Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» ''Stalówka'' szuka rozgrywającego

''Stalówka'' szuka rozgrywającego

Nabierają tempa przygotowania piłkarzy Stali Stalowa Wola do rundy wiosennej rozgrywek drugiej ligi. Do kadry dołączają kolejni piłkarze, lecz wciąż brak poważnych kandydatur na pozycję rozgrywającego.

W minionym tygodniu w Stalowej Woli przebywał Mateusz Jaskólski, 23 letni pomocnik MKS Oława. Po trzech dniach testów wrócił jednak w swoje rodzinne strony. - Trener przyglądał się jego umiejętnościom bardzo uważnie i stwierdził jednoznacznie, że to nie to. Nawet nie podjęliśmy negocjacji. - mówi Jerzy Hnatkiewicz, kierownik ''Stalówki. - Wciąż szukamy środkowego pomocnika, który byłby wsparciem dla Mietka Ożoga. Na razie najpoważniejszymi kandydatami są Adrian Sobczyński i Arkadiusz Żaglewski. - dodaje popularny ''Hnatek''.

Żaglewski był w piątek w Stalowej Woli na rozmowach z trenerem Adamusem, nie uczestniczył jednak w treningach. Obecnie występujący w Ruchu Wysokie Mazowieckie piłkarz, leczy kontuzję łękotki i treningi będzie mógł rozpocząć dopiero za dwa tygodnie. Sobczyński natomiast kończy rehabilitację pachwiny i lada dzień powinien zadeklarować, czy chciałby zagrać w Stalowej Woli. - Transferowa karuzela na dobre rozkręci się w lutym. Zaczniemy rozgrywać sparingi i wtedy też będzie możliwość sprawdzenia możliwości nowych nazwisk. Kandydatów jest wielu ale sito będzie gęste. - zastrzega Sławomir Adamus, szkoleniowiec piłkarzy Stali.

Dziś umowę ze stalowowolskim klubem podpisze Marcin Dettlaff, który pod dwóch tygodniach treningów przekonał wreszcie do siebie sztab szkoleniowy Stali. 23 letni wychowanek ŁKS Łódź, nominalny pomocnik, zwiąże się ze ''Stalówką'' na najbliższe pół roku i dostanie szansę walki o miejsce w pierwszej jedenastce. Formalizacji wymaga także sprawa Stanisława Wierzgacza, bramkarza Tłoków Gorzyce. Na dziś jest piłkarzem gorzyckiego klubu, z którym zawarł jednak ugodę, dzięki czemu zamiast zaległych pensji otrzymał swoją kartę zawodnika. - Według mnie sprawa jest jasna ale dla pewności o opinię prawną poproszę związek piłkarski. Myślę, że będzie przychylna dla piłkarza i w tym tygodniu będziemy mogli podpisać z nim umowę. - wyjaśnia Jerzy Hnatkiewicz.

W sobotę na wewnętrznej gierce Stali pojawiło się jej kilku młodych wychowanków. Wśród stalowowlskich juniorów najwięcej słów uznania zdobył Dawid Krasoń, który do pierwszej drużyny był przymierzany już w zeszłym roku. 18 letni pomocnik z zespołu juniorów otrzymał zapewnienie z ust Sławomira Adamusa, że zacznie trenować z pierwszą drużyną i otrzyma szansę gry w drugiej lidze.

Po stronie strat należy zapisać kolejne dwa nazwiska. Damian Sałek i Tomasz Telka, wychowankowie Stali, byli w minionym tygodniu w Przemyślu, gdzie po rozmowach z trenerem Polonii Ryszardem Federkiewiczem podjęli decyzję o tymczasowej zmianie barw. Obaj zostali wypożyczeni do przemyskiego klubu na pół roku, gdzie będą mieli okazję regularnej gry w pierwszej jedenastce. W Stalowej Woli nie zagrają także Litwini Nerjus Valskis i Valerij Baranowski, którzy nie przekonali do siebie Sławomira Adamusa i wraz ze swoim agentem Janem Kobyłeckim pojechali w Polskę szukać innego klubu.

Pierwszy z serii sparingów stalowowolanie rozegrają w najbliższą sobotę, kiedy to ich rywalem będzie Polonia Przemyśl. Potem czekają ich kolejno mecze kontrolne z: Wisłoką Dębica (31.01), Resovią Rzeszów (03.02), Pelikanem Łowicz (07.02), Radomiakiem (10.02), Zagłębiem Sosnowiec 14.02), KSZO Ostrowiec (17.02), Avią Świdnik (21.02), Unią Skierniewice (28.02) i Unią Janikowo (02.03). W lutym i marcu Stal wyjedzie dwa obozy przygotowawcze, które odbędą się w Skierniewicach. Pierwszy mecz rundy rewanżowej rozgrywek II ligi ''Stalówka'' rozegra 10 marca z Podbeskidziem w Bielsku Białej.

 
Źródło: Super Nowości

Komentarze (26)

~ghd | 2007-01-22 19:45

u nas ten sparing w sobote??

~.... | 2007-01-22 21:32

tak tylko nikt nie kupiony =D

~kaka | 2007-01-22 21:47

popularny hnatek :):) bardziej znany jest pod pseudo \"na ten\"

~krzysiek | 2007-01-22 22:12

\"W Stalowej Woli nie zagrają także Litwini Nerjus Valskis...\"

To jest ten co się tak każdy nim podniecał ?? :] Bo jeśli tak to raczej on bardziej nie spodobał się Żaczkowi (kasa) niż Adamusowi ;)

~stalowiak | 2007-01-22 22:37

niech ktos poda godzine o ktorej ma byc ten sparing w sopote z gory dziekowa

~junkers | 2007-01-22 23:45

Pisza, ze niby sezon zacznie sie 10 marca, ale jak znam zycie i pamietam pogode z ostatnich lat, to raczej nie ma szans. Pewnie niedlugo pierdolnie sniegiem i pewnie utrzyma sie on do konca marca. Wkurwiaja mnie te ostatnie zimy, bo zamiast sie wczesnie zaczynac i konczyc na poczatku marca, trwaja o miesiac dluzej. Czlowiek chodzi wkurwiony i czeka az to biale gowno stopnieje, a liga startuje pare tygodni pozniej.
Poszedlbym juz na mecz...

~asdfasdf | 2007-01-22 23:57

post wyzej

ja tez ; //

~STALÓWKA | 2007-01-23 07:08

23-letni wychowanek Celticu... Reda, pomocnik Marcin Dettlaff (na zdjęciu) będzie piłkarzem Stali Stalowa Wola do końca czerwca 2007 roku. W rundzie jesiennej Dettlaff znajdował się w kadrze pierwszoligowego ŁKS-u Łódź, ale nie zdołał przebić się do podstawowego składu. Do Łodzi Dettlaff trafił ze Zdroju Ciechocinek, a wcześniej był piłkarzem Arki Gdynia, KP Sopot, SMS-u Łódź i Toruńskiego KP.
Wszystko wskazuje na to, że nadal piłkarzem „Stalówki” będzie Paweł Kowalczyk, który zamierza wypełnić kontrakt i dlatego nie szuka dla sibie nowego pracodawcy. Z naszą drużyną trenuje także Michał Jasiński - były piłkarz Amiki Wronki, który ostatnio przebywał w Kanadzie - oraz Mateusz Jaskólski - pomocnik czwartoligowego MKS Oława.
Nie będzie piłkarzem Stali w najbliższym czasie obrońca Unii Nowa Sarzyna Piotr Gaca, który postanowił dokończyć sezon w V-lidze...

~NoName | 2007-01-23 09:32

Czy ktoś wie które ze spraingów rozgrywamy u siebie, a które na wyjeżdzie ?????? Chodzi mi zwłaszcza o mecz z radomiakiem.

~polek | 2007-01-23 10:27

Na meczyk z Radomiakiem by się poszło...

~felipe | 2007-01-23 16:46

podobno Kowalczyk ten dziad nie chce sie wyniesc.protest przeciwko niemu trzeba zrobic zeby kasy za darmo nie bral menda spoleczna:)a z drugiej strony to sie nie dziwie ze go nikt nie chce....

~stalowiak | 2007-01-23 17:17

kurwa napiszcie o ktorej bedzie ten sparing w sobote

~ttt | 2007-01-23 18:36

gość(Kowalczyk)jest dobry.jakoś nie może się przełamać.widziałem go na treningach to gra sobie.wierzmy że sie przełamie.

~kowaloslon | 2007-01-23 18:51

to niech gra za tysiaka jak nie ma gdzie juz grac...po tym co pokazal swoja sloniowatoscia w tej rundzie to i tak niezla sumka,by za cos takiego co odstawial jakiekolwiek pieniadze brac...

~XXXq | 2007-01-23 19:53

Sparin podobno njest o 11:00 info z Super Nowości

~fan | 2007-01-23 20:02

ja mysle ze kowlaczyk powinnien dostac szanse w meczu ligowym zeby zagram w napadzie z Gesla z 2 spotkania i by sie okzalo co potrafi !! takie jest moje zdanie !!

~kibic | 2007-01-23 20:25

też jestem za tym przeciez w kilku spotakaniach pokazal sie z dobrej strony np. z jagielonią nie wiedziec czmu zostal zmieniony po przerwie a tym co nic w tym meczu nie wychodzilo zostali na murawie .takie jest moje zdanie

~kibic | 2007-01-23 20:25

też jestem za tym przeciez w kilku spotakaniach pokazal sie z dobrej strony np. z jagielonią nie wiedziec czmu zostal zmieniony po przerwie a tym co nic w tym meczu nie wychodzilo zostali na murawie .takie jest moje zdanie

~do junkers | 2007-01-23 20:41

wiesz nie byloby zadnych problemow gdyby kazdy stadion mial podgrzewana murawe i moim zdaniem powinny to miec wszyskie zespoly z 1 i 2 ligi.
Pozdrowienia z cieplej Californii

~kibic | 2007-01-23 21:38

Sparingi Stali
27 stycznia Polonia Przemyśl (dom), 31 stycznia Wisłoka Dębica, 3 lutego Resovia (dom), 7 lutego Pelikan Łowicz, 10 lutego Radomiak (w Radomiu), 14 lutego Zagłębie Sosnowiec (w Sosnowcu), 17 lutego KSZO Ostrowiec, 21 lutego Avia Świdnik (w Łęcznej), 24 lutego Radomiak (w Radomiu), 28 lutego Unia Skierniewice (w Skierniewicach), 2 marca Unia Janikowo (w Skierniewicach).

~... | 2007-01-23 21:42

Szale Podkarpackiej Ośmierniczki beda sprzedawane po 22zl.Juz zostaly zamowione i beda za 2-3tygodnie.Przypominam ze bedzie to \"replika\" flagi PO i11.tinypic.com/2yv11n8.jpg .Chetni ktorzy chca zakupic szal niech sie zglaszaja pod nr.504209215 lub gg 5726899 .Ema Ziomy BZC_Banda

~(Z) | 2007-01-23 22:59

UWAGA !
ZOSTAŁY OSTATNIE SZTUKI PASIAKÓW - KOSZULEK STALÓWKI, TEN KTO CHCIAŁBY KUPIĆ KOSZULKE NIECH PISZE NA GG. 4938792 (zawsze na niewidocznym). ROZMIARY JAKIE MI ZOSTAŁY: XXL i L. CENA 25 ZŁ.
POZDRAWIAM

~staloweczka | 2007-01-23 23:04

ma ktos bluze stalowki do sprzedania ?

~345345 | 2007-01-24 09:26

www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070124/SPORT01/70123080/-1/SPORT
Duszyński ty kurwa jebana uważaj lepiej na siebie bo przypadki chodzą po ludziach tosz to już jest parodia zeby \\\"stadion\\\" na piaskach był ważniejszy a jeśli chodzi o dach w hali to koszykarze też mogą grac swoje mecze np w tarnobrzegu

~wuju | 2007-01-24 09:38

sie kurwy kochaja jak tusk z kaczynskim.

~jaswzczur | 2007-02-2 16:52

Moim zdańiem ta piosenka jest Kul ale troche ńie taka jak , ją sobie wymarżyłam jeśli chcecie to mam fajną stronkę \\\\\\\' www.Aruś11@blog interia pl. supetr co nie jak tak to wejdżćie na ta stronke poznaćie tam mojego kumpla kturego kocham chodz ż jestem dobiero w piatej klasie alre kocham go AREK SŁYSZYSZ TU SANDRA J. KOCHAM CIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘEE

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-11-29, godz. 12:00
Bilans gier

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 20 15-3-2 48
2 Sokół Sieniawa 20 12-7-1 43
3 Stal Stalowa Wola 20 12-2-6 38
4 Wisła Sandomierz 20 10-7-3 37
5 Avia Świdnik 20 10-6-4 36
6 Wólczanka W. Pełkińska 20 11-3-6 36
7 KSZO Ostrowiec Św 20 10-3-7 33
8 Siarka Tarnobrzeg 20 9-4-7 31
9 Podhale Nowy Targ 20 9-4-7 31
10 Chełmianka Chełm 20 8-4-8 28
11 ŁKS Łagów 20 8-4-8 28
12 Lewart Lubartów 20 6-8-6 26
13 Wisłoka Dębica 20 6-8-6 26
14 Korona II Kielce 20 7-2-11 23
15 Stal Kraśnik 20 6-4-10 22
16 Orlęta Radzyń Podlaski 20 5-4-11 19
17 Cracovia II 19 5-3-11 18
18 KS Wiązownica 18 4-4-10 16
19 Jutrzenka Giebułtów 20 4-4-12 16
20 Podlasie Biała Podlaska 19 4-3-12 15
21 Hetman Zamość 20 1-5-14 8

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
ŁKS Łagów 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1954) » 1938fc (1279)
» Edek38 (1260) » Vielitz44 (1135)
» Filip kacper k. (1044) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (752) » Kamil (646)
» Kamilosss (540) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

STAL - Legionovia Legionowo (2:1)
2015-05-23
Ilość zdjęć: 55
Wyświetleń: 40 630 razy
Ceramika Opoczno - STAL (:)
1998-00-00
Ilość zdjęć: 1
Wyświetleń: 136 razy
STAL - Korona Kielce (3:0)
2009-03-21
Ilość zdjęć: 36
Wyświetleń: 142 445 razy
STAL - Stal Mielec (0:2)
2014-10-25
Ilość zdjęć: 38
Wyświetleń: 39 818 razy
Osób Online: 19 / Czas gen. strony: 0.01909
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |