Fotografia ślubnaFotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Photo24.pl | Fotografia ślubna.

Fotograf Stalowa Wola

Uslugi fotograficzne Stalowa Wola. Fotograf w miescie Stalowa Wola i Rzeszów.

» Piast Gliwce - Stal Stalowa Wola

Piast Gliwce - Stal Stalowa Wola

Dziś od 19 zapraszamy na relacje live z meczu Naszej Stalówki w Gliwicach.

relacja live: http://207.218.233.253/pilka.htm

Komentarze (34)

~kamerunczyk | 2007-04-27 17:31

» LINK
Urodziny Marcina Dettlaffa.. wszystkiego najlepszego.

~ggg | 2007-04-27 17:39

stalówki około 70 pozdro

~mario | 2007-04-27 18:25

Niestety ten mecz nie będzie gwizdał sędzia Cwalina,tylko Wasilewski z Kalisza,właśnie to ten co ostatnio przekręcił kszoków u siebie w meczu z Ruchem.Cienko to widzę,pewnie będzie drukował,tylko dla kogo?Raczej,chyba nie dla nas.Aswoją drogą,dlaczego JEBANY PZPN zmienił sędziów w dniu meczu,czyżby chcieli nas udupić?Obym się mylił!

~CR\'07 | 2007-04-27 19:02

zna ktos jakies radio LELIWA co leci na internecie ??

~cichy | 2007-04-27 19:03

Czy wygrywasz czy nie, jebał to pies, niech żyje ZKS!!!!!

~mlody | 2007-04-27 19:09

zapraszam wszystkich na chat piasta. » LINK

~Wilk | 2007-04-27 19:21

Kurwa 1:0 w dupe :(:( Stalo ruszac do ATAKU!!!

~dring77 | 2007-04-27 19:24

1-1 grac Stalówka grac

~kibic | 2007-04-27 19:24

już po 1 :D

~zks | 2007-04-27 19:27

Gęsla sam na sam i kurde w słupek !!

~Wilk | 2007-04-27 19:28

1:1 bo ja powiedzialem zeby ruszyli do ataku ;P STALOWKA!! 3mam kciuki !!

~asd | 2007-04-27 19:29

1:1 heh

~jaa | 2007-04-27 19:29

słupek słupek słupek.... i dopierała w ręce bramkarza.... pech mogliśmy wygrywać. mecz jak widać do wygrania bo 1:1 a my ciśniemy... jakby wpadło byłoby 2:1.... kurde centymetry i byłby gol.... ehh czekamy dalej... brawa za ambicje i walke... pozdro

~efdf | 2007-04-27 19:31

napewno wygrają , cisną piast jak chcą

~matej29 | 2007-04-27 19:33

Pozdrowienia z daleka, Zawsze ZKS!!!

~zks | 2007-04-27 19:47

1:1 i koniec I polowy !! Szkoda kurde tej straconej sytuacji ale gra Stalowki moze sie podobac. Pozdrowienia i mam nadzieje ze wygrają.

KOCHAM STALÓWKE lalallalalalal

~dec | 2007-04-27 20:03

A KIBICOM STALÓWKI ZNÓW SIĘ ZEPSUŁ AUTOKAR,NIE MA ICH JESZCZE NA MECZU!CO TO ZA FIRMA ,CO SAME SZROTY PODSTAWIA!!!!

~stalowka | 2007-04-27 20:11

w 22 min. spotkania strzalem glowa Kamil Gęśla pokonuje bramkarza gospodarzy!!!

Wiec strzelil gesla a nie jak pisze w relacji dopierala;/

~dasd | 2007-04-27 20:18

55 min - Na stadion dotarli kibice gości

~piotrek | 2007-04-27 20:27

93,5 oraz 104,7 FM!!!ZApraszam na relacje!!!Lacza sie co 15 min. ze studiem!!!Nprawde bardzo serdeczie zapraszam!!

~alf | 2007-04-27 20:30

kurwica już w plecy może jeszcze się uda zremisować

~jery | 2007-04-27 20:32

Było tak pięknie a jest 2 - 1 w plecy

~stal | 2007-04-27 20:33

stalowka juz 3:1 pfrzegrywa

1:0 - Kompała 18\'
1:1 - Dopierała 22\'
2:1 - Przewoźniak 68\'
3:1 - Kompała 70\' (karny)

~ja | 2007-04-27 20:33

zeby tylko 2:/

~lllolek | 2007-04-27 20:33

3-1 w plecy ale ja i tak kocham cie staloweczko ma chwila zla ale bedzie dobrze 2 liga nasza jest stal zks

~Wilk | 2007-04-27 20:34

3:1 :(:( Stalowko do boju niema juz nic do stracenia!!

~elo | 2007-04-27 20:34

Jak wyjechali o 13;50 to jak oni chcieli zdazyc na 19 do Gliwic. Osobym to jest realne, ale nie autobusem... Szacunek za kolejny wyjazd, kopacze mimo dzielnej postawy, polegli...

~Gnom | 2007-04-27 20:35

he he he i po meczu ;-)

~ss | 2007-04-27 20:36

stalowka juz 3:1 przegrywa

1:0 - Kompała 18\\\'
1:1 - Gęśla 22\\\'
2:1 - Przewoźniak 68\\\'
3:1 - Kompała 70\\\' (karny)

~jery | 2007-04-27 20:37

A miało być tak pieknie. Szkoda jeszcze raz szkoda.

~kamil | 2007-04-27 20:42

1:0 - Kompała 18\'
1:1 - Dopierała 22\'
2:1 - Przewoźniak 68\'
3:1 - Kompała 70\'
4:1 - Prze

to juz przesada ;// raczej po meczu

~jery | 2007-04-27 20:43

To już masakra

~masakra | 2007-04-27 20:46

no ja myslalem ze powalcza o zwycieztwo a tu taka porazka oj strasznie

~mto | 2007-04-27 20:47

czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham cię !!!

Dodaj komentarz




Aby komentować musisz zalogować się!!!

» Następny mecz

ŁKS Łagów - Stal Stalowa Wola

ŁKS Łagów             Stal Stalowa Wola
2020-11-29, godz. 12:30
Bilans gier

» Poprzedni mecz

Stal Stalowa Wola - Podhale Nowy Targ

Stal Stalowa Wola             Podhale Nowy Targ

2 : 1

Bilans gier Relacja

» Tabela

lp.   KLUB M Z-R-P PKT
1 Wisła Puławy 20 15-3-2 48
2 Sokół Sieniawa 19 11-7-1 40
3 Wisła Sandomierz 20 10-7-3 37
4 Avia Świdnik 20 10-6-4 36
5 Wólczanka W. Pełkińska 20 11-3-6 36
6 Stal Stalowa Wola 19 11-2-6 35
7 Siarka Tarnobrzeg 20 9-4-7 31
8 Podhale Nowy Targ 20 9-4-7 31
9 KSZO Ostrowiec Św 19 9-3-7 30
10 ŁKS Łagów 19 8-4-7 28
11 Lewart Lubartów 20 6-8-6 26
12 Wisłoka Dębica 20 6-8-6 26
13 Chełmianka Chełm 18 7-4-7 25
14 Korona II Kielce 19 6-2-11 20
15 Stal Kraśnik 18 5-4-9 19
16 Orlęta Radzyń Podlaski 20 5-4-11 19
17 Cracovia II 18 5-3-10 18
18 KS Wiązownica 18 4-4-10 16
19 Jutrzenka Giebułtów 20 4-4-12 16
20 Podlasie Biała Podlaska 18 4-3-11 15
21 Hetman Zamość 19 1-5-13 8

Stalowka TV - video z meczy Stali
StalowkaTV na FB

» Statystyki wyjazdowe

Odległość: Kibiców:
Avia Świdnik 0 km 5
KSZO Ostrowiec Św 0 km 150
Jutrzenka Giebułtów 0 km 0
Hetman Zamość 0 km 230
Wisłoka Dębica 0 km 0
Siarka Tarnobrzeg 0 km 0
KS Wiązownica 0 km 0
Sokół Sieniawa 0 km 0
Cracovia II 0 km 0
» więcej statystyk
sklep kibica Stal Stalowa Wola
» Najbliższe mecze STALI
2020-11-29 ŁKS Łagów - STAL
» pełny terminarz
» Najaktywniejszy użytkownicy
» Młodynie (1940) » 1938fc (1264)
» Edek38 (1260) » Vielitz44 (1132)
» Filip kacper k. (1034) » Rafix (768)
» Fanatyk38 (752) » Kamil (645)
» Kamilosss (538) » Acer (480)
» Lista użytkowników
» Nowe video - StalowkaTV
Stal Stalowa Wola - Wisła Sandomierz
» Polecamy






Losowe galerie

Ruch Chorzów - STAL (2:0)
2006-10-20
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 9 814 razy
Unia Tarnów - STAL (1:1)
2002-05-18
Ilość zdjęć: 5
Wyświetleń: 18 031 razy
STAL - Siarka Tarnobrzeg (3:1)
2001-09-12
Ilość zdjęć: 6
Wyświetleń: 24 597 razy
Puszcza Niepołomice - STAL (3:1)
2013-04-13
Ilość zdjęć: 24
Wyświetleń: 36 321 razy
Osób Online: 50 / Czas gen. strony: 0.01553
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Copyright © 1999-2013 by Stalowka.PL

Taxi Stalowa Wola | Taxi Stalowa Wola |