z Wislakow Drabika powinien ujrzec czerwien, sytuacja z 80min. meczu!

~cals | 2006-04-19 19:23

bravo chłopaki

~ | 2006-04-19 19:23

Mecz cieniutki ale cieszą 3 punkty.

~zatorak | 2006-04-19 19:26

i trzy pkt. dzisiaj są :) II liga II liga ZKS !!!

~biela | 2006-04-19 19:26

uaktualnijcie tabele chłopaki
brawo stalóweczka ;]

~Kibic 17 | 2006-04-19 19:30

zenujące widowisko zero gry ale oczywiscie 3 ptk. cieszą..........GRAC I WYGRYWAC!! tak dalej a 2 iga powróci na stalowowolskie podwórko!!

~Marek | 2006-04-19 19:31

nie oszukujmy sie , Stal jest obecnie tak słaba ,że nie potrafi sobie poradzic z juniorami. wstyd !!! niemamy pomocy ( niepotrzebnie Mietek z Kusiakiem graja razem z tyłu) a atak? - smiech !!! młodzi zamiast zapieprzac nałożą sobie żelu na łeb i stoją. A ten pajac Sałek w masce? dla gra w Stali dla jaj czy co? lepiej niech grają w 10-ciu. II liga- niezły żart :):):)

~sokolic | 2006-04-19 19:32

gola strzelił w 86 min. :) a nie w 89 co do meczu to był troche nudny. Pierwsza połowa była dosyc dobra w naszym wykonaniu druga połowa troche siadła ale to nic dobrze, że mamy te 3 pkt. A co do Miecia to niestety zaduzo tracił piłek :(

~:) | 2006-04-19 19:33

Dziś rozegrano wszystkie spotkania zaległej 16. kolejki grupy czwartej III ligi. W najciekawiej zapowiadającym się meczu wicelider Kmita Zabierzów bezbramkowo zremisował na własnym stadionie z prowadzącą w tabeli Avią Świdnik.

AKS Busko Zdrój 2-1 Pogoń Leżajsk
Kmita Zabierzów 0-0 Avia Świdnik
Stal Stalowa Wola 1-0 Wisła II Kraków
Sandecja Nowy Sącz 0-0 Wierna Małogoszcz
Stal Rzeszów 2-0 Kolejarz Stróże
Hutnik Kraków 4-0 Tłoki Gorzyce
Motor Lublin 1-1 Górnik Wieliczka
Hetman Zamość 1-0 Stal Sanok

~BZC | 2006-04-19 19:37

wy to kurw aumiecie ty,lko nazekac i pierdolic ze słabo grała stal, trzebqa bylo kurwa przysjc na młyn i pomoc im a nie siedziec na krzesełkach czy nie wiem gdzie jeszcze

~csadsa | 2006-04-19 19:37

kurwa jebani farciarze!!

~stalowiec | 2006-04-19 19:52

Bardzo slaby mecz wymeczone zwyciestwo ale jak nie ma ataku to tak jest, jedynie Streciwilk cos tam probowal i na probach sie skonczylo, Jablonski tylko sie przewracal a Gesli odskakiwala bez przerwy pilka.Stal gra defensywnie i niech sie juz tego 3ma.Strzelic jedna dwie i bronic wyniku.

~kumaty | 2006-04-19 19:53

Do BZC - Naucz się pisać nieudaczniku.

~do kumaty | 2006-04-19 20:00

on przynajmniej na meczu jest i spiewa a ty kurwa siuedzisz przed kompem i klepiesz w klawiature 'jaki wyniik?'
myslisz ze wszedles na stronke pwn.pl i zobaczyles blad to blyszczysz?

~Zks | 2006-04-19 20:01

Do Marek: Ty chyba jestes kurwa jednym z tych ktorym w zyciu nie wyszlo. Zamknij pysk i nie wpisuj takich komentarzy.

~zks | 2006-04-19 20:02

kurwa niekturzy to takie najduzchy ups zobaczcie czy bobrze napisałem ups kurwa tylko przed kompem siedza i wielkie kibice kurwa najduchy jedne

~Marek | 2006-04-19 20:02

jeszcze jeden kamyczek do rzeki - Adamus - był obroncą wiec obrone ustawic umie , w jakims stopniu sie udaje , grają starzy -jest w miare ok a dalej ? gra kto chce, umie czy nie umie grac - gra. Zero taktyki - piłka w przód i hura , zadnej składnej akcji - to ma byc trener??? zwroccie uwage na inne sytuacje . Juniorzy Wisły - każdy wolny , ustawieni na lini 16stki a nasi ? porosiewani w polu karnym jak kto chce, zero zgrania , zasłaniane bramkarzowi dupami piłke. Ktory boczny pomocnik umie zrobic akcje w przod? Żaden. Najgroźnieksze akcje robił Kasiak (dla Wisły w 90 min tez). Jaki trener taka drużyna. I ten Sałek :):) ale jazz. A transfery zimowe na II lige - ha ha ha i jeszcze raz ha

~joahim | 2006-04-19 20:11

nie rozumiem ludzi ktorzy wysmiewaja sie z zawodnikow niech sami wejda na murawe i zobacza jak to jest grac w stresie to sa wierni kibice?przegraja zle ,wygraja tez zle to co wam pasuje? 3 punkty sa i jest dobrze

~ | 2006-04-19 20:11

Przypomnijcie sobie jakie bramki strzelał w tamtym sezonie Sałek a dopiero później cos na Niego mówcie.Wczesniej sie podniecaliscie ze zajebista bramka, zajebiscie wykonany wolny... a teraz ? żal mi Was frajerzy ... chodzi o tych którzy napierdalaja na Sałka, który wraca do gry po kontuzji !

~andi | 2006-04-19 20:13

Dzieki dla Damiana Salka za poswiecenie i gre ze zlamanym nosem ale juz lepiej wylecz ta kontuzje bo grajac z ta maska oslabiasz tylko zespol, skutecznie psujac kazda akcje.I chyba nie jestescie w najwyzszej formie lacznie z Jablonskim.

~STAL | 2006-04-19 20:16

Marek dobrez mówi ale zapomniał dodać o II trenerze (Mieczysław. O.) który tylko japę wydziera na młodych a błędy robi że chyba trzeba pomyśleć o emeryturze i wyszkoleniu jednego dobrego pomocnika dla Stali (ale darcie nic nie da) Pozdrawiam

~do Marek | 2006-04-19 20:21

sam ich trenuj jak ci zle zobaczysz jak to fajnie a co do Salka to niewiesz ze ma zlamany nos? zal mi cie

~żose murinio | 2006-04-19 20:28

pozdro dla komentatora z nad krzeselek !:D hiehie przeziom z niego byl:P

~do:STAL | 2006-04-19 20:46

Kurwa ty naprawde byłeś chyba na pierwszym meczu Stali przecież każdy wie jak gra Mietek raz zajebiscie a raz kaleczy i raz się kurwa podniecasz jaki to Mietek jest dobry a raz napierdalasz na niego ten kolo ma 40 lat i nie można od niego wymagać gry na zajebistym poziomie w każdym meczu bo jak by Mietkowi wychodziły wszystkie mecze to nie grał by w 3 lidze tylko w 1 tyle na temat Mietka . Chłopakom dzisiaj mecz nie wyszedł ale najważniejsze ze są 3 punkty a Wisla jeszcze nie jednym odbierze punkty jak już ktoś tu napisał pozdro dla kumatych

~jude88 | 2006-04-19 20:57

3 punkty ciesza ale postawa tych kibiców niby co sie nimi nazywaja pozostawia wiele do zyczenia. dopóki gola nie było to oczywiscie zmieszac ich z błotem a jak macior strzelił ta bramke to wielce KOCHAMY WAS itp. w sumie to zwykle stal traci gole w ostatnich minutach a nie strzela ale ok. pozdro dla tych co mnie rozumieja i popierają.

~Marek | 2006-04-19 21:31

Oby nam Mietek grał jak najdłużej, bo bez niego każdy wie ile znaczy Stal. Ale drogi kibicu jak sie zwiesz czy to tak powinno byc ,że "starzy" ( Ożóg, Kusiak, Kasiak) zapieprzają na każdym meczu ,że aż miło popatrzec i strata piłki przez każdego z nich jest szybko zapominana bo patrząc na nich widzimy tylko walkę i ambicje. A "młodzi"?! - nie dość, ze tylko stoją na boisku , nie widać u nich ani walki ani zaangażowania w grę. Nie potrafie zrozumiec goscia , który trenuje codziennie od paru lat piłke nożną nie potrafi grac , nie potrafi uderzyć piłke "słabszą" nogą, nie potrafi przyjąc piłki nawet gdy nie jest atakowany ale za to potrafi brać za to kasę , pokazywać "fuck off" , głośno klnąć przy zwroceniu mu uwagi , nażelować sobie główke ile się da oraz co opanowali do perfekcji unieść głowe wysoko w chmury i głośno nazywać sie wielkim. 6ciu -7miu nie miałoby prawa (gdyby nie obecna sytuacja w klubie) grać nawet na żużlowym boisku nie mowiac o tym bocznym. Nie myśl ,że tylko narzekam, ciesze sie że wygrywają tak samo jak Ty tylko przykro mi patrzeć jak niektórzy tratują gre w Stali jako karę a nie jako przyjemność.

~do marek | 2006-04-19 21:40

Koleś oco ci chodzi dzisiaj to akurat mietek pierdolił wszystko prawie i jakie masz zastrzezanie do młodych do kogo bo geśla zagrał super i streciwilk tak samo kazdy gra na ile go stac a jak ty jestes taki mega gwiazdor przyjdz na trening pokaz nam co potrafisz napewno jestes dobry i swoja gra oczarujesz trenera dostaniesz szanse i pokazesz jaka przyjemnosc a nie kare daje ci gra w stalowce pomysl koles troche zanim sie odezwiesz

~fan ZKS90 | 2006-04-19 21:40

POWINNISMY PODZIEKOWAC MACIOROWI ZA BRAMKE BO JAKBY NIE ON BYLOBY CIEZKO!!
POZDRO

~Kibic17 | 2006-04-19 21:55

Ale pierdolita panowie ze az sie zygac chce:/ dajcie se spokuj Jest 3 ptk?. i sie kurwa cieszcie grali jak grali huj moze będzie lepiej ale nawet jak będą grac tak cały sezon i będą zdobywac 3 ptk to niech tak grają zabronicie im będziecie mieli cos przeciwko najwazniejsze są tk w tym momęcie a nie gra!! STALÓWKA 2 LIGA. (A i jeszcze jedno jezeli ktos ma sie tu wpisywac ze z taką grą to nie do 2 ligi to nie ch wypierdala ja bym chciał miec druzyne w 2 lidze nawet z takągra bo kurwa 2 liga to sama klasa same klasowe zespoły az miło przyjsc na stadion i dobre kibicowskie ekipy) takze nie pierdolic ze z takągrądo 2 bo ja bym chciał zeb ni byli nawet w lidze mistrzów a mogą grac jak grają.Pozdro dla wiernych kibiców !!!!

~Kibic 17 | 2006-04-19 21:56

sory za błędy (jakby ktos chciał sprawdzac)!! HAHAHAHA

~ | 2006-04-19 22:01

ja pierdole, wezcie jebani napinacze nawet jezeli nie macie te 3 zł zeby kupic wejsciowke to wogole nie ma prawie ochrony i mozna przeskoczyc przez brame, ale wiem kurwa dupy sie nie hce ruszyc z domu, pozdro dla tych co byli..:)

~ | 2006-04-19 22:02

*chce

~zks | 2006-04-19 22:55

zobaczycie co jeszcze salek pokaze kurwa niech tylko wyleczy noc i kurwa zobaczymy co wam nie bedzie pasowalo frajerzyi tyle tylko umia

~polac | 2006-04-19 23:08

Ten meczyk jak narazie potwierdza, że nie mamy czego szukać w walce o II ligę :/ I nie przekonują mnie teksty niektórych "wyjdź i zagraj lepiej" bo z tego co wiem to są świadomi ludzie i sami wybrali taki zawód gdzie są pod presją!! A co do Sałka to nie mam nic przeciwko niemu, ale taką kaszane dzisiaj odstawił, że wołało to o pomste do nieba, a za zasługi się nie gra!! Bo za zasługi w tym klubie to może tylko mieciu grać i tyle...

~autor | 2006-04-19 23:34

" ja pierdole, wezcie jebani napinacze nawet jezeli nie macie te 3 zł zeby kupic wejsciowke to wogole nie ma prawie ochrony i mozna przeskoczyc przez brame, ale wiem kurwa dupy sie nie hce ruszyc z domu, pozdro dla tych co byli..:)
" Człowieku zastanów się zanim coś takiego napiszesz! Właśnie pokazałeś jaki jesteś inteligentny.

~Do Marka | 2006-04-20 00:22

o drugiej lidze nie maja co marzyc jak beda tak grali tu sie zgodze z toba , ale od Sałka to sie odpierdol...

~fakciarz | 2006-04-20 04:28

Wq mnie wpisy gosci ktorzy mowia ze "wyjdzie sami na boisko i pokazcie" nie wyjde i nie pokaze bo to nie moj zawod on taki wybral za to mu placa a my kibice jestesmy od tego by to oceniac bo oni graja dla klubu a klub to kibice...wiec jesli mowie ze grali do dupy i 90% kibicow tez tak pisze to nie komentujcie potem takimi glupimi tekstami...fakt faktem 3pkt sa ale trzeba sie zastanowic czy jest sens z takim ograniem wchodzi do 2 ligi...bo z ta gra co najwyzej mozemy powalczyc o utrzymanie...

~zenon | 2006-04-20 04:32

Do kibic 17 widac ze nie zalezy ci na klubie i druzynie tylko na tym by zobaczyc kibicow innych druzyn albo zeby przyjechal Widzew lub LKS strzelil 5 bramek wrocil do domu a cala polska bedzie sie smiac ze Stalowej ktora wpadnie na jeden sezon by sie skompromitowac... ja zawsze bylem i jestem ze stala i trzeba sobie powiedziec wprost czy chcemy ogladac widowiska czy posmiewiska ??

~californijczyk | 2006-04-20 04:33

spook ze stalowka ma 3 pkt ale jak widze wpisy to chyba dobrze nie zagrala ale ciesza 3 pkt a nie ktore wpisy sa zalosne jak przegrywaja zle jak wygrywaja tez zle ja nie wiem co wy chcecie dajcie sie chlopaka rozkrecic jak uwierza pewnosci w siebie to beda dobrze grali a co do Salka to dajcie chlopakowi spokuj bo jak strzela bramki to pieprzycie ze jest zajebisty a jak nie wyjdzie mu jeden mecz to odrazu krytyka ja wiem ze bedzie z nigo zajebisty pilkarz a wiem bo trenowalismy razem i zawsze byl najlepszy i bedzie a zwlaszcze ta jego lewa noga ktora chcial mnie zabic na bramce :) pozdrowienia dla wiernych i oddanych kibicow stalowki!!



Beda jakies zdiecia z tego meczu? chetnie bym je zobaczyl? dajcie znac

~Mieczysław Ożóg live | 2006-04-20 08:45

Akcje były przemyślane i przetrzęsające ale za mało składnej akcji i nie rpzemyślanej gry? Najlepszy na boisku ti był... sędzia bo o poziomie gry to mowy nie ma mowy i każdy z gry piłkarzy mowy nie ma mowy sedziowanie bylo najlepsze i sprawiedliwe nie bylo specjalnie wezwanej stronniczości.Kopanina która oby od bramki na odpowiedniej osi boiska i nic z tego nie działalo? A może zadziała w nastepnych meczach?

~interwenient | 2006-04-20 08:51

ale masa narzekaczy sie poodzywalo gremialnie:P a fakty ze nie moze grac Quaye,Jabol wrocil po kontuzji,Wieprzec,Salek z nieprzyjemna kontuzja,Krawiec(on byl w ogole na lawce rezerwowych??co sie z nim dzieje??),Sierzega wisial za kartki nie ma juz dla Was barany zadnego znaczenia??panowie mecze sa co 3 dni...teraz w koncu wszystko odrobione i z taka czestotliwoscia juz nie beda rozgrywane,wiec wiecej czasu bedze na regeneracje...przeciez to nie I liga ze musza byc jak "harpagany" gotowi na taki wysilek...bylo ciezko z Wisla II ale walczyli nasi do konca i brawo dla Maciora bo to najlepszy obroncaaaaaaa jakiego mielismy od kilku lat w stalowej woli!! i moze jeszcze jedno:moze by tak telke wpuszczac na wiecej minut??albo niech gra od poczatku,bo potrafi z latwoscia mijac2-3 graczy i w ladnych miejscach rzuty wolne wypracowywac,poza tym on umie uderzyc...a co do mlodych wilkow w przodzie to niestety brak im zdecydowania i wykonczenia a to najgorsze z mozliwych wad napastnikow...gesla w calym meczu na jeden rajd sie zdecydowal...inna sprawa ze akurat w tym meczu jak i z wieliczka szwankowala druga linia wiec tych podan za wiele nie mieli...ale mimo wszystko jest ok!odrobione straty,gramy dalej a tercecik mietek kusiak sierzega w busku powinien nam 3 punkty zapewnic;
BRAWO ZA DOPING,BRAWO DLA PILKARZY ZE WALCZYLI DO KONCA,GRAMY DALEJ PANOWIE O II LIGE !! I POKAZCIE IM ZE JESTESCIE Z NIMI,A NIE TUTAJ BLAZNUJECIE NA NECIE ZE TAK ZLE I TAK NIE DOBRZE!
Swoja droga strasznie wqurwiajace byly glosy na meczu wysmiewajace,qurwiace pajaka...dajcie spokoj panowie! pajak pieknie gra na wiosne,i podejdzie pod pole karne,gra pewnie,ostro i o to chodzi,tak trzymac;najlatwiej to qrwic wszystkich pilkarzy jak leci,ale oni sie staraja i graja o ta II lige(patrz reakcja ich po meczu na srodku boiska),wiec czy nie czas na zmiane podejscia Waszego i po prostu bycia z nimi na dobre i zle ?? !!panowie jedno serce jeden klub,i jego powinno sie kochac mimo wszystko,a jeszcze przydaloby sie lapac rzeczywistosc(ze kazdy mecz trzeba wybiegac,wywalczyc bo to III liga i tu sie wiecej zasuwa bo mniej umiejetnosci-to chyba jasne i proste...i ciezko sie gra z zespolami ktore sa ustawione mega defensywnie,granie z kontry to czysta przyjemnosc...) i wszystko byloby dobrze... a co do szans w II lidze to jakby nie bylo trzon zespolu by byl,dokupic 3-4 i mozna by bylo walczyc o utrzymanie,a ten koles co pisal ze jak oni moga wchodzic do II ligi ze tylko by o utrzymanie walczyli-->to az zbiera sie na smiech,gdzie koles lapiesz rzeczywistosc??skad bedziesz mial tyle kasy na transfery zeby walczyc o cos wiecej??orange ekstraklasa sie marzy??:PP II jest realnym celem,budzet mamy na nia,zawodnikow doswiadczonych tez,mlodzi sa,ciekawa mieszanka,wiec GRAMY!
pozdroo dla kibicow STALOWKI !!

~Robie | 2006-04-20 09:00

Ludzie zastanowcie sie co piszecie, ja pamietam stalówkie z I ligi pamietam wspaniały radosny futbol za kadencji śp. Janusza Gałka ['] i co z tego najważniejsze są punkty przypomnijcie sobie Grecje na Mistrz. Europy grali najbrzydszy futbol a zostali mistrzami. za wartości artystyczne nikt nam punktów nie da, a za wygrane mecze owszem!!! Życzyłbym sobie aby stalówka grała twardy angielski futbol oparty na włoskiej szczelnej defensywie. Zreszta gra sie tak jak przeciwnik pozwala. Tyle w tym temacie!!!

~ktos | 2006-04-20 09:14

podziwiam tych małolatow co darli pyski na krytej

~stalowiec | 2006-04-20 09:34

Stalem tam jak darli sie i wysmiewali Pajaka, ale to pewnie jacys "koledzy" z klasy.A prawda jest taka ze Pajak na wiosne gra dobrze i o niebo lepiej od Jarka Wieprzecia ktory sie platal o wlasne nogi.Najbardziej poszkodowany na bopisku to byl Salek ktory nie dosc ze gral ze zlamanym nosem to jeszcze darli sie na niego bez przerwy Ozog z Kusiakiem.

~ | 2006-04-20 10:15

na krytej wiekszosc stanowili malolaci ale nie tylko. w pierwszej polowie obok nas siedziala bojowka BZC, to oni "zalatwili" nam wejscie na kryta bo poczatkowo jakis dziadek z ohrony burzyl. wtedy na neigo ruszyli :) A pozatym w mlynie na dole stalo jakies 20 osob w wieku 17-19 lat wiec nie tacy malolaci. Ale wiekszosc to byl przedzial 13-17 lat wiec racja.

~Mijagi25 | 2006-04-20 12:00

stalowiec i kurwa co z tego ze tak mowili? Popierdolilo Cie pewnie, a mieli do niego mowic misiu geniuszu?

~Pawel | 2006-04-20 12:39

Mozecie sie obrazac albo zrozumiecie moja wypowiedz.Chcialbym poruszyc temat odnosnie dopingu.Wszystko bylo super,ok.Jedno mi sie jednak nie spodobalo " Bojcie sie Chamy , do II ligi wracamy..." tekst fajny ale zastanowcie sie.Z czym ta Stal ma wrocic do II Ligi ? Swoim poziomem i tym co pokazala w meczu z Wisla ? Skoro chca wrocic do II ligi powiini pokazac sie rowniez z takimi druzynami jak z Kmita(niestety w rundzie wiosennej porazka).Zreszta , pozyjemy zobaczymy , mnoze jednak zlapia wiatr w zagle i z Rzeszowa czy z innych terenow przywioza zwyciestwa co pomoze im w awansie i wtedy na nic juz nie beda patrzec , czy na pieniadze Kwiecinskiego czy na przekrety ze strony wlad , ktore staraja sie o to aby wprowadzic do II ligi poszczegol;ne zaspoly

~Młody | 2006-04-20 13:21

brawo dla stali pokazali że gra się do końca nie zapominajcie że na wiosne z ostatnimi drużynami gra sie najtrudniej 2 liga 2 liga ZKS pozdrawiam Chłopaków którzy żdzierali wczoraj gardła na krytej a stare dziady co wpierdalaja czekolatki jak to wczoraj śpiewaliśmy niech sie bobia bo jak coś nie idzie to odrazu na STAL najeżdzaja albo wychodza 10 min przed końcem....palanty.....****W moim sercu jest STAL i na dobre i na złe*****

~do niektorych | 2006-04-20 13:43

wy kurwa wescie sie lepiej za doping a nie za komentarze i za ocenianie zespolu .oceniac bedziecie po sezonie .Najlepiej To Ty marek sam wyjdz i graj ze zlamanym nosem zobaczymy jak bedziesz gral zreszta jak wiekszosc tych ktorzy napierdalaja na klub i zespol pozdro dla prawdziwych kibicow

~Mijagi25 | 2006-04-20 13:44

DObrze ze nie przyjechali huligani zarazem pajace z Wisly bo mieliby tu przejebane.A ty mlody co sie tak kurwa przejmujesz starymi piernikami wpierdalajacymi czekoladki.Oni w koncu za bilet kurwa placili!!! Nie pasi czy co

~młody | 2006-04-20 13:48

Mijag25 ja starych pierdole ale tak prawda że to nie sa kibice tylko przychodza na mecz bo nie maja co robic *Prawdziwi kibice to my* pozdro Mijagi25

~do AVI | 2006-04-20 14:31

ty sie uspokoj chlopcze

~Bigos | 2006-04-20 15:45

Mietek najsłabszy na boisku. Ja niewiem po co Adamus wystawił w 1 składzie Sałka. On niemógl wykonać nawet główki. Wszyscy co siedzieli na krzesełkach pamiętają co Mieciu powiedział do Sałka. " Nie śmiej sie tylko zapi*******". Ale poprostu niewiem jak Ożóg widział przez tą żelazną maske jak Damian sie śmieje.hehehe...

~bulek | 2006-04-20 15:46

Faktem jest,że to zwycięstwo było wymęczone, ale liczą się punkty. Gra się tak jak przeciwnik pozwala - a Wisła nie pozwoliła na rozgrywanie piłki w środku, kryli ostrym presingiem, dużo biegali, stąd nasi chłopcy zaczęli grać "laga w przód". A że to nie wychodziło, to mieliśmy dosyć mizerne widowisko. W takich meczach często decydują stałe fragmenty i dobrze się stało jak się stało. Uważam, że błędem było niewykorzystanie tego, że goście wyszli na boisko prawie prosto z autobusu. Powinni nasi wtedy na nich nacisnąć jak to zrobili z Kolejarzem, od początku meczu. Strzelili by bramkę i mecz wyglądałby całkiem inaczej. Co do Wisły II to twierdzę, że są w stanie wygrać z każdą drużyną w tej lidze i na każdym boisku i twierdzę nawet, że Rzeszów przegra z nimi w końcówce sezonu jak I Wisła skończy swoje rozgrywki. Nasi młodzi napastnicy wychodzą na boisko z dodatkową blokadą, którą jest "pysk Mietka". Co by się nie stało to zawsze jest wina Stręciwilka, a już wyzywanie go od "jebanych drewnioków" jest karygodne i tak powinien postąpić zarząd. Przecierz wśród widzów na meczu jest jego rodzina, koledzy, może panna, a tu taki przypał. Jeszcze jedna taka mała uwaga do napastników i bocznych pomocników- nie powinni się bać pojedynków jeden na jeden. Taki Kamil Gęśla czy Iwan powinni mieszać jak najwięcej. Nawet jak 5x się nie uda, to trudno.W końcu wyjdzie, więcej odwagi chłopaki!

~Lisek | 2006-04-20 15:56

Młody co Ty qrwa pierdolisz? Odwal się od tych siedzacych na krzesełkach czy pod krytą. Kto chce siedziec ten siedzi. Przychodza na mecz bo nie mają co robic, tjaa jakos mi sie nie chce wierzyć. Co do dziadków to pamietajcie że niektórzy z nich juz kilkadziesiąt lat na mecze chodzą, i za to nalezy im się szacunek.
A co do samego meczu... Po Kolejarzu spodziewałem się wysokiej wygranej. Wisła pokazała jednak pazurki i niekiedy było gorąco. U nich to przede wszystkim technika. W starciach fizycznych szans wiekszych nie mieli, chociaż nieźle radzili sobie z główkami. Tak przy okazji to ten co Mietka sfaulował pod koniec, zbytnio sie nie popisał... Ważne żę są punkty, ale przy takiej grze wolałbym aby Stal nieawansowała, niż żeby ją wszyscy tłukli w drugiej lidze.
Pozdro dla dziadków niemających sposobów na spedzanie wolnego czasu i przychodzących na mecze... od 10-20 lat :P

~Łukasz | 2006-04-20 16:03

Zal, zal i jeszcze raz mi was zal, mowa o tych, co narzekaja na gre, na poszczegolnych zawodnikow. To sa polzawodowcy, wykonuja swoja prace tak ja umia i potrafia.Myslicie, ze kur** kazdy zespol co bedzie w Stalowej gral to odda nam ptk. bo walczymy o awans.Co z tego, ze Wisla ma ostatnie miejsce...tam tez graja bardzo dobrzy zawodnicy, ale nie maja poukladanej gry...oni przyjechali po jeden ptk. i malo go nie wywiezli ze Stalowej.Zawsze gra sie ciezej z druzynami z dolu, tak bylo i bedzie.A co do Salka to moze mu mecz nie wyszedl, juz nie pamietacie jak strzelal bramki np. z Pogonia Lezajsk u siebie.DO tych co pytaja, po huj go wystawial?Wiec odpowiedz brzmi...po taki huj ze musza grac mlodziezowcy i Adamuys robi dobrze, ze jest ich conajmniej 3 na boisku, bo jesli bedzie jakas sytuacja np. czerwien jak ostatnio dla Gesli, to znow bedzie tak, ze zawodnik w przeciazu 30sek. ma wejsc na boisko i zaklimatyzowac sie...GRAMY DALEJ!!KAZDY ZESPOL ZGUBI JESZCZE PTK!

~kibic | 2006-04-20 16:15

mam pytanko w meczu z kolejarzem kamil gesla dostal czerwien czyli powinien pauzowac a wczoraj na ,meczu gral oco tu chodzi

~Lisek | 2006-04-20 16:19

Kamil dostał czerwonych po 2 zółtych a w takiej sytuacji liczą się tylko żółtka.Dopiero po 4 ziłtych się pauzuje. (chyba)

~stalowiaczek | 2006-04-20 16:22

Kamil gral wczoraj poniewaz meczy byl zalegly aa pauzowal bedzie w najblizszym meczu z Buskiem!

~ | 2006-04-20 16:26

W dniu dzisiejszym swoje 26 urodziny obchodzi Wojciech Fabianowski. Panie Wojtku życze panu dużo zdrowia, dużo szczęścia w życiu osobistym. A w życiu piłkarskim czego życze ??? życze nieudanego awansu do II ligi w sezonie 2005/2006.
Pozdrawiam

~sss | 2006-04-20 16:27

kamil gral bo ma 3kartki i mogl grac a nie to ze byl zalegly mecz!!!.nie o to chodzi!!!.ludzie

~Molesta | 2006-04-20 16:28

stalowiaczek wes sie kurwa otrzasnij czlowieku pomysl nad tym co piszesz na 2gi raz !! albo patrz na wpisy wyrzej pozdrowienia dla kumatych !!!

~kamil | 2006-04-20 16:59

Mezc

~młody | 2006-04-20 17:47

Jest wyjazd na busko zdruj ??????????????????????????????? dajcie jakies info!!!!!!!

~llllala | 2006-04-20 17:54

mecz z buskiem w niedziel!!! na bank nie graja- oli kontuzja,wieprzec kontuzja, drabik i kusiak pauzuja za kartki!!!!!.ciezko bedzie ale damy rade!!!!

~miodek do mlodego | 2006-04-20 19:31

na" busko zdruj" mlody to chyba sam jedziesz heheh wyjazd jest na busko zdroj

~Jack | 2006-04-20 19:58

uje sie nie kreskuje hehe

~zdzislaw | 2006-04-20 20:22

a wiesz analfabeto ze jest cos takiego jak wyjatki?

~Kibic | 2006-04-20 20:38

Nie wiem co wy chcecie od Damiana Sałka... zrobil przeciez kilka akcja lewa strona, kilka wrzutek i raz wjechal w pole karne co zagral ladnie na 5 metr ale nikogo z naszych nie bylo na nieszczescie... jak tam napierdalacie wejdzcie na boisko i pokazcie ze potraficie.. do tych o najezdzaja jakbyscie byli naprawde dobrzy to byscie nie siedzieli na tylku na meczu tylko biegali na boisku... ja wiem jak oni sie czuja jak gra sie pod presja i to wcale nie jest mile... Gesla co prawda tez wczoraj mial fatalny dzien ale to sie zdarza przciez... kazdy z nich potrafi grac w pilke bo przeciez zeby grac w 3 lidze trzeba cos potrafic... ja moge powiedziec jeszcze jedno za wczorajsze zwyciestwo dziekuje Wam Stalowcy!! na zawsze wierny Stali!! pozdro dla kumatych kibicow

~Do zdzislaw | 2006-04-20 21:29

a wiesz bucu jeden co to żart?

~kibic | 2006-04-20 21:35

kiedy beda fotki z meczu

~do kibic | 2006-04-20 22:24

żebyś sie czasem nie zdziwił jak zobaczysz jakies foty. Spójrz w galerie i sie przekonaj jak cząsto admin odswieża stronę (już nie bede wspominał o tabeli hehe)

~siedlanka | 2006-04-20 23:20

pierd olic jebane scierwo.... i wszystkich kibicow ....same lamusy ...i geje hahah nienadaja sie do tarcia chrzanu ....hwdksw

~zatroskany | 2006-04-20 23:25

No to niezle, Drabik i Kusiak pauzuja Quaye kontuzja Wieprzec kontuzja Salek z maska w obronie to samobojstwo, no bo kto inny? Chyba ze jakis juniorek pojedzie np Olko, Stal bedzie mocno oslabiona ale na Busko powinno mimo wszystko starczyc.Teraz potrzebny bylby Gaca a polowa transferow albo nie doszla do skutku albo leczy kontuzje.. trzeba bylo juz zostawic tego Tarapate i kilku jeszce testowanych od biedy by chcoiaz grzali lawe a tak zarzad grymasil ze ten nie taki i ten nie taki a efekty sa takie ze lawka sie kruszy.

~HoOliGan-kAA | 2006-04-21 07:12

ja tam sadze ze mecz byl swietny..duzo sytuacji podbramkowych, ale za latwo teshtracili pilke=/..Salek zagral i tak dobrze z ta maska;))..cos sie nie udawala gra Streciwilkowi..Ale najlepiej moim zdaniem gral Telka i Drabik..Telke mogli w pierwszym skladzie wystawic a nie..
Mam nadzieje ze w Busku adamus tak zrobi:DD
Doping byl swietny jak zawsze ..hehe
a co do Olko to mogliby go wystawic..To brat mojej kolezanki i recze ze sweitnie gra!!!:P

****
II LIga II liGa zKS!!!

pzdr dla kibicow STalowki

~kibic | 2006-04-21 07:23

dzisiaj 23urodziny obchodzi jeden z najlepszych obroncow stalowki marcin drabik!!!! wszystkiego najlepszego oraz awansu do 2ligi ze stalowka!!!3maj sie!!!

~!!!! | 2006-04-21 07:42

TERAZ KURWA NAJEZDZACIE NA STALOWKE A JAK KURWA WEJDZIE DO DRUGIEJ TO BEDZIE O ZAWSZE MOWILEM ZE WEJDZIE WIEC JEBNIJCIE SEI W TE JEBANE ŁBY!!!

~do !!! | 2006-04-21 09:23

czytajac komentarze nie myslalem ze przyznam komus racje:]

~... | 2006-04-21 11:08

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN DLA MARCINA DRABIKA, NAJLEPSZEGO OBROŃCY I NAJPRZYSTOJNIEJSZEGO PIŁKARZA STALI!!!

~jebane cymbały | 2006-04-21 11:24

Zdrój pisze się przez " ó " bo wymienia się na zdroje. Uje się nie kreskuje, ale gdzie w słowie zdrój masz uje cymbale !!!!!

~Młody do Lisek | 2006-04-21 11:35

Chłopie weż ty sie uspokój...Za kogo ty się uważasz szukasz problemów?przestań pierdolić głupoty....już odrazu widać że jestes taki sam frajer jak ći co najeżdzają na STAL.Jak bedzie mecz to może idż se do kina bo na stadionie pożytku z ciebie nie ma bo my kurwa zdzieramy gardła dla Stali a ty siedzisz na krzesełkach i dupe grzejesz na słońcu Pozdro dla wszystkich prawdziwych kibiców STALI i wszystkiego naj dla DROBNEGO!!!!

*Jest taka drużyna która w III lidze gra.......*

~Mijagi25 | 2006-04-21 12:29

zatroskany i co sie kurwa produkujesz dziadu zajebany co cie obchodza kontuzje, z pewnoscia na meczu nigdy nie byles i udajesz wielkiego znawce tematu, wez sie nie produkuj zjebie bo az mi cie szkoda!!

~kibic | 2006-04-21 12:56

wyjesteś pojebani kłucą się najeżdzają na stalowke poco to piłkarze grają dlanas i dla siebie a szczególnie dla klubu

~Młody | 2006-04-21 12:59

masz racje Kibic połowa na tym forum to pojebańce Pozdro kibic

Módlcie sie Chamy do II ligi wracamy..

~znany | 2006-04-21 14:14

Mowie tylko do tych ktorym zawsze cos nie pasuje : Po huja wy chodzicie na mecze wygrali mecz i wazne ze sa 3 pkt trzeba sie cieszyc nie jeden klub z najwyzszych pulek tak wygrywali a wy sie dopierdalacie i krytykujecie pilkarzy jak chcesz to sam zapierdalaj w takiej pogodzie . Pozdrowienia dla tych co sa na dobre i na zle z naszym klubem

~kon | 2006-04-21 14:50

chciał bym żeby stalowka grała baraże z Heko czermno. Stalówka
2 liga

~orgy | 2006-04-21 15:08

cześć kopaczy powinna w busku zostać w jednym z tamtejszych sanatoriów

~kolo | 2006-04-21 19:47

stalowka we wiadomosciach na TVP 1 hehe dobre pozdro

~ | 2006-04-21 20:14

co bylo w TVP ?

~kolo | 2006-04-21 20:27

stare zadymy z craxa i sandecja
troche lipnie pokazane

~Kibicka | 2006-04-21 20:34

a co Was to obchodzi gdzie kto siedzi? ja siedze na krzesełkach a tak samo dopinguje stal moze nie krzycze jak Wy ale tez chce aby wygrywali i ciesze się ze strzelanych bramek i zwyciestw,ale ostatnio nie zachwycili zbytnio.mam nadzieje ze kolejny mecz bedzie lepszy w ich wykonaniu:)

~mario_stw | 2006-04-21 21:06

Każdy ma prawo do wypowiedzenia się na tej stronce i trzeba to jakoś zcierpieć!!!Ale wiele wpisów mówi sporo o ich autorach i o tym jakimi są oni ,,kibicami,,:)W naszym mieście mamy jak narazie III Lige ,a w trzeciej lidze gra się tak a nie inaczej.Ważne żeby o tym pamiętać,bo mnie osobiście rozpierdalają wpisy na temat stylu itd.Najważniejsze jest to że wygrany mecz daje 3 oczka więcej na koncie i tylko to się liczy.I chyba nie musze tu wspominać w jakim składzie w danym meczu i z kim gra nasza stalówka,gra się dla zwycięstwa i dla kibiców !!!Kibice byli,zwycięstwo było i koniec w tym temacie .Wypada się tylko z tego cieszyć,a jeśli przyjdą gorsze mecze to zapierdalamy na młyn i pomagamy kopaczą.To cała filozofia na czym polega piłka nożna i czerpanie radości z tego że się jest wiernym fanem naszej STALÓWKI!!!
FORZA ZETKAESIE!!!!

~jude88 | 2006-04-21 22:42

szacunek do komentarza powyżej!!

~Do Kibicki | 2006-04-22 13:13

Sa KIBICE i Widzowie.
-Kibice krzyczą dopingują jezdzą na mecze.
-Widzowie. siedzą pierdzą w stołki i ogladają mecz bo wsydzą sie krzyczec krzyczą jak tylko ktos cos spierdoli.

Tym sie różnie gdzie kto siedzi i jak sie zachowuje bo jakby widz siedział na krzesełkach i spiewał to tez by był prawdziwym kibicem dlatego niech ludzie którzy siedzą i czasami zabijąbrawo nie nazywają sie prawdziwymi kibicami !!

~do wpisu wyrzej | 2006-04-22 13:23

to co napisales to jest glupota kazdy kto chodzi na mecze (przynajmniej wiekszosc) to sa kibice mam namysli tych ktorzy siedz i niespiewaja jak to ujoles a Ci co siepawaja to sa kibice ktorzy prowadza doping i chca to robic

wiec niee nazywaj tych ktorzy cicho siedza widzami bo widmi to sie jest w kinie lub teatrze

~heh | 2006-04-22 13:26

za to kibicami nazywają się ci, którzy wielokrotnie niszczyli nasz stadion bijąc się "za Stalówkę" i za których żałosne zachowanie klub płacił niejednokrotnie kary finansowe. takich ludzi nie można nazwać kibicami, tylko bandą oszołomów. jak myślisz koleś, czy klubowi bardziej potrzebni są tacy "kibice" czy zwykli widzowie - którzy nie działają na szkodę klubu?

~ | 2006-04-22 13:55

z tym ze ja na przyklad nie wyobrazam sobie za bardzo by 70 letni dziadek stał na młynie i spiewal a wieluz tych ludzi tzw pikników chodzi na mecze w Stalowej Woli juz od dawna,, niekotrzyz pikników iedys zasiadali na mlynie takze jakis szacunek czesciz tych ludzi tez sie nalezy

pozdrawiam

~januch | 2006-04-22 14:13

widzowie, ultrasi pikniki kurwa snikersy:/ Stalowka Forever

~Robie | 2006-04-22 14:49

włassnie ja jestem takim piknikiem siedzącym na krytej mam 39 lat. To moje pokolenie zaczynało w stalowce po raz pierwszy zaczeło kibicowac w zorganizowanych grupach, to my domowymi metodami robiliśmy fany z farbowanych kradzionych prześcieradał nosiło zielono-czarne szale robione przez babcie na drutach. Wydaje sie śmieszne ale takie czasy były. To nasze pokolenie po raz pierwszy świętowało awans do I ligi w 87 roku. a psy dzisiejsze w porównaniu z bandytami zomo, ormo, i mo to potulne baranki, ale dla wiekszosci z was młodych jestesmy tylko piknikami wpierdalającymi czekoladki....

~majkel | 2006-04-22 17:30

Nie ma rzadnych wieści o wyniku ??

~p :) | 2006-04-22 17:38

wie kto jaki wynik staloweczki :*

~por | 2006-04-22 17:43

stalówka jutro gra a nie dzis

~Nash | 2006-04-22 17:44

0:0 info pewne 100%

~no | 2006-04-22 17:55

dokladnie Stalowka gra jutro dzis gra tylko Hutnik Kraków - Sandecja Nowy Sącz i Stal Sanok - Górnik Wieliczka a Stal jutro o 16

~p :) | 2006-04-22 18:01

hemm to ja sie juz zgubilamm :> no ale nic ;) pozdrooo stalowka hej ! :D*

~Ziomek | 2006-04-22 19:00

Stal Sanok 1:2 Górnik Wieliczka

~.,., | 2006-04-22 20:03

Stal Sanok 1-2 Górnik Wieliczka
Hutnik Kraków 1-0 Sandecja Nowy Sącz

~lukasz | 2006-04-22 20:05

wezcie sie ludzie powstrzymajcie od takich pytan. co z was za kibice i po co sie tym interesujecie jak nawet nie wiecie kiedy stalowka mecz gra:/
nawet jak macie wymowke ze w stalowej nie siedzicie tylko gdzies studiujecie czy cus takiego to jaki macie problem zobaczyc sobie na necie kiedy stalowka gra??:/

~jeronimo | 2006-04-22 20:18

Ludzie narzekacie na Stalówkę na jej krótką ławe o Tu do wzięcia jest Janek Cios z Areczki, przecież kiedyś już u nas grał i może chętnie by nam pomógł w walce o II ligę. Działacze do roboty.

~kolo | 2006-04-22 21:54

a niby co koleś zrobił wpisując się na tej stronie? "zobaczył sobie na necie kiedy Stalowka gra" ;).
Janek do Stalowki? heheheheh dobre

~lukasz | 2006-04-22 22:08

tak:/ pytaniem jaki wynik

~do admina | 2006-04-23 09:16

chlopie wez sie troszke za ta stronke bo normalnie wstyd straszny dzis mecz z buskiem a w newsach pisze ze z kolejarzem ;/;/;/ popraw to

~zetor | 2006-04-23 13:30

mecz odwołany! na stadionie msza. to pochwa

~Nash | 2006-04-23 13:37

mecz w Busku jest dla Stalówki szalenie wazny i trzeba zdobyc 3 pkt. bo inny wynik niz wygrana oddala nas od awansu...Rzeszow zgarmia 3 pkt w Gorzycach i w przypadku remisu Stalówki przewaga nad Rzeszowem to 2 pkt. a po jesieni bylo 8 + biorac pod uwage ze gramy jeszcze mecz w Rzeszowie i to ze sie rozkrecaja sytuacja wydaje sie byc nieciekawa jesli nie wygramy tak wiec Stalówko!!! TYLKO ZWYCIĘSTWO

~2221 | 2006-04-23 14:15

znacie strone kibicow z buska?
bedzie ktos podawal wynik?

~kibic stali | 2006-04-23 14:25

masz tu link na stronke buska

www.aks.9p.pl/

~piter | 2006-04-23 16:13

4 minuta karny dla buska ale kole przestrzelil

~Gruby Darek | 2006-04-23 16:18

Czy to info pewne na 100%? :]

~piter | 2006-04-23 16:20

mam kolege tam na stadionie tak mi powiedzial jak bede cos wiedzal dam znac

~szyszka | 2006-04-23 16:35

Tłoki Gorzyce 0-0 Stal Rzeszów

~... | 2006-04-23 16:35

tłoki 0:0 stal rzeszów 32'

~ | 2006-04-23 16:39

Piter- jesli masz jakies info to zarzucaj, a najlepiej wejdz na czata...

~Ziom | 2006-04-23 16:40

jaki wynil ?

~ | 2006-04-23 16:43

1:0 dla stalowki!!!!!!!

~ogg | 2006-04-23 16:45

info 100%?
kto strzelil?
jest gdzies jakas relacja?

~ | 2006-04-23 16:47

jak to jest pewne infi ze stalowka wygrywa 1:0 to nie wiesz kto strzelil bramke?? jak wiesz to napisz

~ | 2006-04-23 16:50

GĘŚLA strzelil info 100% :)))

~aw | 2006-04-23 16:53

"bramke strzelil geska czy jakos tak, info ze stadionu kolega jest i mi sms wysyla
ale niestety przegrywamy :(("
info od typa z buska

~ | 2006-04-23 16:56

a nie wiecie jak tam tlki ze stala rzeszow??

~NONAME | 2006-04-23 17:00

tloki remisuja do przerwy po 0

~Avia Świdnik | 2006-04-23 17:06

Dla zainteresowanych Avia-motor 0-0 do przerwy

~ttt | 2006-04-23 17:11

dzieki Avia

~BOBO | 2006-04-23 17:11

HEJA !!!!!!!!!STALOWECZKA!!!!!!!!!!! GESLA WALNIE JESZCZE JEDNA !!!! ZOBACZYCIE ZKS!!! ZKS!!! ZKS!!! ZKS!!!

~ | 2006-04-23 17:15

stalówka 0:0 busko
tłoki 0:1 rzeszów

~ | 2006-04-23 17:17

stalówka 1:0!!!!!!!!!!!!!!1

~k | 2006-04-23 17:17

tloki -rzeszow 0-1

~ | 2006-04-23 17:17

no to wrescie stalowka wygrywa czy remisuje?

~ | 2006-04-23 17:18

tloki dostaja 1-0 fabianowski strzelil

~ | 2006-04-23 17:20

a ile avia z motorem??

~RARA | 2006-04-23 17:22

JEST JUZ 2 -0 TAK JEST DO PRZODU STAL!!!!!!!!!!

~ppp | 2006-04-23 17:23

nie ma 2:0 tylko REMIS BEZBRAMKOWY

~ | 2006-04-23 17:34

jaki jest wynik?? tylko podawac pewny na 10 000%

~... | 2006-04-23 17:34

65 minuta i 2-0 dla Stali Maciorowski i GĘśla

~ | 2006-04-23 17:35

skad wiesz ??

~ppp | 2006-04-23 17:36

przestancie sie podniecac wynikiem, gosciu wynik 2:0 bierze se strony buska, poczekajcie na koniec meczu to bedzie PEWNE INFO. na razie sadze ze jest 0:0

~zks | 2006-04-23 17:38

a czy GESLA TO NIE MA PAUZOWAC ZA CZERWIEN

~ | 2006-04-23 17:43

niestety panowie 0:0 !! jest i niewiem skat w bierzecie te 2:0

~wicek | 2006-04-23 17:51

jaja sobie robią niektórzy , i tyle!

~.0.0 | 2006-04-23 17:52

wiesniaki z buska piszą ze 2-0 i 0-0 niech sie opiszą bo juz koniec meczu

~por | 2006-04-23 17:53

5 minut do konca i Busko straszliwie nas cisnie. Lepiej niech dowiozą ci nasi pilkarze chociaż remis :( Masakra , i my sie pchamy do 2 ligi .

~ppp | 2006-04-23 17:54

a Ty por na meczu jestes?

~ | 2006-04-23 17:55

zaraz na 90minut bedzie pewny wynik i spokoj
ale mecz chyba o 16.30

~por | 2006-04-23 17:55

nie jestem ale teraz dzwoniłem do goscia z osi który na meczu jest

~jasiu z bytomia | 2006-04-23 17:55

8:8 i pilka zginela.... nie pewne info :P

~ppp | 2006-04-23 17:55

avia motor 1:0!!!!!!! NIEDOBRZE!

~ | 2006-04-23 17:56

sorry o 16.00

~stal_fajn | 2006-04-23 17:57

jaki wynik w busku???
jak ktos wie niech odpiesze

~kajko i kokosz | 2006-04-23 17:57

kurde avia w 90 min strzelila :(

~ | 2006-04-23 17:57

avia1-0motor !! pewne info!!

~rrrr | 2006-04-23 17:57

Moze my tez w 90 strzelimy

~californijczyk | 2006-04-23 17:58

avia motor 1-0

~ | 2006-04-23 17:59

PRZECIEZ TO BYLO PRAWIE PEWNE ZE NIE BEDA CHCIELI AWANSOWAC DO 2 LIGI TAKA SCIEME PUSCILI A MY SIE CIESZYLISMY

~ | 2006-04-23 17:59

To jaki w koncu wynik ?

~xxx | 2006-04-23 18:00

0-1 streciwilk

~felipe | 2006-04-23 18:02

taa juz wierze

~jdjs | 2006-04-23 18:02

jebnijcie sie z tymi nie prawdziwymi wynikami PIZDA czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cie...

~ | 2006-04-23 18:03

Wygraliśmy 1:0

~ | 2006-04-23 18:03

jednak 0-1 dla stali iwanicki strzelil

~ddd | 2006-04-23 18:07

na 90 minut podali 0 : 0!!!!!!1

~ | 2006-04-23 18:07

AKS Busko - Stal Stw 0-0 zrodlo 90minut.pl :?//////// info 100%

~ | 2006-04-23 18:07

Nie to był Ronaldinho

~loko | 2006-04-23 18:10

niech już tam ciecie zostaną po co wracać do stalowej i wnerwiać ludzi

~BBBdsewwr | 2006-04-23 18:10

0-0

~ | 2006-04-23 18:11

kmita przegrywa z hetmanem 0:1 chociaz to ale STALÓWKA zmascila troche :((((

~szyszka | 2006-04-23 18:19

Awia wygrywa i 3pk w plecy zonk jeszcze awia strzeliła w 91 minucie dziwne jak zawsze;/ eh

~californijczyk | 2006-05-4 05:41

Nazwa M. Pkt. Z. R. P. Bramki Z. R. P. Bramki Z. R. P. Bramki M. Pkt. Z. R. P. Bramki
1. Kmita Zabierzów 23 47 15 2 6 44-24 9 2 1 27-10 6 0 5 17-14
2. Avia Świdnik 23 44 12 8 3 32-18 9 3 0 23-8 3 5 3 9-10 1 3 1 0 0 1-0
3. Stal Stalowa Wola 23 44 12 8 3 24-14 7 3 1 15-7 5 5 2 9-7 1 0 0 0 1 0-1
4. Stal Rzeszów 23 41 11 8 4 35-24 8 2 1 22-5 3 6 3 13-19
5. Górnik Wieliczka 22 37 9 10 3 31-20 5 5 0 18-10 4 5 3 13-10
6. Motor Lublin 22 34 9 7 6 36-18 6 3 1 23-7 3 4 5 13-11
7. Hutnik Kraków 23 33 9 6 8 31-32 7 3 2 17-10 2 3 6 14-22
8. Hetman Zamość 23 30 7 9 7 23-21 4 6 2 12-8 3 3 5 11-13
9. Sandecja Nowy Sącz 23 29 8 5 10 24-26 7 2 2 18-8 1 3 8 6-18
10. Stal Sanok 22 25 5 10 7 28-28 3 6 3 17-15 2 4 4 11-13
11. Kolejarz Stróże 23 23 6 5 12 27-39 5 2 4 19-13 1 3 8 8-26
12. AKS Busko Zdrój 22 22 5 7 10 20-32 3 4 4 13-13 2 3 6 7-19
13. Tłoki Gorzyce 22 21 6 3 13 21-43 4 3 5 15-16 2 0 8 6-27 1 3 1 0 0 2-1
14. Pogoń Leżajsk 23 21 4 9 10 17-35 4 4 4 8-11 0 5 6 9-24 1 0 0 0 1 1-2
15. Wierna Małogoszcz 21 16 3 7 11 22-33 2 2 6 13-16 1 5 5 9-17
16. Wisła II Kraków 20 14 2 8 10 19-27 1 6 3 7-10 1 2 7 12-17
Wisła II Kraków rozgrywa mecze w roli gospodarza na stadionie WKS Wawel Kraków.

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

Stal Stalowa Wola - Wisła Puławy

Stal Stalowa Wola             Wisła Puławy
2020-10-31, godz. 13:00
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Stal Kraśnik

Stal Stalowa Wola             Stal Kraśnik

2 : 0

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 16 13-2-1 41
2 Sokół Sieniawa 15 8-7-0 31
3 Wólczanka W. Pełkińska 15 9-2-4 29
4 Wisła Sandomierz 14 8-5-1 29
5 Stal Stalowa Wola 14 8-2-4 26
6 ŁKS Łagów 15 7-4-4 25
7 Avia Świdnik 14 7-3-4 24
8 Siarka Tarnobrzeg 15 6-4-5 22
9 Podhale Nowy Targ 14 6-3-5 21
10 KSZO Ostrowiec Św 15 6-2-7 20
11 Wisłoka Dębica 15 5-4-6 19
12 Lewart Lubartów 15 4-6-5 18
13 Chełmianka Chełm 14 5-3-6 18
14 Cracovia II 15 4-3-8 15
15 Stal Kraśnik 15 4-3-8 15
16 Orlęta Radzyń Podlaski 15 4-3-8 15
17 Podlasie Biała Podlaska 13 4-2-7 14
18 Korona II Kielce 13 4-1-8 13
19 Jutrzenka Giebułtów 14 3-3-8 12
20 KS Wiązownica 13 2-2-9 8
21 Hetman Zamość 15 1-4-10 7

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-10-24 ŁKS Łagów - STAL
2020-10-31 STAL - Wisła Puławy
2020-11-07 Sokół Sieniawa - STAL
2020-11-11 STAL - Orlęta Radzyń P..
2020-11-14 Cracovia II - STAL
2020-11-21 STAL - Podhale Nowy Targ
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1878) » Edek38 (1260)
» 1938fc (1181) » Vielitz44 (1113)
» Filip kacper k. (993) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (747) » Kamil (627)
» Kamilosss (534) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

Motor Lublin - STAL (3:1)
2004-08-27
Ilość zdjęć: 9
Wyświetleń: 23 393 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (2:2)
2012-10-20
Ilość zdjęć: 31
Wyświetleń: 123 160 razy
Resovia Rzeszów - STAL (1:1)
2012-10-13
Ilość zdjęć: 12
Wyświetleń: 42 482 razy
Raków Częstochowa - STAL (2:0)
2014-08-09
Ilość zdjęć: 17
Wyświetleń: 22 153 razy
Osób Online: 16 / Czas gen. strony: 0.02278
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |